טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

שוק הטלוויזיה המתרחב משפיע גם על פסטיבל "מיפקום" בקאן

בפסטיבל "מיפקום" ה-32 ניכר כי הסדרות האמריקאיות כבר לא שולטות בכיפה ותוכניות ריאליטי ושעשועונים נדחקו לפינה. בין השאר דיברו בפסטיבל על התמודדות התעשייה היפנית עם הזדקנות האוכלוסייה

תגובות
פסטיבל "מיפקום" בקאן. השנה התמקד הפסטיבל בתעשייה ביפן
ERIC GAILLARD/רויטרס

"בעבר לא יכולת לגרום לאמריקאים לגשת לדוכן שלך. עכשיו הם פתוחים לזה הרבה יותר", אמרה ל"הוליווד ריפורטר" רולה באואר, מנהלת "סטודיו קאנאל", מאולפני ההפקה וההפצה הגדולים באירופה. היא התייחסה לפסטיבל "מיפקום" ה–32 שיינעל מחר (חמישי) בקאן שבצרפת ומשך אליו את בכירי תעשיית הטלוויזיה בעולם. בעוד שבעבר הסדרות אמריקאיות שלטו בערוצים המיועדים לדוברי אנגלית, הרי שכיום יש בהם יותר ויותר סדרות שבדיות, גרמניות וטורקיות. תוכניות ריאליטי ושעשועונים נדחקו לפינה בפסטיבל היוקרתי ואת מקומם תפסו סדרות מתוסרטות....

הרשמו חינם כדי לקרוא 10 כתבות בחודש



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות