טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

המטרה: שנה שלמה של נאגטס; האמצעי: ויראליה

קארטר וילקרסון לא ניחן בחיך אנין במיוחד, אבל הוא מוכן לעשות הרבה בשביל נגיסי עוף של וונדי'ס

תגובות

לקארטר וילקרסון אמנם טרם מלאו 17 שנה, אך הוא מתקרב לשני הישגים שרוב האנשים לא ישיגו בכל ימי חייהם: שיא חדש של שיתופים בטוויטר ואספקה שנתית של נגיסי עוף. ב–6 באפריל פנה וילקרסון לחשבון הרשמי של "ונדי'ס" בשאלה כמה שיתופים  — ריטווטים, בעגת הטוויטר — ייזכו אותו בשנה שלמה של נאגטס. ברשת הפאסט־פוד מיהרו להשיב "18 מיליון" — ו־וילקרסון נענה לאתגר.

בזכות קמפיין ויראלי שכלל את ההאשטג NuggsForCarter#, מכירת חולצות ותמיכה מצד ידוענים כגון כוכב "שובר שורות" ארון פול, התייצב הציוץ של וילקרסון נכון לעכשיו על 2.6 מיליון ריטווטים — 700 אלף פחות מתצלום הסלפי שפירסמה אלן דג'נרס בטקס האוסקר לפני שלוש שנים.

ונדי'ס אמנם לא הציבו לנער דד־ליין ליעד, אך כבר עתה ניתן לקבוע כי מדובר בתצוגת כוח מרשימה של הרשתות החברתיות — או באחד הקמפיינים המבריקים שנעשו עד כה ברשת.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות