טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

בשביל אמניות ״הברביזון החדש״, ישראל היא חור נידח

אמניות ״הברביזון החדש״ לא רק פונות עורף לציור המקומי, אלא מתבוננות על ישראל כולה כפריפריה מעט נחשלת, מעמדה של מרכז תרבותי יציב ומרוחק

תגובות
אשה בשדה. 
זויה צ'רקסקי נאדי, "חיפושית קולורדו", 2014
זויה צרקסקי

התערוכה הגדולה של קבוצת ״הברביזון החדש״ במשכן לאמנות עין חרוד היא בבחינת צלם בהיכל. המוזיאון המהודר, שהוקם ב-1948 ומאז הורחב כמה פעמים, תוכנן על ידי האדריכל שמואל ביקלס כך שכולו מופז באור טבעי החודר לאולמות מבעד לחלונות עיליים נסתרים. רק לפני חודשים ספורים עוד ניצבה בחלליו תערוכה שהציגה את אמני "אופקים חדשים" ואת ממשיכיהם האפשריים באמנות הישראלית העכשווית ונדמה היה שהמוזיאון נוצר במיוחד בעבור ההפשטה הלירית. והנה כעת נוכח בו ההיפך הגמור: ציורים פיגורטיביים בצבעוניות ראשונית ובוהקת, רבים מהם...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות