טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הפטנטים של פייסבוק: להתאים פרסומות למצב הרוח שלכם, בעזרת המצלמה

כמה פטנטים שקיבלה החברה מגלים את מידת ההשקעה שלה בטכנולוגיות לפענוח מצב הרוח של המשתמשים, ושימוש במידע כדי להתאים להם פרסומות ואת הניוזפיד

תגובות

"ללא סמיילי קורץ או סימן בולט אחר של הומור, לא ניתן ליצור פרודיה על קיצוניות מבלי שמישהו יטעה ויחשוב שמדובר בדבר אמיתי" | חוק פו הוא אמנם לא חוק טבע או אפילו משהו שתמצאו בספר החוקים, אבל הקביעה של נייתן פו התבררה שוב ושוב כנכונה בעידן הטקסטואלי של האינטרנט. בלי שפת גוף ואינטונציה של דיבור קשה מאוד להבדיל בין סאטירה או בדיחה לבין הודעה רצינית, והקושי הזה מורגש גם בהעברה של רגשות אחרים. פטנט חדש שקיבלה פייסבוק מנסה לפתור את הבעיה הזו - ובדרך חושף שכנראה אנחנו עדיין לא מבינים עד כמה עמוקה...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות