טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

"אמזון פריים" רכשה את "להיות איתה"

הדרמה שיצר אסי עזר ל"קשת" תשודר בגרסתה המקורית בכ–200 מדינות וטריטוריות

תגובות
רותם סלע ואביב אלוש
אורטל דהן

אמזון קנתה את שתי עונותיה הראשונות של הסדרה הישראלית "להיות איתה", שתשודר בגרסתה המקורית בשירות "אמזון פריים" בכ–200 מדינות וטריטוריות. קרן שחר, מנהלת בכירה ב"קשת אינטרנשיונל", שהיתה בין המתווכים בעסקה, מסרה ל"וראייטי" כי העסקה היא המשך למכירת "פלפלים צהובים" בגרסתה הבריטית ל"אמזון פריים" וכי אמזון מהווה את "אחד מבתי התוכן היוקרתיים ביותר בעולם כיום".

הדרמה, אותה יצר אסי עזר ובה מככבים אביב אלוש ורותם סלע, מבוססת בחופשיות על האגדה "היפהפייה והיחפן" ומשודרת בימים אלה בערוץ 2. בתחילה כתב עזר את התפקיד הראשי לבר רפאלי, אך לקראת תחילת צילומי הסדרה ביטלה רפאלי את השתתפותה, דבר שאילץ את עזר לשנות את התסריט ולהתאים אותו לסלע. עונתה הראשונה זכתה לרייטינג גבוה יחסית שעמד על כ–26% בממוצע בקרב משקי הבית היהודיים, בעוד שהעונה השנייה נלאצה להסתפק בכ–21% בממוצע.

"אמזון פריים" היא אחת מפלטפורמות התוכן הדיגיטליות הבולטות בעולם ונחשבת למתחרה המרכזית של "נטפליקס". בין השאר הפיקה את הסדרות "טרנספרנט" שזכתה לשבחים רבים, "האיש במצודה הרמה" שמציגה היסטוריה חלופית לפיה ארה"ב נמצאת תחת שלטון נאצי, ו"מוצרט בג'ונגל" שעסקה בתככים ובמזימות של תזמורת יוקרתית. החל בדצמבר האחרון זמין השירות גם בישראל, תמורת דמי מנוי חודשיים.



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות