האתר הורדות.נט (Horadot) חזר לאוויר - הארץ
מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

האתר הורדות.נט (Horadot) חזר לאוויר

סמל ההורדות הפיראטיות בישראל חזר לאוויר עם בעלים אחרים, עיצוב חדש ועם כתובת מעט שונה. מה עם אימת זיר"ה? "אותנו לא יתפסו", אומר הבעלים

גירסה עדכנית של אתר Horadot.net, שהוסר מהרשת לפני כארבעה חודשים, עלתה בשבועות האחרונים תחת הכתובת Ihoradot.net. האתר שהיה לסמל מפעל ההורדות הפיראטיות בישראל, הפך גם לסמל מאבק ארגוני זכויות היוצרים בהובלת ארגון זיר"ה (זכויות יוצרים ברשת האינטרנט) לאחר שהוסר מהרשת יחד עם האתרים WNET ו-IDOWN. על פי ההסדר של הבעלים הקודם עם זיר"ה, גם דף הפייסבוק של אתר ההורדות הועבר לידי ניהול ארגון ההגנה על זכויות היוצרים.

את האתר החדש הקימו שלושה צעירים בגילאי 17-21. לדברי השלושה, המסרבים להיחשף מחשש לאיומי תביעות, הם היו חלק מהצוות המוביל באתר Horadot.net ויצאו נגד צעד הפשרה של הבעלים עם ארגון זיר"ה. לדברי הצעיר מבין השלושה שהתראיין ל"הארץ" האתר הוקם בלי קשר לבעלים הקודם של האתר, המוכר בשם דניאל. "אנחנו כועסים עליו שהוא התקפל ולכן בכלל לא עדכנו אותו", הוא אומר, "הוא עשה טעות והוא לא יכול לבוא בטענות. אסור לעצור את השיתוף בארץ".

על פי הנתונים שהמפעילים הנוכחיים מספקים, עד שהורדות.נט הוסר מהרשת, לאתר הקודם היה טראפיק יומי של 200 אלף גולשים ייחודיים (יוניקים) -מספר שמושך לא מעט מפרסמים. לפי ההערכות, האתר הקודם הכניס כ-20 אלף שקלים בחודש ששימשו לכיסוי הוצאות ולחלוקת רווחים בין המפעילים. "כרגע, אני יושב על האתר כחמש שעות ביום", אומר הבעלים הנוכחי, "יש לנו הרבה עבודה כדי להחזיר אותו לאימפריה שהוא היה".

האתר הורדות.נט בגירסתו החדשה
האתר הורדות.נט בגירסתו החדשה.

הבעלים הנוכחי מודע לכך שהאתר Topdown.me נכנס למשבצת שהותירו הורדות.נט ו-WNET וכעת נחשב לאתר שיתוף הקבצים המוביל בישראל. "יש לנו תוכן ישן שנצבר במשך שנים שאין לאף אחד, אני מאמין שנחזור לנתונים שהיו לפני שהורידו את האתר", הוא אומר, "בטח אחרי שיסגרו את טופדאון שנהנה מהירידה שלנו. הגלגל יסתובב ואנחנו נהנה מהירידה שלו, לא בעיה להגיע אליהם (לבעלים של טופדאון, ת"כ) אז אני מניח שזה רק עניין של זמן".

הצעיר, שלדבריו הגיע לתחום משום "שלמשפחה שלו אין 300-400 שקל בחודש לשלם להוט או יס ולכן התחלתי לחפש את הבידור באינטרנט", מספר שהוא לא חושש מאנשי זיר"ה מכיוון שאין להם סיכוי לאתר אותו. "הם ניצלו את זה שכמה שנים טובות לא היתה אכיפה והרבה ילדים הקימו אתרים ולא פחדו שיגיעו אליהם כי לא היו עושים כלום. הם פתחו אתרים ולא שמרו על אנונימיות. גם דניאל עשה את הטעות הזאת ואנשים הכירו אותו ואז פתאום זיר"ה הגיעו והצליחו לשים יד על הבעלים בקלות". הבעלים הקודם לא התייחס עד כה לבקשות שהופנו אליו להגיב לדברים.

כעת, כארבעה חודשים אחרי שהאתר נסגר, הוא מבטיח שהלקח נלמד. "שים הגנה חדשה על הרכב, תן לגנבים קצת זמן והם ילמדו לעקוף אותה. באינטרנט זה הרבה יותר פשוט בגלל האנונימיות". לשאלה מי ינצח במאבק המתמשך הזה הוא עונה בביטחון שאין כאן בכלל שאלה: "לזיר"ה אין סיכוי מול האתרים החדשים. אני בטוח שהם יתייאשו בסוף. הם יפסיקו להילחם בנו".

בשיחה לפני כמה שבועות עם "הארץ", עורך דין ערן פרזנטי המייצג את זיר"ה, צפה את עליית האתרים בעקבות אלה שנפלו. "אנחנו נרדוף אחרי כולם. נגיע לכולם לאט-לאט, נתקוף את כל מי שנזהה שהוא עוסק בפעילות המפרה זכויות יוצרים, וכך יהיו פחות ופחות אתרים כאלה", אומר פרזנטי. "אנחנו מודעים לכך שזה לא ייגמר כל כך מהר ושתמיד יהיו עוד ועוד אתרים, אבל אנחנו לא נשתוק על הדברים האלה, בשביל זה קמה זיר"ה שמייצגת תעשייה המפרנסת מאות משפחות. הפרזיטים האלה גונבים לשם הגניבה ועוד עושים על זה כסף".




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 לימים תיזכר זיר"ה כגוף אנכרוניסטי שרדף אחרי מכשפות- הם אינקויזטורים [פ[
  • 16:36
  • 20.02.12

זה הכל

  •   הם לוחמים בגנבים  (לת) מפיק
    • 10:54
    • 21.02.12

  •   הגנבים הם אלו שגובים מחירים מופקעים ועושקים את הציבור (חברות ההפצה והמדייה הגדולות) הגלשנית
    • 18:44
    • 07.03.12

    גם אתה, מפיק יקר, נעשק על ידי חברות ההפצה. כל שקל שלך מתורגם לאלפי שקלים שהם עושים על גבך.

  •   גנבים זה מנהלי האולפנים שגורפים רווח על חשבון האמן והקונה  (לת) שרון
    • 15:37
    • 30.03.12

  •   "קיבלתי מהוט 2,000 דקות חינם, כולם בוזבזו בניסיון להתנתק מהם" www.hazikit.co.il/Article.asp?id=2470 נפגע הוט ויס
    • 01:54
    • 14.05.12

    המטרה: לייאש אותנו
    המסקנה: רק הנודניקים מצליחים

    http://www.hazikit.co.il/Article.asp?id=2470

02 כל הכבוד להורדות! רשמתי לפני את הכתובת  (לת) [פ[
  • 16:37
  • 20.02.12

03 היחידים שעושים כסף אלה עו"ד של זיר"ה - לעצור את שיתוף הקבצים זו מלחמה אבודה, אבל בדרך עו"ד יכולים לעשות הרבה כסף על חשבון היוצרים  (לת) ZE
  • 16:38
  • 20.02.12

04 גנבים בני גנבים! לאור היום, במצח נחושה! זה בדיוק כמו לגנוב מבית או רכבים. דינם מאסר! הייתם מוכנים שיגנבו גם את רכושכם? לכו לעבוד, פרזיטים! את רכושכם?  (לת) "גנוב"
  • 16:46
  • 20.02.12

05 אם זאת מלחמה חסרת סיכוי, אז הפרזיט היחיד כאן הוא עו"ד פרזנטי  (לת) רק עורכי דין מרוויחים מכך
  • 17:01
  • 20.02.12

06 " שים הגנה חדשה על הרכב, תן לגנבים קצת זמן והם ילמדו לעקוף אותה." אפילו הוא מגדיר את עצמו כגנב.  (לת) שרגא
  • 17:10
  • 20.02.12

  •   אני הבנתי את זה הפוך - הגנבים הם זיר"ה. עד כה הם הצליחו "לפרוץ" את חומת המגן של האתרים. כעת, ובשל האנונימיות, קל יותר לאתר החדש להגן על עצמו בפני הגנבים האמיתיים... אזוב שבקיר
    • 13:11
    • 21.02.12

    גם לי לא מתאים לשלם מאות שקלים רק לראות סידרה זו אחרת, כאשר כל השאר ג'אנק סינתטי. אז עד שלא יציעו פה ערוצים בודדים בתשלום נפרד, או מחיר שפוי לחבילה ברשת של אתרים (כמו הולו ונטפליקס) - אני מצדיע לילדים האמיצים האלה.

07 סתם מנסים לעשות כסף מתוכן גנוב אורן
  • 17:27
  • 20.02.12

לא מדובר באתר שיתוף, כל הקישורים להורדות הם בתשלום, שום קישור לטורנט או אימיול.
החברה הצעירים מנסים לעשות כסף קל על חורבות האתרים הקודמים.

08 למה מלחין שכתב שיר לפני 20 שנה עדיין מתפרנס ממנו, אבל ממציא שפיתח המצאה לפני 20 שנה לא? דור
  • 17:55
  • 20.02.12

זכויות היוצרים ניתנות לתקופה ארוכה מידי. הם חונקות את התרבות. יש לקצר את זכויות היוצרים ל-15 שנים כפי שניתנו במקור.

09 כיתר החלופות שהצגתם לאחרונה, גם אתר זה דורש מחיר עבור השימוש. לא רציני
  • 17:55
  • 20.02.12

WNET זה ממש לא

  •   איי! כמה כואב לשלם אחרי שמתרגלים לפרזיטיות...קוזאק נגזל.  (לת) ליבי ליבי
    • 21:49
    • 20.02.12

  •   אתה מפסס את הנקודה. אתר הטוען להפיץ תכנים בחינם סותר את עצמו אם הוא רוצה לגבות תשלום עבור הפעולה. זו אחת הסיבות מדוע נלחמים בהם.  (לת) ליבי ליבי
    • 23:58
    • 20.02.12

10 אני חלק מצוות הורדות נט ואין לו שום קשר לאתר צוות הורדות נט
  • 18:46
  • 20.02.12

האתר הזה בכלל לא דומה להורדות נט ולא דומה לו בכלל המפעילים של האתר הזה בחור בשם ארתור ובעל אתר שיתוף קבצים unlimit
האתר הורדות נט היה שייך לדניאל חיימוב מעכו ואני לא חושב שיוכל לקום עוד מפלצת כזות כמו שהיה הורדות נט זה סתם ס"כ עוד אתר שמנסה למטג את עצמו כהורדות נט בשביל שאנשים יכנסו אליו חראטה בארטה

11 חזר אבל השרתים להורדה עולים כסף..  (לת) באסה
  • 18:55
  • 20.02.12

12 דיי עם זה! אתר הורדות חזר ... אתר הורדות ירד ... נו תכתבו על משהו אחר  (לת) אזרח
  • 19:35
  • 20.02.12

13 "שים הגנה חדשה על הרכב, תן לגנבים קצת זמן והם ילמדו לעקוף אותה". אפילו הוא מגדיר את עצמו כגנב. חבל שנותנים לזה פרסום.  (לת) שרגא
  • 21:10
  • 20.02.12

14 מלחמה אבודה מראש  (לת) דניאל
  • 07:17
  • 21.02.12

15 כל הכבוד תודה להארץ על הכתובת החדשה מיהרתי לשמור אותה  (לת) קורא ציני
  • 09:55
  • 21.02.12

16 ערן פרזנטי - היחיד שעושה מזה המון כסף שביט
  • 10:12
  • 21.02.12

מדוב במלחמה אבודה מראש וכול המעורבים הזה יודעים את העובדה המצערת הזו ( מבחינתם). דון קישוט זה בדיחה לעומת אתרי ההורדות - אחד נופל עשרה עולים וחוזר חלילה.

17 חוזר בי! זה בתשלום! רמאים, לא די שהם גונבים מבעלי הממון הם מנסים לגנוב מאיתנו? קורא ציני
  • 10:30
  • 21.02.12

הורדות תתביישו לכם הכל זה שרת שעולה כסף למה אתם זורעים תקוות שווא

  •   מצטרף אליך - גם אני חוזר בי, לפחות חלקית, כשנודע לי שכל ההורדות בתשלום. אזוב שבקיר
    • 01:36
    • 22.02.12

    זו כבר באמת חוצפה אמיתית...

18 מקום להלחם בהורדות שיגעו להסכם של תמלוגים כך כל הצדדים (כנסו) אמור
  • 10:40
  • 21.02.12

בעית החוק בארץ מאפשרת לגנבים ופורצים להפוך זאת לקריירה, אם היו מיימים עם מאסר ממושך וארוך על כל פשע כנראה שהיו אחוזים קטנים של גנבים.
ביום שיצליחו במלחמה הזאת (חזון אחרית הימים)
במקום להלחם בהורדות שיגעו להסכם של תמלוגים כך כל הצדדים נהנים ומרוויחים ביינתים משתמשים בכספי האגודות (היוצרים) למלחמה אז יצליחו לסגור אחד שניים, מנגד יקומו עוד עשרות, ישנו את שיטת ההורדות ליותר מתוחכמת ובליתי ניתנן לעצירה, שימשיכו להלחם בסוף אנחנו נהנה משיטת הורדות מוצלחת יותר

19 זהו אתר הורדות בתשלום אור
  • 12:51
  • 21.02.12

כתבה לא רלוונטית.

20 מ ע ו ל ה !!!  (לת) צפונית
  • 13:03
  • 21.02.12

21 פשוט חוצפת המורידים! מתאים לאבדן הערכים בכל העולם המערבי. למה לתת בחינם על דבר שהשקיעו בו מאמץ וזמן וכסף??! לכו תחלקו בחינם את רכושכם ואז נדבר, חצופים!!!  (לת) "גנוב"
  • 13:09
  • 21.02.12

22 מה הגניבה? שי
  • 14:37
  • 21.02.12

מהיכן יש למפעילי האתרים האלו את התכנים? האם גנבו אותם ממשרדי מפיקי הסרטים, ממרתפי יוצרי השירים והתוכנות? לא נראה לי. התכנים המופיעים באתרים אלו מופיעים ברחבי האינטרנט כי משהו דאג לפרסם אותם. מפעילי האתרים כאן שמים ידם על התכנים הללו, כאשר לא מופיע לידם הוראות תשלום כלשהם, ומשפרים את התוכן על ידי תרגומו לעברית. יואילו אולי זיר"ה ושאר הארגונים הרוצים להגן על זכויות יוצרים וילחמו במקור, כלומר אלה שהעלו במקור את החומר ה"גנוב".

  •   מה אתה? תמים. מיתמם, או סתם טמבל? ואם השאלה עניינית, אז בכל תוכן כשנרכש במקור, יש התרעה שהתוכן מוגן. מדוע אינך נכנס לסופרמרקט וגונב? ניתן למצוא אפילו הצדקה יותר משכנעת לגניבת מזון...  (לת) לא יעזור לך - זו גניבה אסלי..!
    • 13:48
    • 23.02.12

23 למה אף אומן לא אומר כלום? כנראה כי לא משלמים להם כלום אז לא אכפת להם בכלל!!  (לת) אחר
  • 09:30
  • 22.02.12

24 הפתרון, אתר בתשלום עם כל התכנים להורדה.................. סמי פלייסטיישן
  • 11:47
  • 22.02.12

סרטים, סדרות, משחקים בתשלום חודשי קבוע לפי סוג מנוי שיועבר לבעלי זכויות היוצרים.
אני מוכן לשלם על כך, אני לא מנוי על כבלים ולווין רק בגלל הרצון לשלוט בתכנים שאני צופה בהם ולא לשלם סכום מופקע על כלום.

25 ממשלה ששונאת את העם שלה  (לת) כל הכבוד
  • 07:51
  • 25.02.12

26 עבודתם של בעלי האתרים הללו היא מבורכת!!! ללאשם
  • 12:31
  • 25.02.12

לי אין כסף לשלם להוט או ליס שעושקים את האזרחים ואני רואה סדרות וסרטים רק דרך האינטרנט. הגנבים היחידים בסיפור הזה הם ארגון זיר"ה שמנסים לגנוב מאיתנו את הזכות לשיתוף ובכלל את מהות האינטרנט. מה שווה האינטרנט ללא האתרים הללו?!?! יחי אתרי ההורדות!!!!

  •   אז כל מה שאין לך מספיק כסף לקנות אותו, אתה גונב? שלמה
    • 18:57
    • 26.02.12

    או רק מה שקשה להיתפס?
    בגלל אנשים כמוך, נגדעת פרנסת אנשים אחרים, ואנשים ישרים משלמים יותר על תכנים.
    גניבת זכויות יוצרים אינה שונה מגניבת מוצרים מהחנות. זו נבלה וזו טריפה.

  •   הגונב מגנב -------פטור!!!!!!!!!!!!!!!! שרון
    • 02:55
    • 27.02.12

    הגונב מגנב -------פטור!!!!!!!!!!!!!!!!

27 רק אל תשכחו ש...הגונב שרון
  • 02:55
  • 27.02.12

מגנב פטור

28 פשוט גניבה חן
  • 18:49
  • 27.02.12

אני לא מבין.. לוקחים לכם 50% מיסים מהמשכורת 50% מיסים על דלק, הכל יקר סתם כי הממשלה המושחתת הזו מאפשרת את זה כך ועל זה... על זה אתם נלחמים??... המיליונרים בהוליווד לא יגוועו ברעב תהיו רגועים זיר"ה בנתיים תפנו אצבע מאשימה לחזירים שאושקים אותנו יום אחרי יום אחרי יום ודואגים יופי להעשיר את העשירים על חשבון אילו שלא יכולים להישמע, איפה המאסק לאנשים האילו??... גועל נפש.

29 צריך לעשות כמו בVEVO סתם אחד
  • 17:44
  • 29.02.12

בוא נגיד ככה אף אחד מהצדדים לא בדיוק צדיק - זי"רה האלה רוצים להרוויח כסף ונראה לי עורכי הדין הם אלה שמרוויחים, וגם אתרי השיתוף תכל'ס פוגעים בזכויות יוצרים, ואם להיות כנה, *לפחות* בתור מתכנת חובבן זה כן יכאב לי אם משחק שאפתח יגנב ויופץ בחינם אין כאסף, וגם בלי קשר זה כואב שלוקחים לאנשים פרנסה.
אני חושב שצריך לעשות כמו בVEVO - מדיה שמועלת באופן חוקי לרשת.

30 לאף אחד אין בלעדיות על הזכות לסדר ביטים בסדר מסויים. הפרת "זכויות יוצרים" איננה גניבה. אזרח
  • 01:33
  • 06.03.12

גניבה היא כאשר לוקחים רכוש של אדם אחר - וכך לאדם שממנו הרכוש נגנב אין יותר את הרכוש הזה, הוא איבד אותו.

העתקה של קובץ איננה גניבה, בעליו המקוריים לא מאבד אותו, המעתיק לא לוקח ממנו שום רכוש, המעתיק למעשה לא בא במגע עם שום רכוש שאיננו שלו - הוא בסך הכל מסדר את הרכוש שכבר שייך לו בסדר שונה (פעולת ההעתקה משמעותה בסך הכל סידור הביטים על המחשב בסדר מסויים במקום בסדר אחר, שום דבר מעל לכך). לכל אדם יש זכות לסדר את רכושו בכל אופן שירצה, אף אחד לא יכול למנוע ממנו לסדר את הביטים על המחשב שלו בסדר מסויים רק בגלל שמישהו אחר כבר סידר אותם בסדר דומה. בדיוק כמו שלא ניתן לעצור אדם על כך שהתספורת שלו דומה לתספורת של מישהו אחר - זה השיער שלו והוא יסדר אותו כרצונו!

31 הייתי שמחה לשלם על תוכן אבל... תמר
  • 22:33
  • 12.03.12

אין אתרים לתוכן עם כתוביות בעברית. מה נשאר לעשות? לגנוב, "צפייה ישירה" (גניבה גבולית) או לקנות דיוידי במחירים מופקעים. אם היה אתר שמאפשר צפייה בתוכן עדכני עם כתוביות הייתי שמחה לשלם עליו ולהעביר את הכסף (שבריר ממנו לפחות) ליוצרים שעבדו עליו כל כך קשה.
לתשומת לבכם, זיר"ה!

32 על כל אתר שייסגר ייפתחו שניים חדשים יוסי
  • 13:41
  • 17.03.12

אי אפשר להקטין את הביקוש רק על ידי חסימת ההיצע

33 מה שמקומם במדינה הזאת זה שאין תחליף. הוט ויס הם פשוט מונופול נרי
  • 19:11
  • 17.03.12

אני בכיף הייתי משלם למשל את ה8$ לחודש שאתרים כמו HULU דורשים בשביל להגיע למלא סדרות מלאות ולסרטים טובים, הצרה היא שאין אפשרות להרשם מחוץ לארה"ב...

פשוט מדינה של גנבים, 300 שח בחודש בשביל חבילה נורמלית שאין בה שום דבר לראות, פשוט עצוב, במקום שיפתחו פה אתרי צפיה ישירה בתשלום חודשי מינימאלי (כמו 10 - 30 שח למשל שיש לכל אחד לשלם) אז החזירים עוצרים את כל מי שמנסה לעמוד מולם, או מנסים לעצור יותר נכון :) מאז שהורדות ירדו מהעולם יצא לי להכיר עוד 5 אתרים (לפחות) שפעילים על הכיפק.

אז פיזנטי, אתה מוזמן להמשיך ולחפש את מי להוריד, באמת קמים שני אתרים על כל אחד שתורידו, וזה משמח אותי.

יום טוב.

34 הכל עולה שם כסף, שום אחווה ושום שיתוף קבצים הכל נהיה תאוות בצע
  • 16:31
  • 18.03.12

מקווה שהאתר ירד מהר, פן אתרים אחרים יאמצו את השיטה שלשלם על ההורדות ע"י סמסים יקרים

35 אתר ז-ב-ל! סמיר
  • 20:24
  • 29.03.12

אתר ז-ב-ל!

36 גונבים לשם הגניבה ועוד עושים על זה כסף אורי
  • 00:59
  • 16.04.12

משפט שיחקק לדורות

37 אתר אחר אני, אלא מי?
  • 15:51
  • 16.04.12

הורדות נט נבנה מחדש ע"י בעל האתר הקודם, אבל הוא מכיל הרבה פחות תכנים. כנראה שהוא לא שמר גיבוי על כל הסרטים והתוכנות האלו, והוא "מתחיל הכל מחדש". הנה: http://www.horadot.tv/

38 אתר RANDY
  • 10:34
  • 19.04.12

מיי! שבונה את האתר הזה עוד פעם אני חולה אלווווווווווווווו!!!!!!!!!!!! הוא סופר תותח קטלני!!!!! יש

39 ערן פרזיטי תתבייש לך עם ישראל רוצה שיתוף זירה לזבל
  • 12:39
  • 02.05.12

אתה זבל של עו״ד המייצג את החברה שגונבת הכי הרבה כסף עלינו לא יעשו קופות העם רוצה שיתוף והעם יקבל מה שהוא רוצה אתה לא תחליט בשביל העם הגונב מגנב פטור אתם עושקים אותנו עם המחירים אז אנו נעשוק אותכם עם השיתופים כל הכבוד למי שחזר ביחד נראה לזי״רה מי אנחנו
יחי עידן השיתוף לעולם לא תוכלו להפיל אותנו

40 פיראטים מלך הפיראטים
  • 23:12
  • 11.06.12

כל עוד הרצון לחופש אמיתי ממשיך להתקיים בעולם הזה הפיראטים בחיים לא יכחדו פעם הם היו בים היום הם באינטרנט זהו עידן הפיראטים הגדול ביותר אין דבר שאי אפשר לעשות באינטרנט היום אם אתה מספיק מיומן אתה יכול ליפרוץ למשרד הביטחון אתם חושבים שארגון דפוק כמו זיר"ה יכול לעשות משהו? האהא על תצחיקו אותנו גם אם הם "יצליחו להוריד את כול האתרים הפיראטים בישראל" יש טונה של אתרים מחו"ל כול ילד בין 12 יכול להוריד סרטים באנגלית ולהשיג כתוביות תפסיקו לבזבז את הכסף הגנוב שלכם שעשקתם את המדינה בשבילו בארגון כמו זיר"ה

41 מותר להוריד סרטים חינם ?? איזה כיף!!!! שושה
  • 17:33
  • 27.06.12

!!

42 למה לא עוברים לטורנטים וזהו? חיךחי
  • 22:45
  • 12.07.12

ממש מרגיז שאין חומר בעברית בטורנטים.

43 ברוך שובך! מגה
  • 03:08
  • 18.07.12

כמה טוב שחזרת הביתה

44 אחים יקרים, הגיע הזמן שתתחילו להשתמש בטורנטים...  (לת) דוד
  • 17:18
  • 30.07.12

45 הם עושים מעשה אצילי כדוגמת רובין הוד כן ירבו אתרים כאלה  (לת) חיליק
  • 23:39
  • 30.07.12

46 אני מתפרנסת מכתיבת תסריטים לתוכניות טלוויזיה, והילדים שלי אוכלים כי משלמים לי גנב הוא גנב
  • 20:43
  • 02.08.12

אם הייתי תופסת את הילד הזה ברחוב חשוך הייתי מעצב תמחדש את אפו, ואולי את פניו.
אני מתפרנסת מכתיבת תסריטים לתוכניות טלוויזיה, והילדים שלי (שתי ילדות + תינוק חדש) אוכלים כי משלמים לי. אבל כמה זמן הם יוכלו לשלם?

כשהגנב הצעיר הזה כאן עוזר לגנבים אחרים להוריד תוכניות בלי לשלם, הוא לוקח אוכל ישר מהפה של התינוק שלי, אבל רואה את עצמו כגיבור...

ובכן, התינוק שלי לא יכול להשיב מלחמה, כך שאני צריכה להילחם למענו. מי שגונב את האוכל של הילדים שלי, יותר טוב שיזהר, כי אם אנו נמצא אותו, עורכי הדין שלנו יוודאו שהוא יאוכל מזון-כלא בעשר השנים הבאות - וגם אחרי שיצא, הוא לא יוכל להרשות לעצמו יותר מלחם יבש.

גנב הוא גנב.

  •   לצערי הרב את צודקת, אבל את מאשימה את הגורם הלא נכון מוריד הגון
    • 08:17
    • 12.08.12

    אני יכול לדבר בשם עצמי ולמעשה כל מי שאני מכיר באופן אישי. אנחנו משלמים ליס או להוט ובנוסף מורידים מהאינטרנט. הסיבה היא לא לגנוב אלא להשלים. אני יכול לשבת כל שבוע ולהקליט בממיר המקליט שלי את כל התכניות שאני מעוניין כעת או יהיה מעוניין בשלב מסויים לצפות בהם. אבל זה לא נוח.

    מי שלצערי גונב מילדיך הם חברות הכבלים והלווין שבוחרות לשלם את משכורתך לעורכי דין במאבק סרק שלעולם לא יוכלו לנצח בו. אם ירדו אתרי השיתוף, אנשים יחזרו להוריד בשיתוף ישיר כגון TORRENT. התופעה לא תעלם.

    חבל שבמקום להלחם באמצעות הורדת המחירים ושיפור השירות של ה-VOD (שיפתור את הבעיה לרוב המוחלט של המורידים) הם בוחרים להלחם במטרה להגדיל את העוגה שלהם ותאמיני לי החתיכה שלך ושל ילדיך יכולה רק להיות קטנה יותר. חבל.

  •   תאשימי את הגאון שמפיץ את התכנים שלך כאילו הוא במאה ה20  (לת) רפי
    • 14:38
    • 23.11.12

47 א א
  • 21:52
  • 04.08.12

Google

48 חזרת האתר לאוויר ירון כביר
  • 17:31
  • 31.12.12

אני שמח שחזרתם

49 תותחים!!!!! אני
  • 03:01
  • 13.04.14

בעיה גדולה שמדינה לוקחת יותר מ%20 על כל מוצר הכל יקר מרמות עלל! במדינה הזו וואלה כל הכבוד לכל האתרים האלה

50 פיראטי פיראטי
  • 03:24
  • 13.05.14

מי קבע שהם פיראטיות? מר מומחה תמיר כהן? אוליהעיתון שלך הוא פיראטי?

פרוייקטים מיוחדים