טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

אנשים אמרו לפייסבוק שנמאס להם מכותרות מטעות, לא תאמינו מה קרה אחר כך

פייסבוק יוצאת למלחמה באחת המגיפות של הרשת, אחרי ש-80% מהנשאלים בסקר ביקשו ממנה כותרות שלא ימשכו אותם לכתבות מיותרות

תגובות

בשנים האחרונות נראה שהאינטרנט, ובעיקר הניוזפיד של פייסבוק, נכבשו בכותרות click-bait, שמבטיחות הרבה ריגוש אך מספקות מינימום מידע בניסיון למשוך את הגולשים. עכשיו, פייסבוק הכריזה על מלחמה בכותרות האלה. גם אם אתם לא יודעים מה פירוש המושג קליק-בייט, רוב הסיכויים שנתקלתם בהן - כותרות בנוסח "כלב נשך אדם, לא תאמינו מה קרה אחר כך" או כאלה שמבטיחות לרגש או להדהים את הקוראים. העיקרון הבסיסי להעביר מינימום מידע והשארת מספיק מיסתורין כדי שהגולשים ירצו לגלות מה מחכה מאחורי הקליק. ולמרות שהתופעה זכתה...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות