טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

"ההשקה המנצחת" של המהדורות הדיגיטליות של הארץ

מודל המנויים החדש של הארץ שהושק לפני כשלושה חודשים זכה בתואר "ההשקה המנצחת" של ועדת החדשנות של איגוד השיווק הישראלי. לרגל הזכייה, ניתן לרכוש מנוי דיגיטלי להארץ ב-15% הנחה

תגובות

מהלך המהדורות הדיגיטליות של הארץ זכה הבוקר בתואר "ההשקה המנצחת" של איגוד השיווק הישראלי, כך הודיעה ועדת החדשנות באיגוד. בשבוע הקרוב, לרגל הזכייה, ניתן לרכוש מנוי דיגיטלי להארץ ב-15% הנחה. לרכישת המנוי בהנחה לחצו כאן והזינו את קוד הקופון : HTZ15 .

בתחילת מארס היה הארץ כלי התקשורת הראשון שהציג מודל בתשלום באינטרנט הישראלי. גולשים שמעוניינים בגישה לכל תכני הארץ התבקשו לרכוש מנוי דיגיטלי. גולשים מזדמנים יכולים להירשם לאתר כדי לקרוא עשר כתבות ומאמרים בחודש. המו"ל, עמוס שוקן, הסביר כי "העסקה של רכישת מנוי אינה רק התקשרות מסחרית. זו גם השקעה חשובה בעתידה של עיתונות איכותית בישראל. עיתונות עצמאית שרואה לנגד עיניה אך ורק את האינטרס הציבורי כפי שהיא מבינה אותו בתום לב, ובמקרה של הארץ גם עיתונות שמקדמת בישראל ערכים חברתיים, תרבותיים, דמוקרטיים וליברליים ומגינה עליהם ככל יכולתה".

המהלך תוכנן במשך כשנה שבמהלכה נבנו מנגנוני תשלום וניהול מנויים, תוכננו אזורי הרכישה והדפים המובילים אליהם וכן תוגבר שירות הלקוחות. במקביל הופק קמפיין פרסומיים בעיתוני ואתרי קבוצת הארץ וברדיו האזורי כולם סביב המסר - "דברים טובים לא באים בחינם". מערכוני הווידאו שליוו את הקמפיין זכו עד היום לכ-300 אלף צפיות ביוטיוב ומאות אלפי צפיות ברשת פייסבוק. הארץ היה כלי התקשורת הראשון שהציג מודל בתשלום באינטרנט הישראלי, והמהלך סוקר בהרחבה בכל כלי התקשורת. 



בהודעת ועדת החדשנות נאמר, כי "הארץ היה לכלי התקשורת הראשון בישראל שהכריז על מודל עסקי חדש ואמיץ מבחינה שיווקית: מנויים דיגיטליים בתשלום. מהלך ההשקה מציג חדשנות ברמה המוצרית– מודל חדש לעיתון, לקוראים, למפרסמים ולענף". בנוסף להארץ, זכו בתואר הקמפיינים ל"כיף-כף מקלות" של חברת שטראוס עלית ו"דיסקונט למשפחה" של בנק דיסקונט. בסך הכל נבחנו 15 מהלכי השקה ושיווק חדשנים מענפים שונים ומתחומים מגוונים.

בראש ועדת החדשנות של האיגוד עומד רן גוראון - המשנה למנכ"ל בזק וסמנכ"ל השיווק של החברה. הועדה מונה 17 מנהלים בכירים מכל הענפים והקטגוריות במשק. הועדה מתכנסת פעם ברבעון להכרזה על ההשקה המנצחת של הרבעון.

עד היום נרשמו לאתר הארץ מאות אלפי גולשים, כאשר עשרות אלפי ישראלים כבר מנויים על המהדורות הדיגיטליות. לפי נתוני הוועדה הישראלית למדרוג, עם השקת המהדורות הדיגיטליות הורגשה ירידה קלה בלבד בגלישה באתר. כך, באפריל 2013 גלשו באתר הארץ 552 אלף גולשים ייחודיים.

אלה ההטבות הניתנות למנויים הדיגיטליים:

  • גישה חופשית ובלתי מוגבלת לכל תכני הארץ באתר, בסמרטפון ובאייפד
  • מהדורה אינטראקטיבית של מוסף הארץ באייפד
  • אזור עם תכני העיתון היומי להורדה למחשבכם
  • ניוזלטרים במגוון נושאים (בקרוב)
  • פחות פרסומות

מנויים על העיתון המודפס של הארץ זכאים לגישה חינם לתכנים הדיגיטליים, ומנויי שישי זכאים ל-50% הנחה.

לרכישת מנוי דיגיטלי בהנחה לחצו כאן והזינו את קוד הקופון : HTZ15



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות