טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

פסטיבלי המוסיקה פורחים דווקא בעידן האינטרנט

אפשר היה לחשוב שפסטיבלים כמו וודסטוק ייעלמו מהעולם בעידן האינטרנט והורדות המוסיקה מהרשת. רוסקילדה הדני, גלסטונברי האנגלי, Sziget ההונגרי ואחרים מוכיחים את ההיפך. מהו כוח המשיכה שלהם?

תגובות

כמה מהרגעים המכוננים בהיסטוריה של המוסיקה הפופולרית התרחשו בפסטיבלים מיתולוגיים. ג'ימי הנדריקס נכנס לפנתיאון כששרף את הגיטרה שלו על הבמה במונטריי ב-1967, בוב דילן עורר מחאות נזעמות כשהחליף את הגיטרה האקוסטית בחשמלית בניופורט ב-1965, קורט קוביין הדהים את הקהל ברדינג ב-1992 כשעלה לבמה בכיסא גלגלים. שלא לדבר על אורגיית הבוץ, הסמים והרוקנרול של וודסטוק שהיתה לסמל של תרבות הנגד והמחאה של שנות ה-60. משתתפי וודסטוק כבר בני 60 פלוס וגם מעריצי “נירוונה” הנלהבים משנות ה-90 כבר לא ילדים. לכאורה,...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות