טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

לדפוק ולזרוק את הצופה

הפסקת הפרסומות היא דרכה של הטלוויזיה המסחרית לתקוע אותנו. אתמול, ב"שש עם עודד בן עמי” בערוץ 2, זה הזכיר גבר שמשבח עצמו כדי להכניס למיטה

תגובות

“האם יהודה לוי מתקרב אל הדת?”, שאל עודד בן-עמי את הצופים שלו לפני שיצא להפסקת פרסומות. התשובה (“לא”) הגיעה אחרי כמה דקות טובות – אחרי הפרומואים, אחרי הפרסומות, אחרי עוד פרומואים; אחרי אייטם של עידו סלומון על מחשב חדש של סמסונג; אחרי הודעה דרמטית של ליאון רוזנבלום על עדויות חדשות בפרשת עמנואל רוזן; אחרי טיזר של רוזנברג לאייטם בתוכנית שלו על כך ש”גל גדות עברה במשרדים של קסטרו כדי לאסוף שמלה”; אחרי דיווח בהול על חולצה חדשה שמחזיקה מאה (100!) ימים בלי מקלחת; אחרי תיעוד של חבילות בבריטניה שנופלות...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות