מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

צה"ל מתנגד להקרנת הסרט "שלטון החוק"

הדוקומנטרי שבוחן באופן ביקורתי את מערכת המשפט של צה"ל בשטחים, לא אושר על ידי דו"צ להקרנה רשמית בפני בכירים ביחידת בתי המשפט הצבאיים

דובר צה"ל אסר לאחרונה את הקרנתו של הסרט התיעודי "שלטון החוק", בפני יחידה צבאית. יוצרי הסרט, שבוחן באופן ביקורתי את מערכת המשפט הצבאי שמפעילה ישראל בשטחי יהודה שומרון ועזה, ניהלו מגעים עם בכירים ביחידת בתי המשפט הצבאיים במטרה להקרין אותו בפני אנשיה. אולם דובר צה"ל סיכל את היוזמה ואסר את ההקרנה.

"שלטון החוק" של רענן אלכסנדרוביץ' הוקרן בבכורה בפסטיבל הקולנוע בירושלים האחרון וזכה שם בפרס סרט התעודה הטוב ביותר. לפני חודשיים השתתף בתחרות הבינלאומית היוקרתית של פסטיבל סאנדנס וזכה גם שם בפרס סרט התעודה המצטיין.

בסרט, מראיין הבמאי אלכסנדרוביץ' שורה של משפטנים ישראלים, בכירים במערכת המשפט הצבאית לשעבר. באמצעותם הוא משרטט את האופן שבו התפתחה מערכת החוק הישראלית בשטחים. אלכסנדרוביץ' מנסה להבין באמצעות הסרט, בין היתר, מה ההיגיון שהנחה את האנשים שיצרו את החקיקה המדוברת ושפטו לפיה, ומהן ההשלכות של קיום מערכת חוק ומשפט שכזו על עקרונות החוק והצדק בישראל.

צפו בטריילר

לפני כמה חודשים, פנו יוצרי הסרט לבכירים ביחידת בתי המשפט הצבאיים והציעו להם לקיים הקרנה של "שלטון החוק" בבית המשפט הצבאי במחנה עופר, לפני שופטים צבאיים. כפי שנוהגים היוצרים לעשות ברבות מהקרנותיו של הסרט, הציעו לראשי היחידה לקיים בסמוך להקרנה גם דיון שיעסוק בסרט ובתכניו. הם הציעו לממן בעצמם את ההקרנה ולהשתתף בדיון שילווה אותה, לצד שופטים מהיחידה.

"למרות אי-ההסכמה הגדולה שלהם עם חלק מהתכנים המוצגים בסרט, בכירים ביחידה הביעו עניין בהצעה שלנו", אומר מפיק הסרט לירן עצמור. "עם זאת, הם אמרו לנו שקיומה של הקרנה כזאת מותנה בהסכמתו של דובר צה"ל", הוסיף. למרות ההסכמה בין היוצרים לבכירים ביחידת בתי המשפט, דובר צה"ל לא נענה לבקשה היחידה לקיים את ההקרנה, ולא אישר את קיומה. בעקבות זאת בוטל האירוע שתוכנן להתקיים בבית המשפט במחנה עופר. עם זאת, על פי מקורות, הסרט הוקרן בעבר בכמה יחידות בצבא ובפרקליטות הצבאית, כיוזמה פרטית של קצינים, באמצעות עותק שהועבר מהיוצרים.

במאי "שלטון החוק", רענן אלכסנדרוביץ'. לא קיבל אישור להביא את סרטו להקרנה בפני שופטים צבאיים
במאי "שלטון החוק", רענן אלכסנדרוביץ'. לא קיבל אישור להביא את סרטו להקרנה בפני שופטים צבאיים. צילום: תומר אפלבאום

עשו לנו לייק לקבלת מיטב כתבות גלריה ישירות לפייסבוק שלכם

התנגדות נוספת של צה"ל לסרט "שלטון החוק" עלתה לפני כחודשיים, כאשר מרצה באוניברסיטה העברית החליט להקרין אותו לפני סטודנטים שלו. לקראת ההקרנה הוא פנה לפרקליטות הצבאית בבקשה שתשלח נציג מטעמה, כדי שישתתף בדיון שיתקיים בסמוך להקרנת הסרט לפני קהל הסטודנטים. אולם למרצה, המעוניין להישאר בעילום שם, נאמר כי לפרקליטות נמסרו "הנחיות שלא להתייחס לסרט הזה". בסופו של דבר, הושג הסכם שלפיו בא נציג של הפרקליטות הצבאית לשוחח עם הסטודנטים על הנושאים הנדונים בסרט, אולם לא בסמוך להקרנה. הסרט הוקרן לפני הסטודנטים רק שבוע לאחר מכן.

"אנחנו חושבים שהסרט 'שלטון החוק' נוגע להיסטוריה צבאית ואמור מאוד לעניין את אנשי הפרקליטות הצבאית", אומר עצמור. יוצרי הסרט הביעו תמיהה "על כך שבדובר צה"ל לא ראו לנכון לאפשר את הקרנתו אפילו במסגרות סגורות של אנשי הפרקליטות הצבאית, ואף סירבו לשלוח נציגים מטעמם להקרנות באקדמיה". עד היום הוקרן הסרט ברחבי הארץ מול אלפי אנשים בכ-150 הקרנות, בהן גם הקרנות בפני אנשי הסנגוריה ציבורית, חלק מעובדי הפרקליטות, אנשי המועצה לשלום וביטחון וכן בעשרה בתי ספר למשפטים ברחבי הארץ. לדברי עצמון, "בהתחשב בכך שבעוד שבועיים הסרט ישודר גם בטלוויזיה ( ב-1 באפריל בערוץ 8 - נ.א.), הרי שהניסיון להגביל את החשיפה לסרט נראה אפילו עוד יותר תמוה".

מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "מטבע הדברים, צה"ל לא יתייחס לנוהלי העבודה הפנימיים בתהליכי קבלת ההחלטות מעל גבי העיתון".




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 אם אנחנו לא רואים, אז זה בטח לא קיים דוד
  • 09:06
  • 18.03.12

לה לה לה, אני לא שומע אותכם, לה לה

  •   הרי אתם בשמאל מתנגדים לביקורי תלמידים בחברון ובמזרח ירושלים מאותה הסיבה בדיוק  (לת) ולכן: פוסל במומו פוסל
    • 12:09
    • 18.03.12

  •   אפשר לחשוב שאתם בשמאל מקשיבים למה שימנים, מתנחלים, דתיים וחרדים אומרים  (לת) מומחה לשמאלנים
    • 12:59
    • 18.03.12

  •   תתפלא, ביקשתי ממתנחלת להיות נוכחת בהקרנה ובדיון שערכתי לאחריו על מנת לשמוע אותה. המרצה המוזכר בכתבה
    • 21:21
    • 18.03.12

    המרואינים בסרט כולם, בלי יוצא מן הכלל, אנשי כוחות הבטחון לשעבר - בכירים מאוד - כך שהסרט הזה רק מקשיב למתנחלים, ימנים ודתיים. הבעיה היא מה שהם אומרים על מה שקורה בשטחים.

02 טומנים ראשם בחול. מדאיג שזהו צה"ל  (לת) מדאיג
  • 09:17
  • 18.03.12

03 שוב מסתבר שיש לנו את הצבא המוסרי בעולם.  (לת) די לכיבוש
  • 09:25
  • 18.03.12

04 התגובה של צה"ל מני
  • 09:35
  • 18.03.12

כך עונים לילדים קטנים כשרוצים לבלבל אותם עם מילים של מבוגרים.
"מטבע הדברים, צה"ל לא יתייחס לנוהלי העבודה הפנימיים בתהליכי קבלת ההחלטות מעל גבי העיתון".
זה תגובה דיי סטומה שמסגירה את תוקף העמדה שכנראה מוצגת בסרט.
דובר צה"ל מזלזל באינטליגנציה שלי.

05 העיקר שיש פנסיה בגיל 40 רסל מיל
  • 09:36
  • 18.03.12

למה להקשיב לביקורת כשאתה רק רוצה להעביר את הזמן עד הפנסיה? במקום סרט שיביא להם בורקסים ומצופים.

06 מה הטעם להשקיע כל כך הרבה מאמצים בHASBARA אם אנחנו לא מסוגלים להסביר לעצמינו ?  (לת) שירלי
  • 09:37
  • 18.03.12

07 זרעי הטפשות שזרעה מירי רגב ב"דובר צהל", נבטו ומתפתחים יפה מאד גם בלעדיה.  (לת) בצבא המוסרי פוחדים מהאמת.
  • 09:43
  • 18.03.12

08 דיקטטורה  (לת) שירה
  • 09:46
  • 18.03.12

09 עיניים להם ולא יראו אוזניים להם ולא ישמעו.....  (לת) הכתובת על הקיר
  • 09:48
  • 18.03.12

10 שמאלנים יקרים, זו דעתכם וזו דעתנו. כשתדעו לקבל גם אותנו- יהיה כאן הרבה יותר טוב. לכולנו.  (לת) הימין
  • 10:24
  • 18.03.12

  •   כשתלמד אתה לקבל בני אדם אחרים ולשמור על זכויותיהם המינימליות השמאל
    • 11:30
    • 18.03.12

    רק אז יהיה כאן יותר טוב

  •   סלח לי מאד, אך היהירות שלך מעורר בי סלידה מרטין
    • 12:10
    • 18.03.12

    מה זאת אומרת "כשתדעו לקבל גם אותנו"? האם הימין באמת מכבד את דעותיהם של "שמאלנים" או למעשה עושה לפלג זה של האוכלוסיה דלגיטימציה?
    כשהימין יכבד זכויות בסיסיות ביותר של אנשים, גם אם הם עוינים למדינתנו, אם הימין מבין, שלנו כעם שסבל מרדיפה ושנאה למשך יותר מ-2000 שנה יש חובה מוסרית להראות לעולם איך כן פועלים כצד החזק בעימות, איך כן להכיל מיעוט שחי בקרבתנו, אז אולי יהיה אפשר לכבד אותכם.
    עד אז אני רואה במיוחד בימין הקיצוני סכנה של ממש למדינתנו וגורם אנטי-ציוני מובהק.

  •   אתם הבנתם את זה? בשביל הימין 'זכויות אדם' ו'שלטון החוק' אלה נושאים שמאלניים  (לת) אבל כנראה שכך זה גם בעיני המפלגה שנקראת מפלגת צה"ל
    • 15:48
    • 18.03.12

11 למס 5- פטריות רעל ועובשים מסוכנים אינן מתרבים באמצעות זרעים אלא ע"י נבגים.  (לת) יורם שיבולת
  • 10:55
  • 18.03.12

12 סרט חשוב מאוד ועשוי מעולה! חובה צפייה!  (לת) נתן
  • 11:04
  • 18.03.12

13 וחשוב לא פחות: מתי יוקרן הסרט בערוץ 8 כמובטח?  (לת) מודאגת
  • 11:12
  • 18.03.12

14 בואו לא נערוך שיח ניחושים - להוסיף תזכורת: 1 אפריל . ערוץ 8  (לת) דוד חיים משה
  • 11:14
  • 18.03.12

15 עזה?! קורא מסור
  • 11:22
  • 18.03.12

מה לא יצאנו משם?

16 אפילו לגבורי הספור אסור לצפות בעצמם מככבים בו? הם לא יודעים את העובדות- או שמא יש חשש כי הצפיה בחומר שכבר אורגן עלולה להשיב אותם מדרכם הרעה.  (לת) נהדר
  • 11:38
  • 18.03.12

17 שיקרין זאת בברלין שם יקבל אתנן כדי לביים עוד סרט הכפשה ולקבל עוד פרס  (לת) כל הכבוד לצהל
  • 11:46
  • 18.03.12

18 איפה עוד ניתן לראות את הסרט מלבד ההקרנה האחרונה בסינמטק?  (לת) אלעד
  • 11:50
  • 18.03.12

19 מאז שברק שר הבטחון, על כמה תכניות בניה ביו"ש הוא חתם?  (לת) מנהל תקין
  • 11:52
  • 18.03.12

20 עוד שקרים כמו שפמפמתם את סרטו השקרי של בכרי? חיים
  • 11:53
  • 18.03.12

ובסוף בית המשפט אמר לכם שהוא שקרן אז עברתם לסרט אחר?

21 לא כל סרט הוא דוקומנט שצריך להתיחס אליו . דמוקרט
  • 11:55
  • 18.03.12

עצם ההתיחסות זה מתן לגיטימציה ליוצרים חושבים שהזווית שלהם היא המציאות . מה לעשות שיש כאלה שרואים את התמונה הכוללת .

22 השמאל מפיץ תעמולה שלו ושל פלסטינים, ומתרעם כאשר אם תרצו והממשלה מפיצים הסברה ישראלית  (לת) די לצביעות
  • 11:57
  • 18.03.12

23 כל ילד כאפות מקבל פרסום חינם?  (לת) רועי
  • 12:07
  • 18.03.12

24 צה"ל לא חייב להיות שחקן/שותף למתן לגיטימציה לסרט אשר תכניו/מסריו/או התיזה שלא לא מקובלת עליו. (גם לא לצורך פרסום חינם)דומה לאקט של דרישה למתן הכשר צהלי לסרטון הדרכה של אש"פ על המצב באיזור  (לת) משה
  • 12:07
  • 18.03.12

25 מה היה קורה לו מאן דאו היה מנסה להקרין בצה"ל סרט שהופק על ידי ימנים - גם אז התקשורת והשמאל היו תומכים?  (לת) מומחה לשמאלנים
  • 12:10
  • 18.03.12

26 ישראל הגונגל ? לא הווילה !  (לת) ציניקן
  • 12:17
  • 18.03.12

27 הצבא מעל לחוק. הכיבוש מעל צהל  (לת) ציניקן
  • 12:20
  • 18.03.12

28 סרט שובנסטי- אין בחורה אחת כל הסרט ||| מה קרה לשמאל?  (לת) מודאג
  • 12:24
  • 18.03.12

29 התנגדות דו"צ להקרנת "שלטון החוק" בבית המשפט במחנה עופר. משה גיל
  • 12:24
  • 18.03.12

ראש ממשלתנו אמר פעם במסע בחירות "הם מ-פ-ח-ד-י-ם".זו הרגשתי מתגובת או ליתר דייוק מחוסר תגובה עיניינית של דו"צ.ממה הם פוחדים? מה יש להם להסתיר מעיני הצחבור? למה מונעים שיח ציבורי בצדק הישראלי בשטחים? למען הגילוי הנאות,אני לא ימני ובודאי לא שמלאני!אני מרכז מתון! שאיכפת לו ממדינתו ואיך היא מתנהלת.אין לי דבר וחצי דבר נגד המערכת הצבאית,נהפוך הוא.יש לי הרבה מאד כבוד והערכה כלפיה.יחד עם זאת אני בעד שיח פתוח וכן על נושא עשיית הצדק.בכל המדינה לא רק בשטטחי יהודה ושומרון.וני מעודד את דו"צ לאשר את הקרנת הסרט וקיום דיון פתוח בנושא.לדעתי אין לו ממה לחשוש אנו עם חזק אוהב שלום וצדק.ואנו חייבים זאת לעצמנו , לבנינו ולנכדינו.בכל ההערכה לעבודה החשובה של הדובר אנא אשר וקיים את אחד הערכים החשובים של הדמוקרטיה פומביות הדיון.

  •   לא כל פמפלט שמאלני פרו פלסטיני צריך לקבל במה בכל מקום בדיוק כמו שלא כל פמפלט ימני מקבל במה בקיבוצים ובתקשורת  (לת) מותר למדינה להתגונן
    • 12:58
    • 18.03.12

30 ישראל הופכת להיות דיקטטורה צבאית טוטליטרית,  (לת) EZRACH MODAG
  • 12:27
  • 18.03.12

31 צה"ל מפחד להסתכל לעמצו במראה!  (לת) ענת
  • 12:34
  • 18.03.12

32 קולנועית הסרט מצולם גרוע וללא שום דמיון יצירתי סרט מגמתי שמאלני
  • 13:26
  • 18.03.12

הישגיו בחו"ל נובעים כרגיל מהטלת הדופי על הליגטימיות של היהודים להתקיים בארצם.

  •   אז צריך להבין שיהודים יתקיימו בארצם רק אם יטילו משטר צבאי על שכניהם? לא, התבלבלת
    • 18:22
    • 18.03.12

    אם נצא מנקודת הנחה שבלי משטר צבאי אין מדינת ישראל, אז באמת לא תהיה לנו הרבה לגיטימציה בעולם, במידה רבה של צדק. ההנחה שלך (ושל אחרים) שציונות=כיבוש, היא הדבר המסוכן ביותר ללגיטימיות של הציונות.

  •   הסרט לא חשוב בגלל הישגיו כיצירת אמנות אלא בגלל התיעוד של מה שקורה בשטחים - מפי אנשי הצבא הבכירים ביותר  (לת) זה לא תרגיל בקולנוע
    • 06:50
    • 19.03.12

33 סימן מעודד. המערכת לא מסוגלת להגן על עצמה אז היא מודה באישום ונאטמת. אופטימי
  • 13:27
  • 18.03.12

לצערנו,לצהל נשמטת התשתית המוסרית תחת רגליו ובקרוב הכול ישתנה.

34 כמה צפוי. כך משרת הפצ"ר את שלטון הכיבוש האלים בשטחים  (לת) נפתלי אור-נר
  • 13:29
  • 18.03.12

35 למה מה קרה מי מת - בגלל סרט פתאום יהיו לנו ערכים הוגנים יותר ובתי המשפט יעמידו מאזני צדק ראוים יותר  (לת) פלץ
  • 13:32
  • 18.03.12

36 ממש נורא. עלולים לעבוד כאן שופטים שיודעים משהו מהחיים שלהם  (לת) שקט! יורים בפלסתינים
  • 13:50
  • 18.03.12

37 ממה בדיוק צה"ל מפחד, שהבכירים יתחילו לחשוב, או שיתברר שהסרטים יותר מדי מעל להבנה שלהם, וזאת תהיה פאדיחה?  (לת) ישראלי אמיתי
  • 15:41
  • 18.03.12

38 או שצה"ל חושש באמת שה'בכירים' יתחילו לחשוב, או שהוא מפחד מהפאדיחה המשפילה שתהיה כאשר יתברר שתכני הסרט הם מעל להבנתם (או שמי שצפה מטעם צה"ל בסרט בסרט ופסל בעצמו לא הבין אף מילה).  (לת) ישראלי אמיתי
  • 16:03
  • 18.03.12

39 לא שמעתי כזאת ביקורת כשסירבו ממש היום לאפשר לבנו של הרב עובדיה יוסך להרצות בפני חיילי צה"ל. להרחיק את הפוליטיקה מהצבא. רוברט
  • 16:04
  • 18.03.12

לא כל אחד צריך אמור להתחיל להקרין סרטים תעמולתיים בפנעי החיילים.

מחר החיזבאללה ירה לגייס חיילים ויעשה סרט שממריד דרוזים- גם את זה תרצו לשדר בפני גדודים דרוזים?

40 אין חדש מרק
  • 17:06
  • 18.03.12

אתה רוצה להצליח כבמאי? במיוחד בחו"ל? אין בעיה. תלכלך על ישראל. כמה שיותר יותר טוב ויותר נקודות זכות.

41 למדנו ממשטרים אפלים. היה אחד שהחזיק 12 שנה והשני יותר מעשרים שנה. הקופים הידועים
  • 17:17
  • 18.03.12

עם המזל שלנו והשם צבאות, גם אנחנו נחזיק משהו כזה,במקרה הטוב.

42 כמה מפתיע... מיכל
  • 17:43
  • 18.03.12

צהל מעולם לא יכול היה להתמודד עם מעשיו

43 שימו לב לאבסורד אילן
  • 18:10
  • 18.03.12

תגובת דובר צה״ל - אני לא מוכן לדבר על זה. אתה הדובר יא מניאק. תפקידך היחיד הוא לדבר, ולהסביר את פעולות והחלטות צה״ל.

44 ממתי דובר צהל צריך לאשר מה רואים חיילים? שחר
  • 18:25
  • 18.03.12

לתומי חשבתי שהוא אמור לאשר מה רואים אזרחים

45 למה צה"ל צריך לתת חותמת כשרות לסרט המוטה? צה"ל לא רוצה לקדם את הסרט הזה, אבל מצד שני הוא לא אוסר על אף אחד לצפות בו באופן פרטי, אז מה לא בסדר? כאילו שצה"ל סירב לאיזו יצירה דוקומנטרית קנונית...  (לת) המתעורר
  • 18:46
  • 18.03.12

46 בקיצור הוא לא מעוניין לשמוע ביקורת  (לת) וחבל
  • 18:50
  • 18.03.12

47 די לכיבוש ! בן אדם
  • 20:34
  • 18.03.12

חבל שצה"ל מתנהג בצורה הזאת , הוא לא אמור לפחד מביקורת , הרי הוא ה"צבא הטוב ביותר בעולם"

48 אפס אמינות לדו"צ - כמו קול הרעם מקהיר ב 67 דוד
  • 21:19
  • 18.03.12

אף אחד כבר לא מתייחס לדו"צ ברצינות- ובודאי לא מצפים לאמת ממנו.
מתכון ברור להפסד במלחמה, כמו הצבא המצרי ב 67 שהאמין בשקרים של עצמו
פעם התגאינו באמינות דו"צ - היום ברור שזהו סתם עוד ערוץ תעמולה

49 דובר צהל צודק יהודה
  • 21:31
  • 18.03.12

הקשר בין נחוק למחנה עופר לקוח מעולם הגאומטריה, שני קווים מקבילים שאינם נפגשים.
אם השופטים הצבאים יראו את הסרט הם חס וחלילה יתחילו לחשוב... ואז מה להם ולחוק הצבאי ?

50 ספק לגבי יושרת יוצרי הסרט מומחה ללוחמה פסיכולוגית
  • 23:26
  • 18.03.12

היוצרים נמנעים מהעלות את הסרט המלא שלהם ליוטיוב, ולהעניק לו חשיפה ושקיפות מירבית והולמת.

כך לא מתנהלים מע שכפיהם נקיות, כוונותיהם טהורות, והמניעים שלהם כשרים.

הנסיון להציג סרט בעל חזות מוסרית כביכול, אינו מתיישב עם הסתרתו מהציבור הרחב.

51 בעוד שבועיים הסרט ישודר גם בטלוויזיה ( ב-1 באפריל  (לת) מי מאמין
  • 23:47
  • 18.03.12

52 Why????????z Zen
  • 00:33
  • 19.03.12

Why is ZAHAL afraid??????????Z

53 בושה וחרפה. פשוט פאתטי.  (לת) אחד שראה
  • 00:39
  • 19.03.12

54 דובר צה"ל חי בסרט משלו.  (לת) שששש.... לא להפריע!
  • 04:02
  • 19.03.12

55 אפרטהייד יניב
  • 08:43
  • 19.03.12

בדיוק כמו שהיה בדרום אפריקה, כך גם העם הנבחר "עם הספר" משליט שלטון כפוי ומדיניות אפרטהייד על אוכלוסיה כבר 45 שנים. אין לנו מה להתבכיין לכל העולם על גזענות ואפליה כלפינו כשאנחנו נותנים לכך צידוק. עצוב ורקוב.

56 האם ניתן לארגן הקרנה בחול?  (לת) גיא
  • 03:57
  • 29.03.12

57 פעם הבאה תעשה סרט על הדרום הפרוע השבוי בידי הבדואים והצפון בידי הערבים,ועל אי אכיפת שום חוק עליהם.  (לת) חמד
  • 01:07
  • 08.06.12

58 מה אתה מציע לצאת מהשטחים ללא הסכם(שהערבים לא יקבלו פחות מאת כל ישראל)? זה או הם או אנחנו מה לעשות.  (לת) חמד
  • 01:11
  • 08.06.12

59 פעם הבאה תעשה סרט על אי אכיפת החוק לבדואים בדרום הפרוע ולערבים בצפון הפרוע  (לת) טוב להתבכיין
  • 01:15
  • 08.06.12

60 אין אמת מלבד זו של השמאל האשכנזי האנטישמי הקאפו והיודנריין והאכול שנאה עצמית.  (לת) ברקוביץ' הפשיסט
  • 01:23
  • 08.06.12

פרוייקטים מיוחדים