רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

עשור לפייסבוק: להמציא מחדש את האני

אחרי עשר שנים באוויר, הרשת החברתית היא מכונת נתונים עצומה שמספקים לה מרצונם 1.2 מיליארד משתמשיה. העצמי והאישי הפכו למוקד החשוב ביותר

תגובות

בסוף דצמבר 2006 הכריז כתב העת "טיים מגזין" על איש השנה שלו; "אתה" (You). על עמוד השער הודבק ראי קטן ומעליו הודפסה הכותרת "איש השנה". לא מעט ביקורת נמתחה על הבחירה של "טיים מגזין" בטענה שהיתה פופוליסטית, קלה וחסרת משמעות, אבל הבעיה עם הבחירה היתה אחרת לגמרי. "איש השנה" אמור לייצג את האיש שהיה משמעותי בשנה החולפת, זו בחירה בדיעבד. הבחירה ב"אתה" היתה בחירה שצפתה את פני העתיד. פייסבוק נוסדה בפברואר 2004 ועד לסוף אותה השנה הצטרפו לשירות כמיליון משתמשים. כאשר "טיים מגזין" בחר את איש השנה...

הרשמו חינם כדי לקרוא 10 כתבות בחודש



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות