רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הלהיט החדש מבית אובמה

כשברק אובמה נכנס לבית הלבן, בתו הבכורה מליה היתה ילדונת ביישנית. כעת, לקראת סיום כהונתו השנייה, היא כבר מתבגרת מלאת ביטחון, שנתפשת יותר ויותר כסמל אופנה לבנות גילה — ומשפיעה גם על מכירות הבגדים

ביום הוא מגלם מיליונרים, בלילה הוא הומלס ניו יורקי: סיפורו של השחקן והדוגמן מארק ריי

הוא דיגמן בקמפיינים ובמסלולי תצוגה ברחבי העולם, נהפך לצלם אופנה ולוהק לתפקידים של מאהב עשיר ב"סקס והעיר הגדולה" ובעל גלריה ב"סלבריטי" של וודי אלן. אבל חייו האישיים של מארק ריי מעולם לא היו זוהרים: סרט תיעודי חדש מתאר את שנותיו כהומלס בניו יורק. כעת הוא מספר כיצד שרד על גג הקומה השישית, וכמה קצרה הדרך מתעשיית החלומות אל התחתית

תצוגת גולף לסתיו־חורף 2015–2016: איך אפשר לחוות דעה על בגדים שאי אפשר לראות?

במקום דוגמנים ממשיים, רוב פריטי הקולקציה הוקרנו ב"תצוגה דיגיטלית" על מסכי ענק, שלא אפשרו התרשמות מאיכות הבדים והטקסטורות. הבטחות החברה ל"שחרור" התגלו כפריטים חונטים וכבדים

האם יוניסקס הוא 
טרנד חולף?

שורה ארוכה של מעצבים רוכבים
 על הגל החדש באופנה: טשטוש 
מגדרי וצמצום הפער בין בגדים
 נשיים לגבריים. יש החושבים שזהו גימיק שאיזה סטייליסט שלף מהכובע ויש האומרים שמדובר במגמה לקראת שוויון מגדרי

מיהו החייט המזרח ירושלמי שמלביש רבנים, ארכיבישופים וחכמי דת מוסלמים?

בילאל אבו כלף מייבא בדים נדירים מדמשק ומוכר אותם לחסידים ממאה שערים, לכמרים ובישופים ולחכמי דת מוסלמים, וגם לאנשי ציבור בכירים ולמעצבי אופנה ישראלים. אבל למרות שמפתה לראות בחנותו בירושלים עולם אוטופי נפרד מהמזרח התיכון המסוכסך, המציאות מחלחלת גם אליה

מה אתם רוצים מח"כ זנדברג? נשים חזקות לובשות גופיות

אחרי הדיון הסוער בוועדת הסמים של הכנסת, נמתחה ביקורת על לבושה "המתריס" של הח"כית ממרצ, שהגיעה בחולצה ללא שרוולים. ואולם, תמונות מוכיחות כי נשים חזקות ברחבי העולם נוהגות להתלבש באופן דומה

החנות המקוונת בל אנד סו יורדת לרחוב ומתלבשת על המציאות

לפני חמש שנים סימנו האחיות ענבל ועדי בוסיבא את המעבר של תעשיית האופנה המקומית לעולם הווירטואלי, אבל כעת הן עושות את הדרך ההפוכה. עם פתיחת החנות הראשונה של המותג, הן מספרות מה היתרון במפגש עם הלקוחות

הבחורה הישראלית שמאחורי המותג "דנה דיסטורשן" הפכה לצלמת המוזיקה הכי מבוקשת בתעשיית המוזיקה האמריקאית

כשדנה יבין היתה נערה תל־אביבית אנרגטית וחובבת רוק הוצמד לה הכינוי "דנה דיסטורשן". שנים אחר כך, בניו יורק, היא הפכה את התחביב למקצוע ואת הכינוי לשם מותג, והיתה לצלמת מוזיקה מצליחה שמנציחה אמנים מהרולינג סטונס ועד מדונה. עכשיו היא לוקחת את הכינוי הזה 
צעד הלאה – ומקימה קו אופנה בעזרתם 
האדיבה של מוזיקאים