למה נשים מתנהגות כאחרון השוביניסטים

העמדה שנקטה איילה חסון בפרשת נתן אשל היא רק עוד דוגמה לנשים שרוצות להיות "אחת מהחבר'ה", גם במחיר השתלחות באחרות

מה שנשאר מהשמאל הישראלי המתון, זה החבוט והמתכווץ, עומד להחליט מי יעמוד בראשו ביום שלישי בשבוע הבא, בפריימריז של מרצ. הבחירה הזאת עשויה להכריע, להערכתי, בין הכפלה (לפחות) של כוחה הפרלמנטרי של מפלגה זו כיום (שלושה מנדטים בלבד) לבין כמעט-איפוס של נוכחותה בכנסת. אם חפצת חיים מרצ, עליה לבחור בזהבה גלאון לעמוד בראשה.

כל חברי הכנסת המכהנים כיום מטעם מרצ הם פוליטיקאים ראויים. שלושתם, גם אילן גילאון וניצן הורוביץ, רשמו לזכותם פעילות מרשימה בכנסת ומחוצה לה. מרצ, חשוב לזכור, היתה הסיעה היחידה שכל חבריה הצביעו החודש נגד החוק המחריד המאפשר לכלוא פליטים שלוש שנים ללא משפט.

ועם זאת, לפעילותה של גלאון אין אחות ורעה. רק בזכות הפעילות הזאת - ובתוכה פריצת דרך במאבק בסחר בנשים ועשייה מגוונת למען זכויות אדם - היא האדם הראוי ביותר לעמוד בראש מרצ; ומי יודעת, אולי אפילו להשיב את ימיה כקדם.

איור: עמוס בידרמן
איור: עמוס בידרמן.

לצד זאת, מן הראוי שבראש מרצ - המפלגה שהקימה שולמית אלוני - תעמוד אשה. בוודאי אשה רבת זכויות כמו גלאון. בוודאי באקלים הפוליטי-חברתי בישראל של היום ונוכח האיומים הקשים כאן על זכויות של נשים בפרט ושל בני אדם בכלל.

אבל גם אם גלאון אכן תיבחר, לא יהיה די בכך. אחת הבעיות הזועקות לשמים ממש, ולא ברור איך עודנה שרירה וקיימת, היא שמרצ היא מפלגה לבנה. אשכנזית. של המעמד הבינוני-גבוה ומעלה. הן בייצוג והן בציבור שהיא מצליחה לפנות אליו. זו כמעט בדיחה שמפלגה כזאת מתיימרת לייצג ערכים הומניסטיים, של שוויון וזכויות אדם, בעוד שהיא עצמה מורכבת למעשה מנציגי ההגמוניה הישראלית רבת השנים (גם אם הם אשה שעלתה מליטא בילדותה, הומו מוצהר ונכה).

דוגמה בולטת לכך היתה בשבוע שעבר: לאחר שפורסם כי חיילים נלקחו לקבר הבבא סאלי במסגרת מפגשי "תרבות יום א'", מחתה על כך גלאון בטענה שמדובר בהקצנה דתית. בתגובה תהה אופיר טובול, עורך אתר המוסיקה והתרבות "קפה גיברלטר", למה ביקור בקבר של בן-גוריון או מנהיגים אחרים הוא לגיטימי ואילו ביקור בקבר הבבא סאלי - ממנהיגי יהדות מרוקו, שהוא לדבריו מופת של מתינות וסובלנות - הוא שערורייה. בלי להיכנס לסוגיה של ביקור בקברים בכלל, הסיפור הזה ממחיש את העיוורון, שגם לוחמת זכויות אדם כמו גלאון עלולה ללקות בו.

היא כמובן אינה היחידה. גם אני חשבתי כמוה על עניין הביקור בקבר הבבא סאלי לפני שקראתי את דבריו של טובול. הרי "אנחנו" החילונים, ה"נאורים", הרציונליסטים, בזים למנשקי מזוזות ותולי תמונת הבבא סאלי בבתיהם.

ובכן, זוהי גישה בעייתית וגזענית. ואם השמאל המקומי לא ימהר להתפכח, אבל באמת, מהחינוך המתנשא שהוחדר בו, ויבין שלא צריך להיות דתי כדי לכבד מורשת תרבותית, במיוחד של מישהו אחר - כנראה יישאר ממנו עוד הרבה פחות ממה שיש עכשיו.

אז לגלאון, אם תיבחר בשבוע הבא לעמוד בראש מפלגתה, תהיה הרבה מאוד עבודה. בחירתה תאפשר את המשך קיומה של המפלגה, כדי שתבצע את העבודה החשובה הזאת.

יפהפיות החוצה

"הסתבכות מביכה" - זו היתה הכותרת לדיווח בעמוד הראשון של אחד העיתונים בתחילתה של פרשת החשדות נגד נתן אשל, ראש לשכת ראש הממשלה, בהטרדה מינית של עובדת בלשכה. נו, אחד החבר'ה הטובים הסתבך, כמה מביך. בלשכת ראש הממשלה אף הגדירו את הפרשה "רכילות".

זו רק דוגמה אחת לזלזול, מודע או לא, בנשים ובהטרדה שהן חוות. זו רק דוגמה, אחת מני רבות, לכך ש"מועדון הבנים" הישן והרע ממשיך להתקיים. המושא המשתמע של הכותרת הזאת הרי אינו האשה שבה מדובר, אלא הגבר וסביבתו הפוליטית, החווים אי-נעימות רחמנא ליצלן. ולא רק של הכותרת הזאת: מרבית הרשימות וההתדיינויות על הפרשה בשבוע החולף עסקו בתככי הלשכה, בדמויות (הגברים בעיקר) הרוחשות בה, בכל מיני השלכות של העניין. הדמות שהכי פחות דובר בה היא האשה שהוטרדה (כן, ברור שלכאורה).

עשו לנו לייק ותוכלו לקבל את מיטב כתבות גלריה ישירות אליכם

איור: עמוס בידרמן
איור: עמוס בידרמן . צילום: יוסי מימוני

ובכלל, מתברר שאפשר היה למנוע את כל "ההסתבכות המביכה" הזאת: המתכון לכך סופק ביום חמישי בתוכנית "הכל דיבורים" ברשת ב', באדיבות העיתונאית אילה חסון. הרבה ביקורת כבר ספגה חסון בימים האחרונים - ובצדק - על העמדה שנקטה, כשסיפרה על בכיר בלשכה חשובה בישראל שחמד את אחת העובדות "כממתק מלבב", ועמיתיו, שחששו פן הוא "יסתבך", גילו יצירתיות ותושייה - והעבירו את האשה מתפקידה.

כשד"ר אורית קמיר, שהתארחה באולפן, מחתה על סוג ה"פתרון" הזה ואמרה כי מדובר בהדרת נשים, לעגו לה חסון והאחרים באולפן, הפרשן חנן קריסטל והיועץ לשעבר של נתניהו יוסי לוי. קריסטל הסביר שאין לשים "מכשול בפני עיוור".

מעבר לכך שזו גישה מעליבה לגברים, המתייחסת אליהם כאל יצורים נחותים שאינם מסוגלים לשלוט במעשיהם (ובו-בזמן כן כשירים, משום מה, לנהל את המדינה) - לא ברור במה היא שונה מדרכם של חרדים המרחיקים נשים מטווח עיניהם, ומהמרחב הציבורי בכלל, כדי לא להתגרות חלילה. בין השאר שיקפו הדברים את הדיכוטומיה שנעשית בין "הפרימיטיבים האלה", החרדים, לבין מה שקורה "אצלנו" - הדרה? מה פתאום, ציחקקו חסון ואורחיה, מדובר בלשכה, בבכירים, במסדרונות הממשל, באנשים משלנו. לא ברור כיצד חסון אינה מבינה, שמישהו עשוי להחליט שהיא לא אמורה להופיע בטלוויזיה כי זה מגרה אותו. או אפילו ברדיו - אולי קולה הערב עושה לו את זה?

לא כדאי להיתמם: הגישה הזאת שרירה וקיימת, כנראה במקומות לא מעטים. לא מזמן סיפר לי איש היי-טק, כי בצוות שבו הוא עובד, שבשנים עברו לא היו בו כלל נשים, עבדו בשנתיים האחרונות שתי נשים - אך הן עזבו והוחלט לא לשכור עוד עובדות לצוות. למה? כי שתי המהנדסות שעבדו שם - שהיו מצוינות מבחינה מקצועית, כפי שבן-שיחי הקפיד לציין - הסתייגו מהבדיחות והגסויות של הגברים שבצוות (שלדבריו לא הופנו אליהן אלא איפיינו את האווירה הכללית).

מה עושים? יש שלוש אפשרויות. שתיים גרועות: לא לשכור נשים, או שנשים יסכינו עם אווירה סקסיסטית; ועוד אחת: שגברים ונשים יתנהגו כמו בני אדם. יתחשבו אלה באלה. דברים אלמנטריים למדי.

מעניין, אגב, שאותה אשה שחסון סיפרה עליה הועברה מתפקידה כי היתה יפהפייה, כדבריה. אז נשים יפות זו בעיה. וגם נשים שאינן עומדות בסטנדרטים המקובלים של יופי או גיל מסולקות לא פעם כידוע (למשל בטלוויזיה). אז מה נשאר? האם על אשה להיות ממוצעת-מראה כדי לשרוד בשוק העבודה? יש סרגל שבודק את העניין הזה?

חסון - שלמרות תגובתה בעקבות הסערה שעוררו הדברים, האזנה לתוכנית בהחלט מבהירה היכן היא עמדה בוויכוח הזה - היא כמובן לא האשה הראשונה, ולמרבה הצער כנראה גם לא האחרונה, שנוהגת כאחרון השוביניסטים. נוהג ותיק ומובהק של הפטריארכיה הוא להפריד בין נשים, בהחלט הפרד ומשול. ויש נשים שחוששות כל כך להימנות עם "הנודניקיות האלה שמתלוננות כל הזמן על אפליה", או "הפמיניסטיות הממורמרות האלה" - שחשוב להן נורא להיות "אחת מהחבר'ה", גם אם זה כולל השתלחות בנשים אחרות או פגיעה בזכויות שלהן.

נשים אלה, אגב, הולכות ומתמעטות, לדעתי: לפחות בשדה הפמיניסטי, וגם מחוצה לו, אחת התופעות הכי בולטות בעיני היא תמיכה ופרגון הדדיים של נשים. בניגוד לדעה הקדומה, שוב תוצר של הפטריארכיה, שלפיה נשים צהובות זו לזו, מנהלות "קרבות חתולות" ושלל דימויים מלבבים כגון אלה - נשים רבות יותר ויותר יודעות כיום, שאין כמו אחוות נשים, ודבר לא ישווה לכוח של נשים כשהן מלוכדות.

יש לקוות, שגם אילה חסון תגיע מתישהו להכרה הזאת. כדאי לה, זה כיף.

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 כל מילה בסלע  (לת) קרן
  • 07:14
  • 31.01.12

02 קשה להיות פמיניסטית בימינו וואחד
  • 07:54
  • 31.01.12

כל הזמן צריך להתווכח עם מטומטמים. כל הכבוד לסער ולקמיר על הנחישות והסבלנות להלחם בקרבות האלו, היומיומיים והמעיקים, באמת.

03 יופי של כתבה, סוף אופטימי, כתיבה מצוינת. אמן ואמן.  (לת) שני
  • 07:56
  • 31.01.12

04 חבל ששני נושאים לא קשורים נמצאים תחת הכותרת הזאת נועה
  • 08:03
  • 31.01.12

אני מסכימה לחלוטין בעניין חסון ורציתי לשתף את המאמר על הקיר שלי בפייסבוק. מצד שני, לגבי זהבה גלאון אני הרבה יותר אמביוולנטית. ברור שמטעמים פמינסטיים ומאמציה לשינוי היחס לנשים היא ראויה. מצד שני למרצ יש עוד מספר אג'נדות, ובתקופת גלאון היו לה גם התבטאויות רבות ומעשים רבים שלא הסכמתי עמם כלל. זה לא המקום להכנס לזה, אבל מבחינה טכנית, זה מקשה עליי לשתף את האמירה החשובה מאוד בעיני לגבי חסון, וזה חבל. היום בעידן הרשת החברתית כדאי לחשוב על דברים כאלה כשניגשים לעריכה- אם רוצים שמאמר ישפיע את ההשפעה המקסימלית שלו כדאי למקד אותו באמירה אחת או אמירות חופפות מבחינת תפיסת עולם, כדי שקורא יוכל לעמוד מאחורי האמירה כולה ולא רק חצי ממנה.

  •   מותר שיהיו מורכבויות שמרית
    • 21:32
    • 28.02.12

    היום בעידן הרשת החברתית צריך על אחת כמה וכמה להזהר מאמירות שטוחות ונקודתיות שבסופו של דבר יסתכמו ב''לייק''. בסוף כולנו נהיה מוחות מנוונים שמסוגלים רק לייצר מחשבות חד מימדיות, כאלה שיהיה נוח לשתף בפייסבוק שלא חלילה יהיו אי הבנות שנצטרך ממש לדון בהן. דעות הן לא אקססורי, הן תקשורת. מותר שיהיו מורכבויות.

05 נפילתה של עיתונאית יעקב
  • 08:04
  • 31.01.12

איילה חסון והפודל שלה קריסטל הפכו כבר מזמן להיות דוברי ברק/ביבי

06 כל הכבוד - אחלה מאמר  (לת) קוראת
  • 08:23
  • 31.01.12

07 אמירת ביקורת כלשהי על נשים נתקלת מייד במתקפת מחץ פמיניסטית. נמאסתן  (לת) אורי
  • 08:38
  • 31.01.12

08 מזדהה עם כל מילה!!! שירה
  • 08:42
  • 31.01.12

צפי כל הכבוד על הכתבה המעניינת.
אנשים שוכחים לעיתים כי גם השמאל שמטיף לזכויות אדם אינו יכול לחיות בתוך בועה ולהסתכל על המצב מלמעלה כאילו אנו חיים במקום אוטופי אלא יש צורך לנסות ולהתחבר לשורש הבעיות ולא להיות צרי אופקים גם כלפי אילו ששונים מאיתנו מתוך עמנו ולא לקבל רק את השוני כאשר הוא נמצא בצד השני של הגדה.
לגבי איילה חסון - בהחלט התבטאות שלא לעניין. אולי גם נתחיל בההדרת ילדים כי יש פדופלים שקשה שלהם לשלוט ביצרם??

09 אני לא מצביע מרץ בגלל זעבה גלעון כנסו ותבינו השקר מרוח על פניה
  • 08:43
  • 31.01.12

1. איפה הייתה זעבה כשהוגש בג"ץ הקשת האם העובדה שהקיבוצים נימנים על תומכי מרץ מנעה ממרץ להצטרף לבג"ץ.
2. רדיפת הגברים של זעבה בנושא הזנות מחליאה לא זעבה הפסיקה את סחר הנשים אלא הסנקציות האמריקאיות בנושא ונחישות המשטרה לאיר הפיגוע הפלילי ביהדה הלוי בת"א (ניסיון הרצח של של רוזנשטיין)
3. איפה היתה זעבה כשפורסם הדוח האחרון על הסחר בבני האדם האם לעובדה שמדובר בעובדי חקלאות והקשר של המושבים והקיבוצים למרץ מנע ממנה להגיב על הדוח אשר קבע קביעות עגומות על סחר בבני אדם של תיאלנדים בחקלאות
בקיצור לא היא תציל את מרץ להיפך מה גם שהיא בוודאי לא תחבר את מרץ למצביעים לא אשכנזים בציבור הרחב אולי גילאון

10 כשהאולטרא פמינזם הוא קנה המידה היחיד -יוצאים מאמרים מביכים כאלה שושו
  • 08:45
  • 31.01.12

זהבה גלאון על כל יתרונותיה, היא חמומת מוח וששה אלי קרב (מזכירה את סיגנון לימור לבנת). לא בדיוק המתינות והסובלנות המצופה מראש מפלגה ליברלית הקשובה לאדם באשר הוא. קבר הבבא סאלי הוא דוגמא קטנה לאשה מעוררת אנטגוניזם זו. גם מבחינה פוליטית לא ברור אם היא יכולה לעמוד בראש מפלגת שמאל ציוני. לגמרי לא ברור שהיא מכירה בכך שהמדינה היא מדינת הלאום היהודי, ולכן נכון שיהיו בה חוקים כמו חוק השבות, או חוקים המגבילים את ההגירה לכאן. לכן ייתכן שמרץ בראשותה תיקח מנדט מחד"ש, אבל לגמרי לא בטוח שהמנדטים יבואו מהעבודה או קדימה.


איילה חסון היא עיתונאית וותיקה ורבת זכויות, מין הסתם היא גם יודעת יותר ממה שמותר לה לפרסם בנושא. אבל כשהיא מביעה דעה שנוגדת את הקו האידיאולוגי השוביניסטי-פמיניסטי שגב' צפי סער דוגלת בו- נפתחים עליה ארובות השמיים. לעזאזל דעתה הלגיטימית של חסון, אם היא לא מיישרת קו עם העצמה הנשית- עדיף שתסתום את הפה. שוביניזם נשי.

11 תגובה טרחנית, איילה חסון לטעמי העתונאית הטובה בישראל.  (לת) משה
  • 08:45
  • 31.01.12

12 על המלחמה נחמן
  • 08:59
  • 31.01.12

ניכר כי הכותבת מאמינה שיש מלחמה בין נשים וגברים ואנחנו צריכים צבא נשים כדי לנצח את צבא הגברים. ובכך היא מחזקת את הפן הזה של המציאות ומביאה נשים רבות יותר לחיות בתחושת החמצה וחולשה מול גברים. אני חושב שנושא היחסים בין גברים ונשים משמעותי אבל לא מדובר במלחמה אלה שותפות במציאות שיש בה שוני ומורכבות והתמונה שהכותבת מביאה מתעלמת מכל זה סופה להפסיד במלחמה הפיקטיבית כי טבענו לחיות יחד וליצור תרבות מורכת וצכילה את הגבאי והנשי.

  •   אצל איילה חסון אין שותפות - יש ניהול גברי ו"ממתקים" נשיים שאפשר להזיז אותם ממקום למקום לפי הצרכים.  (לת) דג קר
    • 12:23
    • 31.01.12

  •   לנחמן, ניכר שאתה לא מבין את המציאות! ליה
    • 13:08
    • 31.01.12

    העובדה שהמציאות היא מורכבת מאוד לא משנה את זה שהמציאות המורכבת הזאת היא גם מציאות פטריארכלית שבה קיים דיכוי נשים ואחוות גברים נחשבת בה לדבר ראוי ולגיטימי, ולא חלק ממלחמה במין הנשי. לפחות כל עוד אין אחווה מקבילה בין נשים ו"טבענו לחיות יחד", נוצרת האשליה שלא קיימת שום מלחמה בין המינים (כמו שלכאורה אין מלחמת מעמדות. אגב מי שטבע לראשונה את הביטוי "מלחמת מעמדות" דווקא לא היה קארל מרכס אלא אדם סמית!). שוני ומורכבות לא בהכרח מובילים למחלמה אבל ניגוד אינטרסים בהחלט עלול להביא למלחמה.

  •   על המלחמה נחמן
    • 17:25
    • 31.01.12

    ליה
    אנחנו חיים באותו עולם, ומכירים גברים ונשים. אני כגבר לא מכיר את אחוות הגברים שאת מדברת עליה, איני יושב ומתכנן עם חברי הגברים איך לנצל נשים או לפגוע בהן, איני חושב שיש כאלה שעושים כך. אני מכיר גברים רבים שנפגעו מהדימוי השיקרי של מלחמה וההצדקה לפגוע בגברים רק משום שהם גברים שהגישה שאת מציגה כאן מעודדת.

    בין המינים הבדלים רבים ונשים רבות יפות ומכוערות כמו גברים רבים חזקים וחלשים (כן אני מכיר שהתאורים האלה הם תלויי ג'נדר). פועלים ומזהים עצמם בתוך המורכבות הזאת, אבל החכמים (גברים ונשים) יודעים להפיק טוב מהחיבור והכותבת אינה מעוניינת בקבלת הטוב אלה בפגיעה בגברים רק משום שהם גברים. המתחים בתוך מקום העבודה מורכבים וגם אם אני מניח שלא היה צורך לפגוע באשה היפה (הממתק) הרי אני חושב שראוי להתייחס אליה כאדם עצמאי היודע ומכיר את המתנות שקיבלה מאלוהים ומאחר שלא פוטרה הרי ראוי להכיר בזה ולא לנסות ליצור מצגת שווא שכל מטרתה לחזק את הדימוי השיקרי של מלחמה אותו את מקדמת

  •   היא לא אמרה שיש לפגוע בגברים משום שהם גברים ח
    • 20:03
    • 31.01.12

    אני לא רואה היכן בכתבה יש עידוד למלחמה בגברים באשר הם גברים. יש מלחמה נגד כוחנות/הגמוניה גברית, שלא מאפשרת לנשים להשתלב ולהתקדם בתפקידים משמעותיים בשיטות שונות. ביניהן ההתעסקות במראה החיצוני של עובדת במקום בכישוריה.

  •   אנחנו חיים באותו עולם אבל מבינים אותו אחרת לגמרי. ליה
    • 17:50
    • 01.02.12

    אתה לא מכיר את אחוות הגברים שאני מדברת עליה כי אתה מסתכל על העולם כמו שמסתכלים על חיידקים ווירוסים בלי מיקרוסקופ. אי אפשר הרי לראות יצורים חד תאיים סתם ככה בעיניים. המבט הפמיניסטי-מיגדרי מאפשר במידה רבה לראות, להבחין ולהכיר בדברים שאי אפשר להבחין בהם בראייה פשוטה. לכן אתה לא יודע ולא מבחין באחוות גברים ובהרבה מאוד תופעות של דיכוי נשים.

  •   לנחמן אוהדת של זהבה
    • 00:45
    • 07.02.12

    אני מוכנה בכיך לחיות עם כבוד בין נשים לגברים, בתנאי שהשפעת נשים וגברים תהיה 50-50.

    ברור שאתבונן על גברים כאויבים, אם הם..

    בעלי רגשי נחיתות וזה מה שמוביל אותם. הרי אם היה להם ערך עצמי גבוה, הם לא היו מנסים לקנות אישה ע"י ממון וכל מיני הבלים חיצוניים ומטופשים. כנראה שאין בהם מטבעם שום דבר מושך ולכן חייבים ליצור חברה מעוותת, בה לאישה אין זכויות - כך שתמצא עצמה באופן מעוות וחסר ברירה, זקוקה לעזרה של גבר אשר היא נגעלת ממנו עד מוות, במיוחד אם הוא זקן, שעיר, מכוער ומסריח.
    אם בכל פעם שאישה נאנסת, המוני גברים מאשימים את האישה.
    אם בכל מאמר ובכל סרטון שמראה על התעללות בילדות ונשים, המוני גברים כותבים "תחזרי למטבח".
    אם הם משליכים את הצורך שלהם בקרבה לנשים וחתונה, על נשים ואין שקר גדול מזה. כל הגברים שהכרתי, התאהבו בי מיד ואחרי שהעפתי אותם, לא הפסיקו להתקשר ולחזר במשך שנים. אחרי זה, הם מציגים עצמם במדיה באופן ההפוך..כאילו הם הכוסיות המחוזרות. היו מתים.
    אם הם מתחרמנים מחדשות פלילים על אבא שאנס את ביתו (והודו בפניי על כך).
    אני שונאת גברים, כי אין להם אמפתיה לנערות שנופלות לזנות אחרי התעללות מינית ומשליכים את "אופיין" שעוות מאונס, לכל הנשים כולן.

    כמובן שלא כולם כאלה, ואני אוהבת ומכבדת אותם אם הם מציגים משהו הפוך לכל הנ"ל - רק אז אני יכולה לכבד את בקשתך..

    ומה קורה עם מרצ? העיסוק שלהם בתחום המדיני, במקום בהפרדת דת ממדינה גורם לי שלא להצביע להם.

13 די להדרת הנשים החילונית  (לת) מזעזע
  • 09:01
  • 31.01.12

14 איילה חסון ירדה מהפסים: יהירה, זחיחה, מפריעה לאחרים לדבר, חייבת את המילה האחרונה. וגסה בהתנהגותה דודו
  • 09:12
  • 31.01.12

בקיצור - התנהגות גסה ודוחה. מקרה קלאסי של מישהי שעלה לה השתן לראש. חבל.

15 למעשה קמפיין נגד הצגת האמת, היא זו שחשפה קלטות אשכנזי שכולם הסתירו, היא זו שחשפה את טענותיו של גזבר קדימה שכולם סרבו לתת לו במה, כיום היא האמינה ביותר  (לת) ההתקפות על איילה התקפה על האמת
  • 09:22
  • 31.01.12

16 זה מה שאמרו ב-"הכל דיבורים" ?אני אכוון את השעון חזרה כמה מאות שנים אחורה...פשוט מביך !  (לת) נאק
  • 09:47
  • 31.01.12

17 בחברות פרימיטיביות הנשים שוביניסטיות. לא רק חסון גם יוליה משהו מקדימה  (לת) להקיא מהן
  • 09:50
  • 31.01.12

18 איך אפשר להשוות בין ביקור בקבר בן גוריון לזה של בא והכתב עוד מזכיר את ההשוואה המטופשת
  • 09:53
  • 31.01.12

בן גוריון הקים מדינה. ניצח במלחמה. הפריח שממה. מה עשה הבבא סאלי? החזיר אנשים לימי הביניים?!

19 מרצ המפלגה הכי טובה לאזרח הקטן  (לת) מכל המגזרים
  • 09:54
  • 31.01.12

20 כל הכבוד על העמדה הפמניסטית המדוייקת בשתי הסוגיות החשובות!  (לת) א. ב.
  • 10:03
  • 31.01.12

21 מסכים בעניין חסון. מסתייג בעניין מרצ. מישהו
  • 10:11
  • 31.01.12

אני מקווה שכל אשה שתקרא את דברייך ואת קמיר בעניין חסון תתחיל לעשות חשבון נפש איפה היא עצמה נכשלת ב"הדרת פמיניסטיות" ובהצדקת המצב הקיים. לגבי מרצ, הם אבודים. יותר מדי שנים של הגמוניה אשכנזית-בורגנית. נכון שכל אחד מח"כיה עושה למען חקיקה ציבורית נאותה אבל גם אחרים, ממפלגות שמאלניות או ימניות או מהאמצע, עושים אותו דבר. האזרחים החברתיים לא צריכים להתפצל בין מפלגות. הם צריכים שתהיה להם מפלגה אחת גדולה שמרכזת את כל הסיעות. רק ככה אפשר להיות משמעותיים מול השמרנים והקפיטליסטים.

22 רק כאן ניתן לתמוך ב"מפלגה" כמו מרצ. קין
  • 10:13
  • 31.01.12

מה היה קורה אם היו מצטרפים ל,עבודה"? חייבים להעלות את אחוז החסימה ולהשתחרר לתמיד מהנשרכים. באשר לאילה חסון-העיתונאית הגדולה מכוווולם! הגונה שקולה ישרה אינטילגנטית. אי אפשר לבקר כל נויאנס ורבלי כאילו זה תמצית חייה.נכון, פליטות פה מאפשרות לכל אחד לשרבט כמה מילים על המקלדת הסובלת הכל.

23 איילה חסון בסיפור הישן נושן 'נשים בשירות המשטר הפטריאכלי'  (לת) בחירה של אישה שאפתנית
  • 10:19
  • 31.01.12

24 "הרי "אנחנו" החילונים, ה"נאורים", הרציונליסטים, בזים למנשקי מזוזות ותולי תמונת הבבא סאלי בבתיהם. ובכן, זוהי גישה בעייתית וגזענית" נהדר. מדביקה לעם תכונה מסויימת, ואז עוד קוראים לנו גזענים. זו לא גזענות, אלא חילוניות. ובאשר לנציגי ההגמוניה הישראלית - אשה עולה מליטה, הומו ונכה. צפי, ירדת מהפסים לגמרי.  (לת) לנדי
  • 10:25
  • 31.01.12

25 איילה חסון ליכודניקית למרות שלא מזדהה , מגינה בלהט על כל עוולה שהשלטון מייצר ביצור המוני. לא פלא שעמדתה ברשות השידור חזקה ככל שהיא מתייצבת להגנת אנשי נתניהו.  (לת) הבחנה ברורה ומיידית
  • 10:28
  • 31.01.12

26 כתבה אח של ארוראל
  • 10:32
  • 31.01.12

לכתבת הנכבדה,גם את ציקצקת עכשיו...בלשון וקרצת להמון הסוער...בן גוריון מייצג את בניית ישראל מאפר השואה,את ההגיון המודרני שעליו בנויים החיים כיום,הבבא סלי מייצג דת שעם כל כוחה וחשיבותה היא תחום רגשי בלבד,החיים התקדמו למודרניות שלהם עקב הרציו ולא הדת,חבל שנפלת,דווקא כתבה מעולה.

27 כאשה אני חייבת להגיד... נעמה
  • 10:39
  • 31.01.12

כאישה אני חייבת להגיד שאני מתקשה להפריד בין הצורך לתמוך ולקדם את "אחיותי הנשים" לבין הצורך להיות מוערכת כאדם ולא כאישה.
אם נתחיל לקדם נשים בשל מינן ונעדיף אותן כדי "לתקן" ניצור אפלייה הפוכה שאיננה בריאה.
אני מעדיפה להתייחס לאנשים כאל אנשים - טובים או טובות, חכמים או חכמות, מצליחים או מצליחות - המין לא משנה אף אחד מאלה. ככה הייתי רוצה שייתיחסו אליי. לו הייתי שומעת שהתקבלתי לתפקיד מסויים בשל היותי אישה הייתי מאוד נפגעת.

28 במילים אחרות - זהבה גלאון טובה למרץ כי יש לה פות עדי
  • 10:39
  • 31.01.12

איך גם בטור פמיניסטי תמיד הכל בסוף מתמצה בתוויות - מי אישה ומי איש, מי מהגר, "הומו מוצהר" (ביטוי מחריד) או נכה. כאילו שלושת חברי הכנסת של מר"צ אינם טובים מעבר לרובריקות בתעודת הזהות שלהם. מעליב.

29 איילה חסון היא לא נגד נשים - היא בעד נתן אשל אלכס
  • 10:43
  • 31.01.12

הקרנפית חדלה כבר מזמן להיות עיתונאית כשהפכה לדוברת הממשלה
והממסד

30 האם שמתם לב?????? רותי
  • 10:53
  • 31.01.12

האם שמתם לב כי כל פעם שאנו רואים את ביבי נתניהו צועד מוקף ביועציו הרבים, נמצאת לידו אישה צעירה עם כובע ברט על הראש ? האם זה נכון כי את סביבתו של ביבי מאיישות נשים דתיות/מסורתיות בלבד?? האם הרעיון הזה בא מבית מדרשה של הגברת ראש הממשלה "מה שבטוח בטוח"?
מי שיודע מוזמן לענות על השאלה המסקרנת !!!!!!!

31 גב' סער - כמצביע מרצ בעבר, אני יכול להבטיחך שזהבה גלאון היא הטרנאוף האולטימטיבי אליהו
  • 11:11
  • 31.01.12

מהירות התגובה, ללא מחשבה, חוסר היכולת להפריד בין עיקר לטפל ועיוורון הצבעים (ראייה דוגמטית ללא דקויות) - כל אלה מונעים ממני להתביע למפלגה שגלאון תעמוד בראשה (גם כשהיא אחת מכמה בלבד זה קשה לי).

32 זהבה גלון הפכה את מרצ לפודל של שדולת הנשים, שכחו שם שחצי מהמדינה גברים  (לת) רק לא גלון
  • 11:18
  • 31.01.12

33 מאמר טוב מאוד, תודה! באשר לאילה חסון, לטעמי היית כאן עדינה מדי לגביה.  (לת) קורא
  • 11:25
  • 31.01.12

34 שאלות לצפי סער ע
  • 11:27
  • 31.01.12

מה הקשר בין ביקור בקבר של הבבא סאלי לביקור אצל בן גוריון? האם באמת את לא רואה רואה את ההבדל בין ביקור בקבר ראש הממשלה הראשון, לבין ביקור אצל איזשהו מקובל עלום? - בהקשר של פעילות חיילים???

וכל ההסתכלות על הפוליטיקה מנקודת מבט חד מימדית של גברים נשים.
האם באמת יש לבחור את גלאון רק בגלל שהיא אישה?
אין עוד קריטריונים?
האם אין כאן אפליה?

35 איך זה שאישה "עיתונאית" מזן הרכילות במספרות מתווה דרך???  (לת) איילה בשיחים
  • 11:57
  • 31.01.12

36 מאמר מצוין נעמה, מרכז
  • 12:03
  • 31.01.12

מאמר מצוין. אילה חסון התנהגה כמו במחקרים הרבים, המגלים ממצאים שנשים שופטות, שופטת פחות לומרה אנסים, הטרדות מיניות וכ"ו.
עם "חברות" כאלו מי צריך אויבים.

37 יש דרך שלישית אשה עבריה
  • 12:15
  • 31.01.12

כשאני הצטרפתי לצוות בחברת היטק גדולה היו בו רק גברים. האוירה היתה כבמילואים. כל מילה נאמרה כרמיזה מינית והחברה עסקו בעיקר בהעברת קבצי פורנו אחד לשני בזמן העבודה. כולם, אגב, היו צעירים ונושאים יחסית טריים.
בשלב מסויים, לאחר הערה גסה על שערי הארוך, אספתי אותם. אמרתי שלא נעים לי. שאלתי אם היו רוצים שנשותיהם יקבלו יחס כמו שהם נותנים לי. קינחתי באיום: יצירת אוירה סקסיסטית מהווה הטרדה מינית. אם זה לא מפסיק ברגע זה אגיש תלונה לועדת האתיקה של החברה.
זה הפסיק באותו רגע.

38 אחד המאמרים הפופוליסטים והמיותרים ביותר.  (לת) רן
  • 12:43
  • 31.01.12

39 נכון, וקצת חבל על הסיומת שומיניסט
  • 12:47
  • 31.01.12

איני בעל עמדות נחרצות בנושא (וגם - אני גבר, אז אולי לא ניקח אותי יותר מידי ברצינות), אך התרשמתי מהצגת הדברים בקייס של נשים כאחרון השוביניסטים. באופן ברור, הסוגיות מורכבות, ואידיאלים ראויים מתקשים במציאות שאינה פשוטה (ולא צפוי שתהיה גם אם לשוננו נחרצת, נפשנו עזה ונחישותנו בל תשוער). אולם אפילו אם חישלנו את נפשנו אל הנפילה הכפויה מרום האידיאלים אל בוץ הצלחתם בקרקע המציאות, אין הכרח לוותר על מכובדות עמדתנו (עד כדי כבוד עצמי). די בתיאור הסבך הפרגמטי של נשים החוששות למעמדן בתנאי הג'ונגל הגברי, ונזהרות פן תידבק בן תדמית פמיניסטית זועמת וכו'.
מודע לרדת - ליפול ממש - אל הסיומת המוזרה, הזולה והלא עניינית הזו: "זה כיף"? זה סיום "בכיף" או בקריצה? זה ההומור שיגאל את הפמיניסטיות ה"חמוצות מידי" מתדמיתן, ובואי איילה , הצטרפי? מוטב להניח לכך: איילה ושכמותה היתה ותהיה, וגם "צרות" אחרות בחיים האמיתיים. מוטב לנהל את המאבק למען העקרונות ההוגנים בדרך של יושרה - גם אם יש מידה של "אידיאליזם" בעצם בחירה זו. גם בחירה בזילות היא אמירה עקרונית, ומעיקרה היא קשורה בהטלת ספק בלב העניין. מוטב לראות את המציאות בעיניים פקוחות, ולהתפשר פשרות סבירות - אין הכרח להיכנע לה על ידי התאמת הפנים אל החוץ.
כן, כל זה היה על המשפט האחרון בכתבה.

40 לא כל מורשת, דתית או חילונית, ראויה לכבוד, וזהבה גלאון צדקה כשהתקוממה נגד הבאת חיילים לקבר הבבה סלי אור לנו
  • 13:10
  • 31.01.12

אולי באמת אין צורך במאוזולאונים, לא לכותבי קמעות וגם לא למייסדי המדינה? כדי לראות מה פעל בן גוריון די לנחות עם מטוס אל על בשדה התעופה הנקרא על שמו של מייסד המדינה ולהסתכל סביב. מדינת ישראל לטוב ולרע היא יציר כפיו וחזונו של דוד בן גוריון. ליהדות ספרד ולעולי ארצות ערב היו דמויות מפוארות, הרמב"ם, למשל, הקבור בטבריה, אך הבבה סלי לא נמנה עליהן, לא גדול בתורה ולא נושא מסר משמעותי להתחנך לאורו. כוחו היה בהערצה של פשוטי העם לאדמו"רים משושלת אבו חצירא, שרכשו באחוזת אבו חצירה בנתיבות קמיעות ובקבוקי מים שהרב "ברך". האם הכותבת מעלה בדעתה שיום יבוא ונכדיה יוסעו באופן מאורגן לקברו של ה"רנטגן הקדוש"?
מי שזקוק להטפה אינה זהבה גלאון אלא השדרן בן עדות המזרח שמשווה דמות פולקלוריסטית עדתית למנהיג שהכריז על הקמת המדינה. אך הכל היום היינו הך, בשם השוויון הקדוש. "המלט" והגיגיה של מתבגרת בפייסבוק, הכל רק טכסטים.

41 כל מילה זהב!  (לת) נעה
  • 13:18
  • 31.01.12

42 מרצ לא המפלגה היחידה שהצביעה נגד החוק שמאפשר לכלוא פליטים ל- 3 שנים. לדעתי גם חד"ש הצביעה נגד  (לת) מאיה
  • 13:26
  • 31.01.12

43 אילה חסון נהנית מהמערכת הקיימת, אין לה שום סיבה לדרוש לשנות את השיטה. לו היתה חתרנית לא היתה מקבלת עבודה בתקשורת.  (לת) what else is new
  • 14:05
  • 31.01.12

44 זהבה גלאון היא המועמדת שלי. חותמת על כל מילה שלה על כל פועלה בחקיקה.  (לת) רק זהבה גלאון
  • 14:06
  • 31.01.12

45 חסון היא דוגמא לעיתונות עילגת נמוכה מתרפסת בפני שועי הארץ ומהרסיה - ובינהם כנופיית נתניהו .הוא הרי הבוס של חסון היום.  (לת) עיתונאית עאלק
  • 14:48
  • 31.01.12

46 גלאון תיתן למרצ את מכת המוות הסופית בקלפי. אולי תגייס קולות מחד"ש אבל בטוח תאבד קולות של ציונים  (לת) מצביע מרצ - כנראה לשעבר
  • 14:53
  • 31.01.12

47 אין רע בקצת כבוד לדור המייסדים.. בן גוריון היה ממקימי מדינת ישראל.. הבבא הזה נהנה מפרי עמלו של בן גוריון - וכך כל החיילים שפוקדים את קברו אפי
  • 14:53
  • 31.01.12

הבבא סלי לא תרם למדינת ישראל - אפילו לא קצת..
הוא רק היגר אליה וצריך להיות אסיר תודה שאופשר לו לעשות כן. זה שהוא מנהיג רוחני של ציבור גדול או קטן לא עושה אותו יותר ישראלי מג'סטין ביבר או מנהיג רוחני דומה..

48 מסכים עם כל מילה של הכותבת אורון
  • 15:13
  • 31.01.12

תענוג לקרוא!

49 הון שלטון חסון מאה טון בטון
  • 15:37
  • 31.01.12

ממציאת השפה העברית היא בושה לקול ישראל ולהכל דיבורים ולכל המקצוע. לעיתים רחוקות זה גם יוצא לאור

50 אילה חסון עידית
  • 15:38
  • 31.01.12

אילה חסון פשוט מתפקדת כדוברת של לשכת ראש הממשלה- זו לא עיתונות

51 בתחילה הותקפה בארבע עיניים כשזנחה את אגודת המתלהמים השמאלנים מה לעשות יש לה אומץ וכיום היא העיתונאית האמינה ביותר וברור כי אינה נכנעת לשמאל ואין לה מחוייבות לטייקון שמפרנס אותם כמו שאר העיתונאים היא עובדת ברשות השידור הממלכתית יצא המרצע מהשק
  • 15:46
  • 31.01.12

הציבור מתחיל להבין כי לאור התנהלות הממשלה נגד הטיקונים, בנושאים שאף אחד מאז קום המדינה לא העז לגעת בהם, החל מתגמולי הגז, סירוב לתספורות , פירוק הריכוזיות, הפיקוח והתחרות בתחום הטלפונים והרשימה ארוכה. מאידך השליטה המוחלטת של הטייקונים על התקשורת הםישתמשו בכלי זה וינסו לעשות הכל כדי להפיל את נתניהו, והציבור הטיפש/תמים עוזר להם לאחר ששטפו את מוחו, הוא שם רגל לעצמו.

52 זהבה גלאון יגאל הרן
  • 15:50
  • 31.01.12

הכותבת משבחת ומפארת את ח"כ גלאון. היאמתעלמת לחלוטין מן העובדה שח"כ זו רוצה לבטל את מדינת ישראל כמדינה יהודית ולהפכה למדינה ערבית מוסלמית- פלישתינאית, בה יחיו יהודים כמיעוט נרדף חסר זכויות בסיסיות הנתון לשרירות לבו של הרב המוסלמי.

53 היצר המיני ,החזק ביצרים.אישה מערבית למדה להשתמש בו בעקיפין,יורה..ובוכה ביושר
  • 15:55
  • 31.01.12

אישה שמבינה זאת ומוכנה לוותר על רצונה הטבעי להיות נחשקת,מלבוש עד טון דיבור ושפת גוף, לא תיתקל בהתנהגות גברית בלתי הולמת .נקודה.מספיק לאחוז את המקל בשניי קצותיו.די לחמדנות הנשית.דיי לכוחנות בבגדיי מסכנות .אילה,את מרכזניקית לדוגמא.המשיכי .את כל כך חשובה לישראל.

54 אילה המשרתת מרשות השידור יוסי מזרחי
  • 15:55
  • 31.01.12

למה אפשר לצפות עוד מאילה חסון וצמד הסייענים קריסטל ברדיו וארי שביט בטלויזיה?
מי שהפך עצמו למשרת נלעג של ברק ונתניהו יכול וגם מגיע למחוזות הזויים של הצדקת טיוח על פשע שכנראה ביצע "ראש הסגל" ומציע פתרון של הדרת נשים.
בחלוקה באיזה צד אני רוצה להיות,אני בוחר במה שמנוגד למשתפת הפעולה הזו.

55 מאמר ראוי, גם אם יש לי ויכוח עם הכותבת הפוסטמודרניסטית. הבבא סלי אינו בן גוריון כי מעשיו ותרומתו לקיומנו אינו כמו של בן גוריון. מה הקשקוש? האיש נתן קמעות וברכות וקללות. על מה בדיוק את מדברת? ולא חייבים לקרוא למי שמשתף םעולה עם השלטון בשם מגנדר של שובניסט, כאילו זו דעתה המלומדת, לא, זה האופורטוניזם , ויש הרבה אנשים כאלה, שלא ראויים להערכה, ביניהם נשים.  (לת) עדה רבון
  • 15:56
  • 31.01.12

56 זהבה גלאון מייצגת שמאל שקול איש שמאל
  • 15:56
  • 31.01.12

יש יסוד להנחה שזהבה גלאון יחזיר למרצ את הקולות של המשאל שהתפזרו בבחירות האחרונות למפלגות שונותץ היא דוביל את מרצ לדרך ארוכה ולא רק "פמיניסטיות" אלא לזכויות האזרח לכל בני אדם. יש לה עמדות ברורות ושוב תופיע מפלגה עם אג'נדה פוליטית וחברתית נאמנה להשקפה סוציליסטית - וזאת תהיה מרצץ

57 אם יש לך בעיות הבנת הנשמע עם איילה חסון, למה כל ההקדמה המשעממת וחסרת ההגיון על זהבהנ גלאון  (לת) ברכה
  • 15:58
  • 31.01.12

58 אולי כי רק את אלה [א ובעיקר את אלה] קולטים במקומות העבודה, ומקדמים אותן,, והיכולת להיות אחת מהחבר'ה היא חלק מתנאי הקבלה- גם אם לא מדברים עליה במפורש. טרם החליטותי
  • 16:00
  • 31.01.12

האמת שבמקרה המדובר קשה להבין אם היה פה יותר התיישרות עם הקו השובניסטי או באמת טפשות תהומית או בהמית.

59 את אומרת שראוי שיבחרו בזהבה גלאון לראש מר"צ כי אישה יסדה את מר"צ. כלומר, לא ראוי שיחימוביץ תעמוד בראש ה"עבודה" כי גבר יסד המפלגה, וגם ליבני לא ראויה לעמוד בראש קדימה מאותה סיבה.  (לת) נטלי
  • 16:02
  • 31.01.12

60 מסכים לגמרי! גם לי יש הרגשה שמדווחת הרכילויות הזו עלתה יותר מדי למעלה  (לת) שונא רכילות
  • 16:02
  • 31.01.12

61 החוק לכלוא מסתתננים לישראל הינו חוק טוב  (לת) ברוך
  • 16:02
  • 31.01.12

62 אילה היא מלכה ובמלכה תמיד מקנאים(ות) אישה שמתנהגת בציבור בכבוד,ללא מיניות,לא תיסבול או תהנה מזכרים גסיי רוח.נקודה.  (לת) ביושר
  • 16:06
  • 31.01.12

63 אילה עיתונאית מוכשרת ואמיצה.  (לת) דינה
  • 16:12
  • 31.01.12

64 איילה חסון אשה
  • 16:35
  • 31.01.12

כדאי היה שאיילה חסון, אם זה במנדט שלה, תביא גם נשים לתוכנית שלה בערב שבת, היא עשויה לגלות שיש להן מה לומר, למרות שיתכן שהיא מעוניינת לשבת לבד בראש שולחן הגברים, אולי זאת האמירה הפמיניסטית שלה!

65 אצלה באולפן - הדרת נשים במירעה - יושבת עם שישה (6!) גברי יעני אחת מהחבר'ה - אחת מהג'מעה הבטחונית - יעני אחת מהגברדיה של בטחון ישראל - ומי יושב לידה ארי שביט מיודענו - ושניהם ביחד וכל אחד לחוד מדברים על לא אחרת מאשר.... הדרת נשים אצל החרדים (לא אצלם ממש באולפן כמו כל יום שישי). חוצפנית. להחליף אותה דחוף.  (לת) מי מדיר נשים ?
  • 16:42
  • 31.01.12

66 מה לעשות שהמזרחים פרימיטיביים לפי הליהוק של האח הגדול  (לת) ינשוף
  • 16:50
  • 31.01.12

67 הנקודה אינה מוצאו שכ הבאבאסאלי, אלא הדתיות שממנה נגזרת סמכותו אולי נפגיש חיילים עם כת היהודים המשיח
  • 16:58
  • 31.01.12

המשיחיים? (נוצרים מסיונרים)... ולהבדיל - כן, הצבא אמור לחנך לציונות. ולא - לא לדתיות מכל עדה, כת, או דת שהיא.

68 חסון חסינה לבקרת. ביבי ברק שומרים עליה חזק. עלי היא נמאסה. דן
  • 17:01
  • 31.01.12

גסת רוח, זכרו את המשדר עם לדור ומלחמתה הפלצנית באשכנזי כעורת דין ושופטת. השתלטה על התשקורת כאלו זה ביתה הפרטי, אין יום דל בלי חסון.
היומן עם ארי שביט חברה אותו היא מצטטת ומדקלמת נורא ואיום.

69 חסון משרתת ומלקקת השלטון מימי אומרט ועד היום. אין אצלה אזון.  (לת) מגיב
  • 17:02
  • 31.01.12

70 כשעסקו בעוזרת של ברק באומץ, את חסון זה לא ענין בכלל. יחצנית של ברק.  (לת) מגיב
  • 17:03
  • 31.01.12

71 טון הדבור המזלזל והחצוף משתנה אצלה לענוותנות כשהי מדברת עם ברק .  (לת) מגיב
  • 17:04
  • 31.01.12

72 אסור בתכלית האיסור להחמיא לממשלה. רק לגללאון.  (לת) קין
  • 17:05
  • 31.01.12

73 בשום מקום לא מצאתי מה השכלתה? מי יעזור לנו?  (לת) שואל
  • 17:05
  • 31.01.12

74 תגובתה של חסון למקרה שהיא העלתה שערוריה אחת גדולה.  (לת) מירה
  • 17:06
  • 31.01.12

75 זהבה תרמה ותורמת המון. אך במרץ שכחו את החינוך.  (לת) רות
  • 17:07
  • 31.01.12

76 לא התפלאתי על עמדתה של חסון. עיתונאית חצר של ביברק.  (לת) יונה
  • 17:08
  • 31.01.12

77 חסון יחצנית של ברק פעם אחר פעם. האולפן שלה פתוח לפניו בכל עת. ללבני, לא.  (לת) עובדתי
  • 17:10
  • 31.01.12

78 האנאלוגיה מוטעית! זו פעילות חינוך של חיילים, ולכן יש לה רלוונטיות לגדולי האומה ואין לה רלוונטיות לגדולי דת. גלאון צדקה.  (לת) נגה
  • 17:11
  • 31.01.12

79 מתי לבני היתה באולפן שלה? וגלאון? מוקפת גברים כגבר.  (לת) עובדתי
  • 17:11
  • 31.01.12

80 מרץ תתאפס כי היא לא מבינה שכיום היא רק תנועה וכבר לא מפלגה. כדי לשרוד מרץ זקוקה לשינוי תפישה.  (לת) איה
  • 17:13
  • 31.01.12

81 על איזו אחוות נשים את מדברת בדיוק? מה, את חיה בסרט?
  • 17:15
  • 31.01.12

אישה לאישה- זאב. נשים לא יהססו לדרוך אחת על השניה בכל הזדמנות, זה הטבע המחורבן שלנו ואין מה לעשות

82 שעתיים קשקשת בהכל דבורים ביום חמישי עם הפודלים שלה. שואל
  • 17:17
  • 31.01.12

תמיד הם מסכימים אתה בעיקר קריסטל.מהספורט הוא קפץ קפיצה קלילה לכל פינה בחיינו.מה הוא מבין בנשים?

83 כנאורים אנו נמשיך להבין את הבאבא-סלאים, והם ימשיכו לנצל את הבנתנו וסובלנותנו לחיזוק כוחם נגדנו. תתפכחי!  (לת) רחלי
  • 17:18
  • 31.01.12

84 נפלא!  (לת) כתבה מצויינת ומדוייקת כרגיל
  • 17:19
  • 31.01.12

85 מאמר מצוין. הסכמתי.גלאון עושה המון. חסון אבדה את האמון בה די מהר.  (לת) מגיב
  • 17:22
  • 31.01.12

86 נקודות מעניינות העלית... תו רון
  • 17:28
  • 31.01.12

1. שובינזם אינו תלוי במין, הוא תכונה נשית בדיוק כמו גברית (גם פמינזם). לפחות בכך יש שיוויון בין המינים.
2. ה"קסם" של איילה חסון לדעתי הוא בכך שהיא אחת מהעם, מאוד אנושית ולהמון קל להזדהות איתה. פמינסט קיצוני או שובינסט קיצוני אינו יוצר הזדהות גם אם הוא יכול להתוות דרך. אני מניח שאיילה חסון הייתה מביאה כפול מנדטים מגלאון, לפחות.
תודה
תו רון

  •   לזכותה ולחובתה של חסון. צופה ומאזינה
    • 18:25
    • 31.01.12

    אני זוכרת כתבות מלאות רגישות וחשובות של חסון על אנשים במצוקה. למשל הנער שהושב בבית הסוהר .יש לחסון רגישות לבני אדם ובזה היתה צריכה לעסוק.תגובה מוטעית אחת אינה מעידה על יכולתה בתחום האנושי.
    אבל ,בכל מה שקשור לכתבת פוליטית, אני רואה את עבודתה בשלילה גדולה.זה כל כך גלוי שהיא מיחצנת את ברק וצוהלת בכל סקר שהיה לה נדמה שהוא עולה.לא אמרה מילה לגבי העוזרת, הסתיגה מאוד מכל מה שקרה הקיץ, לא מאזנת בין דעות שונות, מדברת בגסות למי שהיא מתנגדת לו, נתפםסה בהגזמה למלחמתה באשכנזי, סביבה אנשים שמזדהים רק עם דעותיה, מולכת כמלכה אני ואפסי ועוד. יותר מדי התפשטה על כל אמצעי התקשורת, ולא ממלאת תפקידה ככלב שמירה. התגמול מהשלטון נסיעות נסיעות. חשבון נפש אילה חסון.

  •   חסון וגלאון דליה לרון
    • 18:59
    • 31.01.12

    הצחקת אותי. גלאון עשתה והשפיעה, חסון הכל דבורים.

87 אילה חסון לכי כבר הביתה. את משבשת את העתונות ככלב השמירה.התבישתי מדבריך. חושב
  • 17:32
  • 31.01.12

זרקה מהיומן את בן כספית המצוין שהתנגד לא פעם לדעותיה המתלקקות לשלטון. היא הפכה יחצנית ברק ומתחנפת אליו. לא שמעתי אותה שואלת אותו שאלות קשות המעידות על עומק הסטורי. הכל כדי לקדם אותו.
מלחמתה באשכנזי בצורה הכי מגעילה שיכולה להיות, וחוסר הכבוד ללדור ערב ערב ביומן.לא נרגעה עד שכתבה בישראל היום.
תלמדי משהו מחברתך המצוינת כרמלה מנשה שלא עושים הנחות אפילו לברק.

88 חשבון ארוך לנו עם חסון לא רק המקרה הזה שמבייש כל אשה בישראל. עמי
  • 17:42
  • 31.01.12

עלתה בסערה לתקשורת אחרי שבסך הכל גלתה תגלית.
מאז היא שולטת ביד רמה, בכל פינה בתקשורת: ביומן השבוע, ב"הכל דבורים," ברדיו, בחדשות, ביום שישי תעמולה ליומן, בנסיעות הרבות שלה שביברק נותנים לה כפרס. זה ממש אנטי דמוקרטי שאדם אחד מטעם השלטון שולט כך בתקשורת שלנו. יש גבול.

89 רשות השידור מי שולט שם? מי יקרא לה לסדר ויוריד אותה?  (לת) קורא הארץ
  • 17:44
  • 31.01.12

90 חסון בכלל גבר בתחפושת של אישה  (לת) בבר
  • 17:48
  • 31.01.12

91 גם אני חוטא בכך אוהד
  • 17:48
  • 31.01.12

לכל מקום או מקרה אליו אני נקרה אני מגיע בראש ובאווירה יותר סקסיסטית. אפילו לארוחת ערב של מרק רגיל אני מגיע בראש יותר סקסיסטי מאשר זוגתי שתחיה.
לדעתי כי אנו בעלי מנגנונים פשוטים ופשוט לא יכולים להסוות/להדחיק/להסתיר את מה שעולה לנו בראש. זה סוג של נכות ולא מצדיק את מה שהנשים צריכות לעבור בגללנו.
אני לא יודע מה לעשות ואני גם לא מסיר אחריות - רק הבהרתי מה דעתי על המצב, התנהגות גברית היא חייתית וצריכה אולי להיעלם מהעולם

92 כל הכבוד לאיילה חסון !!!!!!!!!!!!!! אבי
  • 17:54
  • 31.01.12

שלא התדרדרה להיות קרציה מוצצת דם כמו כל פמיניסטית מצויה.

93 הנושא אינו איילה חסון שובל
  • 17:57
  • 31.01.12

היא לא מוקד הבעיה, היא רק דוגמה אחת מתוך אסופה שלמה של גישות שטלתניות, משפילות, מלאות בורות וחסרות הבנה והתחשבות מצד גברים. כל זמן שגברים לא ילמדו לנהוג בכבוד בנשים, תמשכנה הנשים להילחם על מקומן, וכמובן למשוך אליהן אש צורבת. שגם זה חלק מהבורות, שלאישה אסור להילחם על מקומה. מותר לנשים להילחם על מקומן, רק חבל שהן מאבדות את מהותן ואת נשמתן במלחמה הזו.

94 חסון, תלמדי מזהבה גלאון מכרמלה מנשה, ומקרן נויבך. להלחם נגד עוולות . אלה
  • 18:09
  • 31.01.12

זהבה גלאון מופת לעשיה למען איכות חיינו. היום בבוקר הקשבתי לנושא הפטור לעמותות. כל הכבוד לך זהבה. כרמלה לא עשתה חשבון לברק וגילתה את נושא העוזרת שחסו ןמלאהאת פיה מים.

95 צודקת ועוד... רות
  • 18:13
  • 31.01.12

שמעתי את איילה חסון מתיחסת לקשר בין העובדת לבין אשל כיחס של אב לבתו...ורמזים ל"בעיות שיש לבחורה שהיא מעדיפה לא לפרסם". נו, אז לפי הנראה כרגע, מיחסים כאלה בין אב לבתו ישמרנו האל וגם , אם מעדיפים לא לפרסם על בעיה כלשהי מוטב גם לא להזכיר שהיא קיימת! אני מעריכה מאד את איילה חסון ככתבת אבל הפעם נראה לי שהיא ממש ממש כשלה.

96 לו איילה חסון היתה גבר, היא היתה זוכה ליחס הרבה יותר ביקורתי מסער. כי "אחוות נשים" מצדיקה הכל. גם את בחירתה של זהבה גלאון לראשות מרצ, אע"פ שהיא (והורוביץ) שמסמלת את כל הדברים שסער מבקרת אותם במרצ..  (לת) דמוקרט
  • 18:21
  • 31.01.12

97 גלאון דוגמא לכל חברי הכנסת והעיתונאים. פועלת רבות לאיכות חיינו.  (לת) רות
  • 18:27
  • 31.01.12

98 שעתיים של חסון ב"הכל דבורים "נמרח כמו מסטיק. מאזין להכל דבורים.
  • 18:34
  • 31.01.12

אורח קבע שם הוא שר הבטחון שלא מכבידים עליו יתר על המידה בשאלות קשות ועם קול מתרפס.כל מיני חכמות לא חכמות נאמרות שם שמתאימות למשדר ספרט, למוד עברית שחסון כל כך דלה בה, גסות הרוח לאורית, לא דבר חדש אצל חסון המתנשאת.דלות דלות דלות.

99 לא מדובר כאן על משרדו של השרברב.... מלכה יונגבלוד
  • 18:36
  • 31.01.12

ישנם מקומות שעדיף שיתנהלו עם פחות 'תקלות'...ואם ניתן לא להוריד בדרגה אלא להעביר למקום אחר ושם תפתר הבעיה בהחלט רעיון חכם.

100 מה יהיה עם הקלבסה? רציונלית
  • 18:38
  • 31.01.12

עכשיו אני באמת מודאגת. ביקור בקבר הבאבא סאלי דארלינג אינו שקול לביקור בקבר בן גוריון או הרצל. למה? להיות דתי- מרוקאי, אינו אתוס לאומי. הוא אתוס של הדתיים המרוקאים. אני באמת צריכה להסביר לך את זה? אתוס דתי אינו אתוס לאומי ועד כמה שידוע לי הצבא הוא עדיין, למרות הכל, גוף לאומי ולא גוף דתי או עדתי. ילכו נא החיילים להשתטח על קבר מי שירצו בזמנם הפנוי. אבל לכפות את זה כחלק משיגרת צה"ל? למה, מי מת? אה כן, הבאבא. אם כך, תלך הפלוגה כולה לחגוג את יום עליית הנביא השמיימה בשביל הדרוזים, בפקודה!

101 העליהום על חסון מוצדק. לא רוצים עיתונאים מסוגה בישראל שלנו. יעל
  • 18:43
  • 31.01.12

הממתק של ביברק. התגמולים בנסיעות רבות לכל קצוי תבל, אף עיתנאית לא קבלה למ ה? כי היא דובררת השלטון ושומרת שלו במקום להלחם בעוולות השלטון הרבות. חסון מתעלמת משר החינוך והקברים שלו, מתעלמת מהשתלטות הדתיים ומכל נושא שעשוי להרגיז את ביברק.אותי היא מבישת.

102 אילה חסון לחשבון נפש מעמיק על התנהלותה כעיתונאית קרנפית. מגיב
  • 18:47
  • 31.01.12

אנחנו לא אוהבים את זה. זה ביזוי מקצוע העתונות, ואת לא יחידה, זה שביט והדמגוגיה שלו זה דן מרגלית שעשינו מאמצים רבים לשכנע אותו שעמותות ברק משהו לא בסדר היה שם.ועוד.

103 רשות השידור לחשבון נפש.האם היא מסוגלת או גם היא מתלקקת לשלטון. חושב
  • 18:49
  • 31.01.12

לא תוכלו לעבור לסדר היום עם עיתונאית מסוגה של חסון. זו בושה לתקשורת.

104 חבל שזהבה גלאון בחברתה של אילה חסון במאמר אחד.שחסון תלמד מגלאון. אזרחית ותיקה
  • 18:55
  • 31.01.12

כל כך שונות. גלאון משרתת את החברה הישראלית בכל כוחה ויושרה.
הישיגיה רבים, בלי שום משוא פנים. לא פעם סופגת סתירות לחי, ואיש לא משפר אותה בנסיעות לכל קצוי תבל.
חסון חוטאת הרבה מאוד בעשיה העיתונאית שלה. אין לי אמון בה.

105 93 הנושא של חסון הוא הנושא איך נרצה לראות עתונאות בישראל. מגיב
  • 18:56
  • 31.01.12

לקוק לשלטון או כלבי שמירה.,

106 92 הסגנון שלך תואם לאשיותה של חסון תגובה איומה.  (לת) עדי
  • 18:57
  • 31.01.12

107 יש לחסון יחצנים שלא מתיחסים לעובדות על תפקודה כעתונאית. יחצני ברק?  (לת) שואל
  • 19:03
  • 31.01.12

108 כל אחת מהן שווה מאמר. חבל שחברת בין הטוב והרע.  (לת) מגיב
  • 19:05
  • 31.01.12

109 לזכותה ולחובתה של אילה חסון. אילה לחשבון נפש. מאזינה וצופה
  • 19:18
  • 31.01.12

אני זוכרת כתבות מאוד רגישות למצוקות אנשים של אילה חסון. למשל הנער עולה חדש בבית הסוהר.חבל שהיא לא התמקדה בנקודת החוזק שלה ופנתה לפוליטיקה. בתחום הזה יש לי כעס גדול עליה, כי היא מבזה לדעתי את מקצוע העתונות שמטרתו להיות כלב שמירה .
זה כל כך בולט שהיא משמרת שלטונם של ביבי ברק ,מלקקת לשלטון, נזהרת לא לפגוע להם,
אולפנה פתוח לברק בכל עת בקול מתחנף אליו, בלי שאלות קשות מדי, והיא נשמעת כיחצנית לא כמראינת.היא היתה צוהלת בכל מדגם עם ברק ,כשקבל קול אחד יותר, התעלמה לחלוטין מהעוזרת שגלתה חברתה כרמלה מנשה
היא אוספת סביבה יס מנים לדעותיה, והשתלטה על כל פינה תקשורתית. תאבון גדול.נלחמת למען ברק נגד אשכנזי מלחמ ת חורמה בגסות בלתי רגילה.
ידע דל בהסטוריה עושה את כתבותיה שטוחות ודלות.חבל.

110 הבקורת על התקשורת . טוב שיש תיק תקשרת תשקורת?  (לת) חושב
  • 19:20
  • 31.01.12

111 חסון, הון, שלטון. לאורך כל דרכה , מימי אולמרט פרט לכתבות אנושיות. מגיב
  • 19:23
  • 31.01.12

יש תגמולים לגישה הפסולה הזאת נסיעות ככדי ליחצן את ביברק.

112 איך זווגת שני הפכים כה גדולים כמו גלאון וחסון???. יונה
  • 19:26
  • 31.01.12

עשיתה המבורכת של גלאון, היא תרומה ענקית לחברה בישראל. פרס ישראל .
חסון שבשה את העתונות ככלב שמירה, בחריצות רבה.

113 שתי נשים שני הפכים .סיכום זמני. גילה
  • 19:36
  • 31.01.12

זהבה גלאון יש לה הרבה זכויות שלל עשיה מאוד מבורכת למען החברה בישראל. אין רבות כמוה. אם תעמוד בראש מרץ תהיה לה עבודה קשה ואני מאחלת לה הצלחה.
אילה חסון הכל דבורים, אז היו שעתיים של ברברת.לא ראיתי ולא שמעתי אותה נלחמת לצדק חברתי לחשיפת התנהלותם של ביברק מלאה פיה מים בפרשת העוזרת, בפרשת הכסף לבנותיו שך ברק. נו מה הפלא כשעיתונאית היא לא כלב שמירה של הגדולים.

114 לאור כל הדברים שנאמרו, התקשורת לברור מעמיק.  (לת) אזרח
  • 19:37
  • 31.01.12

115 תמונתה של גלאון מלבבת אותי יותר מזו של חסון. וגם שם המאמר לא מוצלח. מגיבה
  • 19:39
  • 31.01.12

הייתי קוראת למאמר שני הפכים, או הכל דבורים והכל עשיה.

116 די לצדקנות !!! האמת של איילה כואבת... ולו בזכות היותה אישה !!! שלמה עצמוני
  • 19:40
  • 31.01.12

אם נצייר את הנשים כחזקות, כיודעות לתת תשובות בזמן הנכון, ככאלה היודעות לנפנף כל מטריד זב חוטם, נייטיב עם הנשים.
האמת של איילה חסון התעצמה ולו בגלל היותה אישה נאה העובדת בסביבה גברית... כל אישה חייבת להתמודד אל מול המציאות הגברית בעוצמה ובשליפת ציפורניים ולא לרוץ להתלונן אצל החברים...
כל נסיון התנהגותי גברי או נשי שאינו ראוי לאמות מידה חברתיות רציונליות חייב להיות מדווח למשטרה ולא לאחד מהחברה....

117 הכל דבורים לעומת הכל עשיה. זה ההבדל בין השתיים.  (לת) תמר
  • 19:40
  • 31.01.12

118 יש לי הזדהות גברית  (לת) איילה
  • 20:02
  • 31.01.12

119 אצל הפוסט-מודרניסטים הכל אותו דבר - בן-גוריון והבבא-סאלי...  (לת) כמה דמגוגיה
  • 20:05
  • 31.01.12

120 סוף סוף הבנת (: נשים אכן מתנהגות כמו "שוביניסטיות". צנוניות מיובשות, בניגוד לנשים, מתנהגות כמו מגדריסטית. גברים (סטרייטים) אוהבים נשים וסולדים מצנוניות - האמת היא שגם לסביות לא אוהבות צנוניות. לא ממש. אף אחד לא באמת נמשך לצנוניות. מה לעשות. מודרניסט .
  • 20:10
  • 31.01.12

סוף סוף הבנת (: נשים אכן מתנהגות כמו "שוביניסטיות". צנוניות מיובשות, בניגוד לנשים, מתנהגות כמו מגדריסטית. גברים (סטרייטים) אוהבים נשים וסולדים מצנוניות - האמת היא שגם לסביות לא אוהבות צנוניות. לא ממש. אף אחד לא באמת נמשך לצנוניות. מה לעשות.

121 התנהגותם של חסון,קריסטל ולוי הייתה מזעזעת ומפחידה!! אבל לא מסכימה עם הפסקה הנחרצת על אחוות נשים  (לת) כל עניין לגופו
  • 20:10
  • 31.01.12

122 פעילות גלאון כמה צדקת. הכל עשיה מבורכת מעין כמותה.הלוואי שכולם יהיו כמותה.  (לת) אזרחית
  • 20:12
  • 31.01.12

123 התנהלותה של חסון מקוממת רבים. . רצינו עיתונאית לוחמת ולא קרנפית.  (לת) תמר
  • 20:15
  • 31.01.12

124 אין שום קשר בין חסון וגלאון.שני הפכים. אזרחית
  • 20:24
  • 31.01.12

גלאון משרתת נאמנה של איכות החיים בישראל. עשיה רבת פעלים, בלי שום שכר.
חסון משרתת השלטון, נותנת לו פתחון פה בלי להקשות עליו.כשזה נוגע לברק היא משרתת מעולה, כשיש איזה סקופ היא תלחם בכל הכח.

125 הדמגוגיה הזו של לכנות כל אחד גזעני ומתנשא בגלל שהוא מבקר או לא מכבד דמות/סמל עדתי - כבר עוברת כל גבול!!!  (לת) צדקנות והתחסדות!
  • 20:45
  • 31.01.12

126 הדו-שיח באולפן הרדיו נשמע רע1 - אבל כל השאר ? קצת פרופורציות.. הסתכלות מוטה על הכל
  • 20:54
  • 31.01.12

אם היית באמת מאמינה שהמעשים לא תקינים אולי לא היית נרעשת מכל מילה.
המילה "הסתבכות" בהחלט מתאימה לפרשה שעוד לא ברורה ושימשה לשערוריות רבות בתחום הפוליטי.
הרי בתור לוחמת זכויות אדם (או רק נשים?) לא היית רוצה שהתקשורת תחרוץ משפט לפני שהעניין בורר עד תום, לא?
זה שלשכת נתניהו מקטינה, זה בגלל שהם פולטיקאים צינים, אף אחד לא קונה.
זה שלא מדברים על המתלוננת מפני שהיא מנסה להתחמק מהזרקורים (הלוואי שתצליח, כנראה לא בזכותך בנסיונך לשים אותה במרכז -שוב את דואגת לאדם או לאג'נדה שלך?).
לצלם מישהו מתחת לחצאית זו עבירה קטנה יחסית, כן זו בהחלט עבירה, אבל המקום שהיא מקבלת בזכות הלובי הנשי - מוגזם (וזה לא מצדיק שום מקרה שאישה לא תרגיש נוח בעבודה, וצריך ללחום לצמצם את זה, אבל לא כל פעם שמישהו נבוך בעבודה , מישהו אחר צריך להישפט - וצריך לומר את זה אפילו שזה לא פוליטקלי קורקט)
לה גדל רק הודות

127 ברבור אחד גדול  (לת) יעל
  • 21:02
  • 31.01.12

128 שוב השמרנים הקיצונים משתמשים בטיעון זכויות האזרח כדי לקדם עמדות אנטי ליברליות מה הקשר?
  • 21:07
  • 31.01.12

הביקור אצל הבאבא סאלי לעצמו אינו סותר את זכויות האדם,
אבל הדיון האם המדינה רוצה לקדם ולתמוך בביקורים כאלה - לגיטימי.
האם המדינה רוצה לקדם תפיסת עולם דתית מובהקת על פני חילונית-מסורתית?
האם המדינה רוצה לקדם תפיסת עולם של אמונות תפלות ע"פ השכלה מדע ודעת?
ברור לי (ולזהבה) שאם רוב האזרחים יחונכו כך, עתיד המדינה בסכנה - גם לאופיהדמוקרטי-ליברלי, לזכויות האזרח (נשים, מיעוטים, חילונים) וגם ליכולותיה הכלכליות.
התפיסה הפוסט-מודרניסטית שכל תפיסה ודיעה לגיטימית וטובה מהווה כיסוי לחוסר דרך וערכים ומהווה מחסה לפעילות של קבוצות שמבקשות לצמצם תפיסות אחרות.
אין בושה לומר שיש ערכים שהמדינה לא רוצה לקדם.
ולעניין עדות המזרח, לדעתי נעשה פה שירות דוב לדמות התרבות המזרחית?
הבאבא-סלי צריך להיות הדגל?
הוא מייצג תרבות מזרחית או תרבות דתית שמרנית?
למה הרבי מליובביץ לא מייצג את האשכנזים?
למה לא להתייחס לאלפי יצירות תרבות, שירה מוזיקה? לחוקרים. מדענים?
להיסטוריה המגוונת? ולמסורת (במקום דת)?

129 מר"צ בראשות גלאון כי אישה יסדה את המפלגה. קדימה בראשות מופז כי גבר יסד המפלגה.  (לת) משה
  • 21:13
  • 31.01.12

130 די כבר לכנות גזענות והתנשאות בכל פעם שמישהו מבקר/מגנה/לא מכבד/לועג למשהו מזרחי !!! קפה דמשק יותר סקסי
  • 21:27
  • 31.01.12

קראתי את המאמר של אופיר טובול ולא השכנעתי שיש מה לכבד במורשת התרבותית של הבבא-סאלי. לפחות לא על סמך טיעוניו !

131 מה לזהבה גלאון אצל אילה חסון? איך זה נדבק? לאחת שבחים לשניה חרפות מוצדקות. אביבה
  • 22:47
  • 31.01.12

זהבה גלאון יכולה למלא כמה מאמרים על עשיתה הברוכה למען הצדק במדינת ישראל. אי אפשר שלא להעריך אותה ולשבח אותה. אי אפשר לומר עליה מילה רעה אחת.
חסון זוכה בצדק רב לבקורת נוקבת למדי, אף על פי שפה ושם היו לה כתבות טובות ורגישות.התנהלותה ככתבת פוליטית מקוממת כל בר דעת.
אנשים רבים פה הגיבו בפירוט על גישתה שהיא גישה פסולה לעיתונאי כפי שאנו מצפים מתקשורת.מלחמתה באשכנזי בלי להודות בפה מלא שגם לברק יש חלק באוירהנ הרעה מעידה על משוא פנים ועל גסות רוח. ההתנשאות שלה,
צורת הזלזול שלה באדם כמו לדור, ועוד ועוד. קריסטל ושביט בני בריתה הפכו הפודלים שלה, שניהם לא בעלי השכלה רחבה בתחום המדיניות .

132 זהבה בהצלחה. מאמינים בך.  (לת) רות
  • 23:06
  • 31.01.12

133 ראשי רשות השידור חיים על פלנטה אחרת. אין לראשיה שום מושג מה דעתנו על הרשות. עדי
  • 23:15
  • 31.01.12

יש שידורים מצוינים ויש גרועים. יומן השבוע במתכונתו עם חסון עבר זמנו.
הכל דבורים שעתיים עם חסון לפחות משעמם.
קול המוסיקה למה צריך להלחם עליו? ולמה אין לו תקציבים לחידוש?
תוכניות חוזרות בלי סוף. עורו התעוררו. רוצים כלבי שמירה ולא נחנחים.

134 סער, גלאון מגיע לה מאמר ארוך על כל פעילויותיה המבורכות. ברחל בתך הקטנה.  (לת) מגיבה
  • 23:24
  • 31.01.12

135 הגברת חסון לא מצליחה להוציא משפט קוהרנטי אחד מפיה. אז מה הפלא שזה מה שיצא לה.  (לת) א.א.
  • 00:26
  • 01.02.12

136 רשות השידור היא כרגע משרד הדוברות הפרטי של נתניהו , לכן כל עניין שנוגע בו או בסביבתו יגומד ויוגחך.  (לת) יונתן
  • 00:57
  • 01.02.12

137 נוהלתי על ידי נשים ועבדתי בעיקר בחברתן. רבות קיפחו נשים בגסות  (לת) שולמית
  • 01:31
  • 01.02.12

138 איפה הבחורים האמיתיים? מיכה
  • 02:21
  • 01.02.12

כאשר הבחורים מתנהגים כמו נשים האנשים מופתעים אישה מתנהגת כמו הבחורים? איפה הבחורים האמיתיים?

139 חסון אינה אשמה, היא חייבת להתיישר עם ביבי ושרה ואשל ודומיהם כדי להמשיך בתפקידה הבכיר בערוץ 1 המתקרנף  (לת) DY
  • 03:36
  • 01.02.12

140 אילה חסון,עיתונאית? נועה
  • 06:52
  • 01.02.12

אילה חסון היא אישה עילגת,לא משכילה,לא רהוטה,ששנים אני ובני ביתי תוהים איך,לכל הרוחות האישה הזו נמצאת ראויה בעיני מישהו להגיש מהדורות חדשות.הנה עוד הוכחה.

141 בעניין עלייה לקברים מנהג לא יהודי במהתו וליהודות היה פתרון למנוע מתופעות שכאלה יאיר
  • 07:59
  • 01.02.12

לקרות מקום קבורתו של משה לא נודע. אבל לצערנו היהודים היום קופצים על כל קבר היה צריך להסתיר את מקום קבורתם גם של קברי האבות (מבחינה המקרא דמויות לא קדושות (אין קדושים ביהדות)אלה מאוד אנושיות שהמקרא לא חוסך מהם ביקרות)ושלכל כל המנהיגים הרוחניים ממשה עד עד משה וכן בכל הקוסמים והמכשפים של ימנו.

142 מרץ אינה מאפשרת העבעה עבורה אבי בן יעקב
  • 10:30
  • 01.02.12

יש לי כל הנתונים להצביע בעד מרץ על אף מוצאי מצפון אפריקה או מה שקרוי בז'רגון הישראלי "מזרחי " או עדות המזרח או במקרה הטוב "ספרדי"
אבל הזלזול בקהילות שונות מאלו שבאו ממזרח אירופה , מרחיק אותיי מלעשות כן
בעבודתי בחול שנים ארוכות אני בקלות מזדהה ומצביע לשמאל, שהוא יעותר הומני , ויותר שמאל ממרץ
מרץ רוצה את קולות יוצאי קהלית מזרחיות ולאחר מכן שיסתלקו מעיניה כי נוכחותם לידה מסריחה ואינה מכבדת את מרץ
בתנאים אלו רבים מצביעים דוקא לליכוד ושכל העולם יתפוצץ
חבל חבל שפוגעים בסמל של יהדות מרוקו ואלג'יריה , סתם רק לשם האמירה שמבדילה בין אנשים בני תרבויות שונות
זהבה נולדה בליטא ותישאר ליטאית ואני אשאר יהודי ממקנס שבמרוקו עם ערכים אנושיים הומניים

143 חסון כבר מזמן אבדה את האמון בה. ממתק של ביברק ,שמקבלת ממתקי נסיעות בשפע.  (לת) מגיב
  • 10:31
  • 01.02.12

144 גלאון דוגמא לחברת כנסת כפי שכל חברי הכנסת צריכים להתנהל.סוכריות היא לא מקבלת.  (לת) מגיב
  • 10:33
  • 01.02.12

145 השובינזם של חסון הוא המשך ישיר לכל התנהלותה האגרסיבית בכל פינת תקשורת. חושב
  • 10:38
  • 01.02.12

חסון השתלטה על כל פינה תקשורתית. יום יום, רשות השידור מאפשרת לה.

146 לבדוק את השכלתם של עיתונאים העובדים ברשות השידור.על חסון אין מידע.  (לת) אורן
  • 10:41
  • 01.02.12

147 בין תפקדי התקשורת, ליצג את האזרחים מול השלטונות. בזה היא אמורה להצטיין.. אזרח חושב
  • 10:48
  • 01.02.12

לכן עיתונאי חצר, הם המכה הכי גדולה לאזרחים. הם מתעלמים, עוסקים ביחצנות הם מסרסים את המציאות בדמגוגיה עלובה.

148 גלאון, הלוואי שתעמדי בראש מרץ ותעלי אותה לפסים הנכונים. מעריך את זהבה
  • 10:50
  • 01.02.12

מרץ חיבת בעזרת מומחים לכל תחום לפתוח מערכה נגד ביבברק.

149 גברת מגונדרת? איזו כותרת לא מתאימה. יעל
  • 10:57
  • 01.02.12

בוודאי לא לזהבה גלאון.

150 חשבתי שחסון היא עורכת דין במקצועה לפי המשפט שהיא נהלה נגד אשכנזי בתקשורת,  (לת) עדי
  • 13:51
  • 01.02.12

151 רשות השידור לא הגיבה לארגוני הנשים. בושה. עור של פיל להם ולחסון.  (לת) אזרחית
  • 13:54
  • 01.02.12

152 הגיע הזמן להחליף את חסון. יותר מדי זמן יותר מדי השתלטות שלה.  (לת) צופה
  • 13:56
  • 01.02.12

153 חסון היא אחת מהחברה ביברק בעיקר ברק. זה מספיק חזק בשבילה לקבל את ממתקיה.  (לת) מגיב
  • 13:58
  • 01.02.12

154 הכיף שמבטיחה סער לחסון מצחיק וטיפשי. לחסון יש המון כף בלי עצתה של סער. קורא הארץ
  • 15:25
  • 01.02.12

לחסון יש משכורת גבוהה למדי , היא מסתובבת בעולם בחינם על חשבוננו כדי ליחצן את ביברק, היא שולטת בערוץ תקשורת ממלכתית ועושה שם כבשלה.
איזה מין כף את מבטיחה לה?

155 כתבת מאמר טוב למה קללת את הסוף? זה לקוק לחסון ? מגיבה
  • 15:37
  • 01.02.12

אני מבטיחה לך שכף לה, שיש לה עור של פיל ושום דבר לא עוקץ אותה. היא תצשיך להיות הממתק של ביברק, ושוביניסטית.

156 לא מערבבים מין בשאינו מינו.מה שיכת גלאון לחסון?  (לת) חושב
  • 09:17
  • 02.02.12

157 על השאלה לא ענית. מוטב לעיתונאים לא לתת עצות  (לת) חושב
  • 09:19
  • 02.02.12

158 התנצלות עלובה וכוללנית של חסון בהכל דבורים. ברחה מהענין.  (לת) קורא הארץ
  • 11:59
  • 02.02.12

159 התבישתי לשמוע את ההתנצלות העלובה של חסון היום בבוקר. מגיבה
  • 12:00
  • 02.02.12

ברחה ממש מהענין ומהנושא.

160 כהרגלה חסון ממלאת פיה מים כשלא נח לה. מגיבה
  • 12:02
  • 02.02.12

התנצלות שלא מתקבלת בהכל דבורים. שני משפטים ממש כליים, ולא איך אמרה על המקרה מה שאמרה.\
זה לא מקרה ראשון שהיא ממלאת פיה מים כשלא נח לה לגבי אישים שהיא מלקקת להם. כמו העוזרת של ברק למשל.

161 שימי לב מה הידיעה מעליך. תהיי יפה חסון ותשתקי.  (לת) מגיבה
  • 12:03
  • 02.02.12

162 חסון מטייחת בהתנצלותה העלובה מתעלמת כהרגלה. מגיבה
  • 12:35
  • 02.02.12

לא התיחסה לדברים שאמרה רק הגיבה באופן כללי למדי.

163 חסון , לא חשבנו שאת בעד הדרת נשים ,לא התנצלת על הדבר הנכון. מגיבה
  • 13:11
  • 02.02.12

חסון ספרה על מקרה ועל הפתרון. על זה היתה צריכה להתנצל.
הבנו שאת בעד פתרון כזה בכל מקרה, אם הבאת את המקרה ופתרונו.
ברחת לחלוטין מהענין בהתנצלות העלובה שלך.

164 הדרת נשים שחסון התנצלה היא לא הענין. שלמה
  • 13:37
  • 02.02.12

לא חשבנו שחסון היא בעד הדרת נשים. היא ספרה על מקרה ותמכהנ בפתרון.
שקט תעשיתי. אנחנו מתנגדים לפתרון כזה. על זה חסון היתה צריכה להתנצל ולא התנצלה. חסון את מטיחת את האמת. לא קבלנו את התנצלותך.

165 להתנצל לאורית קימור שזלזלת בה.  (לת) מירה
  • 17:01
  • 02.02.12

166 גם לאורית קמיר את צריכה להתנצל על גסות הרוח שלך.  (לת) מגיבה
  • 18:15
  • 02.02.12

167 אילה חסון משליטה את דעותיה כמו מכבש. ושלטת בנתח נכב ד של התשקורת. מגיב
  • 10:15
  • 03.02.12

מקיפה עצמה במראינים ומרואינים לפי דעותיה ,כמו ארי שביט וקריסטל,

מגיבה בזלזול למי שלא מסכים אתה ועומד על דעתו כמו אורית קימ ור,
טרטרה אותנו עם משפט שדה לאשכנזי, בגסות רוח נוראית, ואמרה את המלה האחרונה שלה מעל דפי ישראל היום. כמו במשטר דיקטטורי.
יש גבול אילה חסון, את לא עורכת דין לא קטיגור, ובכלל מה ההשכלה שלך?

168 תשוו את גאולה אבן וחסון. איזה יום ולילה. אבן מעולה, חסון אסון לתקשורת  (לת) יעל
  • 17:22
  • 03.02.12

169 חסון יקירת בית שמש. בזכות הדרת נשים ע"י חרדים?  (לת) שואל
  • 13:43
  • 04.02.12

170 "לרשות השידור עוד לא נפל האסימון" כמה נכון מגיבה ל5. מתהלכת שם כמלכה. מלכה
  • 14:25
  • 04.02.12

ממלכת המדבר למלכה מוכתרת של בית שמש, למלכה של רשות השידור
למלכת ביבי ברק, עוד לא נפל לכם האסימון ברשות השידור?

171 חסון הפכה אסון לתקשורת הישראלית ,פרט לפודלים שלה, והתלויים בה.  (לת) מלכה
  • 14:26
  • 04.02.12

172 נשות ישראל אינן מהוות דוגמא לנשות בריטניה בתחילת המאה העשרים?  (לת) סמי אלקיים
  • 16:57
  • 04.02.12

173 שני נושאים שונים בכתבה ושניהם מפספסים אחת האדם
  • 22:28
  • 04.02.12

לגבי מר"צ - הדגל של מר"צ ויתרונה העיקרי אם לא היחיד הוא הדגל האזרחי . רק במסגרת סדר יום אזרחי יש מקום לאנשים דתיים וחילוניים על בסיס שווה. לכן צדקה גלאון שיצאה נגד סיור התעוררות דתית בקבר הבאבא סאלי שכל גדולתו היתה דתית במקרה הטוב ופגאנית עם כוחות לחש, קללה וברכה במקרה הנפוץ. אין שום הצדקה לצבא לקחת (בפקודה!) חיילים לקברו ולהפיץ עמדות דתיות בקרב חייליו, כמו שאין הצדקה לקחת חיילים לקברו של "צדיק" אשכנזי וזאת בלי קשר למוצא. קברו של דוד בן גוריון שהוא מהאבות המקימים של המדינה הוא סיפור אחר לגמרי ואין לערב את שני הדברים. זהו פרק בהיסטוריה של המדינה ושיעור באזרחות. אם אם כבר לקח על עצמו הצבא להכניס פרקי חינוך בפעילות של חייליו, טוב יעשה אם ירבה בנושאים אזרחיים ויניח לדת. לגבי מר"צ - די בכך שכל המפלגות האחרות מתחנפות לסקטור הדתי ולתהליכים לא רציונלים בחברה. מר"צ צריכה להשאר האלטרניבה החילונית האחרונה שנותרה למרבה הצער בפוליטקה הישראלית.
לגבי "יפהפיות החוצה" מסכימה עם רוב הנאמר. אם כי יש להזהר מהאדרת הסולידריות הנשית הגורפת כי אחרת מה נאמר נגד סולידריות גברית גורפת במקומות העבודה? מה שכן, צריכה להיות סולידריות נשית חזקה ומשמעותית כאשר נתקלים במקרים כאלה של הרחקת נשים ואפלייה על רקע מגדרי . חבל שאנשי התקשורת ובמיוחד הנשים שביניהם אינם מבינים זאת.

174 הקשבתי בזמן אמת ולא היה שם שום דבר, זה יצא מפרופורציה נחמה מירושלים
  • 15:55
  • 05.02.12

היא לא אמרה שפיטרו אותה, אלא העבירו אותה לתפקיד אחר, אז מה כבר קרה ? למה זה הדרה ? יותר טוב לבזבז בלי סוף כספים ומשאבים לתקן מאוחר יותר ? תראו כמה עלתה פרשת קצב למשלם המסים - למישהו יש מושג כמה בדיוק ? הון תועפות, וזה על דרך ההמעטה. מה כאן לא בסדר?

175 הערה בעניין איילה חסון: הואיל ולדבריה סכנת ההטרדה המינית מתעוררת כשמדובר באשה "יפיפיה", אין חשש שאיילה חסון תסבול אי-פעם הטרדה מינית. גידי שטיין
  • 00:27
  • 06.02.12

הערה בעניין איילה חסון: הואיל ולדבריה סכנת ההטרדה המינית מתעוררת כשמדובר באשה "יפיפיה", אין חשש שאיילה חסון תסבול אי-פעם הטרדה מינית.
אם כבר, המוטרדים הם אנחנו, מדיבוריה העילגים, היומרניים והמאוד-לא-חכמים.

176 מאמר מצויין.  (לת) אני
  • 00:31
  • 07.02.12

177 53, זכותי להיות פמיניסטית ולהראות טוב אלא אם כן
  • 01:04
  • 07.02.12

אלא אם כן, גם את הפמיניזם האישי שלי, אני צריכה להתאים לדרישות גבריות. פמיניזם ע"פ ערכי הגברים חה חה חה בדיחה עצובה.

כל הקטע של "תבחרי" - נובע מפטרונות חייתית וחולנית. זכותי להיות פמיניסטית בדרכי.

178 יישר כוח לצפי על תמיכתה המוצדקת בזהבה גלאון ועל ביקורתה על איילה חסון. ולא פחות, ראויה להערכה על הביקורת העצמית ביחס להתנשאות האשכנזית  (לת) אסתר הרצוג
  • 20:26
  • 07.02.12

פעילות
המלצות
הפופולריות בגברת מג'ונדרת
פרסומת