טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

גם "המרגל סנודן" לא מחזיר את אוליבר סטון לימי התהילה שלו

"המרגל סנודן" מחזיר לכאורה את אוליבר סטון לימיו הטובים ומעוררי המחלוקות. בפועל, הסרט יבשושי ונעדר מורכבות מכדי לבשר על תחייתו הקולנועית של הבמאי

תגובות
סנודן נחקר בסרט המרגל - סנודן
Jֳ¼rgen Olczyk/אי־פי

הקריירה של הבמאי האמריקאי אוליבר סטון החלה בתנופה אדירה. מאז סרטו השלישי, "סלבדור" מ-1986 (קודם לו ביים, בהפרשי זמן ניכרים, שני מותחני אימה נשכחים), ביים סטון סדרה של סרטים שבערו בלהט ייצרי רב עוצמה. אלה פירקו את ההיסטוריה והמציאות של אמריקה לגורמיהן המיתיים על מנת לשוב ולחברם לכדי דיוקנאות מעוררי מחלוקת, שמהותם ממשית וסימבולית כאחת וספוגה בזעף ובאירוניה. שיאיו של פרק זה בקריירה הקולנועית של סטון היו "פלאטון" זוכה האוסקר, "וול סטריט", "נולד בארבעה ביולי" (שזיכה את סטון באוסקר שני כבמאי), "ג'יי־אף־קיי" ו"רוצחים מלידה", והוא הסתיים ב-1995 עם "ניקסון". לעומת תשע השנים המאתגרות הללו, שני...

הרשמו חינם כדי לקרוא 6 כתבות בחודש



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות