טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

באטלנטיק מדיה גילו כמה קל ליפול בפח של הפישינג

58% מעובדי החברה מסרו את הסיסמה לחשבון גוגל שלהם לבקשת אימייל. הפעם זה היה ניסוי, אבל ניסיון העבר מוכיח שזה כל מה שצריך כדי לפרוץ לארגון

תגובות

212 עובדי המו"ל אטלנטיק מדיה קיבלו בשבוע שעבר אימייל מגוגל שביקש מהם לאשרר מחדש את חשבון גוגל אפּס שלהם. בתוך שעתיים ממועד קבלת המייל, 58% מהם הקליקו על הלינק המצורף. המייל היה הונאה. השולח היה סמנכ"ל הטכנולוגיות הראשי של הארגון, טום קוקרן. זו הונאה שמכונה phishing, שילוב של phreaking, האקינג של מערכות טלפוניה, ו-fishing, דייג. מבצע ההונאה זורק פתיון בדמות הודעה שמתחזה להיות ממקור מוכר ולגיטימי, כמו גוגל במקרה הזה. הדגים שנוגסים בפתיון מעבירים שם המשתמש, סיסמה, פרטים אישיים או כרטיס...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות