המנגנון המעוות של רשות השידור: גובים יותר מהציבור, מפחיתים הפקות ומגדילים שכר - מדיה ושיווק - הארץ
המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

בלעדי || המנגנון המעוות של רשות השידור: גובים יותר מהציבור, מפחיתים הפקות ומגדילים שכר

האגרה שגבתה רשות השידור מהציבור היתה גבוהה ב-30% מהמתוכנן, דבר שאיפשר לה להגדיל את תשלומי השעות הנוספות לעובדיה ב-21%, אף שהתחייבה להפחיתם ב-40% - כך עולה מהדו"ח הכספי של הרשות למחצית הראשונה של 2013

הוצאות השכר של עובדי רשות השידור ממשיכות לתפוח: במחצית הראשונה של 2013 חרגה הרשות ב-21% מיעדי התקציב בסעיף השעות הנוספות והוצאה זו הגיעה ל-41 מיליון שקל - כך עולה מדו"חות הביצוע של רשות השידור. המשמעות היא שכל עובד מבין 1,484 העובדים הקבועים של הרשות בתקופה זו קיבל בממוצע שעות נוספות בהיקף של 4,670 שקל. הרשות גם הגדילה ב-19% את הוצאות האש"ל, הטלפון וקילומטרז' לעובדיה לכ-28 מיליון שקל.

ברשות השידור קיימים עיוותי שכר קשים, שבאו לידי ביטוי גם בדו"ח מבקר המדינה. בעוד התשלום הבסיסי לעובדים הוא נמוך, ההנהלה בוחרת להעניק לעובדים שעות נוספות הרבה מעבר לנדרש או לשעות הנוספות שבוצעו בפועל, וזאת כדי להגדיל את שכרם. מנגנון התשלום באמצעות שעות נוספות או כוננויות הוא בעייתי, שכן הוא מאפשר להנהלה להעניק הטבות למקורביה בלי לקבוע את רמת שכרם על פי מדדים של תפוקה.

כתבות נוספות באתר TheMarker

מנכ"ל מיקרוסופט פורש // צפו בתשעת הרגעים המטורפים ביותר של באלמר

הבוקר הגורלי של אי.די.בי: נטילת השליטה מדנקנר או עוד משיכת זמן?

מנכ"ל רשות השידור, יוני בן מנחם
מנכ"ל רשות השידור, יוני בן מנחם. צילום: רפי דלויה

הדו"ח מגלה כי רשות השידור הצליחה לצמצם את מספר עובדיה ל-1,484 ועוד 29 עובדים ארעיים, לעומת כוונה להעסיק 1,537 עובדים. ברשות נרשמת בשנים האחרונות פרישה של עובדים, בעיקר ותיקים, ומנגד נאסר עליה עד למימוש הרפורמה לגייס עובדים חדשים קבועים. פרישת העובדים הביאה לכך שהוצאת שכר הבסיס פחתה ב-7% ל-147.7 מיליון שקל. למרות זאת, כאמור, הרשות הגדילה את השימוש במנגנון של השעות הנוספות, בלי שחל שינוי כלשהו ברמת התפוקה של העובדים - ומסך ערוץ 1 נותר כמעט ללא תוכן אטרקטיבי.

הגידול במספר השעות הנוספות במחצית הראשונה של 2013 מצטרף לזינוק של 20% בהוצאה על שעות נוספות ברשות השידור מ-2010. לאחר פרסום הנתונים האלה טענה הרשות כי יגובש תקציב חירום ל-2013 שבו ייכללו קיצוצים בשעות העבודה בהיקף של 40%. בפועל, דווקא חל גידול בהיקף התשלום של שעות נוספות גם בהשוואה לשנים קודמות.

כך, לפי דו"חות הביצוע של רשות השידור ל-2011, שהם הנתונים ההשוואתיים המעודכנים ביותר, הרשות שילמה 75.4 מיליון שקל עבור שעות נוספות לעובדיה - שהועברו ל-1,613 העובדים הקבועים שזכו באותה שנה לשעות נוספות. כלומר, לכל עובד ברשות שולמו בממוצע כ-3,900 שקל בחודש שעות נוספות. במחצית הראשונה של 2013 זינק היקף השעות הנוספות ל-4,670 שקל בממוצע לעובד.

בשורה התחתונה, השכר של עובדי רשות השידור גבוה משמעותית ביחס לעובדים האחרים במשק. לפי נתוני דו"ח השכר במגזר הציבורי ל-2011 השכר הממוצע ברוטו ברשות השידור הגיע ל-18,400 שקל, לעומת 13,500 אלף שקל במגזר הציבורי ורק 8,772 בממוצע במגזר העסקי ‏(לפני נתוני הלמ"ס‏).

הוצאות השכר ברשות השידור עלו - ואזרחי ישראל לא רק שקיבלו תמורה נמוכה אלא המשיכו לשלם בגדול. בכל הקשור להכנסת מאגרה, הרשות גילתה הצטיינות יתרה בהיקף הגבייה, לא מעט באמצעות איומים ופעולות אגרסיביות של משרדי עורכי דין. לפי הצעת התקציב למחצית הראשונה של 2013, ההכנסות מהאגרה שמשלמים הצופים היו צפויות להיות 216 מיליון. בפועל, הצליחה הרשות להזניק את ההכנסות מאגרה ב-30% ל-281 מיליון שקל.

לסכום זה יש להוסיף כ-151 מיליון שקל שהגיעו כאגרת רכב ממשרד התחבורה באמצעות התשלום ברישיון הרכב, וכן השתתפות משרדי הממשלה באגרה למעוטי יכולת בהיקף של כ-13 מיליון שקל.

במרכיב השני של הכנסות רשות השידור, הכנסות מפרסום בתחנות הרדיו של קול ישראל, לא הכל הסתדר כמתוכנן. הכוונה ברשות היתה להגיע להכנסות של 40 מיליון שקל מפרסום ברדיו, אך בפועל הכניסה 13% פחות - בסך הכל 34.7 מיליון שקל. מתשדירי חסות בטלוויזיה הכניסה הרשות 4 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2013.

תקציב הביצוע מגלה גם כי למרות המשבר החריף של רשות השידור, הוצאות השכר של הנהלת הרשות דווקא צמחו ב-12% מעבר ליעד והגיעו ל-6.1 מיליון שקל.

בימים אלה נמצאת רשות השידור בשלבי הכרעה לקראת החלטה של שר התקשורת, גלעד ארדן, ושר האוצר, יאיר לפיד, בנוגע לשינויים המתבקשים כדי להבריא אותה. ארדן ולפיד, בגיבוי המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, אבי ליכט, ביטלו את הסכם הרפורמה ברשות בעלות של 770 מיליון שקל, מחשש שההסכם המימוני לא יבטיח כי תעמוד ביעדיה. העובדים, בגיבוי ההסתדרות ואגודות העיתונאים בתל אביב ןבירושלים, מנהלים בימים אלה מאבק בכמה חזיתות במטרה לכפות על הממשלה ליישם את ההסכם.

הטענה המרכזית של אנשי רשות השידור בניסיונם לשכנע כי יש צורך ברפורמה הוא כי הרשות נמצאת במצב גירעוני ולקראת קריסה. אלא שהדו"חות של רשות השידור למחצית הראשונה של 2013 מגלים תמונה אחרת: ההכנסות הגבוהות מאגרה, ומנגד וההשקעה הנמוכה בתוכן, הובילו לכך שרשות השידור סיימה את המחצית הראשונה של 2013 כשבקופתה עודף של 62 מיליון שקל.

לפי הנתונים, הכנסות הרשות במחצית הראשונה היו 488 מיליון שקל ‏(קצב שנתי של 976 מיליון שקל‏), וההוצאות רק 425 מיליון שקל. ביעדי התקציב למחצית זו עלה חשש כי הרשות תהיה בגירעון של כמעט 100 מיליון שקל.

העודף נגרם בין השאר בשל השקעה נמוכה יחסית בטלוויזיה. במחצית הראשונה הושקעו במסך רק 90 מיליון שקל, שהם 63% מהתקציב המתוכנן להשקעה בטלוויזיה, וכן בשל השקעה נמוכה יחסית בפיתוח תוכניות עתידיות. ואולם, רשות השידור אמורה במחצית הנוכחית להשלים את היקף ההוצאה על הפקות מקור ממפיקים חיצוניים, ולכן בסופה של השנה הרשות אמורה להיות מאוזנת.

סוגיית רשות השידור נמצאת עתה על שולחנם של מקבלי ההחלטות. דו"ח הביצוע של רשות השידור למחצית הראשונה מצביע על המשך הכשלים ועל חוסר היכולת של ההנהלה לעמוד ביעדיה. מקבלי ההחלטות עשויים להסתמך על כך במערכת השיקולים לפני הכרעה בנוגע לעתידה של הרשות.

מרשות השידור נמסר בתגובה: "הדו"ח שממנו מצטט העיתנאי הוא דוח שמבוסס על מסגרת הוצאה שנובעת מכך שלרשות לא אושר תקציב כחוק. במצב זה מגבלת ההוצאה הינה 1:12 מהנמוך מבין תקציב 2012 והצעת התקציב לשנת 2013.

"אכן קיימת חריגה בתקציב השעות הנוספות, אך החריגה הריאלית הינה בשיעור של כ-10% ולא כפי שמצוטט בשאילתא. הפער נובע מכך שהצעת התקציב לשנת 2013 התבססה על הנחה לפיה תיושם הרפורמה ולפיכך כללה הפחתה בסיעיפי השכר כתוצאה מפרישת העובדים שתוכננה ומיישומם של הסכמי השכר החדשים. שיעור ההכנסות מאגרה אינו משקף תחזית שנתית שכן גביית אגרת הטלוויזיה אינה ליניארית על פני שנת התקציב".

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 מושחתים נמאסתם עופר
  • 07:56
  • 25.08.13

לסגור את הרשות. נמאס מהשחיתות וגלגול העיניים.

02 ביזיון!! נדרשת תביעה ייצוגית שתשים סוף לחזירות ולהפקרות הזו!  (לת) אזרח מן השורה
  • 07:56
  • 25.08.13

  •   הרשות תובעת אותי על טלוויזיה שמעולם לא היתה לי - מה עושים? אפי
    • 11:55
    • 25.08.13

    הרשות הגישה תביעה נגדי בטענה שלפני 8 שנים קניתי טלויזיה..
    למה הסר ספק - אני לא מחזיק מכשיר טלוויזיה.
    התקשרתי לטלפון ורק אחרי יומיים של נסיונות ושעות בהמתנה בטלפון השגתי אותם - ואז נאמר לי לשלוח פקס.
    שלחתי מאות פקסים - ואין תשובה או מענה.
    אני חי כל יום בידיעה שיש מצב שיעקלו לי את החשבון - ואין לי אפילו דרך להגן על עצמי.
    מישהו יודע מה עושים?
    האם ניתן לתבוע את הרשות - או תביעה אישית נגד מנהל הגביה?
    הםסדתי כבר הרבה כסף בשעות עבודה, בפקסים והשד יודע מתי ההתעללות תיגמר..
    משהו יודע מה צריך לעשות במצב כזה?

  •   רשות השידור צריכה להגיש נגדך תביעה כספית. כאשר תקבל את כתב התביעה אתה צריך להגיש "בקשת רשות להגן" (3 עותקים), שזה כתב הגנה שהכותרת שלו היא "בקשת רשות להגן" שם אתה צריך לפרט את כל הטענות שלך בדבר העדר בעלות על מקלט טלוויזיה, עדיף לצרף כמה שיותר עדים ומסמכים, יש צורך לצרף תצהיר לבקשת רשות להגן. את התצהיר אתה יכול לאמת אצל כל עורך דין או בפני רשם בית המשפט. בכל מזכירות של בית משפט יש רשם שמאשר תצהירים, ואתה צריך לברר מתי יש קבלת קהל. הבעיה היא שלפי החוק היית צריך למסור הודעה בכתב לרשות השידור על כך שאין לך טלוויזיה, לכן עדיף שכבר בבקשת הרשות להגן, תציין במפורש כי שלחת לרשות השידור מכתב ובו הודעת להם שאין ברשותך מקלט טלויזה. בהצלחה.  (לת) יוסי
    • 13:06
    • 25.08.13

  •   שעות נוספות מלניק
    • 15:48
    • 25.08.13

    אני יודע ומכיר עובדים שמקבלים 15000 שח ואף יותר שעות נוספות וזאת מבלי להיות כמעט במקום העבודה.וכשהם שם ,הם מעבירים את זמנם במשחקי מחשב ברכילות ובבטלה .
    זה בנוסף למשכורת בסיס שמגיעה להם בדין,בגלל שהם מסכימים להיות עובדי הרשות...המצחינה הזאת

  •   כל מה שצריך לעשות זה לשלוח מכתב רשום עם אישור מסירה שביט
    • 17:10
    • 25.08.13

    ברגע שמכתב כזה חזר עם אישור מסירה ען המקבל חלה חובת הוכחה שלא קבל את הודעתך והוא כמובן לא יוכל להתכחש לה.
    במידה ולא קבלת תשובה תוך פרק זמן סביר ( שלושה חודשים) תשלח להם התראה במכתב רשום דומה כשלמעלה בצד תכתוב :מבלי לפגוע בזכויות" שזה איום שאתה עלול להגיש נגדם תביעה. הם בדרך כלל ייבהלו מזה ויענו לך מייד
    חוץ מזה שאין עיקולים בלי הודעה מראש כי זה לא חוקי.
    מה אתה מספר שהפסדת שעות עבודה? כמה זמן לוקח לשלוח פקס???

  •   לשביט - תודה על תשובתך אפי
    • 19:32
    • 25.08.13

    לקח לי כמעט יומיים להשיג את רשות השידור בטלפון ושלחתי קרוב למאה פקסים.
    אני לא ממש בקיא בכל ההתכתבות הזאת וכל העניין לקח לי הרבה זמן.
    את רוב שעות העבודה הפסדתי בנסיון להשיג אותם טלפונית - אבדתי יומיים שלמים כי אני לא יכול לשבת בעבודה יום שלם בהמתנה בטלפון והייתי צריך לקחת חופש כי פחדתי לא לטפל בנושא.
    זה לא ממש הוגן היות ואין לי מכשיר ואני נאלץ להלחם בבירוקרטיה ממשלתית ללא צורך

03 4,670 ש"ח שעות נוספות לעובד בחודש?? יש שהיו מסתפקים בכך בתור משכורת... עמירם
  • 07:57
  • 25.08.13

איפה הם חיים שם ??

04 לסגור את הגוף המנוון והרקוב הזה.  (לת) גיא
  • 08:00
  • 25.08.13

05 חייבים לבטל אגרת העושק של רשות השידור. בשביל לשלם ל-1500 איש משכורת ממוצעת של יותר מ-18000 ש"ח לחודש, לוקחים כסף ממשתכרי שכר מינימום. לוקחים לחם מילדי העניים. זה בלתי מוסרי ובלתי צודק. בשביל להחזיק ערוץ שמכונה ציבורי, אבל הציבור לא רואה בכלל, רודפים באמצעות עוכרי דין אחרי מאות אלפים ישראלים שומרי חוק ופותחים בכל שנה תיקים בהוצאה לפועל לעשות אלפי ישראלים, בעיקר מהשכבות החלשות, שלא יכולים להתמודד עם מנגנון הגבייה הדורסני של הערוץ הלא מוסרי הזה. חייבים לבטל האגרה ומיידית. ארדן ולפיד, למה אתם מחכים? כל יום שעובר ללא ביטול האגרה, הוא יום ללא מוסר וצדק במדינת ישראל.  (לת) משה
  • 08:01
  • 25.08.13

  •   יש לזה פתרון אני
    • 17:42
    • 25.08.13

    לא צריך לסגור את הערוץ. פשוט להעביר את התשלומים אליו לתוך מס ההכנסה. כך משפחות בעלי הכנסה נמוכה לא יצטרכו לשלם את זה, משום שממילא לא משלמות מס הכנסה. האם זה יהיה צודק יותר? לא רק שאני אשלם לחרדים והערבים רפואה, חינוך וכבישים, הם יקבלו גם טלויזיה על חשבוני...

  •   יש לזה פתרון אני
    • 17:42
    • 25.08.13

    לא צריך לסגור את הערוץ. פשוט להעביר את התשלומים אליו לתוך מס ההכנסה. כך משפחות בעלי הכנסה נמוכה לא יצטרכו לשלם את זה, משום שממילא לא משלמות מס הכנסה. האם זה יהיה צודק יותר? לא רק שאני אשלם לחרדים והערבים רפואה, חינוך וכבישים, הם יקבלו גם טלויזיה על חשבוני...

  •   יש לזה פתרון אני
    • 17:42
    • 25.08.13

    לא צריך לסגור את הערוץ. פשוט להעביר את התשלומים אליו לתוך מס ההכנסה. כך משפחות בעלי הכנסה נמוכה לא יצטרכו לשלם את זה, משום שממילא לא משלמות מס הכנסה. האם זה יהיה צודק יותר? לא רק שאני אשלם לחרדים והערבים רפואה, חינוך וכבישים, הם יקבלו גם טלויזיה על חשבוני...

06 להקיא.  (לת) אזרח עובד
  • 08:05
  • 25.08.13

07 אוכלי חינם! מזמן היה צריך לסגור את הרשות  (לת) דרומי
  • 08:16
  • 25.08.13

08 מתי ניפטר כבר מהקרציות הללו  (לת) עמית
  • 08:16
  • 25.08.13

09 צריך לשרוף את הגוף הזה !! גדי
  • 08:29
  • 25.08.13

פשוט לעלות עליהם ולשרוף.
אין משהו אחר
גוף מעוות.

10 זה יסתיים אך ורק בפירוק בכוח  (לת) הרבה מאד כוח
  • 08:32
  • 25.08.13

11 זה כל כך מקומם שאני לא יודע אפילו איך להתחיל להגיב.  (לת) yasu
  • 08:33
  • 25.08.13

12 עד מתי ימשיכו לעשוק את הציבור??? הגואל מציון
  • 08:44
  • 25.08.13

תודה לך יאיר! אתה ממש עוזר לאזרח העובד.
תמשיך לעלות לנו מיסים במקום לקצץ בשמנת. לא צריכים דירות, לא צריכים לחיות, רק לעבוד ולממן את הבזיון שלכם.

13 גוף מסואב ועבש - טפיל ציבורי  (לת) מה חדש?
  • 08:47
  • 25.08.13

14 איפה כסף יאיר? איתי
  • 08:47
  • 25.08.13

שאלת..
אז הנה, הוא גם פה.

כמו בחברת החשמל,
כמו בצה"ל,
כמו במגזר הציבורי.

אבל אתה לעומת זאת, מכנס מסיבות עיתונאים עם המאפיונר עיני.

כל הכבוד.

15 לציבור מגיע שידור ציבורי איכותי - לא התמורה העלובה שמספקים לו כיום במחיר מופקע  (לת) לסגור לאלתר ולפתוח בתצורה חדשה
  • 08:48
  • 25.08.13

  •   לסגור ולהשאיר סגור. כל גוף שיוקם יראה כך תוך כמה שנים, ובלי קשר אין לי מליארד שקל מיותרים עבור "שידור ציבורי" כל שנה  (לת) הציבור
    • 10:24
    • 25.08.13

  •   לציבור מגיעה בחירה חופשית ועיתונות חופשית eli
    • 16:07
    • 25.08.13

    שידור ציבורי זה לפוליטרוק, לא לדמוקרטיה.

16 השוד הזה לא נגמר. רק סגירה כמו ביוון תגמור את הפיאסקו הזאת  (לת) רן
  • 08:48
  • 25.08.13

17 תפסיקו לשלם אגרה  (לת) גיא
  • 08:51
  • 25.08.13

  •   אל תהיה גיבור מקלדת. אתה רואה את עצמך מפסיק לשלם חשמל ? רז
    • 10:38
    • 25.08.13

    זה צובר חוב בריבית.
    צריך להביא את הריקבון של הגוף הזה למודעות ציבורית, עד שיקום השר שיש לו מספיק אומץ ויעשה שינוי.

18 זה רק מעצבן אותי יותר  (לת) לסגור את רשות השידור
  • 08:56
  • 25.08.13

19 הנתונים שנחשפו כאן מחייבים הפחתת אגרת רשות השידור בעשרות אחוזים ניכרים ללא משא ומתן - חייב להיות גבול להפקרות  (לת) לפיד - מחכים להחלטה מהירה
  • 09:05
  • 25.08.13

20 פשוט גולם שקם על יוצרו זה נראה קומוניסטי הערוץ הזה  (לת) לעיע
  • 09:19
  • 25.08.13

21 ועדיין מתחבטים באם לסגור את המוסד הרקוב והמושחת הנ"ל!  (לת) ארדן אתה אימפוטנט!
  • 09:28
  • 25.08.13

22 הצטרפו למאבק, תנו לייק לדף הפייסבוק 'סוגרים את רשות השידור'  (לת) מתן
  • 09:31
  • 25.08.13

23 אתמול ראיתי 10 דקות מ"הרווק". זה מה שאתם רוצים בטלוויזיה??? אלעד
  • 09:36
  • 25.08.13

אני לא רואה טלוויזיה, אבל אתמול צפיתי ב- 10 דקות מתכנית "הרווק" בערוץ 10. אין לי בעייה עם בידור, עם כייף, אבל מה שראיתי זעזע אותי. אשפה היא מלה עדינה למה ששודר. צפיתי, התבוננתי היטב ואמרתי לעצמי - "זה לא אמיתי". אחר כך ראיתי את כותרות מהדורת חדשות ערוץ 2. אחרי 10 דקות - הפסקת פרסומת שאני לא יודע מה היא הסתיימה, כי סגרתי את הטלוויזיה.
תגידו, זאת הטלוויזיה שאתם רוצים? (והאמת ? - יכול להיות שכן, וזה מה שמזעזע).

  •   מה הקשר? אתה רומז שרשות השידור הטלויזיה איכותית ושווה כל שקל?  (לת) מוש השור
    • 12:13
    • 25.08.13

  •   אני גם לא רואה טלוויזיה - אז למה אני צריך לממן ערוץ לא רלוונטי? eli
    • 16:08
    • 25.08.13

    לא רואה ערוץ 10 וגם לא ערוץ 1 - אז למה אני צריך לשלם אגרה בגלל שיש לי אינטרנט?? די! עזבו אותי לנפשי יא קומוניסטים.
    רוצים בחירה חופשית.

24 מה הבעיה לקנות תוכן? פשוט לקנות תוכניות מהBBC ולשדר?  (לת) דני
  • 09:39
  • 25.08.13

25 להפריט את הערוץ ולבטל את האגרה אלי
  • 09:47
  • 25.08.13

לרשות השידור במתכונתה הנוכחית אין עתיד. יש להשאיר רק את תשלום האגרה המופחת לרדיו ולמכור את הטלויזיה אם יהיה מישהו שירצה לקנות אותו.

26 מעניין אם הם ישבתו- אם מישהו ידע על כך בכלל  (לת) ניסן
  • 09:48
  • 25.08.13

27 הולך עד הסוף לעליון. לא משלם אגרה. נקודה. הם פורעי חוק.  (לת) די מספיק
  • 09:51
  • 25.08.13

  •   ל"עליון" אין זמן בשבילך - הם עסוקים בלנהל את המדינה, בלחלק "זכויות" לפולשים אפריקאים ולעובדות זרות בלתי חוקיות, ובלהגיד לצה"ל באיזו תחמושת להשתמש וכיצד  (לת) צדק לא תקבל מהכנופיה המושחתת של "העליון". שכח מזה.
    • 16:02
    • 25.08.13

28 הולך עד הסוף לעליון. לא משלם אגרה. נקודה. הם פורעי חוק.  (לת) די מספיק
  • 09:51
  • 25.08.13

29 בזיון  (לת) רונן
  • 10:05
  • 25.08.13

30 יש לסגור את ערוץ 1 ולבטל את האגרה! לסגור! לסגור! לסגור!
  • 10:13
  • 25.08.13

אין הצדקה ליום נוסף של השחיתות הזו!

31 חייבים לעצור כל גביה של הציבור - מהערוץ הראשון ועד דוחות חניה מטופשים - השיטה מקריסה את הכלכלה הישראלית כ
  • 10:13
  • 25.08.13

הכסף עובר מאזרחים לידים פרטיות. שום דבר ממנו לא חוזר לפיתוח תשתיות או תרומה לקהילה.
הממשלה חייבת לשים לזה סוף מידי.

32 רשות השידור - סגירה מיידית. יפתח
  • 10:14
  • 25.08.13

את הציוד להוציא למכרז, את הנדלן למכור! את העובדים לפטר בפיצויים רגילים! את התדרים להוציא למכרז!
באם הממשלה רוצה "שעות שידור" שתקנה מהחברות המסחריות.

33 רק ממשלה מושחתת לא סוגרת את בור השומן הגזלני והמיותר הזה  (לת) מסקנה ברורה
  • 10:22
  • 25.08.13

34 מספיק צריך לסגור את הרקבון הזה אני משלם ולא רואה בכלל את הערוץ הזה  (לת) הגיע הזמן לסגור את הרקבון
  • 10:35
  • 25.08.13

35 עוד לא נולד השר עם האומץ הדרוש כדי להתמודד עם המפלצת הרשעית הזו. רז
  • 10:36
  • 25.08.13

.

36 לפיד סגור את הערוץ הזה רק המשפוחת שלהם רואים אותם ואז יש לך כסף  (לת) לסגור את כל החורים
  • 10:37
  • 25.08.13

37 מגישה קיבלה 10,000 שקל הוצאות על מוניות בחודש. שיביאו אותה מתל אביב לירושלים כל יום.(תעשו גוגל על דוח ביקורת על רשות השידור) מה איכפת להם זה לא הכסף של אבא שלהם,זה הכסף של ציפי ואיציק זוג צעיר שעובד כל אחד 10 שעות ביום כדי לשרוד.  (לת) ז
  • 10:41
  • 25.08.13

  •   למה מה? היא היתה צריכה לבוא ברכבת של כץ ומופז לפניו? ג
    • 12:46
    • 25.08.13


    נסעת פעם בואטובוס, לירושלים?

    היו בועטים אותה לאחורי האוטובוס, במקרה הטוב.

38 נדמה שממשלת ישראל מתחננת למרי אזרחי. דוד
  • 10:42
  • 25.08.13

והוא יגיע , אם העושק הזה יימשך.

  •   אחרי החגים - מהפך! יפתח
    • 11:47
    • 25.08.13

    כשיגמרו השאריות במקרר, המחירים יעלו, הפיטורים יתחזקו,
    הבנקים ילחצו! התושבים יצעקו לשמיים!
    חברי הכנסת יקבלו תוספת שכר וכל הצמודים אליהם - שרים, מנכלים,שופטים,קדי, דיינים, ראשי ערים.............

    "מהפך אוקטובר" בפתח!

39 לפרק את המדינה ולהקים מחדש  (לת) רבולוציה מלמטה,אין פתרון אחר
  • 10:44
  • 25.08.13

40 בלעדי??? אין לכם בושה...  (לת) אלדו
  • 10:49
  • 25.08.13

41 אם פחות הפקות, איך זה שעושים שם שעות נוספות? לסגור את זה כמה שיותר מהר!  (לת) שלומי א.
  • 10:49
  • 25.08.13

  •   פחות עובדים יותר שעות כל עובד וגם: היו בחירות, זוכר? בחרת את יאיר לפיד שקיצץ לך את קצבת הילדים וגם העלה לך את המע"מ וגם העלה לך את מס הכנסה. וגם לנו לעובדי רשות השידור ולנו המשכורות נשאר כמו שהיו לפני 6 שנים.  (לת) עובד
    • 11:46
    • 25.08.13

42 עבדים היינו למגזר הציבורי המושחת והמרושע בארץ ישראל.  (לת) אנחנו תחת מתקפת טרור כלכלי של קרימינלים חסרי מצפון
  • 11:28
  • 25.08.13

43 לסגור אבנר
  • 11:29
  • 25.08.13

לפיד, תסגור את הערוץ הזה!
חוץ מהעובדים שלו אף אחד לא ישים לב!

44 שכחת שהיו בחירות? שעזבו עובדים? שאלה שנשארו עובדים הרבה יותר? נתי TALKER
  • 11:40
  • 25.08.13

בחייאת נתי. די כבר להתנגח בעובדי רשות השידור. לא אנחנו הבעיה. הבעיה הם הסכמי השכר שנחתמו בעבר על ידי האוצר שלא רצה לתת לעובדים פנסיה מכובדת. לכן הומציאו את השעות הנסופות ככה היה נוח לאוצר. חוץ מזה השנה היו בחירות, זוכר? אנחנו עבדנו הרבה יותר שעות ומה לעשות שמשלמים לנו על שעות נוספות כי זה מה שהאוצר קבע לפני הרבה שנים.
עכשיו כשכבר לא נוח לו, כי הגולם קם על יוצרו, משסים את הציבור בעובדי רשות השידור. כאילו אנחנו אשמים. בחייך נתי תרד מאיתנו. רוצה להגיד את האמת? תגיד אותה כמו שצריך. לא בכותרות שמחבבות אותך על העם. שמחבבות את גלעד ארדן ואת יאיר לפיד ואת ביבי נתנינהו על העם.
אני יכול להגיד לך שהתוספת שלי על שעות נוספות היא כמו שכר הבסיס שלי. וכמובן שעל זה יש את ההחזר על רכב. כי אם אני חוזר הביתה לאחר חצות אני מקבל תוספת לקמז.
אז אל תגיד "ההנהלה נתנה לעובדים". תגיד :הממשלה , האוצר והשר הממונה בכך שלא מיישמים את הרפורמה מגדילים את ההוצאות של רשות השיודר." אם היו הסכמי שכר שחתמנו עליהם כבר, לא הייתי מקבל כל כך הרבה תשלום בשביל שעות נוספות .
קצת תדבר עם האנשים שיכולים לתת לך את הרקע העובדתי הנכון. אתה בטח מכיר חלק מהם.

45 לסגור עכשיו ויפה שעה אחת קודם...  (לת) משלם מיסים
  • 12:08
  • 25.08.13

46 בתור מי שעבד שם תקופה, ונחשף לשחיתות ולהטרדות המיניות - אני לא מופתע א.ד
  • 12:12
  • 25.08.13

עבדתי שם תקופה בתכנית תחקירים. מנחה התכנית הטריד שם תחקירניות על ימין ועל שמאל, ולא רק הטריד. עיניי ראו. אוזניי שמעו. איש לא פצה פה.
כמות הכסף שנשפכה על כלום, כמות האנשים העודפים שעבדו שם כלום שעות והרוויחו כסף רב, היתה מדהימה. שחיתות, סיאוב, ריקבון, מינוי מקורבים, קבלת טובות הנאה במרמה וכו'- לא מספיקות כדי לתאר את מה שראיתי שם. עזבתי אחרי כמספר חודשים. לא יכולתי להתמודד עם זה.
למה אני לא מזדהה? החברים שם יודעים לנקום במי שפותח את הפה. יש להם אגף גביה עם כוח של פשע מאורגן שיודע לנקום במי שלא עושה דברם. גם אם שילמת בזמן.
הם תופסים בביצים חברי כנסת, שרים ועוד מקורבים, שמאפשרים להם לפעול כפי שהם רוצים, שכן אחרת-הם נכנסים לרשימה. ואף ח"כ לא רוצה להיכנס לרשימה הזו.

47 לסגור יש עבודה בקטיף.מה יעשו הפולנים אווי חבובה
  • 12:28
  • 25.08.13

מי הגבר שיסגור קודם את רשות השידור ערוץ 1 ואחר כך טיפול שורש בחברת חשמל יצביעו לו 90 % מהציבור.יכול להרקיב בקלות ממשלה

48 לחברים של ביבי מגיע יותר הם מחוברים ואתם לא  (לת) האמת
  • 12:53
  • 25.08.13

49 די נמאס, פרזיטים, תפסיקו לעשוק את הציבור, אתם מיותרים, ואף אחד לא רוצה אתכם, מה לא ברור לכם.  (לת) סבלנו מהם מספיק, נצלנים.
  • 13:01
  • 25.08.13

50 וואלה? מוזר שכולם עובדים שם שעות נוספות ואני לא מצליח להשיג שם אף אחד כבר ימים  (לת) ירון
  • 13:06
  • 25.08.13

  •   וגם כוננויות א , ב ,ג ...ח רפי
    • 15:33
    • 25.08.13

    מנהלת מטבע חוץ, מנהלת של עצמה ועוד פקידה עוזרת. מקבלת 90 שעות נוספות ועשרות רבות של שעות כוננות...והיא לא היחידה .כמוה יש מאות של עובדים שמקבלים שכר הפקר מבלי שישקיעו כלום .וגם אחזקת טלפון ורכב מאות קמ לחודש .ממש גזילה לאור יום.

51 איפה נתניהו שכל כך דואג לבטחוננו?  (לת) הממשלה הזו מפקירה אותנו
  • 13:09
  • 25.08.13

52 העובדה שרשות זו עדיין קיימת - כאות קין במצח הממשלה. אין סיבה או תכלית.  (לת) ה
  • 13:15
  • 25.08.13

53 מקומם ביותר. להפריט בהקדם, ואם אין קונים פשוט לסגור! יבגני
  • 13:15
  • 25.08.13

אין שום סיבה הגיונית לביזבוז הזה של כספי משלם המיסים!

54 אלו התוצאות כאשר כישוריו המיוחדים של יוני בן מנחם מסתכמים בהיותו עושה דברו של נתניהו.  (לת) יוני
  • 13:17
  • 25.08.13

55 לסוגר את הגוף המושחת הזה!!!!אפס צפיותוכולם פוחדים להתמודד עם זה.. רינה
  • 13:22
  • 25.08.13

מקווה שיקום האחד יוכל להתמודד מולם .....

56 ההסכמים הקיבוציים במשק הם בדיוק כמו החוקים הימי ביניימים שאפשרו לאצולה ולכמורה לא לשלם מיסים ולשמור על זכויות היתר שלהם. יש הסכמים שאסור לקיים.
  • 13:33
  • 25.08.13

יום אחד קמו המוני העם הצרפתיים והפסיקו את זה, גם פה זה צריך לקרות - לא אכפת לנו מההסכמים שכפיתם עלינו בעבר, המדינה שייכת לעם ולא לעובדי רשות השידור או הנמלים או לאנשי הקבע המנוולים.

57 יש להקים ועדת חקירה ממלכתית שתבדוק את ניהול רשות השידור ותפקודה.  (לת) משלמת אגרה
  • 13:48
  • 25.08.13

  •   לא צריך ועדת חקירה. מי שמינה את הנהלת רשות השידור זו הממשלה ביבי נתניהו יאיר לפיד וגלעד ארדן. הם החליטו שההנהלה לא מתפקדת אז בבקשה שימנו את מי שהם חושבים שיכול להבריא ויכול לקיים את הרפורמה. שאגב: העובדים חתמו עליה והממשלה ביטלה את החתימה שלה.  (לת) מנהל
    • 14:22
    • 25.08.13

58 עיתון ביזיון שרודף באופן קבוע עובדים. האם מישהו שמע כאן ביקורת על הבונוסים שקיבלו בכירי הבנקים רק לפני שבועיים.זה עולה לנו לציבור לא פחות והעדר התחרות משפיעה עלינו הרבה יותר - אבל לעיתון עם אג'נדה לא תפריע המציאות - הוא ימשיך בסיקור החד צדדי , המתלהם והפופוליסטי.  (לת) יפה
  • 13:49
  • 25.08.13

  •   שקוף שאת עובדת רשות השידור אסי מוסקל
    • 14:27
    • 25.08.13

    יאללה תפנימי נגמרה החגיגה. לציבור נמאס לממן אתכם והסיקור הוא ממש לא חד צדדי פשוט לא קורה שום דבר טוב ברשות השידור כבר למעלה מעשרים שנה ולראיה דוחות גדושים של מבקר המדינה, או שאולי גם הוא רודף את העובדים הצדיקים של רשות השידור?

  •   מה שאתם עושים ברשות השידור זאת לא עבודה, זאת בטלה על חשבון אזרחי המדינה. האגרה שנגבית כדי לקיים אתכם מסבכת בכל שנה עשרות אלפי ישראלים עם ההוצאה לפועל. זאת לא סיבה מספקת להקדיש לערוץ כתבות ב"הארץ"?  (לת) דוד
    • 06:58
    • 26.08.13

59 שום דבר לא ישתנה השיירה תעבור והכלבים ימשיכו לנבוח OO24
  • 13:54
  • 25.08.13

לצערי !!

60 אגרה, על שום מה? לסגור מיד את רשות השידור! די לגביה המאפיוזית של אגרה ללא שידור אבא אבן
  • 13:59
  • 25.08.13

בתי המשפט והוצאה לפועל עסוקים עד צוואר בתיקים "מפוברקים" של חובות לרשות השידור. איזה שידור? מי רואה את הערוץ הראשון? מי רוצה לראות את הערוץ הראשון כאשר חרב העיקול מונפת על ראשו.

61 הבעיה היא ההנהלה מנהל
  • 14:20
  • 25.08.13

ומי מינה את ההנהלה? 3 ניחושים: ביבי נתניהו, גלעד ארדן, יאיר לפיד. כל התשובות נכונות.
ומי יכול למנות הנהלה אחרת? 3 ניחושים: ביבי נתניהו, גלעד ארדן, יאיר לפיד. כל התשובות נכונות.
כל הכבוד לממשלת ישראל על טיפול יעיל וזה אחרי שהעובדים באים ועושים לכם כמעט את כל העבודה. לא מסוגלים להחליט ומשמיצים את העובדים. הכל תלוי בכם, ממשלת ישראל. הכי קל להאשים את העובדים. הכי קל להעביר את האחריות למישהו אחר.

62 איפה הערוץ הזה בכבלים ?  (לת) Tsav
  • 14:35
  • 25.08.13

63 אני לא בעד לסגור את הערוץ, אך כן לבטל את האגרה  (לת) סמי
  • 15:21
  • 25.08.13

64 מחזק את מגיב 59 . מרוקו
  • 15:24
  • 25.08.13

בפעם המי יודע כמה- רשות השידור היא שופרו של הליכוד ולכן כל עוד הוא שולט בכיפה,לא ישתנה דבר שם. הדינוזאורים חלפו מהעולם,רשות השידור היא ניצחית במתכונת רקובה כזו או אחרת.

65 גזלנים ליז
  • 15:43
  • 25.08.13

כל מי שיושב בראש הפירמידה של המדינה הזאת הוא גזלן תחמן עשקן חמדן וגנב נמאסתם

66 לסגור את רשות מוצצי הדם לאלתר! עכנ״ל
  • 16:00
  • 25.08.13

באיזו עוד מדינה מתוקנת מכריחים אזרחים לשלם על ערוצי טלוויזיה שהם לא צופים בהם?

67 לסגור את רשות מוצצי הדם לאלתר! עכנ״ל
  • 16:00
  • 25.08.13

באיזו עוד מדינה מתוקנת מכריחים אזרחים לשלם על ערוצי טלוויזיה שהם לא צופים בהם?

68 תשלום האגרה מיכאל
  • 16:31
  • 25.08.13

יש לי חבר שעובד שם לפי דבריו בעבודות חוץ הם אוכלים במסעדות הכי יקרות בכונה ללא הגבלה וגם העבודה הוא מספר שלא עושים כלום עובדים אולי שעה במשמרת וסתם מעבירים את הזמן כידי לזכות בשעות נוספות ועושים סידורים כול היום

69 מגי שרון מוקי
  • 16:46
  • 25.08.13

כל השעות הנוספות הולכות למקורבים ולמלשינונים של יוני כמו מגי שרון .

  •   מגי שרון עובדת
    • 19:44
    • 25.08.13

    אשה גסת רוח ועם פה מלוכלך שהגנה בזמנו על יוני שלא הטריד אותה מינית .וכי מי ירצה להטריד כזאת זקנה בלויה ודוחה במראה ובאישיות??
    היא בדיוק עשויה מהחומר שיוני מחפש...עילגת מלשנית וגסת רוח .סיימה כבר גיל 67 .יוני מנסה להאריך לה את השירות...הרי אין לה תחליף ברוע בזדון וברשעות .על האוצר לדעת זאת ולא לאפשר לה להמשיךלעבוד.יש לה מחליפים טובים ממנה במאה דרגות..את יוני זה לא מעניין .העיקר הנאמנות העיוורת .הרי הוא משלם לה מכיסו....

70 חבורה של שותי דם, מושחתים, אוכלי חינם. אליאב
  • 17:00
  • 25.08.13

מנגנון רקוב במערכת הלא כזו יוקרתית, הנקראת "מדינת ישראל".
אני מקווה שכל כסף שנגנב מאיתנו, יפגע להם בכיס שבעתיים.

71 להפסיק את האונס הזה מיד, הערוץ הזה לא רלוונטי, שיחייה מפרסומות  (לת) דס
  • 17:03
  • 25.08.13

72 די!!! לא רוצים את הרשות הזו!!!! לסגור,מספיק מהעלוקות האלה.  (לת) לסגור..לסגור...לסגור
  • 17:51
  • 25.08.13

73 לארוז אותם בשקית שיפסיק להסריח, ולזרוק לפח!  (לת) שי
  • 22:33
  • 25.08.13

74 הארכת שירות איציק
  • 23:30
  • 25.08.13

ישנה שמועה שהנציבות בשיתוף מבקר המדינה בודקים לעומק את בקשות העובדים שהגישו בקשה להארכת שירות.

75 יש מגיב אחד או מקסימום שלושה שקוראים לסגור את הרשות. הם נכנסים לכתבה מגיבים ויוצאים ושוב נכנסים לכתוב עוד ועוד טוקבקים בעד סגירת הרשות. אז בבקשה-אל תתרגשו מהם. אלו חבורת בטלנים שאין להם מה לעשות עם עצמם.אבל כן מומלץ להתייחס להנהלה הכושלת של הרשות שאותה צריך לשחרר כמה שיותר מהר ויפה שעה אחת קודם.הנהלה שמחלקת שעות נוספות לאנשים לא לפי עבודתם או תפוקתם חס וחלילה אלא לפי קרבתם לשלטון. ואת זה צריך להפסיק כמה שיותר מהר לני שהתקציב ייגמר.יש שעובדים ללא תמורה נאותה ויש שללא כל מאמץ מקבלים שעות למכביר.והמנהלים שמונו על ידי ההנהלה גם מקבלים הרבה מעבר למגיע להם כולל כוננויות (על אתי ברדוגו שמעתם?).אז נכון שצריך לעשות סדר-להחליף את ההנהלה מיד ולהביא הנהלה ראויה שתיצוק תכנים ראויים ומגוונים שיהוו אלטרנטיבה לאח הקטן ולאחות המשעממת  (לת) לתשומת ליבכם
  • 23:57
  • 25.08.13

76 הכתבה הנ״ל באה להמחיש את הרשלנות הניהולית של בכירי זל
  • 09:58
  • 26.08.13

רשות השידטר שאינם מסוגלים לנווט את הספינה הטובעת אלא לאבדון. הנהלה שאינה מסוגלת לייצר תוכן מקצועי ראוי , שייספק תמורה לאגרה.

77 ביבי נתניהו מינה את המנהלים ברשות השידורה, והוא שאחראי ישירות גנור
  • 10:05
  • 26.08.13

לתוצאות הכשל הניהולי . כדי ששכישלון בחירתו לא ייראה ברבים, הוא מוכן לסגור את השידור הציבורי ולפטר עובדים מקצועיים,

78 אנשים נעדרי כישורים מקצועיים מנהלים את רשות השידור והדבר בא גיל
  • 10:12
  • 26.08.13

לידי ביטוי על המסך. בהיעדר מדיניות שידורים, והבנה של מי קהל היעד ,מה צריך לשדר ולמי, אנו עדים לתכניות ירודות ברמתן, שאינן מספקות את הסחורה תמורת האגרה.

79 צריך לבטל את חוק רשות השידור. שהתקציב יגיע ומחציתו  (לת) נועם
  • 19:45
  • 26.08.13

80 תפוקה אפסית= סגירה מיידית מיקי מאוס
  • 08:12
  • 27.08.13

1500 איש שמקבלים בוכטות ופשוט לא עושים כלום אם לפיד לא סוגר אותם שיחזור לעיתון

81 שיפור כן , סגירה לא ! רוני
  • 18:14
  • 28.08.13

אלוהים שרק לא נשאר עם האח הגדול...

82 די לאגרה- מספיק ודי חגית
  • 22:20
  • 28.08.13

גביה מופרזת, העלות שכר בתנאים של גרעון, מוצר גרוע
מספיק זה מספיק

83 רשות השידור Teresa
  • 10:43
  • 30.08.13

אני מתגוררת עם בתי. שנים ניהלו נגדי הליכים כי רצו שאשלם אגרה אפילו שהבת שלי משלמת עד שהגעתי למשפט. הופיעו שלושה עורכי דין נגדי והשופטת קבעה שאני לא צריכה לשלם. עכשיו עברנו דירה אז הכלמתחיל מההתחלה.

84 לגבות את האגרה רק מי אנשי שמאל הם הנהנים מהתקשורת השמאלנית  (לת) סבינה וולף
  • 18:03
  • 15.04.14