טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הפרויקט הקאמרי הישראלי

המלחין שהצליח לשמור על מעט אופטימיות במחנה עבודה בגרמניה

אוליבייה מסייאן כתב את "הרביעייה לאחרית הימים" כאסיר במחנה עבודה. טיבי צייגר, המנהל האמנותי של הפרויקט הישראלי הקאמרי שינגן אותה השבוע, מדבר על הייחוד שלה

אריה ורדי. שפה פשוטה

"אני לא עובד אף פעם. רק מבלה"

"כדי לקרב מוזיקה קלאסית לציבור הרחב לא צריך לרדד אותה ולא לעטוף אותה בסיפורים", אומר אריה ורדי. בראיון עמו מספר חתן פרס ישראל למוזיקה מה דעתו על תחרויות ומה הוא חושב על יצירות מהמאה ה-20

רנה ג'ייקובס

"יוהנס פסיון": המוזיקה חשובה יותר מהוויכוח מי צלב את ישו

מרוב עיסוק בכוונות של באך ובמשמעויות התיאולוגיות, משהו בביצוע הזה לא מצליח להלהיב. לקראת חג הפסחא, מוטב להניח את הוויכוחים בצד ולהקשיב לביצועים המרשימים יותר של "יוהנס פסיון"