המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

השמלה של שרה נתניהו: שקיפות שמקרינה אטימות

זו לא רק אי ההבנה של שרה נתניהו שהשמלה לא מתאימה למעמד שבו נלבשה, ושבעיני המפלגות החרדיות היא בכלל סדין אדום. זו גם התחושה שבבית נתניהו לא מגלים רגישות לציבור

לא הייתי רוצה להיות במקומה של שרה נתניהו כרגע. גם לא במקום המעצב שחתום על השמלה שלבשה בטקס ההשבעה של הכנסת החדשה ביום שלישי. שמלת התחרה השחורה, ששתי רצועות בד שחורות מסתירות בה את האזורים שנהוג להצניע, הציבה את רעיית ראש הממשלה בלבו של דיון ציבורי סוער. תגובות חריפות החלו לצוץ ברשת כבר בעיצומו של השידור הישיר מהטקס הממלכתי, ואלו הלכו והסלימו עד שבסופו של הטקס נראה היה כי העובדה ששמלתה של נתניהו לא עלתה בלהבות ממבטי הביקורת החורכים היא נס כשלעצמה.

מה לא אמרו עליה: שביזתה את המעמד המכובד, שהיא חסרת מודעות לנעשה סביבה, ואת ההערות על מבנה גופה אי אפשר למנות. המסר העיקרי היה: גבירתי הלא-צעירה, שמלות תחרה קצרצרות שחושפות בנדיבות את גופך אינן לגילך, לגזרתך או למעמדך, אז אנא ממך - הימנעי מהן בעתיד.

מבחינת משקלה הסגולי, השמלה של נתניהו קלה במיוחד. לצורך העניין, אילו התלבטה אשת ראש הממשלה בנוגע ללבישתה עד לרגע האחרון, היא היתה יכולה לקפל אותה ולשאתה בתיק. ייתכן אפילו שדי היה בתיק קלאץ'. אלא שכפי הנראה נתניהו לא התלבטה בשלב ההוא. היא גם לא התעוררה מתנומת צהריים, שלווה ושאננה, וניגשה לארון הבגדים שלה, שולחת יד מגששת ושולפת ממנו את השמלה. בחירות הלבוש באירועים כאלו הן הרי לא פרי החלטה של הרגע האחרון, והשמלה בוודאי נתלתה בבית ראש הממשלה זמן רב מבעוד מועד.

אשת ראש הממשלה בטקס ההשבעה בכנסת. לא גחמה רגעית
אשת ראש הממשלה בטקס ההשבעה בכנסת. לא גחמה רגעית. צילום: אמיל סלמן

זו לא היתה אם כך גחמה של רגע, אלא בחירה שמחשבה בצדה. נתניהו מודעת לעיניים הרבות שנישאות אליה, וגם אם שכחה זאת לרגע, הקרנבל התקשורתי סביב מלתחתה של מישל אובמה בטקס ההכתרה של בעלה נשיא ארצות הברית, לפני כחודש, סיפק לה תזכורת טובה. יתרה מזאת, סביר להניח כי גם בעלה של נתניהו עצמה הבחין בלבושה לפני שיצאו יחד מהבית. אולי היא אף שאלה אותו לדעתו, אם השמלה מוצאת חן בעיניו או אם היא עושה עמה חסד, ונתניהו השיב לה בטון הבוטח שלו: "בוודאי, שרה'לה" - והמשיך בענייניו החשובים.

אפשר שזה מה שעורר את להט הציבור. לא הממד החושפני של הדגם כשלעצמו או חוסר הכבוד שהוא מפגין כלפי המעמד הטקסי, אלא התחושה שבביתו של ראש הממשלה מקדישים מעט מאוד מחשבה לציבור. כי מה שהשמלה הזאת חשפה בעצם, יותר מכל טפח כזה או אחר, הוא הוויה של אטימות ושל נתק מהנעשה מסביב. שמלת המריבה של שרה, כפי שכונתה בשל ההדים שעוררה, היא לא שמלה של דיאלוג אלא בגד מונולוגי שהמסר המרתיע שבקע ממנו היה של עיוורון ואטימות. כמו מין פרפראזה על מלכה מפונקת ששלחה את העם, על פי האגדה לפחות, לאכול בריוש בשעה שלבשה את שמלותיה המפוארות.

אז מה כן עניין את בני הזוג? מנין נבע הדחף של נתניהו להחצין את מיניותה דווקא באותו הערב? שהרי לדגם המסוים הזה שלבשה יש הקשר אופנתי, וכשהוא נלבש על ידי נשים בשלות, הוא שולח מסר נחרץ כזה. היו שזיהו בשמלה את מדי השרד של מטרונית וראו בשמלה בחירה טבעית של מי שהדימוי שלה הוא של אשה המצווה ביד רמה על בעלה איך לנהל את ענייני המדינה. אבל אותה שמלה עצמה עשויה לצייר את רעיית ראש הממשלה באור אחר לגמרי - כאשת סודו ושותפתו המלאה. על פי אחת הסברות, נתניהו ידע כי השמלה של רעייתו היא בבחינת נפנוף בסדין אדום לעומת עמיתיו לזירה הפוליטית, נציגי המפלגות הדתיות, רגע לפני שהוא ניגש להרכיב את הקואליציה.

וזה אכן היה סדין אדום. על פי הדיווחים, נציגי המפלגות הדתיות והחרדיות שנכחו באירוע נפגעו מאוד מבחירת הלבוש. אריה דרעי אף הפנה את מבטו מנתניהו כששוחח אתה. במאמר המערכת שפורסם לאחר מכן ב"כיכר השבת", אתר חדשות ואקטואליה של הקהילה החרדית, נכתב כי "הגברת נתניהו, שנחשבת למי שמובילה את סדר היום בלשכת ראש הממשלה, לא טרחה לכבד את האירוע בלבוש הולם וביזתה אותו בלבושה שאת תיאור מראהו לא נפרסם מסיבות מובנות, למרות נוכחותם של הרבנים הראשיים לישראל והנציגים החרדיים".

כך או כך, התחושה הלא נוחה מתעצמת לנוכח נתון אופנתי: בחזית השמלה השקופה לכאורה שולבה בטנת בד בגוון גוף. במלים אחרות, זו לא היתה חשיפה לשם ראווה, אלא מראית עין של לבוש חושפני. אז לשם מה בעצם?

עכשיו, כשאני חושב שוב על נתניהו ועל הרגעים שבהם התכוננה לטקס בביתה - כשבחנה את הפרטים הקטנים של שמלתה מול הראי והכניסה תיקונים אחרונים באיפור ובתסרוקת – אני כמעט יכול לחוש את רטט החרדה שעבר בה. בתוך רגעים ספורים היא עמדה להגיע אל הכנסת ולצעוד לתוך אולם שנשלט בידי גברים, נציגי תקשורת וצוותי צילום מרחבי העולם. זה לא רגע אינטימי בשום צורה, לכן ההופעה בבגד חושפני כזה טמנה בחובה אי נעימות, בייחוד לנתניהו למודת הניסיון. אשת ראש הממשלה שיערה לבטח כיצד מבטיהם של הנוכחים בחדר יופנו אליה, ועם זאת במשך הערב לא ניכר בפניה כל סימן לחרדה או לאי נוחות. ואולי יכולתה להתקשח כך היא שמרתיעה יותר מכל.

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 צביעות מבית שוקן- שלילה של נתן אשל כאיש ציבור ועליהום על שמלתה החשופה של שרה.  (לת) אליהו
  • 11:20
  • 07.02.13

  •   הוכיחה שלא שמה קצוץ על אף אחד  (לת) רות בר (חפש בגוגל)
    • 17:47
    • 07.02.13

  •   האמת היא שרק השרוולים שקופים. יש בד חום מתחת לתחרה בגוף השמלה (רואים היטב בתמונה) שאינו חושף דבר, להוציא את העובדה שהבחירה של שרה נתניהו - שכבר מזמן אינה בת תשחורת רזה - בשמלה דקה וצמודה היתה בחירה אומללה. אבל לעשות מזה צ'ימס זו פרובנציאליות שאין כדוגמתה.  (לת) אחת העם.
    • 04:59
    • 08.02.13

  •   קשר? בינתיים, למרות הקירבה הרעיונית לאיראן, זה עדיין לא פשע ללבוש שמלה, אפילו חשופה  (לת) עזי
    • 05:13
    • 08.02.13

  •   הוכחה לטוקבק בתשלום..  (לת) יעלה
    • 09:03
    • 08.02.13

  •   כשמדובר בנתניהו, גם התקשורת והשמאל תומכים לפתע בלבוש חרדי סטייל "כת השאלים" מבית שמש  (לת) פחחח
    • 11:31
    • 08.02.13

02 הבחירה בשמלה לא היתה מקרית. גב' נתניהו רצתה למשוך תשומת לב והצליחה מאוד. מה שמדאיג הוא הצורך למשוך תשומת לב במחיר כה כבד לעניות דעתי. מצד שני אין להתפלא על דבר ממעשיה , דעת הקהל בארץ עליה ברורה וצודקת.  (לת) שיא של טעם רע
  • 11:20
  • 07.02.13

03 למה שכאשה לובשת בגד הציבור כולו צריך להתעסק בזה? שוביניזם גברי ואובייקטיפיקציה של נשים במסווה של ניתוח מודע ומלומד  (לת) שי
  • 11:25
  • 07.02.13

  •   גם אם ביבי היה מגיע בחולצת הוואי וכפכפים כל המדינה הייתה מתעסקת בזה גלילי
    • 18:18
    • 07.02.13

    העניין הוא לא ששרה לא סקסית אלא שהיא לא מחוברת...

  •   שמלת השבת של שרה'לה אבידן
    • 22:26
    • 07.02.13

    למה צריך להתעסק בזה??? כי כשאשה (או גבר) לובשת בגד, הוא נועד לשדר מסר כלשהו ולכן כל הרואים רשאים להגיב על ה-"מסר" הזה, לטוב ולרע!

  •   לא כפרה. קוראים לזה דמוקרטיה. היכולת של עם לבקר את מנהגיו. בצפון קוריאה למשל, זה לא היה עובר  (לת) הבנה בסיסית כאילו
    • 05:15
    • 08.02.13

04 יפה כתבת. כל מלה בסלע  (לת) ל.
  • 11:25
  • 07.02.13

05 מעשה בשמלה. מליחי
  • 11:26
  • 07.02.13

כמה מלים וכמה הבלים נכתבו על השמלה שלבשה שרה נתניהו.מה בדיוק השערוריה ?האם היא הופיעה בחתאית מיני קצרה ?האם היא הופיעה במחשוף עמוק ונדיב .?האם ההופעה שלה היתה פרובוקטיבית?אז איך זה שלמסתכל על השמלה לא נראה שום דבר יוצא דופן? סתם שמלה שלא שווה להביט עליה מבט שני וודאי עלתה הון אבל לא שווה את המחיר.

06 נפלת על הראש ? מיצפטל
  • 11:26
  • 07.02.13

כל המאמר הזה נוטף שנאה עוורת. שנאה לנתניהו ושנאה לאשתו. להזכירכם מדובר באתר של עיתון ולא באתר של ארגון שנאה. אנא התנהגו בהתאם.

07 אכן! האטימות כמכלול היא הדבר המטריד באמת ב"שקיפות". לאה
  • 11:29
  • 07.02.13

רק חבל שחלק לא קטן מהמצביעים נבער מלהבין את המיצגים הללו המתרחשים שוב ושוב לאורך שנות כהונתו של נתניהו.

08 אולי די. אתה לא חושב שהנושא החשוב הזה והכבד הזה כבר מוצה מעל דפי "הארץ" עד זרא? נתנהו הוא ראש ממשלה כושל. אבל ההתעסקות בבגדיה של שרה הופכת אותו לקדוש מעונה. טענותיו כלפי התקשורת נשמעות לפתע הגיוניות.  (לת) דן לב פועם
  • 11:31
  • 07.02.13

09 איזה כתבה מגמתית...די כבר עם השמלה של שרה, לעסתם אותה עד תום !  (לת) נגה
  • 11:34
  • 07.02.13

10 לפעמים שמלה היא רק שמלה...  (לת) פלויצ
  • 11:38
  • 07.02.13

11 שוביניסט מתי
  • 11:40
  • 07.02.13

שונא נתניהו ,שונא נשים בעל אישיות דפוקה .מה ההתעסקות האובססיבית בלבוש של גברת נתניהו.

  •   הכותב היה שמח לו היתה לובשת בורקה. זה היה מראה על רגישות... אין גבול לטמטום??????
    • 13:49
    • 07.02.13

    וזה "עיתון לאנשים חושבים". נו, באמת.

  •   כתבה טיפשית של כסיל משריש. תבדוק אם אין לך כתם בחולצה. אהבל  (לת) אליקו
    • 14:29
    • 07.02.13

  •   מתי..!!! במקורותינו כתוב: "כבוד אדם מלבושו". כך שהמאמר לא עוסק בלבוש שהוא רק הסימפטום, אלא באישיותם הפגומה ובכבודם האבוד של הלובשת ובעלה...!!!  (לת) אורי
    • 14:44
    • 07.02.13

  •   94 פשוט תגובה מעולה! התגלגלתי מצחוק, לכל היתר שכועסים על ההתעסקות השמלה, למה קראתם את כל הטוקבקיסטים, ? ומדוע הגבתם!? אם זה כל כך נמוך.  (לת) רוחמה
    • 11:13
    • 08.02.13

12 ההתעסקות וההתעמקות בנושא מרחיק לכת, האם אפשר לדבר על מדיניותו כבר?! דדי
  • 11:43
  • 07.02.13

אני מצביע מר"צ אבל ההתעמקות בשמלתה של שרה נתניהו חורג מכל היגיון עיתונאי, והאמת שגם מגבולות הטעם הטוב. נתניהו לא נבחרה לאשת ציבור היא אישתו של רה"מ. לסוניה פרס אף אחד אף פעם לא העיר על הגעתה או לבושה לאירועים ונתנו לה לחיות בשקט. הקשר בין שמלתה לניתוק רה"מ מהציבור קלוש מהקלושים, ואני רחוק מלהיות אוהד שלו. כדאי להתעסק במעשיו ולא בלבושה ולאפשר לציבור להתעמק בחשוב ולא בצהוב.

  •   סתם מתאמצים להדגיש את השמרנות של החברה הישראלית. שלא לדבר על שוביניזם. מעצבן.  (לת) א
    • 12:05
    • 07.02.13

  •   מסכים עם כל מילה  (לת) למי אכפת משרה?
    • 12:07
    • 07.02.13

  •   ההשוואה לסוניה פרס היא השוואה בין שמים וארץ, מזרח ומערב, יום ולילה רונה
    • 12:14
    • 07.02.13

    גב' פרס כמעט ולא הגיעה לארועים. כאשר הגיעה בצעירותה התלבשה סולידי ביותר . הגב' פרס עסקה בצדקה ובאופן אנונימי ביותר שניתן להעלות על הדעת. צניעותה של הגברת פרס היתה שם דבר. הגב' נתניהו עוסקת בעיקר בהשלטת רצונה על לשכת ראש הממשלה והפחדת העובדים האומללים הנתונים למרותה. כל השוואה לגברת פרס מקוממת. ובאשר לשמלה, כאן אני דווקא מסכימה. ראוי היה להמנע מראש מפסטיבל הטירוף הזה. שתלבש מה שהיא רוצה. מעניין אותי כקליפת השום. הרבה יותר חשוב בעיני שלא תבקש ממני לממן את ארוחות הפאר ואת בתיה המפוארים, שתממן את הוצאותיה, שתשלם כראוי ותתנהג כיאות לנותני השירות שלה, ועוד יותר חשוב - שתחדל להתערב, לשלוח מלשנים ולהטיל פחד על הלשכה.

  •   א) אתה צודק. ב) אילו רק היתה לו מדיניות...  (לת) דג קר
    • 12:29
    • 07.02.13

  •   תגובה ריקי
    • 13:35
    • 07.02.13

    מה הקשר בכלל. איך אתה משווה את סוניה ז"ל למקרה הזה? כשכולם יודעים שהיא היתה אחת הנשים הצנועות ביותר מבפנים ומבחוץ. סתם לקשקש?.?

  •   סטניה לא בגיעה לטקסים כאלה וכשהגיעה לבושה היה צנוע.  (לת) הוא
    • 16:10
    • 07.02.13

  •   הצניעות של סוניה היתה לשם דבר הצנוע הידוע
    • 17:11
    • 07.02.13

    היא היתה כל כך צנועה - שכל העולם דיבר על כך .
    שיא הצניעות ממש

  •   לסוניה פרס דניאל
    • 19:22
    • 07.02.13

    נתנו שקט משום צניעותה
    סוניה פרס לא דחפה אפה למסמכים סודיים ביותר
    ולא התערבה במנויים פוליטים
    ובעיקר בהדחות של בכירים בממשלה נבחרת,

  •   נתחיל מזה שסוניה פרס לא השתתפה באירועים ולא דחפה את אפה לעניני המדינה
    • 19:47
    • 07.02.13

    אכן גברת נתניהו לא נבחרה לאשת ציבור אבל היא דוחפת את אפה ובוחשת בעניינים.

13 לא צריך להגזים בחשיבות השמלה. סתם חוסר טעם ומחשבה  (לת) יובל
  • 11:43
  • 07.02.13

14 "בגד מונולוגי שהמסר המרתיע שבקע ממנו היה של עיוורון ואטימות" WTF  (לת) תמצאו חיים. ותביאו גם לי קצת.
  • 11:44
  • 07.02.13

15 החטא ועונשו - החטא שלנו הוא שלא השכלנו עדיין לשלוח את ביבי וליברמן סופית הביתה, והעונש שלנו הוא כבד מנשוא - שהמדינה שלנו תסבול אותם עוד קדנציה אחת. ה העונש של ביבי - זו שרה -רחמים עליו, אחרי כל יום עבודה מתיש, הוא חוזר לשרה......... והעונש של שרה, זו שרה עצמה - מסכנה........  (לת) עמך
  • 11:47
  • 07.02.13

16 לא טובות ממנה הן עדת המלקקות כמו לימור ליבנת וג. יפית שיצאו משום מה להגנתה. פשוט מזעזע !  (לת) נורית
  • 11:48
  • 07.02.13

17 היא ומי שמוגדרת שרת התרבות הן תת תרבות, בושה לעם היהודי שבעבר נחשב כעם נאור ואינטליגנטי  (לת) אולי ימנו את שרה כשרת התרבות, כך אנו נראים לצערי
  • 11:49
  • 07.02.13

18 השמלה היא לא הנושא/בעיה. הבעיה היא... נתי
  • 11:50
  • 07.02.13

תפקיר ראש-ממשלה הוא קשה, מחייב אחריות וכו׳. מסכן הוא מר נתניהו שבתום יום עבודה מקבלת את פניו אישה כזו, הן בהיבט הרגשי והן בהיבט האסטטי

  •   בכל פעם שאני רואה או שומע את נתניהו בני
    • 13:29
    • 07.02.13

    אני מודע לכך שאת עונשו כבר קיבל. וכמו האל היווני פרומטיאוס, כך גם ביבי נדון לסבל עד יומו האחרון. אצל פרומטאוס זה הנשר. אצל ביבי זה שרה.

  •   הסר דאגה. ביבי ממש לא סובל מעודף רגשות או רגישות.  (לת) הזוג הזה ראוי זה לזו. צמד חמד.
    • 14:15
    • 07.02.13

19 הגברת פשוט שמה ז... על כולנו. אני היא
  • 11:50
  • 07.02.13

מה לא ברור כאן?
זו היתה פרובוקציה ברורה ומכוונת, שמשמעותה..."אני ש.נתניהו, מלכת הארץ הזאת, ואני יכולה לעשות מה שרק מתחשק לי, ואתם, נתיני העלובים, יכולים לקפוץ לי כולכם".
זה הסאבטקסט של האאוטפיכס הפאתטי הזה.
וזהו זה, וזה הכל.

20 פעם ראשונה שאני מסכימה עם דבריה של מפלגת שס פשיוניסטה
  • 11:51
  • 07.02.13

פעם ראשונה שאני מסכימה עם דבריה של מפלגת שס

21 טור שוביניסטי במסווה של ביקורתי  (לת) מיכל
  • 11:51
  • 07.02.13

  •   גם אני חש ככה.  (לת) אורלינג
    • 12:52
    • 07.02.13

  •   פשוט מאכזב שידיעה כזו מקבלת כותרת שרון
    • 13:40
    • 07.02.13

    הארץ (ואני מניחה שגם אחרים) צריכים פשוט להתבייש!
    מי בדיוק אתם חושבים שאתם?? מבקרי אופנה יעברו בבקשה אחר כבוד לטורי הרכילות ויפסיקו להטריד את אשת ראש הממשלה ובעיקר אותנו בזוטות שעצם ההתעסקות בהן פשוט מעליבה.
    וגם אני כמו שכתבו למעלה מצביעה מרצ ולכן לא נחשדת בעודף אהבה לנתינהו. אבל העיסוק הוא מגעיל ולא רחוק בעיניי מהדרה של נשים בכל מרחב ציבור שהוא- תהיי יפה ותשתקי ואם את לא נראית טוב בעיניינו עדיף שפשוט לא תהיי.
    מאכזב, מגעיל, מקווה שנתניהו לא תשתוק על כך ותגיב בכל צורה שהיא.

    פשוט חצופים!!

  •   זה לא מהשוביניזם. זה משנאת נתניהו של הארץ  (לת) אבי
    • 17:29
    • 09.02.13

22 סקסיסטיות שמקרינה צביעות הכתב פתאט
  • 11:53
  • 07.02.13

ההתעסקות של הארץ בשמלה של נתניהו רק מלמדת כי השנאה שלכם לראש הממשלה פוגעת בשיקול דעתכם.
כמה כתבות ופרשנויות צריכות לנגוע לבחירת שמלה לא מוצלחת של אשת פוליטיקאי? האם זה באמת כ"כ חשוב? מעולם לא היו נשות פוליטיקאים שלבשו דבר שלא בטוב טעם?
מי שבאמת, ובמודע בעל טעם רע זה כתבי הארץ אשר לא עוזבים את השטות הזאת. כנראה שהבנתם כי אתם לא מצליחים לפגוע בנתניהו ולהשפיע על הציבור באמצעות ביקורת לגיטימית אז עברתם לקטול את אישתו.
הצביעות שלכם היא אחת הסיבות שהציבור מאס בכם.

23 גוף האישה ורד
  • 11:53
  • 07.02.13

גם אני לא ממש מחבבת את אשת ראש הממשלה. אבל... צריך מדי פעם לעצור את הביקורת המשתלחת של הציבור ולחשוב קצת יותר רחב. א. אין שום דבר רע בגוף האישה (רזה או שמן) וזה בסדר לחשוף לפעמים טפחיים. ב. פתאום חשוב לכולם לכבד את הדתיים - סליחה מתי בפעם האחרונה הם כיבדו אותנו ואמרו לעצמם - או קי אנחנו חיים בחברה חילונית בואו נתחשב גם בהם. ג. כן - יש פה אמירה בסאב טקסט של אני שמה עליכם ז...!! יחד עם זאת מה רע לשבור קצת מבני חשיבה חברתיים שחייבים להתלבש בקוד מאוד ברור לאירועים מסויימים. ד. ואולי זה מה שהיא רצתה להשיג - רעש תקשורתי - וקבלה את זה מכולכם במנות גדושות.

24 נפלת על הראש? כתבה כזו ארוכה על שמלה של האשה של ראש הממשלה? שכחת שאשת ראש הממשלה היא אשה עובדת שיש לה עיסוקים משלה ואולי רק ברגע האחרון קבלה מידע על האירוע כאשר למרבה הצער כל השמלות האחרות היו בסל הכביסה.  (לת) די להתעלקות על אשת ראש הממשלה
  • 11:54
  • 07.02.13

  •   קיבלה מידע ברגע האחרון??? רוני
    • 12:32
    • 07.02.13

    את/ה הזויים לגמרי.
    פתיחת הכנסת הוא לא אירוע שמקבלים עליו הודעה בדקה התשעים.
    זה לא פתיחת מועדון לילה ברחוב המסגר.
    וגם האפשרות המטופשת ש"כל בגדיה היו בסל הכביסה" היא מגוחכת לגמרי. מדובר באשת ראש הממשלה, שצריכה להיות ערוכה לכל אירוע, ויש לה ללא ספק די והותר אנשים לשירותה (אשר להם היא תזרוק נעליים בראש ברגע המתאים), שידאגו שלא יקרה מצב כזה.

  •   לא דייקת. השמלות האחרות של הגברת לא היו בסל הכביסה אלא במזוודה, ממתינות לניקוי היבש במלון בחו"ל  (לת) לדי להתעלקות
    • 12:48
    • 07.02.13

  •   אשמח לקבל קצת מהחומר שיש לך.  (לת) אזוב שבקיר
    • 13:06
    • 07.02.13

25 כתבה גרועה, היית יכול פשוט לכתוב על חוסר הכבוד לנציגים הדתיים באירוע עצם לבישת השמלה, או לדבר על המעורבות הבלתי סבירה (נושקת לפלילית) של הגברת הזו שאף אחד לא בחר בה ושיש לה יד ורגל בהתנהלות מדינתנו. המישמש שיצרת מוציא את העוקץ משני נושאי הכתיבה האפשריים הללו ומעיד בעיקר עליך ככתב  (לת) משה
  • 11:56
  • 07.02.13

26 די עם ההתעסקות בשטויות. נמאס העיסוק ונמאסו כל הכותבים על הנושא  (לת) מנתח טקסטים
  • 11:57
  • 07.02.13

27 יש לי הרגשה שהקלטת אותי הבוקר נואמת לבן זוגי... כל מילה מדוייקת  (לת) קוראת
  • 11:58
  • 07.02.13

28 פתאום בעיתון הארץ כולם רגישים לחרדים. אריה דרעי הפנה את מבטו, גוועאלד. כשהחרדים מורידים תמונות נשים מפרסומות, אזי הם בהמות שוביניסטיות שמתגרות מכל דבר. מוסר כפול של עיתון מגוייס. אתמול הייתה כאן כתבה האם ייתכן פמניזם-ימני. מה שבטוח, ששובינזם וחושך שמאלניים ייתכנו, ובשפע.  (לת) עודד
  • 11:58
  • 07.02.13

29 הרבה מילים שלא אומרות כלום כרמל
  • 11:59
  • 07.02.13

מה רצה המשורר להגיד?

30 מאיפה הרוע הזה? אחד שאיכפת לו.
  • 11:59
  • 07.02.13

יש לך ביקורת על המדיניות של נתניהו? כתוב על זה בעיתון. אבל למה ההיטפלות הזו לזוטות שבזוטות כדי לפגוע במשפחתו בכל הזדמנות אפשרית. פתאום כל החילונים הליברלים נהיו נורא רגישים לחוסר צניעות בטקסים ממלכתיים.

31 טעות של הסטייליסטית ושל שרה , התעסקות בזה חסרת פרופורציות  (לת) מני , לא ליכודניק
  • 12:10
  • 07.02.13

32 לא משנה מה היא הייתה לובשת עדיין היו יורדים עליה בגלל שנוח לעשות את זה שי
  • 12:11
  • 07.02.13

זה מצחיק שפתאום לעיתונות איכפת מהחרדים מזה שזה לא לבוש צנוע.מצחיק לקרוא את זה..איך אומרים טיפה פרופורציה..לא יזיק אם מידי פעם תתנו מחמאה..

33 העיסוק האובססיבי של התקשורת בנושא מלבושיה של שרה נתניהו הוא פשוט מבחיל  (לת) קורא
  • 12:12
  • 07.02.13

  •   אמור לי - בארה"ב לא מתעסקים בלבושה של הגברת הראשונה? ומה בזו של קרלה ברוני אשת הנשיא לשעבר, או בשל מרקל מגרמניה?  (לת) העולם הגלובלי כפרובינציה אחת גדולה
    • 17:54
    • 07.02.13

34 ובאותה מידה, יכולתי לומר שהשמלה של גב' נתניהו דווקא נועדה לשדר פתיחות ועממיות - ועל כן היא בחרה ללבוש לא שמלה מפוארת, יקרה מאד למראה או מעוצבת לעילא - אלא שמלה שדומות לה יכולות להלבש (ולמרבה הצער אכן נלבשות) ע"י נשים רבות במדינת ישראל, במידות משתנות של הולמות וטוב טעם. או לומר שהגברת נתניהו בחרה להביע עמדה בנוגע להדרת הגוף הנשי, דווקא במעמד זה. או שאולי נשתוק ונפסיק לדוש בנושא. לבשה מה שלבשה, יש במדינת ישראל כמה נושאים הרבה יותר חשובים לדון בהם...  (לת) די כבר
  • 12:17
  • 07.02.13

35 יש תחושה שהשמלה נלבשה בכוונה, להסיט הדיון ממעשה המרכבה של בעלה..  (לת) מיכל
  • 12:19
  • 07.02.13

36 שרה אני מרשה לך תקציב ביגוד למלבישה...  (לת) שירה
  • 12:19
  • 07.02.13

  •   אני לא תומכת בבעלך, שרה, אבל הציבור אוהב אותו ויותר מכך את ההתעסקות בך. מילת עידוד
    • 14:04
    • 07.02.13

    אני לא יודעת אם זה מנחם אבל גם קייט (מידלטון) ומישל (אובמה) ועוד רבות וטובות נאלצות להתמודד עם החיטוט החולני בלבושן. את לא לבד.

  •   אל תדאגי שירה ע.מ.
    • 15:08
    • 07.02.13

    יש לה סטייליסטית - אמנם חסרת טעם וחוש אסתטי - ועל חשבוננו. הסירי דאגה מלבך

  •   את מעמידה את שרה באותו מקום עם מידלטון ואובמה??? בלה
    • 17:01
    • 07.02.13

    חחחח....היתה מתה.

  •   זה הציבור אוהב אותו ? בלי ליברמן הוא לא היה מרכיב ממשלה רוב רובו של הציבור לא בחר בו
    • 22:23
    • 07.02.13

    תקראו את תוצאות הבחירות - את המנדטים של הליכוד ביתנו צריך לחלק לשניים . וכך רק 15 מנדטים ז"א 450,00 אנשים בחרו בביבי ממש וכך 105 מנדטים לא היו לביבי .

37 אז בגדי החרדיות הם אטימות שמקרינה שקיפות?  (לת) ליצן משקיף
  • 12:20
  • 07.02.13

38 חברים/ות, אולי די? הרי כולם יודעים VV
  • 12:21
  • 07.02.13

שאם סתיו שפיר היתה לובשת שמלה שחורה ואלגנטית כזאת, אף אחד לא היה פוצה את הפה. בסה"כ אנשים מרשים לעצמם להשתלח בה מכיוון שהיא מבוגרת ולא רזה (ולא, אני לא בדיוק מתה על שרה...). השמלה אלגנטית, אולי לא מחמיאה לה ספציפית, אבל לחלוטין מתאימה לאירוע כזה. והחרדים - שיעצמו את העיניים. יאללה די כבר עם השטויות

  •   את טועה, ובגדול לילי
    • 14:05
    • 07.02.13

    לאף אחת שמלה כזו, שמקומה במועדון הפוסיקט, לא היתה עוברת בשתיקה.
    גם קרלה ברוני או סמנתה קמרון המושלמות היו חוטפות על הראש אילו העזו ולבשו שמלה כזו ליום פתיחת הפרלמנט.
    אבל הן לא היו עושות את זה, וזה ההבדל.
    הן לא היו מבזות את בן זוגן ואת כבודו של הפרלמנט וכבודם של אזרחי המדינה בהופעה נלעגת והזויה מהסוג הזה.

  •   אלגנטית?! אלה
    • 16:30
    • 07.02.13

    ברור, ביחס לאופנת מרסל ברחוב אלנבי היא שיא האלגנט.

  •   בדיוק כך - את האירופאיות היו שוחטים מזמן... אבל אין מצב שיתלבשו כך  (לת) קוראת
    • 12:56
    • 08.02.13

39 נו די כבר...הגזמתם לגמרי שלומי
  • 12:22
  • 07.02.13

אישה בשלה שלבשה שמלה שלדעתה נראית טוב. לא חשפה את עצמה כפי שכולם מודים ( הרי היתה ביטנה בצבע עור)..אז מספיק לרדת עליה.

האם אין לחרדים ולכולם בעיות גדולות יותר מאשר השמלה של אשת ראש הממשלה

40 מספיק. מספיק עם העיסוק בשמלה. מר נייס גאי
  • 12:23
  • 07.02.13

מצחיק אותי לשמוע את עיתון הארץ דואג ומזכיר שוב ושוב את הצורך להתחשב ברגשות החרדים בכנסת. נו באמת. וזאת כבר הכתבה ה- 3 (!!) על השמלה הזאת. מספיק, זה כל כך חסר טעם... די. תקפתם מתחת לחגורה, ויותר מידי פעמים. יש לכם בעיה עם ביבי - תתעסקו עם ביבי, עם המדיניות שלו, עם האישיות שלו, החוקים שהוא מעביר וכו'. כל השאר - תשאירו למגזין 'אופליין'.

41 אין שם כניראה מי שמעז להגיד לה שזה לא הולם. במקרה הזה אני אומר את המשפט שבדרך כלל מעורר גועל: היא בעצמה הביאה את זה על עצמה שלא תתבכיין, הביקורת 100% במקום  (לת) בנימין נתניהו. הוולך זקוף בביתו. מתחת לשטיח.
  • 12:24
  • 07.02.13

42 זה פשוט נורא ההתעמקות שלך בשמלה בשמלהאדומה
  • 12:26
  • 07.02.13

באף מקום בעולם תרבותי לא היה מעז איש להביע את דעתו הנחרצת בצורה כל כך וולגרית כמו עמיישראל זה מראה על פרובינציאליות לשמה.

43 שרה מלכה מפונקת?? מלכת הטראש השמנה תואר מתאים לה יותר.  (לת) עדן
  • 12:27
  • 07.02.13

44 לפעמים שמלה היא רק שמלה נציג הרוב השקט
  • 12:27
  • 07.02.13

אמנם מעניין מאד לבקר את הבחירה של שרה ולצחוק על מימדי גופה, ובטח שמעניין מאד לשער מה עמד מאחורי המחשבה ללבוש את השמלה דווקא בערב זה, אבל זו לא זכותנו. לכל אדם יש זכות להתלבש כרצונו, כל עוד הוא עומד בכללים המוסכמים של החברה. לאותם אנשים שלא נאה להם - שלא יסתכלו, יש הרבה חברות כנסת חדשות שמתלבשות יותר בצניעות. אני הייתי מצפה מאנשים להתמקד בדברים שנאמרו בארוע, ובתוכניות שיש לבעלה של שרה עבורנו, מאשר בבחירת השמלה.

45 עצה לכולם:  (לת) לשתות כוס מים ולהירגע
  • 12:30
  • 07.02.13

46 הזוג הישראלי הראשון מבזה את הפירמה. נא להכין שמלה הולמת לארוע אובמה!!  (לת) שרון
  • 12:31
  • 07.02.13

47 כשהיא מסתכלת במראה היא לא רואה את מה שאנחנו רואים - היא פשוט מסכנה אני מרחמת עליה!!!  (לת) רינה
  • 12:35
  • 07.02.13

48 ביבי פוחד מאשתו מאיה
  • 12:39
  • 07.02.13

נתניהו כ"כ פוחד מאשתו אחרת היה אומר לה משהו על השמלה המחרידה הזו, אלא אם כן הוא לא טורח להסתכל על אשתו בכלל..

49 האמת ? נמאס . ענת
  • 12:41
  • 07.02.13

בסדר הבנתי את הדאחקות ביממה שלאחר מכן - אבל בשביל מה כל ההתבוססות הזאת ?

אני תוהה מתי בפעם האחרונה הסתובב לו הפובליציסט במרחבי הארץ , למען האמת .
הרי זאת מדינה של חוסר טעם ויזואלי מן המעלה הראשונה - החל מנופיה העירוניים וכלה במלבושי אזרחיה .

אם כבר - אני חוששת שזאת הפעם הראשונה בה הגברת נתניהו נראתה פה כאחרונת הישראליות . הרי מלאה הארץ טייצים צמודים , שמלות מיני ותחרות - על כל ישראלית ללא שום קשר למשקל / גובה ולצערי גם גיל .

תסתכלו עם איזה בגדים מלבישים את היותר שמנמנות ( ואף צעירות ) בלמשל " דה ווייס) - ותבדקו אותי .

אני חושבת שהיא שמה מראה יפה מאוד למול עינינו - אנחנו משום מה בוחרים שלא לראות .

50 שחר? כולך חושך ואפלה! לא צריך לראות את התמונה שלך כדי לראות כמה אתה מגעיל ומדיף שינאה מצחינה. מעניין מה גורם לאנשים כמוך לכתוב ולחשוב על מחיאות הכפיים שבדרך. כנראה הסביבה החברתית שלך מקבלת סוג כזה של שינאת האחר, יה מכוער!  (לת) משה
  • 12:44
  • 07.02.13

51 מה אכפת לך מה היא לובשת? ברהלה
  • 12:45
  • 07.02.13

גורם לשמאל להראות קטנוני ושונא חינם. יש מספיק נושאים בהם ניתן וצריך לבקר את ביבי. השלמה של אשתו אינו אחד מהנושאים הללו. כתבה מיותרת.

52 המהפכה הצרפתית פרצה בגלל עוורונם ואטימותם של המונארכים לרחשי לב העם זו לא השמלה
  • 12:45
  • 07.02.13

נכון שזו רק שמלונת, שאמנם היתה נראית נפלא על קייט מידלטון, אך היא מזעזעת כשלובשת אותה מטרונית עתירת שנים ומשמנים, אבל גם המהפכה הצרפתית הלא פרצה בגלל אמירה המיוחסת, כנראה בטעות, לאנטוניה לבית הבסבורג, הלא היא מארי אנטואנט האלמותית "אם אין להם לחם שיאכלו עוגות (בריוש במקור)". בניגוד למה שמשער הכותב אני בטוחה למדי שללבישת השמלה קדם ויכוח קולני בין בני הזוג נתניהו. עם IQ כפול משל איינשטיין מר נתניהו מסוגל היה להבין שהגברת נתניהו נראית כפרובוקציה בבגד הזה ושותפיו המיוחלים לקואליציה מהסיעות החרדיות יראו בכך התגרות מכוונת. אך בנימין לא הצליח לשכנע את אשתו ללבוש משהו שימשוך פחות אש. אם לא הצליח לרכך אותה ולהשפיע עליה להתלבש בהתאם למעמד הממלכתי, עניין טריויאלי, יש להניח שצפויה לנו קדנציה גרועה מאד והקפריזות של שרה נתניהו הן שיקבעו את החלטות הממשלה החדשה, אם בכלל תקום.

53 MAGIA LO.....Right? i y
  • 12:45
  • 07.02.13

I mean Le Bibi

54 למי איכפת מה היא לובשת ? מה אנחנו חבורה של רבנים שמפלפלים בתשוקות שלנו לגבי כל לבוש ?  (לת) זה לא מכובד
  • 12:49
  • 07.02.13

55 מה שהיא שאלה את ביביהו זה "?Does my ass look bad in this dress " ומטעמי פיקוח נפש הוא ענה לה "כמובן שלא יקירתי". בן
  • 12:49
  • 07.02.13

זה הסיפור האמיתי

56 יפות אינן נזקקות לחוסר טעם כזה  (לת) איש
  • 12:50
  • 07.02.13

57 קצת מוזר שעיתון הארץ פתאום הפך להיות משמרות הצניעות  (לת) שמוליק
  • 12:50
  • 07.02.13

  •   מסכימה עדה
    • 13:07
    • 07.02.13

    למרות שאינני ממעריצותיה , אני מסכימה עם הכותב! מותר לה להתלבש כרצונה!

  •   מה הקשר לצניעות? יש לבוש שמתאים לחוף הים ולבוש שמתאים ליום פתיחת מושב הכנסת. זה לא נורא קשה להבחין בהבדל  (לת) שירה
    • 18:50
    • 07.02.13

58 איך אתה ישן בלילה עיתונאי קטן שלי? דוד
  • 12:52
  • 07.02.13

איך אתה ישן בלילה
עיתונאי קטן שלי
איך אתה נרדם
על מה אתה חולם בלילה
אחרי שפיכת הדם
איך אתה נרדם
בן אדם, איך אתה נרדם

59 אלהים יעזור לה , ולנו  (לת) כמו שאומרים
  • 12:54
  • 07.02.13

60 היכן כל הפמיניסטיות? טור שלם שתוקף אשת ראש ממשלה על השמלה שלבשה כאילו באה לטקס עירומה. הייתכן שפמיניזם מבחין בין נשים ימניות לשמאלניות? בכל מקרה שיתבייש הכותב ושנתבייש כולנו תאוות הדם שלנו שלא מבחינה בין ביקורת על ראש ממשלה להשפלת אישתו במקומות הנמוכים ביותר. זה באמת מעציב אותי ולא משנה בכלל כמה היא נחמדה או לא...אני באמת ובתמים הגעתי למסקנה שהפמיניזם במדינה צבוע כי אחרת אין הסבר להשתלחות הרבתית הזאת בכל כלי התקשורת כשבסיס הביקורת הוא שמלה מטופשת... ערן
  • 12:54
  • 07.02.13

ולכותב הטור- מי יתן שאישתך ביום מן הימים תבוא לאיזה אירוע שלך עם לבוש מביך וזה יהפוך לשיחת היום בקרבתך...מעניין איך תרגיש ומעניין איך היא תרגיש. אבל כשמדובר בנתניהו מותר לנעוץ סכינים גם במקומות רגישים ולתת למצפון ללכת לישון...

  •   הבעיה היא שהגברת בדרך כלל לבושה בצורה מביכה. אין לה שום מודעות עצמית למראה שלה. אישה שמכבדת את עצמה ואת גופה, ובעיקר בתפקיד אשת ראש הממשלה שנוסעת אתו בעולם, חייבת להתעורר וללמוד להתלבש בצורה הולמת את גופה ואת המעמד!  (לת) לערן, הבנת את זה?
    • 14:04
    • 07.02.13

  •   מצטרף לתגובתך. כנראה שאדון שחר אטואן נשוי לכונפה וזה מה שאוכל אותו.  (לת) אורן מפתח תקווה
    • 14:15
    • 07.02.13

  •   אינך צודק יאיר
    • 14:18
    • 07.02.13

    כל אשה של פוליטיקאי בכיר, בין אם אם רוצה או לא, נחשפת לאור הזרקורים. זו חשיפה מרצון, מפני שהן הבעל והן אישתו חייבים לקחת זאת בחשבון הרבה לפני שוליטיקאי רץ למשרה כלשהיא. בכל העולם נשות נשיאים וראשי ממשלה נחשפים בדיוק לאותה ביקורת. יש הבדל בין המישל אובמות והקרלה ברוניז לבין הלאה רבינים ושרה נתניהוז. אשה בגיל ומעמד כזה היתה כן צריכה לשדר נינוחות עם גילה ומעמדה. במקום אלה, היא שידרה מיניות מביכה וחןסר טעם משווע גם כשמדובר באדם לא-מודע לאופנה כמוני. שרה אינה תמצית בייותיו של בעלה, זה נכון, אבל היא צריכה לפחות לסייע במיזעור הביקורת ובזה היא נכשלה בענק!! ואני איש נתניהו!! תומך גדול!!!! נו? אז מה?? מה שנכון עדיין נכון. השמלה הזו היתה מכוערצ להפליא ונראתה ג ר ו ע על משמני שרה. את האמת אי אפשר לשנות!

61 היא רק רוצה להרגיש סקסית. בדתיים ימשיכו ללכת לזונות כל יום, דיי לצביעות  (לת) יואב
  • 12:56
  • 07.02.13

62 Sara's Dress uri
  • 12:56
  • 07.02.13

Someone in Ms. Netanyahou close circle (maybe her children even) should tell her that she is not young, not beautiful, somewhat over weight, and not sexy. In this chance even to suggest a new direction for her hair style..

63 זה בכלל לא שטויות, זה תרבות מיכל
  • 12:57
  • 07.02.13

זה לא קשור אם היא שמנה או רזה, היא אשת ראש ממשלה ביום פתיחת משכן הכנסת, לא במפגש עם חברים. היא לא חייבת לבוא, אבל לבוא ככה זה חוסר כבוד וחוסר תרבות.

64 באירן היו תולים אותה חמינאי
  • 13:02
  • 07.02.13

מדינת הלכה - הלכה המדינה

65 טור דוחה ערן
  • 13:10
  • 07.02.13

העורך לא היה צריך לאשר לפרסם דבר כזה

66 מי שלא ראה לביבי הייתה חליפה שקופה  (לת) ביבי קינג עירום מכל חיית השדה
  • 13:10
  • 07.02.13

67 השמלה של שרה דלית
  • 13:13
  • 07.02.13

די .כמה עוד אפשר לרכל על אותה בעלת שמלה.
השנאה שלכם תהומית.
אחרי הכל היא אשת ראש ממשלה . מספיק עם השנאה הזו.
זה מגעיל מאוד.

68 קשקשת אסטטי
  • 13:16
  • 07.02.13

ממתי "עיתונאי" אופנה ממנף את אומנותו, הלא חשובה, אף לא ככלי ביטוי תרבותי בעידן בו כל ביטוי הוא תרבות, עלובה וירודה ככל שתהיה, לאבחנות פסיכולוגיות, פוליטיות ואחרות. נדמה שעצם הקו המערכתי בעניין נתניהו ובני ביתו, גולש לכתיבה מיותרת על דבר שכול כולו טעם, חוסר טעם או טעם רע.
עצם הכתיבה, כאילו מלומדת, כאילו מעמיקה יומרני, מגוחך ומיותר.
זכותה ללבוש או לא ללבוש ככל העולה על רוחה ואם דרעי אינו יכול להביט שיחסוך את השיחה וישב בביתו.
לעזאזל עם כל השטויות שטוחנים אותנו עימן.

69 זו הפעם הראשונה שאני בעדה,אם הרגיזה את החרדים בכוונה תחילה,שאפו!  (לת) סוניה
  • 13:16
  • 07.02.13

70 תגובות חולניות להם ולא יחשו ט.ו.
  • 13:22
  • 07.02.13

רק בעלי דמיון חולני רואים בשמלה עם בטנה מראה גוף, אפילו הדתיים לא

71 בדיחת השבוע: כתבה בהארץ "שמתחשבת ברגשות החרדים" אליעד
  • 13:25
  • 07.02.13

מה לא עושים כדי הכנס בשרה נתניהו, דרעי הכחיש כל קשר ואמר שלא הרגיש שום מבוכה

72 חסרת טאקט בלבושה ועם זאת.... ורונה
  • 13:25
  • 07.02.13

מטרידה אותי יותר ההסכמה/כניעה לעובדה שהדבר הזה "מנהל את הלשכה" ומשפיע על החלטות חשובות.

73 האמת היא ששרה'לה ושמלת השבת הכניסו קצת שמחה לחיינו (ובעיקר -שמחה לאיד). נמאס לנו קצת מאירן, סוריה, חיזבללה וכו'. סוף סוף אפשר להסתלבט על אשת (רעית) ראש הממשלה - כמו במתוקנות שבמדינות. ממש חזון אחרית הימים.  (לת) אריק
  • 13:26
  • 07.02.13

74 מעניין  (לת) נעמה
  • 13:34
  • 07.02.13

75 וייט טראש במיטבו - אח איזה כיף! רעיית ראש הממשלה מייצגת נובו- רישיות אשכנזית במיטבה. אחרי שנות דור של עוני באירופה , הכסף שנפל עליהם בארץ עדיין לא מצייד אותם בטעם טוב . בגלל זה אתם מתרגזים עליה היא פשוט מביכה אותכם. לפחות אנחנו , שירדנו מנכסינו במדינת ישראל לא איבדנו את טעמנו המשובח  (לת) מזרחית
  • 13:34
  • 07.02.13

  •   מה זה טעם משובח....כולכן הפכתן בלונד מחומצן ושמלות נצנץ משוק הכרמל. שלא לדבר על "הכלוןת" העירומות שמצהירות בשביל הצבא ומגיעות לחופה עם השדיים בחוץ. והחתנים??? יותר טוב שלא נתחיל....  (לת) מיגי בוקנים
    • 19:14
    • 07.02.13

76 השמלה של שרה היא לא האישו אבל היא סימפטום  (לת) מיקי
  • 13:41
  • 07.02.13

77 כיון שהביקורת היחידה תידרוש שימוש תכוף במילים בנות ארבע אותיות, ראוי לא לדבר.  (לת) כסיף
  • 13:41
  • 07.02.13

78 ביבי לא רואה אותה ממטר יוסי גוריון
  • 13:41
  • 07.02.13

אם ביבי היה מסתכל על שרה הוא בטח היה מונע את הבושה הזאת. או שגם הוא חסר טעם וחסר בושה ?

79 ביבי לא רואה אותה ממטר יוסי גוריון
  • 13:42
  • 07.02.13

אם ביבי היה מסתכל על שרה הוא בטח היה מונע את הבושה הזאת. או שגם הוא חסר טעם וחסר בושה ?

80 הגברת מקבלת מימון נדיב מאד לצורך רכישת תלבושותיה - הציבור שמשלם רשאי לבקר,במיוחד כאשר יורקים בפרצופו.  (לת) כסיף
  • 13:42
  • 07.02.13

81 איזו רגישות לחרדים- פשוט לא יאומן... יהודה
  • 13:42
  • 07.02.13

איזה צבועים אתם, הרי אתם האחרונים שאיכפת להם ממה שמפריע לחרדים, אם ננים היתה זו אשתו של אולמרט שהיתה מגיעה ככה לאירוע- והחרדים היו מתלהמים- הייתם צועקים בקול גדול- שמותר לה ללכת איך שהיא רוצה ושהחרדים מנסים לכפות עלינו מדינת הלכה- אז עכשיו שזו אשתו של ביבי פתאום אתם רגישים לחרדים המסכנים שנכוו מהופעתה?!
כ"כ הרבה צביעות שבא לי להקיא...

82 אם היינו במשטר מלוכני של מאות קודמות - היה צריך לערוף את ראשו של מי שעיצב את השמלה או הציע לה ללבוש אותה לא חסידה של שרה
  • 13:43
  • 07.02.13

זה ממש סיפור "בגדי המלך החדשים". לא היה שם אף אחד שיגיד לה את האמת.
אני בדרך כלל מאד מתרשמת מהכתיבה האינטיליגנטית של אטואן, הפעם לא היה שום דבר חכם או חדש בטקסט הזה, על נושא שכבר נכתבו עליו הרבה מילים.

אני ממש לא חסידה של שרה, אבל האירוע הזה מעורר בי יותר מבוז או כעס, חמלה על האשה הזו. שככל הנראה מנסה בכל כוחה לצמצם את הזעם הלאומי כלפיה, וכל פעם מחדש מצליחה לעשות את הדברים הכי מטופשים.

תיאורית הקונספירציה כאילו השמלה נלבשה בכוונה כדי להרגיז את החרדים היא בעיקר מטומטמת. בתוך כל המורכבות של המגעים הקואליציונים מישהו באמת חושב שביבי אמר לה לפני שהם יצאו מהבית "תלבשי את הבגד הכי זנותי שאת יכולה"?

גם תיאוריית קונספירציה פחות קיצונית שבה היתה לאיזשהו יועץ תקשורתי תוכנית ליצור פרובוקציה אישית שקשורה לאשת רוה"מ לעתיד כדי להסית את הדיון מהסוגיות המדיניות שעל הפרק, היא די מטומטמת.

מדובר בפאדיחה של חוסר מודעות עצמית, שגם מעידה שאין אף אחד בפמלייה שיגיד לשרה את האמת בפנים. זה גרוע דיו בלי לנסות להלביש על זה עוד משמעויות נסתרות.

אני מתנגדת נחרצות לדיון באשר למבנה גופה של שרה, ומה מחמיא או לא מחמיא לה כאשה, הבעיה בסיפור הזה שהבגד לא עמד בסטנדרטים של לבוש ממלכתי, בטח לא באירוע של השבעת ממשלה.

ואם כבר מדברים על "המלך הוא עירום", אז כן שווה להתייחס גם לתספורת "הלוואה וחיסכון" של ביבי. נכון שסוגיות של הופעה ומראה הן בתחום הפרט, אבל הן גם מקרינות על האדם. אולמרט זכה להרבה כבוד כשוויתר על ה"הלוואה וחסכון" שלו והתמודד כמו גבר עם התקרחותו.

83 הבעיה היא ההתעסקות המוגזמת במה שלובשת הגב' נתניהו. כנראה שהכל כשר כדי לנגח את ביבי.  (לת) מתן
  • 13:45
  • 07.02.13

84 ראש הממשלה גיבור. לצאת איתה מהבית שף
  • 13:45
  • 07.02.13

זה לא פשוט בכלל

85 ואף מילה על לודמילה תיכון?  (לת) דוד
  • 13:48
  • 07.02.13

86 שוב הצליח ביבי להסוות את הדיון הציבוריהאמיתי והמהותי והפעם בעזרת השמלה של אשתו... רבותי, יש ילדים שאיןלהם אוכל, יש הורים שאין להם בית ועוד כמה בעיות קטנות... אז למי איכפת מה שרה לבשה?...  (לת) הוא יודע לעוור אותנו
  • 13:51
  • 07.02.13

87 חלאס, מה ההתפלספות הזו - כולה אשת רוה"מ עם טעם גרוע בלבוש  (לת) לא אטימות ולא בטיח
  • 13:51
  • 07.02.13

88 מר אטואן הנכבד, אתה זקוק למשקפים. מתחת לתחרה "הנוראה" תפורות רצועות בד בצבע ורדרד, מה שקוראים "צבע הגוף". יכול להיות שזה לא לטעמך - אבל אין בשמלה זו שום מילימטר "חושפני". בקצה השרוולים הצבע ממש בולט לעומת צבע ידיה ורואים את קפלי הבד.  (לת) צר לי לקלקל שמחות
  • 13:52
  • 07.02.13

89 אם היא הסתכלה במראה והרגישה יפה מי אתם שתגידו לה מה יפה ומה הולם? אתם חבורת פרימיטיביים
  • 14:06
  • 07.02.13

מספיק עם הכפייה הדתית. למה שאפסים חולי נפש עם תלתלים בפאות יגידו לה מה ללבוש?
וגם אתם, המגיבים. אף אחד לא מבקר אתכם על חולצות הפוליאסטר בשקל וחצי שאתם לובשים. אנשי ישראל מתלבשים כמו בדיחה אז תחסכו מכולנו את הביקורת אופנה המיותרת שלכם.
שרה, ישר כח ל האומץ והגישה הליברלית.
(ואגב, אני שונאת את ביבי והצבעתי מרצ כך שאין כאן שום עניין פוליטי)

90 שמלת השבת של שרה שוש
  • 14:07
  • 07.02.13

כמתנגדת למדיניות הליכוד והימין הרשו לי לומר שהעיסוק החולני בשמלה של אשת ראש הממשלה עובר את גבולות הטעם הטוב של כל המקטרגים. האם זה העיקר? האם זאת הבעיה הבוערת כיום בישראל? תרבות הסלבס משגעת לכולם את השכל. תרדו מהעץ ותתחילו לעסוק במהות.

91 תארו לכם שמישל אובמה הייתה לובשת זוועה כזאת לטקס ההשבעה סוזי
  • 14:08
  • 07.02.13

כולם היו בטוחים שהיא נפלה על הראש והתקשורת הייתה משתוללת על זה שבועות. שמלה כזאת מעידה לא רק על אטימות אלא בעיקר על העדר מודעות עצמית מינימלית (והגברת פסיכולוגית...)מה, היא לא רואה ומבינה איך היא נראית. שתיקח דוגמ מסמנתה קמרון, אשתו של ראש ממשלת בריטניה, תמיד לבושה בטוב טעם. אבל סאם נראית אחרת לגמרי...

92 זוכרים איך עליזה בגין התלבשה,תאווה לעיניים,ופולה בן גוריון בכלל אריה מחשי
  • 14:09
  • 07.02.13

אתם אנשים קטנים ומגעילים המשחיתים את זמנם על נושא זניח.
תביטו על אמא שלכם,ממש דוגמנית.
על הדודה שלכם,נסיכה אמיתית.
ורק שרה נתניהו לא יודעת להתלבש.
עיתון הארץ לאנשים רדודים,פארשים.

93 כמה עיסוק בטפל. די.  (לת) מירב
  • 14:10
  • 07.02.13

94 "שקיפות"? הרי כבר סוכם שלשמלת התחרה יש שכבה תחתונה בצבע הגוף. כך שהבגד לא שקוף אלא אטום, והכותרת מופרכת ומגמתית. השמלה וולגרית, הקולב וולגרית, הצמיגים מתפוצצים ואפקט ההלם מתקשה להתפוגג. בעוד חודש אובמה בא לבקר, אני רק מקווה ששרה נתניהו לא תחליט להפציע לכבודו בבגד ים.  (לת) אסתר
  • 14:21
  • 07.02.13

95 כתבה מגעילה ושלא במקומה - בושה להתעסק בזה - ופתאום מתחשבים בטעם החרדים...  (לת) גבאי
  • 14:22
  • 07.02.13

96 לפי התגובות, נראה שמשרד ראש הממשלה מעסיק טוקביסטים שעות נוספות בימים אלה.  (לת) א
  • 14:22
  • 07.02.13

97 יש בד אטום בצבע גוף מתחת לשמלה, אפילו מתחת לשרוולים חני
  • 14:25
  • 07.02.13

אין שום בעיה של צניעות ,ש בד אטום בצבע גוף מתחת לשמלה, אפילו מתחת לשרוולים. סתם מחפשים על מה לרכל .

98 שגעון מוחלט זאב
  • 14:28
  • 07.02.13

עוד מעט יבקשו ממנה לבוא עם רעלה לכנסת. ההשואה למחדל אובמה מופרכת. היא מופיעה לארועים רשמיים בשמלות הרבה יותר חשופות. הוא שאמרתי, שגעון מוחלט.

99 טעם לא טוב אבל זה עינינה. אתי
  • 14:28
  • 07.02.13

אני מאד מחבבת את שרה נתניהו, ומצרה על שכל הזמן נטפלים אליה. אשה נבונה, אם ורעיה מסורה, וכולם סתם מקנאים בה.
בחירת השמלה לא היתה מוצלחת, אבל זה עניינה, ורדו ממנה כבר.

100 צמד נהנתנים חצופים !  (לת) אזרח
  • 14:32
  • 07.02.13

101 מה אכפת לכם איך היא לבושה?!?! כנסו עברתם כל גבול!
  • 14:37
  • 07.02.13

לא הצלחתם להשמיץ את ראש הממשלה אז אתם עוברים לאישתו?
אנשים לא מטומטמים!
כמה שנאה זה לא ייאומן...

102 מעניין אם היא הייתה מתלבשת יפה כדת וכדין מישהו היה כותב עלייה מילה או ליבון
  • 14:38
  • 07.02.13

שתיים?

103 מה הבעיה שלך? מ.
  • 14:43
  • 07.02.13

מה אתה מתפלסף ושופך ים של מילים סביב השמלה של שרה. זה טעמה, ככה בא לה ונגמר הסיפור.

104 השמלה של שרה מי
  • 14:47
  • 07.02.13

מספיק זה לא יפה , כול ההערות הטיפשיות ,נעשתה טעות , המלבישה חשבה אחרת , תפסיקו עם כול ההתעסקות בנושא השמלה ותמשיכו הלאה יש דברים חדשים , אפילו הדתיים אומרים מספיק , כול הזדמנות יורדים על שרה , אשת ראש ממשלה באמת קצת כבוד , מספיק דייי נמאס ללעוס את הנושא .

105 דווקא חמודה ראובני
  • 14:49
  • 07.02.13

לא השמלה, שרה.

106 השמלה בכלל לא שקופה - היא תחרה על בד בצע חום או עור הגוף! הללוו!!???
  • 14:50
  • 07.02.13

הסבירה המלבישה של שרה שהשמלה בכלל לא שקופה - זו תחרה על בד בצבע עור.
באמת חושבים שהיא עד כדי כך מוזרה???

107 אין ספק שככה לא צריכה להתלבש אשת ראש הממשלה!  (לת) שפוי
  • 14:51
  • 07.02.13

108 נו הארץ, החזקתם מעמד 24 שעות ובסוף גם אתם נופלים לתוך הצהבהבות הזאת, חבל  (לת) סתם אחד
  • 14:51
  • 07.02.13

109 אנחנו לא באיראן, תרגיע.  (לת) מגחך
  • 15:05
  • 07.02.13

110 אני דווקא חושב שיש לה שמלה מחמיאה שמייפה אותה. ענין של טעם. אך לעשות מזה ענין ציבורי? כולם כאן ירדו מהפסים.  (לת) תתמקדו בביבי!
  • 15:06
  • 07.02.13

111 ניכר שהכותב אינו אוהד את שרה ולכן יורד עליה-זו התייפייפות גם להביא את החרדים בתור נפגעים-פתאום הוא דואג לחרדים?אני כאישה חרדית לא חושבת ששרה אמורה להתלבש כדי לא לפגוע בנו ואריה דרעי דיבר איתה חופשי ולא הזיז את הראש כפי שהוא עצמו טען.אז מה כל הקישקושים?נכון! השמלה חסרת טעם וחסר נשים אחרות שלבושות פרוץ ובחוסר טעם?  (לת) חרדית
  • 15:11
  • 07.02.13

112 די עם הטענות על שוביניזם- זה ממש שיפוט מעוות של המציאות ע"י שרה (והיועץ לענייני לבוש, אם היה מעורב מישהו כזה). חילונית ופמינסטית
  • 15:15
  • 07.02.13

הבגד הזה לא הולם לא את שרה ולא את המעמד. בלי קשר לדעות ולמדיניות של ביבי.

113 מצוין !!  (לת) כתוב היטב ונכון !
  • 15:27
  • 07.02.13

114 כתבה מיותרת ברמות על. איזו הגזמה צהובה. שאלוהים ישמור ! WTF יהודה
  • 15:27
  • 07.02.13

על מה לעזאזל מדברים כאן? על שמלה? את מי זה בכלל מעניין לעזאזל. מדובר כאן בפאקינג שמלה!!! תתעוררו אנשים

115 זכותה לעמוד ולהופיע כפי שרצתה להציג את עצמה! רוטפול
  • 15:32
  • 07.02.13

האחריות היא שלה והביקורת לגיטימית על טעם וריח אין ויכוח.

116 די כבר הילה
  • 15:34
  • 07.02.13

איזה ניתוח-יתר וביקורת מלאת שנאה, באמתלה של ביקורת על שמלה. השמלה היא לא האישיו, נכון? והאמת היא שהיא גם לא הסממן. אם יש לך בעיה עם שרה נתניהו (וגם לי יש, ברוך השם, הרבה בעיות עם שרה נתניהו), דבר על הבעיה הזו. אבל להתעסק לה ככה בשמלה ולהגיד שזה לא פחות מחוסר רגישות לציבור, זה כבר מעל ומעבר כל פרופורציה. לדעתי מאמר הדעה הזה לא רגיש לציבור הנשים, שצריכות רובן ככולן לעבור ביקורות ממשטרות כאלה, שמדברות על המהות הפנימית שלנו בגלל איזו בחירה לא מוצלחת בבגד. אבל על חוסר הרגישות הגברית הזו פחות כיף לדבר, נכון?

117 אחח הצביעות עובדיה
  • 15:40
  • 07.02.13

אותו השמאל שמוטרד כ"כ מהדרת נשים מודאג לפתע מהעלבון שחשו החרדים למראה שמלתה של שרה.

118 על דרעי:עדיף שמלת שקופה על פני שחיתות . איך הוא בכלל בממשלה? בזיון  (לת) שרה
  • 15:43
  • 07.02.13

119 השמלה של שרה בסדר שוש
  • 15:50
  • 07.02.13

טעות לחשוב שהשמלה שקופה זו הדוגמה עם בד בצבע הגוף מתחת לתחרה. הגזרה של שרה כבר לא מי יודע מה. נו אז מה ??? היא לא עשתה שום דבר רע! תפסיקו לקשקש עליה. כל כך מבינים ואינכם מבינים

120 העורבים עטו על הגוויה. זה הסימן שנתניהו נחלש.  (לת) בוזגלו עיניו בראשו
  • 16:00
  • 07.02.13

121 הטוקבקיסטים מטעם עבדו קשה היום אני רואה.  (לת) ליה
  • 16:01
  • 07.02.13

122 העיסוק המוגזם ובשמלה מצביע על הרדידות שלנו  (לת) ד
  • 16:02
  • 07.02.13

123 מיתקפה מגעילה במסווה של ביקורת אופנה יעל
  • 16:30
  • 07.02.13

העיתון הזה הולך מדחי לדחי ויוצר תחושת גועל וקבס אצל כאלה שקראו אותו בעבר בהנאה. האם אינכם רואים עצמכם, פרובינציאלים זעירים, עם הגיגים מונוליטיים של שנאת נתניהו? זה ממש נמאס.

124 מי זה בכלל שחר אטואן? ורד
  • 16:33
  • 07.02.13

ומה לו ולשמלת שרה נתניהו? העיסוק בכך, כאילו איזושהי פובליציסטיקה חכמה, ממש מגוחך ומכוער. רדו מזה.

125 שרה ושררה הן מילים נרדפות - גם השמלה היא שמלת-שררה של שרה אשת-ביבי  (לת) שרתי
  • 16:36
  • 07.02.13

126 ספין שנועד להסיח את דעתנו מהדילים שנתניהו הבעל כבר רוקם בחדרי חדרים עם אדלסון, תשובה ובני מינם נועם, תל אביב-יפו
  • 16:49
  • 07.02.13

בימים האחרונים נתניהו עורך פגישות חורצות גורל עם שולחיו, שאינן זוכות ולו לפרומיל מהכיסוי שלו זכו מלבושיה של אשתו. אני מתקשה להאמין שהשמלה הזאת לא עברה דרך יועצי התדמית והספינולוגים שסובבים את בית המלוכה, ומה שהיא משדרת לפיכך אינו אטימות לרחשי לב הציבור, אלא עוד ניסיון להסיח את דעת התקשורת, ודרכה את דעת הקהל, מעיסוק במציאות הפוליטית ומהדילים שנחתכים בתקופת האינטר-רגנום שבין ממשלת נתניהו השניה לשלישית.

127 גיבוב של שטויות. רחוק מלהיות מחסידיה, אבל תעזבו אותה בשקט כבר  (לת) אחד
  • 16:56
  • 07.02.13

128 השמלה יפה רוני
  • 16:59
  • 07.02.13

וכותב הכתבה הוא אידיוט שעושה שמיניות באויר ועל הנייר כדי לקשור אותה לכל מה שלא מוצא חן בעיניו. פשוט בדיחה גרועה.

129 האייטם החדשותי הבא רון מורן
  • 17:02
  • 07.02.13

השטריימלים של אדון ליצמן. פשוט ממשיכים בקו ההשתלחות בגברת נתניהו, שבלי קשר לאופיה, היא איננה ראויה ובעיקר לא מעניינת.

130 חטטנות שמקרינה רשעות  (לת) .
  • 17:08
  • 07.02.13

131 הכתבה נותנת יותר מידי קרדיט לנתניהו. לא מדובר במהלך מוחצץ, רק עוד הפגנה של טעם רע  (לת) טעם רע
  • 17:26
  • 07.02.13

132 זה לא השמלה. זה שיקול הדעת שבלבישתה או בהסתמכות עיוורת על סטייליסטית. אשה שגם לחתונה לא היתה מתלבשת ככה (עםמציג כנושא דגל)
  • 17:44
  • 07.02.13

זה כמו לקוח בנק שקונה בעניים עצומות, כל מנייה שיועץ ההשקעות ממליץ עליה.

133 טרף קל אני חושבת, ממש קל מאד די לכתוב נגדה,די! הנגמרו כל. העוולות בארץ?  (לת) מרחוק
  • 17:47
  • 07.02.13

134 ביקורת ממוקדת ומדוייקת. נהדר!  (לת) דרור
  • 18:28
  • 07.02.13

135 די לצביעות! פתאום אכפת לכם מרגשותיהם של הדתיים?! מדובר בסך הכל בבחירה לא מוצלחת של בגד. תילי תילים של מילים נכתבו על הענין הסתמי הזה. חמור בהרבה מכך המעשה הנלוז של חנין זועבי שעזבה את מליאת הכנסת לפני שירת ההמנון. מישהו כתב על זה? לא,. השמלה של שרה נתניהו חשובה יותר .  (לת) תעזבו אותה בשקט
  • 18:32
  • 07.02.13

136 די לצביעות! פתאום אכפת לכם מרגשותיהם של הדתיים?! מדובר בסך הכל בבחירה לא מוצלחת של בגד. תילי תילים של מילים נכתבו על הענין הסתמי הזה. חמור בהרבה מכך המעשה הנלוז של חנין זועבי שעזבה את מליאת הכנסת לפני שירת ההמנון. מישהו כתב על זה? לא,. השמלה של שרה נתניהו חשובה יותר .  (לת) תעזבו אותה בשקט
  • 18:32
  • 07.02.13

137 שרה והשמלה ניסנה קיזלר
  • 18:38
  • 07.02.13

אני מבינה שננפתרו כל הבעיות של מדינת ישראל ומה שנותר זה להתעסק עם שמלת אשת ראש הממשלה

138 כתבה צבועה, שובניסטית ורווית שנאה  (לת) רוני
  • 18:46
  • 07.02.13

139 הבורדל במיטבו  (לת) גילה
  • 18:56
  • 07.02.13

140 כתבה מצויינת!!!  (לת) גילה
  • 19:01
  • 07.02.13

141 נשמע כמו פרשנות שמקרינה קשקשנות  (לת) אסי
  • 19:17
  • 07.02.13

142 כתבה רדודה רותי תותי הפמיניסטית
  • 19:35
  • 07.02.13

אפילו אם השמלה המדוברת לא יפה או לא מוצאת חן בעייני מישהו, אז מה?????? אז המראה משקרת, אז מה?? זו זכותה. גם אם היא לא יפה, לא נחמדה, מגעילה..... מי אנחנו שנכתיב לאחרים בשם ההתחשבות בזולת, מה לעשות??

143 שמלה יפה אישה מהממת  (לת) עדן
  • 19:37
  • 07.02.13

144 בושה שכזה מאמר מופיע בעמוד הדעות של הארץ. YB
  • 19:51
  • 07.02.13

למה לא לתת כותרת פשוטה "אני נהנה לרכל על אשת ראש הממשלה".

145 כרגיל השמאלנים מנסים לנגח את ביבי בכל דרך.  (לת) לא נמאס לכם?
  • 20:26
  • 07.02.13

146 אפשר לחשוב מה רואים שם? את הידיים שלה?  (לת) יאללה שמאלנים די.
  • 20:27
  • 07.02.13

147 עיתונאות שמקרינה טימטום יצוק.................................... סמי פלייסטיישן
  • 20:30
  • 07.02.13

כמה נמאס כבר ממקהלת הנבחנים של התקשורת הישראלית.
בסדר, הבנו שאתם לא מצביעי נתניהו. הבנו שאתם רוצים לעצב את סדר היום ומחשבות האזרחים על פי המודל הפרטי שלכם. די נמאס כבר לשמוע את דברי ההבל שלכם.

148 כל הכבוד לשרה נועה
  • 20:54
  • 07.02.13

אני מסכימה שביבי מנותק מהעם, ולכן לא הצבעתי לו, אבל שרה שיחקה אותה עם האופן המשוחרר והבטוח שבו היא מתלבשת וחשה כלפיי עצמה, כלפיי גילה וגופה, בתור אישה אני מתקנאת בביטחון שלה ובכך שהיא שלמה עם עצמה ועם גופה. כמו כן הראתה לחרדים מה זה האנטי תיזה להדרת נשים מהמרחב הציבוריץ ישר כוח

149 מהומה על לא מאומה או סערה בצ׳ייסר של וודקה משכית
  • 20:56
  • 07.02.13

הכתבה אינה מכבדת את העיתון, אינני מעריכה או מחבבת את הגברת נתניהו, אך נראה לי שזה ממש עיסוק בתפל העיסוק בשמלה שלה, ייתכן וראוי היה ללבוש בגד אחר אך הסערה התקשורתית והעיסוק בסוגייה כל כך שולית , מטרידים לדעתי הרבה יותר. לגברת כבר יש רזומה עשיר של חבטות מן התקשורת ודווקא בגלל זה הייתי שומרת את הבאה בתור לאחת אמיתית ומוצדקת. סערה בבצ׳ייסר של וודקה

150 מהומה על לא מאומה או סערה בצ׳ייסר של וודקה משכית
  • 20:57
  • 07.02.13

הכתבה אינה מכבדת את העיתון, אינני מעריכה או מחבבת את הגברת נתניהו, אך נראה לי שזה ממש עיסוק בתפל העיסוק בשמלה שלה, ייתכן וראוי היה ללבוש בגד אחר אך הסערה התקשורתית והעיסוק בסוגייה כל כך שולית , מטרידים לדעתי הרבה יותר. לגברת כבר יש רזומה עשיר של חבטות מן התקשורת ודווקא בגלל זה הייתי שומרת את הבאה בתור לאחת אמיתית ומוצדקת. סערה בבצ׳ייסר של וודקה

151 זה לא עיניינו של אף אחד מה היא לובשת! זאת כתבה של הדרת נשים ושנאת נשים! החופש להיות היא עצמה.  (לת) אישה אחת
  • 21:05
  • 07.02.13

152 ירדתם מהפסים? רן
  • 21:38
  • 07.02.13

אני ממש לא חסיד גדול של ביבי. בטח לא של שרה. אבל עם כל הביקורת עליו, לא השתגעתי עד כדי כך שאעביר ביקורת על תלבושתה של רעיתו. בטח לא לגזור גזירה מופרכת בין בחירה מוצלחת יותר או פחות של שמלה ליחסו אל העם.

153 השמלה פשוט לא מתאימה לה. זה כל הסיפור. חוץ מזה- שתלבש מה שהיא רוצה. יש לי דאגות אחרות.  (לת) אלודי
  • 22:01
  • 07.02.13

154 שרה המנותקת! גבי
  • 22:05
  • 07.02.13

איך ביבי נתן לה לבוא עם לבוש מכוער ופרובוקטיבי? והתשובה היא כמובן שהוא רועד מיפחד ממנה!

155 כמעט כל מילה בסלע נע
  • 22:47
  • 07.02.13

לא מפריע לי הקטע החושפני
מפריעה לי הזחיחות, חוסר המחשבה וחוסר ההתחשבות של שניהם.

156 מפליא שדווקא העיתון המייצג כביכול את הליברליות יוצא בכתבה כזאת. יוסי
  • 22:47
  • 07.02.13

מה ששקוף פה באמת זאת השנאה היוקדת של הפובליציסט מבית השמאל הקיצוני.
עיתונות אמיתית בטח שאין פה.

157 אכן השמלה כביטוי להתנהלות של נתניהו ושרה.  (לת) א
  • 22:53
  • 07.02.13

158 ומי שילם את השמלה? חואן-קרלוס
  • 00:31
  • 08.02.13

למיטב ידיעתי, ראש הממשלה ורעייתו מקבלים מהמדינה אלפי שקלים לצורך "ביגוד".
האם השימלה שלבשה גברת נתניהו שולמה מכספי משלם המיסים? לשם הולכים כספינו?

159 ==אנחנו במדינת טאליבן-שתלבש בורקה==  (לת) איראן
  • 02:02
  • 08.02.13

160 תגיד, אין לך עבודה, משפחה, ילדים, תחביב? גדכ
  • 03:41
  • 08.02.13


כל מה שיש לך לעשות זה לדחוף את הראש למחשוף של שרה ולכתוב על זה אלף מילים מיותרות?
וכמה אפשר למצוץ את דמה? עיתונאים גרמו למותה של הנסיכה דיאנה ולמותה של האחות שטיפלה בנכדתה של דיאנה. אתם הולכים בדרך הנכונה

161 מה העניין יאקר
  • 06:31
  • 08.02.13

היא לא במצב טוב. מה כל כך מסובך. כל מי שעיניו בראשו מבין שיש בעיה קשה מאד.

162 אפילו בידעות אחרונות של נוני לא היה ארס כזה  (לת) BB
  • 08:13
  • 08.02.13

163 יש בד בצבע BEIGE בחלק עליון , לפני התחרה!!!  (לת) מרים
  • 08:16
  • 08.02.13

164 חוצפה לשפוט את לבושה. שתלבש מה שבא לה גבר
  • 08:43
  • 08.02.13

ממש קטנוני

165 חוצפה לשפוט את לבושה. שתלבש מה שבא לה גבר
  • 08:43
  • 08.02.13

ממש קטנוני

166 העיקר שדרעי הלקקן גינה ההתעסקות בשמלת שרה...  (לת) יעל
  • 09:03
  • 08.02.13

167 "...The horror, the horror"  (לת) אפוקליפסה עכשיו
  • 09:11
  • 08.02.13

168 שרה יקי
  • 09:19
  • 08.02.13

אני מצפה מאשת ראש הממשלה לכבד את הנוכחים במושב הכנסת ישנם ח"כ שזה פוגע בהם.
באה עם שמלה שקופה עם גוף שמן המגלה את כל עודף השומן המבליט את כל המגרעות שלה בושה שתלמד להתלבש גועל נפש

169 אין שכל, אין דאגות. פסבדוצ'ה
  • 09:19
  • 08.02.13

או שזה דווקא היה מהלך סופר חכם שנועד לרמוז לדתיים שהם פחות חשובים ושיתחילו להתפשר?

170 נו באמת אילו שטויות, ניסיון פאתטי לשוות השלכות ומשמעויות נסתרות לבחירה מקרית של שמלה.... אני
  • 09:19
  • 08.02.13

פלצנות בהתגלמותה! מעניין שהארץ לפתע מתחשבים ברגשות הציבור החרדי - באמת אילן גדול להיתלות בו...

171 לא רק הירוקה
  • 10:56
  • 08.02.13

כל מה שנאמר בכתבה, אבל למה למה להעניש את הציבור, לראות את שרה המדושנת והשופעת מכל עבר. מזכירה את מיס פיגי מהחבובות.

172 משוגעים הגזמתם סיגלית
  • 11:31
  • 08.02.13

תרדו משרה לעזאזאל, בחלקים "השקופים" יש בד בצבע גוף, יש תחרה רק על השרוולים,פתאום כל המדינה הצדקנית הזאת נפגעה? ממה נפגעתם היא לא ערומה ולא חשפה טפח ולא טפחיים, אלא חשפה את צביעותכם.

173 ביגדי המלכה החדשים אזרח דואג
  • 13:49
  • 08.02.13

לובשת סמרטוטים וחושבת שהיא מלכה

174 תאוה לעינים. שרה, אילו באת הנה הייתי מנצח במלחמה בשבוע! תראי מה יש לי אסטמה שדופה מלונדון.  (לת) בשאר
  • 14:18
  • 08.02.13

175 מייאוו לחתולת המין מאיצת חלקיקים
  • 15:44
  • 08.02.13

נשים בגיל הבלות זקוקות לאישור נשיותם לכן היא התבלבלה, ולנשף המסכות החגיגי זו כן התחפושת המתאימה

176 אולי תפסיקו כבר להיטפל לליידי מחבט!  (לת) יואלה בוחבוט-אומלט
  • 16:10
  • 08.02.13

177 שמלה מהממת אורית
  • 18:08
  • 08.02.13

שמלה יפיפיה מהממת, פשוט אנשים מגעילים ומקנאים

178 צביעות אלי
  • 20:14
  • 08.02.13

החרדים והערבים בחום של יולי אוגוסט הולכים עטופים מכף רגל עד ראש ובצבעים שחורים קהים ואף אחד לא אומר שזה מטורף

179 שמלת השבת של שרה השמלה
  • 20:18
  • 08.02.13

צר לי לומר - כאישה , שרה נתניהו נראתה נפלא - ההתעסקות בנושא נובעת משובניזים - גברים שבעצמם אינם יודעים להתלבש גינס וטריקו - המאפיין של רוב הגברים בארץ - אז רק לידיעה - שרה נתניהו נראתה אישה יפה מטופחת בדיוק כמו שצריך , ואין לבוש המתאים לגיל או משקל

180 I thought she was half naked, give me a break, you guys are to fussy Moe
  • 21:23
  • 08.02.13

when I heard it first without seeing the picture I thought Oh, My God what did she do?
Now that I see the picture its not bad at all, and if Deryi doesn't want to look at her its his choice....

181 מתי תבינו ששרה מתנקמת בביבי על הבגידות שלו, כל השאר לא חשוב בעניה  (לת) יובל
  • 09:27
  • 09.02.13

182 שרל'ה ושמלת השבת גזית גד
  • 10:08
  • 09.02.13

הכתימו לך אותה סתם כך מבלי שטרחת לעשות מצווה. תתעלמי כי כבר אמר המשורר: "פה יש לבריות והולכות הן רכיל". ובעיתונות אין מה לעשות, יש גם אנשים קטנוניים.

183 לא אהבתי את השמלה. אני גם לא אוהבת את שרה נתניהו אבל הדאגה הפתאומית של הארץ לחרדים, רק כדי להתקיף את גברת נתניהו נראית לי מוזרה במיוחד  (לת) אביגייל
  • 17:23
  • 09.02.13

184 שרה נתניהו חיה
  • 13:51
  • 10.02.13

שרה לבשה שמלה יצירתית. אז מה אם היא העזה ללבוש משהו יוצא דופן, ולא רגיל? כל הכבוד על האינדווידואליות

185 השמלה מאוד יפה. אהבתי.  (לת) מיכל
  • 15:08
  • 11.02.13

186 חוסר טעם שמעיד על חוסר מודעות נעמי
  • 09:11
  • 13.02.13

נראה לי שטעה כותב המודעה שייחס לשרה אי התחשבות בציבור. האישה פשוט חיה בסרט. הקשר בינה ובין המציאות כה מוגבל שאין לה מושג למה היא מעורת את הרושם שהיא מעוררת. בדמיונה היא צעירה יפה ונחשקת ולבושה רק מדגים את הפנטזיה. פאתטית. חבל רק שזה על חשבוננו.

187 השמלה של שרה נתניהו דינה
  • 19:00
  • 13.02.13

נמאס העיסוק הבלתי פוסק בשרה נתניהו בבגדיה ובעצם קיומה מדוע איש לא מתעסק בעניבות או בלבושם של בני הזוג של חברות הכנסת
ראו כמה מילים השחתתם על לבושה של הגב' נתניהו
בושה לכם!!!

188 מעצבן שמתעסקים עם קקה. את מי זה מעניין מה היא לובשת. בעיני התלבשה כראוי. די עם שטויות.  (לת) רחל
  • 12:03
  • 14.02.13

189 יופי של שמלה! ג'קי
  • 09:03
  • 15.02.13

כל הכבוד לשרה. כולם ראו איזו שמלה מעוצבת ויפה היא לבשה. ראו שהיא לא סתם פריחה. ושיש לה טעם מעולה. וגם ראו ששרה נראית נפלא. חטובה וסקסית. בקיצור, רק קנאה של שמאלנים. שרה'לה, בפעם הבאה תלבשי את השמלה של הזמרת שר בטקס האוסקר.

190 שרה'לה ממי או גלידה או שמלה שירן
  • 13:47
  • 16.02.13

קצת קשה להכניס גלידה לשמלת תחרה, זה נוזל.

191 השמלה מזעזעת! בושה! וכל מי שמסנגר פה, מעלה חשד של "מטעם" רה"מש  (לת) פרופסור באקדמיה
  • 15:25
  • 16.02.13

192 אוה כמה שהיא יפה וחכמה וחסודה. כונו אחוזי קנאה. ותראו, תראו במי זכתה להיות לה לבעל?  (לת) גדי רוטשטין
  • 15:31
  • 16.02.13

193 צאי לנו מחיים כבר. את והביביב שלך יחד הביתה.  (לת) גוני
  • 14:34
  • 08.03.13