המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

אז כמה זה בדיוק 300 הרוגים?

קמפיין חדש בפייסבוק מנסה לתת פנים להערכה היבשה של מערכת הביטחון לגבי השלכותיה של מלחמה עם איראן וסוריה

לקלחת האינסופית של הדיון סביב המלחמה באיראן נזרק לאחרונה נתון חדש - 300 ההרוגים הצפויים במלחמה אפשרית עם איראן. המספר שאליו הגיעו מומחי חקר ביצועים במערכת הביטחון אמנם נמוך בצורה משמעותית מה-500 שעליהם דיבר שר הביטחון אהוד ברק, אבל קמפיין חדש שמאחוריו עומדת חברת התקשורת Blue Collar מנסה להזכיר ש-300 הוא לא רק מספר, ולהמחיש מה זה אומר בעצם 300 הרוגים.

"בעקבות הסטטוס אתמול שניסה להבין כמה זה ה'רק 300' הרוגים של מערכת הבטחון, החלטנו ב-Blue Collar כל יום להעלות דוגמא, לכמה זה בדיוק 300 הרוגים", כתב שחר כותני מהחברה, שזכור ממלחמת הלייקים שפתח בדף של ראש הממשלה בנימין נתניהו

מתוך הקמפיין
צילום: Blue Collar

"איך שלא סובבנו את זה, זה נשאר יותר מדי", הוסיף. "כמה זה בדיוק 300 הרוגים? 300 הרוגים זה 150 זוגות. 300 הרוגים זה 9 גני ילדים", כתב והסביר כי הם מתכננים להעלות פוסטר דומה מדי יום לפייסבוק. היום למשל הם העלו פוסטר שעושה את החשבון לפיו 300 איש זה 2.5 הרוגים לחבר כנסת, או תשעה לכל אחד מ-33 חברי הממשלה.

במונחי רשת ההיסטוריה של ההתנגדות למלחמה עם איראן היא עתיקה. אפשר לציין בין היתר את אתר ארמגדון (armagedon.org.il) שהוקם בשנת 2008, ודרש יותר מרק המנעות מתקיפה. אנשי האתר דורשים פירוז של המזרח התיכון מנשק להשמדה המונית. בשנה האחרונה זכורה כמובן הפעילות של בני הזוג רוני אדרי ומיכל טמיר, שקמפיין הפוסטרים שלהם "איראנים, אנחנו אוהבים אתכם", עורר תגובות רבות בכל העולם, גם מצד איראנים, וכיום פועלות כמה קבוצות פייסבוק בעקבות הקמפיין - כמו ישראל אוהבת את איראן, וכמובן גם הקבוצה ההפוכה, איראן אוהבת את ישראל. ברשת החברתית אפשר למצוא כמה קבוצות היוצאות נגד תקיפה באיראן, כאשר אחת הגדולות מהן היא קבוצת "העם אומר לא לתקיפה באיראן", עם יותר מ-2,600 משתמשים.

כותני סיפר להארץ כי את הרעיון התחיל מסטטוס בפייסבוק. "אחרי שהתגלגל אצלי בראש כמה ימים עניין ה-300 הרוגים של מערכת הביטחון במין חוסר השלמה שזאת הדרך שבה הם מדברים על הדברים, התיישבתי רגע לנסות להבין מה זה המספר הזה. זה קצת כמו 'כמה זה מיליארד דולר'. אלה מספרים דימיוניים על הנייר אבל יש להם אחיזה במציאות ואז ישבתי וחיפשתי כמה זה שלוש מאות במונחים שאני והחברים שעוקבים אחרי נוכל לעכל".

אחד מהפוסטרים של הקמפיין
צילום: Blue Collar

לשאלת הארץ האם מדובר בקמפיין שהם עושים למען לקוח הבהיר כי מדובר בסך הכל ביוזמה עצמאית שזכתה לגיבוי בחברה. "אפשר להגיד שאנחנו שילוב בין אקטיביסטים עם תודעה פוליטית גבוהה למהפכני כורסא כי אנחנו גם מפגינים באופן קבוע (כולנו פעילים, כל אחד במסגרת אחרת כבר שנים, הרבה לפני הקיץ שעבר, וגם השנה) אבל גם פעילים מאוד בזירת האונליין גם מכורח העבודה שלנו. אנחנו עובדים עם הרבה מאוד ארגונים, נחשפים להמון מידע בעבודה שלנו ומנסים להשפיע על המרחב שלנו גם בשביל הלקוחות שלנו אבל קודם כל בשביל עצמנו כאזרחים מהשורה שצריכים מחר בבוקר לחיות כאן", הסביר.

כשנשאל מה בדבר האופציה השנייה - האם לא ראוי לשקול את האפשרות של מלחמה, לנוכח הנזק הפוטנציאלי הגדול בהרבה הצפוי מפצצה גרעינית איראנית שתפגע בישראל, כותני השיב ראשית כי ההערכה נראית לו ולכל מי שנכנס לדיון כהערכה מופרכת וחסרת בסיס. "אין לי הרבה מה לומר. זה נכון שבמתקפה גרעינית יהיו יותר. העניין הוא שאני לא מאמין שיש לאף מדינה היום, וצפון קוריאה היא דוגמא מובהקת לכך, אינטרס להיכנס למלחמה גרעינית. גם למטורף מטהראן אני לא מאמין שיש איזשהו רצון להיכנס למקום הזה. ברור שהשאיפה לנשק גרעיני היא מהלך לשימור השלטון ובדיוק כמו שצפון קוריאה מאיימת על דרום קוריאה בהשמדה כל שני וחמישי וצריך להיות מוכנים לנורא מכל, לכל הצדדים ברור שמלחמה היא האופציה הגרועה ביותר".

האם הניסיון לתת פנים למספרים, ולעורר מודעות למחיר האפשרי לא עלול להקשות על דיון שקול?

"גם ל-300 וגם לאלפים במלחמה גרעינית, יש פרצופים ושמות ואלה אנשים בשר ודם. כך שהדיון השקול הוא להתחשב בכך. הקמפיין הזה התחיל מהסיבה העיקרית שהתחושה היום היא שמערכת הביטחון ובעיקר ההנהגה הנוכחית פשוט שכחו מזה או לכל הפחות מזלזלים בבוטות באנשים מאחורי המספרים שהם משחקים איתם".

לסיכום הוא מוסיף כי "פרופ' בן ישראל טוען שלאיראן תהיה את היכולת לייצר פצצה אחת בשנה. עם כמות הכסף והשבחים שנשפכים כל בוקר על מערכות ההגנה של ישראל בכלל ועל ה'חץ' בפרט, אני אישית לפחות אשן טוב יותר עם זה מאשר עם אלפי טילים במלחמה כוללת ביננו לבין איראן סוריה וחיזבאללה".




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 מי אמר 300 , הרב קוק(ריקו ) ? מאיר
  • 20:24
  • 08.08.12

300, 30000, 30000........ אבל מה איכפת לנו יש לנו את השמתמיד ואת עמישראלחי ושאר הזויי חומוס טחינה צ''יפס סלט וצופי סדרות הזבל. ומה שיהיה יהיה עזוב אותנו עכשיו

02 כמה מה "300" יהיו בני משפחה של ברק ביבי שטייניץ הנגבי תשובה : none  (לת) רמי
  • 20:42
  • 08.08.12

03 אפשר לבחור או להמליץ על מי יהיו בין ה-300? דני
  • 20:44
  • 08.08.12

אם נגזר עלינו לשלם מחיר דמים במלחמה מול האירנים לפחות שיאפשרו לנו לבחור מי יהיו נציגינו שירכיבו את ה- 300.
אין לי ספק שאם יתאפשר יהיו לא רק 300 מומלצים אלה 30 אלף שהרי כל אחד מאיתנו ובכלל זה המועמדים יש להם לפחות מועמד אחד לרשימה.
ביננו הביטו שמאלה הביטו ימינה אין אחד כזה? הביטו בחדשות אין אחד כזה?
תראו כמה חוליגנים שמחריבים את חיינו והופכים אותם לגיהנום ויש כאלה מאות בכל עיר.
תראו כמה יש בבתי כלא שאפשר לרוקן על המזבח האירני ובצדק...
ולכן יש לנו בקשה אחת ויחידה, אפשרו לנו לבחור מי ילך לקיבינימט...

04 דמגוג  (לת) אבי
  • 21:03
  • 08.08.12

05 כמה פצועים אנוש, קשה , בינוני וקל יהיו ? חיפאי ג
  • 21:06
  • 08.08.12

תשובות יתקבלו בברכה

06 במלחמה גרעינית יהיו אלפי הרוגים כולל אלה שימשיכו לחיות ובמהלך חייהם ימותו מקרינה, אז מה עדיף?  (לת) אזרח
  • 21:06
  • 08.08.12

  •   הפצצה האיראנית לעולם לא תגיע לכאן. הם חפצי חיים בדיוק כמונו  (לת) יש לישראל יכולת מכה שניה
    • 21:31
    • 08.08.12

  •   גם במלחמה הקרה בין ארה"ב לבריה"מ פחדו עשרות שנים מאסון. פחד קיומי הוא דבר לא נעים אבל הוא עדיף על מלחמה נוראית.  (לת) יעל
    • 22:03
    • 08.08.12

  •   זו בדיוק הנקודה-לישראל יש את יכולת המכה השנייה אבל במכה הראשונה תושמד חצי מדינה וזה בשבילנו יהיה סוף הסיפור  (לת) צודק אבל
    • 23:07
    • 08.08.12

  •   הם חפצי חיים זה נכון אבל-הם בדוק פי10 מאיתנו וזה אומר ש- רוני-חשבון פשוט
    • 23:13
    • 08.08.12

    אחרי המכה השנייה לאחר מותם של 2 -3 מליון איש מתוך אוכלוסיה של 35 מליון- אירן אמנם תיפגע -אך תוכל לשרוד ולהשתקם

    ישראל לעומת זאת לא תוכל לשרוד ולהשתקם אחרי המכה הראשונה
    לאחר מותם של 2-3 מליון איש

  •   טעות בידיך-בפצצה בהירושימה שהיתה מאוד קטנה-מתו 2 מליון איש-לכן דודו
    • 23:17
    • 08.08.12

    אם תגיע פצצה לישראל
    לפי כל מה שאני קורא זו תהיה פצצה יותר גדולה אפילו מהירושימה
    אם ניקח בחשבון את אמצעי המיגון
    אפילו אז יש להתכונן להרג המוני של 2 מליון איש
    במצב כזה ישראל חדלה מלהתקיים
    כל המלציות הערביות שאתה רואה אותם עכשיו בלוב
    בסיני בעזה ובסוריה יפלשו לישראל -בהליכה....

  •   חפצי חיים בדיוק כמונו ??? תראה מה הם עושים אחד לשני בסוריה.  (לת) עדיף הפצצה מפצצה !!!!
    • 00:06
    • 09.08.12

  •   מאיפה לקחת 2 מיליון בהירושימה? למה לא 5? עשרה מליון שיהיה עגול הבודק
    • 04:11
    • 09.08.12

    בין 90 ל 150 אלף, כולל מיתות הקשורות לקרינה, ויש גם הערכות פחותות

  •   מאיפה המצאת 2 מיליון??? מדובר ב 70,000 ובהירושימה לא היו ממ"דים  (לת) נ.פ.
    • 07:46
    • 09.08.12

  •   בדיוק קורא ספר על יחס היפנים לשבויים במה"ע ה-2 אלון
    • 10:31
    • 09.08.12

    כל הרוג יפני מהפצצות האטום קיבל את הזכות למות בכבוד ולמען הנקמה היה ראוי להענישם בעוד עשרה פצצות דומות.

  •   העם האיראני אולי חפץ חיים, אבל כל מה שמעניין את משמרות המהפכה ויתר הפנטים שעומדים בראשו זה השלטון שלהם, שהוא בר חלוף וככל הנראה יקרוס בשנים הקרובות. ככה שתרחיש של "תמות נפשי עם ישראל" אפשרי בהחלט.  (לת) באליי
    • 11:08
    • 09.08.12

  •   הירושימה---140.000 הרוגים. נגסקי - 80.000  (לת) קתו הזקן
    • 09:42
    • 11.08.12

07 רק 300 הרוגים. וכמה פצועים קשה? וכמה בינוני. כמה קל וכמה פגועי הלם? רק 300
  • 21:07
  • 08.08.12

רק 300 הרוגים.
כמה יתומים? כמה אלמנות?
וכולם, כולם "נפגעי טרור".
כל הנפגעים והשארים זכאים לפיצויים, לקיצבה, להוצאות רפואיות.
בידקו את התוצאות של מלחמת המפרץ עם 1 הרוג. הכפילו ב-300 לפחות.
לכל אוהבי המלחמות מכל סוג: יבוסם לכם .

  •   אתם מבינים מה זה אומר פצצה גרעינית?? אתם מדברים על נפגעי הלם? זה משהושנשאר פה לכמה דורות. משהו מעבר לתפיסה של האנשים המורעלים פה.  (לת) זאת מין בדיחה רעה?
    • 04:18
    • 09.08.12
08 איך בוחרים ב-300? ב-SMS?  (לת) דרעקר
  • 21:33
  • 08.08.12

09 מה עדיף 300000 אלף הרוגים שרון
  • 21:34
  • 08.08.12

חבורת זבל הם מוכנים לקחת את הסיכון המטורף של פצצה בידיים של מתאבדים שעים מאשר לסמוך על הצבא שלנו תבינו אף אחד לא יעשה את זה בשבילנו עם אנחנו לא נעשה את זה

10 מזכיר את הגישה האירופית בוועידת מינכן עם אותו שכנוע עצמי כוזב שלהיטלר אין כוונה לממש את איומיו.אם ההנהגה האירנית,בעיקר הדתית,קוראת שוב ושוב לחיסול המשטר הציוני,אז צריך להאמין לה.  (לת) דנה
  • 21:36
  • 08.08.12

  •   מרידור הודה: "איראן לא אמרה שתמחק את ישראל" נועם, תל אביב-יפו
    • 23:40
    • 08.08.12

    http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=890647:
    פורסם ב: 16/04/2012

    השר לענייני מודיעין הודה בראיון לאל-ג'זירה כי מנהיגי איראן לא קראו "למחוק" את ישראל, אלא השתמשו בביטויים אחרים.
    ...
    בעוד בכירי הממשלה בישראל, בהם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מציינים מעל כל במה אפשרית כי אסור לאפשר להשיג נשק גרעיני אחרי שמנהיגיה קראו "למחוק את ישראל" מהמפה, הודה היום (שני) השר לענייני מודיעין, דן מרידור, כי איש בהנהגה האיראנית לא השתמש במונחים אלה.

    בראיון שהעניק לרשת "אל-ג'זירה", נשאל מרידור על הנושא והודה שהניסוח הישראלי לוקה בחסר. "הם מצהירים שישראל מבחינה דתית ואידיאולוגית היא ישות לא טבעית שלא תשרוד. הם לא אומרים 'נמחק אותה', בזה אתה צודק", אמר מרידור למראיינו. "אבל הם כן אמרו שישראל 'היא לא תשרוד, היא גידול סרטני שיש להסיר'. הם אמרו שוב ושוב ש'ישראל היא לא לגיטימית, לא קיימת'".

11 זה הרבה פחות מהסכם אוסלו.  (לת) אחד
  • 21:41
  • 08.08.12

12 זה עדיין הרבה פחות מאוסלו. ועדיין ההחלטה ע"י ממשלה נבחרת. אז הנה לכם.  (לת) א
  • 21:43
  • 08.08.12

13 בכל שנה מתים 500 אנשים בתאונות שונות וטביעות בים ועוד 300 מתים מדכאון ...  (לת) מפצצת אטום - ימותו 300 אלף !
  • 21:46
  • 08.08.12

14 אבל המשוואה אינה שלוש מאות הרוגים מול אפס נפגעים, המשוואה היא שלוש מאות מול השמדה גרעינית של גוש דן ערן לוי
  • 21:52
  • 08.08.12

דיון דמגוגי הוא לא מה שנחוץ לנו כרגע, מה שנחוץ לנו הוא הערכה מקצועית של הסיכונים בין פצצה להפצצה. אין ודאות לגבי שימוש איראני בגרעין, אבל סחרור של מירוץ גרעיני באיזור ומטרייה גרעינית איראנית לפעילות טרור במזרח התיכון בהחלט מאיימת על עתידנו.

את ההשלכות הללו יש לבחון כנגד הערכות מערכת הביטחון לגבי מספר הנפגעים, המשוואה היא לא מלחמה (ונפגעיה) או שלום, המשוואה מלחמת מנע מול חוסר מעש אל מול איום גרעיני.

15 בואו נספור ביחד. כרמל
  • 21:52
  • 08.08.12

לא שלוש מאות, למי יש כוח.
נספור שלושים.
זוהר, ליטל עודד, ירון, קובי.
יעל, מתן, עידו, יורם, שני.
שושי,מוטי, אריאל, משה, דודו.
ומהתחלה
זוהר, ליטל עודד, ירון, קובי.
יעל, מתן, עידו, יורם, שני.
שושי,מוטי, אריאל, משה, דודו.
עכשו תחזרו על זה עשר פעמים, ותשתדלו לא לחזור על אותו שם פעמים, כי כל אדם הוא יחודי.

16 איכשהו, אני די-בטוח שאותם החבר'ה מהסמול הקיצוני המריצים כעת קמפיין "לא ל-300 הרוגים סטטיסטיים לחיסול הגרעין האיראני" הם אותם החבר'ה שלגלגו על טענת ה"300 ההרוגים הסטטיסטיים" עקב שחרור 1000 המחבלים בעסקת שליט.  (לת) כבשה פועה
  • 21:58
  • 08.08.12

17 איזו תבוסתנות וחדלות אישים! אבי
  • 21:59
  • 08.08.12

מה היו עושים לביבי אם היה נושא נאום כזה: "אנו מצויים בשלב ראשוני של אחד מהקרבות הגדולים בהיסטוריה. אנו נתונים בפעולה בחזיתות רבות – בנורבגיה ובהולנד – ועלינו להתכונן לחזית בים התיכון. קרבות האוויר נמשכים, והרבה הכנות צריכות להיעשות כאן בבית.
הייתי אומר לכם כפי שאמרתי לאלה שהצטרפו לממשלה הזאת: לא אוכל להציע אלא דם, עמל, דמעות ויזע. ניצב בפנינו מבחן מהסוג הקשה ביותר. עומדים בפנינו חודשים רבים מאוד של מאבק ושל סבל.
אתם שואלים, מהי מטרתנו? אני יכול לענות במילה אחת: ניצחון. ניצחון בכל מחיר – ניצחון חרף כל האימה – ניצחון, לא משנה כמה ארוכה וקשה תהיה הדרך, שכן ללא ניצחון, אין הישרדות."?

  •   עוד ניצחון כזה ואבדנו  (לת) אני
    • 17:01
    • 09.08.12

  •   היינו קוראים לו יהיר שמנסה להיות צ'רצ'יל. כי מה לעשות, אירן ויכולותיה אפילו לא מזכירים את המרה של גרמניה הנאצית אז רדו מההשוואה ההיסטרית לשואה כל הזמן.
    • 10:14
    • 10.08.12

    Haven't the Jewish people suffered enoufh?!

18 פחות ממה שיהיה כשלחיזבאללה תהיה מטריה גרעינית מאירן.....  (לת) ג'ו
  • 22:01
  • 08.08.12

19 שרלטנות אורן
  • 22:02
  • 08.08.12

אף אחד לא יודע מה יהיה והכל ספקולציות זולות ולא מבוססות. בשנה נהרגים שלשמאות איש בדרכים ועוד אלפים ממחלות ומווה טבעי. מלחמה זה לא עניין של בחירה או ברירה, אנו רואים יומיום את המלחמה הבלתי פוסקת בנו מאז שחר ההיסטוריה. אנחנו נולדנו חיים ונמות בתוך מלחמה אחת גדולה שמה שמשתנה זה רמת העצימות שלה. אם אירן תשיג נשק גרעיני ילכו 30 אלף. הכל עניין של מידה ויחסיות. באינטיפדות הלכו יותר במלחמת העולם השניה הלכו לנו ששה מיליון. תפסיקו להפחיד ולקשקש. מוות הוא חלק (לא נעים) של החיים

20 500 , 300 , 100 או 10000 - במשחק ההימורים הזה כל אחד זוכה. אין לו קשר למציאות והוא רק מהווה חלק ממסך הערפל של נתניהו וברק בקרב על דעת הקהל.  (לת) יפה
  • 22:05
  • 08.08.12

21 חבר'ה, צאו מהסרט שאתם חיים בו - במציאות האמיתית (לא במציאות בה בונפרטא חי) מדובר על הרבה הרבה יותר מ-300 הרוגים + חיים בלתי נסבלים בארץ ישראל לתקופה בלתי מוגבלת - פצצה או הפצצה? שתי האופציות גרועות בערך באותה מידה.  (לת) ישראלי לא שמאלן
  • 22:09
  • 08.08.12

22 ביבי וברק סופרים אותנו רק כקורבנות. פרט לזה הם "לא סופרים אותנו ממטר"...  (לת) גד
  • 22:14
  • 08.08.12

23 מודל חקר הביצועים אינו ידוע, אבל מסקנתו הדטרמיניסטית (300 הרוגים בדיוק) מעוררת ספקנות YGH
  • 22:15
  • 08.08.12

כאשר יוצאים למלחמה יודעים כיצד היא מתחילה, אולם אין זה ניתן לדעת איזה תרחיש יתפתח בהמשך. לדוגמא, מלחמת לבנון הראשונה (1982) נועדה להיות מסע ניצחון קל שיאפשר לנו להתנחל ברחבי דרום לבנון. זה לא קרה: המלחמה הייתה קשה, היו נפגעים רבים וההתנחלות בדרום לבנון נדחתה בעשרות שנים. בהמשך למתקפה כנגד אירן יכולים להתפתח תרחישים רבים ושונים, וביניהם התרחיש שתיארתי בתגובה מס' 161 ברשימת התגובות לכתבתו של ברק רביד http://www.haaretz.co.il/news/barakravid/1.1793151.

24 אידיוט כמה זה בדיוק 300 אלף הרוגים?
  • 22:16
  • 08.08.12

ומאיפה האמון המלא הזה בחבורת הנאצים באיראן?

25 מי זאת חברת Blue Collar? מאיפה הכסף לקמפיין? חיים
  • 22:18
  • 08.08.12

מי משלם עליו?
אלה שאלות שעיתונאי צריך לשאול!

26 המודיעין האיראני לא היה מנסח את ההגנה על פרוייקט הגרעין טוב יותר מהתולעת הזה, עם ה"מלחמות לייקים" המצחינות שלו - תולעת שדומה מאוד, שתי טיפות מים, לחלאות שהגנו על "כוונות השלום" של ברית המועצות הסטליניסטית... מודרניסט .
  • 22:22
  • 08.08.12

המודיעין האיראני לא היה מנסח את ההגנה על פרוייקט הגרעין טוב יותר מהתולעת הזה, עם ה"מלחמות לייקים" המצחינות שלו - תולעת שדומה מאוד, שתי טיפות מים, לחלאות שהגנו על "כוונות השלום" של ברית המועצות הסטליניסטית...

27 300 הרוגים זה פחות ממספר קרבנות השלום די עם המניפולציות
  • 22:24
  • 08.08.12

הגרעין האיראני יעלה לנו יותר.

28 300 הרוגים זה שליש ממספר הישראלים שנרצחו באינתיפאדה 2 עד ל"חומת מגן"  (לת) לא דמגוג
  • 22:27
  • 08.08.12

29 עדיף עכשיו מאשר אח"כ כי הטילים יבואו בכל מקרה  (לת) אבי
  • 22:33
  • 08.08.12

30 מי מאמין להערכות הללו? ולמה ״רק״ 300 או 500?  (לת) 300, 3000, 30000, 300000
  • 22:40
  • 08.08.12

31 בכביש נהרגים יותר מדי שנה!  (לת) אל
  • 22:41
  • 08.08.12

32 צודקים !! בואו ניכנע ואז הם לא יפגעו בנו יודוכוליס
  • 22:45
  • 08.08.12

או שרק יכריחו אותנו להתאסלם
או שרק ישחטו אותנו ..

33 שיעשו עוד קמפיין: כמה הרוגים צפויים להיות אם איראן תפציץ את גוש דן בנשק גרעיני וכמה הרוגים צפויים לעלות לנו בשלום עם הפלסטינים.  (לת) באליי
  • 22:45
  • 08.08.12

34 1500 נרצחו במהלך הנסיון להגיע לשלום עם הפלסטינים, פי 5 ממספר ההרוגים החזוי במלחמה עם איראן אוסלו
  • 22:46
  • 08.08.12

אז מה? בחיים לא נסתכן יותר בנסיונות לעשות שלום?

35 פציפיזם טיפשי, וההסבר בפנים זיו
  • 22:49
  • 08.08.12

ניקח לדוגמא את מבצע חומת מגן: הוא בוצע במרץ 2002 אחרי שנהרגו כבר מאות רבות של ישראלים בפיגועי התאבדות מאז ספטמבר 2000. אם היו יוצאים למבצע אגרסיבי מוקדם יותר, כלומר מבצעים את חומת מגן שנה קודם, היו חוסכים מאות הרוגים. אם היו מקדימים אותו אפילו בחודש היה נחסך מותם של כ-130 בני אדם - כי זה מספר ההרוגים הישראלים שהיה בחודש שקדם לחומת מגן! כלומר, לפעמים פעולה צבאית היא הכרחית כדי להציל חיים רבים, ואתה אף פעם לא יודע מה היה ומה יהיה מחיר הדמים בתסריט האלטרנטיבי לתקיפה (כלומר אם לא היתה חומת מגן, אם אם לא נתקוף באירן). ועוד דוגמא: במלחמת לבנון השנייה ב-2006 נהרגו כ-150 ישראלים (חיילים ואזרחים). מאז שורר בצפון שקט מוחלט ומספר הנפגעים בשש השנים שעברו הוא כמעט אפס - בניגוד גמור לעשרות השנים שלפני כן, כולל לשנים שבאו אחרי הנסיגה מלבנון ב-2000 (שכללו כזכור שתי חטיפות של 5 חיילים ישראלים בסה"כ שגופותיהם שוחררו במחיר כבד, וזאת בנוסף להפגזות קבועות שביצע החיזבאללה בגזרת הר דב מדי 3-4 חודשים ושגבו גם את מחירן בנפש. ומאז 2006 - שקט. אז לפסול על הסף פעילות התקפית רק בגלל שאכן יהיו בה נפגעים, מבלי לשקול את האלטרנטיבה של מס' הנפגעים העתידי אם אירן לא תיעצר - זה במקרה הטוב פציפיזם אידיוטי, מנותק מהמציאות

36 ממתין בציפיה לקמפיין זהה אודות מספר הרוגי הסכם אוסלו.  (לת) טרייה לארסן
  • 22:51
  • 08.08.12

37 מעבר ל 300 ואולי 3000, רק עוד 0, הכלכלה תהרס! הכלכלן
  • 22:53
  • 08.08.12

לאיראנים יש הרבה סבלנות וסיבולת והם הוכיחו זאת במלחמה עם עיראק שבה כנראה נהרגו מיליון איראנים! לכן כל יום במשך שנתיים ויותר ישלחו לישראל 5-10 טילים לנקודות אסטרטגיות ובכך ישתקו את המדינה. אין תיירים, נמלי תעופה סגורים, אין ייצוא, ציבור מתנפל בפניקה על הבנקים, בתי חולים משותקים, אין השקעות זרות, כסף בורח החוצה, רוצים עוד? ומי מצילנו בעת זאת? אובמה שמת להכניס לכלומיניהו? רומני שלא יבחר? ואולי פוטין חברו של ליברמן? ואולי תפילות החרדים? עם מטומטם שבוחר בכלומניהו זה מה שמגיע לו.

38 אבקש מהקוראים שלא להכנס לתגובה שלי, אלא אם כן הם דמגוגיה מוגדרת כאחד התחביבים שלהם דן לב פועם dlpoem@gmail.com
  • 23:00
  • 08.08.12

בהפצצת הירושימה (ילד קטן) נהרגו כ-140 אלף איש. בהפצצת נגסאקי (איש שמן) נהרגו כ-70 אלף איש.
מדובר בפצצות אטום מיושנות שהוטלו השבוע לפני 67 שנה.
נניח שהפצצה האיראנית איננה מתקדמת יותר מזו שהוטלה על נגאסקי.
אז בואו נעשה חשבון. 70,000 פחות 300 איש הם 69,700.
נניח שבגן ילדים יש 50 ילדים. זה אומר שיכחדו מעל פני האדמה 1394 גני ילדים.
אפשר להמשיך עם החישובים המטומטמים הללו ואפשר גם להגיד לחברת בלו קולאר. חבר'ה, הבנו מה היכולות שלכם. אם נצטרך חברת תקשורת שעוסקת בדמגוגיה אתם תהיו הראשונים שאליהם נפנה.
בעניינים אחרים אתם ממש, אבל ממש, לא הכתובת.

  •   הסיכוי שאיראן תשגר טיל גרעיני לעבר ישראל קרוב ל-0 כי היא יודעת מה תהיה התגובה. לעומת זאת, אם נתקוף את מתקני הגרעין באיראן, גם נחטוף טילים, וגם לא נמנע את הפצצה  (לת) מפצח הגרעינים
    • 00:47
    • 09.08.12

  •   מטומטם  (לת) בינגו
    • 01:29
    • 09.08.12

  •   פצצת גרעין אירנית נראית לי בעיה בין לאומית יותר מלאומית, מדאיג יותר- 200 אלף טילים (דברי ראש אמ"ן) המכוונים אלינו, ממזרח, צפון מזרח, צפון, דרום ואולי גם כיוונים נוספים...  (לת) daym
    • 05:58
    • 09.08.12

  •   דמגוגיה זה שמחה יואב מירושלים
    • 09:42
    • 09.08.12

    אבל הבעיה שלנו היא פשוטה, לאזרחי ישראל אין שום כלי אמיתי להעריך את נחיצות והשלכות התקיפה/אי התקיפה באירן מהסיבה הפשוטה שרוב המידע מסווג ובצדק.
    אבל אסור לשכוח שהאוכלוסיה מבינה שפיצוץ גרעיני מעל גוש דן אומר שהמדינה מושמדת.
    הקמפיין החדש רק מזכיר לאוכלוסיה ש 300 הרוגים לפי הערכות צה"ל (ומדובר באזרחים הרוגים בלי לספור חיילים ומילואימניקים פעילים) זה לא מספר קטן וכי אסור להניח שישראל לא תשלם מחיר כבד במקרה זה...

  •   מעולה!  (לת) אבי
    • 09:54
    • 09.08.12

39 300 הרוגים זה פחות מחמישית מנרצחי אוסלו  (לת) יהודה
  • 23:03
  • 08.08.12

40 300 זה מעל 2000 אנשים שישארו ללא אבא/אמא/ילד/בן/בת זוג/אח/אחות...  (לת) שחר
  • 23:03
  • 08.08.12

41 הימנעות מפעולה עלולה להיות שווה 6 מליון הרוגים  (לת) דרור
  • 23:05
  • 08.08.12

42 צריך להבין צחי
  • 23:09
  • 08.08.12

אם אנחנו נילחם וחס וחלילה ימותו לנו אנשים זה יהיה כואב אבל נידע שזה מאחורנו אבל אם לא נילחם וחס וחלילה תיהיה מלחמה גרינית לא רק שנאבד אנשים נאבד את החלום שעם ישראל בארץ ישראל כי הבלגן שיהיה פה יהיה בילטי הפיך ואל זה נאמר" טוב למות בעד ארצינו"

43 מי שבאמת מאמין שמספר ההרוגים יהיה דומה ל-300 חי בסרט מצויר עוכר ישראל
  • 23:15
  • 08.08.12

כל כך מהר שכחנו את התיקו עם חיזבאללה ב-2006?

  •   אתה יודע יש 2 סוגים של בכיינים,אחד של אחרי מלחמות(כמו כל הבכיינים של מלחמת לבנון ה-2) והשני של לפני מלחמות.אתה נמנה על שניהם בני
    • 08:32
    • 09.08.12

    הבכיינות היא תכונה מגונה אחי,קצת חיוביות לא תזיק לך.

44 מי שאל את 6000 ההרוגים במלחמת העצמאות??  (לת) ניר
  • 23:15
  • 08.08.12

  •   אכן, הקמת המדינה , לפי השמאל של היום, היתה מעשה פשיסטי ומתגרה באומות עמית
    • 08:48
    • 09.08.12

    אמנם היתה הצבעה בעדנו, אבל מרגע שהשכנים כעסו ופלשו, היה עלינו לוותר מייד.

45 רק אחוז אחד שלום
  • 23:19
  • 08.08.12

300 הרוגים הם אחוז אחד (או פחות) מההרוגים במקרה של פצצה על תל-אביב.
כל הקמפיין שלהם הוא דמגוגיה, ולא שום דבר אחר.

  •   ברור e
    • 09:07
    • 09.08.12

    והכי מצחיק (או עצוב) זה שאותםפ אנשים בדיוק שמרצינים את הקמפיין יהיו אלו שירוצו ויבכו "למה לא עשיתם שום דבר?" כשהבלאגן יתחיל

46 המודיעין האיראני לא היה מנסח זאת טוב יותר. ממש כפי שכל מיני חלאות דגלו ב"התפייסות" עם ברית המועצות הסטאליניסטית, כך כל מיני חלאות מנסים לשרת את פרוייקט הגרעין האיראני.... כשהם מתפנים מ"מלחמות לייקים", כמובן. מודרניסט .
  • 23:33
  • 08.08.12

המודיעין האיראני לא היה מנסח זאת טוב יותר. ממש כפי שכל מיני חלאות דגלו ב"התפייסות" עם ברית המועצות הסטאליניסטית, כך כל מיני חלאות מנסים לשרת את פרוייקט הגרעין האיראני.... כשהם מתפנים מ"מלחמות לייקים", כמובן.

  •   כנראה שאתה צודק YGH
    • 00:55
    • 09.08.12

    הדעות שאתה רוצה להביע מתפרסמות מיד, בעוד שהדעה הנגדית נפסלת ואינה מתפרסמת. מסקנה: כנראה שאתה צודק. ניצחת בוויכוח.

47 העניין ש 300 זה לא סופי. כי הערכה שתוך שנה עד שנתיים הם יחזרו ליכולת שנהרסה ע
  • 23:36
  • 08.08.12

כלומר במקרה הטוב 300 כל שנתיים + אלפי פצועים + הרס תשתיות כל שנתיים

48 משחק של הימורים. הערכות מערכת הביטחון ספקו לא מעט טעויות שהובילו למחדלים חמורים בשנים האחרונות. האם להימור הנוכחי יש קשר למציאות או דווקא 10000 הוא מספר קרוב יותר? אף אחד לא יכול באמת לדעת.  (לת) יונה
  • 23:37
  • 08.08.12

49 גם למטורף מטהראן אני לא מאמין שיש איזשהו רצון להיכנס למקום הזה..טוב שלא צריך להסתמך על האמונה/חוסר אמונה שלך בני
  • 23:39
  • 08.08.12

3 שאלות: 1)לכל התמימים-אתם באמת חושבים שאם אנו לא נתקוף אלא רק -ניח-ארה"ב(שהרי בסופו של דבנר תהיה תקיפה מצד מישהו עקב הסרבנות האירנית)לא נחטוף פה טילים בכמויות?שהאירנים יגידו "רגע,ישראל לא תקפה אלא רק ארה"ב,טוב לא נשלח לשם שיהבים,בסדר"...
2)מה מקור האמונה הכבשתית הזאת שאומרת שדבר לא יקרה אם לאיראן יהיה גרעין ושגם הם רק שוחרי שלום ו"רציונאלים"(צדיקים שכמותם)? ושכל מה שאנו צריכים לעשות זה רק "להכיל" את איראן הגרעינית? האם יש לכם "מהלכים" כלשהם בחלונות הגבוהים האיראנים?ספרו לנו על כך,שנדע.
3)האם יש לכם עוד אלטרנטיבה קונסטרוקטיבית אחרת (מלבד הרעיון הנואל הזה של"הכלת" הגרעין האירני),אולי לתת צ'אנס נוסף(ועוד אחד ועוד אחד,עד סוף כל הדורות) לדיפלומטיה ולסנקציות?נו טוב,אני מאמין שברדעי וחמינאי היו חותמים על זה בשמחה...


50 לקלחת האינסופית של הדיון סביב המלחמה באיראן נזרקה לאחרונה כתבת-כלום נוספת מבית מדרש הפחדנות של הארץ, שעוסקת בסטטוס פייסבוק ושטויות. בנצי
  • 23:49
  • 08.08.12

העיקר נגד התקיפה
העיקר להיות אוף-מיינסטרים

כמובן שאין אף מילה על מה שיקרה אם איראן תתגרען

51 3000, אולי  (לת) צנוע
  • 23:53
  • 08.08.12

52 "כשנשאל מה בדבר האופציה השנייה - האם לא ראוי לשקול את האפשרות של מלחמה, לנוכח הנזק הפוטנציאלי הגדול בהרבה הצפוי מפצצה גרעינית איראנית שתפגע בישראל, כותני השיב ראשית כי ההערכה נראית לו ולכל מי שנכנס לדיון כהערכה מופרכת וחסרת בסיס." גם ההערכה שהמין האנושי יבצע מלחמת עולם שנייה עם שישים מיליון הרוגים, הינה מופרכת וחסרת בסיס. ובכלל, מבחינה הגיונית קיום מלחמות הוא מופרך וחסר בסיס. שלא לדבר על האיסלם שעושה לנשים דברים מופרכים וחסרי בסיס. או מה שקורה בסוריה. ומה שעשה סטאלין לעם ולצבא הרוסי, זה ממש מופרך, לא כדאי וחסר בסיס. ממש מדהים על מה מבסס השמאל את ההערכות שלו! כשמשהו לא נראה לשמאל, פשוט מכנים אותו "מופרך וחסר בסיס". אז הנה משהו כלל לא מופרך: יש מלחמה בין השיעים לסונים, מדינת ישראל היא אחד האיכונים השנואים ביותר על האסלם, השמדת ישראל גם במחיר כבד ירים את השיעים לפסגת האיסלם, וייתן ניצחון מוחץ לשיעים מול הסונים. אלה הם רק השיקולים הפוליטיים, ויש גם שיקולים ממש דתיים של אמונה, שיכולים בהחלט לדחוף את המנהיגים הדתיים של איראן לבצע דברים שלאדם חילוני נראים הזויים ולמוסלמי נראים נורמלים. ועוד שלה מופרכת: האין פיגועי האבדות? לא אין! כי פיגוע התאבדות הוא דבר מופרל וחסר בסיס! ועל האינדוקטרינציה הפוליטית במסווה של כתבה עיתונאית אובייאקטיבית, אפילו לא דיברנו.  (לת) ליכוד לאומי
  • 23:59
  • 08.08.12

53 תחרות צמודה מי יותר טרלהלהלה....צריך פוטופיניש  (לת) דן
  • 00:47
  • 09.08.12

54 מאוסלו ועד היום נהרגו יותר מ-1300 אזרחים וחיילים בפיגועי טרור שמקורם בשטחים  (לת) אבל אלה "קורבנות השלום"...
  • 00:59
  • 09.08.12

55 2000 dead of Oslo only david
  • 01:27
  • 09.08.12

Where are the 2000

56 הערכת רה"מ ל-300 הרוגים נרי חסידןב
  • 01:39
  • 09.08.12

ראש הממשלה המנסה לשכנע מעל כל במה כי תקיפת אירן היא הפעולה המתבקשת, העריך כי בהתקפה הנגדית יהרגו במכסימום 300 ישראלים, הוא רק שכח כי זה למעלה מ-60 שום מנהיג בשום מדינה ויהיה המטורף ביותר לא עשה שימוש בנשק הגרעיני המשמד כאמצעי הרתעה בלבד, הוא מהפרנויות הטישיות ושיקולי נוחות פוליטית מסיט את תשןמת הלב מהסיבה שבגינה אירן מאיימת עלינו, ובמקום להתפייס עפ הפלסטינים להניח להם כבר לקים הצדחנה העצמאחת שלהם, ולהענות לנצעת כל מדינות ערב להתפייס עימנו (הצעה משנת 2003!) מתעתע כי התגובה האירנית להתקפה תעלה "רק" ב-300 הרוגים ומתפה שנאצין לנתון זה ומה עפ יתר ההשלכות של מעמדנו בעולם. איזה נזק ושבר כלכלי צעד כזה יביא עלינו, זה לא עובר בסיסמאות! חייבים לעצור את הטרוף הזה!!!

57 תפסיקו להפחיד פעולה באירן תוך עשרה יום מתום האוליפידה  (לת) קובי
  • 02:18
  • 09.08.12

58 לאנשי המערכת קובי
  • 02:36
  • 09.08.12

יש כאן דבר מאוד מוזר אתם מפרסמים לפחות פעם ביום מאמרים בנוג לאירן
ומפרסמים בדרך כלל את התגובות נגד פעולה באירן אבל אם אתם לא יודעים
האירנים באמת רוצים לחסל את מדינת ישראל ופועלים בדרכים שונות לפגוע
בישראל המצרים לא נסעו לאירן לכנס של המדינות הבלתי מיזדהות והתגובה האירנית הריגת מצרים וניסיון להרוג ישראלים לסיכום אני חוזר ומדגיש שלישראל אין הרבה ברירות כל הדיבורים על פעולה מהאויר הם רק סיפורים
הדרך היחידה לפתור את האיום היא רעידת אדמה מקומית בכל אותם איזורים שקשורים לפיתוח הגרעין האירני היום יש יכולת ליגרום לרעידות אדמה

59 הפחדה ופניקה של שמאל הקיצוני. גדי
  • 02:54
  • 09.08.12

ברור שאם יפעול פה פצתת אתום אחת, ימותו מאות אלפים. ואז בתגובה גרינית ישראלית ימותו מיליוני ערבים ואירנים. ברור שעדיף 300 הרוגים ממיליוני הרוגים.

60 הברבור השחור אין נביא בעירו
  • 03:01
  • 09.08.12

כל ראש של טיל נושא בחובו הסתברות לפגיעה בבית מגורים.
את ההסתברות הזאת ניתן לאמוד על סמך ניסיון העבר.
אבל כאשר מדובר במספר גבוה משמעותי מהעבר פתאום עולים להם
ארועים עם הסתברות קטנה יותר בהרבה, של פגיעה במתקנים אסטרטגים
שיגרמו לאלפי הרוגים, ואף יותר, מה שהחשבון לא עונה עליו. ואז הסיכון להסלמה עולה דרמטית. הסלמה אמרתי? שימוש בנשק גרעיני מצד ישראל
כתגובה. ואל תחשבו שאין פצצה איסלמית כבר היום בצד השני.

61 300 הוא מספר קטן מאוד יחסית לפחד הלאומי  (לת) תומר
  • 03:10
  • 09.08.12

62 אותי מעניין כמה זה 300 אידיוטים שכותבים בעיתון הארץ ומאין באו - בטח מפולין וגרמניה ארצות הכוזרים - נא לעשות לי טובה ולא לשדר את התגובה כמו שאתם עושים בדרך כלל מנובלים אנטישמיים  (לת) ספרן דמגוגי
  • 04:06
  • 09.08.12

63 300 הרוגים דנה
  • 04:59
  • 09.08.12

300 הרוגים אלה 600 אמהות ואבות שהסיוט הגדול ביותר שלהם התגשם, והם ימשיכו לחיות אותו יום יום

64 עוד טקטיקה פתטית של עוורי השמאל המנסים להפחיד את הציבור למטרותיהם. מעניין איך הייתם מקבלים אתר שעושה סימולציה לתוצאותיה של הפצצה גרעינית של ישראל. מעניין.  (לת) אהוד
  • 05:24
  • 09.08.12

65 למה לא תנסו להראות איך זה 300000 הרוגים ממלחמה גרעינית או כימית או ביולוגית? בליווי תמונות? אהוד
  • 05:31
  • 09.08.12

אז הייתם קוראים לזה "קמפיין הפחדה" של "ביברק" , לא? העיוורון האגרסיווי של השמאל מעולם לא היה פתטי ונלעג כל כך.

66 הערכות ברק ומערכת הבטחון מבוססות על העובדות הידועות להם היטב: 1. מצב מיגון העורף קטסטרופלי! 2. 200 אלף טילים (לדברי ראש אמ"ן) מכוונים אלינו מאירן, חיזבאללה, סוריה ועזה!  (לת) daym
  • 05:52
  • 09.08.12

67 טוב ברור שכל מי שמרואיין לכתבה צודק, הרי כולם בעלי גישה לדוחותאמ"ן, משרד ההגנה האמריקאי וכו'. ------- חבורת שרלטנים חסרייכולת שהארץ נותן להם במה כי מייצגים את האג'נדה שלו  (לת) a
  • 06:23
  • 09.08.12
68 אז אם יהיו 299 הרוגים זו תהיה הצלחה? ומי יתפטר אם יהיו 301 הרוגים?  (לת) הסופר
  • 07:29
  • 09.08.12

69 לו היה פייסבוק ב 48 או ב 67 - מדינת ישראל שאתם כל כך אוהבים לשנוא כבר לא היתה קיימת  (לת) המסקנה
  • 08:06
  • 09.08.12

70 כמה ילדותיים הם יכולים להיות מזל שאתם לא קובעים מדיניות
  • 08:11
  • 09.08.12

אני לא אומר שצריך או לא צריך לתקוף אבל ב א מ ת איפה החבר'ה האלה חיים ?? ברור כשבאים לבצע מהלך כזה מדברים רק על מספרים , בלי פנים ובלי שמות - מספרים ! כמה ימותו כמה יפצעו כמה מהר אפשר להגיע לכל מוקד שנפגע.
גם כשיוצאים לחלץ בני ערובה בתל אביב או באוגנדה , שוקלים מעשית האם זה אפשרי וכמה יפגעו . יושבת לה חבורה של "אקטיביסטים" שכל מה שהם צועקים זה אל תעשו. אין להם אלטרנטיבות , רק את האני מאמין שלהם. "אני לא מאמין שהמטורף מטהרן יתקוף" , אז אתה מודע לזה שהוא מטורף אבל אתה חושב שאתה יכול לחזות את מעשיו של המטורף, אחרי שאני שומע את הטיעונים שלך אני שוקל להאמין לך... זה נכון שכרגע לא נראה שאף מדינה הולכת להשתמש בפצצות שמחריבות מדינה, אבל אם תשאל את היפנים בימים שלפני אוגוסט 1945 תגלה שגם הם לא ראו את זה בא. העולם הולך ונהיה אכזרי ואלים יותר מיום ליום - תביטו סביבכם , לפצצת אטום ופרוייקט גרעין איראני אין מועד פג תוקף , מי יודע מה יהיה מצב העולם עוד שנתיים או שלוש ,אף אחד לא יכול היה לנחש לפני 6 שנים שכל המשטרים המוסלמיים שקורסים היום יתפוררו בתוך זמן כל כך קצר אחד אחרי השני . גם אני לא יודע מה יהיה עוד 3 - 6 שנים אבל נראה לי עדיף שמה שלא יהיה - יהיה בלי גרעין איראני

71 אני מציע פסטיבל שירי קומביה עם איראן בכפר שלום  (לת) דובב
  • 08:49
  • 09.08.12

72 תשובה: מאית מ 30,000 , למשל.  (לת) ד"ר טוקבק
  • 08:55
  • 09.08.12

73 זו הנוסחה. 300 הרוגים אם נתקיף באירן או 3 מליון אם לא נתקיף.  (לת) dor
  • 10:14
  • 09.08.12

74 עניין ה300 קדם
  • 10:16
  • 09.08.12

קשקוש מקושקש.מילחמה בגרעין האירני הרת אסון ומסוכנת , תיצור תגובת שרשרת .יודעים את ההתחלה אבל אי אפשר לדעת לאן זה יתגלגל. רבים בשמאל שיוצאים נגד המילחמה לא רוצים להבין שהפיתרון האחד והיחיד הוא בנוסח , מגילת אסתר. חזרה לשורשים, תיקון המידות, שמירת שבת,תפילה צדקה...אין אין ,אין שום פיתרון אחר, מול הצונמי המטורף שגואה ,מולנו ומיסביבנו.והם, בדרך אלינו.אין, פיתרון אחר

75 300,000 הרוגים מפצצה גרעינים זה 9000 גני ילדים, זה 150,000 זוגות, וכו'  (לת) מה יותר גרוע?
  • 10:23
  • 09.08.12

76 למה מאמינים למשרד הבטחון שיהיו 300-500 הרוגים ולא 30000-50000 הרוגים. הרי הפצצות הכימיות 4 מהן שוות לאטום אחד. הערכות האלה נועדו לטשטש אותנו. העורף לא מוגן ו-מאות אלפי טילים מכוונים על ישראל על הערכות המודיעין.  (לת) ישעיה
  • 10:41
  • 09.08.12

77 300 הרוגים = בערך עשירית מ"קורבנות השלום" של אוסלו  (לת) מישהו שאל אותם?
  • 11:19
  • 09.08.12

78 65 צודק וגם פצצת אטום הורגת את כל תל אביב שיש בה ת  (לת) יוני
  • 11:43
  • 09.08.12

79 בשבילם זו מצווה דתית להשמיד את ישראל, לכן אין לדבר על היגיון  (לת) יהודית
  • 14:04
  • 09.08.12

80 אהה, אז עדיף 300,000  (לת) חושם
  • 14:05
  • 09.08.12

81 פי 3 או 4 עד לתגובה הזו. מתאים לכם?  (לת) אחד מ-300
  • 14:31
  • 09.08.12

82 300 זה פחות ממספר הנהרגים בתאונות דרכים בשנה (דהיינו קטן עלינו) אלא שאם יהיו 300 יהיו 300,000 "יורדים" ואם זכי חלטורה
  • 14:48
  • 09.08.12

יהיו 400 יהיו 400 אלף יורדים וכן הלאה (1000 = מיליון) עד שלא יהיו.

83 יש לזה השפעות טובות על המשק, למשל, שיעור האבטלה ירד וגם הפיריון יעלה כי אלה שנהרגים הם ברובם בטלנים לא מועילים תשאלו את הממשלה.  (לת) אלימלך
  • 14:55
  • 09.08.12

84 300 הרוגים בעורף רק ביום הראשון המלחמה תמשך שנים
  • 19:53
  • 09.08.12

אין ספק שזו תהיה מלחמה כוללת שתמשך שנים רבות , מלחמת אירן עיראק נמשכה למשך עשור, היא דוגמה פרימיטיבית למה שמצפה לאיזורנו

85 הפוך על יציאת מצריים שבן-גוריון אמר 600 = 600,000  (לת) זוכרים?
  • 01:01
  • 10.08.12

86 אה, הוא אומר שלדעתו המטורף מאיראן לא ישתמש בנשק הגרעיני עכשיו אני רגוע
  • 10:34
  • 10.08.12

מעולה,
אפשר לישון בשקט.

87 בכל המלחמות והעימותים, יש הסכמה בין ה"מנהיגים" שאין הורגים אחד את השני. הם ילחמו עד החפ'ש האחרון, אבל לא יפגעו במנהיג מחשש של תגמול. קתו הזקן
  • 09:52
  • 11.08.12

ביבי לא יפגע באחמדינג'ד מחשש שהחברה של אחמדי יפגעו בו. זה כל הסיפור.
האויב שלנו הוא לא העם הפרסי אלא איש אחד בלבד +- 3 יש לחסל אותם ונגמרה הבעיה. טכנית יש מי שמסוגל לעשות את זה, עובדה שכמה וכמה מדענים פרסים הוצאו להורג. בכמה עשרות מליונים דולרים אפשר לעשות את זה, אבל כאמור ביברק יש להם הסכם בלתי כתוב עם אחמדי שאין פוגעים אחד בשני. רק באזרחים וחפ'שים

88 300 הרוגים זה כ70% מהרוגי תאונות דרכים בשנה  (לת) אנטוני
  • 00:20
  • 12.08.12

89 עיצוב תת-רמה קולי
  • 10:52
  • 14.08.12

מה זה?!

שלא לדבר על המסר החלש

90 היה סרט על ה-300 שעצרו את הפרסים, לא?  (לת) לא-פרסי
  • 17:20
  • 14.08.12