טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

רב־קוליות מרוממת

המיסה בסי־מינור של באך זוכה לביצוע כובש לב ומרטיט

תגובות

מה הכי חשוב בהערכת ביצוע יצירה של באך? לדעתי לפחות, מידת ההצלחה להבליט את הפוליפוניה, את הרב־קוליות, היא החשובה. מבחינה זו, הקונצרט שבו נשמעה המיסה הגדולה של באך, שלשום בתל אביב, היה אירוע מרומם. התודה מגיעה קודם כל למנצח אבנר בירון ולמקהלת "האנסמבל הקולי הישראלי" בהדרכת יובל בן־עוזר. הקטעים הפוגאליים בפרקי המקהלה הצטלצלו ברורים, גם מבחינת הבלטת המהלכים בקולות השונים, גם מבחינת הזמרה המקצועית האתלטית של מהלכים מאתגרים — בעיקר זה היה כך בפרקי המקהלה בחלק השני של היצירה, לאחר ההפסקה. "מאסה...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות