טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הרטרוספקטיבה על יסקי היא אנטיתזה לאדריכלות שלו

גם תערוכה מקיפה על גוף העבודה של אברהם יסקי המנוח ושותפיו, דמויות מרכזיות בנוף הבנוי של ישראל, לא מצליחה להציל את חלל הגלריה לעיצוב ואדריכלות באגף החדש של מוזיאון תל אביב

תגובות
מבט על התערוכה
מוטי מילרוד

הגלריה לעיצוב ואדריכלות באגף החדש במוזיאון תל אביב לאמנות היא המקום הפחות הולם לתערוכה "יסקי ושות': אדריכלות ישראלית על פי אברהם יסקי" (אוצר דן הנדל), רטרוספקטיבה ראשונה מעבודותיו של דמות כה מרכזית באדריכלות בישראל בדור המדינה הראשון, שנפתחה בסוף השבוע שעבר במלאות שנתיים למותו. מפעל חייו של יסקי ושות' נדחס בגלריה לתוך חלל מזוות, שנראה כשארית שנפלה מצג המחשב, בבניין שהוא כשלעצמו פרי שרירות צורנית ושום מטר מרובע בו לא עושה את העבודה כמו שצריך. זוהי בלי ספק אנטיתזה מוחלטת לאדריכלות ישרת הקו של...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות