טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

קמפיין ההשמנה עובר לדיאטת כאסח

בעקבות הלחץ הציבורי והטענות על השפלת ילדים שמנים, הורד הקמפיין העוסק בהשמנת ילדים

תגובות

קמפיין שלטי חוצות שעוסק בהשמנה בקרב ילדים עורר השבוע הד ציבורי ותרעומת נגד מפרסמים שחוטאים בביוש שמנים - העלבת כבדי משקל ותקיפתם על כך. מדובר בקמפיין של חברת שילוט החוצות JCDecaux ישראל, שהושק לאחר תחרות קופירייטינג ועיצוב כרזות בקרב גולשים ומשרדי פרסום מובילים. עם השקת הקמפיין, על פני 400 מתקני מודעות של החברה בעיר תל אביב, הודיע מנכ"ל החברה, פיליפ רו: "מטרתנו היא לעורר מודעות ציבורית לנושא, מתוך סובלנות ורגישות למורכבות הנושא, ומתוך הבנה שהפתרון – בידיים שלנו". למרות זאת, כאמור, עורר...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות