המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

פוסטרים נגד תקיפה: "איראנים, אנחנו אוהבים אתכם"

רוני אדרי ומיכל טמיר העלו שני פוסטרים שהבטיחו לעולם לא להפציץ את איראן וזכו למאות תגובות אוהדות מהארץ ומאיראן כאחד

קריאת שלום מקוונת של זוג ישראלים הצליחה לגעת במאות ישראלים ואיראנים בפייסבוק, והכל התחיל משני פוסטרים.

רוני אדרי ואשתו מיכל טמיר המפעילים ביחד את מכינת האומנות פושפין העלו לפייסבוק פוסטרים שלהם עם ילדיהם ועליהם הכיתוב "איראנים, אף פעם לא נפציץ את ארצכם. אנחנו אוהבים אתכם". לפוסטרים נוסף כיתוב שהופנה "לאבות, לאמהות, לילדים, לאחים ולאחיות" באיראן.

"כדי שתהיה בינינו מלחמה, אנו צריכים לפחד אחד מהשני, אנחנו חייבים לשנוא. אני לא מפחד מכם, אני לא שונא אתכם. אני אפילו לא מכיר אתכם. אף איראני לא פגע בי", כתב אדרי, שהוסיף כי אינו נציג רשמי אלא אב ומורה, שמביא מסר בשם שכניו, משפחתו, הסטודנטים שלו וחבריו. "אנחנו אוהבים אתכם. איננו רוצים לפגוע בכם".

>> התשובה האיראנית: "לא שונאים אותכם, לא רוצים מלחמה" | פוליטיקה פמיניסטית נגד מלחמה עם איראן

הרעיון היה להגיע לצד השני, סיפר אדרי ל"הארץ", אף שהודה שלא האמין שזה יגיע לכזאת רמה של הצלחה. "בפייסבוק שלי יש את החברים השמאלנים שלי שתמיד מדברים על אותם דברים. כולם מסכימים איתי. מדי פעם עונה לי ימני שאומר מה שאתם אומרים זה שטויות, אבל אף פעם לא דיברתי עם איראנים".

"חשבתי שבמצב שבו כל הזמן מדברים על איומים ומלחמות אתה כל כך בלחץ וכל כך מפחד שאתה נכנס למין קונכיה, וחושב לעצמך איזה מזל שיש לנו גם פצצות ומזל שאנחנו ננקה אותם ראשונים", סיפר. "אז חשבתי למה לא לנסות להגיע לצד השני, לעקוף את הגנרלים, לראות אם הוא באמת שונא אותי".

בתחילה הם נתקלו בביקורת, סיפר אדרי. "אחרי הפוסטר הראשון ששמתי אנשים התחילו לרדת עלי שאני סתם אידיוט ונאיבי. מה אתה אומר להם שאתה אוהב אותם? מה אתה מוריד את המכנסיים לפני שהמלחמה התחילה?". אבל, מהר מאוד התברר שהפוסטרים, בסך הכל שניים מני רבים שאדרי מעלה לפייסבוק, זכו להצלחה מסחררת. הפוסט הראשון זכה למאות שיתופים ולייקים, ורבים ביקשו להצטרף.

בתחילה הם שלחו תמונה וביקשו מטמיר ואדרי לשלב אותם, ולאחר מכן בני הזוג העלו את התבנית של הטקסט, כך שכל אחד יוכל לשלב את זה בעצמו ולשתף את התמונה. סיפורם של בני הזוג זכה לחשיפה תקשורתית ואמש אפילו אחד החברים, שהיה המבקר החריף ביותר של הפוסטר, הצטרף ליוזמה.

עשו לנו לייק לקבלת מיטב הכתבות והעדכונים ישירות לפייסבוק שלכם

בעשרות התמונות שכבר פורסמו באלבום שלהם בפייסבוק אפשר למצוא הורים וילדים, צעירים, מבוגרים ואפילו מישהו עומד לו עם מסיכת אב"כ ואוחז בכלבלב צעצוע ובמחבת, מעין תזכורת למלחמת המפרץ הראשונה. רבים מהם אוחזים דגל ישראל, ברוח התמונה הראשונה של אדרי.

לא עבר זמן רב וגם תגובות מאיראן החלו להגיע. "בחיים לא האמנתי שתוך 48 שעות אני אדבר עם הצד השני", סיפר אדרי. רוב התגובות מגיעות בהודעות פרטיות אבל יש גם אחרים שכבר הציעו להם חברות בפייסבוק.

בשיחה שהתקיימה איתו במוצאי שבת, אחרי יום שלם של ישיבה מול פייסבוק ושיחות עם איראנים וישראלים, קשה היה שלא להבחין בהתרגשות של אדרי. "קורה דבר מטורף. אני בדיוק מדבר עם כמה איראנים שאני מנסה לשכנע אותם לשלוח לי תמונות שלהם. הם אומרים לי שאנחנו אולי יכולים לפרסם תמונות, אבל אצלם הם עלולים להגיע לכלא". בינתיים הם מפרסמים את ההודעות הפרטיות, תוך הסתרת הפרטים. למרות זאת הבוקר כבר נראו ניצנים ראשונים של מה שנראה כמו תמונות מהצד השני.

"גם אנחנו אוהבים אתכם. מילותיכם מגיעות אלינו, למרות הצנזורה", כתב אחד הגולשים מאיראן. "העם האיראני, חוץ מהמשטר, לא נוטר טינה או איבה לאף אחד, במיוחד לא לישראלים... מעולם לא ראינו בישראלים אויבים שלנו. על כן, המשטר לא יוכל לגייס את העם למלחמה. האיבה המומצאת בידי התעמולה של המשטר תתפוגג די בקרוב. האיאתוללה ימות בקרוב. אחמדינג'אד ייעלם. הוא לא יותר מאופורטוניסט, ויותר מכל - אידיוט. כולם שונאים אותו. אוהבים אתכם, אהבה, שלום. ותודה על המסר שלכם".

היום השניים פתחו בלוג חדש המוקדש לתמונות.




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 הבהרה לפרויקט יוסי
  • 11:17
  • 18.03.12

מדינת ישראל רוצה להשמיד את הכורים הגרעיניים באירן
אירן רוצה להשמיד את מדינת ישראל
יחי ההבדל

  •   יוסי, באתר חדשות איראני בוודאי יש עכשיו בחור בשם מחמוד שמגיב ממש כמוך. דודי הירושלמי
    • 12:51
    • 18.03.12

    הוא כותב "ההבדל ביננו לבין הציונים הוא שאנו רק רוצים שיסיימו את הכיבוש שלהם על הפלסטינים, אבל הם רוצים לחסל כמה שיותר מוסלמים". אם ילחצו עליו, הוא גם יצליח להביא סרטונים ביו-טיוב של כל מיני פוליטיקאים ישראלים מפוקפקים שאומרים את זה ממש, או במשתמע. זה לא אומר שזה המצב.

  •   ליוסי האוויל משריש...אין הבדל בין ממשלת הביבי והממשלה האיראנית. בשתי הממשלות- בריונים חמומי מוח. חלק מהעם שבחר אצלנו ימין, לא מבין אפילו איזה אסון יהיה זה אם נתחיל במלחמה. לכן, כל הכבוד ליוזמי הפרויקט. המשיכו, כדי שהגל יתעצם וביבי יבין שהם לא איתו. ובעיקר- רוצה שלום, ולא מוכן שישתמשו בו כבשר תותחים.  (לת) מלחמה באיראן היא כסת"ח לאימפוטנציית ממשלת הביבי ולהרס שהיא זורעת. זו האמת.
    • 13:06
    • 18.03.12

  •   WOW דודי הטימטום חוגג אה ?? שה' יעזור לך במהרה .
    • 14:03
    • 18.03.12

    הם רוצים שאנחנו נסיים את הכיבוש על הפלסטינאים ע"י הרג המוני של ישראלים ופלסטינאים חפים מפשע כן זה רעיון פנטסטי דודי אה ??? טיפש .

  •   בכדי למנוע פצצת אתום שווה לתקוף. אם אפשר למנוע אחרת אז מצויין.  (לת) מיכאל
    • 14:50
    • 18.03.12

  •   תגובתך מצוינת. אני בן 65
    • 15:25
    • 18.03.12

    אתה צודק במאה אחוזים,

  •   אז אתה בעד או נגד צמצום בחינות הבגרות?  (לת) מיכאל שלי
    • 16:56
    • 18.03.12

  •   דודינקה - זהו שלא קוקולוקו
    • 23:36
    • 18.03.12

    אתר החדשות האיראני הוא אתר של הממשלה כי אין אחר,המגיב הוא מגיב מטעם כי האחרים לא יכולים.אהה כן פייסבוק יוטיוב גם כן לא ממש יעזרו כאן.אז דודינקה קצת לפני שתתפנה לסינקופה תתרכז ממש חזק ותחשוב ואז תגלה שיוסי ילד שלי מוצלח בעצם צודק.איך שלא תסובב את זה השליט הנוכחי באירן רוצה להרוג אותך השליט הנוכחי בארץ רוצה להפריע לו - עכשיו תזרום מפה.

  •   שם אין שמאל ישראלי שרוצה לביית ערבים למדינתו.  (לת) אבי
    • 09:51
    • 19.03.12

  •   גם השליט הנוכחי בישראל רוצה להרוג אותי איש גליל
    • 13:41
    • 19.03.12

    המדיניות (חוץ ופנים) של ביבי תשמיד את כולנו לפני הברווז האטומי

  •   פצצת אטום* ידידי, זה רק מראה לכולם איזה סוג אנשים מצדדים בתקיפה באיראן...  (לת) נגד המתקפה
    • 11:44
    • 21.03.12

  •   יש לך מזל אחד. שכל מילת גנאי שלי יצנזרו. ובכל מקרה מהפך 77
    • 15:55
    • 21.03.12

    אתה והקצת שכמוך. אנשי הכלום. אבירי השום דבר. צדקני הריקנות. שמעדיפים את המשטר שתולה עליזים במנופים שקנה ביפן. משטר שיורה. ושוחט באזרחיו. משטר שכל פעולות הטרור נגד ישראל בשנים האחרונות [כמו בארגנטינה] שילם מי כיסו.
    ואתם החלולים . לכם אני צריך להאמין שהמשטר הזה לא יעשה את מה שהוא אמר[חיסול ישראל] במפורש. השנאה שלכם לנו ולראש הממשלה שמתחזק[דרך הגב לא קצת הרבה בעזרה שלכם]ואנחנו הרוב המוחלט במדינה לא ניתן לתאוריות שמאלניות פסיכופטיות לעבור.
    נ.ב. עד היום רק הימין עשה שלום[רבין לא היה מעולם שמאל] ורק בממשלות שמאל היו מלחמות. חלק מהעם שבחר ימין? לפי זה רוב העם ימין. לסיכום . יש הבדל בין ממשל נתניהו. לממשלה באירן.כשלו יהיה הבדל תתנפנף על מנוף בכותנת לבנה. ושלט על הצואר.

  •   מצחיק אבל הגבת בדיוק איך שהגדרת את הממשלות בבריונות!  (לת) סטלן שפוי
    • 15:10
    • 22.03.12

  •   לדודי, זה פשוט לא נכון מה שאתה כותב!!! האיראנים רוצים להרוג אותנו ולא מתביישים בזה!! לך תלמד!!  (לת) אלי
    • 14:24
    • 23.03.12

  •   לקוקולוקו - מה תעשה שהממשלה היא המחליטה אם להפציץ אותנו או לא? אלי
    • 14:27
    • 23.03.12

    מה זה משנה שהעם איתך, אם אתה לא רוצה למות מהטילים של הממשלה?
    מה זה נותן לנו לעשות שלום עם העם האיראני (חוץ מכך שזה באמת נחמד) אם המנהיגות שלהם רוצה להשמיד אותנו?
    בשונה מישראל, שם המנהיגות לא מתחשבת בעם.
    מה שאותנו צריך להדאיג זו הפפצה האיראנית, ולא דעת הקהל באיראן!! מה זה רלוונטי לביטחון שלנו?????

  •   לאיש הגליל - אתה קשקשן פרנואיד ושונא.  (לת) אלי
    • 14:27
    • 23.03.12

02 כמו המחאה החברתית, כך תהיה גם מחאה בבטחון, אי אפשר אחרת ניר
  • 11:39
  • 18.03.12

גנרלים שרגילים לשנים של איבה ומלחמות לא מסוגלים לעכל מחאות מסוג כזה וינסו לטרפד זאת באמצעות חרחורי מלחמה מיותרים כמו אלה המתרגשים עלינו עכשיו.

  •   רק חבל שחננות יש רק בצד אחד ..  (לת) אלף מם
    • 13:31
    • 18.03.12

  •   ניר אתה צודק. גם בשנות השלושים של המאה שעברה, אף אחד מהשמאל בארץ (וביחוד לא הנהגת השמאל) לא האמין לבירבורים של היטלר על השמדת העם היהודי. גם היום לא צריך להאמין להנהגה האיראנית על הבירבורים שלהם להשמדת ישראל. יש להחזיר השטחים. הגישה של שטחים תמורת שלום הוכיחה עצמם ברצועת עזה, שם פינו 26 התנחלויות וטיהרו את כל השטח מיהודים, וכעת שקט שם, ושום טיל לא משוגר משם לישראל. ניר אתה צודק יש לארגן שוב הפגנות המחאה החברתית נגד משטר הגנרלים השולט כיום בישראל. תמשיך כך.  (לת) שוקי
    • 13:47
    • 18.03.12

  •   בהחלט יש לארגן הפגנות, כדוגמאת המחאה החברתית, כנגד הספקת הטילים האיראניים ואמצעי לחימה איראנים לחיזבאללה בצפון ולחאמס ברצועת עזה. אגב , החברים שלכם באיראן יושבים בדירותיהם במרחבים מוגנים (כמו אזרחי ישראל בדרום הארץ), והאם חובה שם לבנות בתים עם ממדים (כמו בארץ), דבר המיקר את הדירות (שיך גם למחאה חברתית). כדאי שתברר גם את זה, לפני שאטתם יוצאים להפגנות הזדהות עם האיראנים.  (לת) ריקי
    • 13:59
    • 18.03.12

  •   מי שהציע לנאצים , לכרות ברית בין "שתי תנועות עם מטרה דומה" היה אזרח וותיק
    • 14:07
    • 18.03.12

    הימין ב1941 באמצע המלחמה- אירגון לח"י של יאיר שטרן , ושמיר.

  •   לאזרח הותיק. כלומר, כעת השמאל בישראל מציע לכרות ברית עם..... לדעתך, אם לאנשי לח"י, שפרשו מהימין היה מותר, אז למה לשמאל כעת אסור.אגב, מנהיג הימין אז (האצ"ל) - רזיאל- התגייס לצבא הבריטי ונפל חלל באותה מלחמה. לפני המלחמה הימין ארגנו את ספינות המעפילים הראשונות לארץ מאירופה (בניגוד לגישת הנהגת השמאל בארץ, שטענה שהיטלר סתם מברבר, והתרבות הגרמנית המקסימה לא תאפשר לו להוביל את עמו למימוש בירבוריו).  (לת) שוקי
    • 14:31
    • 18.03.12

  •   לאזרח הותיק. איני בטוח שאת צודק (סה"כ מנהיג הימין - האצ"ל - דוד רזיאל - התגיס לצבא הבריטי ונהרג במלחמה לפני התאריך הנ"ל(לא ידוע לי על שום מנהיג שמאל שהתגיס ונהרג)), אך נניח שאתה צודק שמנהיגי הימין הקיצוני ההזוי (הלח"י שפרשו מהאצ"ל) עשו כנ"ל אז וכשלו, אזי לפי דעתך מותר כעת לשמאל ההזוי לעשות דבר דומה?  (לת) אזרח חדש
    • 15:24
    • 18.03.12

  •   בשביל זה יש בחירות פעם ב 4 שנים. אז אולי נבטל את הבחירות ונחליט לפי הפגנות? ונניח שהשמאל יזכה בבחירות אתה גם מעוניים בהפגנות ימין יקבעו לאחריהן את המדיניות?  (לת) רוברט
    • 20:24
    • 18.03.12

  •   שוקי צודק במאה אחוז!!!!  (לת) אלי
    • 14:30
    • 23.03.12

03 הכוונה טובה אבל המסר הטקסטואלי בעייתי. אולי צריך עוד קופירייטינג...  (לת) חמוד
  • 11:55
  • 18.03.12
04 הכל נפלא ראובני
  • 11:56
  • 18.03.12

כולם אוהבים אותנו, אין להם כוונה לפתח שום דבר, לא היתה שואה ולא תהיה מלחמה..
איזה סמים לקחתם???

  •   לעם נאיראני אין כל שינאה כלפינו הכל בראש של האיטולות ואחמניגאד עני
    • 13:00
    • 18.03.12

    אם היו חכמים היו מפילים אותם במקום לבזבז עשרות מיליארדים על טילים ופצצות ומטוסים , שבסוף נחטוף את תאומיהם על הראש שלנו.
    לך תראה את "הפרידה" וסרטים אירנים אחרים, ואחר כך תשלח מטוסים להפציץ אותם

  •   תתחיל לחשוב את מי זה משרת להחזיק אותנו בחרדה כזו במשך כל כך הרבה שנים... לראובני: השואה הייתה. זה לא אומר שגם היום יש.
    • 13:43
    • 18.03.12

    תחשוב.
    בשביל זה לא צריך סמים.
    מי מרוויח מהטרור? אלו תקציבים מתעצמים? מי חי מזה?

05 רוני אדרי טועה עובדתית לא שונא איראנים
  • 12:02
  • 18.03.12

האיראנים, כמדינה - לא כעם - בהחלט פגעו בנו. הם מממנים פיגועים בתוך גבולות מדינת ישראל ומחוצה לה, ומאמנים את אויביינו (חזבאללה, צבא סוריה ואחרים) לפגוע בנו.
אם רוני אדרי לא מכיר אישית אף ישראלי שנפגע בפעולת טרור, או במלחמת לבנון השניה, אז אולי באמת הם לא פגעו בו אף פעם במישרין או בעקיפין, אבל בי ובמכריי האיראנים פגעו גם פגעו, ויותר מפעם אחת.
ובכל זאת, לעם האיראני אני מאחל רק טוב. יש לי בחו"ל חברים רבים ממוצא איראני, והם לא עשו לי רע מעולם. להם ולאחיהם אני מאחל את כל הטוב שבעולם. למשטר שבמדינתם אני מאחל שיעבור מן העולם, ויפה שעה אחת קודם.

  •   ומה איתנו? Paretto
    • 12:27
    • 18.03.12

    מי מממן את המורדים באיראן ומספק להם תחמושת
    מי פוגע בתשתיות איראניות
    אתה לא ממש טלית...

  •   די לשימוש הציני הימני של משפחות נפגעות טרור. די לדם, ודי למלחמות מטופשות. שלח ראשית את ממשלת הביבי הביתה לפני שאתה מטפל באחרים, כי ממשלת הביבי תמיט עלינו אסון שהפיגועים ומלחמות לבנון יהיו 0 לעומת מה שנחטוף. ואת זה טמבלים כמוכם לא קולטים. רק שנאה ונקם מניעים אתכם. שם- אין חיר.  (לת) מלחמה באיראן היא כסת"ח לאימפוטנציית ממשלת הביבי ולהרס שהיא זורעת. זו האמת.
    • 13:08
    • 18.03.12

  •   ומי דן את העם האיראן לחיי מחסור? 2511
    • 13:47
    • 18.03.12

    הישראלים כמובן

  •   5 - אתה צודק, אבל להתווכח עם מטומטמים זו משימה בהחלט מאתגרת.. אא
    • 14:01
    • 18.03.12

    מטומטמים הינם ומטומטמים יהיו תמיד ה0מאלנים העלובים.
    בסיסמאות הם אלופים.
    האיראנים לא פגעו בנו עאלק.. כמה מטומטמים אפשר להיות, כמה???

06 מסכים משה
  • 12:05
  • 18.03.12

גם לי אין שום דבר נגד העם האיראני, רק נגד הגרעין האיראני. אבל את הפיסטוקים שלהם אני אוהב.

07 שמאלנים הזויים מחפשים תשומת לב בכל מחיר  (לת) ניר
  • 12:25
  • 18.03.12

  •   או שאולי נמאס להם להרגיש חסרי אונים ורק לחשוב איך יגנו על ילדיהם ממתקפה איראנית במידה וממשלת ישראל תחליט להראות לעולם (להראות מה?)  (לת) אמא
    • 12:46
    • 18.03.12

  •   גם הרצל ודאי נראה לך הזוי, רכון על המרפסת וחולם. ממתי חשיבה היא הזיה? מי מספר לך סיפורים ואתה בולע בלי לבדוק?!?! מגיבה לניר
    • 13:45
    • 18.03.12

    תחשוב.
    בשביל זה לא צריך סמים.
    מי מרוויח מהטרור? אלו תקציבים מתעצמים? מי חי מזה?

  •   המילה הזויה שיכת אך ורק לימין ההזוי ולמתנחלים המשיחים שלומי
    • 13:53
    • 23.03.12

    נא להחזיר את המילה "הזוהיים למקומה הטבעי ייש גבול לחופש ביטוי

08 אולי רבים לא יודעים, אבל העם האיראני זוכר לטובה את ישראל מימי מלחמת איראן-עיראק. זה באמת נכון שהם לא נוטרים טינה לישראל (אך כן נוטרים טינה למדינות ערביות)  (לת) רציני
  • 12:31
  • 18.03.12

09 מה עם איזו ברכה לבני סלע, לעולם לא נכלא אותך? מודרניסט
  • 12:32
  • 18.03.12

צריך אישיות מעוותת ומוסר של נחש ארסי כדי לשלוח מסרים פייסניים לאומה שראשיה קוראים לרצח ילדיכם. אבל למה אפשר לצפות ממי שמייצר גרפיקה כה נלעגת, ברמת גן ילדים?

  •   מי שמפיץ ארס בעולם זה אנשים כמוך. מה שכתבת מכוער. כ"כ מכוער שזה מפחיד שאתה לא מבין את זה. זה הארס של העולם.  (לת) אלעד
    • 10:24
    • 21.03.12

10 מלשכת ראש-הממשלה וממרכז הליכוד מודיעים שמדובר בזוג שנגוע בשנאה-עצמית יהודית.  (לת) גיורא
  • 12:33
  • 18.03.12

11 מיכל תעשי לי פרסי  (לת) סחטיין!
  • 12:39
  • 18.03.12

12 מתקני הגרעין האירנים מבודדים מאוכלוסיה. לא ייהרג אזרח אירני אחד. ע
  • 12:40
  • 18.03.12

מלבד העובדים בכורים, שדמם בראשם, והם עובדים עבוד משטר רצחני תומך טרור.

חבל שלא בחרו לשלוח מסר שלישראל אין בעיה עם העם האירני אבל יש בעיה גדולה עם משטרו. זה היה יכול להיות יותר מעניין ומועיל.

13 כמה אנשים צריך בשביל לעצור מטורף אחד - הגרמנים כבר יודעים שאסור להיות אדישים  (לת) לנו עוד יש פרק ללמוד
  • 12:40
  • 18.03.12

14 רעיון נפלאאאאאא. עודד
  • 12:43
  • 18.03.12

כל הכבוד!!!

15 אדולף, אנחנו אוהבים אותך. בוא נהיה חברים !  (לת) משה, ורשה, 1942
  • 12:47
  • 18.03.12

16 מסר של אהבה! מדהים! כל הכבוד  (לת) מ
  • 12:53
  • 18.03.12

  •   שמאלנים יקרים, גם אני לא שונא איראנים ולא מכוון אליהם נשק. ב נתניהו ה"מדהים"
    • 13:11
    • 18.03.12

    אני לא יודע אם אני קולט נכון את הסאבטקסט של הדברים שלכם אבל עולות ממנו כמה רמיזות די מזעזעות. - שבעצם האיראנים הם לא אלה שמממנים את הרג כל האזרחים שלנו בפעולות טרור ומעכבים חתימת הסכמי שלום - שאני ב.נ. זומם לפגוע בנשים וילדים איראנים תמימים. - שיש לי אג'נדה נסתרת שאני מקדם תוך ניפוח מיותר של הפרוייקט האיראני הגרעיני. - שאתם כל כך הומאניים ורחבי מבט ולב, שקטונתי מלהבין עד כמה אני להיפך..

  •   בטח אוהבים אותם שלמה אברמוביץ'
    • 13:36
    • 18.03.12

    נכון, לעולם לא נפציץ את האירנים. אנחנו אוהבים אותם. בדיוק משום כך, נפציץ גם נפציץ כורי גרעין למטרות מלחמה ומפעלים לייצור טילים ארוכי טווח

  •   "ריאליסט" יקר, עד כמה אתה מבין את המציאות? עפר
    • 13:48
    • 18.03.12

    רק אהבה מביאה אהבה, רק מסר של שלום יביא שלום. זה ענין של מודעות , ככל שנדבוק ב"ואהבת לרעך כמוך" כך באופן תת הכרתי יקרה גם בצד השני. נכון שהקם להורגך השכם להורגו אבל אין צורך לעודד מישהו לעשות זאת. מניסיוני בחיי היום יום כשאני פוגש אדם שנמצא בהסלמה לקראת אלימות אם אני מחזיר לו באותה מטבע בסופו של דבר אנחנו באמת מגיעים לאלימות אבל אם אני מצליח לשבור את המעגל הרבה פעמים הצד השני גם נרגע. מה שעובד בקטן עובד גם בגדול וזה מה שהחבר'ה פה מנסים לעשות. מה שנתניהו קטון מלהבין ( או שלא רוצה לישם ) זה בדיוק את הרובד הזה של איך המציאות פועלת.

  •   קטונת עפר, מלהבין את קצב העקרון שאתה מציג ואת הטיימינג של העולם כולו  (לת) הסכנה מיידית ומילים נדרשות לשם הרתעה שתציל חיים
    • 14:25
    • 18.03.12

  •   מר צמברלין - שלום בזמננו ילד קטן
    • 16:56
    • 18.03.12

    מר היטלר הבטיח לי שלום בתמורה לחבל הסודטים שבצ'כוסלובקיה. הסכמנו שבריטניה לא תממש את חוזה ההגנה שלה עם צ'כוסלובקיה, הגרמנים יקחו לעצמם את חבל הסודטים שבו יושבים גרמנים רבים, והשלום ישרור בעולם

17 כורש שיחרר את ישראל וביקש שניבנה את בית השני אבל את אייטולות צריך להפיל @ בנצי - א @
  • 12:56
  • 18.03.12

עם האיראני אינטליגנטי ואוהב שלום איסלם הוביל אותם לאבדון
העם מצטער על המהפיכה איסלמית יצא לרחובות ועבר דיכוי אלים

18 ממתין לפוסטר אירני שאומר: "ישראלים, אוהבים אותכם, לא נפתח פצצה ולא נאיים בהשמדה"...  (לת) מרדכי היהודי
  • 12:57
  • 18.03.12

19 יוזמה ברוכה! המשיכו בה. מנהיגים של מדינה דמוקרטית חייבים להקשיב לרצון העם. הפיצו את המסר!  (לת) אופטימיות זהירה
  • 13:01
  • 18.03.12

20 מרגש עד דמעות!! אתם מחזירים ללב ולנשמה שפיות שכוסתה בהרבה שכבות של כעס, ניכור וציניות וניצול מצד הממשל בשני הצדדים. .  (לת) שליטים רוצים מלחמה, עמים רוצים שלום!!!!!
  • 13:09
  • 18.03.12

  •   רק תסביר (מבלי לשקף את שנאתך לביבי), איך רצית שראש ממשלתך elis
    • 13:58
    • 18.03.12

    יגיב למסרים סיסטמטיים מפי המשוגעים מטהרן "להשמיד את ישראל". מה לכל הרוחות עשינו להם, אין לנו גבול משותף, אין לנו שום סיבה לאיבה ובטח לא לוחמה. על בסיס מה הגיחו מאיראן קולות השנאה ופעילות הטרור נגד יהודים וישראל? (שותפות ישראל עם השאח? לכו לנמרודי ולתעשיות הצבאיות בישראל, הנהנים היחידים לאותם יחסים)...מה הם רוצים מהמדינה או האזרח הישראלי?

  •   אני אגיד לך בדיוק איך אני רוצה שהוא יגיב. יאיר
    • 15:09
    • 18.03.12

    יש שתי אופציות לעצור את הגרעין האיראני-

    1. לתקוף ולהביא בהכרח למלחמה קשה עם פוטנציאל להימשך המון זמן ולכלול הרבה מדינות, שבטווח הארוך אין לדעת אם תמנע את הגרעין וללא ספק תמיט עלינו מוות וחורבן, וכל זה בלי לדעת אם הם באמת היו עושים בגרעין שימוש נגדנו.

    2. להסכים למזרח תיכון מפורז מנשק גרעיני.
    בלי מלחמה, בלי מוות, זה יעצור את האיראנים וגם את המדינות שיבואו בעקבותיהם.
    מדהים איך בתקשורת הישראלית מקיימים דיון רציני על שתי האופציות האלה הה?

  •   יאיר, כדי למנוע "אוסלו 2" כשהשמאל הישראלי כפה עלינו "שלום" מצחיק (שעלה לנו ביותר מאלף קורבנות), בוא elis
    • 19:15
    • 18.03.12

    נבחן את האופציה השניה שאתה מציע.

    "שאלת סף": מה גורם לך להניח ש"פירוז המזרח התיכון" יעצור את האירנים? (אוי ואבוי לנו אם נודה ונתפרק והאירנים התחמנים-זה בגנים- יתפוצצו מצחוק וימשיכו בשלהם, כלומר יפתחו את הנשק הגרעיני שלהם). מה תעשה אז, תאמר לנו "אוף, פיספסתי שוב? אתה מבין, הצעות כגון אלה תמיד מחזקים אצל רובנו את ההרגשה שהאגף ה"שמאלי" שלנו פשוט לא רציני ועושה "אקספרימנטים על גבנו, שעשויים ל"עלות" לנו ביוקר.

  •   מדהים. איך ניסחת את זה בצורה כל כך ברורה ותמציתית - את כלללל הסיפור כולו  (לת) מדויק. מדויק. מדויק!
    • 21:56
    • 18.03.12

21 מסר נהדר. עדיין ממתין למסרים דומים מהציבור באירן ומשאר העולם הערבי...  (לת) איתן הבת-ימי
  • 13:11
  • 18.03.12

22 פרוייקט מדהים! כל הכבוד ליוזמים, ולאירנים האמיצים שעונים.  (לת) יואב
  • 13:17
  • 18.03.12

23 אני לא בטוח שגם המשטר שונא אנשים סמיר
  • 13:18
  • 18.03.12

מי שתמיד מתחיל באיומים זה דוקא ישראל הביקורת על ישראל היא בגלל הכיבוש הימיניים ובראשם הברווז נתניהו מנסים תמיד להפוך את זה למשהו אחר וזאת כדי שהציבור בישראל ישכח את המצב החברתי והכלכלי וכדי שימשיכו המטומטמים לבחור בו אז מתחילים לספר לך סיפורים על עוד שואה

24 כל הכבוד גם אני אוהב את האירנים מאז ביקורי הרבים (60-70) בארץ הנהדרת והיפה והתרבותית מאוד מאוד  (לת) פלץ
  • 13:20
  • 18.03.12

25 איזה יופי  (לת) כל הכבוד על היוזמה!
  • 13:21
  • 18.03.12

26 אם אירני יפרסם מסר כזה אורי
  • 13:22
  • 18.03.12

דינו מוות!!!!

27 בלי להביע דעה, לכאן או לכאן, אני מניח ש עשרות אלפי ישראלים יעשו לייק, ואולי 20 אירנים??? elis
  • 13:23
  • 18.03.12

זוהי תמיד הבעייה שלנו, לוקחים דוגנית מ"המיעוט שבמיעוט" ומיד מקרינים את זה על הכלל. למען הגילוי הנאות, אדרי וטמיר, כמה ישראלים וכמה אירנים חתמו על ה"עצומה"?

28 איראנים לעולם לא נפציץ אותכם אפילו אם תשחטו אותנו ותאנסו את נשותינו (חלומם הרטוב)  (לת) אחלה פוסטר
  • 13:30
  • 18.03.12

29 ומה עם העם הסורי! אנו שכנים וחווינו שואה! למה אנחנו שותקים!!!  (לת) אחת מודאגת
  • 13:32
  • 18.03.12

30 בהחלט לא נפציץ האירנים שלמה אברמוביץ'
  • 13:35
  • 18.03.12

נכון, לעולם לא נפציץ את האירנים. אנחנו אוהבים אותם. בדיוק משום כך, נפציץ גם נפציץ כורי גרעין למטרות מלחמה ומפעלים לייצור טילים ארוכי טווח

31 שלום מתוקים שלי נשמות זאב
  • 13:35
  • 18.03.12

שלום לכם עלובי החיים אלופי הפתת רודפי פירסום אהבלים מיקצועיים ילדי צמברלין היקרים לא פלא שארץ נהדרת מחוירה המערכונים הכי טובים ניכתבים יום יום מה שמזכיר לי בדיחה שקראתי ביום שישי בהארץ על פעילות שמאל בנות יקרות שטעמו את מגע ידם הענוג של בני דודנו שכבשו אותן בדרך לשיחרור מעולן של הכיבוש

32 כל הכבוד! עכשיו הפגנת אנחנו אוהבים את אירן בכיכר!! שכל העולם יראה  (לת) כפיר
  • 13:38
  • 18.03.12

33 לא בטוח לגבי שינאת איראנים זילות המלה ׳אוהב׳
  • 13:41
  • 18.03.12

אך אני בודאי שלא אוהב אותם, רגש ששמור לקרובי או חברי הקרובים ביותר.

34 אתם מ ד ה י מ י ם! יצירתיים, מקסימים. אני אוהבת אתכם:)  (לת) אין כמו אנושיות!! תודה!!!
  • 13:42
  • 18.03.12

35 מה שבאמת ירגש - זה אם ידביקו את הפוסטרים על הפצצות שיטילו על האיראנים...  (לת) הרשלה
  • 13:52
  • 18.03.12

36 מרגש ונואש, אבל גם בנאלי. רוב המלחמות היו עונות לאותן ההגדרות. אנשים הם אנשים בכל מקום, אבל מה שבסוף קובע הם לא האנשים, אלא המנהיגים שלהם. המנהיגים של האיראנים המסכנים רוצים להשמידנו, המנהיגים שלנו חייבים לעצור אותם. הטרגדיה היא שבסופו של חשבון אנחנו אוהבים את ילדינו יותר מאת ילדי האיראנים.  (לת) אהוד
  • 13:59
  • 18.03.12

37 עליבות ופאתטיות במיטבן.. אא
  • 13:59
  • 18.03.12

ואין מה להוסיף.

38 עכשיו שהאיראנים יתחייבו לא להפציץ אותנו בנשק גרעיני .  (לת) איפה היוזמה מצד איראן??
  • 14:00
  • 18.03.12

39 אמן  (לת) אני
  • 14:02
  • 18.03.12

40 איפה ההדדיות ?? למה הם לא מפרסמים פוסטר שכזה ?????? אחווה מזויפת  (לת) עיח
  • 14:04
  • 18.03.12

41 אני לא מופתע.... יש שלום עכשיו ישראלי, אבל איפה שלום עכשיו פלסטיני? אלי
  • 14:05
  • 18.03.12

האם יש סיכוי שמשהו כזה יופיע באיראן? הסיכוי הרי אפסי וזה רק מוכיח שאנחנו רוצים בסך הכל להגן על עצמנו ואיראן רוצה לחסל את "היישות הציונית". זה כל ההבדל...

42 איראן היא ארץ יפהיפה - הלוואי שאזכה לבקר בה כשיהיה שלום אביב
  • 14:06
  • 18.03.12

בעיני היא הארץ היפה בעולם. העם האיראני בר מזל לחיות במקום כזה. הוא פחות בר מזל שנכפה עליו שלטון רודני קיצוני...

43 מדהים - אולי בסוף השפויים ינצחו!  (לת) יואב
  • 14:12
  • 18.03.12

44 ישראל היפה  (לת) n
  • 14:24
  • 18.03.12

45 nonsense!!!  (לת) Nick
  • 14:25
  • 18.03.12

46 מביך  (לת) רוי
  • 14:46
  • 18.03.12

47 כמה עוינות עלולים ליצור פוליטיקאים, שמביאים את המדינות שלהם על סף מלחמה גרעינית דעה חופשית
  • 14:46
  • 18.03.12

מדהים כמה עוינות עלולים ליצור פוליטיקאים משני הצדדים (אירן, ישראל). שתי מדינות, שאין להן אפילו גבול משותף, אף פעם לא הייתה מלחמה בינן, הן על סף מלחמה גרעינית. אני לא מאמין שבישראל או באירן יש אפילו אדם שפוי אחד, שבאמת שונא את הצד השני, אלא עם כן עבר שטיפת מוח אידיאולוגית - דתית מטורפת. הגיע הזמן להוציא מחוץ לחוק את התנועות הפוליטיות שמבוססות על חזון אחרית הימים של קץ הימים או גן אדן עלי אדמות.

48 ידוע שבאירן 80% מהאוכלוסיה היא מערבית/מודרנית/חילונית. בן
  • 14:49
  • 18.03.12

הבעיה היא ה - 20% הנותרים (כ - 15 מיליון איש ליתר דיוק!!) - דתיים פנטיים מהסוג הגרוע והאלים ביותר.
היוזמה שלכם ברוכה אך לא מעשית וללא כל תכלית.
חבל, אבל זה מה יש...

  •   ומה אצלנו? 40% חרדים-דתיים לאומנים, 20% סתם שטופי מוח ושנה והשאר - תחליטו לבד.  (לת) גד
    • 23:26
    • 18.03.12

  •   שמונים אחוז זה הרבה יותר מעשרים, לא ככה? תעשה חשבון
    • 20:26
    • 19.03.12

    אם גם אצלנו הפאנטים הם רק 20 אחוז, אז בהחלט יש סיכוי לרוב המוחץ השפוי לעשות שינוי.

49 אוהבים אותנו אחרי בישול מהיר בפטריה גרעינית איראנים שאוהבים ישראלים
  • 14:50
  • 18.03.12

יפי הנפש המתרפסים לקצבים מטהרן.
גם אם יבקשו לאנוס את בנותיהם ונשותיהם הם יסכימו בחדווה ,הרי מדובר בפיצוי על הכיבוש הישראלי הנוראי.
כאשר ידידיהם האיראנים יזרקו אותם למדורה כמאכל תאוה לכלביהם, הם ימצאו סיבות למה זה מגיע להם.
אין גבול להתרפסות.

50 נהדר!! כמה יפה ומשמעותי. לקמפיין שכזה יש יכולת לשנות דעת קהל בצורה מאוד משמעותית  (לת) משה
  • 14:51
  • 18.03.12

51 גם האירנים אוהבים אותנו - מטוגנים  (לת) דוד
  • 14:52
  • 18.03.12

52 תשלחו לאירנים את התמונות של משפחת פוגל,אולי הם יבינו את הרמז.  (לת) שושנה
  • 15:02
  • 18.03.12

53 thank you-Roni Edri and Michal Tamir e
  • 15:04
  • 18.03.12

yes- let the Iranian's know and everyone else that we do care and just because we have a government full of idiots and headed by an impotent but dangerous man-does not mean that all the people of Israel support the government's agenda

54 אי אפשר לעשות יותר מלחמות, יש פייסבוק, זה עידן השלום!  (לת) נועם
  • 15:13
  • 18.03.12

55 אל תישכחו מי הפיל את מוברק? הפייס בוק! אני
  • 15:23
  • 18.03.12

אל תזלזלו, הרעיון מעולה !
גם את ביברק היה צריך להפיל באינטרנט, הכל אפשרי !
גם השולטים באיראן יפלו בסוף!

  •   את מובאראק הפילה המועצה הצבאית וטנטאוי בראשה! אביזו
    • 11:08
    • 23.03.12

    הצבא בגד במובארק ותפס את השלטון.

    את קדאפי הפילו מטוסי נאט"ו!

56 ההבטחה שלכם "לעולם לא נפציץ אתכם" שווה בדיוק איזה חמודים
  • 15:32
  • 18.03.12

כמו ההצהרה של האירנים שכותבים לכם "אנחנו אוהבים אותכם"
כלומר - כלום

57 אחים אנו, לשנינו יש ממשלות מטומטמות. מחאת הקיץ תהיה משותפת ישראלית-איראנית.  (לת) ירון
  • 15:34
  • 18.03.12

58 ממש עלוב, פאטטי ומביך מוטי
  • 15:47
  • 18.03.12

אפשר לחשוב שכל מה ששני ווירדוז עושים בפייסבוק שלהם וגורר איזה 50 מגיבים שווה פרסום בהארץ. בסה"כ שניים שלא מבינים את העולם בו הם חיים.

59 טעות של כמה הזויים שגורמת נזק לכולנו נגה
  • 15:49
  • 18.03.12

מתי תבינו שפעולות כאלה מציגות את ישראל הרשמית כתוקפנית שלא לצורך כמחרחרת ריב ומלחמה? אבן שמטומטם אחד זורק גורמת נזק שאחר כך לא ניתן לתקן. והרי עם מי יש לנו כאן עסק? לא עם העם, אלא עם כנופיית הדתיים שמובילה אותו. למה אתם לא מבינים שרוב העולם הוא לא חבורה של נאורים שוחרי טוב? תהיו קצת יותר צנועים ותבינו שאתם לא הכי חכמים בעולם.

60 הטימטום הישראלי הוא סכנה קיומית גדולה יותר מהפצצה האיראנית  (לת) אוי
  • 16:16
  • 18.03.12

61 איך לעזאזל מסירים את הריבוע מצד ימין שמזמין להתחברות??? עצבני
  • 16:26
  • 18.03.12

זה עולה לי על הכותרת ותחילת הכתבה. בכל כתבה של הארץ!!!

62 אוהב פרסים. שונא איראנים (זה משורש אורניום)  (לת) שושן השמאלן החיגר
  • 17:41
  • 18.03.12

63 יזמה נחמדה, אבל איך בדיוק היפיופים מתכונים לקיים את הבטחתם We will never bomb you?? איך זה בדיוק ייראה לאירנים אם שבועיים אחרי ההבטחות הנ"ל מטוסי חיל האויר יפציצו שם??  (לת) יניב
  • 18:40
  • 18.03.12

64 תמימות יפה תס
  • 19:18
  • 18.03.12

הצד היפה שלנו לצערי לא נמצא בעמדת מקבלי החלטות שלנו והלוחצים על הכפתורים האדומים לא אצלנו ובטח שלא באירן לא שותפים לאהבה ההדדית זו- אך הנסיון יפה דוקא בשל התמימות שלו -מקווה שתצליחו לגעת בציפור הנפש של כמה שיותר אנשים ואולי המציאות תשתנה לטובה ולא רק אצלנו

65 נשארו עם טראומה רצינית מהסקדים והמסכות - ירחם עליהם השם  (לת) רונה
  • 20:04
  • 18.03.12

66 כל הכבוד ליוזמה. אני כבר הצטרפתי ושלחתי תמונה אוהבת לאיראן ולאיראנים  (לת) רוני
  • 20:05
  • 18.03.12

67 שיהיה לכם לבריאות, העירקר שאתם מרוצים מעצמכם.  (לת) אורן
  • 20:24
  • 18.03.12

68 חכמולוגים שמאלנים : חפשו בגוגל את המונח ״פייסנות״ + ״השמדת עם״ ותבינו איך הפרוייקט קשור לזה  (לת) הסטוריון
  • 20:34
  • 18.03.12

69 מה כל כך מכעיס אותכם שיש ישראלים שלא שונאים איראנים, ואיראנים שלא שונאים ישראלים? ארז
  • 20:42
  • 18.03.12

לכל הימנים כאן - אתם יכולים להרגע, אתם בשלטון וכנראה תשארו, אתם יכולים להפציץ את איראן אם תרצו, להחריב את עזה ולייהד את יו"ש. גם האיראנים הדתיים הפסיכים בשלטון, וגם החמאס הדתיים הפסיכים בעזה, אז כנראה שההרג ימשיך.
אבל אף אחד לא יעצור את אוהבי האדם ושונאי המדון בישראל, איראן ופלסטין, מעטים ככל שיהיו, להושיט יד ולדבר אחד עם השני ולהראות שיש תקווה ואחווה שלא תלויה בדת ושנאה.

70 רק מפריעה לי קצת הנימה הפטרונית "אנחנו לא נפציץ אתכם", שיוצאת מנקודת מוצא כאילו לנו יש יותר כוח, והם מפחדים מאיתנו זה מדהים, מדהים
  • 20:59
  • 18.03.12

איראן היא מדינה עצומה - בגודלה, באוכלוסייה שלה, בבנייה והתשתיות, בהיסטוריה העתיקה והמפוארת, ובתחומים רבים נוספים. אז נכון שכרגע יש שם משטר נורא שמגביל מאד את זכויות הפרט. אבל הם שמים אותנו בכיס הקטנטן בהרבה מובנים אחרים.

אז זה קצת מביך שהנקודה הקטנה הזו על המפה "מרגיעה" שלא נפציץ אותם.

או.קי, אז לנו יש גרעין ולהם לא, אבל הם לפחות חתמו על האמנה לפיקוח על נשק גרעיני וישראל לא.

71 מי הפיל את האתר? מי מתנכל ליזמות של היעדר שנאה?  (לת) מרוב ציניות שכחנושכולם בני אדם?!
  • 21:36
  • 18.03.12

72 לא כל הצהרה איוולת היא "קריאה לשלום"  (לת) אסף
  • 22:14
  • 18.03.12

73 גם אני אוהב פרסים.  (לת) שימשון על גיבור
  • 23:48
  • 18.03.12

74 התגובות הימניות הנזעמות על הקמפיין מגלות את הלך הנפש הימני, הימני חושב שכל העולם ימני. עפרה
  • 23:58
  • 18.03.12

הימני פוחד לגלות שגם בצד השני יש אנשים שאינם שטופי מוח של הממשלה שלהם.
הימני פוחד לגלות שבצד השני יש שמאלנים, והרבה יותר מאשר בישראל, ושמאלנים הוא שונא יותר מכל.

75 פוסטרים נגד תקיפה: "גרמנים, אנחנו אוהבים אתכם"  (לת) שמאלנים בזמן השואה
  • 00:24
  • 19.03.12

76 יפי נפש שמיתכתבים עים מישמרות המהפכה  (לת) מאיר זרקור
  • 00:53
  • 19.03.12

77 יש הרבה סוגים של הפרעות נפשיות  (לת) פרופסור שפוי
  • 01:18
  • 19.03.12

78 אם רק היו מספיק יהודים שידברו כך עם היטלר... הכל היה נמנע.  (לת) פתי
  • 01:26
  • 19.03.12

79 אבל אחמדינג'אד לא אדיוט noi one
  • 02:06
  • 19.03.12

יש לו דוקטורט בהנדסה אזרחית. מתי היה לנו ראש ממשלה לא גנרל?

  •   אולמרט. בערך בסביבות לבנון2  (לת) אופס.
    • 20:20
    • 19.03.12

  •   בן גוריון, אשכול, גולדה, פרס, אולמרט, נתניהו... אביזו
    • 10:59
    • 23.03.12

    רק רבין ברק היו גנרלים.
    שמיר ובגין היו מפקדי אירגוני גרילה.

    נתניהו היה קצין זוטר ביחידה מובחרת... שזה ממש לא גנרל.
    דווקא מפליא אותי שאנשים שבצבא לא התקבלו אפילו ליחידה מובחרת נהיו נשיאים וראשי ממשלות (אולמרט וקצב).

80 it's in our hands to change the world, not the politicians - let's do it!!  (לת) רון
  • 10:40
  • 19.03.12

81 אני מתנגדת להפצצה ופעולה כל שהיא על איראן. אני רוצה לחיות חברה בינלאומית  (לת) תלמה
  • 11:29
  • 19.03.12

82 בלי אנשים נאיביים העולם היה מקום גרוע אף יותר משהינו. ה"מפוכחים" גורמים למלחמות.  (לת) הידד לנאיביים
  • 12:09
  • 19.03.12

83 אני מקווה שלא יקרה כלום לאלי ומריאנו רותם
  • 12:11
  • 19.03.12

מקווה שזה מספיק ממוגן בכור שלהם שם למטה, ומקווה שהעבירו את כל הצוות

84 אני וחבריי מוכנים לממן לכם שליחות של שלום לאיראן- להיפגש עם אחמדינג'ד ולנסות להניא אותו מתכנית האטום דב
  • 12:21
  • 19.03.12

האם יש לכם אומץ? ולא רק בדיבורים??.
קדימה, לכו צעד אחד קדימה והיכנסו להיסטוריה לצידו של אייבי נתן.
אם אתם סתם מקשקשים במוח וכל האומץ שלכם בפייסבוק או אחר כך במחאה ובתאוות פרסום, אז לכו מכאן

85 פרויקט מבורך אוריאל
  • 13:14
  • 19.03.12

הגיע הזמן שהאנשים השפויים בשני הצדדים ייקחו לידיהם את המושכות. את משחקי הכוח והמלחמה שלהם שינהלו האידיוטים בפלייסטיישן.

86 בת'כלס, סתם חבורה של פחדנים עמית
  • 13:49
  • 19.03.12

כמו שאומר הפתגם - אם האויב שלך מכריז שבכוונתו לחסל אותך - האמן לו!
במקרה של האיראנים, אין ברירה אלא לנקוט באלימות. תפסיקו להתנהג כמו נמושות

87 כל הכבוד ליאיר (בתגובה ל20) הוא מבהיר בדיוק מה עלינו להחליט shai
  • 01:00
  • 20.03.12

יש שתי אופציות לעצור את הגרעין האיראני-

1. לתקוף ולהביא בהכרח למלחמה קשה עם פוטנציאל להימשך המון זמן ולכלול הרבה מדינות, שבטווח הארוך אין לדעת אם תמנע את הגרעין וללא ספק תמיט עלינו מוות וחורבן, וכל זה בלי לדעת אם הם באמת היו עושים בגרעין שימוש נגדנו.

2. להסכים למזרח תיכון מפורז מנשק גרעיני.
בלי מלחמה, בלי מוות, זה יעצור את האיראנים וגם את המדינות שיבואו בעקבותיהם.
מדהים איך בתקשורת הישראלית מקיימים דיון רציני על שתי האופציות האלה הה?

88 בהמשך לכתבה זו... כתבה על כוח ההשפעה של מעצבים בארץ בפיקסל פרפקט מגזין שגיא שרייבר
  • 12:02
  • 20.03.12

http://www.pixelperfect.co.il/posts/the-great-power-of-design

89 זה לא ימנע שום מלחמה  (לת) מישהו מממן את זה
  • 19:51
  • 20.03.12

90 ובמקרה ובאחוז בודד נותקף בעתיד ע"י טיל גרעיני, וחצי מתל-אביב תושמד. איך תרגיש? אני לא חס וחלילה מזלזל ברעיון. אלה מנסה לרדת לעומקו ולראות האם כמדינה זה עוזר? אני חושב שלא!  (לת) אייל
  • 10:53
  • 21.03.12

91 love...love....love....  (לת) anatal
  • 11:44
  • 21.03.12

92 אני ימני אני
  • 21:38
  • 21.03.12

תעשו לי לייק

93 ומה למדנו היום? שמלחמות נעשות ע"י מושלים חולי שליטה וכוח ...לא ע"י עמים  (לת) והיה ביום ההוא...
  • 22:57
  • 22.03.12

94 שוב האזרחים מוכחים ומבינים הטייב את את מחיר הדמים שישלמו  (לת) שלומי
  • 13:42
  • 23.03.12

95 "גרמנים, אנחנו אוהבים אתכם! היטלר ייעלם מהזירה, הוא בסך הכל אופורטוניסט." יהודי אירופה
  • 14:22
  • 23.03.12

כשמישהו אומר שהוא רוצה להרוג אותנו צריך להאמין לו. גם לפני השואה אמרנו שאין סיכוי שזה יקרה, וזה קרה בגדול.
אנחנו חיים במדינה דמוקרטית, ולכן שום דבר לא יקרה למפיצי הפוסטרים, למרות שלדעתי היה מקום לחשוב על אשפוז בכפייה...

למזלנו, במדינת חוק מי שמחליט על תקיפה אלו ראש המממשלה ושר הביטחון, ולא קבוצת פציפסטים הזויים.
אזרחי ישראל בחרו למזלנו בנתניהו ולא בהזויים האלה.

  •   אניני יכל להתעלם שלומי
    • 21:31
    • 23.03.12

    שתגובתך מזכירה לי תגובה של בחורה שנאנסה וכל גבר הו אונס
    פוטנציאלי עבורה,,,האים לאחר שעברנו את השואה אסור לנו להפתח לרעיונות שבמקרה זה יכלות רק לצייר את ישראל באור חיובי כמי שאינם ששים לשום מלחמה,,מי יודע אולי מעשה זה ימזער את הנזק התדמידי שמעולל שר החוץ שלנו שבזכותו גילינו שישנם עד מדינה או שתיים שמוכנות לקשרי חוץ עם ישראל ,,,פרט לכך אף מדינה נהורה אינה רוצה לראות איש זה יורד מכבש המטוס הנמל התעופה שלהם שחלילה לא ידבק בהם רח הגיזענות שנודף איש זה למרחקים

96 ממליץ לכל מי שרוצה לפתוח ביוזמה מול הערבים/ איראנים/ טורקים - ללמוד את השפה התרבות וההיסטוריה לפני פעולותיו. אלי
  • 14:33
  • 23.03.12

השמאל בארה"ב ובישראל בטוח שבמזרח פועלים בדרכי החשיבה הדומים לו, וזה ממש לא נכון!!
מי אמר שהערך הגדול ביותר אצלם זה חיי אדם כמו אצלנו?
מי אמר שהחשיבה שלהם חילונית-רציונלית?
מי אמר שהם פרגמטים בגישתם?
מי אמר שהם סבורים שכל בני האדם נולדו שווים וראויים לחיים מעצם בריאתם?
מי אמר שיש להמונים שם בכלל מילה (מעבר לעניין הדמוקרטיה הפרוצדורלית, יש כאן עניין של תרבות)?

בקיצור - ממליץ לכולם ללמוד מזרחנות לפני שמדברים על יוזמות הזויות ומנותקות מהמציאות.

וחוץ מזה - ממליץ לקרוא את דבריו של ד"ר הרולד רוד, יועץ בכיר בפנטגון לענייני מזרח התיכון. הוא גם כותב בעברית ואני ממליץ לחפש בפייסבוק.

97 הגאווה המטופשת של היהודים שמתגעים בהשרדותם,, שלומי
  • 16:36
  • 23.03.12

כל הזמן אנו מתגהים על השימור שלנו בלהיות אלפי שנים בעוד עמים גדולים נעלמו
או נטמעו עם עמים אחרים ,,,בסקירה מהירה שעשיתי הסתבר לי שהשימור שלנו על יהדותנו לא בדיוק השתלם לנו ,,שישה מיליון נרצחו על ידיי הטלר ימח שמו וזיכרו
וזאת רק בגלל שאנו מכריזים בכל הזדמנות על הגאווה בלהיות שייך לעם עם תרבות מפוארת ,,,לא הצלחתי לזכור על אף מקרה שבשל יהדותנו נצלנו מפוגרומים משנאת העולם ,,מבחינתי אני ולאור המחירים היקרים ששלמנו רק בשל היותנו יהודים ממש מיותרים לדעתי צריך להכריז על ביטול השיוך היהודי
להתפזר בשקט ולהטמע באוכלוסיות העמים האחרים לעשות הכל בכדי למחוק את זהותנו ,,להתחתן נשואי תערובה עם כל עם עלי אדמות ואז יסתיים הגורל האכזרי שאנו משלמים בגלל גאוותינו המטופשת בלהיות יהודי ,,,אומנם ייש תקטה של התמלוגים בעבור השמדתנו אך תןך עשור לא ישאר אף יהודי ששרד את השואה אך לא את הזיקנה והמוות שמחכה ועורב לכולנו עם סבלנות אין קץ
אם ייש למשהו איזה שהיא השגה אחרת ויספר לי על דברים טובים שקרו לנו בשל היותנו יהודים זה ממש ישמח אותי משום שאני לא מצאתי אף פרק הסטורי
שליהודים היה יתרון על עם אחר ,,,רק אל תספרו לי על ערכים כי את כולם חיסלנו בהיותנו עם כובש ומתעלל בבני אדם משל היו חיות ,,,וכן אני יודע בפעם המאה ייש לי שגיאות כתיב אם ייש לכם טיעון אחר שיסתור את מה שכתבתי אשמח להשכיל ,,,רק לא לכתוב עליי אישית רק על מה שכתבתי תודה

98 כל כך הרבה שנאה למדינת ישראל בתגובות כאן !!!!!! ירון
  • 00:51
  • 24.03.12

לדעתי זה מפוברק וסוכנויות ביון מכניסות כאן תגובות שתולות מחו"ל

99 האמת שגם אחמניג'ר אוהב אותנו,רק הוא בהכחשה.  (לת) שושנה
  • 20:46
  • 24.03.12

100 אין מלחמה חוץ ממלחמת המעמדות!  (לת) מרקס
  • 12:13
  • 25.03.12

101 Iranians-Israelis Against War לב גדול
  • 10:45
  • 26.03.12


http://www.iranian.com/main/2012/mar/iranians-israelis-against-war

102 וואו כמה אני אוהב את האיראנים, כל היום הם בליבי, חושב עליהם, דגדוגים, פרפרים. אהבה גדולה.  (לת) שי
  • 15:13
  • 28.03.12

103 במבה, ביסלי, גלידה, חתול, ארנב, עטיפה של סוכריה כולם נגד תקיפה. קדימה להריץ.  (לת) שיפנזה.
  • 20:09
  • 29.03.12

104 האירנים שאוהבים אותנו כבר מתנדנדים על העגורן  (לת) יעקוביאן
  • 22:06
  • 31.03.12