טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

האם ביקורת האופנה הופכת ליח"צנות?

שורה של מבקרי אופנה אמריקאים בולטים עוברים מהעיתונות הרצינית למגזינים ואתרים, ומעוררים חשש לעתידה של ביקורת אופנה נטולת משוא פנים. האם המותגים הגדולים עומדים להשתלט גם על תחום זה?

תגובות

"זה יכול להיות כיסא מודרניסטי יחיד, מגולף בקווים גיאומטריים, או פוף מקטיפה עשירה המוגבה בעזרת מסגרת מוזהבת. כך או כך - העונה החדשה בפריז היא משחק בלתי פוסק של כיסאות מוזיקליים”. כך פתחה סוזי מנקס, מבקרת האופנה הוותיקה של ה"ניו יורק טיימס", את רשימתה משבוע התצוגות בפריז בתחילת החודש שעבר, שהתמקדה בגל המינויים חסר התקדים בתעשיית האופנה העילית. "לא מדובר פה במעצבים מזדקנים שממנים מעצב לתפקיד משנה מאחורי הקלעים; השינוי בצמרת הוא תופעה המאפיינת את המאה ה-21, והוא מתרחש אפילו במותגים החשובים...

הרשמו חינם כדי לקרוא 10 כתבות בחודש



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות