מיקרוסופט: הוטמייל - אאוט; אאוטלוק.קום - אין - ברשת - הארץ
מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

מיקרוסופט: הוטמייל - אאוט; אאוטלוק.קום - אין

החברה משדרגת את שירות הדואר המקוון שלה עם עיצוב חדש, חיבור לרשתות חברתיות וסקייפ וגם שם חדש

מיקרוסופט חשפה הלילה גירסה חדשה ומשודרגת של שירות האימייל החינמי המקוון שלה, בניסיון להפוך את מגמת הגידול המהיר של ג'ימייל. המייל החדש מקבל חיבור לשירות הענן של מיקרוסופט, נפח אחסון בלתי מוגבל למיילים, ובעתיד גם ישולב בו גם סקייפ, שירות הטלפוניה הפופולרי שרכשה החברה.

מיקרוסופט שינתה את השם של השירות ל-Outlook, בעוד היא מחדשת לו את העיצוב, ומשדרגת אותו עם קישורים למדיה חברתית וכלים חדשים שנועדו להקל את הטיפול בדואר המציף את המשתמשים.

לפי נתוני קומסקור, ביוני השנה הוטמייל היה עדיין שירות המייל הפופולרי ביותר בעולם, עם 324 מיליון משתמשים, או כ-36% מהשוק העולמי. אבל היא מאבדת משתמשים לג'ימייל של גוגל, שמחזיקה 31% מהמשתמשים בעולם, אך היא צומחת במהירות בעוד שהמייל של יאהו נותר יציב עם 32% מהשוק.

Outlook.com
Outlook.com. צילום: מיקרוסופט

הוטמייל, שהושק ב-1996, היה אחד משירותי המייל המקוונים הראשונים, אבל הוא לא עודכן זה שמונה שנים. "הרבה השתנה בשמונה שנים, ואני חושב שהגיע הזמן למבט חדש על אימייל", כתב כריס ג'ונס, סגן נשיא לנושא וינדוס לייב, בבלוג של החברה. משתמשי הוטמייל הקיימים יוזמנו לעבור לשירות החדש החודשים הקרובים.

השירות זכה למראה לבן ונקי יותר , במה שמזכיר את השינוי האחרון בג'ימייל, אך גם את הממשק של חלונות 8. פרסומות לא פולשניות יחסית מופיעות בטור בימין המסך, כאשר המשתמש גולש בתיקיות. הן לא מופיעות בתוך הודעות.

משתמשים יכולים להתחבר לחשבונות שלהם בפייסבוק, טוויטר, לינקדאין וגוגל פלוס כדי לראות את העדכונים האחרונים מחברים ואנשי קשר. הצ'ט של השירות פועל דרך פייסבוק, וכאמור, בעתיד הוא יכלול גם תמיכה בסקייפ.

אאוטלוק.קום מחובר גם לשירותי הענן השונים של מיקרוסופט כמו שירות האחסון SkyDrive ואפליקציות אופיס המקוונות.

מחקר של מיקרוסופט מגלה שיותר מ-80% מהמיילים שמגיעים לתיבות הדואר שלנו הם פרסומות, מבצעים, הודעות קופונים וניוזלטרים. השירות החדש מתמודד עם ההצפה על ידי הפניה של מיילים כאלה לתיקיות שונות באופן אוטומטי.

מיקרוסופט ציינה כי השירות עדיין נמצא בשלב ניסיוני, מה שאומר שצפויים להתווסף לו כלים נוספים עם הזמן.
 




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 80% מהדואר שמגיע להוטמייל הוא זבל כי אנשים מתמשים בהוטמייל בתור דואר זבל. רק לזה הוא טוב. כך גם יאהו.  (לת) צקרית
  • 23:48
  • 31.07.12

02 חידוד ל- 1 נדב
  • 09:21
  • 01.08.12

מה שאתה כותב נכון חלקית, 50 אחוז משתמשים בן לקבל ספאם (ופורנו..) 40 אחוז זה משתמשים פרהיסטוריים, ו 10 אחוז זה עובדי מיקרוסופט שאין להם ברירה...

03 וכך גם וואלה.  (לת) יורם
  • 09:56
  • 01.08.12

04 שירות מעולה, אבל לא יתפוס פה - בישראל מעדיפים את גוגל מסיבה לא ברורה  (לת) אלעד
  • 11:00
  • 01.08.12

  •   עדר. הישראלים הם עדר.  (לת) אני
    • 18:35
    • 01.08.12

  •   הסיבה דווקא מאוד ברורה: תמיכה זוועתית בעברית וממשק איטי ומסורבל שני
    • 01:04
    • 02.08.12

    לא ייאמן שעד היום לא הצליחו לסדר כתיבה נורמלית מימין לשמאל - הטקסט נראה הפוך בכתיבה, והניקוד מסוף השורה עובר לתחילתה.

    מעבר לזה, בכניסה להוטמייל, במקום לעבור ישירות לתיבת הדואר מכריחים אותך לעבור דרך עמוד מיותר לחלוטין. עם זה אני עוד יכול להתמודד, אבל חוסר היכולת לעשות קליק ימני ולפתוח דואר בלשונית\חלון חדש מוציאים אותי מדעתי.

    כמו כן, בעבר (כיום פחות) הוטמייל עבד באיטיות מטורפת בארץ. באותו זמן פתחתי ג'ימייל ומאז לא הבטתי לאחור. אני עדיין משתמש בהוטמייל לדאר זבל, כמו רבים אחרים.

    אה, ומי שכתב שהישראלים הם עדר הוא אידיוט, או עובד מייקרוסופט, או שניהם גם יחד.

  •   הסיבה מאוד ברורה - אין ספאם.  (לת) gud
    • 01:58
    • 04.08.12

05 שירות בלי שירות הנרגן הקטן
  • 11:45
  • 01.08.12

שנה אחרי שמישהו החליט לחסום את החשבון הוותיק שלי בהוטמייל, הצלחתי באורח פלא לשחזר את הכניסה, למרות מאמצים שלא עלו יפה לחפש שבב של תמיכה אנושית במיקרוסופט. כמובן שכל ההתכתבויות החשובות נעלמו (ואולי זה לטובה...).
מסקנה: העיקר הבריאות. אין לי משהו חכם יותר להגיד.

06 כמו שגוגל ניסו לחקות את פייסבוק מיקרוסופט מחקים את גימייל משתמש
  • 12:42
  • 01.08.12

אין פה שום חידוש רק מייל עם תוספות חמודות שלא יגמרו לי להעביר את המייל המוכר שלי בגימייל

  •   אני לגמרי לא מסכים אתך, למרות שאני משתמש בכרום, אנרואיד וג'ימייל יונתן
    • 17:33
    • 01.08.12

    השרות של מיקרוסופט מאפשר לרכז את חליפת המסרים עם אנשי קשר כולל רשתות חברתיות, טוויטר וסקייפ במקום אחד. גוגל ניסו לעשות משהו דומה עם wave ונפלו על הפנים, פה נראה לי שמיקרוסופט הולכת להצליח בגדול ולהכתיב במידה רבה כיצד ייראו שרותי תקשורת מבוססי אינטרנט בעתיד.
    התמונה הגדולה, כלומר יתר מוצרי ה cloud computing של מיקרוסופט, הכניסה לתחום ייצור החומרה ומערכת ההפעלה החדשה שנועדה לאפשר אינטגרציה מלאה בין הסמרטפון, הטבלט והמחשב האישי, מרשימה מאוד לדעתי.

  •   יונתן עובד עבור מיקרוסופט?! מגיבון
    • 19:15
    • 01.08.12

    קצת ברור מדי

07 המימשק בעברית לא עובד בחלקו. המימשק באנגלית בסדר יוזרית ותיקה
  • 15:02
  • 01.08.12

המימשק בעברית לא עובד בחלקו בעיקר בכתיבת אימיילים. המימשק באנגלית עובד בסדר גמור.

08 *פיהוק* סליחה, אנחנו בשנת 2003? זה לא מעניין שלקח ל$M עשור להעתיק את GMAIL...  (לת) דוא"ל זה בכלל פאסה
  • 15:44
  • 01.08.12

09 ועדיין אין תמיכה ב-IMAP?  (לת) הלו, מיקרוסופט... הפרוטוקל קיים רק 35 שנה :)
  • 22:19
  • 01.08.12

10 התפריט בגלילה מטה - מתוחכם מדי למ״ס  (לת) יואב
  • 00:11
  • 03.08.12

פרוייקטים מיוחדים