הממונה על גיוס עובדים בגוגל: כך תתקבלו לעבודה אצלנו - גלובל - הארץ
המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

הממונה על גיוס עובדים בגוגל: כך תתקבלו לעבודה אצלנו

"ציוני בגרות הם חסרי כל ערך כקריטריון לגיוס - יש 5 תכונות שאנחנו מחפשים בחברה", מספר לזלו בוק בראיון ומסביר אילו תכונות גוגל מחפשת בעובדים חדשים ומדוע ממוצע ציונים אינו כה חשוב לחברה

ביוני האחרון, בראיון ב"ניו יורק טיימס", לזלו בוק, סגן נשיא בכיר הממונה על גיוס עובדים בגוגל, ציין כי החברה הבינה "שציוני בגרות הם חסרי כל ערך כקריטריון לגיוס, וציוני מבחנים הם חסרי ערך. גילינו שהם לא חוזים דבר". הוא גם ציין כי "שיעור האנשים ללא השכלה גבוהה בגוגל גדל עם הזמן", וכעת הינו כ-14% בקבוצות מסויימות. בתקופה בה רבים שואלים, "כיצד הילד שלי ישיג עבודה", חשבתי שיהיה שימושי לבקר בגוגל ולשמוע את בוק.

בוק מתחיל ואומר ש"ציונים טובים בהחלט אינם מזיקים". משרות רבות בגוגל דורשות כישורי מתימטיקה, מיחשוב ותכנות, כך שאם הציונים הטובים שלכם משקפים כישורים בתחומים אלה, הם עשויים להוות יתרון. אך גוגל מסתכלת על הרבה יותר מכך.

"יש 5 תכונות שאנחנו מחפשים בחברה", מסביר בוק. "לתפקיד טכני, אנחנו מעריכים את יכולות התכנות שלכם, ומחצית מהתפקידים בחברה הם טכניים. אך עבור כל משרה, הדבר הראשון שאנחנו מחפשים הוא יכולת קוגניטיבית, ולא מדובר באיי.קיו. זוהי יכולת למידה. היכולת לעבד מידע תוך כדי עבודה. היכולת לחבר בין פיסות מידע שלכאורה אינן קשורות. אנחנו מעריכים יכולות אלה באמצעות ראיונות התנהגותיים שאנחנו בודקים בדיעבד כדי לוודא שהם מסוגלים לחזות היטב את השתלבות העובדים".

עשו לייק וקבלו את מיטב כתבות TheMarker ישירות לפייסבוק

השנייה היא "מנהיגות – בייחוד מנהיגות חדשה, בניגוד למנהיגות מסורתית. מנהיגות מסורתית הייתה דברים כמו: האם הייתם נשיאי מועדון השח שלכם? האם הייתם סגני נשיא לענייני מכירות? כמה מהר הגעתם לתפקיד? כל הדברים האלה לא מעניינים אותנו. מה שמעניין אותנו הוא האם כאשר צצה בעיה ואתם חברים בצוות שאמור לטפל בה, האם אתם לוקחים לידיכם את המושכות בעת הצורך. והאם אתם גם יודעים לקחת צעד אחורה ולפנות מקום למישהו אחר כשמגיע הזמן לכך. אלה שני דברים חשובים כדי להיות מנהיגים אפקטיביים בתנאים היום".

מטה גוגל בקליפורניה
מטה גוגל בקליפורניה. צילום: אי–פי

עוד משהו שמחפשים בגוגל: ענווה אינטלקטואלית. "ללא ענווה, בלתי אפשרי ללמוד". זו הסיבה בגללה מחקרים מראים שבוגרי בתי ספר מובילים למינהל עסקים לא מצליחים להתעלות. "אנשים מצליחים חכמים כמעט ולא חווים כשלונות, והם לא יכולים ללמוד מכשלונות", אומר בוק. הוא מסביר כי לכן הם לא לומדים לקחת אחריות. "אם משהו טוב קורה, הם חושבים שזה כי הם גאונים. אם משהו רע קורה, הם חושבים שזה כי מישהו אידיוט, או שהם לא קיבלו את המשאבים או כי השוק השתנה. האנשים שאנחנו רוצים לגייס, שמצליחים כאן הכי טוב, הם אלה שיהיו בעלי עמדות נחושות, אך אם מציגים להם עובדה חדשה, הם ידעו לומר 'אה, זה משנה הכל – אתם צודקים'. צריך אנשים שיש להם בבת אחת אגו קטן ואגו גדול.

התכונה הכי פחות חשובה שמחפשים בגוגל היא מומחיות. "אם לוקחים מישהו עם יכולות קוגניטיביות גבוהות, סקרנות פנימית, מוכנות ללמוד וכשרון הנהגה, ומגייסים אותם לתפקיד של משאבי אנוש או למחלקה הפיננסית, ומשווים אותם לאנשים שנחשבים מומחים בתחום מאוד ספיציפי, המומחים כמעט תמיד יאמרו 'ראיתי את זה כבר מאה פעמים, וזה מה שעושים'. חסרי הניסיון יגיעו לרוב לאותה תשובה, ולפעמים גם יטעו, אך מדי פעם, גם יהיו להם רעיונות חדשים לחלוטין, ובכך יש ערך אדיר".




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 מענין מיקו
  • 11:49
  • 25.02.14

יש לי את כלהתכונות ולא התקהלתי

02 אם זה מה שהוא אמר אז הוא חכם מאד ,  (לת) דמוקרט
  • 13:16
  • 25.02.14

03 בקיצור בחור ישיבה בקיצור בחור ישיבה
  • 13:28
  • 25.02.14

מתאים להם בחור ישיבה לא אחד שלמד ליבה .
התיאור מתאים כמו כפפה ליד לבחור ישיבה לא לתיכוניסט

  •   בטוח ש*חלק* מבחורי הישיבה יתאימו להם, ובטוח שרובם הגדול - לא. הכי עדיף - תלמיד ישיבה מצטיין שהבין שאין אלוהים.  (לת) דג קר
    • 14:21
    • 25.02.14

  •   האמת שכן איילת
    • 15:12
    • 25.02.14

    בצה"ל הבינו את זה בפרוייקט שילוב חרדים.. יש פוטנציאל אדיר לקלוט וללמוד דברים של חומרי ליבה.. מורגש הפער הגדול של הידע הליבתי הבסיסי.. אבל היכולת לתרום ולחשוב, וליישם קיימת וכך שני הצדדים יוצאים מורווחים. המון משאבים קוגנטיביים נמצאים אצל בחורי ישיבות חכמים.. השאלה לאיזה ערוץ מתעלים את זה (ואגב, אותו דבר יגידו ראשי ישיבות על בחורים חילונים שהם פוגשים שיש להם את היכולת הלוגית והמחשבתית שצריך כשלומדים דפי גמרא).

  •   בחורי הישיבה שפגשתי לא ממש הצטיינו בתחום הצניעות וקבלת האחר וההקשבה לו.  (לת) מר אופניק
    • 17:08
    • 25.02.14

  •   תלמידי ישיבה, ממש , אבל ממש חכמים, יצירתיים, עצמיים ומקוריים מתפקרים  (לת) שפינוזה
    • 22:11
    • 25.02.14

04 חידת פלינדרום: כשבגוגל מחפשים עובדים מחפשים בגוגל?  (לת) מני
  • 13:29
  • 25.02.14

05 מדובר על גוגל ארה"ב בגוגל ישראל לא הסתכלו אליכם אם אתם מצטייני נשיא א
  • 13:33
  • 25.02.14

אולי יש כמה יוצאי דופן בגלל שהיו בצבא מתכנתים אבל לרוב האנשים זה לא רלוונטי.

06 לעבוד את המפלצת, למכור את תכונות האופי תמורת כסף עצוב
  • 13:39
  • 25.02.14

אין משהו שהם לא יכולים לקנות
מהשורש ועד הנשמה שלך

07 סוף כל סוף כתבה נפלאה, חכמה ומעמיקת ראות!  (לת) שלמה אבן צור
  • 13:43
  • 25.02.14

08 לכל אלה שלומדים לתואר1+2+3+4+5 ונשארים תקועים אצל ההורים עד גיל 45 דנה
  • 13:44
  • 25.02.14

בפעם הראשונה שאומרים כאן מה באמת מחפשים. תפסיקו לאבד את החיים שלכם בקישקוש הזה שנקרא אוניברסיטה. (בוגרי המכללות בכלל מסכנים כי מתייחסים אליהם כהקבצה ב')
לכו לעבוד מייד אחרי התואר הראשון או פשוט תעזבו את הארץ לברלין-כמוני.

א י ן מ ה ל ע ש ו ת ב י ש ר א ל !!!

  •   שמח לשמוע שעזבת -
    • 14:44
    • 25.02.14

    א י ן מ ה ל ע ש ו ת כ ד י ל ה צ י ל א נ ש י ם כ מ ו ך

  •   אם אתה בברלין, תעזוב אותנו בשקט אם כ"כ טוב לך אזרח
    • 14:49
    • 25.02.14

    אבל כ"כ חרא לך, שאתה עדיין מתעסק בשטויות האלה.
    לך לפסיכולוג, עדיף.

  •   זה נשמע יותר כמו בעיה אצלך שאת אפילו לא מודעת לה. אולי זו הזדמנות להבין אותה גיל ג
    • 16:24
    • 25.02.14

    נסי להבין למה ידיעה חצי-משועשעת הקפיצה אותך ישר למקלדת בהכרזה אנטי .....אנטי,.....לא הצלחתי להבין אפילו אנטי מה.

  •   חחחחחחחחחחחחחח  (לת) מלכה
    • 00:56
    • 02.03.14

09 לא מצאתי 5 (?!), למרות שרוח הדברים מובנת  (לת) יוני
  • 13:49
  • 25.02.14

10 מישהו באמת מאמין במשלוח קורות חיים לגוגל?! כאילו, מה תציינו שם שהם לא יודעים עליכם כבר?
  • 14:08
  • 25.02.14



הם יודעים איפה אתם גרים, ואיך הבית שלכם נראה, ואיפה למדתם, וכמה הרווחתם, ואיפה גלשתם בשעות העבודה, וכמה שעות בפועל באמת עבדתם, ועל מה הייתם אחראים.

שימו את המאמר המתורגם הזה תחת "אחד מתוך חמשת המאמרים שצריכים להתפרסם בכל יום בעיתון שכולל את השם 'גוגל'".

החירטוט משחית!

11 זה,לדעתי, ניראה כמו כתבת יחצנות יהודי
  • 14:08
  • 25.02.14

זה,לדעתי, ניראה כמו כתבת יחצנות

12 למגיב מספר 1. כנראה הגזמת עם הפורנו. מה חשבת גוגל לא יודעים?  (לת) שלומי ב.
  • 14:14
  • 25.02.14

  •   שלומי- חייך הולכים להשתנות אדם
    • 17:17
    • 25.02.14

    בפעם הבאה שתרצה להגיב למגיב כלשהו, פשוט לחץ על 'הגב לתגובה זו' בתחתית התגובה, זה יפתח לך חלון בו תוכל לרשום את התגובה שלך וכאשר התגובה תתקבל היא תשויך למגיב אליו רצית להגיב.

  •   אדם, כנראה אינך מגיב בד"כ מסמארטפון...  (לת) יובל
    • 02:13
    • 26.02.14

13 אהה ... כן ... וגיל ... לא יותר מ 40!!!!!!!!!!!  (לת) אורי
  • 14:31
  • 25.02.14

  •   כנראה שלא ביקרת שם עובד גוגל לשעבר
    • 15:25
    • 25.02.14

    היו הרבה מאד עובדים מעל גיל 40, כולל אותי. לא ראיתי בגוגל שום אפליה על רקע גיל, וגם לא על רקע אחר. השיקול היחיד הוא אם המועמד טוב.

14 מי ששם דגש על "אופי" פותח פתח לפוליטיקה פנימית דעת יחיד
  • 14:40
  • 25.02.14

אופי והתרשמות מאופיו של אדם זה משהו מאוד סובייקטיבי ולאנשים שונים יש העדפות שונות- הן מבחינת טמפרמנט והן מבחינות נוספות.

מי שמחפש עובדים טובים- ציונים הם מדד לא רע לרוב המקרים לגבי אינטליגנציה ויכולות בסיסיות.
יש תמיד יוצאים מן הכלל ונסיבות חיים (מי שעבד תוך כדי התואר באוניברסיטה בשתי עבודות וסיים בציונים סבירים- הוא מן הסתם עולה על רוב המצטיינים ביכולות שהפגין).
מעבר לציונים- כמובן שרזומה מעיד מאוד על האדם. אם רק למד ולא התנסה בעבודה, אם הוא רחב אופקים ובעל כישורים שונים ולא רק משהו אחד צר וכו'.

מנהלים לא אמורים לשפוט אופי או להתיימר להיות בעמדה לקבוע איזה אופי יותר מתאים לתפקיד מסויים.

זאת יכולת ההערכה הכי לא רצינית שהופכת את המיון לאקראי.

  •   כשלהשיג התמחות בלימודים היום זה קריעת ים סוף א
    • 17:23
    • 25.02.14

    יש כאלה שלא התנסו בעבודה. אז זהו לזרוק לפח? זה בדיוק מה שהם התכוונו בכתבה. אתה יכול לפספס אנשים טובים ככה. וזה לא אינדיקטור טוב להמשך העבודה

15 לאיפה מגישים קו״ח??  (לת) ת״אביבי
  • 14:51
  • 25.02.14

16 מעניין חייזר
  • 14:52
  • 25.02.14

איזה הסתכלות שונה יש להם לדברים
אנשים עם אגו קטן וגדול
חסרי ניסיון עם רעיונות חדשים יפה...

17 מעשיות מחד, ומעשים מאידך. אבי
  • 15:17
  • 25.02.14

סיפורי צוונציק של מנהל כ"א יענו חדשני ותורם משהו, המציאות שהם פוליטיקאים שמרוויחים זהב ונותנים כלום בתמורה (גאונים בשקל).

18 הם כן מחפשים מנת משכל גבוהה Principal
  • 15:34
  • 25.02.14

הם כן מחפשים מנת משכל גבוהה - הם משקרים כשהם אומרים שהם לא, כי זה לא חוקי לבדוק IQ כאשר אתה שוכרים אנשים.
אבל בעיקר מה שהם מחפשים הוא אותו הדבר שהמוסד מחפש כאשר הם שוכרים : הם מחפשים אנשים שהם סוכנים בנשמה. סוכן הוא מי שמחפש בוס לתת משמעות לחיים שלו. ההפך הוא principal -מילה שאינו קיימת בעברית. ההבדל בין סוכן ו principal הוא כמו ההבדל בין כלב ציד וזאב. כלב צריך בוס כדי לספר לו מה לחפש , ואז לתת לו עצם בונוס ,מדליה, ולשים אותו במלונה יוקרתית. זאב צד מה שהוא רוצה, ועושה עסקות עם זאבים אחרים. גוגל וחברות אחרות אינן מחפשים להעסיק זאבים. הם מחפשים כלבי ציד צייתנים שיחפשו משמעויות בחייהם. אותו דבר כמו כל הארגונים, לא משנה מה הם אומרים לך . אני יודע. אני שוכר אותם.

  •   וכי למה צעיר שהחיים אהבו אותו וסיים אונברסיטה יוקרתית וגם זכה בפייס והתקבל לתפקיד פיתוח בחברה מובילה יסכים להיות "כלב צייתן" ,גם אם הוא בבסיס כזה ???? תם שאינו יודע לשאול
    • 19:23
    • 25.02.14

    כלב צייתן או זאב מחפש עיסקאות עם זאבים אחרים זה יותר תחום
    של אינטלגנציה רגשית מאשר מנת משכל גבוהה .
    זה נכון שכלב צייתן תמיד זוכה ליותר סיפוק בחיים מאשר זאב שאף
    פעם לא מסופק !!!
    אך אותו כלב צייתן צריך שיניים של כריש ושכל של זאב
    כדי ששאר ה"כלבים בני כלבים " לא יטרפו לו את התחת בשעה
    שהוא רובץ במלונה !!!!!
    סתם מחשבה !!

  •   את זה עוד לא שמעתי. יפה!  (לת) פסבדולון
    • 19:45
    • 25.02.14

  •   אתה רוצה כלב צייתן תלמד ממני !!!! יוסף ויסריונוביץ סטלין
    • 00:08
    • 27.02.14

    אצלי תמיד מנהלי אבטחת הדאצה היו
    אלנפביתים חסרי השכלה שחיו תמיד בכפר וחסרי
    גינונים עירוניים וחסרי כישוריים חברתיים ותמיד תחת
    השגחת הנקווד שהם לא יוצרים קשרים משום סוג
    אם בעלי תפקידים אחרים בממשל הסובייטי הגאוני
    שבניתי בשני ידי הכישרוניות .
    אתה רוצה שילטון רק דרך הפרד ומשול ושאחד מלשין
    על השני וכולם תחת מעקב !!!!!
    המפלגה מחייבת אותך להיות עם לב שחור כדי שבכלל
    תוכל להיות שם .
    אם אתה טמבל אז חבל על הזמן שלי ושלך כבר עכשיו
    אני שולח אליך סוכנים תארוז את הדברים ותגיד שלום
    יפה לפילגש שנתתי לך ולווילה שלך שהיא רכוש המדינה
    בכלל .
    צעיר שחצן בוגר אונבריסטיה יוקרתית אלה מתאימים לשרת
    כסוכנים בנווקד שפולטים אותם מהשרות מכסימום אחרי חמש
    שנים זה הכל .אסור שהם יהיו קרובים לסודות מדינה

  •   נכון, הם מחפשים מנת משכל גבוהה,חוץ מזה מה שכתבת גובל בטיפשות. מאבדים את הנגב
    • 02:14
    • 27.02.14

    מה שיותר מטריד זו העובדה שקיבלת כלכך הרבה לייקים.
    זאב כלב או חתול - יש לך עוד הרבה ללמוד על החיים,עסקים,יצירה אנשים ובמיוחד צניעות.

19 לא נראה לי שממש זה מה שהם מחפשים אני
  • 15:50
  • 25.02.14

בוא נראה אותך מקבל אפילו הזדמנות לראיון כשאתה בוגר מוסד להשכלה גבוהה לא מוכר. בוגר הרווארד יקבל ראיון בסיכויים של 100 לאחד ביחס לבוגר מכללת תל חי. בלי לפגוע באיש כמובן. חיפוש קצר בלינקדין יראה לכם שרוב מנהלי המוצרים בחברה בוגרי אוניברסטיאות על.

20 אנו גם מעריכים מזרחניות שמגיעות בלבוש מינימלי שתורם לחשיבה של כלל הקבוצה  (לת) אברהם
  • 15:55
  • 25.02.14

21 נו באמת הר גוגל יודעים על כל אחד ואחת חוש חש הבלש
  • 16:10
  • 25.02.14

זאת החברה שיש לה את האינפורמציה על האנשים המדוייקת ביותר הם מכירים את המייל שלנו מי החברים שלנו את התחביבים שלנו ואת מה שבני המשפחה לא יודעים עליינו אז שלא יעבדו עלינו

22 סתם סיפורים אלי
  • 16:45
  • 25.02.14

תנסו חהתקבל לגוגל בלי תואר מטכניון או אוניברסיטת תל אביב בהצטיינות. אף אחד לא יתייחס לקורות החיים שלכם.

23 גוגל מממשים את חזון מרד הנפילים אלי
  • 17:00
  • 25.02.14

הפילוסופיה:אדם שווה רק כמו היכולות שלו והדבר המוסרי הוא לתגמל לפיהן. הבעיות: יכולות למה? טיך קובעים איזו יכולת יותר חשובה מאחרת? בפילוסופיה הכלכלית של היום הדרך היחידה להעריך היא ע"י יכולת ייצור הכסף. אם ניתן לייצר מהיכולות שלך כסף, אז אתה אדם טוב יותר. במלא מובן המילה טוב. אבל מה עם למשל עבודה סוציאלית? ישנן סט של יכולות שבלעדיהן לא תהיה עובד סוציאלי טוב. לראיה רוב אנשי ההייטק המוכשרים כנראה ויהיו עובדים סוציאלים נוראיים. בנוסף עבודה סוציאלית טובה לאושר הכללי, היא מונעת פשע ובאופן כללי מיטיבה עם הכלכלה. אבל אי אפשר לייצר כסף באופן ישיר מעבודה סוציאלית. אז היכולות האלה לא מתוגמלות. מה זה אומר לגבי הפילוסופיה האיין ראנדית? האם היא צריכה להיות נר לרגלינו? האם המוסר צריך להיטיב רק עם המוכשרים? האם כשירות בכלל ניתנת להערכה אמיתית? האם מעצם היותנו בן אדם אנחנו זכאים לזכויות מסויימות ללא קשר למידת התרומה שלנו?

24 איזה טרחנים, קשקשנים ושרלטנים של פסיכולוגיה בגרוש. תרגיעו.  (לת) גוגל חארטה
  • 17:08
  • 25.02.14

25 מצחיק - מנהלי כ"א הם אותם אלה שלא היו להם ציונים מספיק גבוהים כדי ללמוד הנדסה  (לת) משאבי אנוש עאלק
  • 17:10
  • 25.02.14

26 מעניין מאוד...אבל נחליאלי
  • 17:36
  • 25.02.14

אח"כ ישאלו אותכם כמה כדורים נכנסים לאוטובוס תענו שזה ממש אבל ממש לא מעניין לכם את האשך.

27 בדיחות קרש ומה עם הומור?
  • 19:19
  • 25.02.14

לא מענין אתכם?

28 בארץ אם לא היית ב 8200, סיכוי סביר שתתקע במשרת פיתוח די משעממת רון
  • 20:41
  • 25.02.14

קצת התבכיינות, ואני לא אומר כמובן שזה תמיד ככה, אבל סיכוי טוב, מנסיוני העגום. בסטארטאפים השווים תמיד יהיו בוגרי "היחידה" שיעדיפו משלהם.

29 מי רוצה לעבוד בגוגל?  (לת) עבדים בנשמה
  • 21:03
  • 25.02.14

  •   בטח לא אני...  (לת) יזם
    • 21:52
    • 25.02.14

  •   מר מציאות בפועל ועובדות בשטח עונה לפנטזיות ולפרבלות של מר כוח אדם תשובה לשאלתך !!
    • 22:20
    • 25.02.14

    אם אתה עונה לתנאים הבאים שווה לך לבזבז זמן בלהדסקס עם גוגל שמוגל :
    1 אתה ילד עד גיל 23 .
    2 בוגר טכניון בהצטיינות יתרה או 8200 .
    3 אין לך שום נקודה שחורה בעברך שקשור איך שהוא לגוגל .
    4 אתה מתקבל בידיעה שאתה שם עד מקסימום גיל 27 .
    ותשתדל להתפטר עד אז בעצמך ולא להשאיר את העבודה
    המלוכלכת לדרגים הגבוהים ממך .
    5 חובת התייצבות מיידית בכל טקסי התוחס לייקר העתידיים
    לצרכים כאלה ואחרים בין היתר יחצנות .
    6 יש צורך למלה טופס סוציומטי על החברים שלך לצוות כל
    שלושה חודשים , יש לחשוב טוב מה אתה ממלא בריבועים
    אחרת הטופס יהפוך לטופס טיולים וקלירנס .

30 בולשיט שיווקי קלאסי אורי
  • 21:30
  • 25.02.14

בתכלס מראיינים אותך מי שיהיו אנשי הצוות שלך ורובם חננות גאונים שאוהבים רק אנשים שדומים להם. דיתכבד הסמנכל ויבוא לראיון כזה בתור מועמד לפני שהוא מוציא את מאמר היחצנות שלו

31 מעניין, תודה.  (לת) מיי שהוו
  • 22:21
  • 25.02.14

32 תמיד ידעתי שנולדתי מוקדם מידי חבל
  • 23:04
  • 25.02.14

משמח לדעת שחברת ענק כמו גוגל מעריכה תכונות שמעולם לא קיבלתי עליהן הערכה. לצערי עבורי כבר מאוחר מיד, אך זה נותן תקווה שלאנשים צעירים.

33 אני מבין את השיטה של גוגל לחסל יוזמות מסוכנות על ידי גיוס במרכאות לעבודה בגוגל כמו שהיה לא מזמן , אבל סליחה לי זה לא מתאים !! יזם :
  • 23:48
  • 25.02.14

אך השאלה ההגיונית הפשוטה שעולה מזה
ברגע שהיזם הוא בעל אופציות נוספות על זה של גוגל
אופציות שמרחיקות ממנו את בעיות הפרנסה הבסיסיות
אז בשביל מה להיות בורג שחוק בגוגל ולשחק משחק שלא בשבילו
עסקינן עד הלום (בחרא ובמיץ של הזבל ולא במגלשות של גוגל )
אם בחברה היריבה לגוגל תוך מספר חודשים בלבד
הוא הופך ל"כלב צייתן" עם קולר משובץ ביהלומים
ועם כלבת פודל בצד כיאה ליזם שהתקבל בזכות
ולא בחסדי הבוחן מכוח אדם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
סתם שאלה אלגוריתמית לוגית הבאה לבחון את היכולת
הלוגית של המועמד !!

34 זה מסוכן מאוד שאדם כל כך חכם ומבין עניין מגייס את מיטב המוחות לגוגל ראיון מבריק ופורץ דרך
  • 23:54
  • 25.02.14

הראיון מפחיד כי הוא מוכיח כי גוגל הצליחה להשתחרר מהכבלים שמגבילים חברות ענק מסורתיות ובכך היא פיצחה את הקוד לחדשנות: מי שלא נתן להשכלה הפורמאלית להרוס לו את המחשבה.

מפחיד שתובנה חיונית שכזו נמצאת בידיים של סוחרי מידע איישי וכלכלי ועוד הסוחר הגדול ביותר בעולם.

35 הרבה מהמגיבים לוקים קשות בהבנת הנקרא אמיר
  • 07:50
  • 26.02.14

כבר כמה שנים שגוגל היא מקום העבודה הכי נחשק בעולם אצל אנשי ההייטק. הרבה מהמגיבים כאן מנסים להתווכח עם העובדה הפשוטה הזו, מבלי לטרוח להבין את מה שכתוב במאמר. הוא מסביר את מכלול התכונות שהם מחפשים, שהן יותר בכיוון של "ראש פתוח" מאשר "ציונים", או "תעודות". כנראה שלהרבה אנשים, הגישה הזו מפריעה. ואת זה הם כותבים בכל מיני נוסחים כ"טוקבקים" בקורתיים.

36 הבעיה כמו תמיד היא לצלול את ים ה-קו״ח שפיצ
  • 09:40
  • 26.02.14

ובכלל להגיע לראיון. אני מסכים שהתכונות הן סופר חשובות, אבל תכלס מה תרשום לגביהן בקורות החיים? בקיצור, כמו שאמר ג׳ק וולש, אני מחפש קודם כל דבר אחד - תשוקה, Passion. את כלהשאר הם כבר ילמדו

37 עד שאחליט להצטרף "למשפחת" גוגל - אפשר בבקשה סיבוב על האופניים המגניבות שבצילום?  (לת) גוגל מוגל
  • 10:28
  • 26.02.14

38 ואם יגיע מזרחי עם התכונות האלה??  (לת) מעניין!!
  • 10:47
  • 26.02.14

39 אז איך רוב העובדים של גוגל אין להם את התכונות האלו? שמעון
  • 11:47
  • 26.02.14

כי גיוס העובדים בישראל נעשה על פי קריטריון אחד מוצא אתני אם אתה שייך לקליקה השולטת במדינה אז שפר מזלך אחרת תצטרך לכברת ולטשטש את המוצא האתני שלך

40 כמובן שזה טוב לדרגי הביניים ומטה - הקודקודים ישארו צודקים תמיד והכי מוכשרים בעיניי עצמם  (לת) גוגו
  • 11:47
  • 26.02.14

41 לא קשה לברר מה עושה עובד למוצלח. צריך לאסוף דוגמאות עכ
  • 13:44
  • 26.02.14

לנתח אותן - ביוגרפית, הישגית, כישורית, ולמצוא את המכנים המשותפים.

אגב במקומות הרציניים באמת - התרשמות אישית היא הכל.

42 גוגל שאדי
  • 14:31
  • 26.02.14

מאוד מעניין.... איך אפשר לגשת למועמדות ???

43 לגוגל יש מנוע חיפוש העובדים הטוב בעולם חמודי
  • 14:48
  • 26.02.14

הם יודעים מראש כבר הכל. גם מה שהעובד לא יודע על עצמו וסביבתו

44 על כל משרה אכותית אחת של גוגל או לא גוגל מתחרים מעל 500 מועמדים אכותיים שרק אחד מהם יתקבל !!!!! האמת המרה הכואבת והמציאותית שתמיד אבל תמיד חותמת כל אגדה מסיפורי אלף לילה ולילה סטייל מה שמופיע פה בכתבה
  • 19:42
  • 26.02.14

מה זה משנה איזה ארוחת צוהריים אוכל המרואיין והמראיין מטעם מיקרוסופט .
או איזה תורה או תיזה חדשה המציאו שם במחלקת יחסי ציבור של גוגל .
בכל מקרה הבוחן מכוח אדם צריך לעשות מיון סקלטיבי בו הוא זורק 499
מועמדים אכותיים טובים ובוחר אחד שהצליח לצלוח את הנהר עם בכישרון
ואם במזל שזה רוב המקרים .
צורת ההתנהלות בכלל בכל מקום גוגל או לא היא אלימות אנליטית
כל אחד רוצה להשיג משהוא כל אחד רוצה משאבים כדי להגיע לסיפוק
והשמיכה היא קצרה מאוד !!!!!
צריך לבדוק מה עומד מאחורי אימרות כאלו ואחרות כמו זה לעיל ולבדוק
מאיפה הוא רוצה לדפוק אותך , הרי זה שם המשחק !!!!!!!
חלס מילים יפות לתאור המועמדים המועדפים לגוגל
כל אדם שמגיע לגיל מתקדם מגלה כך או אחרת את האמת על החיים
אתה רוצה להיות מסופק אתה רוצה להיות מאושר
אתה רוצה חיבוק חם אתה רוצה הרגשת ביטחון
תהיה סופר מתוחכם יעיל טורף רצחני בשיטת אלימות מתוחכמת שאין
כמוהה וטרוף כל מי שאתה חושב שיעמוד בדרכך בנועם הליכות בחיוך
ובלי היסוס !!!!
אז מספיק לזיין את השכל
מר כוח אדם גוגל !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

45 שאני שומע את השם "גוגל" ההגיון והלוגיקה ממני והלאה !!!!!!!!!!!!!!!!!!! spider(black widow algorithm
  • 22:45
  • 28.02.14

כולכם מלכים ווינרים ברין סרגי בלשיו והטובטקים שלו בתשלום
וכל הפרזטים הישראלים דופקים בי מוסר ושעורי חינוך ומעירים
לי בסגנון הצחצחי של הבלשים של אילן יהושעו וגוגל
"לא עשיתה כלום תשע שנים "
שכחתה את הכדורים , מה יש אינטרנט בשלוותא ??
ואתם יושבים במשרד עם טלפונים ומשכורות
ואני נחנק פה באבטלה בפחד ובתסכול נוראי
חושב איך לזייף תלוש משכורת ולהסתבך במקום להיות מסודר
במקום עבודה נורמלי ולצאת עכשיו לסרט עם משהיא
שנה אחרי שנה אחרי שנה אחרי שנה אחרי שנה אחרי שנה ........
לא נורא תמשיכו עם הכתבות שלכם על המגלשות של גוגל .
הפעם לא הכנתי לכם בבודדת אפל או סמסונג בנפרד
הפעם זה שלישיה פייסבוק, DARPA ,והסינים שכבר
פה בישראל עם קרנות ההשקעה שלהם והטובטקים שפעילים
עצם ימים אלו ,ושלושתם מתחרים בגוגל בלי תשלומים מהצד סטייל
אפל או סמסונג
אני "אבזבז" אותכם חלאות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תספרו לאחור

46 google wants to hire the people who can start a new google  (לת) jim
  • 16:34
  • 04.03.14

47 אני לא מאמין שזו קורא ותיק
  • 02:19
  • 23.04.14

כתבה בהארץ

פרוייקטים מיוחדים