טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מבחן דרכים: אז איך יונדאי i20 החדשה?

תחושה של כספת? יש. מנוע ותיבת הילוכים? קצת פחות. יונדאי i20 החדשה במבחן

תגובות
יואב קווה

סוגרים את הדלת, מרימים את השמשות ומיד משתרר שקט חזק. הכל נאטם. תחושה של בידוד. במכוניות יוקרה גרמניות זה קיים כבר שנים.

זה לא חייב להוביל לפאניקה. תמיד אפשר ללחוץ על הכפתור של בקרת האקלים או לפתוח קצת חלון.

האיטום ההרמטי הזה, "תחושה של כספת", מעיד שהכל יושב מהודק במקום. תו של איכות.

נהגתי לפני כמה ימים ביונדאי i20 החדשה – דור שלישי ל-i20. אמא שלה, סבתא שלה וסבתא רבא שלה - יונדאי גטס - מציפות את הכבישים שלנו, בעיקר כרכבי ליסינג.

יונדאי i20 החדשה
יואב קווה

נהגתי ב-i20 החדשה ופתאום הרגשתי את אותה תחושת כספת שאני מכיר ממרצדס וב.מ.וו.

סתם מכונית קטנה, עם תחושה של כספת.

יונדאי i20 החדשה
יואב קווה

התפעלנו פעם מהיפנים. חשבנו שהם עושים עבודה הנדסית מדהימה. הגיעו הקוריאנים. הקוריאנים הרבה יותר יפנים מהיפנים. המסירות שלהם טוטלית. המוטיבציה מטורפת. את מה שהונדה למדו בעשרים שנה, יונדאי לומדים בשלוש שנים. קצב ההתקדמות של הקוריאנים מפחיד. (את מי הוא מפחיד? כנראה שאת כל יצרני הרכב, כולל טויוטה).

ומה יהיה עם הסינים?

עיצוב צריך לשקף את האופי של הרכב. זה לא תמיד כך. יש מכוניות שנראות מהירות מאוד וספורטיביות אבל ניחנות בהתנהגות כביש מרושלת. יש מכוניות שנראות חיית שטח אבל מתחילות לצלוע מיד כשעוזבים את האספלט.

יונדאי i20 לא מבלפת.
האיכות שמשדר העיצוב עומדת בקנה אחד עם האיכות של הרכב עצמו.

ומה לגבי מערכת המתלים? פעם כל המכוניות שלהם היו קופצניות. היום זה בסדר. i20 החדשה היא מכונית נעימה לנסיעה. נעימה ומרווחת. במימדים שלה היא כבר כמעט הצ'בק משפחתית. גם המחיר טיפס מעלה. 105 אלף שקל  לדגם אוטומטי בסיסי למדי. זה לא כזה זול. זה כמעט מחיר של משפחתית מן השורה. אני משוכנע שחברות הליסינג קונות את i20 במחיר סיטונאי הרבה יותר נמוך.

אבל יש להם עוד דרך. מאז ה-TSIים של פולקסווגן, שזה כבר כמה שנים, כל מנוע אחר שאינו מוגדש טורבו, נותן תחושה של מנוע חסר חיים. המנוע של i20 חסר חיים. הגיר שלה, 4 הילוכים בלבד, כבר היה צריך למות מזמן. הביצועים פושרים. צריכת הדלק ככה ככה. זו לא יחידת כוח מלבבת.

הם מצטיינים בעיצוב ובאיכות. במנועים יש להם עוד עבודה. 

 

אולי תתעניינו גם:

לקסוס NX
יואב קווה

לקסוס NX החדשה - העיצוב מהמם אבל מה לגבי השאר?
לכתבה המלאה >> לקסוס NX במבחן דרכים



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות