רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מה מחפש הבמאי אלכסנדר פיין בדרכים הצדדיות של אמריקה

"נברסקה", סרטו החדש של הבמאי אלכסנדר פיין, מציג את נופי אמריקה של המערב התיכון, שכמעט אינה נוכחת בקולנוע. בפגישה אישית עמו הוא מספר מדוע בחר לצלם בשחור לבן ולמה הוא מתעניין ביחסים בין אבות לילדים

תגובות

מ"נברסקה", סרטו החדש והיפה של הבמאי אלכסנדר פיין, שעולה היום בישראל, זוכרים פנים וזוכרים שמים. הפנים הם של הדמויות המופיעות בסרט, שאת חלקן מגלמים שחקנים לא מקצועיים, תושבי האזור, המערב התיכון של אמריקה, שבו עיקר העלילה מתרחשת; השמים הם אלה שמכסים את הקרקע השטוחה שבה מתרחש הסרט ולעתים אף מעיקים עליה. לרגעים נדמה ששמים רחבים אלה מנסים להשתלט על התמונה ולדחוק ממנה את הדמויות. העובדה שסרטו של פיין מצולם בשחור לבן ובסינמסקופ רק מעצימה תחושה זו. "נברסקה" השתתף בתחרות שהתקיימה בפסטיבל קאן...

הרשמו חינם כדי לקרוא 10 כתבות בחודש



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות