מינוי דיגיטלי של הארץ - באתר בסמרטפון ובטאבלט - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

המנצח גוסטבו דודאמל זועם על היחס בנתב”ג

המנצח הוונצואלי, שהופיע כאן לפני כמה שבועות כאורח הפילהרמונית, הודיע שהוא שוקל להימנע מלבוא שוב לישראל בשל התיחקור הביטחוני הארוך שנאלץ לעבור

המנצח הצעיר גוסטבו דודאמל, תושב קרקאס, אשר הופיע כאן לפני שבועות אחדים כאורח התזמורת הפילהרמונית הישראלית, הודיע באמצעות סוכנו כי הוא שוקל להימנע מלבוא שוב לישראל – כל עוד לא יכוננו יחסים ברורים ומסודרים בין ישראל ובין ונצואלה. דודאמל, כוכב ניצוח בינלאומי, אולץ לעבור תיחקור ביטחוני ארוך בנמל התעופה בן גוריון, הן בכניסתו לארץ והן בצאתו ממנה.

מזכ"ל הפילהרמונית, אבי שושני, הסביר כי נציג התזמורת בא אמנם לקבל את פניו של דודאמל ליד כבש המטוס, כנהוג בשירות וי.איי.פי לאורחים נחשבים, אבל מרגע שהגורם המוסמך בשדה התעופה מחליט לקיים תיחקור, מקבל הפנים מופרד מהאורח. עוד הוסיף שושני כי למיטב הערכתו, אילו הראה דודאמל לחוקריו את מכתב ההזמנה מהפילהרמונית - מכתב שמפרט גם מספרי טלפון לשם אימות הביקור - אי הנעימות היתה נמנעת. עוד הדגיש שושני כי התזמורת מקפידה להזכיר לאמנים שעומדים לבוא לכאן לשאת איתם את מכתב ההזמנה, למקרה הצורך. עוד אמר כי הוא מביא בחשבון אפשרות שהופעות של דודאמל עם הפילהרמונית שנועדו לעונה הבאה לא יתקיימו.

גוסטבו דודאמל
גוסטבו דודאמל . צילום: AP



הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 נו  (לת) יופי
  • 15:45
  • 11.02.13

02 אני תופס את הראש ולא מאמין....  (לת) חבורה של כסילים
  • 15:50
  • 11.02.13

  •   כולכם שוחרי תרבות, נאורים ומשכילים. כולכם מזדעזעים עד עמקי נשמתכם מפשוטי העם שלא מכירים את המנצח הדגול. אבל בינינו, מי מכם או מהמעגל החברתי שלכם היה מוכן, או נאלץ, ללכלך את ידיו בעבודה כמו בידוק בטחוני כמקור פרנסה?  (לת) חבורה של צדקנים
    • 19:20
    • 11.02.13

  •   לא נכון! אפשר להיות מקצועיים וגם אדיבים וסבלניים  (לת) כמו באירופה
    • 22:12
    • 11.02.13

  •   הבעיה אינה הבודק אלא המדיניות אותה הוא מבצע  (לת) שומר ישראל
    • 22:14
    • 11.02.13

  •   מי מוכן לעבוד בבידוק יודע דבר
    • 22:47
    • 11.02.13

    כל סטודנט שזקוק להשלמת הכנסה. התהליך בנתב״ג הנו של כסילים. שום מחבל אמיתי לא נתפס הודות לתהליך. שיבצעו תהליך אחיד לכלם כמו בארה״ב.

  •   אנו, שוחרי התרבות, מבקשים מאלה שמלכלכים את ידם בעבודה כמו בידוק ביטחוני כמקור פרנסה, לא לשכוח להעביר את הנשיא אובמה לכשיגיע בידוק כהלכה.  (לת) שוחר תרבות
    • 01:25
    • 12.02.13

03 תקנה מס 13 לנקולן
  • 16:12
  • 11.02.13

התנהגות אופיינית של מדינה מצורעת , כזו שנולדה בחטא , ומוסיפה חטא על חטא . רק מדינת כל אזרחיה מהירדן עד לים , מדינה חפה מכל גזע ודת , שמציבה את כבוד האדם במרכז , כל אדם , רק מדינה כזו יכולה לשרוד . נ.ב אנחנו בדרך הנכונה , כבר חצינו את האמצע

  •   בין הים לירדן יש שני עמים ושניהם לא מעוניינים בהצעה שלך. אולי כדאי לפעמים לכבד את רצון הזולת? אדרינוס
    • 04:13
    • 12.02.13

    לאחר שהמהגרים מהאיים הבריטיים שהגיעו לארה"ב הרגו את מרבית האינדיאנים, ופתרו את בעיית הילידים ואת בעיית הנדל"ן שהיתה קשורה לזה כמובן, הם התפנו לדבר על בעיית העבדים שהביאו מאפריקה. אבל גם מלחמת האזרחים היתה בעיית נדל"ן. היא פרצה על רקע הנסיון של מדינות הדרום לפרוש מהקונפדרציה.

04 למרות כל ההייפ סביבו, לא אבידה גדולה אם הוא לא יגיע. מנצח בינוני, לטעמי.  (לת) dd
  • 16:13
  • 11.02.13

05 "תושב קרקאס".... הוא הרבה יותר מזה - הוא המנהל המוסיקלי של הפילהרמונית של לוס אנג'לס ואחד המנצחים המובילים כיום!!! בכל העולם הוא מתקבל בכבוד מלכים ורק פה עובר תחקור כמו אחרון המסתננים... תושב קרקאס  (לת) המקרקס
  • 16:16
  • 11.02.13

06 מצחיק (או עצוב) שמאשימים את דודאמל. עוד כמה שבועות מגיע אובמה . שיוודאו לפני כן שהמאבטחים בשדה מכירים אותו כדי שזה לא יחליט גם , לא לבוא יותר לישראל בגלל שעשו לו בדיקה מקיפה כמו שעורכים לערבים מוסלמים.  (לת) יעל
  • 16:17
  • 11.02.13

07 מליון נעלבים ולא מטוס אחד שיתפוצץ וירסק מאות משפחות  (לת) ע.ב.
  • 16:20
  • 11.02.13

08 צודק. רוב הסלקטורים - והישראלים בכלל - לא יודעים לתת שירות. להתנצל על עגמת הנפש. מעומק הלב. לא מהנוהל. אם היו יודעים, גם התהליך הארוך והמשפיל, היה נסלח. סלקטורית לשעבר
  • 16:21
  • 11.02.13

בטח הוא העיז להתלונן, - והטיחו בו שזה מסיבות בטחוניות (ומה אתה מתלונן אני עושה את העבודה שלי סתום את הפה כבר).
זה לא. הנוהל - זה היחס.

09 הוכחת בורתם של החוקרים, שלא ידעו ולא הכירו את אחד מגדולי הדור !!!!!  (לת) נביא הזעם..........
  • 16:28
  • 11.02.13

  •   מדוע כולכם מופתעים? מה פשר הצדקנות הזו? כאילו שלא ידעתם שאלו המוכנים או הנאלצים להתלכלך בשבילכם בעבודות כמו בידוק בטחוני, אינם נמנים עם קהל מנויי הפילהרמונית.  (לת) הו הזעם הקדוש
    • 18:14
    • 11.02.13

  •   הוא לא גדול הדור,חסר המון, !! וגם לא יהיה!! SHMUEL
    • 23:01
    • 11.02.13

    גדול ה ונצואלה יכול להיות, חסר חסר,

10 לתחקר את אחד המנצחים הגדולים של זמננו???בורות או רפיון שכל? תחליטו!  (לת) נביא הזעם..........
  • 16:30
  • 11.02.13

11 הגיע הזמן לעשות סוף להתעמרות ולנזקים של הבידוק הביטחוני.  (לת) סתם אחד
  • 16:31
  • 11.02.13

12 מדוע ?לא ציינת, שדדואמל מנצח ומנהל את הפילהרמונית של לוס אנג'לס.  (לת) נביא הזעם..........
  • 16:33
  • 11.02.13

13 חבל, מנצח מעולה.  (לת) אלעד
  • 16:34
  • 11.02.13

14 נכון שאנחנו מדינה מטומטמת ? מתחקרים בנאדם מהחשובים בעולם המוסיקה שיכול להיות שגריר טוב  (לת) אחמד
  • 16:35
  • 11.02.13

  •   Just doing their unthankful job ZAR
    • 17:38
    • 11.02.13

    There is no requirement that the security personnel have any general education or knowledge of any cultural icons. This may only disrupt them in doing their unthankful job. Of course, there can be no procedure to let them know who is coming. Perhaps the security procedure should also be applied to the next high profile dignitary who is expected to come, namely. President Obama...

  •   unthankful? Despeakable  (לת) ארון
    • 02:27
    • 12.02.13

  •   , The only prucedure they should have followed is Thankful or idiotic?
    • 02:29
    • 12.02.13

    using their brain , which apparently they failed to do.
    Did they really think that he was hiding explosive in the the conducting Baton?

15 הלה פמיליה שולטת גם בבטחון בשדה התעופה  (לת) איתמר
  • 16:38
  • 11.02.13

16 זה היה כך: השב"כ הכל יכול וגרורו "הבידוק הבטחוני" מתשאלים שוטה הכפר
  • 16:39
  • 11.02.13

את המנצח (אנחנו המפסידים):
- מה מטרת בואך?
- הוזמנתי ע"י הפילהרמונית הישראלית
- ב"ב (בודק ביטחוני) לחברו: מה זה פילהרמונית? חבר: אנא ערף. אולי קשור למוזיקה.
- ב"ב: אתה יודע לנגן "יאללה בית"ר יאללה"? יאללה תתחיל להתפשט, יא שמאלני מגעיל
- מנצח: קיבלו אותי כ- VIP - אולי תצלצלו אליהם לבדוק
- ב"ב: אנחנו לא מדברים עם שמאלנים אוהבי ערבים - אנחנו עושים להם חוקן. יאללה תוריד ת'חתונים גם.
- חבר של ב"ב: וכנס למחשב שלך ותראה לנו את כל האימיילים. צועק " ענת, בואי בואי תדליקי לי את המחשב"
- המנצח: איפה הפרטיות?!
- ב"ב: תחפש אותה אצל הערבים. הבודקים וענת פורצים בצחוק פרוע.

17 זה לא היה קורה אם מר שושני היה דואג לשרות וי אי פי עם טרקלין מצדה ! טלי
  • 16:44
  • 11.02.13

מניסיון של עשר שנים בהבאת אחמים לישראל, מתוכם מספר שגם עברו חוויה דומה אני יכולה לומר בוודאות ששירות וי אי פי עם טרקלין מצדה מונע מקרים כאלו בוודאות! השירות אומנם יקר בהרבה משרות וי אי פי רגיל אך שווה את התהליך החלק ווהחיובי!

18 גוסטבו ,גוסטבו Yabababa
  • 16:46
  • 11.02.13

גוסטבו דודאמל צודק בדרישתו ליחסים ברורים ומסודרים בין ישראל לונצואלה -אלא שהכתובת לכך היא שאבז - נשיא ונצואלה , המאושפז בקובה.

19 הוא מצטרף לקלוד לנצמן, במאי הסרט "שואה" שמתחקרת התלוננה עליו ששם את ידו על כתפה והוא הורד בבושת פנים מהמטוס ונלקחו טביעות אצבעותיו. יש עוד לאן להשתפר.  (לת) הבא בתור, אובמה. לא לשכוח את ההזמנה!
  • 16:51
  • 11.02.13

20 venezuela daniela
  • 16:53
  • 11.02.13

נכון עשו. כל מי שמגיע מהמדינה הזאת, יכול להיות קשור למזימות אנטי ציוניות הקשורות לצורר מקארקס.

21 "נציג התזמורת בא אמנם לקבל את פניו של דודאמל ליד כבש המטוס, כנהוג בשירות וי.איי.פי לאורחים נחשבים, אבל מרגע שהגורם המוסמך בשדה התעופה מחליט לקיים תיחקור, מקבל הפנים מופרד מהאורח." אז הבעיה איננה שלא זיהו את דודאמל, אלא שלא זיהו את נציג הפילהרמונית!. הנציג לא הביא איתו מכתב, זו הבעיה.
  • 16:55
  • 11.02.13

מעתה צריך לבחור נציג מוכר יותר של הפילהרמוניתף למשל אלוף צה"ל במילואים שיש לו גם כיפה סרוגה. זה אולי יעזור.


22 אידיוטים....במקום כל כך רגיש צריך לשים אנשים קצת יותר אינטיליגנטים.  (לת) Reuven Holzer
  • 16:56
  • 11.02.13

23 מעדיף מנצח כועס על מספר נרצחים בפיגוע טרור  (לת) מליגן
  • 16:56
  • 11.02.13

  •   מליגןֽ שטפו לך את המוח. רענן
    • 21:44
    • 11.02.13

    לא מדובר פה במישהו שלא מוכר או לא היה בישראל בעבר. הפילהרמונית היתה התזמורת החשובה הראשונה שהזמינה אותו לנצח. הוא אוהב את ישראל ומגיע לנצח על הפילהרמונית לעיתים תכופות. כל מה שהיו צריכים לעשות היה להתקשר לתזמורת ולבקש אינפורמציה. לא בודקים כל מי שמגיע. הוא לדעתי ״ה״ כוכב בין המנצחים הצעירים של ימינו. כל תזמורת בעולם היתה שמחה עם ביקורים תכופים ככל האפשר שלו. לא בדיוק הפרופיל של מחבל פוטנציאלי.

  •   נראה שרוב המגיבים מעדיפים כמה נרצחים  (לת) חיים
    • 21:49
    • 11.02.13

  •   ואלה צודק אחד שיודע
    • 00:02
    • 12.02.13

    כי בכליו נמצאו כמויות קטלניות של חומרי נפץ משוכללים

  •   גוסטבו דודאמל רותי
    • 00:26
    • 12.02.13

    גוסטבו דודאמל הוא לא רק מנצח מוכשר אלא תוצאה של משהו שונצואלה הצליחה לעשות. הם למדו ילדים וילדות לנגן בתזמורת במקום להדרדר לאלימות. התוצאה היתה מדהימה, דודאמל עצמו הוא "מוצר" של אחת התזמורות האלה. הדוגמא נלמדה בהרבה ארצות בתחילה בסקוטלנד שהעבירה זאת לניוזלנד שקראה לתזמורת ע"ש השכונה ה"עלובה" בסטרלינג שהיתה הראשונה בסקוטלנד. הוא הביא את כל תזמורתו לשם ונתנו קונצרט מהמה שהיה בשנה שעברה בשדה פתוח וכל הצופים באו בהמוניהם וישבו בגשם שוטף להאזין לתזמורת משוטפת שכמובן ישבו מוגנים מהגשם. הוא גם לקח את התזמורת ללונדון בפעם השניה וגם שם היתה להם הצלחה עצומה. כל החכמים עם הבקורת השלילית צריכים להתבייש.

  •   רק כשאתה תעבור את זה דע את דעתך.  (לת) ארון
    • 02:30
    • 12.02.13

  •   לא רק את דודמל זביר בן חרי
    • 05:27
    • 12.02.13

    כל הכליזמרים האלה שמאלנים וצריך להראות להם שישראל מבינה שתווי נגינה ככ מסוכנים כי היו המון מקרים שבאמצעותם נגרמו למדינה נזקים ביטחוניים עצומים. אפילו תשאלו את שר הקוץ ושרת החרבות עכ

24 זהו כשלון חמור ומחפיר של הנהלת התזמורת הפילהרמונית. בושה וחרפה.  (לת) ציפורה נפש
  • 16:57
  • 11.02.13

25 הכל בשם הביטחון אני
  • 16:57
  • 11.02.13

בושה וחרפה! בכניסה וגם ביציאה! בטחון שווה לת....ת!

26 ומתי חקירה גם לברנבוים (ביקר ברמאללה, וכיליד ארגנטינה אולי גם נפגש עם אוויטה).  (לת) מזל שמאהלר וטוסקניני כבר מתו !
  • 17:39
  • 11.02.13

27 מישהו עשה פעם את החשבון, כמה אויבים ישראל מגייסת במו-ידיה? אמנון
  • 17:48
  • 11.02.13

הסיפורים על השלכות היחס המזלזל מתפרסמים רק כאשר ה"פשלה" כל-כך בולטת לעין, שיש בהם מגדר "סקופ". למעשה מתנהל כך השב"כ מאז ומעולם. ולא רק לאח"מים, אלא גם לאזרחי ישראל שהם ממלח הארץ ואשר תרמו למדינה הרבה יותר מאשר הקב"טים הפעילים. אין זה משנה אם הם סובלים מרפיון שכל, לקוי מאורות, בורות, חוסר נסיון או סתם שחצנות על משקל "עבד כי ימלוך". התוצאה מפחידה: שום "הסברה" לא תועיל במקום, בו נסיון אישי שלילי מכתיב את תגובתו של אדם רגיל.

28 והעובדה שמתעמרים כך כל יום באנשים ונסועים מן השורה לא מפריעה לכם? דווקא מקרה כזה הוא לטובה כי כולם יבינו איזו התעללות מתמשכת יש כאן במדינה שמתיימרת לפתח תיירות.  (לת) ישראל
  • 18:05
  • 11.02.13

29 השושני הזה הוא פאר היצירה...מה התרוץ לבדיקה המשפילה הזו ביציאה מהארץ? הוא צריך להראות שיש לו מכתב שמזמין אותו לחזור הביתה?ואם הברירה היא בין שובו לארץ לבין המשך העסקתו של השושן הזה....  (לת) יריב א.
  • 18:07
  • 11.02.13

30 חבל, הוא היה בלדר מועלה.  (לת) ערבי מחמד אחמד
  • 18:09
  • 11.02.13

31 התקרנפות תמר
  • 18:44
  • 11.02.13

התגובה המגוחכת של נציג הפילהרמונית מראה עד איפה הגיעה ההתקרנפות.

32 בודקים גסי לב וחסרי דרך ארץ, מניסיון אישי אין שום קשר לביטחון
  • 18:53
  • 11.02.13

אפשר לשאול הכול בצורה מנומסת. ואפשר גם להקשיב למה שהאורח אומר. ותפסיקו כבר עם המנטרה של "מטוסים מתפוצצים". בכל העולם עושים בדיקות ביטחוניות למיליוני טיסות. לא רק אצלנו יש סכנת טרור. או שפשוט נכריז שאנחנו לא מעוניינים במבקרים מחו"ל.

33 בידוק בשדה התעופה אחת
  • 19:20
  • 11.02.13

לא משנה כמה יהיו אזרחי ישראל אדיבים ונחמדים לתייר אם במקרה הוא ממדינה ללא יחסים או עבר דרך ארץ מוסלמית בידוק אחד יכול להחריב הכל.
ולגרום לתייר לשנוא את ישראל ולהישבע לא לעבור כאן אף פעם ולהפוך לאנטישמי.
ותודה לבודקים ולבודקות

  •   באמת תודה לבודקים ולבודקות, שמצילים את חיינו כל יום תמורת שכר זעום. אבל אני בטוח שיש לך הצעות הרבה יותר טובות כדי להציל את חיינו.  (לת) שתיים
    • 23:21
    • 11.02.13

34 בקרוב: תחקיר לברק אובמה קורא משועשע
  • 19:41
  • 11.02.13

לכאורה אפשר לחשוב עפ"י הצפיה בסרט "שומרי הסף" שהארגון הונהג לאורך השנים ע"י מנהלים נאורים, משכילים, ואינטיליגנטיים. מהעדויות אפשר להבין שכל מה שלא בסדר הוא תוצאה של תכתיבים מלמעלה. האם הממשלה הכתיבה לשב"כ לשים בעמדות הבידוק הבטחוני בריונים כסילים, בורים, שחצנים, וגסי רוח?

35 The Ultimate ATIMUT m
  • 20:10
  • 11.02.13

Is it true? I cant believe what I raed

36 עכשיו המנצח הדגול יודע מה מרגישים כל הערבים במעבר בנתב"ג  (לת) חגית
  • 20:44
  • 11.02.13

37 בזיון שמישהו יותר על הכסא שלו ורק אז דברים יזזו במדינה ראה גם שדה תעופה עובדה
  • 21:39
  • 11.02.13

ראה בכירים בהיי טק שמתייחסים לישראל כמדינה מצורעת בגלל היחס הזה הפסד של מליונים כל שנה לתעשייה שלא לדבר על תיירות בגלל חבורת עבדים שהשתן עולה להם לראש

38 ישראל אוהבת להיות מצורעת, עובדים על זה, מתאמצים ויש תוצאות  (לת) נולדתי, למדתי, שירתתי, עזבתי. לצמיתות ואיני מצטער על כל לרגע
  • 21:43
  • 11.02.13

39 מה לעשות שהשבכ הוא ארגון מופרע שיש לשים לו גבול. אחריות פלילית לבודקים ותשלומי נזיקין.  (לת) כ
  • 21:43
  • 11.02.13

40 כאשר חסרי תרבות פוגשים אנשי תרבות התוצאה בלתי נמנעת משה
  • 21:50
  • 11.02.13

הפרימטיבים בשדה התעופה לא מזהים אנשי תרבות , מה לעשות זה מה יש
תוציא מהמשוואה את האנאלפבתיים מהימין החרדים והערבים מה נשאר שאריות של הנורמליות . בן גוריון מתהפך בקבר.

41 כך מקדמים את יחסי החוץ של ישראל. כל הכבוד !  (לת) ציניקן
  • 22:03
  • 11.02.13

42 אולי הוא הבריח פצצת אטום בשרביט המנצחים ? הבטחון מעל לכל הגיון  (לת) ציניקן
  • 22:04
  • 11.02.13

43 מי לא מכיר את השירות החובבני והמעליב של ילדי הבידוק הבטחוני בנמל התעופה. כל הזמן מתלוצצים בינהם, נמנעים גם ממילות הנימוס הבסיסיות, פתאום עוזבים להביא איזה מדבקה, מתנהגים בזלזול. אפשר להיות סופר מקצועיים אך גם אדיבים ורציניים - משהו שהבודקים שלנו לא יודעים לעשות. פשוט להתבייש ,  (לת) נמאס כבר
  • 22:11
  • 11.02.13

44 טיפשות גרועה מפשע! Eddie Shor
  • 22:12
  • 11.02.13

טיפשות גרועה מפשע!
באופן כללי אני בעד ה- שב"כ כי אני ממש לא יודע כמה פעמים חיי ניצלו תודות לו, אך אליה וקוץ בה: למה במקרה דנן היה צריך להיטפל לבן אדם ולהתעמר בו?
כלום הייתה התראה ספציפית מה- "מוסד" ב- חו"ל?
נראה לי שכמה ילדים מפגרים ב- נתב"ג איבדו צפון, חטפו שתן בראש ביחד עם סיר לילה והחליטו להראות לאורח מהיכן משתין הדג.
במבחן התוצאה- ההר הוליד עכבר.
חוץ מזה, גם במדינת ישראל ההיסטרית במקצת, צריך להימצא לפחות אדם אחד לרפואה שישכיל להבין שמנצח בעל שם עולמי- לא בדיוק עונה על הפרופיל של מחבל...

45 אני מזמן מזהיר את כל חברי מחו"ל לא להגיע לישראל אלכס לוין
  • 22:21
  • 11.02.13

אני מזמן מזהיר את כל חברי מחו"ל לא להגיע לישראל מחשש שזבי חוטם יהרסו את החברות שלנו, אותם זבי חוטם מנופחי חזה ,ילדים שקבלו תפקיד ואיבדו את הצפון משניאים את המדינה על הרוצים לבוא ולבקר בה, תעשו לעצמכם טובה, כל מי שאתם מכירים ורוצה להגיע לפגוש אתכם תציעו לו כל יעד אחר ורק לא ישראל כך לא תאבדו חברים , כך תשמרו על יחסים טובים עם אלו שאתם אוהבים, רק כאשר המדינה תבין שיש לעצור את הטיפשות של זבי החוטם הללו רק אז התיירות תגבר והטיפשות תרד פלאים.

46 אם חזור אז לבדוק אותו היטב, עכשיו הוא שונא ישראל ובטח יביא פצצה  (לת) הגיון צרוף
  • 22:26
  • 11.02.13

47 יום כיפור של השב"כ נעם
  • 22:30
  • 11.02.13

לא להכיר את גוסטבו דודמאל זו בורות ממדרגה ראשונה ועל זה אין כפרה.
אני בטוח שאת דודו אהרון ודומיו הם מכירים(בטח מופיע באירועים שלהם).
דרוש כאן תחקור חיצוני ולא בדיקה פנימית, השאלה המרכזית והמטרידה עד מאוד- איך קורה שאנשים ברמה אישית כל כך נמוכה מגויסים לתפקידים כל כך רגישים? לא מדובר בפאשלה נקודתית אלא בפירוש בכשל מערכתי חמור שמתחיל בתהליך גיוס לקוי, ממשיך בזיהוי כושל ומגוחך של איומים לכאורה על בטחון המדינה. אותי זה מדאיג מאוד!

48 ערמת מטומטמים, הבידוק הבטחוני הנו דבר משפיל ואני מציין זאת בתור אדם שעבר בידוק קל כמה פעמים ביפן.  (לת) אראל
  • 22:31
  • 11.02.13

49 מדינה מצורעת. עד שיתחילו לעשות בידוק לישראלים בחו"ל כמ שעושים בלוד לזרים.  (לת) ישראלים מבינים רק דרך התחת.
  • 22:35
  • 11.02.13

50 מדוע אנשים חסרי ידע ממונים כבודקים ? האם החברה הזכיינית חוסכת כסף ובוחרת אנשים ללא בדיקה ראויה ? איך זה קורה ? בודק לא שמע על המנצח ? אז מדוע אינו מתקשר לשאול ?  (לת) לא צריך לשים אנשים אלה בשער המדינה שלנו. עושים לנו בושות
  • 22:39
  • 11.02.13

51 השערה: נרציסט?  (לת) א
  • 22:40
  • 11.02.13

52 אורחי פחות חשובים, אבל הם אורחים - לא מזמין יותר אורחים! יובל
  • 22:42
  • 11.02.13

באה איתי קבוצה של איטלקים - אני והם יחד באותה טיסה. מנהל תיכון. רקדנית בסקאלה של מילנו, מרצה למשפטים באוניברסיטה - איש עם 5 דוקטור כבוד של 5 אוניברסיטאות מפורסמות בעולם! שופטת בכירה - אוספ של טרוריסטים שהיו איתי - אזרח מדינת ישראל ששרת 4 שנים בצבא, מנהל מחלקה בבית חולים. כולנו נראנו פושטים וטרוריסטים בגיל ממוצע של 40. זה היה הסיפור. אני לא יכול לתאר לכם מה עשו לקבוצה הזאת בנתבג. פשוט חלום בלהות! המסמכים וההתנהגות של האורחים היתה ללא דופי. ניסיתי בכל כוחי להיות מתחשב סבלני וסובלני - שום דבר. התנהגות שישראל שווה אותה כי זאת היא ישראל. אלה הפנים האמיתיות. אני מזכיר שהנל מנצח קבוע של 3 סימפוניות מהידועות בעולם. חוזה עם דויישהגראמופון. גדל עם קלאודיו אבאדו (!) מהסקאלה של מילאנו, איש סובב עולם בעל תואר כבוד הגבוה ביותר בצרפת - ולמרות היחסיים עם וונצואלה, הוא בא!! זוועה של אירוח.

53 מדינת שב״כ שלשמחתי נטשתי לפני עשר שנים לטובת חיים שלווים ונעימים בברלין שהיא כיום הבירה התרבותית האמיתית של הישראלים שמאסו במולדת הישנה והמצחינה.בברלין גיליתי שנכדי הרוצחים הם אנשים הרבה יותר מוסריים מנכדי הנרצחים.  (לת) ישראלי לשעבר
  • 22:49
  • 11.02.13

54 מיום ליום ישראל נהיית מדינה פשיסטית ומטומטמת. לא צריך אויבים כשיש כל כך הרבה מטומטמים במשרות צבוריות.  (לת) שפוי
  • 22:50
  • 11.02.13

55 הוא לא גדול הדור!!,DUDAMEL CLAIRE
  • 22:57
  • 11.02.13

CLAUDIO ABADO ' גדול הדור!! אותו אנחנו רוצים!!!
הוא תלמיד עוד, מנגן עם קיצוניות!!!יותר מידי , הוא צריך ללמוד MUCHO MUCHO!!

56 טוב ש CARAJAN , מת!!!, הוא לא היה צריך לעבור את הביקורת ב בן גוריון!!  (לת) claire
  • 23:08
  • 11.02.13

57 בושה להיות ישראלי  (לת) הפאראנויה
  • 23:21
  • 11.02.13

58 יופי, לא צריכים גויים. ביבי ושרה ינצחו על הקונצרט הבא.  (לת) סטלה
  • 23:24
  • 11.02.13

59 בידוק נפתלי
  • 23:34
  • 11.02.13

כאשר הבידוק הופך לטמטום יש מקום לתהות האם הוא יעיל במקומות ובמצבים בהם הוא דרוש באמת

60 בידוק נפתלי
  • 23:34
  • 11.02.13

כאשר הבידוק הופך לטמטום יש מקום לתהות האם הוא יעיל במקומות ובמצבים בהם הוא דרוש באמת

61 בידוק או טמטום נפתלי
  • 23:36
  • 11.02.13

כאשר הבידוק הופך לטמטום יש מקום לתהות האם הבידוק יעיל במצבים ובמקומות בהם הוא נדרש באמת

62 בידוק או טמטום נפתלי
  • 23:36
  • 11.02.13

כאשר הבידוק הופך לטמטום יש מקום לתהות האם הבידוק יעיל במצבים ובמקומות בהם הוא נדרש באמת

63 באמת מביך היחס בנתב"ג. עד מתי נהיה מדינת עולם שלישי בשער המדינה?  (לת) אסף
  • 23:43
  • 11.02.13

64 הבודקים והבודקות מירה
  • 23:44
  • 11.02.13

זכורה לי מאוד התחושה הלא נעימה שליוותה את חזרתי לישראל במעבר הגבול באילת אחרי יום טיול בפטרה שבירדן. הבודקת התייחסה אלי - אזרחית ישראלית מן השורה - כאל מוקצה וחשודה במי יודע מה, שלא לדבר על שאר האנשים שהיו איתי בתור במעבר ולא היו אזרחים. חוויה מאוד לא נעימה. ככה מקבלים תושבים שחוזרים הביתה??

65 משטרה חשאית שיש לה מדינה, קראו לה פעם ישראל, היום סתם רפובליקת בננות שורצת בבונים.  (לת) EXTRA-שמאל
  • 23:54
  • 11.02.13

66 מדינת ישראל בעוד אקט של השמדה עצמית. ירושלמי
  • 23:55
  • 11.02.13

לא משנה כמה תשקיעו ב"הסברה" ובקליפים ביו טוב. דפקטים בשדה התעופה ישמידו הכל, לא חסרים לאף ישראלי חברים שעברו את אותו הדבר, בלי שום סיבה. אני לא נגד בטחון, להפך אני בעד בטחון ותחקור, אבל תמיד אבל תמיד זה נעשה בצורה פרימיטיבית.

67 לכו תקראו את הספר צופן הישראליות ואולי תבינו משהו מרים
  • 00:03
  • 12.02.13

אם תקראו את הספר הזה אולי תבינו שהבעייה היא עם כללי ההתנהגות בישראל
ולא שכל העולם כולו נגדנו. ממליצה לכל ישראלי שאיכפת לו לקרוא את הספר הזה שכתב גד יאיר. היהירות הישראלית היא כמעט כבר בלתי נסבלת ובטוח תעלה מאוד ביוקר למדינה. זה רק עניין של זמן !!!!!!!

68 שיגיד תודה שלא הפשיטו אותו או הרביצו לו  (לת) סבא
  • 00:25
  • 12.02.13

69 לא רק מנצחים ידועים זוכים ליחס נאה כזה פיליפוס
  • 00:33
  • 12.02.13

דודתי ילידת ארץ אירופאית שנולדה ב1938 והוחבאה בזמן המלחמה אצל לא יהודים שהצילו את חייה, עוכבה בנתב"ג לבדיקה נוספת משום מה ובבדיקה נשאלה באם היא יהודיה, ובמידה והיא יהודיה האם היא יכולה לספר מה עשו הוריה בליל שבת שהיא היתה קטנה, דודתי קיבלה הלם והפסיקה לענות על השאלות , היא רק חשבה מה עשו הוריה שהיא היתה קטנה ומה עשו להוריה במלחמה. זה לקח זמן עד שהביאו אדם שהיה לו קצת יותר שכל והבין במה המדובר והוא לפחות התנצל לפניה והסביר לה באדיבות שהבודקים לא ידעו שהיא היתה ילדה בזמן המלחמה והשאלות היו לא נעימות ומעליבות. היא נמנעת מאז לבוא לארץ.

70 הבאבונים השתלטו על המדינה. בושה להיות ישראלי.  (לת) זה נזק תדמיתי עצום.
  • 00:37
  • 12.02.13

71 הוא שאל אותי מה עשיתי בישראל פולי
  • 00:54
  • 12.02.13

אמרתי לו ראיתי את אשתך והוא עזב אותי

72 המנצח המפסיד קקובי
  • 01:36
  • 12.02.13

ונצואלה ועוד כמה מדינות באזור ידועות כיצואניות סמים. סמים מסתובבים בכל מני חוגים, מפשוטי עם ועד לשחקני תאטרון, מוזיקאים, פוליטיקאים, רופאים. ואם הבחור גם הסתובב באיראן או סוריה, לך תדע עם מי דיבר ואיזה מידע העביר. אז תתחילו להירגע עם הצדקנות המסריחה שלכם ותזכרו שגם את מופז לקחו לחקירה בשדה תעופה של ידידתנו הגדולה, בעודו בתפקיד מאד חשוב(שר ביטחון?).

73 לתפארת מדינת ישראל uri talil
  • 02:15
  • 12.02.13

לתפארת מדינת ישראל

74 סיפור שהיה אורן
  • 02:16
  • 12.02.13

אני (גם) ישראלי שגר בברלין כ-6 שנים (יש לי אזרחות ישראלית אבל אני לא תושב ישראל יותר). שירתתי בצבא, 10 שנים במילואים (סגן בצה"ל).
בתחקור בנמל התעופה בברלין, הושפלתי ע"י נציג רשות שדות התעופה, שטרח לשאול אותי אם אני שוכב עם שותפי לדירה בברלין (הוא שאל אם הוא ישראלי, התשובה היה לא, הוא שאל אם הוא יהודי... גם לא... ואז הוא שאל - "הוא השותף שלך או ה"חבר" שלך??", עניתי שהוא השותף שלי.. ואז "שותף לחיים??"... לא... לדירה..."
לאחר מכן, נילקח ממני דרכוני (הישראלי) ונאמר לי שהוא יבדוק "אם אתה זכאי כניסה לישראל" (להזכירכם, אני אזרח ישראלי).
היות וזאת לא היתה ההתנסות הראשונה שלי עם אנשי הבטחון (קדם לכך מקרה אחר בשנה קודמת) אני כמובן מאז נימנע מלטוס בחברות ישראליות ופשוט טס ב- אייר ברלין או לופטהנזה/סוויס.
ושוב, שירתתי את מדינתי, שילמתי מיסים, הייתי 30+ בשנה במילואים (כ-5 שנים קיבלתי צ'ק ממשרד הביטחון על בונוס "אקסטרה" ימי מילואים) וקיבלתי הוקרה על שירותי במילחמת לבנון השניה (28 יום רצוף, מעל 45 ימי מילואים באותה שנה). ועדין, בעקבות מגוריי בחו"ל לאחר מכן, נשאלתי שאלות לגבי חיי הפרטיים/מיניים שהותירו אותי נידהם וחסר מילים.
אני משתדל ככל האפשר לסנגר על מולדתי אבל באופן חוזר ונשנה אני מרגיש שישראל עושה ככל שביכולה לנכר את האנשים שבאמת יכולים לתרום לה.

75 בושה וחרפה. המנצח הטוב בעולם כרגע מיכל
  • 02:17
  • 12.02.13

אדם מוכר ביותר בתחום הקלאסי מתוחקר בשדה התעופה בצורה מחפירה האם התזמורת הפיל׳ לא יכולה לדאוג לכך שדבר כזה לא יקרה??? לא חבל על הקהל שצריך לסבול מכך שמנצחים בלי שם לא ירצו להגיע לארץ??

76 qui tollis peccata mundi דוקטור מריאנוס
  • 02:21
  • 12.02.13

הסלקטור פשוט ראה עצמו יותר שייך לאסכולת פורטוואנגלר\יוכום\קיילברת ופחות
לאסכולת סווארובסקי\בהם\קריפס.

77 המטרה: להשפיל את הגויים. שידעו להם. לקוניוס
  • 02:23
  • 12.02.13

מעניין מה בדיוק שאלו אותו בתיחקור ארוך. גם בכניסה וגם ביציאה.

78 דודאמל דורש "כל עוד לא יכוננו יחסים ברורים ומסודרים בין ישראל ובין ונצואלה". אז אולי הסיבה שלו היא פטריוטיות ולא התשאול בנתבג?  (לת) ר
  • 02:29
  • 12.02.13

79 דודאמל נגן
  • 03:34
  • 12.02.13

אילו החברים היו מחליפים את שושני שדואג רק למהטה היה מישהו אחר עושה עבודה טובה יותר ומונע אי נעימות. כל פעם שמהטה בא אלינו שושני מחכה לו בשדה ולא שולח נציג של חברת אירוח. זה תפקידו העיקרי ולא רק ללכת למסיבות וקוקטיילים. אם הוא היה בשדה המבוכה היתה נמנעת.

80 הייתי מציעה לכל הטוקבקיסטים החכמים לבדוק מה קורה לישראלים בשדה התעופה של ונצואלה ישראלית
  • 04:29
  • 12.02.13

לי זה קרה.
מדובר היה בטיסה עם חניית ביניים בקראקאס. לבעלי דרכון ישראלי אין כניסה לונצואלה. ישראל היא מדינת אויב.
הגעתי עם מכתב מהשגריר הונצואליאני בקולומביה ובו בקשה משרותי הביטחון לאפשר לי לינת לילה אחד בעיר מסיבות הומניות, ולהמשיך לאירופה למחרת.
אף אחד לא תיחקר אותי, ולא הפשיט אותי. פשוט לקחו את המכתב וקרעו אותו מול עיני בלעג והשליכו אותו על הרצפה. נאלצתי להשאר כל הלילה בשדה התעופה, וכל היום למחרת עד העליה למטוס.
זו הזדמנות לספר שאין כמו הקפה הונצואליאני, והוא אפילו טוב יותר מהקולומביאני.

81 תפס תחת, השתן עלה לו לראש. שלא ישכח בן כמה הוא ומי מראשוני נותני הבמה ליכולתיו  (לת) אמיר
  • 04:53
  • 12.02.13

82 עוד הוסיף, עוד הדגיש, עוד אמר, עוג ועוד. יאללה! חו
  • 04:59
  • 12.02.13

עריכה

83 יש צורך להסדיר את התנהגות הבודקים והבודקות כי הם בהחלק גורמים נזק ל אור
  • 05:15
  • 12.02.13

מדינה. לא מזמן ראיתי כיצד בודקת צעירה חוקרת באופן אגרסיבי אישה קשישה. אני ואנשים אחרים בתור פשוט עמדנו עמומים מהחקירה הארוכה שעברה אותה קשישה ומאופן בו התנהגה הבודקת. שלא נדבר על איך מתנהגים למי שאינו יהודי!!!

  •   בודקים ביטחוניים לא חוקרים אף אחד יוסי
    • 18:29
    • 30.05.13

    אין להם שום סמכות חקירה או הכשרה לכך.
    משום מה אנשים החליטו שחקירה = כל מילה ששואלים את האדם שמולך מעבר ל"מה עשה בישראל".
    אתם יכולים להמשיך לחשוב שכל מי שטס איתכם במטוס הוא כמוכם אוהב אדם. כל עוד זה נשאר אצלכם בראש.
    כשזה מגיע לביטחון הטיסה, תשאירו את זה לאנשים שמסוגלים להסתכל בעיניים אובייקטיביות ולא דרך משקפיים של אהבת אדם ושנאת מערכות ממשלתיות.

84 ויוה ונצואלה  (לת) הוגו
  • 05:20
  • 12.02.13

85 Israel doesn't deserve him  (לת) Dor
  • 05:24
  • 12.02.13

86 מה יקרה אם האחראים על הביבי-טחון לא יזהו את ברק (ח ו ס י י ן) אובמה - ונציגי התיז-מורת יופרדו מהאורח ‎משה מזרחי לבוני הגיטו החדש
  • 07:15
  • 12.02.13

כשהבודקים יראו לפניהם "נבדק" ש ח ו ר -- אז הפחד בפני ה ע ו ל ם ותחושת ANTISE-MYTH-ISM תיגבר על ההגיון (חראגיל במקומותינו) אז תוכל מכשלת ישראל להמשיך בהליך והבידול של ישראל -- ולזרז את הפרדת העולם מ"המדינה היהודית". נאחל ל בודקים ב- NUT-BAG הצלחה בהליך מילכוד הבית היהודי!

87 ‎מה יקרה אם האחראים על הביבי-טחון לא יזהו את ברק (ח ו ס י י ן) אובמה - ונציגי התיז-מורת יופרדו מהאורח ‎משה מזרחי לבוני הגיטו החדש
  • 07:16
  • 12.02.13

כשהבודקים יראו לפניהם "נבדק" ש ח ו ר -- אז הפחד בפני ה ע ו ל ם ותחושת ANTISE-MYTH-ISM תיגבר על ההגיון (חראגיל במקומותינו) אז תוכל מכשלת ישראל להמשיך בהליך והבידול של ישראל -- ולזרז את הפרדת העולם מ"המדינה היהודית". נאחל ל בודקים ב- NUT-BAG הצלחה בהליך מילכוד הבית היהודי!

88 Two Wrongs Don't make it Right  (לת) גוסטבו ברוקולי
  • 07:37
  • 12.02.13

89 גם תגובתו של דודאמל טיפשית . בעבר תמיד התגאה ביחס שמקבל כאן ובמוסיקה שהוא עושה עם הפילהרמונית בנוגע ליחסי ישראל וונצואלה שיפנה את טענותיו למר צ'אבס הדמוקרט. את תפקידו בלוס אנג'לס קיבל בזכות זובין. גם הביטחון בנתב"ג סובל מתסביכי גדלות וכך גם דודאמל. לדעתי דודאמל גם מפגין טיפשות כיוון שמנצחים באמת דגולים שכן מגיעים לכאן שאינם יהודים לא יאהבו את התנהגותו הילדותית כמו קורט מזור כריסטוף אשנבך והרשימה ארוכה ביותר. אפילו ברנבוים עם הבעיות שלו מגיע לכאן ולעזה .  (לת) יוני בר
  • 07:47
  • 12.02.13

90 שיפנה את טענותיו לצ'אבס. ולגבי הביטחון טוב היו עושים באם היו מתנצלים בגדול והדבר האחרון דודאמל לא בין המנצחים הגדולים בדורינו . את ההיפך יכולים צלומר רק כאלה שלא מבינים במוסיקה. דודאמל חייב הרבה לקורט מאזור וזובין מאטה ולפילהרמונית.  (לת) יוני בר
  • 07:55
  • 12.02.13

91 נשמע כמו תירוץ לא להגיע לנצח על הפילהרמונית בשכר הזעום  (לת) דנה
  • 08:06
  • 12.02.13

92 דודמל והיחס אלון
  • 08:54
  • 12.02.13

אם יש מלווה מהתזמורתת הוא היה יכול להנחות את דודמל שיציג את המכתבת על המקום, וכך למנוע את הארוע המצער..

93 התגובה המביכה של מזכ"ל התזמורת מנויה ותיקה
  • 09:12
  • 12.02.13

זה כל מה שיש למזכ"ל לומר? לנזוף במנצח על ששכח את ההזמנה? האם אין הוא רואה צורך לבקר בחריפות את הבידוק שנאלץ לעבור המנתצח הנפלא הזה רק משום שהוא מוונצואלה? האין לו מה לומר , בהזדמנות זו, על נוהלי הבידוק , הלא אחת משפילים, בנמל התעופה?

94 דודאמל צודק ואנחנו עלולים להפסיד אותו ולהישאר עם שפע מנצחים בינוניים תוצרת ישראל.  (לת) אנריקה
  • 10:11
  • 12.02.13

95 גוסטבו דודמל מעביר את רוב זמנו בארה"ב ובמקומות אחרים. הוא נמצא מעט מאוד בונצואלה שם הוא מנהל תזמורת צעירים. כדאי שגם יאמר לאמריקאים שאת אחת מהתזמורות שלהם הוא מנהל שהגיע הזמן שיסדרו את יחסיהם עם צ'אבס  (לת) חוסיין
  • 10:37
  • 12.02.13

96 חוסר הבנת הנקרא של רובכם ג
  • 11:13
  • 12.02.13

כנראה שגם לאוהבי הפילרהמונית ירדה רמת המשכל בשנים האחרונות.
אתם לא מבינים בכלל מה נרשם בכתבה.....
הבעיה לא בבודקים הבטחוניים, הבעיה בכך שטם וונצואלה אין יחסים דיפולומטים וצריכה להיות וויזה שכהה"נ אף אחד לא ארגן.
ואח"כ ישנה בעיה להיכנס לארץ, שימו לב לתגובה של המלווה הישראלי אפשר להבין מהתגובה השקטה שלו שהם אלה שעשו את הטעות.
אז לכל החכמים תקראו טוב בין השורות
בודק בטחוני)

  •   לבודק הבטחוני לייזר
    • 12:23
    • 12.02.13

    מספר פעמים יצא לי לטוס לחו"ל עם שכנים לטיסה (יבואנים, קניינים, אירופאיים) שעברו חווית בדיקה ונשבעו שהם לא חוזרים לישראל. הם מבינים את נחיצות הבדיקה, אבל לא את ההתנהגות הגסה והוולגרית של הבודקים, עם אפס אחוז נימוס, והמילה "פליז" לא נמצאת באוצר המלים שלהם

97 אחד מגדולי המנצחים בעולם כיום! וכמה פישרים משרותי הבטחון תופסים עליו תחת. פשוט לא ייאמן...  (לת) מוזיקאי
  • 12:32
  • 12.02.13

98 אדיוט מי שבא לכאן- אל תבוא לכאן לעולם דוד
  • 20:57
  • 12.02.13

סע לארה"ב, סע לגרמניה או לאיטליה. אל תבוא למדינת המשטרה המזוויעה כאן. גם אותי עוצרים על הזמן בגלל שאני מזרחי.

99 צריך לתלות בנתב"ג שלט:ישראל טהורה. לאס זטאס
  • 02:32
  • 13.02.13

תודה לשב"כ שמנעו עוד פיגוע נורא בלב המדינה.

100 אני מקווה מאוד שדודמל יחרים את ישראל. אני מקווה מאוד שאחרים - לאו דווקא "מפורסמים" - יעשו כמוהו. הגיע הזמן שמדינת ישראל תדע שיש מחיר להתנהגותה כמדינת שב"כ בולשביקית. מ' אלעד
  • 08:17
  • 13.02.13

אני מקווה מאוד שדודמל יחרים את ישראל. אני מקווה מאוד שאחרים - לאו דווקא "מפורסמים" - יעשו כמוהו. הגיע הזמן שמדינת ישראל תדע שיש מחיר להתנהגותה כמדינת שב"כ בולשביקית.

101 מעניין מאוד איזה גוף ערך לו תחקיר ביטחוני. אחד שמכיר קצת
  • 18:23
  • 30.05.13

אנשים שאין להם מושג ישר מאשימים את הסלקטורים של נתב"ג בתחקור ביטחוני, בהצקה וכו.
על פניו מדובר כאן במקרה שממש לא נשמע קשור אליהם.
נשמע כאילו הוא נתקל בתשאול של ההגירה\משרד הפנים\משטרה\שב"כ
ולא תשאול של סלקטורים.
כולכם רצים לכתוב כאן תגובות ערסיות כנגד הסלקטורים
אבל ברוב המקרים, במיוחד במקרים שכאלו בכלל לא מדובר בהם.
לסלקטורים אין כמעט מגע עם נוסעים הנכנסים לארץ, זה הרבה יותר באחריות המשטרה ומשרד הפנים.
אם היה מדובר במצב בו התחקור נעשה בעזיבה, אז היה מקום לבדוק זאת.
כאחד שעבד שם כמה שנים, מכיר את המערכת ואת הנהלים
אני ממש לא רואה סיבה למה סלקטור יתעכב על אדם כזה.

פרוייקטים מיוחדים