טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

כשהצלם והמצולם נחשפים יחד

לכתבה

בשנים האחרונות אני חוקרת את ההתנסות הצילומית במפגשים פרטניים קצרי טווח ובסדנאות קבוצתיות. אני מנסה להבין לעומק את המרכיבים האמנותיים, הרגשיים והרוחניים הבאים לידי ביטוי במפגשי הצילום

תגובות

דיוקנאות מוקפים חשיכה ריתקו אותי מגיל צעיר. בגיל שבע הלכתי לאיבוד במוזיאון פראדו שבמדריד. נעצרתי מול ציור של ולסקס – דיוקנו של גבר המישיר מבט בחלל חשוך. התיישבתי מול הציור ושקעתי ברישום, בלי לשים לב שכל מי שהיה סביבי כבר עזב את החדר. אני שואפת להיכנס עם המשתתפים לתוך חלל אלטרנטיבי, ושם, בתהליך יצירה משותף, אנחנו יוצרים אמנות, רוקמים סיפור וחושפים את הצילום מבעד לבלתי-נראה. אני מאמינה שבמהלך היצירה המשותפת מתחזקים כוחות האגו והצמיחה של המשתתפים. אני יוצרת דיוקנאות המצולמים בחשיפה ארוכה כחלק מתהליך צילום משותף המשלב סאונד, רישום, כתיבה, אמנות פרפורמנס ואמנות סיפור. אמצעי ביטוי אלה מובילים...

עשו לנו לייק בפייסבוק וקבלו את כל סדרות הצילום ישירות לפיד שלכם


על הבלוג: דניאל צ'צ'יק - עובד ב"הארץ" משנת 2003, מצלם עבור מוספי גלריה וסוף השבוע. יזם ועורך בלוג הצילום של "הארץ". עבודותיו הוצגו במיטב המוזיאונים בארץ וגם במספר תערוכות וירידים בחו"ל. danieltchetchik.com
חומרים ניתן לשלוח ל: danielt@haaretz.co.il עבודות ב-2500 פיקסלים רוחב וטקסט קצר

פוסטים קודמים בבלוג הצילום



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות