המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
אזור מגורים
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

צבי יחזקאלי מאשרר את הפחדים הגזעניים של הצופים

הפרק הראשון בסדרה "אללה אסלאם" של דוד דרעי וצבי יחזקאלי הציג תמונה שטחית של המוסלמים כאנשים אלימים וכפויי טובה כלפי המדינה שקיבלה אותם

לסדרה התיעודית החדשה של דוד דרעי וצבי יחזקאלי קוראים "אללה אסלאם" וכותרת המשנה היא: "בעקבות השתלטות האסלאם באירופה". צירוף המלים הזה שגוי מבחינה תחבירית, או לפחות נשמע עקום מאוד. האסלאם, או כל דבר אחר, עלול להשתלט "על" אירופה אבל לא "ב-". לא הייתי נתפס לשגיאה קטנה כזאת - כולנו מועדים מדי פעם - אם היא לא היתה מסתירה איזו אמת בסיסית שהסדרה משתדלת להסוות. הסדרה, על פי הפרק הראשון שלה, אכן מנסה להגיד לנו שהאסלאם משתלט "על אירופה" אבל הביטוי הזה עלול להישמע היסטרי או אסלאמופובי. השתלטות "באירופה" נשמע מרוכך יותר וגזעני פחות. כך ערוץ 10 יכול להזין את הבהלה מהמגיפה האיסלאמית ובמקביל להתנער ממנה. כולם מרוויחים מלבד השפה העברית.

כותרת המשנה מדברת על "השתלטות האסלאם", לא "השתלטות המוסלמים". על פיה, המוסלמים באירופה הם לא אוסף של אינדיבידואלים אלא גוש אחיד שמתפשט וכופה את עצמו. הכותרת הזאת אומרת לנו שצבי יחזקאלי לא נסע לפגוש אנשים אלא תופעה.

בפתיחת הפרק אנחנו רואים את יחזקאלי בבית עם תינוקו הקטן. הוא עובר על תמונות ישנות ועל המסך מופיעים רגעים מסעירים מהקריירה שלו - מפגש עם זכריה זביידי החמוש, יריות, שטחים, פלסטינים. יחזקאלי יושב על ערסל. הוא גדול ודובי, והגור זעיר. יחזקאלי מגונן עליו אבל לא לעוד הרבה. בשוט הבא הוא אורז מזוודה ומכניס לתוכה כאפיות, כובע צמר, כל מה שיסייע לו במשימת ההסתוות. זה נראה כמו סרט אקשן אמריקאי - מותחן או מערבון. הגיבור בבית המוגן עם התינוק הפגיע אבל הוא נאלץ לנטוש אותו כדי לצאת למשימת חייו. רק ככה הוא באמת יוכל להגן על בנו - אם הוא יעזוב את הקן החם וייצא לשטח, להשמיד את האיום. בשעות האחרונות שלו בבית הוא רואה פלאשבקים ממבצעים קודמים ויש להם משמעות ברורה - הוא מכיר את המוסלמים, הוא כבר סיכן את עצמו בעבר, עכשיו הזמן להעמיד את עצמו שוב תחת אש. זה הדו-קרב של הסצינה האחרונה בסרט האקשן - צבי מול האיסלאם המשתלט "באירופה". למען עתיד בנו.

הסצנה הזאת, היפה בפני עצמה, נותנת תחושה שיש פה גיבור מול נבל ולא עיתונאי שבא לבחון תופעה. הביקור של יחזקאלי ודרעי בשוודיה ובצרפת הציג את המוסלמים כאנשים אלימים, קנאים, נכלוליים, תאבי שליטה וכפויי טובה כלפי המדינה שקיבלה אותם. כשיחזקאלי מדבר על "תסריט האימים של אירופאים רבים", הוא מתכוון גם לישראלים רבים שבוודאי ייהנו לצפות בסדרה ולהרגיש שהם צדקו כל הזמן. דווקא יחזקאלי, שנוהג להביא את הזווית הערבית באופן מקיף ולא רק כפולקלור או כ"דע את האויב", הגיש אתמול פרק שמאשרר את הפחדים הגזעניים של רבים מצופיו. נקווה שההמשך ייתן תמונה מורכבת יותר.

"אללה אסלאם", ערוץ 10, 21:00




הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 עשית לי כאב ראש בשתי הפסקאות הראשונות או שמא זה לא "ב" אלא "ל" או אולי "מ" זקוקה לאקמול
  • 08:15
  • 06.09.12

יאלללה
כמה אפשר לטחון על שתי מילים הרעיון בכל מקרה מובן. וגם ההמשך הוא טחינה מיותרת של מילים ונבירה בכלום.

  •   מזכיר לי את ההבדל בין "נסיגה מהגולן" ל"נסיגה בגולן"  (לת) אני פה
    • 15:23
    • 06.09.12

  •   אין שום בעיה תחבירית tnhr
    • 16:08
    • 06.09.12

    פשוט אין- ההשתלטות היא באירופה. מה הבעיה?

  •   דווקא יש לומר ב... ולא על... כפי שנאמר, הרעש גבר והשתלט בכיתה, או, מגיפת הביקורת הצינית והלא תבונית, השתלטה בטורים של מורן שריר. מורן רענן/י את העברית שלך ויפה שעה אחת קודם.  (לת) עובדה.
    • 17:03
    • 06.09.12

  •   וגם נותן למורן הזדמנות להתנשא. כולם מרויחים.  (לת) מ1.
    • 23:16
    • 06.09.12

  •   דברי המאמר ישפטו כאשר מרד האביב האסלאמי יכה באירופה בעוצמה אבי
    • 06:42
    • 07.09.12

    "ב"ארופה, "על" אירופה, תכלס יש כאן כיבוש דתי/תרבותי של אירופה הנוצרית.
    יש גם לזכור שבאירופה הכנסיות מתרוקנות ממאמינים והאסלם מוצא דרך אל צעירים רבים מדתות אחרות. כך או כך, שילוב של הגירה, ניצול מערכות התמיכה הממשלתיות, שיעור מתאסלמים שעולה משנה לשנה, הופך את אירופה למשהו אחר לגמרי.
    מורן חושב שהתוכנית מהללת את היוצר והמגיש, יכול להיות שכן.
    מורן שריר חושב שיש כאן ליבוי מיותר של פחדים של הצופים מהתפשטות האיסלאם, אולי. .כל זה לא משנה כהוא זה את את ההסטוריה החדשה המתהווה באירופה. תפחד או לא, אירופה הופכת למוסלמית וכשיגיע הרגע הנכון, האביב המוסלמי יכה באירופה בעוצמה ורגע זה הולך וקרב בצעדי ענק.

  •   מילת היחס המוצרכת של הפועל "השתלט" היא "על". זה אומר שהיא חייבת לבוא אחריו, ואז מושא- על מה השתלט?. אפשר להוסיף אחר כך את מילת היחס "ב..." לתיאור מקום או זמן אבל לא חובה.  (לת) מורה לעברית
    • 10:40
    • 09.09.12

  •   הכתבה היתה בכלל על משהו אחר אבל אתה ישר חשבת על ה.. של מורן נכון? לא אם אתה רוצה תגיד "על " צריך משהו כדי לששתלט עליו למשל על בורות
    • 06:13
    • 18.09.12

    על מי אתה מנסה לעשות רושם
    במה עוסקת הכתבה, על מי היא מדברת

  •   לא הבנתי.  (לת) כמו בשיעורי העברית
    • 12:58
    • 20.09.12

02 ניתוח מעניין מאוד (גם אם חשוד כמוטה מהצד השני...)  (לת) אנא
  • 08:26
  • 06.09.12

  •   זה לא צבי יחזקאלי אומר !!! האירופאים אומרים !!! מנהיגים באירופה אומרים !!! אנשים ברחוב אומרים !!! הנה קישור לסרטון בו משטרת אוסלו מודה בכך : http://www.youtube.com/watch?v=u6k9P7L3tYk רק "הארץ" בת יענה
    • 11:01
    • 06.09.12

    http://www.youtube.com/watch?v=u6k9P7L3tYk

  •   אכן המצב קשה באוסלו, והאונס הגדול ביותר זה אונס האוסלו שנעשה בנו  (לת) שיאכלו קצת מהדייסה שבישלו
    • 15:46
    • 06.09.12

  •   האיסלם בארופה הוא העונש על רצח שישה מיליון יהודים שלא ביקשו להשתלט על ארופה,לא ביקשו להמיר את דתם של האוכלוסיה ולא התפוצצו ברחובות לונדון או מדריד  (לת) רוני
    • 22:12
    • 06.09.12

  •   אה, חשבתי שהנכבה זה העונש על השישה מיליון  (לת) ירושלמי
    • 08:54
    • 10.09.12

  •   הגיב הנו מזרח ירושלמי  (לת) תיקון קטן
    • 08:30
    • 12.09.12

03 מורן שריר באה עם דיעה קדומה על הסידרה, כבר כשקראה את השם שלה. לאחר מכן היא רק מחזקת את הדיעה שגיבשה על הסידרה לפני שראתה אותה. רועי
  • 08:27
  • 06.09.12

לגופו של עניין, היה פרק מרתק אם כי (אודה גם אני על האמת) חד צדדי משהו. האם אין באירופה מוסלמים שאכן השתלבו בחברה המקומית?
מצד שני, הגיטאות בערי אירופה אכן קיימים ומגדלים דור שני ושלישי לרגשות קיפוח וניכור. נותר לנו רק להתפלא על המדיניות ההומנית של מדינות כמו שוודיה, דנמרק, שוויץ וכו', שבמו ידיהם ההומניות הכניסו לביתם את הצרה הזאת. צרפת זה כבר סיפור אחר, עם כיבוש אלג'ריה בזמנו והגירה ללא פיקוח מהשטח הכבוש. בקרוב אצלנו, אם לא נציב גבול ברור...
הכי מטלטל היה לראות את האמא העירקית, ששוודיה עשתה לה טובה ענקית והסכימה לקלוט אותה כפליטה, מתנכרת וטוענת נגד המדינה שנתנה לה חיים נורמליים. יש כאן אלמנט של כפיות טובה. אחרי זה אתה חושב לעצמך שכור היתוך כבר לא יהיה כאן.

  •   רועי - מי שמעביר ביקורת המבוססת על ג'נדר לא ראוי להתיחסות. בתכלס, הוכחת שאתה שובניסט וקסנופוב.  (לת) מורן בפעם המי יודע כמה הוא גבר!
    • 10:36
    • 06.09.12

  •   מורן שריר הוא בחור.  (לת) נעמה
    • 10:38
    • 06.09.12

  •   וזה שמורן זה בחור משנה במשהו את הביקורת על כתבתו השיטחית והסטריאוטיפית?  (לת) הה
    • 11:50
    • 06.09.12

  •   כולנו באים עם אג'נדה ודעות קדומות, אתה לא חף מזה  (לת) הסדרה שטוחה וסלקטיבית
    • 13:56
    • 06.09.12

  •   יש אסלאם מתון אורי
    • 09:22
    • 09.09.12

    הוא אפילו הרוב. אבל יש לי רושם שהוא יותר מדי דומם.
    חייתי באנגליה כמה שנים, וזכורה לי כתבה על אחד הגופים האסלאמיים-מיליטנטיים באחת הערים הגדולות שם. המנהיגים המוסלמים המתונים יצאו כנגד אותו ארגון, ואף קראו למשטרת אנגליה לעצור את מנהיגיו. דא עקא, שכל אותם "מנהיגים" התראיינו בעילום-שם. כלומר, הם מצפים מהמשטרה לעשות את כל העבודה עבורם, ולמרות שהם מכנים עצמם מנהיגי קהילה אינם מוכנים לצאת נגד ארגוני הקיצונים בצורה *ישירה* בעצמם. לא ברור אם הם חוששים באמת לחייהם -- או רק חוששים למעמדם כ"מנהיגים".

  •   אין איסלם מתון. יש ערבים חילוניים. איסלאם זו דת. והדת הזו מעידה - על עצמה- שהיא אינה מתונה. להפיך! עיקרי הדת הם החרב והשמד.  (לת) קרא את הקוראן. סורה מס' 9. תבין!
    • 14:17
    • 09.09.12

  •   שפוך חמתך על הגויים!  (לת) סורה מס' 9
    • 20:50
    • 09.09.12

  •   מבקשים שהאל ישפוך חמתו, לא הולכים עם חרב לשפוך דמים של כופרים  (לת) שלמה
    • 13:56
    • 11.09.12

  •   למה באה כשקראה,מחזקת וכו'  (לת) חיים
    • 14:41
    • 20.09.12

  •   והציווי לחסל את 7 עמי כנען בעת כיבוש הארץ, כולל הילדים ובעלי החיים? היהדות לא יותר מתונה. פשוט שנות גלות רבות "אילצו" את ההנהגה לסגת מהטקסטים המליטריסטיים, כלומר עד להקמת מדינת ישראל...  (לת) שלי
    • 18:05
    • 20.09.12

04 יש משהו אחר שעצוב בסדרה יואב
  • 08:30
  • 06.09.12

והיא שיחזקאלי בעצמו הוא חלק מתופעת הדת שנגדה כביכול הוא מנסה להטיף. הוא עצמו חוזר בתשובה או "מתחזק". אשתו עוטה על עצמה מלבושי דת. הוא מגדל זקן. ואני מתחיל לחשוב לעצמי שהוא בעצם לא רק שלא רחוק ממושאי הסיקור שלו אלא שעם השנים הוא יהיה דומה להם יותר ויותר. אז מה ההבדל בין דתי פנטי למוסלמי פנטי? כלום. אולי בשביל זה יחזקאלי יודע יותר מכל אחד אחר מי עומד מולו. אבל המעניין הוא שלא מדובר בחילוני שמסקר עולם דתי פנטי מוסלמי אלא באחד "משלהם". יחזקאלי הוא חלק מאותה התופעה שנגדה הוא כביכול יוצא או עליה הוא בא להזהיר.

  •   ליואב המגובב - מה זה קשור ??  (לת) דרור
    • 15:15
    • 06.09.12

  •   תנוח יחזקאלי לא חלק ולא דומה למוסלמים ! עמית
    • 16:35
    • 06.09.12

    סה"כ יהודי שחוזר בתשובה , הוא עוד לא חרדי הוא עובד עשה צבא והכל ואתה בא להכפיש אותו ולהגיד שהוא פרזיט ? תנוח , אם אתה לא יכול להסתכל מעבר לדמיון הפיזי שאמנם יש אבל במהות הוא שונה מכל מוסלמי אז הבעיה היא אצלך ידיד לא אצלו , ממתי יהודי שחוזר בתשובה זה קללה ? ממתי יהודי עם זקן דומה למוסלמי ? יא דביל ! אתה תוקף אדם על דתיותו בדיוק כמו שאמנון לוי תקף את רני רהב על משמניו , תסתכל בקנקן יא טמבל !

  •   יואב, אתה מתבלבל וכותב שטויות.  (לת) קשקוש בלאבוש
    • 17:07
    • 06.09.12

  •   איך אתה יכול להשוות בכלל  (לת) י
    • 21:31
    • 06.09.12

  •   מה ההבדל  (לת) תוהה
    • 06:43
    • 07.09.12

  •   יואב, אמת דיברת. יחזקאלי עצמו נגוע בתופעה המחרידה ציפי
    • 07:22
    • 07.09.12

    (על כל המשמעויות של המילה) ואכן אני מצפה שמישהו יחקור גם תופעה זו לסדרת כתבות.

  •   לא הבנת כלום יהויכין
    • 07:32
    • 07.09.12

    תהיה דתי תהיה מודט זה לא משנה הם לא עובדים לא לומדים לא מתערים,המנטליות ה"אתמולית"דבקה בהם
    היהודים בברוקלין עם כל הסגירות שלהם,מתפקדים עובדים לומדים והחשוב מכל אוהבים את החיים ולא חולמים להיות שאהידים !

  •   שיפוט תבונה
    • 08:32
    • 07.09.12

    יואב.אכן צבי יחזקלי מתחזק,אבל זה לא אומר שהוא איבד את צלילותו,השופטנות שלך,הופחת את דעותך לצרות,זה שהוא דתי זה לא אומר שהידע והניסיון שלו נעלמו.לפי דעותך בעוד שנה הוא יתחיל להסתובב אם סכינים בסימטאות ירושלים ואולי הוא יפגע בלי להבין בין יהודים לערבים הרי כול הדתיים אותו הדבר.

  •   יחזקאלי לא מתחזק אלא נחלש  (לת) רחל
    • 15:13
    • 07.09.12

  •   ליואב: ושכחת לכתוב שהוא גם פרענק. כלומר הוא קרוב אליהם מעוד בחינות  (לת) ג. זען
    • 12:41
    • 09.09.12

  •   תגובה מעולה! לעמית
    • 12:44
    • 09.09.12

    בכלל, איך אפשר להשוות פאנאט דתי מוסלמי (שמעצם הגדרתו הוא חולה רוח שמסוכן לאנושות ויש לירות בו כבכלב שוטה) לפאנאט דתי יהודי שהוא קדוש שמצא את האמת?

    חוץ מזה, מאיפה הוצאת את ה"פרזיט"? המגיב יואב לא הזכיר מילה זו. אולי על ראש האתה יודע מי בוער האתה יודע מה?

  •   יהודי ניכר בהליכותיו התנהגותו ומלבושו, ההבדל ההלכתי הדק מול דינא דמלכותא דינא מול דאר אל חרב...
    • 15:16
    • 12.09.12

    מי שרוצה לפתח את הידע שיבדוק את ההגדרות של דאר אל-חרב; דאר אל-כופר. דאר אל-הודנה; דאר אל-עהד; דאר א-דעווה;

    *ימאני

  •   תגובה ליואב !צבי יחזקאלי חוזר בתשובה ! אביעד דרורי
    • 14:57
    • 13.09.12

    יוואב אתה לא הבנת את צבי יחזקאלי נכון .לא הייתה לו כוונה לפגוע בך או חלילה בדתך .צר לי שאתה מאוד פגוע .אז תרשה לי לידע אותך .אנחנו היהודים חוגגים חג ראש השנה בשבוע הבא ובחג הזה אנחנו מבקשים סליחה מכל בן -אדם עד יום כיפור .אז תרשה לי לבקש ממך ומכל אחיי המוסלמים סליחה .

  •   מסכימה איתך.  (לת) רחלי
    • 10:52
    • 17.09.12

  •   רק שיהודים חוזים בתשובה רק מציקים ומעצבנים לאללה אבל לא רוצחים אחרים ולא מאסלמים אף אחד בכוח שרון
    • 23:32
    • 19.09.12

    אז גם אם הם עולים לנו על העצבים הם לא רוצחים כמו המוסלמים הפנאטים

05 לא,אותי לא מעניין האדם הפרטי,זה הכי קל לעשות סרט על איזו משפחה רונה
  • 08:31
  • 06.09.12

את זה עושים כל הסטודנטים לקולנוע.
אותי כן מעניינת התופעה,החברה ,התרבות.
ולא ,שהישראלים סתם חוששים מתרבות האיסלם והסרט בא לחזק את רגשותיהם-הלוואי שהיינו מגלים שתרבות האיסלם היא תרבות סובלנית ושוחרת הטמעות ושלום.
הסרט מתאר מצב שהוא כל כך מאיים שרובינו דווקא רוצים להתעלם ממנו.
האירופאים הפחדנים בטוח שמכניסים את הראש לחול.

06 מילים כדורבנות טל
  • 08:34
  • 06.09.12

איזה תוכנית שטחית, שמנסה לקלוע בול לטעמם של הפרימיטיבים כאן שחושבים שכל אדם מוסלמי הוא פנאט צמא דם. פשוט נורא.

  •   לא כל מוסלמי הוא פנאט צמא דם יושב על הגדר
    • 23:56
    • 06.09.12

    אבל רבים מהמוסלמים הם כאלה והם מאורגנים אסרטיבים וגדושי מוטיבציה בעוד המוסלמים המתונים מפורדים ומפוחדים .
    ולמי שמנסה להשוות את המוסלמים הקיצונים לחרדים: נא לזכור שמספר המוסלמים בעולם הוא פי 100 ממספר היהודים. האיסלם דוגל באיסלום העולם כולו. היהודי החרד בסה"כ רוצה בחזרה בתשובה של יהודים. שהאחרים רק ינוחו לו לנפשו ומקסימום שיניחו לו שלטון בלעדי בארץ ישראל. וגם שם הוא זקוק לגויים של שבת ולגויים שיעסקו בבנין ובעבודות נקיון ובעובדי מוסדות הסיעוד ובעבודות הפשוטות בחקלאות. כך שחששותיהם של המגיבים המשווים בין אלו לאלו מופרכים לחלוטין.

07 מסכימה לגמרי. מאכזב מאוד.  (לת) עידית
  • 08:34
  • 06.09.12

08 המציאות לא נוחה לעיתון הארץ, אז הופכים את מי שמתעד אותה לגזען. מאוד מקצועי.  (לת) קוקו
  • 08:36
  • 06.09.12

09 ככה זה כשחוזרים בתשובה (סליחה, "מתחזקים"...)  (לת) שפוי
  • 08:38
  • 06.09.12

10 אם יש יצור נלאח יותר מעורך דין פלילי, זהו בודאי כתבלב או איש אקדמיה המשמש סרסור אפולוגטי של האסלאם למחייתו.  (לת) פטם .
  • 08:41
  • 06.09.12

11 האמת לא נראית לך? קורנל
  • 08:44
  • 06.09.12

אם היו עושים סרט על הישראלים המכועריםבחו"ל זה היה בסדר מבחינתך.

  •   בדיוק כך, השמאלנים החביבים של 'הארץ' לא אוהבים כשמציגים את האמת על הערבים העוד יותר חביבים. "תמונה שטחית של המוסלמים כאנשים אלימים וכפויי טובה כלפי המדינה שקיבלה אותם"??? שטחית? אה, הבנתי. המוסלמים לא באמת אלימים. הם סתם אוהבים לרצוח פה ושם. בקטנה, כן?  (לת) מוחמד אבו חומוס
    • 12:34
    • 06.09.12

  •   קורנל, לפי ההגיון הנ"ל - צפית בסדרה ? אז אתה גזען. נסה לשאול את מורן על מתנחלים ותראה מה זה גזענות.  (לת) יוסי
    • 15:39
    • 06.09.12

12 אני קבלתי תמונה שונה של יש ויש (והוא גם סוגר את הפרק עם ערבי "טוב") מה שכן- באמת צדקנו כל הזמן!  (לת) ג'ק
  • 08:46
  • 06.09.12

13 שחכת לציין שהביקרות הזאת נכתבה מבלי לנתק לרגע את ראשך מתוך דן
  • 08:46
  • 06.09.12

החול.

14 הביקורת הזאת כושלת בדיוק במה שהיא מייחסת ליחזקאלי -- ובכל מקרה, זה מבט מאוד מצומצם על סדרת איכות קורא שמאלני ותיק של הארץ
  • 08:47
  • 06.09.12

הביקורת מייחסת ליחזקאלי דעה קדומה, אך כל שנאמר בביקורת הוא מה שניתן להציג כדעה הקדומה ההפוכה. למעשה יחזקאלי ודרעי מראים מגוון של מוסלמים, כאלה שמשתלבים וכאלה שלא, והם גם נמנעים מלקבוע מסמרות: הם רק מעבירים לצופה את שהם ראו. הביקורת גם מתעלמת מההישג העיתונאי המשמעותי, בכך שיחזקאלי חשף התפתחות חשובה שעשויות להיות לה השלכות גם עלינו, שלא הוצגה עד כה באופן ישיר מטעמים מובנים.

  •   זה על פני השטח, אבל תגרד (אפילו טיפה) ותחשוב על מה שראית (שוב לא יותר מדי) אז תבין שרוב מי שראית לא משתלב ולא רוצה כ"כ להשתלב  (לת) אתי
    • 10:22
    • 06.09.12

  •   אתי, זו המציאות דנית
    • 13:05
    • 06.09.12

    רוב המהגרים באירופה כיום, לא רוצים ולא מנסים להשתלב, ומכאן מתחילות הבעיות. יש תרבות שוליים שהולכת וגדלה, ולא מתאימה את עצמה לסביבה המארחת. אז בסדרה קראו לה "איסלאם"..

  •   צחי יחזקאלי Anna
    • 17:08
    • 06.09.12

    הבקשר לסרטו של צחי יחזקאלי. הכל אמיתי..........מאחת שגרה בשבדייה.......ורואה מקרוב מה שקורה כאן.

15 נכון שאתה מייצג אג'נדה אבל סע לאירופה[אני בטוח שהיית] ותראה את התופעה בעינייך. דבר עם מקומיים מבלי שתאמר שאתה ישראלי ותשמע את האמת-די זהה למראה שהעמיד צבי יחזקאלי  (לת) שמואל
  • 08:49
  • 06.09.12

16 מה קרה, למורן שריר קשה לקבל שהאיסלם היא דת אלימה וקיצונית? אני
  • 08:52
  • 06.09.12

רוב המוסלמים הם אלימים וקיצונים, רצח על כבוד המשפחה, רצח בין חמולות, רצח בין עדות ,טרור מתאבדים וכו'. לא היינו צריכים את כתבתו של יחזקאלי כדי לדעת שהמוסלמים באירופה אלימים ובריונים שמנצלים את סובלנותם של האירופאים. ידוע לכל, שכל דבר שהם רוצים להשיג נעשה בדרך אלימה ובריונית.

17 "השתלטות על אירופה" משמעה שהאסלאם השתלט על כלל אירופה. "השתלטות באירופה" משמעה כי האסלאם השתלט על חלקים מסוימים בתוך אירופה. כוונתם של יוצרי התכנית היא למשמעות השניה, ולכן אין כל טעות תחבירית. מה שכן יש כאן זו ביקורת יהירה ולא מאד חכמה.  (לת) לשונאי צעצוע
  • 08:59
  • 06.09.12

18 ביקורת מ ע ו ל ה! כל מילה בסלע. תקשורת עלק  (לת) דנה
  • 08:59
  • 06.09.12

19 ביקורת שיטחית, מגמתית שמתמקדת בדקה וחצי הראשונות של הפרק צופה
  • 09:05
  • 06.09.12

דווקא פרק זה הציג תמונת מצב מאוזנת – של תרבות גטאות שנוצרת על ידי מהגרים ופליטים שגורשו או נמלטו. ההתבטאויות הגזעניות והמגמתיות של האירופאים מובאים גם כן כדי להראות את הניגוד בין שני הצדדים.
כאשר מדובר על שכונות/ ערים שלמות אשר מהוות גטו לאלפי פליטים מכ 40 מדינות מוסלמיות אשר מה שמאחד בינהם זה איסלאם - זו אכן תופעה של גוש ולא אינדיבידואלים ולמרות זאת רואים בברור את מומחה הטרור שממש לא נגד האיסלאם, האמא העיראקית שמנסה לחנך את בניה ומייצגת שפיות - הפרק נגמר בנער שממש רוצה לצאת מהגטו ולא להתחבר לכל הרוע - אם זה לא אינדיבידואליזם אז מה כן ?
לפי דעתי פשוט לא ראית את הפרק בכלל מלבד 5 הדקות הראשונות !

20 "המוסלמים אנשים אלימים, קנאים, נכלוליים, תאבי שליטה וכפויי טובה"- אז מה עוד חדש? מציק לפורמט זה שמישהו שם מראה ענקית לפניו כאומר: מה צפוי לנו אם לא נתעשת  (לת) מנחם
  • 09:07
  • 06.09.12

21 האסלם משתלט על אירופה? התשובה-כן...בלי גזענות ובלי לפחד-צריך לומר את האמת... אני
  • 09:10
  • 06.09.12

הביקורת לא עניינית-

22 תיאור מדויק של המצב באירופה.חייתי שם נחשון
  • 09:13
  • 06.09.12

הראשון שהעלה את סיפור גיטאות המהגרים שהשמשטרה לא מעזה להכנס אליהם (ביחוד מוסלמים ) הבמאי קסוביץ, סרט :השנאה
לא אנסה להוסיף מחקרים והוכחות מפני שכנראה אתה לא קורא אפילו חדשות יומיומיות מעודכנות מרחבי העולם

23 גם אני חשתי כמו המבקר צביה ר.
  • 09:14
  • 06.09.12

מדובר בגלי הגירה ובתופעות לווי מוכרות כמו מושבות עוני או "גטאות" כלשונו של יחזקאלי, שהפשיעה והעוינות פורחות בהם. היחס המבזה כלפי המהגרים מצד התושבים הוותיקים מוכר גם בארץ, יחד עם כל התופעות הידועות של עוני ומצוקה ופניה לפשיעה ואלימות. מדובר בקסנופוביה שמשתמשת במונחים גזעניים בוטים וכשגזענות כזאת פונה למלחמות דת, כשמדברים לא באנשים אלא ב"אסלאם" מול "יהדות" או "נצרות", וב"ערביות" מול "מערביות" – הסכנה גדולה ביותר. ציפיתי להרבה מיחזקאלי (לשיחה עם סוציולוגים והיסטוריונים, למשל, ולניתוח שיחשוף את מקורות הגזענות – לא לסיפורי רמבו ב"קיני מחבלים"). בינתיים, האכזבה גדולה.

  •   לא נותנת לעובדות לבלבל אותך.כבר יודעת את האמת מבלי לחקור ובקר באירופה.תלמדי כלל ברזל:"תחושה אי אפשר להעביר דרך טלויזיה,כדי להבין צריך לצאת לשטח וזה מה שהוא עשה"  (לת) אחד העם
    • 21:02
    • 06.09.12

  •   צריך רק עיניים, לא סוציולוגים ולא היסטוריונים קפקא טאמורה
    • 21:51
    • 06.09.12

    ערב טוב צביה,
    אילו סוציולוגים את רוצה שיינתחו? כאלו שיתמכו במה שאת חושבת מראש?
    אילו היסטוריונים את רוצה? כאלו ש"יוכיחו" שהארופאים אנטישמים?

24 עוד כתבה של עיתונאי דה-לה-שמאטע  (לת) z
  • 09:17
  • 06.09.12

25 יאללה איסלם יהויכין
  • 09:18
  • 06.09.12

מורן
גם הקדמת מבלי להמתין לפרקים הבאים,בלי שום תובנה מסר,היגד כלשהו.עם הערות של תלמידת תיכון ששעורי הבית נכפו עליה,ואינך נותנת לאמת שמגיעה חדשות לבקרים מכל מערב ארופה בעיקר ממדינות סקנדינביה,להפריע לקבעון שלך הם לא יתערו
והם אינם המהגרים מהודו ופקיסטן שכן התערו באנגליה.

26 התמונה פשוטה - האסלם הארופאי עונש על חטאי המלחמה וההשמדה  (לת) Attila the Falcon
  • 09:25
  • 06.09.12

27 לא הבנתי, "השתלטות האיסלאם באירופה" זה תקני או לא? יוסף הפקיד
  • 09:28
  • 06.09.12

אתה אומר שלא תקני אבל בעצם טוען שכן. ככה נראית גם שאר הכתבה (כתבות) שלך

  •   הפועל "השתלט" מצריך, מבחינה סמנטית, מושא הבא אחרי מילית היחס "על" מחלון
    • 11:44
    • 06.09.12

    בכותרת המשנה של הסדרה לא מופיע מושא כזה אך מופיע אלמנט לא מוצרך: תיאור מקום ("באירופה"). בבלשנות מכנים זאת - אני חושב - מבנה תחבירי עמום. מורן מציין סיבה פרגמטית למבנה העמום הזה והוא עושה זאת באופן מבריק, לדעתי. בנוגע לתקניות - זה פחות חשוב. העיקר שהדובר המצוי מבין את המשפט.

  •   במגילת אסתר נאמר: "אשר ישלטו היהודים המה בשונאיהם" (ט 1) קרברוס הכלב
    • 10:44
    • 07.09.12

    עוד נאמר שם: "לשלוט בהם". ובתהילים קיט 133 נאמר: "ואל תשלט בי כל אוון". בקהלת ח 9 נאמר: "עת אשר שלט האדם באדם".
    אם כן, לא בלבד ש הצורה "שלט ב-" היא לגיטימית, אלא שהיא הרווחת בין היקרויותיו המעטות של הפועל בתנ"ך - בין הטקסטים העבריים הקדומים ביותר.

  •   אויש, תנוח.לאותו פועל בבניינים שונים יש הצרכה שונה. למשל, אלה המקשקשים על "השתלטות האסלאם" מבלבלים את המוח. אבל אין הכרח להתבלבל בעניין מפוכח
    • 09:58
    • 08.09.12

    מעבר לכך, יש לציין שבחרת דוגמא מעניינת. איכשהו, כאשר היהודים שולטים "בשונאיהם" זה בסדר, וכאשר מוסלמים עושים את זה -- אוי ואבוי.

28 אני התרשמתי מהסדרה לטובה יעל
  • 09:31
  • 06.09.12

נחשפה פה בעיה שמאפינת מדינות הגירה: מחד התבדלות (שמאפיינת כל קבוצת מהגרים באשר היא, דוגמת הסתגרות עולי חבר-העמים בישראל) ומאידך חוסר הנכונות של האוכלוסייה הקולטת להיפתח בפני המהגרים.

האם המדינות עושות קורסים (כמו "אולפן" בישראל) ללימוד השפה? האם הן מציעות הכשרה מקצועית רלוונטית למהגרים שבארצות מוצאת היו סוחרים אך נאלצו להשאיר את הונם מאחור?

השאלה המעניינת תהיה כיצד מדינות אירופה יכולות לשלב את המהגרים בתוכן כך שהם ירצו להיטמע בהן ולא להתבדל.

  •   בצפון נורווגיה אירחו אותי אירתראיים הם מקבלים אולפן של שנתיים את יכולה לראות גם את הסדרה של HBO ליליהאמר P.C ספיקר 1984
    • 20:45
    • 06.09.12

    נראה ששיחה עם אידיוודואלים על שאיפותיהם ומאוויהם לא קורקטית דיה. אחת המגיבות היתה רוצה לראות במקום מחקר שטח Talking Heads
    ובכלל מציק למבקר שנעשתה מלאכת רגליים והושגו נתונים.

    ועל זה נאמר שיטות מחקר בסוציולוגיה.

    חבל שמר מורן לא זכה לגדול על ברכי השיטה המדעית.
    ביסוד המדע נמצאת ההתבוננות.

    מי שמחפש אוטופיות הוביל לפעמים את אחיו לאנושות למחנות.

    יכול להיות שהמוצר המוגמר מושפע מעריכה מגמתית וחיפוש אחרי סאונד בייט של מחלק הפרומואים הכל-יכולה.

    אבל אם מורן קרא את ברנרד לואיס אני צנצנת
    הוא החליט שמה שרואות עיניו ושומעות אוזניו
    לא מתרחש כל הניצבים קיבלו תסריט
    שכתב להם פינקלשטיין

    הבבא-בובה חומסקי מרשה מקסימום
    לקרוא את אדורארד סעיד
    למה לקרוא את פסוקי השטן כשאפשר
    לדבר על רציונליזם של האייטולות

    המבקר מורן נתקל בדברי כפירה ומינות בדברי משיחיו
    אם ננסה להאיר את עיני החסידים השוטים אודות גאולתם שלא תבוא סופנו יהיה מהיר ומר
    אפשר רק ללכת סביב הטיפשים ולקוות
    שלא תפגשו בכביש על החוף או בסמטה

    הליברליזם בצורתו האירופית רווי משיחי שקר
    שהביאו את אמסטרדאם וניס להיות סלאם ללא תקווה

    הסטודנטית לקלנוע הבלגית תיעדה את מחזריה הנמרצים
    והלא רצויים. גם אותה המקהלה מחרישה.

    כריסטופר היטצ'נס זצ"ל דיבר אמת
    שמלאן שנועד לרשת עמדת הנהגה
    התפקח ומצא בעומק האידאולוגיה הזו
    אנטישיות ישנה של יהודים מחורפנים
    הוא נטש את הסטאליניסטים

    במדורי התרבות שלנו
    עדיין מסורים לתורה של ד'מרקוזה
    איזה אינפנטיליות הרי לתורות האנטי
    אין שאיפה חיובית הן סתם ניהליזם

    מתי נוכל לראות קצת כנות?

29 אני דווקא ראיתי ראיונות עם אנשים ואפילו אמפתיה כלפיהם סתםאחד
  • 09:35
  • 06.09.12

מענין איך שני אנשים רואים אותו דבר וכל אחד רואה משהו אחר.
לפי זכרוני היה רק צעיר אחד, תלמיד בבית הספר המקצועי בשוודיה, שאמר שהוא רוצה להיות ג'יהאדיסט - ואמא של חבר שלו מייד הטיפה לו שהוא טועה, שהוא צריך לחשוב על העתיד שלו. הוא לא ענה ונראה נבוך ונזוף.
אפילו הצרפתי "החמוש" שמצא מקלט במכונית הצוות התגלה כחמוש בשוקר, מובטל שאמר שהמהומות לא היו על רקע איסלאם אלא הרגשה שהמשטרה רצחה שני צעירים, ושהוא רוצה להשתלב בצרפת.
בענין הפחדים הגזעניים היו כמה צרפתים יושבי בתי קפה (בדיוק כמו המוסלמים שראינו קודם...) שאמרו שהמוסלמים ברבריים, עם תרבות שונה, וצריך לזרוק את כולם. לי זה הזכיר אנטישמיות קלאסית אירופית.

  •   גם אני ראיתי התייחסות לאנושי ולא לכללי דורית
    • 08:42
    • 09.09.12

    לרגע לא הרגשתי שהתוכנית או יחזקאלי מנסים לעורר בי רגשות אנטי-ערביים או גזעניים וגם לא כאלה של פחד מהאיסלם. הרגשתי שיש שיחה בני אנשים על סיטואציה כאובה ובעייתית. וכשהבחור הצעיר אמר על בני עמו ש"הם" נצלנים, שלאן שהם מגיעים הם מחרבים, מלכלכים ופוגעים, הייתי בטוחה שכל ישראלי חושב "וואלה, גם אנחנו מדברים כך על בני עמנו כשאנחנו מסתובבים בעולם - אנחנו כל כך דומים, עם התחושה של נרדפים, עם השנאה העצמית, עם הרצון להוכיח שאנחנו בכל זאת בסדר"...

30 בארופה/על אירופה-סמנטיקה קטנונית-וכוחו של ההרגל להתעלם מהאמת צופה ערני
  • 09:37
  • 06.09.12

מדהים עד כמה הביקורת פאבלובית-די בכך שהמילה איסלם תאמר בכדי לעורר את התגובה האוטומטית של גזענות.
אגב-גם אם זה לא נשמע PC עדין לא ראינו את יונת השלום,הנאורות והסובלנות במדינות שבהן כוחות איסלמיים עלו: מצרים, מאלי, לבנון, תוניסיה...הרשימה ארוכה ....

31 כמה צחקתי ..תודה מורן נהיליסט
  • 09:40
  • 06.09.12

קומדיה-טרגדיה,

32 ביקורת עלובה בכל כך הרבה מישורים, פשוט פאתטית.  (לת) אי שם פה בסביבה
  • 09:51
  • 06.09.12

33 צחקתי כאשר שמעתי מחברים על הסדרה הזאת; זמני יקר מדי מכדי להעבירו מול המסך.  (לת) את האמת?
  • 09:52
  • 06.09.12

34 למעשה, יחזקאלי כבר מזמן מגמתי בכל דיווחיו מן העולם הערבי  (לת) אדם
  • 09:53
  • 06.09.12

35 יש תחושה של חוסר ענייניות בביקורת - לא נמצאה התייחסות לגוף הפרק, אלה לרגעים קצרים (ורעים) בתחילת הפרק - חבל כי הפרק היה מעניין ובהחלט משקף. הרי לא לחינם אירופה הופכת לימינית יותר ויותר. מקווה לקרוא ביקורות יותר חכמות וענייניות בעתיד.  (לת) רז
  • 09:56
  • 06.09.12

36 בולשיט. סליחה. הסדרה דווקא נוגעת היטב במורכבויות, ומציירת גם דמויות של מוסלמים שממש אפשר להזדהות איתם, להבין אותם ובמידה רבה אפילו להסכים איתם. זו סידרה שמציירת טרגדיה חברתית, והבעיה שלך, מבקר יקר, היא שהיא מאשררת את התחזיות הקודרות לגבי אירופה ולא שום גזענות של הצופים. לפתע, כשהאמת איננה נוחה, אז הדוקומנטריסט המתעד הוא כבר לא גיבור הירואי אלא "גיבור פעולה" שבמקום לשבח אותו, לועגים לו.  (לת) אורן
  • 10:02
  • 06.09.12

37 "השתלטות האסלאם באירופה". לגיטימי לגמרי מבחינה תחבירית. (משמעות שונה קצת מ"על אירופה"). הבא לתקן ראוי שיבדוק היטב!  (לת) יצחק
  • 10:06
  • 06.09.12

  •   "השתלטות האיסלאם באירופה" זו שגיאה תחבירית. אפשר להגיד "התפשטות האיסלאם באירופה", או "השתלטות האיסלאם על אירופה".  (לת) הפוסל במומו פוסל
    • 12:36
    • 06.09.12

  •   זו השתלטות האיסלאם על שכונות וקהילות באירופה  (לת) בלשן לעת מצוא
    • 13:51
    • 06.09.12

  •   אם האסלם משתלט על חלק ממדינות אירופה, אך לא על כולה, הביטוי הנכון הוא השתלטות באירופה.  (לת) המדייק
    • 16:01
    • 06.09.12

  •   פשוט לא. כפי שנכתב על ידי מגיב קודם, הפועל להשתלט דורש את מילת היחס על. נקודה.  (לת) ארגמן
    • 00:45
    • 07.09.12

38 מזדהה לחלוטין עם הביקורת ישראלי בחו''ל
  • 10:10
  • 06.09.12

לפני כשעה סיימתי לצפות בפרק הראשון דרך אתר האינטרנט של נענע10.
אחרי 20 דקות של צפייה הגעתי בדיוק לאותה המסקנה שהמבקר הגיעה ומסכים לחלוטין.
עשו מיחזקאלי גיבור לאומי, כזה שנלחם באוייב ועכשיו יוצא למשימת אנדרקובר של חייו...
אני רק מציע לכל אלה שחושבים שהאסלאם הוא הבעיה לחשוב שוב. לקחת בחשבון שיש פה בעיה עמוקה יותר והיא נקראת קפיטליזם, פערי מעמדות, כסף ועוני.
אצל מוסלמים עם כלכלה צומחת וחיובית אין טרור. אתם מוזמנים לבוא לדרום אמריקה, להכנס לשכונת עוני... זה בדיוק אותו הדבר.

  •   בתגובתך אתה מתעלם מהמימד הדתי שלא קיים בדרום אמריקה שם אכן קיימת פשיעה וקיים זעם שמתפרץ מפעם לפעם אבל אין באלימות הזו מימד דתי שהוא כה משמעותי בהקשר של האיסלם הרדיקלי ופעולתו באירופה  (לת) אבי נימני
    • 11:21
    • 06.09.12

  •   אה כן? המיליונרים הסעודים עשירים כקורח, ואתה רוצה להגיד לי שסעודים לא מתעסקים בטרור?  (לת) עיניים להם ולא יראו
    • 12:35
    • 06.09.12

  •   דווקא מעניין מה שאתה אומר  (לת) האמת
    • 13:04
    • 06.09.12

  •   אין ספק, מדינת הרווחה בשוודיה ודנמרק צרה מדי, אין מספיק קצבאות Friedrich Friedman
    • 14:58
    • 06.09.12

    אני תוהה, עד כמה אפשר להיות מנותק.

  •   אכן יש את המימד הדתי. אבל... ישראלי בחו''ל
    • 15:37
    • 06.09.12

    אני חושב שחייבים קודם כל לבוא, לחיות כאן, להתפרנס כאן, לגדל את הילדים כאן ואחר כך להסיק מסקנות כאלה או אחרות.
    בקשר לדת. הדת היא ללא כל ספק כלי השליטה האולטימטיבי על אוכלוסיות חלשות ועניות אבל בעיקר חלשות בלי חינוך, בלי ידע, בלי אופקים.
    השנאה שאוכלוסיות חלשות מפתחות ומטפחות כאן ושם היא זהות לחלוטין. זוהי שנאה נגד המשטר, הכלכלה, האוכלוסיות החזקות יותר. רק מה..? יש תכונה מאוד מכוערת אצל האנושות כולה (לא רק אצל המוסלמים ולא רק אצל הלא-מוסלמים) שנקראת "גזענות".
    חשבו רק מה היה קורה אם הגן הזה לא היה קיים אצלנו - גן השנאה של השונים ממנו (או כמו שאומרים עכשיו "מאיתנו").

    הפתרון המוצע: חינוך.
    ביבשת שהפשיעה היא כבר דור שלישי, רביעי ואפילו חמישי... אפשר לראות שלחבר'ה האלה פשוט אין עתיד כי הם ממשיכים לא לזכות לחינוך הולם. לדעתי, הסיבה העיקרית לכך היא שחינוך עולה כסף.

    אז הבעיה היא: כסף.

  •   שטות להגיד ש "כלכלה צומחת וחיובית אין טרור".מוחמד עטה (11\9)היה עמיד. מחבל תחתוני הנפץ היה בן של שר ניגרי ועשיר kayser soze
    • 17:12
    • 06.09.12

    כמובן שיש "עיה עמוקה יותר והיא נקראת קפיטליזם, פערי מעמדות, כסף ועוני"..
    אך אל תחבר מין שלא במינו

  •   יש להניח שאתה שמאלן קיצוני התומך גם בטרור הפלשתינאי.  (לת) דרור הנאור מרמת גן
    • 22:54
    • 06.09.12

  •   שטויות במיץ זיגפריד
    • 01:22
    • 05.10.12

    מה שאתה בעצם טוען הוא שרק לעוני ולקיפוח יש חלק במגמות אבל זה פשטני מידי משום שלמשל חבורת הטרוריסטים שביצעה את פיגוע התאומים השתייכה לשכבה עשירה ומשכילה מאוד שלמדה במערב ולא היה חסר לה דבר והם בצעו זאת מסיבה אידאולוגית דתית מובהקת

39 השגיאה פה שלך אאאא
  • 10:13
  • 06.09.12

אין שגיאה ב"השתלטות האסלאם באירופה". זה בסך הכל ציון מקום ההשתלטות ללא ציון המושא. בדיוק כמו "השתלטות בלב ים" במקום "השתלטות על ספינה בלב ים".
היה צריך להוסיף השתלטות האסלאם הקנאי (או הרדיקלי וכו') ולו כדי להשתיק קופצניים שכמוך, מורן.

40 אפילו האיסלם מודה שהוא משתלט על אירופה וזו כוונתו ... למר מורן שריר
  • 10:18
  • 06.09.12

http://www.youtube.com/watch?v=aYDfACr-y4s

41 תודה ליחזקאלי על הכתבה. האיסלאם בהשתלטות על אירופה והביקורת הזו לא משנה עובדה זו.  (לת) יוס
  • 10:19
  • 06.09.12

42 במקרה ראיתי. קשה לחזות בתת-המודע היחזקאלי. ברוריה
  • 10:19
  • 06.09.12

הפרק אתמול לא עסק ב"מוסלמים באירופה". אני דווקא ראיתי גבר מזרחי ישראלי שמחפש שורשים אבודים. כמעט טרגדיה. יוצא הגבר המזרחי לאירופה, ובמעין היפוך, במקום למצוא את המקור שאליו ניסתה מדינת ישראל הציונית להידמות (הוא לא הולך לקונצרטים בפריס או לאוניברסיטה של מאלמו) הוא מוצא את בגדד, מרוקו וקהיר. צבי לא התבלבל, ומייד מדווח לנו,הישראלים שאירופה "ממש לא בסדר". ואני שואלת- צביקה מה קרה לך? אירופה תמיד היתה לא בסדר! זה אתה שאכלת את הלוקש! ואתה, הרי לבגדד לא יכול לנסוע, לפחות תתנחם שיש עכשיו את מאלמו.

  •   ברוריה, באיזו בועה את חיה? יש לך מושג מה קורה באירופה? יחזקאלי מביאה את המציאות כפי שהים ועוד באנדרסטייטמנט, ואת עושה לו פסיכואנליזה בגרוש וחצי? יש לך בעיה עם מזרחיים או מה? מהזה השטויות האלה?
    • 19:27
    • 06.09.12


  •   האין זו גזענות הבוקעת ממקלדתך ברוריה?? טל
    • 20:31
    • 06.09.12

    'שורשים אבודים'? כאילו באמת?! לא היה לך משהו טוב יותר לכתוב??? ולמה שילך לקונצרטים ולאונברסיטה אם כתבתו באה להציג הלכה למעשה את האיסלם באירופה
    בקיצור ברוריה תגובתך מעצבנת אותי בדיוק כמו הכתבה!!!

43 יחזקאלי עושה, והפטפטנים מבקרים. ממה יתפרנסו המבקרים אם לא מהקנאה האוכלת אותם על זה שאינם עושים?  (לת) כל הכבוד ליחזקאלי
  • 10:20
  • 06.09.12

44 אסלאם זה לא גזע, על כן אין קשר לגזענות  (לת) יובל
  • 10:20
  • 06.09.12

45 זה שבחרת לפרש את זה ככה זוהי פרשנות שלך בלבד! מישהי
  • 10:21
  • 06.09.12

דווקא לדעתי, הוא ממש לא הציג עמדה, דיבר עם האמא והבן המוסלמים בשבדיה שנראו ממש אנשים טובים, לבן היה סיכוי לצאת מהמעגל הזה בשכונה הזו. זה היה לא לכאן ולא לכאן. העובדה שפירשת את זה ככה מראה כמה חשוב לך שיציגו רק את העמדה שלך. מורן, ממש עיתונות למופת.

46 כתבה מעולה. עשויה היטב. משקפת מצב אמיתי לגמרי. ומה לעשות יודעת משהו על העולם הזה
  • 10:21
  • 06.09.12

צביקה וחברו הביאו לנו לצלחת לא רק לראות או להריח אלא גם לאכול.

47 מה אתה יודע ? - בוא למרסיי ותלמד שיחזקאלי עושה להם הנחות גדולות  (לת) דווינה
  • 10:24
  • 06.09.12

48 מה עוד צריך ד
  • 10:25
  • 06.09.12

התכנית לא היתה מוטה וטול קורה מבין עיניך אתה מתכחש למציאות והיא שבעוד 20 30 שנה האיסלם יקבור את אירופה מספיק המילה ברברים שנאמרה כי הערבים המוסלמים הם ברברים(תסלח לי אתה אידיוט כמו כל השמאל בארץ וכן אני לא ימני אני נוטה יותר שמאל אבל עם עיניים פקוחות לרווחה
)

  •   הברכה שקיבל ישמעאל :ידו....כי.... היא ברכה שאנחנו בנויים להתמודד איתה לבד ולא לעבור צד ולחיות על חרבנו  (לת) ריאלי
    • 11:45
    • 06.09.12

49 המאמר הוא קלישאה פוסט קולוניאליסטית רן
  • 10:25
  • 06.09.12

עוד המצאה של מציאות בדיונית שבו האסלאם הוא טוב ומקופח

50 אויש, תמשיך בסמנטיות קטנונית ותמצא עצמך בפח-אשפה בוער מתגלגל במדרון כמו כל השוודים שפתחו ביתם וארצם ללא גבול והיום אינם חופשיים בארצם  (לת) קלנסי
  • 10:26
  • 06.09.12

51 הרבה יותר קל ונוח לכתוב ביקורת מטופשת מאשר לצאת לשטח ולהתמודד עם הנושא יוסי
  • 10:28
  • 06.09.12

כל הכבוד ליוצרי הסדרה והפרק ששודר, בהנחה (וכך אני חושב ומאמין), שהכל אותנתי ולא מפוברק. המציאות אולי אינה נעימה, אבל זו המציאות.

52 אין לך מושג מה קורה באירופה אני חיה באירופה והמצב יותר גרוע אז אנא ממך כתבה רדודה ושיטחית  (לת) מעין
  • 10:37
  • 06.09.12

  •   ולמה לך מותר לגור שם ולמוסלמים לא?  (לת) גדי
    • 13:53
    • 06.09.12

  •   זכותם של האירופאים להחליט את מי הם מכניסים מישו
    • 01:45
    • 07.09.12

    אם מלכתחילה הם היו מנהלים מדיניות הגירה כמו האמריקאים, ומכניסים למדינותיהם רק גורמים שתורמים למדינה לא היו נוצרות כאלה בעיות.

53 הביקורת לא במקום,הסידרה מראה לנו את מצבה העגום של ארופה בגלל השתלטות מהגרים-פליטים מארצות האיסלם שמטילים מורא ופחד בקרב התושבים המקומיים ,ובנוסף לא מעוניינים להשתלב בחברה הארופית אלה להשליט את דתם ותרבותם למרות ההתנגדות המקומית.ממש תעוד מצמרר של צבי יחזקאלי המצויין.  (לת) איתי ◄שמאלני מצביע מרץ.
  • 10:39
  • 06.09.12

54 להפך, קיבלתי תמונה שיש הרבה בפן האישי אצל הערבי ולא רק קולקטיבי-קיצוני  (לת) אדוה
  • 10:40
  • 06.09.12

55 זה מה שיש למבקר להעיר? מי זה הקוקו הזה?
  • 10:41
  • 06.09.12

כן תחבירי,לא תחבירי? כתבה מעולה המציפה את העיניין האיסלמי בעולם והפחד ממנו מצד השלטונות.מצבנו נראה אפילו טוב מאוד לעומתם.צביקה,המשך בעבודתך הברוכה ואל תיטוש אותה,לעולם!!

56 ביקורת שלמה על שם הסדרה ועל סצנת הפתיחה...משפט אחד על הפרק עצמו מלי
  • 10:43
  • 06.09.12

עם כותרת כזו לפחות היית מתעמקת יותר באיך זה בא לידי ביטוי במהלך הפרק

57 אללה אסלאם תמיר יגאל
  • 10:43
  • 06.09.12

למרות שהייתי מרותק לכתבה, יש משהו ולא מעט בדברים של "מורן שיר"

58 אוסף של אינדיבידואלים משה זוכמיר
  • 10:45
  • 06.09.12

זה מצחיק ... אין ביניהם שום קשר.. כולנו אינדיבידואליסטים שלא נפגשים במסגד , רק רוצים הגשמה עצמית...

  •   שמעת על המוזג תרבות ציויליזציה? יובל הררי
    • 14:31
    • 06.09.12

    אוסף של אינדיוידואלים שנשלטים על ידי מאונה אחת בליבם

59 סדרה עשויה לא רע, המציגה ראיית עולם ישראלית מגוכחת נעם
  • 10:46
  • 06.09.12

הישראלי יושב בסלון, מצקצק ושמח לאידם של "אחינו" האירופאים הלבנים שנכנסים ל"בוץ המוסלמי". מעניין שכשהאיחוד האירופי מבקר את ההתנחלויות כולם נזכרים בשואה ובמה שהיבשת ה"מתורבתת" עוללה לנו. וכשאנחנו שומעים נתונים על 7% מוסלמים בצרפת, אנו אמורים להתקף חרדה, כאילו זה איום על "הצד שלנו", בשר מבשרנו. איך זה מתיישב עם ישיבה במדינה שהינה חמישית מוסלמית? גם אצלנו יש אבטלה ופשיעה גואה, ואזורים בהם אין כל אכיפת חוק.
העובדה שאנו מזדעזעים מהאסלאם באירופה היא כי אנו מבינים ששם הם אשכרה אזרחים שווים תיאורטית, פה בכלל לא סופרים אותם. הם תופעה זמנית מבחינת רבים.

ישראלים רבים אפילו לא עוצרים לחשוב על כך שאלצנו יש נוכחות מוסלמית גבוהה בהרבה, ולתהות מדוע הוא לא "משתלט" ומבצע בנו ג'יהאד מדי יום ביומו. האמת היא שישראלים בכלל לא רואים בחמישית המוסלמית חלק מהחברה האזרחית. הם בלתי נראים עבורם.

ואז בא צביקי ה"מתחזק", מראיין נוער אלים ופושע ממוצא מוסלמי, וכמה פעילי טרור, וכולנו צריכים להשתגע מ"המצב" של אירופה. טולו קורה מבין עיניכם, צבועים גזענים. סיירו בשטחים, פגשו אנשי ימין. הקשיבו לחוטובלי, דנון ואקוניס. לפני שאנו יושבים בסלון ומשכנעים את עצמנו שכל המוסלמים בעולם הם חלק מקונספירציית השמדת-המערב, בואו נראה סרט על השתלטות הימין המשיחי והגזען בישראל. לפני שאנו מסיתים את עצמנו לדעת נגד כל מוסלמי באירופה, רובם המכריע אנשים פשוטים ולא קיצוניים, במסווה של תכנית תחקיר.

  •   תגובה מעולה! ממליצה בחום!  (לת) ליה
    • 13:26
    • 06.09.12

  •   מדוייק להפליא אמיר
    • 15:35
    • 06.09.12

    נעם יקר,
    אני מסכים עם כל מילה ומקווה שאתה מבין שתגובה כזו לא תאיר את עיני העיוורים.

    אנשים מגיבים כפי שהם מתוכנתים להגיב וגם חלק מהם ירדו לסוף דעתך, סביר שהם יבהלו מהאפשרות שהמציאות מעט מורכבת ויסוגו חזרה לגזענות המוכרת.

    כל טוב

  •   נעם, קשקשת אפולוגטית לא עניינית, ביקורת אישית מיותרת לגופו של יחזקאלי ותו לא!  (לת) ק ש ק ש ת ולא בע"מ
    • 19:35
    • 06.09.12

  •   אין בכלל מה להשוות. בישראל יש אכלוסיה איסלמית שחיה במדינה חופשית ודמוקרטית ועם כל הכבוד לדת יש השפעה לא קטנה של הדמוקרטיה דליה
    • 07:58
    • 13.09.12

    המוסלמים באירופה מגיעים ממדינות בהן שולטת הדת המנטליות חשוכה, אין שיוויון בין המינים והשלטון שולט בתכני התקשורת, כך שיש הבדל תהומי בהתייחסות של מוסלמים משם למוסלמים מכאן.

  •   אימרה סינית: מי שאומר את האמת דדון
    • 17:59
    • 20.09.12

    מוטב שיכין זוג אופנייים להימלטות

  •   יחי ההבדל הקטן מישקפופר
    • 20:33
    • 28.08.13

    חטובולי ודנון לא מנהיגים כנופיות רצחניות ולא שוללים את הזכות לחיים כמו מנהיגי המוסלמים באירופה

60 אני מציע שתעברו לגור בגליל או בנגב, ואז תראו כמה אתם אוהבים אותם. עידן, שינקיניסטן
  • 10:48
  • 06.09.12

התוכנית תיארה מציאות. אתם חיים בסרט.

61 צבי עשה עבודה טובה מאיר
  • 10:51
  • 06.09.12

מה שנראה ידוע כבר לכל אירופאי. יחזקאלי מיקד תשומת לב למה שקורה היום בכל רחבי אירופה. על כך כל הכבוד. אבל מה נראה ביתר הפרקים? האם הוא יעז לומר את האמת? האמת שזה כבר כמעט מאוחר מדי וכי באנגליה למשל המוסלמים כבר ניצחו ובעוד זמן לא ארוך תתפרץ מלחמת רחובות עקובה מדם. האנגלים יתעוררו ויפעלו כך גם השוודים הדנים ואפילו הגרמנים. הצרפתים יהיו האכזרים מכולם ורק אז תבוא ישוע לאירופה גם כלכלית וגם תרבותית.

62 הכותרת הראשית "אללה איסלאם" חסרת משמעות, ניחא היתה "יאללה איסלאם". בכול מקרה, עדויות של ילד עיראקי בן 16 עדיין לא מהוות סקירה עיתונאית אמיתית. הקוסם
  • 10:54
  • 06.09.12

קשה להאמין ש-8 מדינות בחודש אחד הותירו זמן מספק לעבודה עיתונאית אמיתית בכל מדינה ומדינה. כמה צרפתים בורגנים בבית קפה וכמה ילדים שטופי מוח לא מציגים תמונה אמיתית ומאוזנת. צבי יחזקאלי מאכזב הפעם. - לא קונה.

  •   הקוסם, באיזה סרט אתה חי?  (לת) אליסה בארץ הפלאוז
    • 19:38
    • 06.09.12

  •   משמעות שם התוכנית המסביר הלאומי
    • 23:52
    • 06.09.12

    אללה איסלם = על האיסלם

  •   מדובר במחקר איכותני-נרטיבי. הסיפורים האישיים בהחלט מציגים ציפי
    • 07:30
    • 07.09.12

    את התופעה רק שזה לא נעשה דרך מספרים יבשים אלא דרך סיפורי חיים וחשיפת מניעים, רגשות ואידיאולוגיות.
    צריך להיות אטום למציאות כדי להגיד שהדוברים אינם מייצגים תופעה אלא מדברים בשם עצמם...

63 הוא מתכוון גם לישראלים רבים שבוודאי ייהנו לצפות בסדרה ולהרגיש שהם צדקו כל הזמן  (לת) זה מה שביבי עושה כל הזמן
  • 10:57
  • 06.09.12

64 האסלם כמו המזרחיות כולה מורכבת מפרטים ומקולקטיב.הקולקטיב פרימיטיבי ובמקרה של האיסלם גם רצחני והפרט אנושי לפעמים לטובה ופעמים לרעה.התופעה מתיחסים למכנה הדומיננטי כך שאין סיכוי לומר שהאיסלם הוא דת שוחרת שלום אחוות עמים ורעות.לא כל המוסלמים טרוריסטים אבל כל הטרוריסטים מוסלמים.זו אימרה נכונה ולא קלישאית כלל וכלל.  (לת) עובדות שאין להתכחש להן.
  • 11:00
  • 06.09.12

  •   שמעתי גם על כמה לא מוסלמים הלוגיקן
    • 18:43
    • 06.09.12

    אז כנראה שהאמירה שלך לא נכונה (עובדתית), ולדעתי היא שאובה מאיזו "שנינה" ששמעת אצל אחד הרבנים.

65 זאת לא גזענות ...
  • 11:04
  • 06.09.12

זה המצב המוסלמים לא משתלבים בחברות שבהן הם חיים ויותר מכך הם מרגישים בעלי בית כלפי אלו שקלטו אותם עד שהם רוצים לנשל אותם ביהירות מביתם.ראוי לציין שיש גם הרבה מוסלמים שכן משתלבים.

66 משרד החוץ עומד לרכוש לתרגם ולהפיץ את הסדרה ברחבי העולם  (לת) חסון
  • 11:05
  • 06.09.12

67 יש נטיה צדקנית ליחס גזענות לכל אמירה והבעת עמדה לא מחמיאה כלפי דת גזע או לאום אבל מה לעשות כשהאמת אינה מחמיאה ?  (לת) בהפוכה,תפוח טוב אחד לא ישנה מהות של ארגז שלם רקוב
  • 11:07
  • 06.09.12

  •   קורלציה לא מוכיחה את דעתך הגזענית בהכרח. זוהי גזענות כאשר מתעלמים מסיבות נוספות לתוצאה ומאשימים את מוצאו של האדם בסיטואציה שבה הוא נמצא  (לת) נטע
    • 13:30
    • 06.09.12

68 לצביקה תוכנית מדהימה, מבהירה תכנים שמעתים מדברים עלהם ,שא ברכה!!!.  (לת) דוד בר דרור
  • 11:11
  • 06.09.12

69 יכולת הדחקת המציאות של השמאל מדהימה מצד אחד ומדאיגה מאוד מהצד השני  (לת) אד
  • 11:11
  • 06.09.12

70 מאמר ביקורת ירוד ועלוב ירון
  • 11:14
  • 06.09.12

התייחסות הכתבה לזוטות ולא לעיקר. נשארתי עם טעם של עוד מהפרק הראשון.

71 והיהודים שולטים בוול סטריט?!  (לת) גדי
  • 11:21
  • 06.09.12

72 אני לא חושב שהביקורת הוגנת כנסו מוחמד -נצרת
  • 11:21
  • 06.09.12

צביקה נתן לנו את המציאות היום יומית שם והיא אכן כך ההמשלות באירופה חיבות לעשות חוקים ולחזק את המשטרה יותר אני לא מבין מה זאת המדינה ששוטר לא יכול להכנס לשכונה? או מפחד מסיבה מסיומת זה בלתי נסבל הברברים מאלגריה או ממרוקו(לא ערבים) חיבים להבין איך מתנהגים במסגרת החוקים במדינות אירופה ולכבד אותם פשוט החוק במדינות האלה על הפנים באותו נושא פו בישראל אני מבקש לבדוק את האלימות במגזר הערבי בתמיכת המשטרה לדעת רוב המגזר בכך שהיא לא מתענינת למרות שהיא יודעת מי מחזיק בנשק ברשיון או לא ברשיון אבל לא עושה שום דבר מסיבות שאני ואתם יודעים מה הם אני משוכנע שאם יהיה חוק שיאסור על ערבי שיחזיק בנשק כול חברי הכנסת יצביעו נגד

  •   יחזקאלי שונא ערבים צופה
    • 21:23
    • 06.09.12

    מאז ראיתי לראשונה את יחזקאלי בערוץ 10 - ידעתי שהאיש פשוט שונא ערבים - בחירתו כפרשן "לעניני ערבים"שאינו מסביר
    לצופיו שהאיראנים או הטורקים אינם ערבים אם כי הם מוסלמים
    - היתהמוטעית לחלוטין.
    אך זו לא הטעות היחידה שנעשתה בערוץ הגוסס

73 תמיד מתלוננים על רדידות התוכניות, אבל סיפור טיפה יותר מורכב - וכנראה שהמבקר הנכבד פשוט לא הבין  (לת) אא
  • 11:25
  • 06.09.12

74 צבי יחזקאלי Aleph
  • 11:31
  • 06.09.12

צבי, עבודה טובה מאוד. אני מצדיע לך על אומץ הלב להכנס לגוב האריות,
לא מעים, אבל זה מה יש.

75 היד שלו תהיה בכל ויד כל דבר תתעסק איתו....מישהו גדול מצבי יחזקאלי אמר את זה. אנחנו יכולים להתמודד עם הברכה ולא לפחד ממנה  (לת) ריאלי
  • 11:32
  • 06.09.12

76 פחדים גזעניים .. GREEN
  • 11:35
  • 06.09.12

"..דווקא יחזקאלי, שנוהג להביא את הזווית הערבית באופן מקיף ולא רק כפולקלור או כ"דע את האויב", הגיש אתמול פרק שמאשרר את הפחדים הגזעניים של רבים מצופיו.." מתונן מר שריר .
הגיע הזמן שמר שריר יחלץ עצמו מהשבלונות הדוגמתיות שהוא ארוז בהם ויפנים שאכן יש באמת ממה לפחד .

77 למורן דני
  • 11:39
  • 06.09.12

ככותב ביקורת עליך להקפיד הקפדה יתרה על הניסוחים שלך, מאשר מושא הביקורת שלך. למשל: הכותרת בה בחרת "צבי יחזקאלי מאשרר את הפחדים הגזעניים של הצופים". האם לדעתך יש צירוף מלים שכזה "פחדים גזעניים" ? הרי הפחד הוא כל-כך טבעי ואילו הגזענות כל-כך מלאכותית (לא טבעית). והנה אתה יצרת צירוף שכזה וערבבת מין שאינו במינו.
כאילו מי שרואה את התיעוד המצויין של צבי יחזקאלי וחש תחושה של פחד עקב כך, הרי שהוא גזען. זוהי מסקנה לא הגיונית ומכאן שהיא נבעה מדעות קדומות שלך לגבי המוסלמים והאסלאם שאותן ניסית להטיל על מושא הביקורת שלך (צבי יחזקאלי).
ןלעניין הפרק ששודר אתמול: זהו תיעוד מצויין שכל אוהב ידע הרגיש בחסרונו, עד להקרנת הפרק אמש.
באמת מן הריאיונות והצילומים שהובאו בפרק, ניתן להבין את גודל ועוצמת הבעיה שבה מצויות חלק ממדינות אירופה כבר עתה. לו הייתי ציני גרידא הייתי אומר "מגיע להם. הם הביאו את זה על עצמם וזה העונש שלהם". אבל בנסיון להבקיע דרך ערפל העתיד, אני חושש שהבעיה הזו תגיע גם לפתחנו מתישהוא. ולכן כדאי וצריך להכיר את הבעיה (האויב) מולה מתמודדים, ולחשוב כבר עתה על הדרכים והצורות להתמודד עמה.

הסדרה מומלצת לצפייה לכל אדם באשר הוא, ללא הבדל גזע, דת , ומין.

78 סדרה בנויה על סטיגמה לא מטומטם!!
  • 11:40
  • 06.09.12

הסדרה לא מאוזנת. יחזקאלי בא עם סטיגמה ודעות קדומות והוא מנסה להעביר את מחשבותיו לצופה אבל ב"צורה" תרבותית ודרך סדרת טליווזיה. הגזענות שולטת בסדרה אבל האנשים לא מטומטמים והם יכולים לזהות מה עומד מאחורי המסרים של האדם הזה. תחפש לך תוכנית או רעיון אחר צבי, לא הצלחת הפעם.

79 לא מסכים עם הביקטרת. מה לעשות שאין צד אחר לאסלאם הקנאי ? אורן
  • 11:40
  • 06.09.12

בכתבה עצמה אחד הערבים בשוודיה אומר במפורש שכל תכליתם היא למצוץ את משאבי המדינה...משמע לקבל דמי אבטלה ולא לעשות כלום.
נשמע לכם מוכר ?

80 הבעיה היא לא האיסלם אלא ביטול כל דת אחרת חני
  • 11:42
  • 06.09.12

מי שהקשיב היטב למשדר שמע שהקיצונים במוסלמים לא רוצים רק "להשתלט" על אירופה.
לי אין בעיה עם זה מי ישלוט-נוצרים או מוסלמים.
הבעיה האמיתית היא שהם רוצים שכולם יהיו מוסלמים-כלומר:אם אתה לא מוסלמי אין לך זכות לחיות, ואזי מה לעשות? להתאסלם?
זוהי הבעיה האמיתית שרוב האירופאים לא מבינים. הם לא מבינים שרוצים שגם הם יחליפו דת.
אני גרה בישראל ונהדר לראות משדר שכזה.
כל הכבוד לצבי יחזקאלי על האומץ ועל המידע המעניין. זוהי עתונות במיטבה.

81 וכי חשבתם לקרוא ביקורת אחרת בעיתון לאנשים חושבים? כ"כ צפוי...  (לת) קופר
  • 12:04
  • 06.09.12

82 האמת היא שהאסלם כבר השתלט על צרפת ואנשי השמאל כאן מדברים על צרפת החדשה שזורם בה דם ערבי ויופי מזרחי,מעשי האונס והאלימות יפסקו בהדרגה כאשר השילוב בחברה יעשה ברצינות ,ובסופו של תהליך החברה תהיה מגוונת חמה ומקובלת במזרח התיכון ובאפריקה  (לת) תושב צרפת
  • 12:05
  • 06.09.12

83 אללה איסלאם שמעון
  • 12:10
  • 06.09.12

יש כמה דברים חשובים.
1 - ריבוי דעות צריך להישמר- ושלא יעלמו, כי צריך תבלינים לתבשיל, לכן לא צריך שכולם יהיו בדעה אחת. (אבל תבלינים זה לא האוכל שישמור אותך בחיים)
2 - בכל זאת כשנכנס לך אורח הביתה, היתה רוצה שיקבל את הכללים שלך ולא ינשל אותך מביתך, במיוחד שלא ממש הזמינו את האורח.
אירופה בסוף תהרס מעודף הומאניות ודמוקרטיה שלא מגינה על עצמה ולא תוכל לשמר את התרבות והיסטוריה. לא הינו רוצים לראות שאירופה הופכת לאפגניסטאן.
3 - לכל עם יש מדינה והשתלטות דמוגראפית היא כמו כל פלישה והשתלטות אחרת. אי אפשר להצדיק בשום צורה את הפלישה מארצות נכשלות לארצות מצליחות ואי רצונם של המהגרים להשתלב ולתרום

84 האיסלם כובש את אירופה וכל פרשנות אחרת היא שקר מוחלט... אבי
  • 12:12
  • 06.09.12

עוד 30 שנה אירופה תיהיה כולה איסלאמית ואז נראה מה יהיה אירופה נאיבית ותישאר כך.

85 נכון! מורן צודקת! אין בכלל בעיה ואירופה לא נכבשת על ידי גלי הגירה מוסלמים שבנויים על אנשים שנמלטו ממציאות בלתי נסבלת ובאו להחיל אותה ב-ד-י-ו-ק באירופה. מה שאני אוהב אצל פוסט מודרניסטים זה את היכולת יוצאת הדופן שלהם להביט למציאות בעיניים. בעיניים עצומות לרווחה. כמובן.  (לת) יואבחלב
  • 12:18
  • 06.09.12

86 NORWAY: ALL RAPES IN PAST 5 YEARS COMMITTED BY MUSLIMS "NON-WESTERN" IMMIGRANTS  (לת) תקראו את הכתבה הזו באינטרנט
  • 12:18
  • 06.09.12

87 לא ציפיתי מכתב "הארץ" להיות בעד יחזקאלי.  (לת) רז
  • 12:21
  • 06.09.12

88 שאלה רלוונטית ועוד איך אני
  • 12:23
  • 06.09.12

מי שצופה בעולם הערבי רואה, אנרגיה אדירה כוחות עצומים אדירים , בתנועה . ואז אתה נוחת לקרקע חזרה ורואה שאתה המיזרחי היהודי לא שווה כלום .הכינו לך מדינה מודל זר ונוכרי ,לשורשים ,של האזור. איך זה יכול להיות? זה פשוט מקומם. רוב תושבי האזור מאות מיליונים חיים באורח חיים מיזרחי. הם בעלי הבית האמיתיים של האזור מזה אלפי שנים. זה ,לעומת זה. מי פה ,שמזייף?שאלה בעיקר למדיה. אתם הרי רואים שאירופה קורסת וגם ארצות הברית. מדוע אתם ממשיכים בשלכם. מה לנו ולהליוודיות הזו. מה לנו ולתכנים האירופים. איפה הפרופורציה? פה ,זה אזור של אמונה. כמו שהערבים מאמינים גם אנחנו צריכים אמונה. זהו החוק ,פה.

89 טול קורה. אם כבר מדברים על עלגות - אז מה זה? "אבל לא לעוד הרבה". זה אנגליזמים גמור. BUT NOT FOR LONG צ"ל הרבה זמן  (לת) מגיב חפוז
  • 12:24
  • 06.09.12

90 המוסלמים יעדיפו תמיד להרוס במקום לבנות ולהיבנות.  (לת) קוקו
  • 12:26
  • 06.09.12

91 דווקא לא אביזו
  • 12:29
  • 06.09.12

הדמויות בסדרה הן פושעי צעצוע - ילדים מתלהבים.
ולצידם אנשים משולי החברה שהיו יכולים להשתלב בקלות בכל סרט בורקס ישראלי.
ולצידן זקנים אירופים נרגנים כמו נלקחו מהחבובות.

המוסלמים הפנאטים הרדיקלים מצטיירים כמו הערסים הישראלים הטיפוסיים - וממש מאוד דומים לצביקה יחזקאלי וחבריו הברסלבים.

בישראל 2012 לכל ישראלי יש או קרובי משפחה או שכנים או חברים או עמיתים לעבודה שמתנהגים ונראים כמו המוסלמים שבכתבה.

92 ומתי יעשו בערוץ 10 תוכנית על השתלטות היהודים על המערכת הפיננסית העולמית?  (לת) תומר
  • 12:29
  • 06.09.12

93 לדעתי הסדרה מאוד מעניינת!מחכה כבר לפרקים הבאים  (לת) שי
  • 12:30
  • 06.09.12

94 כותרת מדוייקת! האיסלאם משתלט. ההודים שמהגרים לא משליטים וכופים את דת ההינדו על שכונות שלימות, ואפילו היהודים הרשעים לא מתנהגים כך כאזרחים אירופאים או אמריקנים.  (לת) עיניים בראש
  • 12:31
  • 06.09.12

95 פרק קולוניאליסטי sari
  • 12:41
  • 06.09.12

היכן המוסלמים המשכילים שכן הצליחו להשתלב באירופה?
חבל יחזקאלי, דווקא אהבנו אותך..

96 ומה על "השתלטות האיסלאם בארה"ב" ? גבריאל
  • 12:41
  • 06.09.12

מופרך באתה מידה.
היה מעניין אבל לעשות כתבה על הקול המוסלמי בארה"ב, על מגמת ההתחזקות שלו ועל כך שתוך שנים מעטות נשיא פרו ישראלי יתקשה מאוד להיבחר שם.
קצת יותר משמעותי מהמופרכות של "השתלטות האיסלאם באירופה"....

97 אירופה ממש כבר לא אטרקטיבית חכו שהטמבלים יצרפו את טורקיה החזון השחור ינצח
  • 12:43
  • 06.09.12

רוסיה ואוקראינה ועוד כמה מדינות חדשות בברית המועצות לשעבר הן המדינות הנקיות מאיסלאם והן גם לא יאפשרו לאיסלאמיסט לחדור אליהן, הן מדינות העתיד האסטתיות ,בעוד 25 עד 50 שנה הכל יהיה שחור משחור כולל ישראל ,בה הצבע הלבן הולך ונכחד, זהו העתיד השחור, הלבנים יכחדו מהעולם הנאור ותקבלו את מה שרציתם איסלאמיסטים שחורים מכסימום בצבע בלונד.הגזע הלבן ייעלם מכדור הארץ

98 ההתחזות לערבי וההולכה שולל של מרואייניו היא חוצפה ואידיוטיזם מצד צבי יחזקאלי, יולי
  • 12:43
  • 06.09.12

שמתחת למעטה הטלנט האינטיליגנטי רואים לו את הצהבהב של ערוץ 10.

  •   חצופה שכמותך סמיח בדראן
    • 13:32
    • 06.09.12

    סוס טרויאני

  •   יולי - אם אין לך משהו חכם להגיד עדיף לשתוק  (לת) דרור
    • 13:58
    • 06.09.12

  •   זהו אקט עיתונאי לגיטימי בתחקירים!!  (לת) חוקר פרטי
    • 14:07
    • 06.09.12

  •   לכל המגיבים מטעם ערוץ 10 שהשתלטו על הטוקבקיאדה יולי
    • 16:28
    • 06.09.12

    אם אתם במקום המרואיינים הייתם רותחים מזעם על יחזקאלי ותובעים את עלבונכם, ובצדק. מתחזה למוסלמי, עובר את בחינת הבקיאות בקוראן שהם מציבים לו כדי להיות בטוחים שהוא מוסלמי, ומשתתף איתם בתפילה למען אללה כמוסלמי.

    אם זה היה ההיפך, אם מוסלמי אדוק היה מסתנן לתוך החולצות החומות של בן ארי, לתוך נוער הגבעות של אריה אלדד, ועוד מתפלל איתם שחרית ומנחה... וואי וואי וואי, איזה צרחות הם היו מקימים, מלחמה היתה פורצת.

    כל הקטע של ההתחזות הוא גימיק סתם, הסתכנות לשם הרייטינג והתפארת העצמית, הכתבה היתה מעניינת אבל לא שמענו בה שום דבר שעוד לא שמענו ממקורות אחרים שלא היו צריכים להתחזות.

  •   נראה לך שמישהו היה מדבר איתו אם היו יודעים שהוא ישראלי?  (לת) יולי,למה כל כך קשה לך לשמוע את האמת?
    • 05:55
    • 07.09.12

99 אני סומך על יחזקלי ודרעי שהכינו את הכתבה עם הרבה יותר סובלנות וסבלנות למוסלמים מאשר שאר הישראלים צופה
  • 12:44
  • 06.09.12

ורואים שדווקא כן השתדלו להראות את הצד האנושי בכל אותם מוסלמים. וכן הציגו מוסלמים שהם "סיפורי הצלחה", ומעניין שלמשל לראש העיר המוסלמית בצרפת יש המון ביקורת, לא רק כלפי הממשלה.
אם קיבלת רושם רע, של כפיות טובה, התנכרות לדמוקרטיה וכו' זה מפני שכנראה זו המציאות שם.
לי זה הזכיר את הסרט "עיר האלוהים"..גטאות הם גטאות.

100 הציפיות הגבוהות והתוצאה הבינונית מינוס יאיר המפ"מניק
  • 12:49
  • 06.09.12

רואיינו 4-5 אנשים בשני מקומות האחד בצרפת והאחר בשוודיה.
יחזקאלי,אתה עוד רחוק מאוד משלומי אלדר .

101 אין בשביל מי  (לת) יחזקאלי בבקשה אל תסכן את עצמך
  • 12:53
  • 06.09.12

102 ביקורת עתירת דעות קדומות שמסרבת להכיר במציאות.  (לת) טלפלא
  • 13:04
  • 06.09.12

103 התכנית מבצעת שיר הלל לנקיסיזם של צבי יחזקאלי חיים
  • 13:07
  • 06.09.12

חבל שהדתיות שלו לא נפגשת עם ה"הצנע לכת"

104 הוא היה צריך לקרוא לתוכנית שנאת וגזענות של צבי יחזקלי לאיסלאם! שלומי
  • 13:08
  • 06.09.12

לא הבנתי למה? כל התוכנית הוא ניסה להדגיש כמה צריך לשנוא את האיסלאם ושהם ברברים ופושעים בצורה כל כך שטחית עפ נטיה ברורה נגד האיסלאם.
אף אחד לא אמר שצריך לאהוב או לשנוא אותם אבל שתיהיה לו לפחות קצת מקצועיות בכל זאת זו תכנית טלוויזיה

  •   זה פשוט לא נכון. וחבל שהדעות הפוליטיות שלך מעוורות את עיניך. הסרט(חלקו הראשון) היה מאוזן והראה גם מהגרים מוסלמים שמתנגדים לאלימות ורוצים ללמוד ולהצליח במדינה אליה היגרו. באותה מידה הראה יחזקאלי את בעיות האינטגרציה של המהגרים המוסלמים באירופה.  (לת) העובדה שאתה מחזיק בדעות שמאלניות(כמוני !) לא אומרת שאין איסלם קיצוני באירופה.
    • 06:37
    • 07.09.12

105 צבי יחזקאלי עשה עבודה מדהימה. שאפו !!!  (לת) נמרוד
  • 13:25
  • 06.09.12

106 כתבה מצויינת, גם אני הגעתי למסקנה הזאת אחרי שראיתי את הסדרה !!  (לת) אמיר
  • 13:33
  • 06.09.12

107 נראה את ערוץ 10 עושה סידרה דומה בתוככי הימין היהודי בארץ. לא חסרות דוגמאות: "נוער [זבל] הגבעות", המחתרת היהודית, ועוד שלל עמותות. בשביל זה צריך cojones או guts והמצרך הזה הולך ונעלם מן הערוץ הזה.  (לת) ציפי נפש
  • 13:35
  • 06.09.12

108 "...הציג את המוסלמים כאנשים אלימים, קנאים, נכלוליים, תאבי שליטה וכפויי טובה כלפי המדינה שקיבלה אותם" איתן הבת-ימי
  • 13:35
  • 06.09.12

ואני חיפשתי פעם תוכנית תעודה הפוכה - חילונים,ליברלים ,שומרי חוק ושלא מתמרנים את השירותים הסוציאלים
אבל לא מצאתי...

109 המוסלמים מציגים:כך נשתלט על העולם ואליד בציר
  • 14:03
  • 06.09.12

נפלוש לאירופה,נטיל אימה ברחובות,נאנוס את נשות המקום בכדי להרבות את זרענו,נטיף לאיסלאם קיצוני,נשתלט על קבוצות כדורגל בכדי לזכות באהדת הקהל בעולם כולו,נרצח,נגנוב,נשדוד,נשליט טרור.

  •   109-נשתלט על העולם ג'אי בינאר
    • 18:11
    • 06.09.12

    הכל אמת בדבריך,צריך לראות ב-יוטיוב-סרטים שלהם על כוונות
    ומעשים שבוצעו ויבוצעו והאירופיים,בשאנטי עונש על מה שעוללו
    ליהודים. בסוף,אירופה תיתעשט ותעשה להם אותו הדבר כי,
    אין חלילן מהמלין להוליכם לטביעה.

  •   ל-109.ואליד ?,כל הכבוד והכל אמת. ג'אי בינאר
    • 18:18
    • 06.09.12

    הכל אמת בדבריך,צריך לראות ב-יוטיוב-סרטים שלהם על כוונות
    ומעשים שבוצעו ויבוצעו והאירופיים,בשאנטי עונש על מה שעוללו
    ליהודים. בסוף,אירופה תיתעשט ותעשה להם אותו הדבר כי,
    אין חלילן מהמלין להוליכם לטביעה.

110 מה שחשוב זה שמתאריך 1/1/13/ מבוטלות הקצבאות באיחוד האירופי  (לת) לכל המוסלמים והמהגרים ששלא נולדו לדור שני.
  • 14:29
  • 06.09.12

111 אמת מרגיזה גדעון גנני
  • 14:30
  • 06.09.12

האמת מרגיזה לפעמים בעיקר אם אתה ישראלי "נאור" שמזדהה עם "הקרבנות המוסלמיים" ובא מישהו ומציב לך מראה שמבעדה משתקפת תמונה קצת שונה: האיסלמיסטים הקיצוניים שונאי ההומואים ומדכאי הנשים יושבים בארופה ומייחלים ליום שבו יתנוסס הדגל הירוק מעל כל צריחי הכנסיות שיומרו למסגדים שבהם ימסכו הדרשנים את הרעל האיסלמי ויפיצו את תורת השנאה והרדיפה מבית מדרשם של יוסוף קרדאווי ו"חסידי אומות עולם" אחרים. יחזקאלי בסה"כ מתאר תמונה של מצב נפיץ העומד להתפוצץ והניאו ליברלים נחרדים לא מפוטנציאל ההרס הטמון במצב אלא מהתמונה המוצגת ומנסים לשבור את הראי. אכן האמת מרגיזה לפעמים וככל שהיא נכונה יותר היא מרגיזה יותר

112 שאבין, הביקורת שלך מבוססת על כך שאת חיה, או חיית באירופה אא
  • 14:37
  • 06.09.12

במשך השנים האחרונות או שרק קראת ספרים וחיבורים של ילדי תיכון בת'א?

לידיעתך, שבדיה היא המדינה היחידה באירופה המעניקה אשרת שהייה קבועה (ולא זמנית כפי שנעשה בגרמניה, הולנד, צרפת וארצות אירופיות אחרות). התנאים הסוציאלים של שבדיה טובים מאד (שבדיה מעניקה שיעורי שבדית, מגורים, נסיעות באוטובוס ואפילו במונית, כסף לבגדים ועוד וממשיכה לשלם)
אלו שתי הסיבות היחידות לכך שמוסלמים מארצות שונות נוהרים לשבדיה. לא רדיפות ולא כלום.
כדי להגיע לשבדיה, אנשים משלמים סכומי עתק למבריחים. אלה שאין להם כסף, נאלצים להישאר במדינותיהם (או שולחים קטין כדי שיהווה 'עוגן הגירה'. הוא יקבל אשרת שהייה ולאחר מכן כל המשפחה תהגר).
או מה דעתך על כך שמבקשי מקלט מדינה - בעוד משרד ההגירה מטפל בנירות שלהם - מקבלים כסף ועובדים 'שחור'.
הבחור הצעיר בתמונה, מספר על 7,000 כתרים בחודש שהוא מקבל? האם את יודעת מדוע?
הוא הולך ללמוד שבדית בבי'ס. על כך הוא מקבל 'משכורת'. אם יסיים את לימודיו תוך שנה, יקבל מענק של 12,000 כתרים. נהדר, לא?
השבדים האתנים יכולים לקבל מענק בסך 2,500 כתרים בחודש אבל לא מקבלים מענקים כדי ללמוד. הם צריכים לקחת הלוואה.
הישישים השבדים, שבנו את המדינה, נאלצים לחיות על פנסיית רעב בעוד משפחה בת 4-5 ילדים, שאף אחד מהם לא תרם לבניית שבדיה, מקבלים סכומי עתק בכל חודש.
ויש עוד ועוד.
אבל, כמה נוח ישר לתקוף במקום לברר

113 צבי יחזקאלי כמעט לא מדבר הוא משאיר למאגרים עצמם לדבר . כנראה שהאמת שלהם מפחידה .  (לת) יוני
  • 14:49
  • 06.09.12

114 תיראו דור
  • 14:56
  • 06.09.12

הוא הציג לפניכם עובדות וגם עדויות של מוסלמים בעצמם,

אז אני לא חושב שיש לכם נגד מה ללכת ראש בקיר. הוא נכנס לתוכם והראה בבירור מה קורה בקהילה בדלנית זו,זאת אומרת,הוויכוח שלכם טעון ספק.

115 מוסלמים באירופה ד" צבי ליבמן
  • 15:07
  • 06.09.12

המוסלמים מהגרים לאירופה מתחילת המאה הקודמת, רבים מהם השתלבו בכלכלה ובחברה והם בחלקם אירופאים לכל דבר למעט דתם. יחד עם זאת ישנם באירופה אלפי ארגונים מוסלמיים, אלפי מסגדים, ורבים מהם נמצאים בעמדה סוציו אקונומית נחותה. בגרמניה, צרפת, ובריטניה המוסלמים ברובם משתלבים בחיי הכלכלה והפוליטיקה המקומית והארצית, וחיים את חייהם בשלווה. למרות זאת היו הרבה מאוד מהומות והפגנות מאז פרשת פסוקי השטן ועד קריקטורות מוחמד ועוד יהיו כנראה כאלו.
כל השלכה לכיוונה של מדינת ישראל טעה ומוטעה. בניגוד למוסלמים האירופאים מדובר במיעוט ילידי שברובו משולב ברקמת החיים הישראלית, והפרובלמטיקה מול מיעוט זה נעוצה בסכסוך הערבי הישראלי וחיסולה ימומש כנראה עם סיום הסכסוך ואם מתן שוויון מלא בחובות ובזכויות בין שני העמים היושבים בציון.
למי שמעוניין ביותר אינפורמציה אני מפנה אותכם לעבודת הדוקטור שלי המצויה באוניברסיטת חיפה ובמכללה אקדמית עמק יזרעאל או למייל libmank@netvision.net.il

116 חכמולוגית, יש הבדל בין השתלטות על אירופה, שזה על כול היבשת, לבין השתלטות באירופה שזה על איזורים מסוימים וזאת היתה הכוונה.  (לת) אוהב האמת
  • 15:19
  • 06.09.12

117 הפוליטיקלי קורקט האווילי הורס את אירופה עדי
  • 15:22
  • 06.09.12

וחבל שיש גם כותבים כמוך שלא נעים להם לנסח אמת פשוטה. האיסלמיסטים רוצים להשתלט על כל אירופה ובתוך שנים אחדות, עם הטמטום האירופי והביטוח הלטומי שם, הם יצליחו בגדול. להם אין ילד אחד בממוצע או חצי ילד עמו לאירופים.

118 האיסלם הובס, ועכשיו חוזים בפירפורי הגסיסה שלו, כל תושבי העולם הופכים במהירות ליהיות אמריקאים, הודו, סין, ורוסיה, צועדים במרץ בכיוון הזה, אירופה כבר אמריקאית, נשארו ארצות אפריקה וארצות האיסלם, האפריקאיות מחמת עוני ונחשלות, מפגרות בתהליך, ואילו ארצות ערב, בגלל משטריהן הטוטליטרים, ושפע כסף הנפט, נלחמות כנגד התהליך, כשהן מגייסות את האיסלם האינפטילי כבן ברית, אבל גם שם, בתוך כל בן אנוש איסלמי מסתתר אמריקאי, ששואף לפרוץ החוצה, והפריצה תקרה עוד בדור הזה, 10 עד 20 שנה מהיום. כיום שפע כסף הנפט גורם לשני דברים, - שיחוד פוליטיקאים, אמצעי תיקשורת, ואירגונים חברתיים, לתמוך במדינות ערב, - מאפשר הקמת אירגוני טירור עם טווח פעולה גלובלי, אבל כל זה יתמוטט יום אחד כמגדל קלפים, כפי שהתמוטטה אימפרית הרשע הקומוניסטית, והסיבה, בארות הנפט הערבי יתייבשו, ועמם יעלם גם שפע הכסף לטירור. ואז האמריקאי יצליח להשתחרר החוצה, מתוך גופו של כל בן אנוש איסלמי, כפי שקרה ברוסיה, וקורה כיום בהודו ובסין. אנו כאן בישראל צריכים רק להחזיק מעמד, ולא לעשות שוב שטויות קיומיות מסוג אוסלו, עד שכל זה יקרה,  (לת) ס--ו--ל--ו
  • 15:26
  • 06.09.12

119 מה הביא האיסלם לעולם?  (לת) יעל
  • 15:50
  • 06.09.12

  •   האיסלאם תרם הרבה. בעיקר בתחומי המדע והרפואה והאומנות הכתובה. כשבאירופה עוד היו פגאנים פרימיטביים המוסלמים היו כבר אנשי מדע והשכלה. סתםחד
    • 07:23
    • 07.09.12

    למעשה הם הובילו את הקדמה עד שהומצא הדפוס באירופה והפך את הגלגל.

  •   את המתמטיקה העשרונית, פילוסופיה, מדע, תרגום אפלטון שנשכח = למעשה את תרבות המערב  (לת) אבן רושד
    • 08:22
    • 07.09.12

  •   בעיקר את החומוס!  (לת) סליחה! שכחתי! הם גם התפתחו וכיום אפשר למצוא חומוס פול,חומוס פטריות,חומוס עם בשר וכמובן נושאת הדגל:המסבחה.
    • 22:24
    • 07.09.12

120 אז לדעתך הוא אמור לשקר? זו המציאות מה לעשות  (לת) אותנת
  • 15:55
  • 06.09.12

121 אללה אסלאם יצחק
  • 16:21
  • 06.09.12

ארופיים רצחו את היהודים אכשב מקבלים את האונש

122 קשקוש, בילאקס (הפוך), היה קל מאד להתלהם אבל יחזקאלי התאפק ונתן סיקור מאוזן מאד. כנראה שנוח לך להתעלם מהאימא והילד שסה"כ רוצים להשתלב בחברה  (לת) ek
  • 16:27
  • 06.09.12

123 השתלטות המוסלמים מיקה
  • 16:31
  • 06.09.12

אם יש שכונות של מוסלמים שפחד להיכנס אליהן ואפילו המשטרה לא נכנסת, זאת אומרת שהן נשלטות על ידי מוסלמים. ויותר גרוע מכך - על ידי האלמנטים הפליליים שבהם, כי כפי שראינו, לא כל התושבים משתתפים בהשלטת הפחד והטרור, אבל גם לא מונעים אותו

124 ביקורת מגמתית ולא נכונה ! עמית
  • 16:38
  • 06.09.12

הוא מציג את המצב כמות שהוא , בלי לייפייף ובלי ללכלך , למה אתה יודע מה הולך שם ? אתה מנסיונך הלכת ברחובות אירופה ובגטאות המוסלמים והפידבק שקיבלת היה שלום ואחווה ? אתה המוטה פה לא יחזקאלי שסה"כ הציג את העניין כמו שהוא על כל רבדיו כולל הנער המוסלמי שכן רוצה להיטמע והקהילה שבה הוא חי מונעת ממנו ! אתה זה שפיספס פה ידידי !

125 כתבה אינפנטילית משה
  • 16:46
  • 06.09.12

לו כתבה זו היתה חיבור של ילד בכיתה ג בבית ספר טעון טיפוח הציון שלה היה מספיק בקושי

  •   יחזקאלי שונא ערבים צופה
    • 21:13
    • 06.09.12

    מאז ראיתי לראשונה את יחזקאלי בערוץ 10 - ידעתי שהאיש פשוט שונא ערבים - בחירתו כפרשן "לעניני ערבים"שאינו מסביר
    לצופיו שהאיראנים או הטורקים אינם ערבים אם כי הם מוסלמים
    - היתהמוטעית לחלוטין.
    אך זו לא הטעות היחידה שנעשתה בערוץ הגוסס

126 היה ברור שאמרו לו את מה שהוא רצה לשמוע. ככה זה ערבים.  (לת) כגדשעכ
  • 16:48
  • 06.09.12

127 האיסלאם באירופה הוא עונש אלוהי על השמדת יהודיה בידי אזרחי מדינותיה נפיח
  • 16:51
  • 06.09.12

מי ישירות ומי עקיפות.הם רצחו את היהודים שבאירופה המערבית היו חלוצים במדע ובתרבות והיו הצימוק שבעוגה(במיוחד בגרמניה)ובמקומם קיבלו את האיסלאם ואת המוסלמים שהפרק הראשון בסידרה מציגם כמו שהם באמת ולא כמו שמערכת הארץ רוצה לראות אותם.זנזה עונש אלוהי.

128 כן, התמונה שיחזקאלי מציג נכונה יוריק
  • 16:52
  • 06.09.12

הפרק הראשון בסידרה מציג יפה מאד מציאות אמיתית. יש באירופה מוסלמים קיצוניים, יש באירופה מוסלמים אלימים, יש באירופה מוסלמים מתנכרים לתרבות האירופית. יש לאירופה בעיה והאירופים מתעוררים להגיב עליה.
אינני מבין את ההתלהבות של מורן שריר (ושל הארץ בכלל) להגן על כל דבר מוסלמי. אינני עוין בדרך כלל של תרבות אחרת, אבל הארץ מגלה גישה מאד מאד בוטה לטובת המוסלמים. קצת מוגזם.

129 "אללה אסלאם" Anna
  • 17:00
  • 06.09.12

תודה על התוכנית ששודרה אתמול בערב. סוף סוף יש מישהו שמציג את המציאות האמיתית בשבדייה ובאירופה בכלל..... מאחת שמתגוררת בשוודיה.

130 סדרה מעניינת יואב
  • 17:18
  • 06.09.12

אני נהנתי מהסדרה אבל לא חושב שהוא הציג את המוסלמים בצורה ריאלית ,

131 כתבה לא עיניינית המנסה להתנגח בתוכנית מעולה!!  (לת) א
  • 17:24
  • 06.09.12

132 כבר בשנת 1993 אמר ראש עיריית ציריך שהמשטרה לא מצליח ה להילחם בפשע מפני שאין מספיק מודיעין, ולכן יגיסו למשטרה דוברי ערבית. חו חי חאשלי
  • 17:35
  • 06.09.12

למעלה מחמישים אחוז מיושבי הכלא בקנטון ציריך דוברי ערבית
למעלה משמונים אחוז מיושבי הכלא בקנטון ציריך מוסלמים
פחות משני אחוזים מהלומדים לימודים גבוהים בקנטון ציריך הם מוסלמים.

133 האם הסולידריות של המסגדים מעוררת סולדיריות נגדית ? יאיר המפ"מניק
  • 17:37
  • 06.09.12

לו באמת היו המוסלמים הקיצונים מעזים ,בעצם מסוגלים לעבור מן השוליים
"פנימה" ,היו מתעוררות בכל רחבי אירופה תנועות פאשיסטית בעידודו של
הואתיקן מזה -את מסעי הצלב עורר האפיפיור אורבנוס השני-והפרוטסטנטיזם הגרמני והסקנדינבי מזה.תוך זמן קצר היו קמים לברוך גולדשטיין מחקים אירופיים.
אירופה זקוקה למהגרים לשם תמיכה בפנסיות של מאות מליוני זעיר בורגניה,
ואם המחיר הוא שוליים צעקניים ובורקה על פני מליוני נשים ,הרי זה הוא מחיר
תרבותי נסבל .

134 תגובתך גב' מורן שריר כעיתונאית "הארץ" ליחזקאלי מע' 10 ג'אי בינאר
  • 17:59
  • 06.09.12

אם בעקבות צפייתך בכתבתו המתארת הזיהום הרוחני והאלים האיסלמי עם
סיכון עצמי משמעותי כתעודה אמיתית ומפחידה,כך את מגיבה אזי גב' שריר
הינך מטומטמת עם תעודות,מתאימה למעסיקייך ב"הארץ" ואין,אין לך מושג
ירוק איזה,מה ומי המוסלמים, לכי ללמוד כמוהוא או א.יערי ואל תגעי בנושא זה יותר. אזרח ומשרת 8200 לשעבר.

135 כל מי שאירופאי רואה את זה בעיניים אירופה מתאסלמת אלי
  • 18:41
  • 06.09.12

הוא שם מראה למה שקורה באירופה פריז לונדון ברלין ועוד מקומות נחילים נחילים של מוסלמים והאנטישמיות שם כלפי יהודים רק מתגברת וזאת עובדה בשטח

136 שהאיסלם ישתלט על הכל הוא יכפה בכח את הדת שלו  (לת) תתעוררו זה האיסלם
  • 18:43
  • 06.09.12

137 תפוווווו עליכם ועל יחסקלי מוסלמי
  • 18:48
  • 06.09.12

גבורה מבוימת ממישהוא שמשקיף עם מבוים עם היסטוריה מבוימת כולל דתה ושועתה אז מי המגיפה פה יא חלאות

  •   כל עוד האיסלאם שולט בכם תמיד תישארו עם מפגר ופרימיטיבי,בדיוק כמו אבותיכם ב-1400 שנים האחרונות!  (לת) אל יהוד
    • 06:56
    • 07.09.12

138 סדרה כזאת לא קלה לעיכול העדין והסלקטיבי של השמאל העדין. מראה עכורה מול הפנים של מה שעתיד לשרור כאן בעוד 50 שנה אם לא נתעורר ונחסום את הכניסה של גלי המהגרים לארץ.  (לת) אין לי ארץ אחרת
  • 19:02
  • 06.09.12

139 די כבר מכתבים סמולנים וקטנים שמתעסקים בקטנות  (לת) אהוד 27
  • 19:07
  • 06.09.12

140 בהחלט הציג גם ערבים ,טובים". כל הביקורת קשקוש אחד גדול. סדרה מרתקת ולדעתי תתפתח.  (לת) ענת
  • 19:08
  • 06.09.12

141 שמאלנים .. עד מתי בא לי להקיא
  • 19:23
  • 06.09.12

הארץ יותר גרועים מהערבים המוסלמים הפנאטים.
פשוט בושה לעם ישראל שיש עיתון בארץ שמלקק למוסלמים.
איכס. גועל נפש. מורן - ה' יתגמל אותך.

142 מורן - הביקורת אכן לא לעניין. על איזה אינדיוידואליזם מדובר אם המשטרה של המדינות הללו מפחדת להכנס לגטאות ? קורא הארץ
  • 20:20
  • 06.09.12

הכי קל לשבת על המקלדת ולתקתק ביקורת שטחית ונוטע לכיוון אחד.
אני אומר בול**ט - מאוחר מידי לטפל בינדוידואלים - כולם שם כבר למדו את הפטנט (ובלי קשר לזה לא נראה לי שיש למשטרות של המדינות הללו סוכני מודיעין בפנים).

143 אחרי שראיתי את הפרק המדובר, קראתי שלוש ביקורות הקוטלות את יחזקאלי בשל התמונה שהביא. אני מציע שתלונות הכותבים המאוכזבים יופנו למוסלמים נותני התשובות ולא למי ששאל את השאלות. מי שעדיין מאוכזב יכול לעבור לגור במאלמו ולהכיר את המצב המורכב מקרוב. בקיצור, הצג לשמאל תמונה לא מחמיאה והוא יקטול ויכתוש כמיטב הכשרון העיתונאי.  (לת) סתם אחד
  • 20:33
  • 06.09.12

144 איזה פרשן מאפן.יש לו מה ללמוד מרש"י.נראה מהמד שהפרשן עלק כתב מתוך קנאה,ולא מבין בטלויזיה.הנסעה של יחזקאלי זה לא למטרת מחקר מדעי יבש,אלה תוכנית שצריכה לרתק צופים,שאם לא כל לא ייצפו בזה ואז למה המאצץ ?  (לת) אחד העם
  • 20:36
  • 06.09.12

145 תגובה ל-3 אברשה
  • 21:16
  • 06.09.12

מורן שריר הוא גבר ולא אישה.

146 מה לעשות, האמת קשה להתמודדות כניראה עבורך...  (לת) אמת לאמיתה
  • 21:30
  • 06.09.12

147 תמונה מורכבת? מהפונדמטליסטים? אלה שלא רוצים להיטמע? שזה כל הערבים באירופה?  (לת) שיייי-יו הגיבור
  • 21:58
  • 06.09.12

148 "הארץ" והעיתונות העולמית עושים לישראל דמדוניזציה אתם לא יותר טובים! אריק
  • 21:58
  • 06.09.12

מה שמותר לכם מותר גם לאחרים הסרט הזה הוא חלק מחופש העיתונות. על אל ג'אזירה בישראל אתם ל מתלוננים אז גם על האמת שיש כאן בסרט תשמרו את הביקרות הצבועה שלכם לעצמכם !

149 איסלאמופוביה בכסות אינטלקטואלית אדם פשוט
  • 22:03
  • 06.09.12

הציונות שעשתה ועושה שימוש ציני בזיכרון היודופוביה והשואה באירופה בכדי להצדיק את קיומה ואת העוולות שהיא מבצעת כלפי "האחר" הפלסטיני, מקבלת בהסכמה מלאה ומפמפמת נוסח גזעני שכזה בפריים טיים של ערוץ מסחרי, רק שהפעם "האחר" שממנו חוששים הימנים האירופאים המשוקצים הם אמנם גם כן מזוקנים בעלי כובעים מוזרים ושפה אחרת מההגמוניה האירופאית, רק שהפעם הם אינם יהודים אלא מוסלמים. ומוסלמים? הישראלים עוד לא קיבלו את המזכר בו דובר על כך שגם הם בעצם בני אדם. 1933, אדולף שוורצנגר יוצא למסע בעקבות "השתלטות היהודים על אירופה".
הישראלים - הקוזאקים הנגזלים החדשים.

150 האיסלאם האמיתי מוסלמית
  • 22:20
  • 06.09.12

אני פשוט המומה מהתגובות הגזעניות, האיסלאם דת סובלנית וסלחנית מאד ואחד העקרונות הבסיסיים שלה לכבד בני אדם . ואסור להרוג ולרצוח .
יחזקאלי פה מראה קבוצה של כמה אנשים קיצוניים שבכלל לא משקפת את המציאות כי רוב המשפחות רוצות לחיות בכבוד ולהשתלב, ואני מכירה כאלה מקרוב.
אך עם כל הדעות הקדומות שיש לעולם נגד האיסלאם אי אפשר לראות את האמת באיסלאם.
וגם פה לא מכירים את האסלאם האמיתי וחושבים ישר שאיסלאם= טרור . תתנתקו קצת מדעות קדומות ותראו דברים אחרת.
ואני כמוסלמית פה חווה את הגזענות על בשרי ובעבודתי ובמבטים שאני מקבלת בכל פינה .
צר לי מאד שזה המצב....

  •   צר לי גם שמוסלמית משכילה כמוך לא מסוגלת ואפילו במילה אחת לבקר את התרבות ממנה באה. זו לא חכמה להאשים את כל העולם בגזענות. קומי ותגידי את האמת על מה שלא בסדר אצלך בבית.  (לת) אין בכוונתי ללעוג או להעליב אבל באמת אינני מבין מדוע החברה הערבית איננה מסוגלת לבקר את עצמה?
    • 00:23
    • 08.09.12

  •   תגובה ערבי לא דתי
    • 18:19
    • 10.09.12

    לבקר את עצמנו זה דבר הכרחי וחשוב , אין לי בעיה של ביקורת על הדת ואני אישית מאמין כי כל הצרות של העולם הן מהדתות . והשיוך הדתי . צבי יחזקאלי כתב בד"כ ענייני הפעם הוא חיפש רייטינג והגזים , לפגוש חבורה של קיצוניים ולהציג אותם כאילו מייצגים הרי שזה מגחך , אציין כי רוב המוסלמים באירופה בכלל לא דתיים בבולגריה קיים מיעוט מוסלמי לא קטן שכל מה שקושר אותו עם הדת זה השיוך , יחזקאלי הפעם אני מאוכזב

151 אני חי באירופה והאירופאים מודים שזו סכנה קיומית רק למבקר הטלוויזיה זה נשמע גזעני  (לת) יובל
  • 22:24
  • 06.09.12

152 מוסלמי שגדל באנגליה ומתאבד בפיגוע בשבדיה האם הכיבוש אשם  (לת) יואל
  • 22:27
  • 06.09.12

153 הכתבה של יחזקיאלי התעסקה במהגרים מוסלמים בשוודיה ובצרפת. הביקורת של מורן התעסקה ביחזקיאלי. אבטליון
  • 22:32
  • 06.09.12

מלמו, העיר השוודית, הפכה למקום מסוכן ליהודים בגלל המוסלמים שם וכמה משפחות יהודיות עזבו אותה. יש לצפות שריבוי גטאות מוסלמיות דומות יגרמו לא עוד עזיבת יהודים את ארצות אירופה. אירוניה - חלומו של היטלר, אירופה ללא יהודים- כתופעת לוואי של ריבוי מוסלמים.

154 לא ברור מה רצית לומר על תכני הכתבה. קשה עם אלה שחתמו קבע על החוכמה והיא מאירה להם מהתחת!!!  (לת) נגד הבעד ובעד הנגד.
  • 23:02
  • 06.09.12

155 מי שלא מבין שזו פלישת ההונים המודרנית. לא מבין דבר או שותף לדבר עברה  (לת) ג'ינגיס חאן
  • 23:22
  • 06.09.12

156 You dig up hell; you uncover evil…l  (לת) אתה הבנת את זה מר מורן?
  • 23:40
  • 06.09.12

157 לכתב היקר דן
  • 03:29
  • 07.09.12

יש הבדל בין תמימות לטמטום... ועם כל הכבוד, סביר להניח שכל אירופאי שהיה קורא את הכתבה שלך היה מניד ראשו בביטול מהול בבוז - "הנה - עוד אחד מאלה שאמרו שהנבלה היא נסיכה חיננית במצוקה...". נא עשה הסבה מקצועית לכתיבת ספרי פנטזיה ילדים בכיתה טיפולית.

בברכה.

158 אכן הארץ ביתו של שמאל ליברלי עוצם עיניים שתמיד הרוק על פניו זה גשם,להתעלם מאנשים השואפים לשנות ארץ מארחת מקצה לקצה תרבות דת ומה לא זהו צ''מברליניזם אמיתי זוהי השתקת הטרדה מינית של נשות שמאל ע'י פלשתינאים בגדה וכו' וכו'  (לת) רק רני
  • 05:50
  • 07.09.12

159 אבוי, פגעו בציפור נפשו של השמאלן העיוור הנאלץ לחזות במציאות המכוערת והקשה ולא להתבוסס בחזיונותיו המופרכים.  (לת) איה
  • 05:50
  • 07.09.12

160 הוא לא מסתיר את האמת כמו אחרים  (לת) מאיר
  • 08:56
  • 07.09.12

161 גזענות דוחה - אני חי בצרפת עם מוסלמים, הפרק הזה שיקף אחוז קטן ביותר  (לת) קובי
  • 12:16
  • 07.09.12

162 האם הגזענות עושה את הבן בן אדם, הגזענות או העדר גזענות,? סמי אלקיים
  • 19:44
  • 07.09.12

מה השאיפות של בני אדם מטבעם? ללא הגזענות מה ערך האדם בעיני עצמו????

163 אנשים שמתחזקים, מתרחקים מהחברים החילונים שהיו להם. חי
  • 22:22
  • 07.09.12

ואני שואל: האם זה נכון? במה אתם טובים יותר? אתם מביאים פילוג!

164 אי אפשר להתעלם מהבעיה שבברור קיימת! ר'
  • 01:10
  • 08.09.12

יתכן שהפרק מציג צד אחד בלבד, ויתכן שהוא שטחי או לא הוגן, אך בכל מקרה אי אפשר להתעלם מהבעיה הקיימת באירופה, יש שם אוכלוסייה בעייתית ונבדלת עם בעיות עוני, אלימות וקשיי הסתגלות. ובפרט אי אפשר להתעלם מכך על סמך חשש להראות גזעניים או לא פוליטקלי קורקט. מותר וצריך להגיד לפעמים שיש בעיה עם האוכלוסיות הערביות המהגרות אי אפשר להאשים תמיד את עצמנו. המציאות מראה, לא צריך להאשים בגזענות כל מי שמבקר ערבים.

165 כתבה מאוד מוטה גיא
  • 01:43
  • 08.09.12

אתם מעלמים לגמרי מהמוסלמים ה"נורמלים", אלו שרוצים לחיות חיים רגילים שצבי הציג. אתם אלו שחוטאים בהכללות וחבל.

166 מי יעשה סדרה על השתלטות הדת על צבי יחזקאלי והשפעותיה על אופן הסיקור שלו?  (לת) יעל
  • 14:09
  • 08.09.12

167 ןמה מסמיך את מורן שריר לסתור אמרות מפורשות שאמרו המרואיינים המוסלמים למי שחשבו שהוא אחד מהם?  (לת) האמת לא נעימה אז נשבור את הראי?
  • 23:14
  • 08.09.12

168 אני מאמין לערבים כשהם מדברים בערבית  (לת) דוד
  • 10:34
  • 09.09.12

169 מורן, הראית שוב שאתה מבקר מעולה  (לת) תודה
  • 10:47
  • 09.09.12

170 אוי אוי אוי.. אם הטפשות היתה מחלה כואבת... טל
  • 14:13
  • 09.09.12

לעצמי אני מעדיף גזענות רהוטה בעלת מישנה סדורה על טיפשות עילגת ומתיימרת.

171 איסלמופוביה עאלק. :) WTF
  • 15:19
  • 10.09.12

אם לומר בכנות, אני לא מצליחה להבין למה כשהשמאל רוצה להעביר פואנטה כלשהי על הימין הם קודם כל מדברים על דברים מאוד לא קשורים (משמעות התחביר בשם התכנית של צבי יחזקאלי), כאילו מנסים לבלבל ולטשטש את ה"אוייב" בהבלי הבלים, כי ת'אמת כשכבר ניסיתי להגיע לעיקר בכתבה הזו - אם בכלל יש שם עיקר, לא הבנתי מה הוא ניסה להגיד.
ואם כבר, אני הכי לא מבינה למה מילת המפתח היא תמיד גזענות. כל דבר הוא גזעני. כשצבי יחזקאלי עשה את התוכנית שלו הוא לא זה שאמר את הדברים האלה שכתובים פה, אלא האוכלוסיה האסלמית באירופה בעצמה אמרה את הדברים האלה על עצמה.
ואם יש צורך - אפשר גם לעשות ריפליי.

אין שום מטרה מאחורי הכתבה הזו, בלי טעם ובלי ריח.


172 צבוע! יחזקאלי עושה בסה"כ מה שכולכם (הכתבים) עושים חן
  • 17:13
  • 10.09.12

אז אין לך מה להעביר פה ביקורת- אתם כולכם אותו הדבר!

173 החמצה קולוסלית של נושא מסעיר ומזהיר זיו בר-סמך
  • 22:03
  • 10.09.12

יחזקאלי חוזר ומדגיש מצב באירופה שתואר כבר שנים קודם לכן.העתונאית אוריאנה פלאצ"י והסופרת שכנתה עצמה "בת-יאור" תארו בפרוטרוט ובאופן מצמרר את כבוש אירופה ע"י האיסלם.חובה לקרוא אותן.יחזקאלי מנסה להמחיש את הנעשה באופן ויזואלי-בטלוויזיה- אך חבל כי הטקסט העריכה וצורת ההגשה פגומים(בלשון המעטה)ואינם מעבירים את המסר כראוי.עיתונעי כה מוכשר שהחמיץ את העברת הנושא באופן ראוי.

174 לדוד דרעי כבר יש סרט שאסור להקרנה בארץ טיפוס מפוקפק דרעי
  • 15:08
  • 11.09.12

עשה סרט על יציאתו מהארון והשפיל את משפחתו, בית המשפט קיבל את עמדתם כי בוזו בסרט ומאז אין לראות אותו בישראל. בפסטיבלים לסרטים גאים בחוץ לארץ הוא עדיין רץ. זה האדם, זה הכבוד שהוא רוחש למצולמיו, אפילו אם הם משפחתו. ראו הוזהרתם.

175 כאילו שהוא יודע מוסלם
  • 16:37
  • 11.09.12

העיתונאי הזה מנסה בכל צורה לשקר ולהאמין לשקר בלי לדעת כלום. אין אף יהודי שרוצה לדעת מה זה אסלאם בצורה נכונה. לכן כל תוכנית שמשדרת על האסלאם בצורה שלילית אנשים גזעניים יקפצו מאושר . אני חושב שהוא תכנן שהאוירה תהיה רעה מראש

176 אם אינשטיין היה חי היום הוא היה מוסיף משהו יוספוס
  • 19:22
  • 12.09.12

למשפט ה-"לא מפסיקים להדהים אותי". בנוסף לגודל היקום, טיפשות האדם הוא היה מוסיף גם את היכולת המדהימה של עיתון הארץ להכחשת מציאות. אין שום בעיה באיסלם, הם בדיוק כמונו. מי שחושב שיש בעיה בדת/תרבות הזו הוא גזען. yeah right

177 כרזמטי וענייני רותי
  • 21:54
  • 12.09.12

צבי יש לו נוכחות עצומה מול המסך

178 כתבה יפה, עלית על נקודה מאוד חשובה. ניב
  • 08:51
  • 13.09.12

עוד שלב של תודעה "ישראלית" שמנסה להציג את היהודים כטובים, המוסלמים כנבלים ואת שאר העולם כסתומים.
חבל שהאמת רחוקה מזה אלפי פרסאות.

  •   א.גם בתקופת השואה היהודים לא היו אלימים ב.הטרור ב99% מבוצע ע'י המוסלמים ג.ואכן העולם ברובו סתום שאין לו כלים להשטלתות  (לת) ציצ
    • 06:52
    • 19.09.12

179 הכתבה על האסלם מגי
  • 15:27
  • 13.09.12

צבי יישר כח סיכנת את עצמך כשרצית להראות לכל העולם הרדום מה הוא האיסלם ומי מאמיניו . אין מלבד להוריד את הכובע בפנייך כתבה מושקעת ומתומצטת להפליא שיראו כל העולם והכי חשוב שיפנימו וידעו את האוייב של כל העולם ושל חופש העיתונות הדמוקרטיה והפרט יישר כח אין עליך

180 כמה עוד הוכחות השמאל צריך לקבל?? סמואל
  • 07:38
  • 14.09.12

זה הפרצוף של האיסלאם קיצוני ואכזרי

181 בדיחה הלקוחה מהסגנון של מונטי פייטון כנסו אסף
  • 13:43
  • 18.09.12

בית משפט פסק גזר דין מוות בתליה על נאשם
כאשר התליין ניגש למלאכה הוא אמר לאשם אני הולך לתלות אותך על חבל התליה
בעיה תחבירית זו ממש הציקה לאשם ברגעיו האחרונים עד אשר נפח נשמתו

182 לא מבין אותך, נדהם מהאמפטיה הבלתי מסוייגת שלך אל דת שכל תכליתה לאמלל את העולם צביקה
  • 13:11
  • 20.09.12

צבי יחזקאלי איננו מחדש לאיש דבר וחצי דבר.
כל שהעתונאי הפנטסתי הזה עושה, הוא:
1. מאשש בעוצמה את אשר כווווולם יודעים
2. הוא מכניס אותנו אל הפרטים הקטנים, אל מי ואל מה שמחוללים הלכה למעשה את יצירת הקטסטרופות הגלובליות.
3. מעיר ומעורר את העולם שיקיץ מתרדמתו.

אבל מורן (היא? הוא) במשנה סדורה של ביאוש עצמי התואם את עיתונה, הרי תוציא ותמציא מתחת לאדמה כל מה שניתן להפחיתנו ולהכפישנו בעולם, ורק לאלוהים פתרונים מהי תכלית האידיאולוגיה שהיא/הוא נושאים.

צבי סיכן חייב, לעיתים עד טיפשות, ויש גבול עד כמה עמוק הוא יכול להיכנס כדי להגיש לצופיו את המראה ואת המקום. אני נחרדתי מאומץ ליבו כך להיכנס אל לוע השטן. אכן מדובר בשטן, אי אפשר לרכך זאת. איש איננו עיוור.

183 יחזקאלי יחד עם גיא בכור יכולים להקים ארגון אנטי איסלמי.רבים יצטרפו.איסלמופוביה היא מכה אצלנו.איך התחביר?לא משהו...  (לת) חיים
  • 14:39
  • 20.09.12

184 מאמר מדוייק וחשוב, תודה מורן!  (לת) שלי
  • 17:58
  • 20.09.12

185 תגיד מורן שריר - אתה ב-מקרה-הומו או שמא-מתרומם?! חתיכת מאושפז עלוב  (לת) הפרא
  • 16:39
  • 22.09.12

186 לכל השמואלנים לכו תתאסלמו וזהו  (לת) דני
  • 03:02
  • 23.09.12

187 אירופה מתאסלמת אני שהייתי בבייסים באירופה בשנת 98
  • 13:27
  • 25.09.12

צבי שם מראה מול האירופאים , כבר לא נשאלת השאלה מתי הם יתעוררו כדי להבין שהמציאות שלהם השתנתה אלא איך הם יגיבו.
לפני שנים כשגרתי באירופה הניצנים התחילו ללבלב וכעת הם כבר שיח גדול מתפשט לך כיוון גם דור שני ושלישי למהגרים מרגיש שדפקו אותו ... מזכיר לנו את מציאות חיינו
צבי כל הכבוד מלח הארץ

188 לשמאלנים גם המציאות לא עוזרת. עיוורים גמורים.  (לת) אודי
  • 14:06
  • 25.09.12

189 תפאדל מאור
  • 02:13
  • 27.09.12

מורן, ברור שיש פה את אלמנט המתח וה"משימה", לאחר הפרק ה4 אני יכול לטעון שהסדרה איכותית ואותנטית. זה לא משנה מה הוא ניסה ומה לא, יש עובדות, אני מקווה שאת\אתה לא מתכחש\ת להם כמו מדינות אירופה המתפוררות, ואם כן אז תפאדל...

190 בתוא אחת שגרה שם, המצב חמור בהרבה  (לת) ליבי
  • 12:05
  • 28.09.12

191 הסדרה לא מתאימה לאג"נדה של עיתון הארץ אז מתקיפים אותה . כממה טוב לטמון את הראש בחול..  (לת) שי
  • 15:00
  • 28.09.12

192 קל לשבת ולדבר על זה מהכיסא הנוח שלכם בת"א... ...
  • 22:56
  • 28.09.12

אתם כל כך אוהבים את כולם וחושבים שכולנו גזענים, לכו תחיו שם חודש..

193 צבי יחזקאלי ישר כח ירון תפוח
  • 08:48
  • 01.10.12

טלוויזיה ישראלית ישירה איכותית בעלת תעוזה ומציאות. יחזקאלי מראה שלל זוויות של המצב באירופה כמו ששום תחנת טלוויזיה אחרת מסוגלת לסקר. הוא לא מציג זווית אחת כדי לצדד, לעוות, לסלף. הוא מראיין, מסתנן אבל גם חושף את עצמו ומסתכן כדי לתעד את הקבוצות השונות ברבדים הסבוכים אותם הוא מסקר. הכתבה הזאת היא מסמך קולנועי טלוויזיוני מרתק. כל הטענות כלפיו הם די אוויליות ומעוותות. מתי ראיתם כתב שמדבר למגוון התרבותי של מראוייניו בשפתם, בגובה עיניהם. אין כאן שום גזענות או נסיון בסגנון העריכה להפוך אותו לגיבור הוליוודי. אם תמונה שווה אלף מילים אזי תיעוד שכזה. מומלץ בחום לחובבי ריאליטי. תשוו אם מתאפשר לכם לכתבים מתרבויות שונות או תחנות טלוויזיה ברחבי העולם. לדעתי הוא כתב טלוויזיה יוצא דופן עם דרך ארץ וללא יומרות כמו שרבים מהמלעיזים כאן יחסו לו.

194 אז איך מתארים תופעה תרבותית? איך בוחנים רדיקליזציה בקרב מוסלמים באירופה?  (לת) מישקפופר
  • 10:26
  • 01.10.12

195 די. באמת די. תפתחו את העיניים. אם הדמוקרטיה וזכויות אדם חשובות לכם, קומו נגד האידיאולוגיה החשוכה הזו.  (לת) שמאלנית פעילת זכויות אדם
  • 08:05
  • 02.10.12

196 תרגום מ"ארצית" לעברית אנונימי
  • 15:25
  • 02.10.12

"גזעני" = סדרת טלוויזיה שמתארת מוסלמים באופן לא מחמיא, משום שזה לא מתאים לפנטזיות שלי.

"שטחי" = סדרת טלוויזיה שמתארת מוסלמים באופן לא מחמיא, משום שזה לא מתאים לפנטזיות שלי.

לעמת זאת, כמובן, יש:

"נועז / חושף / מקורי / עמוק" = סדרת טלוויזיה אשר מתארת *יהודים* (חרדים, מתנחלים, ועוד קבוצות שנואות) באופן לא מחמיא, משים שזה *כן* מתאים לפנטזיות שלי.

ה"אינטלקטואלים" בעלי ה"מחשבה המקורית" מ"הארץ" ושות' הם די צפויים, לא? הם כל כך "מקוריים" שאפשר לנחש בדיוק של 90-95% מה יהיה ה"טיעון האינטלקטואלי" שלהם על כל דבר...

197 הסמולנצ'יק הנאור מתנגד לגזענות: רק אל תבלבלו אותו עם עובדות  (לת) נחום שחף
  • 01:37
  • 03.10.12

198 דקדוק א.ב
  • 21:17
  • 04.10.12

אם תלמדי תורה יש לך סכוי להגיע להבנות בעומק הלשון אם תקראי ספרים שנכתבו בשלושת אלפי השנים האחרונות בלשון הקודש אז אולי תבני כמה את לא מבינה אגב המשמעות של המשפט הנזכר פשוטה לכל בי רב ונער והיא שהאסלאם משתלט או מנסה להשתלט על כל העולם אמנם סדרה זו ממוקדת על פעולותיו באירופה עייני בספרי הדקדקנים הקדמונים

199 מורן, כשאין משהו חכם ועמוק לכתוב, עדיף לוותר. לא צריך בכוח. במקום זה החלטת לרדת לקטנות ולשגע את הקוראים שלך עם שיעור לשון. בכל אופן, מקווה שלא היו לי שום שגיאות תחביריות... לא רוצה לזעזע אותך! אלמונית
  • 16:41
  • 07.10.12

...

200 כתבה עלובה מאדם עלוב, שאין לו מה לומר....... רומאו
  • 10:17
  • 09.10.12

הסידרה הזאת עושה רע לאנשים כמו מורן, שמטיפים לנו השכם והערב, שהמוסלמים הם אנשים טובים. לא בגלל שהם בעצמם מאמינים בזה, אלה בגלל גודל השינאה שלהם ליהודים.

201 כתבה מאת שמאלני ממורמר!! כרמה
  • 17:45
  • 10.10.12

ישראל להתעורר !!!! ההשתלטות מתרשת לנו מתחת לאף ..
סדרה מעולה, אחת האיכותיות שיצאו !!!
זאת האמת !!!! וזה מה שקורה ואל תנסו לעדן את זה !!
ולכל השמאלנים שלא יאה להם לגור פה .. אתם מוזמנים לארוז את הדברים ולעבור לגור ביחד עם החוליגנים האלה ...

202 מה זה משנה...ב או ל - העיקר הוא אותו עיקר....המוסלמים כובשים גם את אירופה!!!  (לת) "גזענית" יהודייה
  • 12:01
  • 01.12.12

203 אין איסלאם רדיקאלי כמו שאין שמאל כזה. ניתן לומר איסלאם כמו שאומרים שמאל עמי שחר
  • 00:12
  • 20.04.13

מאמרך כאן הינו דוגמה לרצפטורים של מגיפת האיסלאם
פורצים את כל השערים ומטים את המנגנון החיסוני כנגד הגוף

מאמרך מעוות לחלוטין מיסודו.
בתארך את פלישת האיסלאם לאירופה בנסיון שווא "לתקוע את האצבע בסכר", שהרי יקשה עלייך להתווכח עם עובדות מוצגות וברורות, את מתווכחת עם ההבנה שלהן.

עם חיבור לוגי מובן מאליו של הנקודות
ואמירתך זו, דומה לתיאור התפרצות סרטנית בגוף, כפלישה של תאים אינדווידואליים ויש לתפוס, להעמיד למשפט כל אחד ואחד מתוכם ולא להתייחס לכך כאל מחלה אפידמית
הידד לנאורות הממארת הזו

יש סיכוי שאבירי חופש הדיבור
יעלימו תגובית זו כמנהגם הקבוע בקודש
אבל, את הקלון קשה מאד להסתיר יותר כיום
לא האיסלאם הבעיה של העולם
השמאל/ליברליזם - הוא