טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

המסרים הסמויים בפרסומת לאביב גפן

הכתבה שאביב גפן הכין לקראת המופע "חוזרים לרוקסן" נועדה בעיקר לשכתב את ההיסטוריה ולהעמיד את עצמו במרכז דור הרוק שצמח בשנות ה–90

תגובות

בשישי האחרון שודרה במסגרת "אולפן שישי" של ערוץ 2 כתבה בת 18 דקות שלמתבונן מן הצד נראתה יותר כפרסומת אחת גדולה למופע שמארגן אביב גפן, מופע מיוחד שנקרא "חוזרים לרוקסן" ובו הוא מארח להקות מהתקופה ("איפה הילד", "כרמלה גרוס ואגנר" ועוד). תחת הכותרת "מסע אישי" חזר גפן לקלישאות של "דור הרוקסן": מ"רצינו לעשות רעש", ועד לרצח רבין, כניסת הפלייליסט של גלגלצ ואסון ערד. בין השאר מראיין גפן להקות חשובות מהתקופה. במקרה אותן להקות שמתארחות במופע. הפרסומת לא חידשה הרבה למי שעוקב אחר פרויקטי תיעוד מוזיקליים -...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות