טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הופסקו הורדות הספרים לקורא האלקטרוני "עברית"

המיזם נוסד ב-2010 אך כבר לפני שנה הופסק שיווק הקוראים הדיגיטליים שלו. הלקוחות יקבלו חמישה ספרים במתנה כפיצוי

תגובות

לאחרונה קיבלו מחזיקי הקורא האלקטרוני "עברית" הודעה כי החל מהיום, 15 בינואר, לא יוכלו עוד להוריד ספרים חדשים לקורא אלקטרוני. האתר "עברית", שמשמש כחנות למכירת ספרים אלקטרוניים, הודיע למחזיקי המכשיר כי יקבלו חמישה ספרים במתנה כפיצוי. כמו כן הלקוחות "הוזמנו" לעבור לקרוא ספרים בטאבלט.

מיזם "עברית" הושק ביוני 2010 על ידי חברת ניופאן, ידיעות טכנולוגיה וסטימצקי. ניופאן היו אמונים על ייבוא הקוראים הדיגיטליים אבל כבר לפני שנה הפסיקו לשווק אותם. באירוע השקת המיזם נאמר כי הוא ייתן ללקוח את כל שרשרת הערך: מכשיר, שירות וחנות מקוונת. כעת נותרה רק החנות וקוראים דיגיטליים מיותמים.

מנהלת המיזם, מירב אתרוג־בר, אמרה: "אנחנו לא מכרנו את המכשירים, מי שהביא וייבא את המכשירים זה ניופאן. כבר לפני יותר משנה וחצי הפסיקו לשווק את המכשירים ולתת תמיכה. מהרישומים שאנחנו רואים אצלנו יש מעט משתמשים, לרובם כבר יש טאבלטים. הדברים משתנים. טכנולוגיות משתנות וצורת ההמרה משתכללת. אין כמעט מכשירים כאלה בשוק. לכן יצאנו בהודעה ללקוחות ואמרנו שבקרוב נפסיק למכור ספרים למכשיר הזה. נתנו להם פיצוי של חמישה ספרים במתנה ואנחנו עובדים כרגע עם חברה גדולה שמייבאת טאבלטים כדי לאפשר מהלך של עסקת חליפין. אנחנו באמת מנסים לבוא לקראת הלקוחות כמה שיותר ולמצוא פתרון. לא ניתן לאנשים להרגיש מאוכזבים או מרומים".

אתרוג־בר הופתעה לגלות שיש לקוחות שקנו את המכשיר לפני שנה. לדבריה, החברה חזרה לכל הלקוחות והבטיחה לטפל בכל אחד. על השאלה למה הפסיקו לשווק את הקורא הדיגיטלי השיבה: "יש לפעמים כוחות שוק ודברים שמשתנים בדרך. זה לא כל כך פשוט, זה שוק נורא קטן. ניסינו והפכנו כל אבן כדי לנסות להביא מכשירים כאלה לארץ והרי אנחנו לא חברה שמתעסקת בחומרה, לכן עבדנו בשיתוף עם חברה שעשתה את זה. העולם הולך לכיוון הטאבלטים. פחות מ-1% מהאנשים שהודענו להם חזרו אלינו עם בעיות ואנחנו לא מקילים בכך ראש ועובדים על פתרון. זה נעשה מכורח ההתקדמות האבולוציונית של המוצרים".

קורא אלקטרוני ב עברית



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות