טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

רק הלקוחות יותר בינוניים מהאוכל והשירות בבראסרי

משהו חורק במכונה המשומנת שנקראת בראסרי ואפשר לראות את זה בשלושה דברים: האוכל, השירות והלקוחות. מזל שמנה אחת הצילה את העסקית הזאת

תגובות
מסעדת בראסרי בתל אביב
אסף עברון

הייתי בדרך הבטוחה לעוד ביקורת צפויה על השירות המתדרדר בבראסרי. אבל ככל שהתקדמה - או מדויק יותר: זחלה - ארוחת הצהריים הזאת, קרו שני דברים: השירות השתפר והסועדים שסביבנו התבררו כנוראים יותר מהמלצרים שלנו. בשלב מסוים כמעט אפשר היה להבין את השירות האדיש והמנוכר לנוכח הלקוחות הבלתי שירותיים שמילאו את המקום. היו שם צעקות, תלונות חסרות פשר, ואווירה כללית של אנשים ששילמו 80 שקל על עסקית צהריים ובטוחים שזה אמור לכלול מלצר אישי, שף צמוד והרפיה. אולי גם שמפניה ורודה. בכל מקרה, השירות בבראסרי באמת היה פעם...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות