טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

האמנית אלונה רודה יוצרת לצלילי האזעקה

צפירות וסירנות הן חלק מהתערוכה החדשה "(Safe and Sound (Evolutions" בגלריה רוזנפלד, שמתחקה אחר מקור הצופרים בישראל

תגובות
מן התערוכה
טל ניסים

לפני כשבוע התאספו כמה עשרות אנשים בגלריה רוזנפלד והמתינו, בחשש מה, לבאות. האמנית אלונה רודה, שמציגה במקום את התערוכה "(Safe and Sound (Evolutions", (עד ה-16.1), הגישה הרצאה קצרה בנושא סירנות, צפירות ואזעקות. היא סיפרה איך ומתי הומצאו (במקור בסוף המאה ה-18, בכלל כאמצעי עזר להפעלת עוגב), התעכבה על שימושים אמנותיים במכשיר (ממכונות הרעש של הפוטוריסט לואיג'י רוסולו ועד ללהקת ההיפ־הופ המיליטנטית "פאבליק אנמי"), והפתיעה בגלותה שצופרי אזעקה של מלחמות לא הותקנו בישראל לפני שנות ה-60. הסיבה לחשש...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות