טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

"אנה ערביה": סרטו הטוב ביותר של עמוס גיתאי בשנים האחרונות

"אנה ערביה", המתאר מפגש בין עיתונאית צעירה למשפחה יפואית שהאם בה היא נוכחת נעדרת, הוא כמעט סיכום צורני ורעיוני של יצירתו של עמוס גיתאי

תגובות

"אנה ערביה", סרטו החדש של עמוס גיתאי, מתחיל באזכורה של אשה שמתה קודם לתחילתו. שמה, אנו למדים, היה סיאם חסן, היא היתה ניצולת שואה ונישאה לערבי. במהלך סרטו של גיתאי נלמד שסיאם חסן נולדה בפולין, ששמה המקורי היה חנה קליבנוב, ושהיתה אם לשני בנים ולבת, אבל הפרטים הראשוניים נמסרים על ידי צעירה זרה, הניצבת על סף החלל שבו בילתה המנוחה את חייה. אזכורה של האשה המתה הוא אחד המפתחות לקריאתו של הסרט, שכמו רבים מסרטיו הקודמים של גיתאי מהווה מקום מפגש למכלול התנגשויות דיאלקטיות רעיוניות וצורניות. האשה...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות