רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

100 שנה לרדי-מייד

איך האמנות הפנימה את המהפכה של דושאן

אחרי דושאן, האמנות יכולה להתמודד עם הרדי־מייד רק מתוך מודעות עצמית לאימפוטנציה שלה - אומרת רותי דירקטור, שאצרה תערוכה במוזיאון 
חיפה במלאות 100 שנה לרדי־מייד

תגובות

כשמוזיאון חיפה לאמנות הוציא קול קורא לתערוכה שתציין 100 שנה ליצירת הרדי־מייד הראשונה של מרסל דושאן, האוצרת הראשית של המוזיאון, רותי דירקטור, ניסחה אותו כשאלות, שמפתה להשיב על כולן בשלילה: האם יש כיום אמנות שאינה רדי־מייד? האם אפשר לחמוק מהרודנות של הרדי־מייד? האם האמנות יכולה להימנע מהיותה חפץ ולפיכך מוצר צריכה? והאם נותר היבט רדיקלי בעיסוק ברדי־מייד בתוך עולם האמנות שהוא חלק מהשיטה הקפיטליסטית? "אני מקווה שהתוצאה הסופית חושפת גם את הבעייתיות של הרדי־מייד כיום, גם את אוזלת ידו, וגם את...

הרשמו חינם כדי לקרוא 10 כתבות בחודש



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות