טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

האם בקשת ממשיכים למכור אייטמים בתוכניות הבוקר?

הזכייניות טוענות כי תופעת מכירת האייטמים נעלמה מהמסך, אבל שיחות מוקלטות שהגיעו ל”הארץ” מציגות תמונה שונה. האם המומחים המופיעים בתוכניות האירוח נבחרו בזכות מומחיותם או בזכות הכסף ששילמו?

תגובות

מעטות עבירות השידור שיכולה לעשות אחת מזכייניות הטלוויזיה המסחרית (זכייניות ערוץ 2 רשת וקשת, וזכיינית ערוץ 10) החמורות כמכירת אייטמים. כאשר אדם יושב בסלון ביתו וצופה בתוכנית טלוויזיה, גורסים חוקי הרשות השנייה, יורדות המגננות. אייטם בתוכנית מתקבל כאמת, ללא המסננים המופעלים באופן טבעי כשמדובר בפרסומת. אדם המוצג כמומחה נשמע על ידי הצופה ככזה, באופן שונה לגמרי מההתייחסות לג. יפית, למשל. מהסיבה הזאת, הפעילה הרשות השנייה שריר כאשר מצאה עדויות למכירת אייטמים. קנסות גבוהים, נטילת דקות פרסום...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות