טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

למה "כנס העתידנים" הוא יצירה מתסכלת?

“כנס העתידנים” דן בהשפעת הזמן על הקריירה של כוכבי קולנוע, אך סובל מגודש שמכביד עליו ומשרה שיממון

תגובות

מה שמחבר בין “כנס העתידנים”, סרטו החדש של ארי פולמן, ובין “ואלס עם באשיר”, סרטו הקודם, אינו רק השימוש באנימציה ואינו רק השילוב בין קולנוע מצולם למצויר. חיבור חשוב מכך הוא העיסוק שלהם בזמן. מבחינת השימוש ש"כנס העתידנים" עושה באנימציה והאופן שהוא מחבר בינה ובין "לייב אקשן", הוא שונה מאוד מ"ואלס". בעוד שהאחרון עוצב כולו באנימציה למעט סופו, שהציג סצינות מהטבח בסברה ושתילה, הרי חלקו הראשון של "כנס העתידנים" מצולם כסרט "רגיל", ורק במחציתו הוא עובר לאנימציה. מזה נובע שוני נוסף: בעוד שבחלק ניכר של...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות