טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

קצרי רוח

הורדת כיכר דיזנגוף: העתיד נראה מפויח

המהלך התל אביבי של הורדת כיכר דיזנגוף הוא נקודתי, וחלקי ביותר: לאחר סיום העבודות תחזור תנועת כלי הרכב לסדרה. במקום זאת יש להחזיר את מרכז העיר להולכי הרגל

תגובות
הריסת כיכר דיזנגוף, הבוקר
מוטי מילרוד

בערים רבות באירופה הצטמצמו בשנים האחרונות האזורים הפתוחים לתנועת כלי רכב מסיבות סביבתיות, חברתיות וכלכליות. רק בשבוע שעבר הכריזה ראש עיריית מדריד, מנואלה כרמנה, על סגירת השדרה הסואנת ביותר בעיר, גראן ויה, לרכבים פרטיים עד 2019. כרמנה אמרה שבעלי עסקים סיפרו לה כי כשהכביש סגור לתנועה המחזור העסקי גדל ב–15%. גם ראש עיריית פריז, אן הידלגו, פתחה בקמפיין לצמצום זיהום האוויר בעיר. השבוע פורסם כי היא מקדמת תוכנית שבמסגרתה יצומצם מספר הרכבים בעיר בחצי. להבדיל, עיריית תל אביב הודיעה אתמול (שני) על...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות