טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מה ייחודה של הגלריה שעיריית ירושלים רוצה לסגור ומה כדאי לראות בה

ניסיונה של עיריית ירושלים לסגור את גלריה ברבור לא צלח בינתיים. שתי תערוכות המוצגות עתה - אחת בגלריה עצמה והשנייה של אמנית שנמנית עם מייסדיה - מגלות שתי אפשרויות אמנותיות שמקופלות במקום

תגובות
גלריה ברבור בירושלים
אמיל סלמן

דיון ציבורי הוא דבר טוב לאמנות — גם כאשר הוא מתלהט, אפילו כשהוא מוצא מהקשרו. העשייה האמנותית סובלת ברגיל מסגירות ומאי מובנות: היא נתחמת ברשותם של בעלי עניין ומסורים לדבר, בעוד בעבור האחרים היא נותרת אטומה וחסרת פשר. ה״שערורייה״ הפוליטית פורצת את הסגירות הזאת: היא מולידה עיסוק פומבי והד ציבורי. נכון, טעמיה זרים לדיון האמנותי: היא מונעת לרוב מאינטרסים פרסונליים צרים, ונערכת בעבור מרכזי מפלגות ועסקניהן; היא חוץ־אמנותית. אבל אין זה אומר שעל עולם האמנות להתגונן בפניה, להתרעם על החדירה לתחומיו, לטעון...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות