המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

"ישראל היום" צינזר חלק ממכתב המפגין שהצית את עצמו

בקטע שצונזר תוקף משה סילמן את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ושר האוצר, יובל שטייניץ, ומכנה אותם "נבלות". בעיתון בחרו שלא להגיב

העיתון "ישראל היום" צינזר שתי שורות ממכתבו של משה סילמן, שהצית את עצמו בהפגנת המחאה אמש (שבת) בתל אביב. בקטע שצונזר תוקף סילמן את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ושר האוצר, יובל שטייניץ.

בעיתון הוצגה פיסת נייר, לכאורה העתק של מכתבו. במסמך המקורי נכתב: "אני מאשים את מדינת ישראל, את ביבי נתניהו ואת שטייניץ הנבלות על ההשפלה של האזרחים המוחלשים, עובדים יום יום, שלוקחים מעניים ונותנים לעשירים, לעובדי מדינה" . ב"ישראל היום" פרסמו את המכתב ללא הקטע "ביבי נתניהו ושטייניץ הנבלות". בגוף הידיעה צוין כי במכתב הופנתה ביקורת כלפי השניים.

בעקבות צינזור השורות התעוררה סערה ברשת. פוסטים רבים בנושא הביעו ביקורת על המעשה, וטענו כי נבע מהטייתו הפוליטית של העיתון, הנתפס כמזוהה עם ראש הממשלה. ב"ישראל היום" סירבו להגיב.

ישראל היום מול המכתב המקורי. לחצו להגדלה

הבוקר התייחס נתניהו לאירוע ההצתה ואמר כי "מדובר בטרגדיה אישית גדולה. אני מאחל למשה רפואה שלמה. ביקשתי משר הרווחה ומשר השיכון לבדוק את העניין", אמר נתניהו במהלך ישיבת שרי הליכוד.

סילמן מאושפז במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם, ביחידה לטיפול נמרץ כללי במרכז הרפואי שיבא, ונכון לעתה עדיין נשקפת סכנה לחייו. הוא סובל מכוויות ב-94% משטח גופו, רובן בדרגה 2 ובדרגה 3 שהיא החמורה ביותר. הוא צפוי להישאר באשפוז במשך תקופה ארוכה.

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 פראבדה  (לת) פראבדה
  • 11:56
  • 15.07.12

02 ביביתון או לא ?  (לת) שירקעס
  • 11:59
  • 15.07.12

03 שקרים בחינם להמונים  (לת) יאיר הראל
  • 11:59
  • 15.07.12

04 גם Ynet צינזרו את השורות האלה  (לת) אביתר
  • 12:02
  • 15.07.12

05 "ישראל היום" הוא עיתון איום אבל דוחפים אותו בחינם אז הפראיירים לוקחים...  (לת) יוסי
  • 12:10
  • 15.07.12

  •   הוא לא עיתון איום אבל הוא עיתון מטעם שזה מסריח. מצד שני ידיעות-אחרונות הוא עיתון מטעם אינטרסים שונים שפגע באזרחים במשך שנים ויש איזה צדק פואטי בכך שישראל-היום רומס אותו  (לת) גיל ג
    • 15:28
    • 15.07.12

06 והארץ, דף קודש, לא מצנזר את הטוקבקיסטים ?  (לת) אינפיניטי
  • 12:12
  • 15.07.12

  •   הארץ לא מצנזר את הטוקבקיסטים, אלא סתם מלא פאקים טכניים מ-1995. אם אני הסמולני זוכה שרק טוקבק אחד מכל שלושה שלו יתפרסם (ואז פתאום שלושה במכה), אז כנראה שאין פה צנזורה מכוונת.  (לת) דג קר
    • 13:32
    • 15.07.12

  •   ועוד איך! ודווקא מאותו כיוון של "ישראל היום" - לא יאמן!  (לת) היושב במרומים
    • 13:44
    • 15.07.12

  •   לא ברור לך ההבדל בין צנזור טוקבק לידיעה לעומת צנזור הידיעה עצמה?  (לת) ארבן
    • 13:54
    • 15.07.12

  •   טוקבקיסטים כמוך - הלוואי שהיו מצנזרים!  (לת) בארשבעי
    • 14:14
    • 15.07.12

  •   ועוד איך! ודווקא מאותו כיוון של "ישראל היום" - לא יאמן! (1;) ממש כאילו הצנזורה נשלטת ע"י "ישראל היום" (2;)  (לת) היושב במרומים
    • 14:20
    • 15.07.12

  •   לאינפיניטי האדיוט, נסה להגיב לכתבה ב"ישראל איום"  (לת) לא ניתן להגיב בכלל בביביתון
    • 18:50
    • 15.07.12

  •   אינפיניטי - הארץ לא מצנזר טוקבקים, אלא שיש לו ממשק מחורבן ומחלקת טוקבקים אימפוטנטנית. איך אני יודע? כי אפילו אני הסמולן צריך לנסות לשלוח את התגובה הזו בפעם *הרביעית* דג קר
    • 08:29
    • 16.07.12

    כך ש*אם* יש להם מדיניות צנזורה, היא שרירותית לחלוטין.

  •   אז זהו שעדיין לא תפשת, וגם איך אפשר, דג קר, להפנים, שהצנזורה של "הארץ" היא ימנית קיצונית ומפברקת בעצמה תגובות-אפס ימניות-פרחחיות, להקיא!  (לת) היושב במרומים
    • 12:33
    • 16.07.12

07 עיתון זה מפרסם לא פעם מאמרים ודעות עם עובדות לוקות בחסר או התעלמות מוחלטת,מסלף דברים ומפרסם דברים שהם פשוט לא נכונים, ה"טעויות" כמובן מוטות לכיוון שמאל, מכיוון שתופעה זו חוזרת שוב ושוב על עצמה והיא מגיע מהכתבים הבכירים ביותר של עיתון זה, במקום להביא דוגמה אני ממליץ לקורא הישר לפנות לאתר "פרספקטיבה", שם הוא ימצא את הסילופים והעיוותים שכתבים מאכילים אותנו מידי פעם בפעם  (לת) טלו קורה מבין עינכם
  • 12:22
  • 15.07.12

08 לא לחינם, הבעלים נחשב לאחד האנשים היותר-מסוכנים לדמוקרטיה האמריקנית  (לת) או מה שנשאר ממנה
  • 12:22
  • 15.07.12

09 מי בכלל קורא את הביביתון העלוב הזה.. זה לא עיתון זו פיקציה. אפילו את הדגים שלי אני לא עוטף בו.  (לת) נילס נילס
  • 12:24
  • 15.07.12

10 אני לא מבין, למה אצלנו כל מי שלוקח סיכונים ומסתבך מאשים את הממשלה?  (לת) פאבל
  • 12:41
  • 15.07.12

  •   פאבל מותק, התבלבלת בכתבה! שלחו אותך מהארגון לתגבר את הטוקבקיסטים נגד המחאה? הדריכו אותך להוריד את הכפפות וללכלך את סילמן? מותק, להיות חארה זו לא דרך טובה להשתלב בחברה הישראלית אלא להרוס אותה!  (לת) יוסי
    • 13:35
    • 15.07.12

  •   אתה רשע או סתם לא מבין? מזדהה
    • 13:58
    • 15.07.12

    על "הסיכונים", כפי שאתה קורה להם, האיש שילם כשנותר בחוסר כל, כולל ביתו. כלומר האשימו אותו ורק אותו. במשך שנים שילם למדינה כסף רב כי העסק עבד היטב, ושילם גם בגופו בשרות צבאי מלא ובמילואים. איפה הכסף הזה ש ל ו כאשר הוא נזקק לו ואינו מסוגל כבר לעבוד מחמת נכות? איפה האחריות של המדינה כלפי אזרח נאמן שתרם לה כל חייו. היינו פעם מדינת ישראל והפכנו למדינת סדום ועמורה!

  •   הממשלה לא מהווה רשת ביטחון לאזרחיה...  (לת) מור ויין
    • 14:00
    • 15.07.12

  •   יוסי, ראית שם רוסי אז דחפת "להשתלב בחברה הישראלית"? אני שלושים שנה בארץ...  (לת) פאבל
    • 16:19
    • 15.07.12

  •   ברוסיה סובייטית אתה לא לוקח סיכונים - סיכונים לוקחים אותך תחזור למקום ממנו באת
    • 18:59
    • 15.07.12

    פאבל יקר,
    בדמוקרטיה לאזרח יש זכויות בסיסיות על גופו ועל רכושו ועל הרשויות להקפיד לשמור עליהן.
    זה בסדר להפסיד את כל נכסיך, אבל זה לא בסדר שמוסדות מדינה שאמורים להגן על אזרחיה בוזזים, עושקים ומתעמרים באזרחים עובדים ומזיקים להם עד כדי אובדן צלם אנוש.
    בשביל מה אתה משלם מסים ועושה צבא? בשביל התעללות א-לה הק-ג-ב?! לא ולא בדמוקרטיה תפקודית. כן וכן ברפובליקת בננות או ב"רפובליקה" פוטיניסטית.

11 פוטין החדש במדינת ישראל. העיתון שלו לא שווה לעטיפת דגים, איש שקרן ועלוב. עיון הממומן ע"י בעל קזינו מושחת אשר יכול להוות סיבה מוצדקת לאנטישמיות. ביבי שקרן בן זונה  (לת) ביבי
  • 12:41
  • 15.07.12

12 עצוב כמה שזה לא מפתיע.  (לת) מורן
  • 12:43
  • 15.07.12

13 לא טרגדיה אישית בכלל אחת מפה
  • 12:46
  • 15.07.12

אלא טרגדיה קולקטיבית, אבדן לאומי, הדרדרות מדינית חברתית והומנית. אין כאן שום דבר "אישי" ביבינתניהו, אל תנסה להפוך את זה למקרה פרטני - אנחו יודעים שההיפך הוא הנכון

  •   ביבי הוא טרגדיה אישית של כל אזרח במדינה  (לת) סופו קלס
    • 16:24
    • 15.07.12

  •   זה מה שביבי בעצם כבר עושה אלי
    • 21:12
    • 15.07.12

    הופך את העניין למקרה פרטני. מאחל רפואה שלימה למשה, כאשר בפועל משה הוא ביטוי טרגי לחוסר צדק עמוק ומקיף, הנובע משליטת כמה משפחות בכלכלה הישראלית תוך שיתוף פעולה עם השלטון. לצפות מביבי שיאמר את האמת - נו, זו כבר דרישה חריגה...

14 יפה מאוד אנדריי
  • 12:48
  • 15.07.12

לא צריך לתת למשוגע הזה במה.
מקסימום חדר באברבנאל.

15 עתון מבייש ומחפיר ישראל
  • 13:21
  • 15.07.12

ישראל היום עובד בלי בושה עבור ראש הממשלה במימון של מיליארדר אחד מיני רבים ,מחבריו של ביבי.הגיע הזמן שהקשר הזה הון-עיתון-שלטון יחקר ע"י מבקר המדינה ויוסקו המסקנות הדרושות כולל העמדה לדין של ביבי ורעו אידלסון.

16 למה ביבי באמת אשם? מתי התחילה ההסתבכות? אולי זה אולמרט או אולי רבין? והאם אין איזה גבול לאחריות של ראש ממשלה? האם הוא אחראי לכך שלקוח שלי הבריז או לזה שיש לי עצירות? מצחיק שאתם מבקרים את ישראל היום על זה שיש לו אג'נדה בזמן שהאג'נדה שלכם זועקת פה...  (לת) דניאל
  • 13:23
  • 15.07.12

  •   כי הוא אבי כלכלת ישראל החדשה הנהוגה כאן מאז כניסתו לתפקיד שר האוצר בשנת 2003 ואין אחד אשר השפיע ומשפיע עליה כמותו במהלך העשור האחרון! FreeBird
    • 16:13
    • 15.07.12

    אפשר לומר כי האשם הוא במשה רבנו ואולי באף ביעקב אבינו אם כי, תהליכים כלכליים אינם כה ארוכים ולכן הייתי מסתפק בעשור האחרון בלבד.

    בתקופה זו, בה הוביל ומימש בעקביות את משנתו הקפיטליסטית הקיצונית מבית מדרשו של מילטון פרידמן, הקצינו הפערים הכלכליים והחברתיים במדינה עד מאוד ומעגל העוני תפח באופן חסר תקדים לעומת כל אלו שהיו לפניו גם יחד!

    לכן המיקוד הוא בנתניהו ולא באחרים.

    קפיש?

  •   ביבי אשם כי הוא ראש הממשלה כבר 3 שנים וחצי  (לת) הבנת, מגיבון נאלח בתשלום?
    • 18:40
    • 15.07.12

  •   אג'נדה זה בסדר, דיסאינפורמציה זה משהו אחר פשוט
    • 19:36
    • 15.07.12

    אין שום פסול בזה שלעיתון יש אג'נדה - זו מסורת עיתונאית ארוכת שנים, וזה נעשה בגלוי, וזה אפילו בלתי-נמנע, ככה שעדיף שהקוראים ידעו על זה. האג'נדה של עיתון הגון מתבטאת במאמרי הדעה והפרשנות שהוא מפרסם ובחשיבות שהוא מקצה לנושאים שונים, ועד כאן הכל בסדר. אבל!! "ישראל היום" עשה פה צעד מעבר לאג'נדה - הוא יצר מצג שווא כאילו הוא מראה עותק של המכתב, והציג לקוראים מכתב שונה מהמכתב האמיתי, כלומר הוא הטעה במכוון את קוראיו. במובן מסוים טוב שהוא עשה את זה, כי הוא הראה בזה כמה חשובה לו האמת, ומה הוא שווה בתור עיתון (כי בתור שופר תעמולה הוא מצויין).

  •   איך זה מרגיש? איך זה?
    • 19:48
    • 15.07.12

    למכור את הנשמה שלך לשטן ולהיות טוקבקיסט בתשלום?

  •   גם במחאה נגד ההתנתקות הייתה אשה שהציתה את עצמה. ב"הארץ" זה פורסם בקטן בעמוד פנימי. בידיעות זה לא פורסם כלל. אג'נדה לגיטימית?  (לת) דניאל
    • 15:27
    • 16.07.12

  •   תגיד לי אתה... איך משלמים בקרן לישראל החדשה, זה פר טוקבט או פר שעה?  (לת) דניאל
    • 15:28
    • 16.07.12

  •   נו באמת. זה ידוע שאולמרט לא אחראי לכלום, אפילו לא לכספת שלו (תשאלו את שופטי ישראל) אביגייל
    • 15:29
    • 17.07.12

    זו רק שולה אשמה

17 ניתן להניח, שהשמטת פרטים הקשורים בביבי ושות'- אינו אירוע בודד בחינמון של ביבי. העיקר שזה המזון הרוחני שבו ביבי מאכיל את אנשיו הבורים, שלא מבינים שאין ארוחות חינם, ובטח לא משקרן, שזכה לכינויו בעולם במו ידיו. כדאי שמיד יפיק משרדו, עם אשל- איזה מצגת הישגים, כדי שהוא יוכל לטנף את מוחות קוראיו/בוחריו. מי רצה פרבדה ולא קבל?. לסיום רבותי- לפני שסרטן הכיבוש יהרוג את כולנו, כדאי שנתעורר מהתרדמת שאחזה אותנו בגלל הגרורות , כדי לשחרר מעול השלטון את קבוצת הביבי שאינה ראויה לו.  (לת) שומר חוק
  • 13:24
  • 15.07.12

18 גם הארץ מצנזר את המגיבים, דבר שבסופו של דבר יביא לקריסת העיתון וסגירתו.  (לת) מצונזר
  • 13:47
  • 15.07.12

19 כשאני קורא את "ישראל היום" אני מודע לעובדה שזה עיתון מטעמו של הממשל....כפי שאני יודע כאשר אני קורא את "הארץ" שהוא מייצג את כל האנטי שקיים במדינה הזאת...  (לת) מור ויין
  • 13:58
  • 15.07.12

20 וכל מי שלוקח "חינם" את העיתון הזה, שלא יופתע לגלות שהמחיר שלו בעצם מאוד יקר - מחיר החופש והאמת של כולנו. פסבדגים
  • 14:01
  • 15.07.12

תנועת מחאה נגד העיתון - יותר לא אוספים את ניירות האשפה של הביביטון בצמתים.

21 ביביתון או לא ביביתון? איתי
  • 14:03
  • 15.07.12

נוכל אמרנו

22 מתעלמים מהצנזורות של הארץ מאור
  • 14:06
  • 15.07.12

עושה רושם שאמילי הפכה לכתבת לענייני ישראל היום
היא שוכחת את הצנזורה שהארץ מפעיל בכל מיני מישורים כמעט בכל יום
כמו למשל האלימות היזומה של המפגינים לפני שבועות ספורים
והסירוב של מנהיגי המחאה לבקש אישור להפגין

שלא לדבר על התמונה של האיש השרוף זאת שעברה עיבוד והוסר ממנה הארטיק שאחז בידו לאחר שכיבו אותו

אפשר לכתוב פה עד אינסוף על כמות הצנזורה שמפעיל הארץ

23 אצל ביבי מתמקדים ב"סיפור האישי" וב"זוית האנושית". דרך בדוקה לנתק את המקרה מההקשר שלו ולנטרל אותו מעוקצו אחת
  • 14:11
  • 15.07.12

ההמונים הנבערים אוהבים "סיפורים אישיים נוגעים ללב". כל אחד עם בעיה הוא לא בן אנוש שיש לעזור לו אלא ליצן חצר בפוטנציה.
האם משה סלמן לא זכאי שלפחות יקשיבו לקולו?

24 ישראל היום שווה כל גרוש שקוראיו משלמים עליו !  (לת) חבל שהם לא מבינים את זה
  • 14:25
  • 15.07.12

25 נו באמת, ו"הארץ" לא מצנזר תגובות נגד העיתון - ועוד איך מצנזר דני
  • 14:33
  • 15.07.12

ברשת מסתובב מכתב מפרופסור נכבד שהעז לבקר כתבה של גדעון לוי עם הסברים עניינים, עובדתיים ומקצועיים - והעיתון צנזר אותו.

  •   "הארץ" לא מצנזר תגובות נגד העיתון אלא להפך הצנזורה "שלו" אפילו מפברקת תגובות במאות שמות נגד "הארץ"! (1;) כן, "דני" הוא שם ממאגר השמות לתגובות המפוברקות!  (לת) היושב במרומים
    • 15:09
    • 15.07.12

  •   כלומר לא פרסם. אתה יודע כמה מכתבים מגיעים למערכת כל יום? לא כל מי שלא פרסמו אותו צונזר.  (לת) בארשבעי
    • 16:49
    • 15.07.12

  •   לא הבנת: לא מדובר בטור/מאמר דעה. מדובר במידע רלונטי מתוך מסמך שלם שמישהו כתב והעיתון צינזר.  (לת) אחד
    • 16:52
    • 15.07.12

  •   אתה לא חושב דורון
    • 08:51
    • 16.07.12

    שיש הבדל בין צנזור תגובה לידיעה לבין צנזור ידיעה?
    אם אותו פרופסור ביקר כתבה של גדעון לוי, הארץ מחוייב לפרסם את הביקורת שלו? למה?

26 ב'הארץ' כותבים על 'פראבדה' ?  (לת) פחחחחח
  • 15:20
  • 15.07.12

27 ביבי - טרגדיה אישית גדולה של כל אזרח במדינה  (לת) סופוקלס
  • 16:01
  • 15.07.12

28 אפילו בארה"ב, בכלל זה בקרב הרפובליקנים, באשר לסכנות האורבות לדמוקרטיה בשל התעצמותו של תורם יחיד וגם שם מדובר באותו אחד כמו בישראל! FreeBird
  • 16:26
  • 15.07.12

ישראל היום, למרות תרומתו לפתיחת שוק התקשורת ושיחרורו משליטה ארוכת שנים של מספר משפחות, מהווה תופעה מסוכנת לדמוקרטיה.

בארה"ב, מתקיים לאחרונה, דיון מעמיק בשני צידי המתרס הפוליטי אודות הסכנות האורבות לדמוקרטיה בעקבות ההשפעה העצומה אותה יכול לקנות תורם בודד בעל אמצעים כמעט בלתי מוגבלים אשר ישפיעו בסופו של יום על סדר היום ותהליך קבלת ההחלטות אצל נבחרי הציבור.

שלא במקרה, גם שם בדובר באדון שלדון אדלסון.

ואגב, סתור מדינה האוסרת הימורים ורודפת את כל הזרחיה העוסקים בתחום, גם מחוץ לגבולותיה, הייתי מצפה שיאסרו מהאיש אשר כל הונו מבוסס על חולשתם של בני אנוש, בעיקר מהמעמדות הנמוכים, והתמכרותם להימורים.

29 והארץ הפך להיות שופר המהפיכה, שלא לומר הפרבדה של הבולשביקים החדשים  (לת) הארץ אינו עיתון אלא עלון של התנועה להשמדת ישראל
  • 19:01
  • 15.07.12

30 ממומן על ידי מהמר jחרה של עתון
  • 19:05
  • 15.07.12

הממן את המהמר על גורלאזרחי ישראלמצא מין את מינו ,

31 בשנת 2005 הציתה עצמה למוות -ילנה בוסינובה- כנגד ההתנתקות - "הארץ" כתב 5 מילים בעמוד 8!!!!! רון
  • 20:16
  • 15.07.12

אז מה אתם פותחים פה על ישראל היום?

32 סבתא חיה מתה? אני אבקש משירלי לבדוק את זה על הבוקר ביבי
  • 20:27
  • 15.07.12

מה איתך? רוצה לקפוץ אלי לחדר לקאפ אוף קופי, פאק אוף טי?

33 ישראל היום זה לא עיתון, זה ביביטון !  (לת) מבין ענין
  • 20:39
  • 15.07.12

34 המדינה לא אחראית על כול אידיוט שפושט רגל  (לת) דנה
  • 10:04
  • 16.07.12

35 מי שבא לו שיתאבד כול אחד צריך לדאוג לעצמ  (לת) חגית
  • 10:23
  • 16.07.12

36 איך נפטרים מהביבי הזה ??? איך ??.???  (לת) שונא ביבי
  • 11:04
  • 16.07.12

37 הסיבה היחידה לקרוא את הזבל הפוליטרוקי של נתניהו שעלה בשתי יריות סרק סרק  (לת) תוד"א
  • 14:05
  • 16.07.12

38 מה שביבי אמר מזכיר את סטלאין - מותו של אדם אחד הוא טרגדיה, מותם של מיליון הוא סטטיסטיקה. ד
  • 22:55
  • 16.07.12

נכון שביבי הוא לא סטאלין והוא לא הורג מיליונים, אבל יש הרבה מאוד אנשים כמו משה סילמן שמתאבדים, מתים ממחלות, מפסיקים לחיות חיים נורמאטיבים, ובכלל נהיים שבר כלי. שלא לדבר מאות אלפים שחיים מתחת לקו העוני בגלל הזנחה רבת שנים, ובגלל המדיניות הנוכחית של הממשלה. העוני המחפיר שכל כך הרבה אנשים חיים בו בישראל הוא באמת טראגי. אבל בשביל ביבי כל עשרות אלפיי האנשים האלה הם סטטיסטיקה, ורק מותו של משה סילמן בעיניו טרגי. מיני סטלין.

39 בארץ אף פעם לא עושים זאת: אין כותרות ועריכה מגמתית  (לת) ווה וויה
  • 07:40
  • 17.07.12

40 free journalism at it best , fact finding newspaper , bnei or of margalit dan  (לת) politzer
  • 08:04
  • 17.07.12

41 זו המציאות הישראלית היום: בוראים לנו עולם אמיץ חדש - לפי האג'נדה של העיתון המפרסם.  (לת) .
  • 10:12
  • 17.07.12

42 אז מה שווה העיתון הזה? אלי
  • 17:20
  • 20.07.12

לומר חלק מהדברים זה, למעשה, לשקר לציבור.

43 מצפה להתנצלות מאמילי גרינצוויג מ.כ
  • 13:21
  • 23.07.12

ב17.7 התפרסמה תגובת ישראל היום: רצ"ב קישור. מסתבר שלא רק ישראל היום צינזר. גם ידיעות אחרונות צינזר את כל השמות למעט שניים, נחשו מי? כמובן נתניהו ושטייניץ בצירוף ההתבטאות הגסה כנגדם, בטענה (לפי תגובת ישראל היום) שהם זכאים להגנה על שמם הטוב. מסתבר שכל השאר ראויים להגנה על שמם הטוב בעיני ידיעות אחרונות וכנראה גם בעיני הגברת רוזנצוויג, רק לא רוה"מ ושר האוצר. הגב' רוזנצוויג לא ציינה את מחיקת השמות שעשה גם ידיעות אחרונות ובכך חטאה חטא כפול ומשולש. היא הסיתה כנגד ישראל היום כמי שחוטא בצינזור. כדי להעצים את זה היא צינזרה בעצמה את העובדה שגם עיתונים אחרים עשו את זה, ובכך בודדה אותו. היא קבעה שמטרת העיתון היתה להעלים את הטענות כלפי שטייניץ ונתניהו בעוד שהעיתון העלים את כל מי שנזכר שמית בכתבה. היא ממשיכה את קו ההסתה כנגד העיתון, שמטרתה לפנות את הדרך להסתה כנגד נתניהו (בעיקר, וגם שטייניץ במקרה זה).


http://digital-edition.israelhayom.co.il/Olive/ODE/Israel/Default.aspx?href=ITD%2F2012%2F07%2F17