רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הפסקול של "אור ירח" לא נופל מכל מרכיב אחר של הסרט המפעים הזה

למוזיקה בסרטו של בארי ג'נקינס יש חלק מרכזי באפיון המקום שבו הוא מתרחש בדרום מזרח ארה"ב. השירים, כמו "Every Nigger is a Star", מתכתבים עם מסריו

תגובות
אלכס היברט ב"אור ירח"
David Bornfriend/אי־פי

בשלל הביקורות המשבחות, לפני ואחרי זכייתו של ״אור ירח״ בפרס האוסקר לסרט הטוב ביותר, נדמה שהוקדשה מעט מדי תשומת לב לתפקיד שממלאת המוזיקה בסרט. ״אור ירח״ ראוי לסופרלטיבים הרבים שמורעפים עליו — והפסקול שלו לא נופל מהבימוי, התסריט או המשחק בסרט המפעים הזה. הבמאי ברי ג׳נקינס אינו היוצר השחור הראשון שעושה שימוש אפקטיבי בפסקול. בלט בכך, הרבה לפניו, ספייק לי, שהמוזיקה מילאה תמיד תפקיד חשוב בסרטיו (ובארבעת הסרטים הראשונים נטל אביו, נגן הבאס ביל לי, חלק בכתיבתה). בעניין הזה, לפחות, נראה שג׳נקינס הולך...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות