רשות השידור הנחתה לשבץ מגישים אורחים לצד קרן נויבך

ביום ראשון ינחה לצד נויבך את "סדר היום" מנחם בן. בכיר ברשות: "ברור שההנהלה מבקשת לדחוק את רגליה ולהפוך את השידור לבלתי אפשרי"

הנהלת רשות השידור הנחתה לשבץ מעתה מנחים אורחים לצד העיתונאית קרן נויבך, המגישה את התוכנית "סדר יום". לפי ההנחיה, אותה העביר בימים האחרונים מנהל קול ישראל מיקי מירו, כבר ביום ראשון הקרוב ינחה לצד נויבך את התוכנית העיתונאי מנחם בן.

בכיר ברשות אמר היום (חמישי) כי "ברור שהנהלת הרשות מבקשת לדחוק את רגליה של נויבך ולהפוך את השידור לבלתי אפשרי עבורה".

לדברי בכיר אחר, "נראה כי ההוראה נועדה להיענות ללחצים פוליטיים המופעלים על הנהלת הרשות כדי לפגוע בתוכנית שעוסקת באופן ביקורתי בנושאים חברתיים וכלכליים".

זוהי אינה הפעם הראשונה תחת ההנהלה הנוכחית שבה תוכניות אקטואליה הנחשבות ביקורתיות נפגעות. נויבך עצמה הודחה לפני כמה חודשים מהגשת תוכנית הטלוויזיה "מבט שני" ועורכת תוכניתה ברדיו זומנה לשימוע לפני פיטורים. כמו כן, בכלי תקשורת שונים פורסם באחרונה כי ברשות מתכננים להעביר את נויבך מתפקידה כמגישת "סדר יום".

קרן נויבך
קרן נויבך. צילום: יוסי מימוני
מנחם בן
מנחם בן. צילום: דניאל צ'צ'יק

בין בן ונויבך כבר התעורר ויכוח פומבי בעקבות טור שפרסם לפני כמה חודשים, ובו כתב שהוא אמנם מתנגד להדחתה של נויבך, אך יחד עם זאת, הוסיף כי "העובדה היא שמי שקראה להחרים אותי בגלל דעותיי, מורחקת עכשיו בגלל דיעותיה. יש כאן , תודו, איזשהו צדק פואטי".

ח"כ אורלי לוי אבקסיס (ישראל ביתנו) אמרה כי "ההנחיה לוקחת תוכנית טובה, שמעלה על סדר היום דברים חברתיים, ועושה ממנה ניסוי שאין לי מושג מה עומד מאחוריו". לדבריה, "זה כמו לשים לצד רזי ברקאי פתאום את גיא פינס. זו תוכנית שנותנת שירות אדיר לרוב הציבור. לאן רוצים להוביל אותה? מה האינטרסים מאחורי זה? זה הזוי לחלוטין".

מרשות השידור נמסר בתגובה: "מדובר בהחלטה מקצועית של מנהל הרדיו מיקי מירו, שמטרתה להפוך את השידורים מגוונים ומעניינים יותר על מנת להגביר את ההאזנה לתוכניות הבוקר".

ח"כ ניצן הורוביץ (מרצ) אמר בתגובה: "זו הזנייה של השידור הציבורי ויריקה בפרצופם של המאזינים. זו תוכנית שמביאה לסדר היום, באופן מקצועי ומרתק, סוגיות שחיוניות לשיח הציבורי וכנראה שמנהלי רשות השידור ופטרוניהם הפוליטיים לא רוצים עיתונאיות ומקצועיות אלא רדיו וטלוויזיה מתרפסים וכנועים המשמשים שופר לממשלה"

נויבך סירבה להגיב לדברים.

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 "ממש" צריך להעלות את הרייטינג לתוכנית כ"כ פופולרית. מירו עושה דברם של הביבונים ולא עיתונאי גוגו
  • 22:46
  • 19.07.12

הזוי ובזוי.

02 קרן, אל תכנעי - הציבור לא מטומטם, הטמטום שייך לפוליטיקאים ולפיונים שלהם. כדאי שמיקי מירו ידון בתוכניתו בזיהום הסביבתי שהוא משרה ברדיו הציבורי.  (לת) go keren
  • 22:50
  • 19.07.12

03 הם ירדו מהפסים שם? מי זה בכלל המיקי מירו הזה? מה הקשר של מנחם בן לנושאים חברתיים?  (לת) מטורף לחלוטין
  • 22:52
  • 19.07.12

04 אחח.מלחמות יהודים.לא ייתנו מנוחה לעיתונאית מצויינת כמו נוייבך עם אחת התכניות הטובות ברדיו בארץ.קבלו בדיחה בהקשר סמי מפ"ת
  • 22:53
  • 19.07.12

כשלוי אשכול היה ראש ממשלה-טס עם פמלייה למדינה אפריקנית למודת מלחמות שזה עתה קיבלה עצמאות-כדי לכונן איתה קשרים דיפלומטיים.כשהגיעו,נלקחו לסיור ע"י השליט האפריקני שהתבדח והסביר להם ש-"אצלנו כבר לא אוכלים בני-אדם,רק הורגים".בתגובה- לוי אשכול פנה לפמלייתו ואמר להם (ביידיש) "ואצלנו לא הורגים,רק אוכלים"

05 ההנהלה אינה רשאית להחליף מגיש/כתב שנראה לה לא מתאים? זו חובתה! לא הכל קונספרציות
  • 22:54
  • 19.07.12

ההערכות לרמתה המקצועית של הגב' אינן אחידות...

06 להעיף את ביבי ובבוניו  (לת) רחובותי
  • 22:54
  • 19.07.12

07 קרן נויבך מיכל
  • 22:54
  • 19.07.12

סתימת פיות אין מילים אחרות להגדיר את מה שעושים לקרן. בושה לה למדינה שכך נוהגת עם אזרחיה שמסוגלים לחשוב ולבקר את מחדליה.

08 מאוד אוהב את קרן נויבך אבל אין ספק שהיא לא ממש עיתונאית היא יותר תועמלנית של קו מסוים מאוד. שמעון שושו
  • 22:56
  • 19.07.12

בכלל יוצאי גלי צה"ל הופכים את האקטואליה לחדגונית ולא אמינה.

09 לממשלה שתסתום פיות ברדיו תתפוצץ המחאה החברתית, הצודקת, יום אחד בפרצוף  (לת) מי יאזין לעיתונאי ההזוי ההוא?
  • 22:57
  • 19.07.12

10 Karen Neubach sharon
  • 23:00
  • 19.07.12


One of the best programs on the radio. Hard-hitting and relevant. Too bad she's being pushed out for obviously political reason. I vote to keep her on otherwise I like many others will swithch to Razi Barkai

11 כשהממשלה בראשות ביבי + החרדים + ליברמן צפיתם שהרדיו יהיה חופשי ופתוח לביקורת?  (לת) קאטו
  • 23:01
  • 19.07.12

12 התוכנית עכשיו מדהימה - חבל שמקלקלים בגלל שסוף סוף מישהי אומרת משהו מעניין טלי
  • 23:02
  • 19.07.12

לא כמו שאר מלחכי הפינכה, עם דעה עצמאית, מעניינת, חדה, יסודית וחכמה. עיתונאית מדהימה, רק בגללה אני מקשיבה לרשת ב'.

13 לא יאמן - המגישה הכי דינמית, מרתקת וחריפה מורחקת - לאיזה שיעמום הם רוצים לגרור אותנו? שני דברים בטוחים - החלטה מקצועית זה לא ואת הרייטינג זה יפיל ערן
  • 23:03
  • 19.07.12

אפשר למדוד במלוא האחריות - יש שתי מגישות לסדר יום, השניה לא פחות חכמה ומקצועית, אבל חסר לה קצת מהפילפל של נוייבך, ובטוח שזה בא לידי ביטוי בריטינג, לפחות בהעדפות ההאזנה האישיות שלי.

ממש לא ברור איך היא מזיקה לשלטון - חבורה פחדנית שלא מסוגלת להתמודד עם עיתונאות טובה לא תשרוד בשלטון.

14 ניסיתי כמה פעמים להאזין אך מהר מאוד העברתי לגל"צ - פשוט לא רצינית התעמולה שהיא עושה שם.  (לת) גלית
  • 23:05
  • 19.07.12

15 התוכנית היחידה שמעבירה אותי לרשת ב  (לת) מאזין
  • 23:05
  • 19.07.12

16 נכון הגדיר זאת ניצן הורוביץ אזרח מדינה ותיק
  • 23:06
  • 19.07.12

זאת הזנייה פוליטית
קרן נויבך עתונאית למופת השופכת אור על הנעשה במחשכי החצר של ממשלת ישראל הנוכחית.
מעניין שאף נציגה של ישראל ביתנו חושבת שהבעיות שמעלה קרן נויבך הן חשובות לאין ערוך למה שעומדים להציף אותנו בקרוב ב"קול ישראל"
מה הפלא שאם תוקפים את מושכי החוטים למשל במשרד האוצר או במשרדי ממשלה אחרים האחראים למצב הנואש של אזרחי ישראל - מדיחים אותם ובמקומם מביאים עיתונאי חצר

17 נמכרנו לעבדים למלך הקזינו שלדון אדלסון והבובה על חוט האמריקקית.  (לת) Yigal Cohen
  • 23:06
  • 19.07.12

18 עולם שלישי חרפה
  • 23:11
  • 19.07.12

חחחחחחחח...."החלטה מקצועית של מנהל הרדיו"...? ממתי מירו מסוגל להחליט החלטות מקצועיות..? משרתם של הזליגים לא יודע מקצועיות מה היא. מנחם בן הוא אידיוט. והוא יראה עוד יותר אידיוט ליד קרן נוייבך שהיא משכמה ומעלה.

19 הלו, זה רדיו זה? זאת השאלה של ה- "גששים" ותשובתי לכך: "כן, רדיו מוסקבה המנוהל ע"י הפוליטרוקים". קרן, גם אם יעיפו אותך- אל תשכחי שאת תותחית, לפחות בעיניי. מקווה שאינני יחיד בדעה זו.  (לת) Eddie Shor
  • 23:20
  • 19.07.12

20 הזניה שמהזניה. זוכרים את דליה יאירי? גם לה היה מנחה אורח אז מה  (לת) יוחנן הבנאי
  • 23:23
  • 19.07.12

21 קרן נויבך חוה
  • 23:24
  • 19.07.12

קרן היא בין הסיבות הבודדות המצדיקות הקשבה לרשת ב' בפרט מאז עזיבתו של ירון דקל. החלטה זו שמה ללעג את רצון הרוצים בטובת המדינה ואזרחיה עובדי הכפיים. היכן חבריה לעבודה, חושפי השחיתויות למינהן, כשצריך. אולי הן יפות מידי מכדי להתערב. היום זה קורה לה, מחר להן/ם. ביבי, אתה שוב משתים עלינו ממרומי אטימותך.

22 קרן נויבך דליה
  • 23:24
  • 19.07.12

איזה טימטום. אחת התכניות היותר מרתקות וערכיות ברדיו הציבורי.
אל תוותרי, קרן. יישר כוח

23 למיקי מירו: התוכניות של קרן נויבך הן הדבר הכי מעניין ורציני ברדיו שלך. אתה יורה לעצמך כדור ברגל או שמא רוצה לשאת חן בעיני שדרת השילטון. קרן נויבך היא העיתונאית הרצינית והמעניינת שיש לך ברדיו. טיפולה בנושאים שאיש לא נגע בהם והם הכי רלוונטיים לחיי היום יום. לא סתם פרפראות טיפשיות וחנופה לסלבס. tאהוד
  • 23:30
  • 19.07.12

תתעשת. אתה משרת ציבור ולא פוליטיקאים שלא אוהבים עיתונאים דעתניים שמעלים לדיון עניינים רציניים: הפנסיה שלנו, השרות שהאזרח מקבל. יחסי דתיים וחילוניים ועוד.

24 הכרסום ברדיו עובד  (לת) מנהל שיווק
  • 23:30
  • 19.07.12

25 היא מרתקת-למה עושים לה את זה?  (לת) נפסיק להאזין לתוכנית
  • 23:31
  • 19.07.12

26 להעיף את הדיקטטורה השמאל קיצונית מהתקשורת צחי
  • 23:32
  • 19.07.12

העם דורש צדק תיקשורתי

27 מנחם בן ב"סדר יום", אם זה אמיתי, אללה יסעדנו!  (לת) גלית אחרת
  • 23:34
  • 19.07.12

28 מצוין . שירות השידור אינו האחוזה הפרטית של גברת נויבך . אפשר גם להחליף אותה כמו שמחליפים מאות אלפי עובדים אחרים במשק .נכון שהיא הבת של .... והיא שייכת לשבט הלבן עם ההשקפות ה'נכונות' , אבל המציאות חזקה מכל פרוטקציה .  (לת) פרענק ,בן של פועל פשוט (אבל אקדמאי )
  • 23:35
  • 19.07.12

29 קרן נויבך חזקי ואמצי ! נויבכאי
  • 23:37
  • 19.07.12

את בכמה רמות מעל כל הזיבורית המצויה ברדיו ואת מביאה כבוד למקצוע העתונות החוקרת , הבוחנת והביקורתית ואת מציגה תמיד בצורה יפה ואמיתית
את הפן האנושי בכל עניין ועניין וכיף להאזין לך :-) מאחל לך עוד מליון תוכניות בנוסף !!!
אורי

30 מירו, איך נהיתה רכיכה שכזו? זו באמת תוכנית בודדה רצינית ועכשיו ישימו שם את הפסיכי הזה שרק מחפש פרסומת לעצמו? טוב ברור שהמטרה היא להמאיס עליה את השידור בכדי שהיא תתפטר.  (לת) קובי
  • 23:37
  • 19.07.12

31 בושה וחרפה למיקי מירו!  (לת) מאזין
  • 23:37
  • 19.07.12

32 זה לא דמוקרטיה, זה עריצות השלטון  (לת) קרן נויבך, קרן אור ברשת ב׳. מגדלור מוסרי!
  • 23:38
  • 19.07.12

33 המיליונרים דאגו שהעיתונות לא תפרסם את המחאה על ידי איום במשיכת פרסומות. ברשות השידור מיכאל מירו עושה את העבודה בעבור הפוליטיקאים. הרעיון אבל משותף: לדאוג שהכיסוי התקשורתי של השנה שעברה לא יחזור על עצמו.  (לת) יעל
  • 23:38
  • 19.07.12

34 ב.נ. אעבור אחרי קרן לכל רשת שתשדר בה. חלק מדעותיה לא מקובל עלי אכל חייב להיות להן מקום בשידור הציבורי.  (לת) קרן - איתך! את מעולה.
  • 23:40
  • 19.07.12

35 קרן יקרה. איני מכיר אותך אבל את נפלאה ואני מאזין באדיקות לתכניתך. אל תיפול רוחך שהצמידו לך את ליצן החצר הפרובוקטור בשקל התורן והלא ממש מעניין. יש לנו אותך וזה מה שחשוב  (לת) עלוב!
  • 23:41
  • 19.07.12

36 קרן איכותית. ההנהלה חבורה של אפסים איתי
  • 23:42
  • 19.07.12

מכולת לנהל לא הייתי נותן לחבורה שמנהלת את רשות השידור.
קרן יצרה תוכנית איכותית. לכל הדיעות. והיא ראויה להערכה רבה.
מתבייש שדברים כאלה מתקימים אצלנו.
מקווה שתוכלי להם.
אם לא תוכלי עוד, אל תלכי הביתה בשקט. תפוצצי להם את האמת בפנים. כמו שעשה ינון מגל. אל תפחדי מהם כלל וכלל.

37 אני אוהבת את קרן יפעת
  • 23:43
  • 19.07.12

כל דבר טוב כאן אובד! למה? למה הכל רע?

38 הטייקונים לא נחים לרגע מהפחד ששנה שעברה תחזור על עצמה  (לת) נרגילה
  • 23:43
  • 19.07.12

39 בינינו,זה לא יהיה אסון גדדול אם לא נראה את נויבך.זה יהיה אסון קטן מאד אם מירו יעלם מחיינו.  (לת) עדד
  • 23:45
  • 19.07.12

40 עזבו את התוכן. סתם מבחינת הרצינות אין תוכניות כאלו ברדיו או בטלוויזיה. צריך להיות באמת מריונטה של פוליטיקאים בכדי לחסל את התוכנית הזו.  (לת) בני
  • 23:46
  • 19.07.12

41 קרן נויבך אהרון מבת ים
  • 23:46
  • 19.07.12

אני מאזין לך כל יום , ( למעט שלישי שאת לא שם ...) החיוך שלך שמועבר דרך הרדיו , והנושאים האקטואלים שבהם את עוסקת בתקיפות וללא משוא פנים
הפכו אותך בעיני לאאת הדמויות המעניינות והייחודיות בתקשורת , יישר כוח על עבודתך ! הם יכולים לקחת התוכנית , הם לא יכולים לקחת את תרומתך
אוהב -אהרון

42 הכוונה לפגוע במעמדה של קרן נויבך מעריצה של קרן
  • 23:48
  • 19.07.12

קרן היא העיתונאית המקצועית האיכותית ביותר ברשות השידור! הכוונות נגדה הן סתימת פיות. אין להאמין לתירוצים שמאחריהן. איגוד העיתונאים צריך להפגין ולשבות כדי שהדבר לא יצלח בידי הבוסים הבורים והמוטים.

43 לא יאומן שאול
  • 23:52
  • 19.07.12

באיזו מדינה מטונפת אנו חיים...

44 אשת תקשורת מספר אחת בני
  • 23:53
  • 19.07.12

כל כך ברור שההחלטה הזו נגועה בשיקולים זרים, צרים, דפוקים, ולא מקצועיים. להקיא על מי שקיבל את ההחלטה זו. להכניס אצבע לפה ולהקיא.

45 ישראל היום? TAL
  • 23:53
  • 19.07.12

רק צריך לגייס את עורך ישראל היום לערוך את התוכנית וכיבוש רשת ב יוכתר בהצלחה.

46 בעד קרן נויבך אילנה
  • 23:54
  • 19.07.12

ובעד שידור חופשי. אין דיקטטורה של השמאל בתקשורת. אולי פעם היה. לא חייבים להסכים עם כל מה ששדרן אומר. קרן מעלה נושאים שצריכים היו להיות חשובים לכולם.

47 תם עידן השידור הציבורי בישראל - רוצים להפוך את רשת ב לרדיו ישראל היום דן
  • 23:55
  • 19.07.12

כל חלקה טובה השלטון הזה מחריב
ומה הם בונים ? כלום חוץ מהתנחלויות הזויות שרובם יפונו .

48 התוכנית של קרן נויבך לא זקוקה לשום מנחה נוסף !!! קרין
  • 23:56
  • 19.07.12

איזו בושה - אם יש כבר משהו איכותי ברדיו אז חייבים להרוס את זה
ברור שזה פוליטיקה זולה!!! תתבישו !!!

49 עכשיו אןכל להאזין לרשת ב בין 0800 ל 1000 אורי
  • 23:56
  • 19.07.12

לי פשוט נמאס לשמוע את הוולגרית הזו קרו נויבך

50 בסדר: זה התהליך. הקרנפים משתוללים עד שהם מחריבים את עצמם. כלומר זה יהיה עוד קצת יותר רע עד שכל שלטון הימין פשוט יקרוס תחת עצמו. מזל שזה עדיין שלטון דמוקרטי והאליטות לא טופלו כמו ברוסיה שלאחר המהפכה, כך שהן עדיין פה וממתינות כדי לקבל את הניהול חזרה לידיים נבונות, נכונות, כמו בשיר של ריטה: זה יבוא, כמו שהטבע רגיל  (לת) שהכול גלוי
  • 23:56
  • 19.07.12

51 רשת ב' אביה
  • 23:57
  • 19.07.12

לניצן הורביץ אין מושג מה חושב הציבור. אנו הציבור ואנו נגיב. נהפוך הוא בגלל קרן ובגלל אריה גולן ובגלל התכנית ב"צהרי היום" חדלנו מלהאזין לרשת ב' ואילו רבים מהמאזינים עברו ל"רדיו ירושלים " ומדובר למאזינים מכל הארץ. אז בבקשה גב' אורלי וניצן הורביץ אל תדברו בשמנו.

52 קרן היקרה אנה
  • 23:58
  • 19.07.12

קרן,
את מקצועית ואמיתית. אני מאוד נהנת לשמוע אותך!

53 זה הזמן להפסיק להאזין לקול ישראל  (לת) מאזין קבוע
  • 23:59
  • 19.07.12

54 אני דווקא אשמח לא לשמוע אותה יום יום בנסיעה לעבודה עמוס
  • 00:00
  • 20.07.12

לא ייתכן ששעה 8 בבוקר היא הילה פרטית של מגישה אחת ודעותיה. היא תמיד נגד. כולם בשלטון לא בסדר. צריך לתת לכולם הכל והכסף יגיע מעוד מיסים שאני אשלם (אבל כל זה לא מדברים בתכנית).

55 ובקרוב אולי גם גאולה אבן המדהימה...- אבל כמו שכתוב:כי לא לעולם חוסן, וכמו שאומרים בערבית: כול כאלב...וגו'  (לת) עוד יישמע בחוצות המדינה דיבור חופשי ללא כפייה
  • 00:03
  • 20.07.12

56 מנהל קול ישראל צודק מזמן צריך לעשות סדר ברשות כנסו מיכה
  • 00:04
  • 20.07.12

אני אישית אוהב את קרן נויבך ,לפעמים שוכחת שהינה עובדת ברשות השידור הממלכתית ומביעה את השקפותיה הפוליטיות ופה הטעות, את יכולה לומר הכל, את השקפותייך תשאירי לעצמך ואל תנסי לכפות אותם על אחרים ,בערוץ 2 או 10 או כל תחנת רדיו פרטית את יכולה להביע את השקפותייך ,לא בתחנה ממלכתית שהציבור ולא משנה ימין או שמאל משלמים אגרה, ישנה תוכנית שניקראת בין ימין ושמאל ששם כל אחד מביא את השקפותיו וזה נכון לעשות כך, בתוכנית שקרן מגישה אינה יכולה לעשות, מה יצא הביאו לה את החוכמולוג בן שישגע אותה כדי שתיפרוש, ידעו כל עובדי רשות השידור הממלכתית השקפות שלכם תשאירו לעצמכם ,מי שרוצה להביע יעבור לערוצים אחרים , קרן, ערוץ 2 ורדיו תל אביב מתאימים לך, אם תעברי לשם אני אעבור לשמוע אותך אני אוהב את החריפות שבך.
בהצלחה

57 תגובה לכתבה לינוי
  • 00:05
  • 20.07.12

רק לידיעכתם אנו עומדים להריץ מחאה בפייסבוק לא לשלם אגרה לערוץ הראשון ולא לרשת בית. לא יתכן שנשלם כסף עבור תקשורת בעלת דעה אחת שנוגדת לחלוטין את דעתנו. אין שם שום איזון ויותר לא ניתן לכך יד, יש לעשות שם מהפכה החל מתכניתו של אריה גולן שחצה כל גבול ועד לאחרון המגיש הערוץ ה-1.

58 מיקי מירו תביט במירור ואל תאכיל את קרן מרור  (לת) מררה אחת גדולה
  • 00:08
  • 20.07.12

59 אורלי לוי את באמת נלחמת למען צדק. כל הכבוד. בעזרת השם צדק לכל בני האדם.  (לת) רומן
  • 00:10
  • 20.07.12

60 הממשלה הזו שולחת אותנו לגלות.  (לת) אפי
  • 00:11
  • 20.07.12

61 1984 בשיטת הסלמי  (לת) הרצל
  • 00:11
  • 20.07.12

62 אם קרן נויבך היתה מדברת שטויות או שאף אחד לא היה רוצה להאזין לה, אז אף אחד לא היה מתעסק איתה. מכיוון שהיא נוגעת בכולנו ועושה את זה טוב- הם מפחדים.  (לת) שיפר
  • 00:14
  • 20.07.12

63 best radio show, what am i supposed to listen to now on my way to work?? Keren dont break, be strong!  (לת) Nivi
  • 00:15
  • 20.07.12

64 אתם פשוט צבועים - העיתונאים בכל כלי התקשורת רוב רובם שמאלניים קרנית
  • 00:17
  • 20.07.12

זה בסדר, רק נוגעים באחד מכם כל השמאל זועק, תפסיקו להתבכיין, לקרן נוייבך יש אג'נדה נגד הממשלה, היא ודומיה מציפים את כל התחלואות שכל הממשלות מזה שנים רבות לןא נגעו בהם והיא מציפה את כולם על ראש ממשלה זו. לכן אנו מצטרפים לאלו שמעוניים לא להאזין לה. עד כ א ן !!!

65 השיטה של נתניהו ודומיו, היא להפוך את מה שלא מוצא חן בעניהם לבלתי מוצלח- לייבש אותו. רוצים להפעיל מפעל- אז מייבשים בתקציבים ותקנים, ממנים הנהלה כושלת, נותנים לוועד העובדים להשתולל בקיצור מזניחים אותו ואפילו מכשילים אותו. אז בקלות באים לציבור ואומרים "זה לא הדבר הנכון". העניין הוא שקרן נויבך עושה עבודה חשובה ועושה אותה טוב "עושה את הדבר הנכון, נכון" אבל זה לא מה שהון שילטון אוהב. להדיח שדרן בגלל דעותיו ותכניו זה פשיסטי מדי, ואם יש לך שכל יהודי אז אתה יודע שפשוט עדיף לשים תפוח רקוב בשק, כדי שבקרוב תוכל להשליח את השק כי הוא רקוב (או יותר גרוע להשאיר אותו רקוב) ולא לזרוק את השק כי אתה לא אוהב תפוחים.  (לת) מפריט התכנים
  • 00:21
  • 20.07.12

66 קרן נויבך, היית צריכה לדעת. בעת הזו, בארץ הזאת כל מה שטוב הולך קיבינימט.  (לת) כסיל פוטוגני עם כתר
  • 00:24
  • 20.07.12

67 אורלי לוי בבקשה ממך תפסיקי ללקק לשמאלנים, מזמן כבר חשנו שאת מזייפת, אינה
  • 00:25
  • 20.07.12

ועכשיו הרחקת לכת. אנא ממך, או שאת ימנית או שחברי "מרץ'/

68 i love her! first mabat sheni, now this....i wanna leave this F@#$@$ country  (לת) hutzpa!
  • 00:30
  • 20.07.12

69 סתימת פיות ארנון
  • 00:31
  • 20.07.12

זה נתניהו וכל מקהלת ״הדמוקרטים״ סביבו. מרגיז אותם שאישה אינטליגנטית אינה מרפה מנושאים חברתיים. אחד שדווקא יש לו...

70 רוצים שכולנו נאזין שעות לזוזו אבטובול?  (לת) אזרחית ותיקה
  • 00:33
  • 20.07.12

71 להחרים את קול ישראל ולא להצביע לליכוד בגלל זה!! קרן נויבך עושה עבודת קודש  (לת) אזרחית
  • 00:33
  • 20.07.12

72 כולנו קרן נויבאך מאזינה קבועה
  • 00:36
  • 20.07.12

אני קוראת לציבור המאזינים לסגור את הרדיו את הגל מי ברכב מי בבית מי באינטרנט
ולכל מי שמאזין לתוכניות של מיכאל מירו באמצע השבוע בערב ובשבת בבוקר לסגור את הרדיו לעבור לכל דבר אחר ולהוריד לו את הרייטינג

73 ברבו על 'קול ישראל' - נויבך צריכה להיות קריינית בעזה  (לת) עו''ד אילן נוי
  • 00:37
  • 20.07.12

74 למה להרוס את התוכנית?! ניב
  • 00:40
  • 20.07.12

נויבך היא מרתקת ובעלת יושרה רבה

חבל מאוד

75 רעיון הזוי ומגעיל. המאזינים יעזבו והמפרסמים יחרימו. שולמית
  • 00:43
  • 20.07.12

זו התכנית האחרונה להקשיב לה אחרי שירון דקל עזב

76 יצר הסרוס השתלט על כל חלקה טובה הנדהם
  • 00:44
  • 20.07.12

מי זה מנחם בן? הליצן מהאח הגדול?
פשוט לא יאומן כיצד מסרסים כל כשרון וכל שדרן שיש לו מה להגיד.
נראה כיצד יראה מירו אם לתוכנית בענייני סביבה שלו יכניסו
אורח כדי ״לאזן״ את המסרים.
עם מנהלים כאלה, אפשר באמת לוותר על השידור הציבורי.
לפחות נחסוך את האגרה ונוכל לראות את מנחם בן בשידור חוזר באח הגדול בחינם.

77 ״יש תמורה בעד האגרה״ גיא פרידמן
  • 00:47
  • 20.07.12

זה מה שקורה כשמפקידים שועלים קטנים וחסרי כל מוסר על הכרם של רשת ב׳. עד שהם יגמרו את הקדנציה, גם קול ישראל יירד מנכסיו המעטים שעוד נותרו. אבל למי אכפת משידור ציבורי איכותי ויעיל ? בטח שלא להנהלת רשות השידור - חבורה של אפסים שרק יודעת ללקק לראש הממשלה (כל ראש ממשלה, אגב)

78 מגמה מתמשכת של פגיעה בחופש הביטוי אבי
  • 00:51
  • 20.07.12

איסור הפגנות המחאה החברתית, חקירות מקדימות של מנהיגיה, אלימות, וכמובן - סתימת פיות
קרן תמצא את דרכה למקום אחר שבה תביא את התרומה האדירה שלה
לנושא החברתי / כלכלי; עצם השידוך המגוחך הזה מעיד על האימפאקט שלה מצד אחד, ועל מי שהיא מפריעה לו מצד שני

79 תגידו, רק יוצאי גלי צה"ל ראויים להשמע ? אסור לאף אחד אחר לטמע את גלי האתר בדעותיו?  (לת) שמעון שושו
  • 01:01
  • 20.07.12

80 אני ימני בדעותיי אבל התוכנית הזאת, כמו שהיא, בסגנונה של המנחה הנוכחית, חשובה מכדי שפוליטרוק ישנה אותה ירמיהו
  • 01:02
  • 20.07.12

צריך לחבוט בממשלה מדי פעם כדי שמישהו שם למעלה ישרת את האזרחים כמו שצריך. בבחירות הבאות לא אצביע למר נתניהו וכמובן שלא לחרדים בני צבעו של מייקל ג'קסון (הלא הם ש"ס, הספרדים בעור ליטאים).

81 מילא, אבל את מנחם בן?! פני הימין כפני....  (לת) פנינה
  • 01:04
  • 20.07.12

82 קרן נויבך קלוד רוזנקוביץ
  • 01:07
  • 20.07.12

סדר יום של קרן נויבך היא עבורנו תכנית הדגל של גל ב׳. כבר שכחנו פחות או יותר על קיומו של ערוץ ראשון ״כל הכבוד״ להנהלת מחלקת החדשות ש״תצליח״ גם בגל ב׳. בושה בושה!!!!!!

83 מנחם בן אמור להיות השומר ראש (ופה) שלה, כלומר ממש לשבת לה על הווריד באולפן, או שאמורה להיות חלוקה, למשל: ראשון שלישי חמישי קרן נויבך, שני רביעי שישי מנחם בן? אסתר
  • 01:09
  • 20.07.12

אם מתוכננת חלוקה בימי שידור - זה עוד מתקבל על הדעת. אם מצמידים לה שומר פה - זה כבר רפובליקת בננות.
בכל מקרה, כפרסונה, קרן נויבך היא לא איזה אוצר לאומי ולא איזה חלקיק אלוהי. היא עיתונאית, שכירה, דעתנית ובעלת אג'נדה, שהבוס שלה רוצה לעשות שינויים. היא יכולה להישאר או לעזוב, מה שבא לה. המאזינים יכולים להישאר או לעבור לתחנה אחרת, מה שבא להם. זכותו של המנהל מירו להרדים למוות את השידור הציבורי. יש היום מספיק דרכים חלופיות וחופשיות לצרוך מידע. אנחנו כבר נמצא את הדרכים שלנו, וזה לא חיב להיות רשת ב'. זה לא מסובך להעביר תחנה ברדיו. תפסיקו להתבכיין.

84 הפסיקו לייבש כל מה שקצת מרענן את שידורי קול ישראל, קרן - אל תיכנעי!!! מיקה
  • 01:15
  • 20.07.12

גם יוסי הדר ב"הכל דיבורים" הוא בחירה גרועה מאוד, סתם עוד יסמן של הממסד.

85 נויבאך לכי לCNN אל ג'זירה אנגלית, רשתות בריטיות, צרפתיות. כל אחד מהם יקבל אותך בשמחה כפרשנית לענייני ישראל ויהודים. בתמורה שכרך יעלה בריבוע ובשלישית. זכי חלטורה
  • 01:16
  • 20.07.12

מה יש לך לחפש במדינת הגמדים? את נלחמת בטחנות רוח. ברשתות זרות תועילי הרבה יותר. בנוסף לשכר תקבלי שרותי אבטחה וצפויה לך הפתעה; סבירות גבוהה שהם יהיו חברה פרטית ישראלית. בוננזה. הם יגנו עלייך מפני החברים שלהם במוסד.

86 לשים את מנחם בן במקום קרן נויבך זה לעשות צחוק מהמאזינים  (לת) אביבה
  • 01:16
  • 20.07.12

87 קרן את נכס לכל ערוץ תקשורת שמכבד את עצמו יהונתן
  • 01:16
  • 20.07.12

הבעיה היא שמזמן אין ערוץ תקשורת מכובד
תוחזר למבט שני ובחופש עיתונאי מלא
מתגעגע אל התוכניות שלך

88 הציבור שרוצה שידורים לא מטעם השליטים צריכים להקים קואופרטיב קואופרטיב רדיו אזרחי
  • 01:18
  • 20.07.12

האזרחים יהיו בעלי התחנה ובעלי המניה
אסור לתת לשליטים וולממונים מטעם להתערב בשרות ציבורי

89 מירו זה לא הבעל של לימור מהתכנית של בנאי עם ארזטל?  (לת) שוקי
  • 01:20
  • 20.07.12

90 ברוסיה מעלימים עיתונאים ובישראל משדכים להם את מנחם בן. מחסלים את השידור הציבורי על ידי הגחכתו.  (לת) יפתח בריל
  • 01:26
  • 20.07.12

91 מי שמשלם אגרת טלביזיה משלם עבור השמפו והמרכך שמשמשים לשטיפת המוח שלו. זכי חלטורה
  • 01:27
  • 20.07.12

בכספו שלו משלם האגרה מממן את המזרקים והרעלים שדוחפים לו למוח דרך התחת.

92 היא לא משתווה לירון דקל. אני לא אוהבת לשמוע אותה  (לת) מרים
  • 01:30
  • 20.07.12

93 היי,מה קרה??. המיעוט השמאלני ההזוי קם מרבצו, אחרי שהודיעו לו שמפסיקים את השליטה הבלעדית שלו על התוכנית?? רוב העם,מה לעשות, ימני ושפוי ולכן צריך שמישהו ידבר וישמיע את קולו. מקווה שגם ליונת לוי יצרפו איזה בן ארי קטן  (לת) נמאסתם
  • 01:44
  • 20.07.12

94 איך מרגיש מנחם בן? אלעד
  • 01:44
  • 20.07.12

האמת היא, שאם למנחם בן נשאר איזשהו כבוד עצמי, הוא ישב בתכנית, ויהיה בשקט לכל אורכה - זו תהיה מחאה ראויה, ואמירה חזקה.
מעניין איך זה להרגיש כעיתונאי שמשתמשים בו להיות מקל בגלגלי עיתונאי אחר.

95 מירו עלוב נפש, תוציא את הלשון לפני שיהיה מאוחר מדי  (לת) נגעלת ממירו
  • 01:48
  • 20.07.12

96 אסור לתת לאיש הזה במה!! הדעות שלו מסוכנות!! הומו
  • 01:49
  • 20.07.12

הוא הומופוב!

97 קרן אור ובהחלט מעל כולם עמית
  • 01:51
  • 20.07.12

איננו מסכימים על הכל. בודדים הולכים כנגד הזרם. הרוב לא. בחרת בדרך הקשה. את בליגה עילית-חזקה,ברורה,נחושה עדכנית ורחבת אופקים. היי חזקה. אוהב את השידור שלכם ובטוח שיש לו מקום מפואר. שמרו על עצמכם.

98 אסור לוותר על דברים כאלו. זה כירסום הדמוקרטיה- רק מי שמתאים לדעות שלהם יכול לדבר...  (לת) קוטי
  • 01:52
  • 20.07.12

99 קרן עיתונאית מעולה שלא אובדת על אף אחד בעיניים ואומרת את דעותיה בגלוי. אין בעיה שיביאו בתוכנית אחרת אחד שחושב אחרת אבל לסתום לה את התוכנית עם מוקיון זה פשע.  (לת) זביק
  • 01:54
  • 20.07.12

100 בושה לקול ישראל. חוץ מהשתקת הפה, זו גם ירידה ברמה מקצועית.  (לת) לנה
  • 01:55
  • 20.07.12

101 בושה וחרפה אודי, אוהב קרן
  • 01:57
  • 20.07.12

לא להאמין למקרא הידיעה. לוקחים את התוכנית הכי אינטליגנטית ברשת, ומבקשים להוסיף את הפרובוקטור הטרחן. מהלך כוחני ודוחה, מבייש את מבצעיו. קרן, מאזיניך תומכים בך לגמרי.

102 קרן, לא קל לעשות עבודה טובה במדינה הזו. חבל שככה מתנהגים. ארצנו משנה את פניה. אני זקנה מדי כדי להילחם אבל מקוה שאנשים כמוך יהיו חזקים.  (לת) שפי
  • 01:59
  • 20.07.12

103 קרן נויבך מצוינת - מי שמעלה את מנחם בן לשידור ראוי שילך הביתה בעצמו  (לת) רחל
  • 02:09
  • 20.07.12

104 הממשלה מתערבת ומחליפה למגישים בעלי דיעות ימניות מנחם לא ראוי
  • 02:12
  • 20.07.12

באח הגדול הוא הראה כמה הוא בלתי נסבל ,ימני ושונא הומואים.

105 תגובת מאזין עניני ולא פוליטי. כנסו: מאזין בנסיעה לעבודה
  • 02:16
  • 20.07.12

אני בכלל לא זיהיתי הטייה פוליטית אצל נויבך. מצד שני קשה לי להקשיב לה יותר. יש משהו טחון בהגשה . אני מברך על הכוונה להוסיף מישהו לצידה. שירעננו קצת. 

106 אל תעשו לקרן את ששנאתם שעשו לכם אליהו הרשקוביץ
  • 02:19
  • 20.07.12

יוני ומיקי תרדו מקרן תעזבו אותה לנפשה היא הדוגמה האמיתית לשידור הציבורי. אמנם היא מרגיזה לפעמים אבל היא חוט השדרה של שידור אמיתי ונכון.
יוני ומיקי אתם זוכרים היטב את הזמן שבו לא ניתן לכם לשדר חופשי את מה שרציתם. בהלני היו יותר מאחד שסתם לכם את הפה, אז אל תלכו בעקבותיהם של אלה שהרסו את השידור הציבורי.
יוני תחזור לכנס שדרות האחרון ותקשיב להרצאה שלך על השידור הציבורי ותן לקרן להמשיך בדרכה את התוכנית. זה מה שבסוף מביא את הפירסום - האמת.

107 מוסד ממלכתי - עם צביון ממלכתי. אפשר להשמיע מיגון דעות, לא רק צד אחד.  (לת) אורי
  • 02:32
  • 20.07.12

108 רשת ב' מדרדרת. ז'וז'ו אבוטבול ועכשיו האידיוט התורן. וואללה יופי.  (לת) היידה שרה
  • 02:32
  • 20.07.12

109 לא יתכן שמיעוט שמאלני 5אחוז מכלל המצביעים(ואני נדיב)ישלוט בתקשורת.ואינני שמאל י ולא ימני,אני ממש במרכז. איש
  • 02:34
  • 20.07.12

מירו כלל וכלל לא כוס התה שלי,לא הוא ולא התוכנית הטרחנית שלו.

110 אחת הטובות שיש. גם המגישה וגם התוכנית. זה ברור, הם מפחדים. מפחדים מביקורת, מתעוזה עיתונאית, מצלילות מחשבה. לכי בדרכה של שלי, אין אפשרות אחרת. הלוואי ואפשר היה לשלב כוחות.  (לת) מאזין קבוע
  • 02:36
  • 20.07.12

111 חוצפה-תענוג לשמוע אותה,מדברת מכל הלב ומזדהה עם החלשים. צריך להחרים את רשת ב' אם יפגעו בתוכנית זו  (לת) שלומי-כלכלן
  • 02:50
  • 20.07.12

112 בן וכו' עירית
  • 02:57
  • 20.07.12

מושלם ,תביאו את מנחם בן. מעניין כמה זמן יקח עד שיפלוט איזה תובנה הזויה בשידור חי..( נגד חיסונים, בעד אל.אס.די נגד הומאים יש עוד...) רוצים גיוון? וואלה, גאון מי שהגה זאת. מביך ונדמה לי שגם מרושע . על חשבון הציבור כמובן . (אגב, אני חושבת שיש לאנשים כמו מנחם בן זכות לפרסם את רעיונתהם ..לא בתכנית מסוג זה).

113 רהוטה, חכמה, מעלה על הבוקר נושאי אקטואליה ומשלבת מוזיקה קרן מדהימה
  • 03:07
  • 20.07.12

לא לגעת בקרן, מה שייך מנחם בן לסיפור הזה ? מיקי מירו הרדיו ממלכתי פה עדיין לא אירן וסוריה. אל תגררו אותנו לשם.

114 שתדבר על פנסיות ונושאים כלכליים-כרגיל. והוא ייאלץ לסתום, דני
  • 03:12
  • 20.07.12

כי הוא לא מבין בזה. כמה שפחות נושאים על תרבות וספרות.

לתת לו בקבוקי מים מינרלים עם חול, ולייבש אותו.

115 מסתמנת שיטה של מינוי צייתנים למשרות המשפיעות: היועץ המשפטי לממשלה, מבקר המדינה, מנהל הרדיו, מנהל רשות השידור. רק את מינוי הרמטכ"ל של ביברק הצליח אשכנזי לסכל והוא משלם על כך ביוקר. ביבי הוא מקיאווליסט מיומן, ציני וחסר מעצורים.  (לת) הנסיך
  • 03:23
  • 20.07.12

116 ועוד את מי הם רוצים לצרף לצידה? את מנחם בן? לא הייתי נותן לו שעת שידור גם ב-3 בלילה.  (לת) ביזיון
  • 03:23
  • 20.07.12

117 קרן נויבך תהיי חזקה Asaf
  • 03:32
  • 20.07.12

אל מול הבריונות שמפעילים נגדך המשתפים. התוכנית שלך היא קרן אור בקול ישראל היום. גועל נפש מה שעושים לך ולחברייך בתחנה שגדלתי עליה אבל אל תשכחי שלכל שבת יש מוצאי שבת - וכשממשלת ביבי תוחלף בקרוב בעזרת השם העכברים ישובו לחוריהם.

118 פגיעה בתוכנית של קרן הוא חיסול הרדיו והשידור הציבורי אורי
  • 03:33
  • 20.07.12

התוכנית של קרן נוייבך היא התוכנית היחידה שנותרה ברדיו שראוי להאזין לה
פגיעה בתוכנית זו היא עוד שלב בהפיכת הרדיו לשידור החצר של ביבי
או ביבי רדיו
פשוט את הטלביזה חיסלו וכעט מחסלים גם את התוכנית היחידה ששוה להאזין לה
ועוד דורשים שנשלם אגרה
פוליטיזציה של השידור הציבורי והפיכתו לימני ראדיקאלי מגעיל חייב לאפשר לנו להשתחרר מתלום האגרה
אין לי כל רצון לתמוך ברדיו החצר של ביב לא מדובשו ולא מעוקצו
מבקש שיחרור מידי מהאגרה והשאירה רק לחברי ליכוד נאמנים

119 מציע להעביר את רשת ב לחרדים זה יגביר את התמיכה של הם בביבי אוריה החיתי
  • 03:38
  • 20.07.12

כבר כך רשות השידור זה רדיו ביבי בע"מ
רק צריך להחליף את האגרה בתשלום חובה לליכוד לכל מי שרוצה זכויות במדינה ולהפריד בין חברי מפלגה לבין כאילו שלא
ואה כן לחגוג ברדיו ברוב עם את יום הולדתה של שרה שיהפוך להיות יום חופשי

120 נויבך יהירה ובלתי נסבלת!  (לת) שמאלני דווקא
  • 04:08
  • 20.07.12

121 קרן הגיעה לרשות השידור בזכות קשרי הוריה.  (לת) יוספוסואני
  • 04:19
  • 20.07.12

122 למה רק לקרן? צריך איזונים למשה נגבי,לחנן קריסטל,לאריה גולן או להעיף אותם.  (לת) אלי בובליל ר"ג
  • 04:26
  • 20.07.12

123 קרן נוביל עיתונאית גרועה ומגישה בינונית. כל תוספת רצויה כאן. אפילו למנחם בן יותר זכות ממנה. אמיר
  • 04:28
  • 20.07.12

ולכל הפמיניסטים - תרגעו! זה לא המקרה לעלות על בריקדות.

124 קרן היא האחת והיחידה רשיד עותמאן
  • 04:31
  • 20.07.12

קרן היא האחת והיחידה

125 לא חביב חביב
  • 05:07
  • 20.07.12

רק בגלל קרן נויבך אני מאזין לרשת ב'. מיקי מה קרה לך בשנה האחרונה?פעם אהבתי להאזין גם לך,אך התקלקלת.. האם גם לך שיפרו המשכורת?
וזה שכנע אותך להתקלקל או שאתה סתם מקנא?
אל תהרוס את התכנית הכי טובה ברשת ב' ,תכנית של מישהי שבאמת איכפת לה.

126 שוב אינטרס הציבור נמצא בעדיפות אחרונה מאור
  • 05:20
  • 20.07.12

עד שיש תוכנית שנוגעת בזכויות הפרט ובנושאים החברתיים, חומרים שלא פפלרי להעלות לסדר הים , בה מישהו ורוצה להפוך אותה ל " האח הגדול "
אנה אנו באים , מי דואג לנו , אן מקשיב , אתם מתפלאים למה אנשים חוזרים בתשובה . אין מושיע .

127 תוכנית בוקר מעולה שגרמה לי לעזוב את גלי צהל טובי
  • 05:23
  • 20.07.12

קרן נויבך מעבירה מישר מרתק צבעוני שגרם לי לעבור לרשת ב. אני מ

128 למנות את את יחימוביץ לצד ביבי עוזי
  • 05:23
  • 20.07.12

זה יהיה צדק פואטי!

129 הממשלה הזאת איבדה את זה לגמרי, הם אפילו לא מוריה
  • 05:25
  • 20.07.12

טורחים לנסות להסתיר את המעורבות הפוליטית ברשות השידור. פשוט ביזיון

130 לא מגיעים לקרסוליים שלה  (לת) pogo
  • 05:34
  • 20.07.12

131 נגמר עידן שליטת השמאל בתקשורת- וטוב שכך. עם זאת יש לאפשר מגוון דיעות רחב ככל האפשר, מימין ומשמאל, זו מהותה של הדמוקרטיה, וגם על השמאל להבין זאת.  (לת) ציוני
  • 06:16
  • 20.07.12

132 קרן חביבה תתאזרי בסבלנות-תוך שנה משטר באבא ביבי יסתיים. ומשהו אחראי יצטרך לשקם את ההריסות  (לת) שמואל
  • 06:18
  • 20.07.12

133 קרן העם אוהב אותך כי את אוהבת אותו. את הגיבורה שלנו והכי יפה מכולן  (לת) קובי
  • 06:21
  • 20.07.12

134 ראשות השידור=ישראל היום= אפס  (לת) חרד לשידור
  • 06:26
  • 20.07.12

135 פעולות חיסול הדמוקרטיה לא יצליחו להשתיק את המחאה. העם פקח את עיניו והזעם כאש בשדה קוצים מגיע לכל מקום. הימין הקפיטליסטי הסהרורי נמצא במלחמת מאסף גם אם אינו יודע זאת  (לת) חזי מבאר שבע
  • 06:30
  • 20.07.12

136 לפטר את מיקי מירו  (לת) רון
  • 06:30
  • 20.07.12

137 זה לא רדיו ציבורי זה רדיו ממשלתי מה שהופכו ללא מקצועי. קרן עברי לתחנה אחרת, בלי קשר לדעות הפוליטיות. את ראש לשועלים. ומנחם בן צריך לככב בקריקטורות, לא ברדיו  (לת) מחפש איכות
  • 06:40
  • 20.07.12

138 צריך לצאת להפגין על דבר כזה איתמר
  • 06:45
  • 20.07.12

פגיעה בוטה בחופש העתונות. לא ייאמן. מקומם. וגם פשוט מבאס

139 למה החלתתם לסרס רשת ב YOSS
  • 06:45
  • 20.07.12

ולא רק כנראה הוחלט לסרס התקשורת ציבורית
עדיין נשארה התוכנית של גאולה אבן שהיא הפנינה של ערוץ 1

הצפיה של התוכנית ב 20:30 עוברת כל כך מהר שבסופה אתה אומר למה רק חצי שעה

תוכנית הכל דיבורים כבר לא מענינת תוכנית פרווה
פופוליטיקה ירדה מהפסים צוחקים על הציבור איפה הביקורת ?
כנראה מפחדים לבוא בביקורת לממשלה וזה תפקידם לעורר עוולות לתקן החברה
המגישים נהיו כמו עובדים שבאים לעבודה אומרים להם הנה כך וכך משדרים
מסיימים הולכים הבייתה מקבלים משכורת וחוזר חלילה
האם זה המקצוע של עיתונאי של מגיש אתם פוגעים במקצוע שלכם

אתם לא חושבים שיש לכם ילדים ונכדים
זו התקשורת שאתם רוצים שיחיו בה ?

140 קול ישראל מאזינה אדוקה של קרן
  • 06:46
  • 20.07.12

אם נותנים לז'ו'ו אבוטבול תוכנית לילה בקול ישראל אז למה לא לצרף את מנחם בן?
מנחם בן הוא לא אישיות שאפשר לשמוע אותו ברדיו.יש לאפשר מגיש/ה לצידה של קרן אבל על רמה כמו שהיה דובי וויסגלס בזמנה של דליה יאירי.

141 ההפגנה הבאה - בעד חופש הביטוי - בעד ביקורת באמצעי התקשורת! נועה
  • 06:46
  • 20.07.12

קרן - חזקי ואמצי. את משמשת אוזניים, עיניים ופה לרבים. שלא תיפול רוחך!

142 להגביר את הגיוון והעניין?? התכנית שלה זה הדבר הכי מעניין שיש ברדיו!  (לת) נורית
  • 06:48
  • 20.07.12

143 החלטה מיקצועית עלאק! ומי? מנחם בן בעל דיעות ימניות ביבוניות. אני מיתקשה להאמין עד לאיזו רמה ירדה ממשלת הביבונים מחסלת הדמוקרטיה, בתחילה ערוץ 10 על שרביבי העז לחקור שחיתויות ביבי, וגם אדלסון פטרונו, עתה רשות השידור, זה ממש כמו שילטון פוטין, והאזרחים שותקים ואינם מבינים שיש לצאת לרחובות כי משתיקים את קול התיקשורת הנחוץ להם, את בית המישפט היכניע ביבנוקיו ושם את נציגי המיתנחלים למנות שופטינו ואכן היכניסו מיתנחל לעליון. ןסידרו חוק מיוחד למנות נשיא לעליון שנח להם. אני ממש מיתגעגע לימיי מפאי ששנאתי כי אז היה הרבה יותר חופש לרשויות העצמאיות, ובימקום להישתפר כמו שאר העולם הוליך אותנו ביבי אחורה. אני מאוד מעריך את אורלי לוי היא ממש עם העם אף שהיא בישראל ביתינו, אביה דוד לוי מעולם לא בגד בשכבות החלשות, וניראה שהאיכפטיות עברה אליה. כשאני צריך להשוות את אורלי ה100% אמיתית ומוכשרת לפרחה הצעקנית של הליכוד מירי זה כמו ההבדל בין אור לחושך. עלי והצליחי אורלי. לא להיתייאש רק ביגלל שאיזה פרופסור ממיכללת מיתנחלים קורא לשיכבה החלשה או הבינונית אצלינו פרזיטים בזמן שהוא וחבריו המיתנחלים הם הפרזיטים האמיתיים ולא דיור בעמידר אלא וילות ומיפעלים ותקציבים הזורמים כמיים.  (לת) ביבי יזכר לדיראון עולם כדיקטטור מושחת שדירדר את המדינה בכל שטח ובכל מובן, (הוא כמובן מאשים את כולם חוץ מעצמו)
  • 06:48
  • 20.07.12

  •   מתחרה לדמוסטנס. נאום במקום תגובה. אמיץ לקרוא את כל התגובה
    • 12:00
    • 20.07.12

    הריר הנוטף מפיו של המגיב הגיע עד המסך שלי בבית. רוב המגיבים האלה יותר משהם אוהבים את נויבך הם שונאים את ביבי. זה בסדר, אך מה לזה ולרדיו? הרדיו הציבורי צריך לשדר בלי נטיות פוליטיות, וזה מה שעושה פה הנהלת הרדיו בצדק.

144 סוף סוף מישהו מחזיר מלחמה נגד ההשתלטות העויינת של השמאל על התקשורת, למרות שבבחירות השמאל הוא מיעוט  (לת) דוד
  • 06:49
  • 20.07.12

145 WELCOME TO ARGENTINA  (לת) Ricardo
  • 06:50
  • 20.07.12

146 אחת המגישות היותר אמיצות וישרות שיש ברשות השידור. דמוקרטיה
  • 06:59
  • 20.07.12

פיטוריה או הצרת-צעדיה של קרן נויבך, מוחקים את קול הציבור השקוף במדינה.
ואני חשבתי לתומי שרשות-השידור מביאה את דעת העם יותר מאשר את גמגומי חלק משרי-הממשלה.
חבל...חבל...חבל מאד !!!

147 במימון משלם המיסים  (לת) תחנת שידור קומוניסטית
  • 07:02
  • 20.07.12

148 שלי יחימוביץ פרצה לשאר הקריינים מסלול ישיר לכנסת!  (לת) השמאל משתלט על חינוך העם
  • 07:03
  • 20.07.12

149 טיפשות ממדרגה ראשונה! נוייבך היא המפלט של הנורמאליות בבוקר. היא השפיות בהתגלמותה. אין ספק שמי שעושה את זה הוא טיפש ממדרגה ראשונה. שרק תספר לנו לאיזו תחנה היא עוברת - קהל גדול יעבור אתה.  (לת) יואבחלב
  • 07:04
  • 20.07.12

150 תעבוד ב"הכל דיבורים" תתקיף את ביבי ותעקוב אחרי שלי יחימוביץ. ר"מ תוך 5 שנים. רוצה פנסיה מהכנסת?
  • 07:05
  • 20.07.12

אין צורך בנסיון ניהולי בפיתוח ביצור בתעשיה בצבא.
צריך לדעת להחזיק מיקרופון ןלצעוק "ביבי הביתה".

151 הבדיחה הגרועה של השבוע האחרון! OMG!  (לת) דב
  • 07:16
  • 20.07.12

152 קרן - תמיכה והסתייגות כסיף
  • 07:19
  • 20.07.12

תמיכה
התוכנית הכי ראויה והכי חשובה בתחום זכויות האזרח מאז שלי יחימוביץ וקודמיה - רבקה מיכאלי ושולמית אלוני. זוכרים?

קרן - את חייבת להמשיך ולהציג את מנחם בן כפי שהוא - בעלעגולה ממין טוןמי לפיד, אמנון דנקנר ושאל גסי הרוח.

הסתייגות
מסתבר שכל ההתלקקות שלך סביב הזמר המזרחי וכותבי הזבלים שלו - לא עזרה, מה? היא גם לא שיכנעה כאוטנטית.

153 הארץ הרי יצנזרו: תנו לקרן נויבך להוביל ואל תגעו בה. כסיף
  • 07:19
  • 20.07.12

ושקרן נוייבך תפסיק להתחנף לכותבי הזמר המזרחי הזבלי בעליל.

154 קרן, צינית ומרירה. ליאור
  • 07:21
  • 20.07.12

הייתי מצפה , משדרן להיות פחות מתוסכל ורשע. מדוע הרוע הזה שלה ? השינאה למי שלא מרגיש כמוה. אופייני למדינת תל- אביב.

155 רוצים גיוון תנו למנחם בן תוכנית עצמאית שיעשה בה מה שהוא רוצה, אבל תניחו לקרן!  (לת) דן
  • 07:22
  • 20.07.12

156 קרן נוויבך היא מותג. רשת ב׳ לא  (לת) אריה הרשקוביץ
  • 07:22
  • 20.07.12

157 ככה? לא רוצים לשמוע ביקורת אז פועלים לשמים רגל להפיל ??  (לת) מה זה ??
  • 07:25
  • 20.07.12

158 ביבי אדם נאור חזי
  • 07:25
  • 20.07.12

לפחות בהשואה לחפז אסד

159 נויבך שמעון
  • 07:28
  • 20.07.12

אני פשוט מזועזה מהפגיע בנויבך
שנים אני שומע את התוכנית ונהנה
היא תחסר לי מאד
אומר המנכל שהוא מנסה לשפר את התוכיות
אם כך שיביא לתוכנית פודים ואומרי הן
אין פלא שהרשות עומדת בפני פשיטת רגל
יתכן שיש לפטר את המנכל הפודל ולא אותה
נויבך מיצגת בעיני אישה עינינית נחושה ומנסה לעזור

160 מריח רע אזרח מודאג
  • 07:31
  • 20.07.12

עצוב לראות אייך השלטון - באמצעות שלוחיו המתוגמלים היטב - מצליח לשלוח את זרועותיו לכל כיוון בתקשורת. ראו ערך ישראל היום וראו אג'נדה ברורה בקול ישראל להשתיק קולות חכמים ואמיצים שמעלים באופן נוקב ביקורת חברתית. קרן יקרה, אל תיפול רוחך - תני פייט בשביל כולנו!

161 קרן המוכשרת ורחבת האופקים - נעבור איתך לרשת אחרת  (לת) שי
  • 07:32
  • 20.07.12

162 ציר הרשע: שרה-נתן (הצלם) אשל- זליג רבינוביץ: לעיון מבקר המדינה  (לת) נתן הצלם
  • 07:39
  • 20.07.12

163 קרן, אל תשברי ,האמת תנצח דמו - קרטית
  • 07:52
  • 20.07.12

גם את הבוקר רוצים לחסל לנו? זה הק(רן)ש שישבור את הביביזם סופית. קרן נויבך דעי לך שיש לך מקום בליבם של רבים בארץ (ובעולם). אל תשברי.

164 על כרעי התרנגולת הדקים בעולם. עובר אורח
  • 07:53
  • 20.07.12

אלה הם כרעי התרנגולת שעליהם נשענת "השקפת העולם" של השמאל הליברלי. יש לה קיום בעולמנו רק כאשר כל צמתי התקשורת המרכזיים בידיהם. בדיוק כמו של"גן העדן" הקומוניסטי היה קיום רק מאחורי מסכי ברזל וגדרות תיל מחושמלים. זה מסביר את מאבקם הבלתי נלאה של השמאלנים נגד ערוץ 7 הקיקיוני ונגד ישראל היום. אפילו כתבה טלביזיונית בודדת (דן כנר) שבה נתניהו זכה לסיקור חיובי, נתפשה אצלם כאיום קיומי.

165 אז הרדיו שלי לא יהיה מכוון בבוקר לרשת ב. וקרן בסדר גמור. כל המפרסמים יפסידו את כספם ואני ארוויחזמן פנוי  (לת) ליאורה
  • 07:53
  • 20.07.12

166 יש לי 2 שאלות אנירק שאלה
  • 07:53
  • 20.07.12

מי זה מיכאל מירוו ? יש איזה אחד על סביבה שבקושי מבינים מה הוא אומר ביום שבת בבוקר. זה המנהל ?שאלה שניה. מנחם בן זה האיש שנטלי דדון צחצחה מאה פעמים שיניים אחרי שהיתה חייבת לתת לו נשיקה בתוכנית בערוץ אגו שלא ראיית בגלל אשתי אבל שמעתי וביקשתי שיקליטו לי אבל כל הצדקנים פתאון רואי רק ניושנאל גיאוגרפיה ?

167 התכנית היחידה הראויה להאזנה - קול ישראל - מדוע משלמים לכם כל כך הרבה אגרה? חנה
  • 08:05
  • 20.07.12

להשאיר את מתכונת התוכנית כפי שהיא עם קרן נויבך בלבד.

168 החלטה מקצועית? זה אבי עצבני
  • 08:07
  • 20.07.12

הוסיפו לתוכנית רצינית את בובו הליצן

169 שיורידו את ג'ודי מהשידור תומר
  • 08:08
  • 20.07.12

נראה אותם גיבורים להוריד את התוכנית המיותרת והמלוקקת הזו

170 זה מה שיש לקומיסרים העלובים של קול ישראל להציע למאזינים: אידיוט חשוך ודוחה  (לת) משה
  • 08:08
  • 20.07.12

171 החלטה מקצועית של מירו? חחחחחחחחחחחחחחחחחח מקצועית, כמו הבחירה שלו. הפוליטית כמובן. וכמו בפוליטיקה, כך גם בטלוויזיה. ביבי הוא הפודל של ליברמן. כך גם מירו...פודל של....נחשו. קרן נויבך- את כתבת ראויה. ואולי להבדיל מטרטנברג עלוב הנפש, שהיה צריך להניח מפתחות אחרי תרגיל שטייניץ סער עם השיקוץ האקדמי בשטחים הכבושים, כך נכון שכל אחד מאיתנו יניח את המפתחות, ושביברמן ייפלו מעצמם. אותו הדבר לגבי הגברת לוי. שבמקום לשדרג את עצמך מאביך, הפכת לצחוק מעצמך עם ההצטרפות לפשיסטים של ליברמן. מה שאת אומרת בכתבה נכון. אבל בשבתך עם מי שמולדובה ביתם, רק כי הקיפוח הוא מכנה משותף לך, ואולי גם פרזיטי, כי בלעדיהם לא היית מקבלת משרה...עזבי את המושחתים, אם את שונה מהם.  (לת) שומר חוק
  • 08:14
  • 20.07.12

172 תוכנית מצוינת אין שום צורך בהנחיה משותפת יעל ויה
  • 08:14
  • 20.07.12

זה פשוט לא יאמן. התוכנית של נויבך היא תוכנית הרדיו הטובה ביותר שיש. הסיבה היחידה שבגללה כדאי לפתוח בבוקר את הרדיו . חבורת אינבצילים מנהלת את עניני המדינה ואת הרדיו. חבל שאי אפשר להזיז ממקומו את מקבל ההחלטה העלוב.

173 מיקי מיהו? משה
  • 08:15
  • 20.07.12

זה לא המפחיד הזה, שכאשר הוא מגיש לפעמים מבזק בטלוויזיה, בורחים הילדים מן החדר?

174 נתניהו הראשון שגילה שיש עוד אנשים איכותיים בארץ  (לת) ולכן הוא "דואג" להם
  • 08:17
  • 20.07.12

175 קרן-אחרייך לכל תחנה בה תשדרי. חבל שנצטרך לשמוע גם את הליצן. קרן-תודה.
  • 08:18
  • 20.07.12

תמיד מביאה מומחים מכל הכיוונים שמסבירים את הדברים.

176 נגמרה הגמוניה של השמאל בתקשורת אמיר
  • 08:18
  • 20.07.12

קרן הפכה את הערוץ הממלכתי לבמה לדעותיה השמאלניות. הגיע הזמן לדחוק את השמאלנים מהתקשורת, רוצים תקשורת ממלכתית, זה לא נכס של שמאלנים, זה נכס הציבור וכידוע רוב הציבור הוא ימין

177 רשת ב' איבדה את זה. קודם ירון דקל ועכשיו קרן נויבך, למה להרוס את מה שעובד? יואב
  • 08:19
  • 20.07.12

וכן, אני יודע שדקל עזב כדי להיות המפקד של גל"צ.,אבל זו עדיין אבדה ומי שהחליף אותו לא מצליח למלא את הנעלים (אני כבר עברתי לרזי ברקאי בשעות האלו).

178 קרן נויבך הפכה להיות שופר של השמאל. כל מה שרע במדינה היא מבליטה אילני
  • 08:20
  • 20.07.12

כל מה שטוב היא מחביאה. הפכה להיות בלתי נסבלת, דוחה, בזויה וצבועה.
הביתה קרן ומהר ......

179 ניצן למה גסות הרוח והוולגריות הזאת ?  (לת) אבי
  • 08:22
  • 20.07.12

180 התכנית של קרן נויבך טובה, קפקא טאמורה
  • 08:25
  • 20.07.12

כמובן שהרוח הנושבת ממנה היא אנטי ממסדית, אך לרוב זה במידה הנכונה.

181 מה רוצים ממירו? אם לא ידיח את נויבך כפי שדורשים הטייקונים אז ראש הממשלה ידאג שידיחו אותו. מה הייתם עושים במצבו?  (לת) המבין לליבו
  • 08:26
  • 20.07.12

182 Poetic justice קורא את עתיד
  • 08:26
  • 20.07.12

מנחם בן הציע לחוקק חוק נגד הומסקסואלים בכך מחדש במאה 21 את הרעיון הנצי לשלוח אותם לכלא. לרשות השידור הליבראלי שלנו, האיש ורעיונותיו נראים מעניינים. מיכאל מירו יתן במה למנחם בן לעשות צדק פואטי למשטר אפל? כל הכבוד לרשות השידור!

183 קרן נויבך- האחרונה מבין המגישים שאפשר להקשיב לה וגם ללמוד דבר אחד או שנים על מצבנו,ולא כמו מלחכי פנכה his master's voice.  (לת) חיים
  • 08:30
  • 20.07.12

184 מירו אל תיכנע- הביאו אותך להציג את האמת "פראבדה" של בית המלוכה הישראלי יהודה
  • 08:32
  • 20.07.12

אל דאגה המלכה האם מציין אותך כנתין נאמן של הממלכה.

185 קרן היא הקול של האזרח הקטן קרן אור
  • 08:33
  • 20.07.12

אין קשר לימין ושמאל היא עוסקת בנושאים חברתיים.

186 מומלץ לכולם לקרוא מידי פעם טור של מנחם בן ב nrg כדי להבין עם איזו אישיות מעורערת יש לנו עסק מזו-זה
  • 08:33
  • 20.07.12

מומלץ לקרוא את הערך "מנחם בן" בויקיפדיה כדי להבין עם מי יש לנו עסק. בדיוק האדם המתאים לתכנית א-פוליטית שעוסקת בעיקר בהגנת הצרכן ובעזרה לחלשים משרירות השלטון.

187 מיהו מיקי מירו,מה תרם לשיח הציבורי חוץ מדברים שמעתיק?וכולם יודעים מיהו מר בן!אין צורך להרחיב.  (לת) חיים
  • 08:33
  • 20.07.12

188 קרן נויבך מגישה מעולה ותכניתה תורמת רבות בתחום החברתי, עם זאת היא חד צדדית לעתים קיצונית ודרוש גורם שיאפס אותה.  (לת) כל עוד זה שמאל זה לא פוליטי?
  • 08:34
  • 20.07.12

189 ביבי ממסד בישראל דיקטטורה  (לת) איתי
  • 08:41
  • 20.07.12

190 תכנית מרתקת, מכניסה בכיס הקטן את המתחרים מגל"צ (אילנה דיין, ניב רסקין, רזי ברקאי, רינו צרור), מלאה בתוכן. יותר מדי פרסומות. גם הכל דיבורים מעניין, לעתים, אבל פחות מתכנית מקצועית ואקטואלית זו. בקיצור, אל תתנו לנו ביקורת. סתימת פיות. פויה. שחיתות.  (לת) אזרח מודאג
  • 08:41
  • 20.07.12

191 נדמה לי שגיא פינס הגיש ליד רזי ברקאי לפני מספר... מאזין
  • 08:43
  • 20.07.12

...חודשים. צריך לבדוק לפני שסתם משמיצים.

192 דווקא מנחם בן? פרובוקטור בגרוש, הומופוב ומיזאנתרופ. אולי כבר עדיף חציר אמרוני?פרופסור ב"אוניברסיטה"?  (לת) נסיון שני
  • 08:44
  • 20.07.12

193 פוליטיקה רונית
  • 08:45
  • 20.07.12

התוכנית היחידה שיש בה משהוא מענין ואקטואלי בערוץ להפוך אותו למשהו אחר פשוט בזיון קרן נויבך המגישה הטובה והמענינת שיש

194 מי אמר קוריאה הצפונית ולא קיבל?  (לת) מהעולם
  • 08:45
  • 20.07.12

195 נויבך לילי
  • 08:46
  • 20.07.12

כמו כל דבר אחר במדינה גם הרדיו...הפיות שלנו כבר סתומים. מה עוד אתם רוצים?

196 קרן נויבך היא נכס ירדן
  • 08:49
  • 20.07.12

היא הסיבה היחידה להאזין בכלל לרשת ב'
מירו - יס מן של היד הארוכה של השלטון. הוא מינוי פוליטי ועכשיו צריך "להחזיר" לשלטון. יפוטר מירו לאתלתר
לא ברור לי מה היתרון במנחם בן. אדם חסר טאקט. בטח לא אחד עם תפישת עולם ....רק מנחם בן יש לו בראש.

197 מעשה נכון סאקון
  • 08:51
  • 20.07.12

יש קריינים שלקו בתסמונת הכל יכולים מול מיקרופון בשידור חי

198 אם נויבך לא מסוגלת להתמודד אינטלקטואלית עם האוויל מנחם בן - זו בעיה שלה  (לת) וקיימת בעיה
  • 08:52
  • 20.07.12

199 היא משעממת,טרחנית,קודחת בראש ולא מעניינת.זה נשמע כמו ניסיון להציל את התוכנית הכושלת שלה.שתגיד תודה.  (לת) שבת שלום
  • 08:55
  • 20.07.12

200 שמים לצד עתונאית רצינית, מוקיון שכל יתרונו הוא שהוא גר בשטחים. אילן בן הרים
  • 08:57
  • 20.07.12

זה כאילו נשים לצד ביבי כראש ממשלה, את לריסה טרימבובלר, או את .....שרה.

בעצם שרה כבר מנהלת לצדו את הממשלה

201 קרן אור לניב
  • 08:57
  • 20.07.12

אסור לתת לדבר כזה לעבור, זה שוה הפגנה

202 נויבך טובה מאוד אבל בן מצוין. ותירגעו, הוא הכי לא השופר של אף אחד. הוא פשוט אחד האנשים הכי חכמים ומקוריים בתקשורת היום, אם לא ה-. יהיה מרתק. וגם הרייטינג יהיה סבבה. תראו כמה טוקבקים כבר יש פה  (לת) מאזין
  • 09:00
  • 20.07.12

203 נויבך רמי
  • 09:00
  • 20.07.12

הממשלה לא אוהבת יושר וצדק. מה שיש אצל קרן.אני איתך.

204 בסוף בע"ה גם התחנה הזו תהיה דתית. לא נותר לחילונים אלא, בע"ה, לעוף מכאן.  (לת) יחי הבן מהאח הגדול ומהסמים
  • 09:01
  • 20.07.12

205 קרן עיתונאית אמיתית ומקצועית. מה זה אומר על ההנהלה?  (לת) ממ
  • 09:01
  • 20.07.12

206 מזעזע הוא פשוט דוחק את רגליה. לא סתם הועדה פסלה את המינוי שלו, הוא מתגלה כעושה דברה של הממשלה. אגב גם מרצה קבוע ב-"אוניברסיטת" אריאל.  (לת) אלכס
  • 09:06
  • 20.07.12

207 קרן נוייבך מומי
  • 09:06
  • 20.07.12

אני עובד כהג ואני מאזין קבוע של סדר יום אם קרן נויבך .קרן נויבך היא הפה של הציבור והיא שואלת את השאלות הנכונות שכול האזרחים מי מעמד הבניים שואלים יום יום .הצעה לקרן לעבור לתחנה אחרת כי אני ועוד אלפיי אזרחים מאוד מודים לך על השירות שאת עושה .ומאוד רוצים להמשיך לישמוע אותך

208 מה היא רכשה בעלות על התכנית המטופשת הזאת.מח בכלל מאזין לזה דני
  • 09:07
  • 20.07.12

קבוצת עובדים שהשתלטה על קול ישראל ומונעים מההנהלה לנהל.
הפיתרון הוא לא להשאירם בתפקיד לשנים ארוכות

209 כל מי שעוסק בעניינים חברתיים הוא מסית אנרכיסטי , חבר של דפני הסמולנית  (לת) רוצים תקשורת פטריוטית
  • 09:07
  • 20.07.12

210 מנחם בן, האיש שנאמר עליו לפני שנים שהוא תקוות השירה ואשתו תקוות המשוררים. מאז זרמו מים רבים בירקון. השירה ברחה ממנו וגם אשתו ברחה ומנחם הפך איש שמן וממורמר בעל דעות חשוכות. הומופוב שונא נשים שכל יכולתו לזרוח לדקה וחצי בתכנית ריאליטי ירודה. זה ה"כוכב" של הימין הישראלי?  (לת) תראה ז'בוטינסקי כמה נמוך ירדו "ממשיכי דרכך"
  • 09:08
  • 20.07.12

211 החלטה מפגרת בעליל, כי נויבך מקצועית ונהדרת כפי שהיא, אבל צריך להודות שבבסיסה עומדת אבחנה נכונה: קרן מנהלת שם תכנית שמאלנית. לא "ביקורתית" ולא "חברתית". שמאלנית. זו תכנית שעוסקת בביקורת המציאות היומית בישראל מנקודת מבט סוציאל-דמוקרטית במקרה הטוב. היא בטאון של אתר העוקץ במקרה הפחות טוב, והיותר נפוץ. זה לא הופך אותה לבלתי לגיטימית, אבל גם לא צריך להיתמם.  (לת) אורן
  • 09:13
  • 20.07.12

212 השידור הציבורי צבי סולוב
  • 09:14
  • 20.07.12

כגילוי נאות אולי כדאי לשנות את השם ל: "קול ישראל היום"

213 הימניזציה חוגגת - אירן זה כאן. לא פעם ראשונה ולא אחרונה.... עצוב  (לת) דפנה
  • 09:16
  • 20.07.12

214 התוכנית היחידה שאני מקשיבה לה. חוץ מזה אין מה לשמוע ברדיו.בשביל מה משלמים אגרה?  (לת) קרן נויבך לפרס ישראל!!!
  • 09:16
  • 20.07.12

215 עוד כרסום בדמוקרטיה ובחברה האזרחית. הממשלה הרעה הזו צריכה ללכת. מנחם בן זה לא רמה.  (לת) הם מפחדים מקרן נויבך והם יודעים למה
  • 09:17
  • 20.07.12

216 זה הרי ברור שזה יתפוצץ להם בפנים מחוסר איזון  (לת) מאיר
  • 09:18
  • 20.07.12

217 הימין נמצא פה בשלטון קצת יותר מדיי זמן. עניין של טעות. העלייה מרוסיה לא הבינה מי נגד מי במדינה, והעולים ישר התגייסו לימין כשהגיעו. טוב, אז תוך עוד כמה שנים הם ובניהם כבר יבינו. והם יעשו את המתבקש: להזיז שלטון שמתנכר לרוב העם, לשכירים, לאימהות, לקשישים ולכל החלשים: זה שלטון ששונא חלשים. גועל נפש. הרי מה יותר מגעיל מלראות מנהיגים בווילות שלהם או בסוויטות המלכותיות עם הסיגאר והקאוויאר על חשבוננו???!!!  (לת) ימין מעליב את האינטליגנציה
  • 09:20
  • 20.07.12

218 מנחם בן, של נעליך מעל רגליך כאשר אתה מדבר על קרן נויבך.  (לת) מירו משרת את אדוניו
  • 09:22
  • 20.07.12

219 חוצפה רוצים להוריד לכולם את הרמה התרבותית לזו של המצביעים שלהם  (לת) מיואשת
  • 09:22
  • 20.07.12

220 הזוי אהד
  • 09:23
  • 20.07.12

לקחו את אחת התוכניות האיכותיות ביותר ברדיו ודחפו לתוכה ליצן חצר.

221 ככה ייעשה למי שמעיזה להגיש תוכנית ביקורתית מושכלת על מדיניותה ההרסנית של הממשלה.  (לת) ישראל כבר אינה דמוקרטיה
  • 09:24
  • 20.07.12

222 כמה זמן עוד הימין ימשיך פה, לדעתכם? הרי הטעויות שלו על חשבון השכירים והצעירים והגימלאים כבר הגדישו את הסאה. לכן בקרוב הימין ייעלם לשולי החברה. פה תהיה התעוררות מדהימה. עניין של מקסימום עוד 4 שנים, כי העם קצת מבולבל עדיין, אבל לא יותר מכך.  (לת) שמאל טוב לכולם
  • 09:24
  • 20.07.12

223 כבר לא נשאר מה לשמוע ברדיו. קרן נויבך היתה התוכנית היחידה שהקשבתי לה.  (לת) אשמע רק תקליטורים
  • 09:24
  • 20.07.12

224 גם בטלוויזיה החליפו אותה בעדת מקורנפים  (לת) מימי
  • 09:25
  • 20.07.12

225 יש להגיש תלונה פלילית נגד מירו (שמי יודע איך בכלל מונה לתפקידו) על הפרת אמונים דבר
  • 09:25
  • 20.07.12

המנהל החוצפן מפר את אמונו כלפי הציבור בכך שהוא פוגע בתוכנית.
מדובר במלקק של ביבי ושר האוצר אדם חסר מצפון שטענותיו על מינוי מנחם בן פוגעים באינטילגנציה ומעידים מי הוא אותו מירו.

226 מסליד  (לת) מנחם בן - בא לי להקיא
  • 09:26
  • 20.07.12

227 מיקי טועה.זו התוכנית הכי אמינה ונסבלת ביחס לאחרות המשודרות באותה שעה. הוא נופל לידי אילי ההון שהורסים פה כל חלקה טובה ודמוקרטית. המקום היחיד שעוד ניתן לשמוע בו אמת זה עם קרן נויבך.  (לת) מאזינה קבועה בעלת דעות מהימין
  • 09:26
  • 20.07.12

228 מקצוענית ואשת תקשורת אמיתית Pigs
  • 09:26
  • 20.07.12

מובילה וחדה! באשר תלכי, מאזינייך שלך הם ולא של התחנה.

  •   לעולם אל תני למי שאינך מעריכה לקבוע את צעדיך.המשיכי כל עוד נכון ועוד
    • 10:24
    • 20.07.12

    לא הוצע לך משהו אקוולנטי.אחד כמו מנחם בן אינו יכול להזיק לך-.ראינו אותו באח הגדול ונגמלנו מהמיתוס.דמות שכזו יכולה רק לחדד את יתרונותייך בעיני המאזין. הבעיה שתזדקקי להמון סבלנות.אולי זו הזדמנות לחזק שריר זה .עזבי רק כשאת תקבעי.אף אחד לא שווה את אובדן זכויותיךהסוציאליות לאחר כל כך הרבה שנים בהם עבדת בסביבה אחרת ופיתחת ללא הרף את כישורייך.חזקי ואמצי .שכבה גדולה של משכילים מעריכה את עבודתך.

229 ל29 צודק בהחלט! מיקה
  • 09:26
  • 20.07.12

ל29 צודק בהחלט!
אוהבים אותך קרן נויבך המשיכי לשדר!!!!!

230 יכולים להחליף את שם התחנה לפרוודה  (לת) קומוניסט
  • 09:26
  • 20.07.12

231 קורא למרד נגד תשלום אגרות רשות השידור  (לת) שלומי
  • 09:27
  • 20.07.12

232 הפאשיזם כבר כאן  (לת) מרקס
  • 09:27
  • 20.07.12

233 קרן -איכות צרופה  (לת) יובל
  • 09:28
  • 20.07.12

234 שיחזירו את הכסף. קרן נויבך להדלקת המשואה ביום העצמאות. קרן נויבך פטריוטית אמיתית ואמיצה. מי יתן וירבו כמותה בישראל. אמן  (לת) אין תמורה לאגרה
  • 09:30
  • 20.07.12

235 יום שחור לכל אזרח שמעדיף לחשוב בעצמו, מאשר לשנן מנטרות שיקריות שהפוליטיקאים מכל צד, מספרים לנו שנים בשליחות גורמים שונים ומשונים.  (לת) אלונה
  • 09:30
  • 20.07.12

236 אין מה לעשות - המדינה מתדרדרת תחת משטר פוטיניהו ואחד הסימנים הוא פגיעה אנושה בעיתונאות החוקרת רחל
  • 09:32
  • 20.07.12

מירו הוא רק מוציא לפועל -- והוא ממשיך בשיטת הסלאמי: דונם פה ודונם שם -- עד שרשות השידור תהפוך למזבלה של עתונאים דרגה ג -- שאין להם שוום אפשרות להביא לידיעת הציבור חמרי תחקיר ש"עלולים" לעצב את דעת הקהל

237 קרן נויבך להדלקת המשואה ביום העצמאות. קרן נויבך פטריוטית אמיתית, מי יתן וירבו כמותה בישראל, אמן ואמן.  (לת) אין תמורה לאגרה. שיחזירו את הכסף.
  • 09:32
  • 20.07.12

238 העם עם קרן נויבך. השלטון ישלם על צעד כזה בקלפי  (לת) אא
  • 09:34
  • 20.07.12

239 אנו העם נהנים להקשיב לתוכנית המושלמת של קרן נויבך "סדר יום" רוני
  • 09:36
  • 20.07.12

תרדו ממנה מה הקנאה הזו

240 למען האיזון -- הוסיפו את מנחם בן כמשקל נגד לעותונאות חוקרת טובה (פוליטרוק בשכר)  (לת) שרה
  • 09:37
  • 20.07.12

241 למנות מנכ"ל משותף יחד עם מירו  (לת) מנכ"ל משותף
  • 09:38
  • 20.07.12

242 די כבר מעריצה
  • 09:40
  • 20.07.12

תכנית מדהימה, רק בימים שקרן נמצאת אני מקשיבה! כל כך מאכזב..

243 זה לא עניין פוליטי באמת מדובר במגישה עלובה עם סדר יום משעמם  (לת) ד"ש
  • 09:43
  • 20.07.12

244 תוכנית בלתי נסבלת ברמה אפס גדי
  • 09:44
  • 20.07.12

כל פעם שאני חוצה את התוכנית הזו אני מתפלץ לנוכח חוסר המקצועיות המופגנת בה.
מדובר במונולוג פוליטי חד צדדי אחד וארוך - עם לוגיקה שהייתה מביישת ילד בכיתה א'.

245 קרן מדברת ברבים, לי זה צורם, "איך הפכנו ל.. איך לא שמנו לב.." עכשיו זה יחייב את קרן לפתיח אחר בכול אייטם.  (לת) פנחס לויתן
  • 09:44
  • 20.07.12

246 אוסף של מטומטמים, הרי זו התוכנית הכי טובה ברדיון, ואני לא שמלאנית. שומעת קבועה
  • 09:55
  • 20.07.12

עד עכשיו שמעתי אותה קבוע, מאז מחליפים כל הזמן שדרנים, אני שומעת לסרוגין. הם יצליחו להוריד את אחוזי הרייטינג ולא להעלות. שיקולים פוליטיים מטופשים. סוף סוף יש מישהי שמדברת בשם הציבור, גם אם לא תמיד אני מסכימה עם דבריה, הרי שהיא מייצגת את האזרח הקטן.

247 קרן נויבך אינטליגנטית, חכמה, משכילה ורהוטה נאוה
  • 09:55
  • 20.07.12

מי שמנסה לשנות או החליף אותה מביא את הבינוניות לערוץ ופוחד מאנשים בעלי תבונה ויושרה . הקליטה המהירה החשיבה הבהירה ומהירות התגובה של קרן גורמת לסובבים הבינוניים חוסר נוחות.לא קל לאנשים שטחיים לראות בסביבתם חכמים מהם. .

248 מירו? מי שלומד שם אצלו ואצל חצרוני, רעל זורם בעורקיו  (לת) סגל במכללת אריאל?
  • 09:56
  • 20.07.12

249 קרן נויבך היא אחת מכמה עתונאים בודדים שעוד מכבדים את מקצוע העתונות, ובעידן הפוליטרוקים מטעם השלטון זו חתרנות לשמה  (לת) ירון לוי
  • 09:57
  • 20.07.12

250 דרוש פלוראליזם בהגשת תכניות ברדיו, לא רק ברשת ב' גם בגלי צהל!  (לת) מאכילים בכפייה אג'נדה והמאזינים מסרבים לבלוע
  • 10:00
  • 20.07.12

251 גועל נפש! לא לשתוק ‏ יאיר
  • 10:00
  • 20.07.12

המדינה הזו נדפקה לגמרי או שפשוט אנשים דופקים אותה.‏ ‏ זה לא יגמר בטוב....

252 למה עושים צחוק מרשות השידור? יודעת דבר
  • 10:01
  • 20.07.12

ליד מגישה נבונה ורגישה כמו נויבך שמים ליצן, מגוחך, ערל לב, שיודע רק לשנוא ולהגיד אלוהים ומקסים, אבל אין לו שום ידע, השכלה או כל דבר אחר שנדרש לרדיו?
זה עלול להפוך את התוכנית למגוחכת ולפגוע גם ביוקרה שלך מירו.

253 יש לנו דוברות אמת אמינות ברדיו ותוכנית שהיא חמצן לאזרחות פעילה ושפויה ושוב מנסים לטמטם אותנו עם ליצני ריאליטי.  (לת) דפנה
  • 10:01
  • 20.07.12

254 קרן נויבך אמנון
  • 10:03
  • 20.07.12

האם התוכנית הטובה ביותר של הבוקר זקוקה לתמיכה?
לצערי, אנרק נפסיד.

מר מירו, אתה מצויין בהפיחת ישראל הפורחת למדבר.

255 מנחם בן יוני  (לת) פילנדרום
  • 10:06
  • 20.07.12

256 מיכאל מירו, אני מתבייש בך! מאזין קבוע של התכנית
  • 10:13
  • 20.07.12

אם זה מה שאתה עושה בכספי המיסים שאני משלם, אז תתבייש גם אתה בעצמך.

קח לך את השבת הזו לחשבון נפש.

257 זה מה שעושים בכסף שלי??  (לת) אגרה
  • 10:14
  • 20.07.12

258 אני מקווה שזה יאזן את הקשר של התקשורת מול שאול מופ  (לת) אחד
  • 10:15
  • 20.07.12

259 זה אולי חוקי אבל מסריח , אני מקשיב לתוכנית כל יום ואין כמו נויבך להעלות נושאים שולי
  • 10:16
  • 20.07.12

חברתיים הכואבים לכולנו על סדר היום וממש להביאם עד לפיתרונן אצל הנוגעים בנושא .
יש לה את זה .
נראה שהון ואינטרסים הנוגדים את טובת הציבור התחברו ביחד עם ראשי רשות השידור על-מנת לשבש לעם ישראל לשמוע בעיות אמת ולהסיט מאנשי שררה והון את הבקורת הציבורית. כי זה פוגע באינטרסים של כמה חלאות. אנטי חברתיים .

260 כיצד תוכל קרן נויבך לשדר יחד עם מנחם בן? אי אפשי מחמת המיאוס.  (לת) ההיטב חרה להם?
  • 10:16
  • 20.07.12

261 דרוש איזון  (לת) מאזין יקר
  • 10:16
  • 20.07.12

262 קרן נוייבך מור
  • 10:17
  • 20.07.12

קרן אשה משכמה ומעלה!! מירו עבד כי ימלוך מלחך פינכה עושה דבר אדוניו!! לכול המאזינים של התוכנית חרם על קול ישראל כאן ועכשיו!!!!!!!!!

263 נויבך טובה אבל צריכה להרגע.. מתלהמת יתר על המידה...  (לת) יעל לוי
  • 10:19
  • 20.07.12

264 קרן, תגישי התפטרות. אל תתני יד להזנייה הזו. שיתבשלו עם "איש הספר" בן הפרימיטיב  (לת) דניאל
  • 10:20
  • 20.07.12

265 אנא אל תוותרי- בשם כולנו!!!!!!!!!!  (לת) שחר
  • 10:21
  • 20.07.12

266 קרן - לא לוותר, היי חזקה! אין תחליף למה שאת עושה  (לת) n
  • 10:22
  • 20.07.12

267 אולי תגוונו את מבט שני ותחזירו אותה לשם, במקום המחליף העלוב שלה?  (לת) פריאור
  • 10:23
  • 20.07.12

268 להוסיף מתנחל למגיש שמאלני, זה כמו שהיו דורשים מגבלס להוסיף יהודי כמגיש לכל המשדרים שלו...  (לת) סוף העולם ממש
  • 10:24
  • 20.07.12

269 קן צרעות פוליטי ברי
  • 10:24
  • 20.07.12

סניף הליכוד ברשות השידור הוריד כפפות.הצבת מ.בן לתוכנית חברתית זה כמו להכניס חזיר למסעדה כשרה.

270 אם יפגעו בתוכנית סדר יום בהנחיית קרן נוייבך אז... moshico
  • 10:26
  • 20.07.12

למרות שלעתים יש דברים שגם אותי מעצבנים, אך תוכנית ריאליטי מחיי היום יום לא יכולה למצוא חן בעיני כולם ויש להתמודד עם התכנים שמועלים מעת לעת ולהתווכח עליהם, אך אסור בשום פנים ואופן לסתום פיות. זו תכנית עדיפה על פני רוב העתונות הכתובה. אני מצהיר בזאת, שברגע שיפגעו בתוכנית או במתכונתה הנוכחית אני עובר לגלי צה"ל.

271 קרן לא לוותר, היי חזקה! למה שאת עושה אין תחליף  (לת) מ
  • 10:26
  • 20.07.12

272 שומעת רשת ב' רק בגלל קרן נויבך הנהדרת. עופרה רוזנברג
  • 10:26
  • 20.07.12

קרן נויבך, אמיצה אמיתית וחסרת פניות. שווה לרשות השידור וצריך לשלם לה כפליים, היא לא מתייפיפת למרות שבעיני היא יפה ונפלאה. תמשיכי כך, ותעלי ותצליחי כי את אשה מוצלחת ועיתונאית מעמיקה. עמדותיך לא מתאימות לממונים עליך, בטח הם שליחים של הפוליטיקאים השולטים עכשיו. אבל הם יעברו מן העולם הפוליטי ואת תישארי. ואם מנחם בן הוא גבר , שידחה את ההצעה לשדר איתך. את מתמודדת מספיק טוב. אבל כולם מבינים את ההפרד ומשול. זוהי הדרך הפחדנית להתמודד במקום לתת תשובות , במיוחד בנושא החברתי שבו את עוסקת. חזקי ואימצי.

273 חרם מאזינים: להאזין לקרן ולעבור תחנה כאשר מדבר איש מטעם הממשלה  (לת) DY
  • 10:27
  • 20.07.12

274 למנחם בן יש יתרון אחד: הוא מתנחל. כאיש טלויזיה הוא ברמה של תכנית "האח הגדול"  (לת) דוב
  • 10:30
  • 20.07.12

275 המקרתיזם חוגג ברשות השידור נקודה !!! אבנר
  • 10:34
  • 20.07.12

אני אישית כול בוקר שקרן לא בשידור אובער אוטומטי לגל"צ.שרק שם יש תשובה
ברמה גבוה לאקטואליה לאותם שעות שידור.
אני מזמין את כול תושבי המדינה ללא הבדל גזה ודת .לדרות מהכנסת לבטל את הגרת רשות השידור מידית נוכח ניגוד אינטרסים של רשות השידור למזינים.
קרן היא איחדה שבשעות 8 עד 10 נותנת פייט מול גל"צ.
למה אסתי פרז מקבלת שעתים קול יום והיא לא ברמה של שדרן בליגה לאומית .בקיצור אין לי בררה אלה לבוער לגל"צ יום יום .
למה אני צריך לשלם את אגרת רשות השידור.

276 קרן נויבך שרה מירושלים
  • 10:35
  • 20.07.12

קרן נויבך היא עיתונאית ומראיינת מצויינת, המעלה על סדר יומנו ביושר מקצועי ואנושי נקודות כאובות שאסור לנו להתעלם מהן. ואין כאן כלל עניין של שמאל או ימין! כמה חבל שרשות השידור משתדלת בכל דרך אפשרית לרדד את שידוריה... הכל הופך לבידור להמונים ולריאליטי, קורבן לאליל הרטינג...

277 טובל ושרץ בידו אילן
  • 10:35
  • 20.07.12

לסלק את נויבך זה תמיד טוב.
למה להביא אידיוט כמו מנחם בן ,הוגה דעות פופולארי בקרב הקופאיות
של הקניונים.

278 גם את שני מגישי החדשות סילקו בטענה שאחרים יעלו את הרייטינג והביאו זוג קרפדות לא נורא
  • 10:39
  • 20.07.12

שמתאימות לשידורים בערוץ אפרקאי .
ממילא איש לא צופה בשידורים חוזרים מלפני שלושים שנה .
הפתרון האולטימטיבי לדעתי, להתנקשבאלימות במנהלים שכל תפקידם ללקק את התחת של הפוליטיקאים.

279 הבנתי דבר אחד מהתגובות פה: החופש זה השמאל, הימין זה קרנפים. אז למה כל שוחרי החופש מדברים, מדקלמים ממש, בקול אחד ובלתי משתנה. האם לא זה הדבר שקראו לו פעם התקרנפות? התקרנפות למען קרן, במקרה זה. כולנו פה אחד
  • 10:39
  • 20.07.12

בקיצור, למה הדמוקרטיה נראית אוטומטית כל כך ופרבדאית כל כך כשהיא נשמעת מפי השמאל?

280 קרן נויבך אדם מבריק, אבל היא לא עיתונאית היא מטיפה אידאולוגית ומותר וצריך לאזן אותה. זה הכל. מה קפצתם. אם הבן אדם כזה הזוי הוא רק יעשה לה שירות טוב אם הוא נבון הוא יעשה לנו שרות טוב.  (לת) שמעון שושו
  • 10:39
  • 20.07.12

281 לקרן נויבך תוכנית ברמה זו פוליטיקה זולה ואת מי מכניסים לתכנית שלה את לירון
  • 10:51
  • 20.07.12

מנחם בן אפס מאופס ודוחה.

282 כל כך מתאים במדינתנו לזרוק את הטוב ולקחת קקה כמו מנחם  (לת) צארלי
  • 10:53
  • 20.07.12

283 קשה להאמין האם מנחם ניבחר על תקן זונה פוליטית? רונן
  • 10:54
  • 20.07.12

לקרן אין מה לחשוש הוא כל כך רדוד . הידע של מנחם הוא פילוסופי בלבד שמתאים לאדם ...... . ש יכולתו האישית היא כמו כל איש ימני ממוצע בניהול פרו בוקציות
ניראה לכם שהוא יתחיל להשקיע מאמצים רצינים בלימוד החומר המתוקשר? קשה לי להאמין
לא מנחם המדושן והפילוסוף שעמוק עמוק בלב גם הוא יודע שהוא יחשף במערומו ובכל חולשתו מול קרן*****ונעבור ל פירסומות

284 מה קשור או מבין מנחם בן בנואים חברתיים?  (לת) חי
  • 10:55
  • 20.07.12

285 קרן נהדרת,מקצועית,והרשות השנייה נגועה .  (לת) ורד
  • 10:56
  • 20.07.12

286 בראשות השידור יש ונטילטור אחד גדול. והמנהלים בלבד מחרבנים עליו לעבר שאר העובדים  (לת) הבחנה ברורה
  • 10:58
  • 20.07.12

287 מיקי מירו,לא הבנתי דורי
  • 10:59
  • 20.07.12

אתם מצרפים את מנחם בן כדי להגביר את ההאזנה לתוכנית? מה זה בדיחה? אתם רוצים להוציא את העוקץ מהתוכנית ולמסמס את יחודיותה שהיא אך ורק בזכות קרן נויבך.

288 סדר יום התוכנית הטובה ברדיו גברי
  • 11:00
  • 20.07.12

קרן נוייבך יצרה תוכנית מרתקת. חבל על ההרס שלה. מי שרוצה לשמוע זבל מוזמן לעשות את זה בתחנות האחרות

289 התוכנית היחידה המענינית ברדיו. כל המראינים האחרים רוצים כותרת ורעיונות עם שרים וחברי כנסת.  (לת) רונן
  • 11:01
  • 20.07.12

290 האביב המזרח תיכוני העסקן בינימין
  • 11:04
  • 20.07.12

כמו שבכל המדינות סביבנו. יש אביב אז אצלנו התבלבלו ובמקום להביא את הקיץ אחרי האביב, הביאו את החורף היהודי. אדם שעולמו התרבותי זה השרדות רוקדים עם כוכבים, גזענות, הומופוביה וכו פשוט לא מתאים שיתנו לו תוכנית נפרדת ברשת חרדית.

291 רק כאשר אני מקבל את דרישת תשלום האגרה אני נזכר שקיימת רשות השידור שמתחרה בעיתון היום הזה כשידור מטעם ללא כל בושה  (לת) אסי
  • 11:06
  • 20.07.12

292 עד שההנהלה לא תביא את קותי העילג מבית שמש לצידה של קרן המערכת לא תנוח  (לת) הבחנה ברורה
  • 11:09
  • 20.07.12

293 מר מיקי מירו, התבייש לך, מלחך פינכה.  (לת) א.ש., רחובותי, רח הס
  • 11:09
  • 20.07.12

294 מר מיקי מירו,התבייש לך! מלחך פינכתו של נתניהו ואשתו.  (לת) א.ש., רחובותי, רח הס
  • 11:10
  • 20.07.12

295 באירופה הפשיסטית כל יהודי חכם, משכיל ואמיץ היה מסומן כקומוניסט ונרדף עוד לפני השואה. לעומת זאת הפשיסטים וההמון שתמך בהם הרגישו בנוח דווקא עם החרדים מפני שראו בהם צבור נחות ומנוון מכל בחינה ועל כן לא מאיים. משהו מהלך הנפש הזה מצוי בימין הלאומני הישראלי שפועל תחת הסיסמא הריקה של מגוון דעות.  (לת) הזקן
  • 11:11
  • 20.07.12

296 מה לעשות שהרייטינג שקרן נויבך מביאה נמצא באדמה? אביבית
  • 11:13
  • 20.07.12

צריך לתת לרשות השידור למות בגלל שהיא מיוחסת?

297 זוהי התוכנית הראויה היחידה ברשות השידור רון
  • 11:13
  • 20.07.12

וברגע שזה יקרה אפסיק לחלוטין להאזין לרשות השידור

298 ת'אמת, אני יכול יותר לסבול אותה. היא לא מפסיקה לקשקש ולהפריע למרואיינים לדבר מאזין מחוסר ברירה אחרת
  • 11:18
  • 20.07.12

וסותמת את התוכנית בבוחטות של מילים חלולות מיותרות, רק כדי למלא את זמן השידור "בבשר" טפל.

בגללה התחלתי להאזין לרשת א'.
לא יכול לסבול אותה יותר...

299 המקצועיות לא משחקת כבר שום תפקיד ברדיו ובטלוויזיה. המגיש(ה) חייב להיות his master's voice. אגב, לא רק ברשות השידור.  (לת) י
  • 11:19
  • 20.07.12

300 מיכאל מירו טיפוס בינוי מינוס, מדיאוקר טוטאלי, שהתכנית שלו "שעת חברה" גורמת לפיהוק אחד גדול ויכול רק לחלום להיות ברמתה של קרן נויבך פשוט מקנא בה ומלקק ופוזל לאדוני השילטון  (לת) הבינוניות והפוליטיקת החצר של משפחת נתניהו השתלטו על רשות השידור
  • 11:20
  • 20.07.12

301 בהצלחה למנחם בן איש משכיל ורחב אופקים. בהחלט ראוי ביותר. . ללא ספק יוסיף מאזינים לתוכנית שהיתה בלתי נסבלת בחד-צדדיותה הפוליטית..  (לת) אלי הר-אדר
  • 11:27
  • 20.07.12

302 לרגע חשבתי שאני בצפון קוריאה ! אין גבול
  • 11:28
  • 20.07.12

מנהל הרדיו מקבל דרישה מגבוה לחבל בתוכנית הרדיו הכי מרתקת שדנה בחיים שלנו כאן ועכשיו ומעלה סוגיות שמעניינות את כולנו? הלו? אנחנו עדיין דמוקרטיה? קרן נויבך, עיתונאית בכל רמ"ח איבריה, אינטליגנטית להפליא, אנרגטית ורהוטה, זקוקה למנחם בן?.. בושה וחרפה!
איזו התרפסות בפני השלטון, לא מספיק להם "ישראל היום"?!

303 קרן נויבך קלוד רוזנקוביץ
  • 11:31
  • 20.07.12

קרן הנהדרת בוודאי לא צריכה ״עזרה״. התכנית שלה אחת הבודדות המשאירה אותנו נאמנים לקול ישראל. חבל מאוד לקלקל!!! קלוד

304 בן במקום בת .למרות שהוא בעצמו לא בן ולא בת. גנדי
  • 11:34
  • 20.07.12

עוד פרבוקטור נוסף אוחז במיקרופון

305 ההפגנה הבאה - להגנת חופש הביטוי וחופש הביקורת על הממשל! קרן - רבים איתך ומאחורייך. חזקי ואמצי!  (לת) נועה
  • 11:39
  • 20.07.12

306 היש מישהו בין שומעיה של נויבך שאינו יודע שהיא שמאלנית? אבידן
  • 11:48
  • 20.07.12

מדוע אסור לאזן את הקו הזה? הציבור התמים מאמין שהיא עובדת קול ישראל בלי נטיות פוליטיות, ובינתיים יש לשמאל הקיצוני עמדת רדיו בחינם. אין פלא שהשמאל המידרדר לוחם בחרוף נפש על כל עמדה מעמדותיו הנופלות. מגיב 1 זכה ל=167 תומכים. עושה רושם שהתומכים מאורגנים ע"י מעוניין/נת. אני, אגב, עובר לקול המוסיקה כשנויבך עולה לשידור. מומלץ לכל בר-דעת.

307 קרן נויבך דותן
  • 11:53
  • 20.07.12

מיקי מירו איך הפכת עורך לאחר המינוי שקיבלת. פעם היית אתה המאותת על עוולות קיבלת גם פרסים ... מה קרה לך? הגם אתה מיקו מירו שותף לסתימת פיות? בזכות קרן נויבך אני מאזינה לתוכנית.

308 הורדת את קרן נויבך מגלי האתר,אלך לי לרעות בשדה זרים.אולי נחזור לרדיו רמלה, עדיין יש שם מוסיקה של שנות ה-60?  (לת) התחנה עוברת לשטחים הכבושים?
  • 12:21
  • 20.07.12

309 נויבך מלכה! לא צריכה "עזרה" מבן  (לת) אפי
  • 12:32
  • 20.07.12

310 לא מאזינה למנחם בן רק לקרן נויבך. בושה לרדיו ב . אעבור לגלי צהל שושפרי
  • 12:37
  • 20.07.12

רעיון מטופש לחבר בין נויבך לבין בן . רדיו רשת ב תתביישו
אינו מסוגלןת לשמוע ולקרוא את בן

311 רשות השידור מבישת את עצמה. למה לאילה חסון אין מלווה כל יום שישי.? למה????.............  (לת) שואל
  • 12:43
  • 20.07.12

312 קרן את שדרנית מעולה. רשות השידור תתיבשו כבר. אתם רוצים רק מלקקים .  (לת) כועס
  • 12:44
  • 20.07.12

313 הערוץ הראשון לא מחליף את אילה חסון מלקקת ברק וביבי ומלקקת ארי שביט. הללויה.  (לת) דן
  • 12:45
  • 20.07.12

314 תורידו את הידיים מקרן נויבך! יפוטר מיקי מירו, פה זה לא הפראוודה!  (לת) דמוקרט
  • 13:05
  • 20.07.12

315 מעריצה של התכנית ושל קרן נויבך.תכלס זו התכנית היחידה המעניינת בכל הרדיו.אני מתחייבת להפסיק לשמוע רשת ב ברגע שקרן לא תהיה שם ולאור ההתנהגות המגעילה הזו  (לת) שירלי
  • 13:10
  • 20.07.12

316 למי שיוותר אחרון כדי לפזר גלויות בחדרי מדרגות פלאדה
  • 13:12
  • 20.07.12

שיהי לך כח, וגם לספר אחר כך.

317 להחזיר מיד את בן כספית לאילה חסון. זה ממש צו השעה כדי לאזן.  (לת) ישראל
  • 13:19
  • 20.07.12

318 קרן עברי לערוץ השני ואנחנו איתך.  (לת) ישראל
  • 13:19
  • 20.07.12

319 ממילא עברתי לגלי צה"ל בימים שקרן לא משדרת.  (לת) רות
  • 13:20
  • 20.07.12

320 רשות השידור אתם בושה לדמוקרטיה.היומן מזמן החרמתי. יש גבול!  (לת) מאזינה
  • 13:22
  • 20.07.12

321 קרן נויבך עושה עבודתה ביושר, באיכפתיות בלי ללקק לאף אחד. על זה היא מקבלת עונש?  (לת) שואל
  • 13:23
  • 20.07.12

322 החסונים ברשות השידור, קבלו זריקות חיסון, ופרס על השתפנותם והדבש שלהם בין השיניים.  (לת) כועס
  • 13:26
  • 20.07.12

323 קרן נויבך - היהלום שבכתר אזרח מודאג
  • 13:34
  • 20.07.12

קרן נויבך היא עיתונאית ושדרנית משכמה ומעלה: מעמיקה, יסודית, מעורבת, אינטילגנטית להפליא, ורהוטה מאד. עבודתה העיתונאית חשובה ביותר - זו ללא ספק עתונאות במיטבה - והיא משמשת פה לרבים. למרות הקו הביקורתי שהיא מובילה יש משהו מאד נעים באופן שבו היא מנהלת את התוכנית ובטון שלה. עצוב ומדאיג מאד, אף כי לא מפתיע, שהשלטונות ושלוחיהם מנסים להצר את צעדיה. אך מכלל הלאוו שלהם עולה ההן הגדול של קרן ושל יכולותיה, כישוריה והישגיה הניכרים. החשש הגדול של השלטונות ושלוחיהם מקרן הם המחמאה הגדולה ביותר שהיא יכולה לקבל, ועדות לאפקטיביות של המפעל החשוב שלה.

324 מיקו מירו עושה לנו שעת חברה שאבדה את כל ערכיה הדמוקרטיים. לסלקו.  (לת) דמוקרט
  • 13:35
  • 20.07.12

325 מירו יורק על ערכים דמוקרטיים. בושה, איך אילה חסון שולטת ,ואיש לא ממנה לה עוזר.  (לת) אני מתביש
  • 13:36
  • 20.07.12

326 ואילה חסון תמשיך לנסוע ולקבל פרס , היא מיצגת השלטון עם דבש על השפתיים. פשוט נמאס  (לת) מודאג
  • 13:38
  • 20.07.12

327 בן צריך להתנגד כדי לא לעשות צחוק מעצמו.  (לת) מודאג
  • 13:38
  • 20.07.12

328 בן כספית סולק ביד רמה ע"י אילה חסון שהשתלטה על התשקורת. אין שני מלכים מחזיקים כתר אחד.  (לת) אבי
  • 13:40
  • 20.07.12

329 רשות השידור הרקבון אחז בה. מתאימה לרוסיה הסוביטית.  (לת) ישראל
  • 13:40
  • 20.07.12

330 מאז שירון דקל עזב אין מה לשמוע בבוקר. לא בטוח מי יותר גרוע קרן המשמימה צעד חכם
  • 13:41
  • 20.07.12

או רזי הנרגן.

331 סדר יום עם נויבך עוסק בחינוך, בכלכלה, ברווחה במלוא האמינות. למה לשנות? רוצה הסבר.  (לת) שואל
  • 13:42
  • 20.07.12

332 להחזיר את נויבך למבט שני, כדי שיהיה שווה לחזות בתכנית. אין כמוה. וגם יפה.  (לת) צופה
  • 13:43
  • 20.07.12

333 המחוסנים לנצח ברשות השידור, בהם לא נוגעים. זריקת חסון ושמה ביברק. עוזרות בית לא מענין אותם.  (לת) עזרא
  • 13:45
  • 20.07.12

334 תכניתה של קרן נויבך שולה
  • 13:46
  • 20.07.12

חבל שנעשים דברים מבלי שיקול וחוות דעת . אין הרבה תכניות הסוקרות נאמנה את המצב. תכניתה של קרן נויבך היא האחת והיחידה הראויה לשמיעה.

335 למי לא יעזו ? לכרמלה מנשה ,שיעיזו. לאילה חסון? מחוסנת תזרוק אפילו את המנהל. ויש עוד מחוסנים.  (לת) עזרא
  • 13:46
  • 20.07.12

336 אורלי לוי, חיבבתי אותך, אני עדיין מחבב. אבל הפעם חטאת בחנפנות שקופה לבון טון השמאלני. זה מגעיל.  (לת) הכהן
  • 13:47
  • 20.07.12

337 למה לא ארי שביט? הוא חבר של ברק. ועם המון דמגוגיה שאהובה על כמה מאזרחי המדינה.  (לת) עזרא
  • 13:48
  • 20.07.12

338