פרשת דורון נשר || כשאולפן "עובדה" הופך לבית המשפט

תוכניתה של אילנה דיין התבססה רק על משפחתו של נשר ומצאה את האשם בפרשה - מד"א. אבל דורון הוא קורבן של סיטואציה מורכבת יותר מזו שהוצגה אמש

אתמול, אחרי שאילנה דיין חזרה מהפסקת פרסומות (היא משום מה קוראת לזה "פרסומת", על אף שספרתי כ-16 תשדירים, חסויות ופרומואים. אבל אחרי השקר הלבן של "עוד דקה נשוב" כבר אין טעם להתלונן), היא הבהירה כי משפחתו של דורון נשר מנהלת הליכים משפטיים נגד מגן דוד אדום. זה היה אחרי החלק הראשון של הכתבה של רוני קובן, שעסקה ביום שבו דורון נשר לקה באירוע מוחי ופונה, אחרי זמן רב ויקר, לבית החולים כשהוא מגולגל בתוך שטיח. "העניינים יתבררו כמובן בזירה הראויה להם", הבטיחה דיין לצופים. ובכן, מהי הזירה הראויה לבירור "עניינים" כאלה? נדמה שעל פי דיין, הזירה הראויה היא האולפן שלה. הכתבה של קובן ביררה בעצמה את העניין ההוא וגם מצאה אשם: מגן דוד אדום. לא מספיק לכם? אתם צריכים אדם ספציפי? מ', הפרמדיק שהגיע באותו יום לביתו של נשר. הוא האשם.

כתב התביעה של קובן מוביל להרשעת מד"א בשני מישורים, העובדתי והתודעתי. במישור העובדתי מבטיחה דיין לצופים שהיא מביאה בפניהם את "העדויות, המסמכים ותיעוד המצלמות הנסתרות". ואכן, שורה של דו"חות, עדויות, ראיות, הקלטות, שחזורים וחוות דעת שמופיעים בכתבה מובילים כולם למסקנה שצוות מד"א פעל שלא כשורה. אבל איך אפשר להסתמך, במקרה כל כך רגיש, על עדויות שנדמה כי כולן או רובן המוחץ הגיעו לידי צוות "עובדה" ממשפחת נשר? מלבד התגובה הרשמית בסוף הכתבה, אף איש מד"א לא מופיע בה אלא אם כן צולם ללא ידיעתו במצלמה נסתרת של אשתו של דורון נשר.

לפני שלושה ימים שודרה במגזין מוצאי שבת של אשרת קוטלר כתבה על אותו נושא בדיוק. אורלי וילנאי וגיא מרוז, חברים של נשר, בדקו מה קרה באותו יום ומי אשם. המסקנה שלהם היא שחוק זכויות החולה לא מאפשר למד"א להפעיל שיקול דעת ושיש לשנות את החוק. התחקיר שלהם נראה זול יותר, רעוע יותר, וולגרי מזה של "עובדה", אבל במישור העובדתי הוא מביא תמונה שלמה ומורכבת יותר וכולל עדויות ש"מנקות" את מד"א. אלו עדויות שלא מופיעות בתחקיר של קובן.

מעבר למישור העובדתי קיים המישור התודעתי. במישור הזה משתמש קובן בכל הכלים שיש לו כדי לספר סיפור רגשני על משפחה שספגה מכה קשה בגלל פחדנות או חוסר אכפתיות. במקום לחקור את מורכבות החוק, הכתבה נצמדת למשפחה הפצועה. ואכן, קשה להישאר אדישים מול בתו של נשר שמאשימה את צוות מד"א בהזנחת אביה; קשה שלא להרגיש תסכול כשקלוז-אפים על כרזות ישנות של נשר רומזים על שירת חייו שנקטעה. חשוב רק להבין שלא בכל פעם שיש קורבן, יש גם אשם. דורון נשר הוא קורבן של סיטואציה מורכבת יותר מזו שהוצגה אמש ב"עובדה".

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 וזו, בקליפת אגוז, הדרך של התקשורת הישראלית להבין את המציאות חיים
  • 09:31
  • 04.12.12

דרך מה שסוחט דמעות, דרך סימון הרעים והטובים, דרך דרמטיזציה, דרך מציאת אשם ולא מציאת פתרון.
הרבה מהחוליים של החברה הישראלית הם תוצאות של המצב הזה.

02 גועל נפש אורי
  • 09:50
  • 04.12.12

מורן, היית עדין. זו הכתבה הכי זולה וצהובה שראיתי בחיי, והרגש היחיד שהיא הצליחה לעורר בי זה תיעוב עז וגועל כלפי חמותו של נשר. זו טקטיקה מאוד מכובדת להתקשר ל-מ׳ ולהקליט אותו. עיתונאות למופת. ולעניות דעתי, מד״א פעלו כשורה.

03 אילנה דיין הצהובה יוצרת את התדמית הקלוקלת של התיקשורת הישראלית, חבל אך בלתי נמנע בעולם שחור לבן שהיא וחברייה יצרו, חבל שאל תיתן לעובדות להרוס לך את הסיפור הוא המשפת הראשון באתיקה העיתונאית  (לת) ותיק
  • 09:50
  • 04.12.12

04 רגע, לא היה כבר מקרה שעובדה שימשה כשופט ותליין ? גיל ג
  • 09:59
  • 04.12.12

שאלה רטורית, אין צורך לענות.

05 איך מתפרנסים מצרות של אחרים דבורה בן אהרון
  • 10:06
  • 04.12.12

נכון שרוב העיתונות חוטאת בזה אבל גם משפ' מרוז בכתבה של שבת וגם עובדה לא מתיחסים לעובדות שנמסרו ע"י המשפחה - האירוע החל בבית קפה כמה שעות לפני הפניה למד"א, אפשר לומר שהמשפחה לא היתה מספיק רגישה ולא נסעה ישר למיון מבית הקפה? כל הדיון הזה היה מתקיים גם אם המד"א היה לוקח בכח למיון ומשהו בדרך היה משתבש כי אצלנו תמיד צריך להיות מישהו אשם אם קורה משהו לא נעים בעיקר אם זה למקורבים מתוקשרים.
הרבה בריאות והחלמה לדורון נשר,

06 ביקורת ראויה ועניינית עדי
  • 10:11
  • 04.12.12

תכניות טלוויזיה בעלות אופי תחקירי לעיתים קרובות (אמנון לוי, עובדה וכו') מתנהלות כשיכור השופט ב"מעגל הגיר הקווקזי" - להן צדק משלהן, חוק משלהן והליכי שיפוט מזורז משלהן. כמי שהתנדב שנים רבות במד"א אני יכול לומר - אין פה עניין לשיקול דעת בכלל, כשאדם בגיר אומר לך באופן מפורש שהוא לא מעוניין להתפנות, אם תפנה אותו והוא יתבע אותך לאחר מכן - הוא ינצח ללא כל ספק ואתה תמצא עצמך חסר כל. הבעיה היא בחוק.

  •   זה לא מה שהבנתי מהכתבה, דליה
    • 13:58
    • 05.12.12

    למיטב הבנתי דורון ממש לא דיבר מפורשות, לא הבין את מצבו ועשה תנועות לא רצוניות, מה גם שמדא הבינו היטב שהוא נמצא בארוע מוחי ומתברר שיש עוד כשלושים אלף מיקרים דומים בשנה כך שסביר להניח שהם היו מודעים גם למצב שדורון היה שרוי בו.

07 האחראי הודה בסוף הרלן קובן
  • 10:13
  • 04.12.12

האחראי שנתן אישור טלפוני לאנשי השטח (אותם אין להאשים למרות שהקטינו ראש, כי ביקשו ייעוץ ואמרו להם לא לגעת בדורון נשר)
אותו אחראי הודה לקראת הסוף שאכן היה צריך לקחת את דורון נשר באמבולנס אחרי זמן מסוים, כאשר מצבו הידרדר, והוא בעליל לא יכל להתנגד יותר (נגיד שבהתחלה כן התנגד). כאשר היה ברור שהוא בתהליך גסיסה, גם על פי החוק אפשר היה כבר לקחת אותו. בשלב זה הוא טען שזה כבר לא שינה כלום כי ממילא פינו אותו לבד. אבל הודה שחוקי היה לפנות אותו נגיד אחרי שעה לערך, במצבו.

בכל מקרה המצב בו אנשי מדא שעה וחצי עומדים מנגד הוא בלתי נתפס. גם לא ברור מדוע המשפחה לא הבהילה רופא פרטי למקום, אם הזמן כל כך יקר.

08 אילנה דיין כבר מזמן משתמשת בכיסוי העיתונאית כדי לעשות מה שהיא באמת רוצה: להיות תובעת שופטת ותליינית.  (לת) ZE
  • 10:14
  • 04.12.12

09 מאמר חשבו ותוספת תל אביבי
  • 10:24
  • 04.12.12

רוני קובן מסכם בסוף ומצטט את מפקד מד"א שאומר שהוא היה נותן הוראה לפינוי בניגוד לחוק והוא היה מוכן להתמודד עם ההשלכה על הדחתו. קובן מסיק מכך שהפתרון למצבים מורכבים כאלו הוא לסכן את אנשי מד"א בתביעה ובסילוקם מתפקידם, חלקם אחרי שעבדו בארגון במשך כל חייהם.
כלומר קובן עצמו מסיק את המסקנה המעוותת ביותר שאפשר לקבל, תולה את הפתרון בהקרבת מקום העבודה ובסיכון בתביעה אזרחית ארוכה וכואבת כלפי אנשי שירות ההצלה.
יש בית בין של מעלה ובית דין של מטה - אילנה דיין מציגה את בין הדין של חרטא ולא בפעם הראשונה.

10 עובדה תמיד היתה תוכנית חרטא צהובונית וצעקנית במסווה של תוכנית תחקירים רצינית. בפן הזה אילנה דיין היא ממש אחותו התאומה של אמנון לוי...  (לת) מימיקה של רצינות
  • 10:27
  • 04.12.12

11 התקשורת דואגת לחבריה. האם אלפי מקרים אחרים מגיעים לעובדה? לא.  (לת) רון
  • 10:37
  • 04.12.12

12 דיין אילנה קרן
  • 10:41
  • 04.12.12

היתה -כעת ובעתיד אותה מוניפולטורית רדודה ולדעתי לתת לה במה עדיף את הגניקולוג ח,כ אחמד - האישה הזו אחת ממכות הטלויזיה-

13 מעניין שלפני מספר ימים הוצגה כתבה דומה מאוד בערוץ 10 וממנה קיבלתי מסר אחר לגמרי שלמעשה מדא היו כבולים לגמרי והתנהגו בצורה הטובה ביותר במצב הקשה שבו היו נמצאים  (לת) שולה
  • 10:41
  • 04.12.12

  •   תודה לך שולה פאראמדיק
    • 13:01
    • 04.12.12

    אנשי מדא אף פעם לא עומדים מנגד - מנגד עומדים אנשים נבערים שאינם מבינים/יודעים את העובדות ומעולם לא התנסו במצבים בהם מתנסים אנשי מדא ביום יום.

14 פשוט בושה של תשקורת משה
  • 10:47
  • 04.12.12

אני בטוח שאם הצוות כן היה לוקח אותו, והיו בעיות, גם אז המשפחה הייתה מתלוננת.
זה לגטימי לחלוטין כאשר משפחה רואה תמונת מצב סובייקטיבית. אבל כאשר העיתונות מתגייסת להשמצות ופגיעה בצוות רפואי, זה חמור מאד. כתבות מהסוג הזה הן גורם ישיר לפגיעה בצוותים רפואים, כי גם כאן חובטים בצוותים הרפואיים.

והכי חשוב- כל ה"כתבות" על "רשלנות רפואית" בזבלונים כמו עובדה ואחרים גרמו לרופאים להתייעץ עם עורך דין לפני כל נגיעה בחולה. הרי מה הטעם להציל אדם בניגוד לחוק, כאשר לאחר מכן אילנה ושותפיה ישסעו את אותו חולה כנגד המערכת שהצילה אותו?
לכן כאשר אנשים מופקרים בשטח, בזמן שהצוות הרפואי מתייעץ עם עורכי דין, אילנה צריכה להסתכל בראי כדי לראות את האשמים במצב.

15 כתבה מגמתית שהחלה כבר בדברי הפתיחה של אילנה דיין בני
  • 10:52
  • 04.12.12

לאחר כ- 10 דקות שהבנתי לאן הכתבה הולכת, עברתי ערוץ

16 החורים שבין התפרים לילה
  • 10:53
  • 04.12.12

גסים ומעוררי תהיות לגבי התנהלות המשפחה, בזמן האירוע ולאחריו. מדוע עמדו חסרי אונים ולא סייעו למאמצי הצוות? כיצד , במשך זמן קריטי, לא שקלו חלופות?

17 איפה היו משפחתו מדוע אף אחד לא דרש לפנותו בכוח  (לת) מתושלח
  • 10:58
  • 04.12.12

18 תחקיר גדוש עבירות אתיות דני
  • 11:04
  • 04.12.12

איזו אתיקה שולחת בת משפחה עם מצלמה נסתרת, לדובב עובד זוטר בארגון ולנסות להפיל אותו בפח ולמשוך בלשונו, כדי שיפליל את הארגון שבו הוא עובד ויפל את עצמו במלכודת של השהייה עקב אי עמידה בכללי הארגון? וכל זה תוך שימוש זול בסחיטה רגשית? ואיפה שאלת התם המתבקשת ביותר? למה לא גלגלו את דורון נשר בשטיח לאחר רבע שעה והסיעו אותו לבית החולים ברכב המשפחתי? מי מחכה כל-כך הרבה זמן? ולמה לא הזמינו שירות אמבולנסים פרטי לפינוי? הם היו מגיעים תוך 10 דקות ומפנים מבלי לשאול שאלות. ולבסוף, אם זה לא היה דורון נשר - מישהו היה טורח להרים תחקיר? התשובה בתוך השאלה.

19 הכתבה היתה בעייתית דניאל
  • 11:06
  • 04.12.12

עם כל הכבוד למשפחת נשר, העיסוק החסר פרופורציה בנושא בתקשורת מטריד מאוד. יש עוולות גדולות בהרבה שקורות כל העת. חוץ מזה, ההצגה של הכתב היתה מגמתית במקרה הטוב (ודמגוגית במקרה הרע).

20 אחרי שקיבלה גיבוי מבית המשפט להאשים סרן חף מפשע ברצח של ילדה היא כנראה מרגישה נוח להאשים את מד"א בהפקרה של דורון נשר.  (לת) אין מה להתפלא
  • 11:12
  • 04.12.12

21 לא למדה לקח מפרשת סרן ר רופא
  • 11:17
  • 04.12.12

כאיש מקצוע אני אומר לכם חד משמעית שלצוות ולמי שהם התייעצו איתו לא היתה ברירה. די לקרוא בעיתונות את פסקי הדין בהם מחוייבים אנשי צוות רפואי, בהיעדר טעות ממשית בטיפול שנתנו, על ״פגיעה באוטונומיה״ של החולה מכיון שלא תיעדו מתן הסבר על קוצו של יוד. במקום למנף את המקרה העגום של דורון נשר ולקיים דיון ציבורי נוקב בתרבות התביעות( שהגיעה אצלנו לשיאים עולמיים) ובהשלכותיה השליליות על הטיפול שניתן לנו, בחרה הגב׳ דיין במסלול הקל של רדיפת מד״א ואנשיו גם ללא עילה מוצדקת. כנראה שככה זה כשיש גיבוי מביהמ״ש העליון בצורת ״אמת בשעתה״- ובודאי לא מספרים לנו על פסקי הדין של אותן ערכאות שיצרו את מדיניות התביעות המטורפת בארץ.

22 תחקיר רדוד, צהוב ובלתי מקצועי אהוד
  • 11:18
  • 04.12.12

חבל שתוכנית כמו עובדה, שידעה רגעים יפים, התדרדרה לעברי פי פחת. חוץ מסצנות שנועדו ללחוץ על בלוטות הרגש, כאילו היינו בפרסומת לחברת סלולר, לא היה שם כלום.

23 שכחת את החלק השני של התכנית... ומה שמשותף ביניהם - סנגוריה על הברנז'ה  (לת) ...
  • 11:22
  • 04.12.12

24 עובדה-תכנית מטעה, מתחפשת לרצינית אבל למעשה העובדות לא באמת מעניינות אלא הרייטינג! עירית
  • 11:37
  • 04.12.12

כלפי חוץ זו כביכול תכנית רצינית ומעמיקה אבל בפועל זו עוד תכנית שטחית "רגשנית" ובעיקר צהובה שכל יעודה העלאת הרייטינג.

25 מותה של ישראל הישנה והטובה . איתן הבת-ימי
  • 11:39
  • 04.12.12

במקום לפחד מתביעות היו צריכים לגלות נחישות ואומץ והכי חשוב שיקול דעת הגיוני ובריא - כולנו יודעים שבמקרה של שבץ ישנו בילבול וחסר הגיון של הנפגע. את דורון צריך היה לפנות במהירות האפשרית.
מעניין איך היו מגיבים כל החכמים פה אם זה היה קורה לאבא שלהם או לבת שלהם.

26 ככה זה שיש לך חברים בתקשורת! יאיר
  • 11:54
  • 04.12.12

לא צריך פרוטקציה
כל שצריך זה חברים בתקשורת
הם, לצורך רייטיג שלהם, יעשו את העבודה

27 שוב חוזר הנגון. יורם
  • 11:59
  • 04.12.12

אילנה דיין חוזרת שוב ובונה סיפורים שהקשר בינם ובין האמת אולי רק מקרי.
בית המשפט עיוות דין לטובת דיין כדי לא לפגוע בעתונות ואילנה דיין קבלה
מסר שלהטעות,להדגיש את מה שהיא רוצה,לצנזר עובדות כי זה לא עולה
במטרה שלה שנקבעה מראש,זהו הליך מותר ועתונות נכונה העיקר למלא את
הכיס.לתת לאילנה תוכנית תחקירים כמוהו כמו לתת לתינוק אקדח.
בזמנו טענה שתוכנית התחקירים שלה והאמת שלה הם הטובים בארץ וכאשר
תפסו אותה בקלקלתה על שידור לא נכון,היא טענה "זה מה שאמרו לי"
עלאק תחקיר.זהו פעם אחרונה שראיתי תחקיר שלה,כי אני שונא שמוליכים
אותי שולל.אני יודע היא תסתדר יפה בלעדי יש לה מספיק חברים "מקדמי מכירות"

28 תשקורת ותו לא-ובראשם אורלי וגיא פנחס
  • 12:07
  • 04.12.12

משפחת מרוז, צמד העיתונאים הזולים בישראל-אלו שיעשו כתבה על מקורביהם ו/או עליהם במסווה של דאגה לנו אבל בשורה התחתונה דואגים רק להאדרתם הפרטית ללא שום אתיקה עיתונאית ו/או רמה בסיסית ביותר של מקצוענות-לי כבר נפל האסימון ,מתי יפול לכם?. ואילנה דיין המשדרת ,תרתי משמע-משהו אחר ומהוקצע, אט אט בעצמה הופכת להיות בבועה ולא מגדלור של עיתונות מקצוענית. המדינה מתדרדרת-ולתשקורת שדואגת רק למקורביה יש חלק אדיר בדבר.

29 תכנית יחצנית מעוותת לפי הזמנה!  (לת) ע.הלל
  • 12:10
  • 04.12.12

30 עו״ד כספי רופא מומחה
  • 12:14
  • 04.12.12

מבקש להפנותכם לכתבה הנוספת בעניין בהארץ. את המשפחה מייצג עו״ד כספי- שמשרדו עומד מאחורי רבות מהתביעות שהביאו לפסקי הדין אשר יצרו את תרבות התביעות והנהלים שמנגד- דוגמת אלו שלא אפשרו את פינויו של נשר במועד. ברור לכל שבמדינה נורמלית מי שהיה מפנה את נשר בניגוד להסכמתו (ואפילו בניגוד לחוק היבש) היה חסין מכל הליך- פלילי או אזרחי. ובכן בישראל זה לא כך, ועו״ד כספי ופעילותו הם אחד הגורמים המשמעותיים לכך. לאור זאת אין להתייחס לכתבת עובדה כיותר מתשדיר לקידום תביעת הנזיקין של המשפחה נגד מד״א, או כמנוף לחץ לפשרה משתלמת.

31 עו״ד כספי רופא מומחה
  • 12:15
  • 04.12.12

מבקש להפנותכם לכתבה הנוספת בעניין בהארץ. את המשפחה מייצג עו״ד כספי- שמשרדו עומד מאחורי רבות מהתביעות שהביאו לפסקי הדין אשר יצרו את תרבות התביעות והנהלים שמנגד- דוגמת אלו שלא אפשרו את פינויו של נשר במועד. ברור לכל שבמדינה נורמלית מי שהיה מפנה את נשר בניגוד להסכמתו (ואפילו בניגוד לחוק היבש) היה חסין מכל הליך- פלילי או אזרחי. ובכן בישראל זה לא כך, ועו״ד כספי ופעילותו הם אחד הגורמים המשמעותיים לכך. לאור זאת אין להתייחס לכתבת עובדה כיותר מתשדיר לקידום תביעת הנזיקין של המשפחה נגד מד״א, או כמנוף לחץ לפשרה משתלמת.

32 החוק הוא יבש. היה ניתן לקחת אותו מידית לבית החולים נועה
  • 12:27
  • 04.12.12

החוק הוא יבש. היה ניתן לקחת אותו מידית לבית החולים...
הצטערתי בשבילו מאוד ובשביל אחרים גם.
הפרמדיק היה צריך להציל אותו וגם אותו קשה לשפוט כי הוא פחד
מהרופא....כמו שכאן נכתב סיטואציה מורכבת...

33 ואת "הטיפול העובדתי" במחזיק התכניות המבצעיות במחשבים דולפים שכחתם ? קאטו
  • 12:43
  • 04.12.12

אהה, נכון... הוא מבילדי. אז הנה השאלה שלא נשאלה - מדוע אתה חושב שראוי היה כי תסכן את חיי בני הלוחם בהחזקת תוכניות מבצעיות שהודלפו לך ע"י הגב' קם, על-גבי מחשבים לא מאובטחים ? מה הקשר בין כ 2000 המסמכים המבצעיים לבין אותם מסמכים מעטים שעסקו בסיכולי עבר ושימשו אותך בכתבה ? שאלה שלא שנאלה והמבקר הנכבד גם לא מעז לטפל בפרק זה באותה "עובדה" עצמה. אמור מעתה - מורן שריר מפחד לעשות שריר

34 אני מתחיל להבין את משפט הדיבה נגד אילנה דיין. היא מנסה להתחנף לצופים להשטיח את המציאות ולייצר שורה תחתונה סנסציונית גם כשזה לא קיימת.  (לת) יונה
  • 12:51
  • 04.12.12

35 כמה אנשים בארץ מאבדים את חייהם בגלל טיפול לא ראוי ורשלנות? מה מייחד את דורון נשר? מדוע לא לעסוק בתופעה במקום במקרה הגבולי הנ"ל?  (לת) יונה
  • 12:53
  • 04.12.12

36 עיתונאים כנסו כנסו אחד שיודע
  • 13:07
  • 04.12.12

מדא מתחבאת מאחורי החוק ונהלים.. זה לא סתם, כל שדרת הניהול של מדא עשתה תארים במשפטים.. אדון אלי בין שקורא לעצמו מפקד הוא סמל במיל איש משורה צבאית. מעולם לא היה בבהד 1 פים או פום. נתן לעצמו דרגות סמי צבאיות והממשל שותק??? דר סטרוגו מחזיק בעבודה נוספת??? מה למדא אין מספיק כסף להחזיק מנהל רפואי במשרה מלאה? . ככה זה נראה. הכל רקובה שמה, איפה שלא תחפור תמצא זבל. הנהג אמבולנס מקורב ולכן הוצא מהסיפור ( אבל נחשף בתוכנית של אורלי וגיא) הפאראמדיק כנראה שפחות.. מדא רקובה

37 התקשורת ומערכת "המשפט-צדק" גרמו לחולים לניות אוייבים של הרופאים. אלי
  • 13:16
  • 04.12.12

היגעתם, שבארה"ב, בגלל תרבות התביעות המשפטיות, רופא אורטופד משלם כשלישי מהכנסתו [לא מרווחיו] לחברת הביטוח ל-"ביטוח חבות מקצועית". אחרי שלוש תביעות, אף חברה לא מוכנה יותר לבטח אותו וד [טוב זה נשמע "מונטי פייטון] הדרך היחידה שלו להתפרנס זה ללמוד משפטים ולעסוק בתביעות משפטיות.
וכתבה כזו, של אילנה דיין היא עוד נידבך בדרך התיקשורת להשיג רייטינג, גם במחיר של עוול לאנשים כפרטים, וגם למערכת שצריכה להשקיעה סכומי עתק בביטוח - על חשבון ציוד למשל.
זאתועוד, הדרך לרייטינג, מחייבת כתיבה\שידור\עריכה בשחור-לבן. מישהו חייב להיות אשם! גם אם באופן אובייקטיבי, אין את מי להאשים, אלא את החוק, השיטה וכו'. וזה, כפי שאני חווה את זה פשוט מעשה נבלה של התיקשורת וכאן, מעשה נבלה של אילנה דיין!
להזכירכם, בתאונת "הבונים" היה ברור גם על פי החוק וגם על פי העובדות שנהגת האוטובוס עלתה לפסים למרות אור אדום מהבהב, ונתקעה שם. היה גם ברור, שבמהירות הנסיעה החוקית של הרכבת הנהג לא היה מסוגל לעצור. אבל, בלחץ התיקשורת "לתלות את האשם בכיכר העיר" ומכיוום שנהגת האוטובות נהרגה, הלכו בפרקליטות וניהלו תיק נגד נהג הקטר, תיק שנמשך במשך 7 שנים!!! בסוף, תודה לאל, הנהד יצא זכאי - אבל, את החיים שלו הרסו.
את החיים שלו הרסו אנשי התקשורת דוגמת הגברת [עו"ד?] אילנה דיין.

38 אם האיש לא היה מה"חבורה הלוחמת" לא היינו זוכים לראות את פנייה המיוסרות של אילנה דיין  (לת) בוזגלו
  • 13:19
  • 04.12.12

39 מה שלי היה חסר בכל הכתבה הזו היא עובדה אחת פשוטה: מדוע שלושת הנשים ממשפחת נשר לא מספרות על מאמציהן לשוחח עם דורון נשר בזמן האירוע ולשכנע אותו להסכים להתפנות לבית החולים בידי צוות מד"א ?! וחמור מזה: מדוע הכתב עצמו לאהציג שאלה זו ?! הארי
  • 13:21
  • 04.12.12

מאילנה דיין עצמה אני כבר לא מצפה לשום דבר מסוג זה. היא כבר מזמן איבדה את העובדות ב"עובדה", עוד הרבה לפני הרשעתה בפרשת סרן ר'. יחד עם זאת, חייב אני להודות כי בכתבתה שלה על אורי בלאו, מיד אחרי הכתבה על משפחת נשר, חזרה אילנה דיין והזכירה את יכולות העבר שלה ואת העומק והרוחב של תחקיריה בעבר.

40 לא נעים להגיד, אבל למראה אשת נשר ואמהּ ולמשמע דבריהן, מקנן בי החשד שנשר לא רצה להתפנות לבי"ח וקפץ על השבץ כמוצא שלל רב.  (לת) שמעון
  • 13:28
  • 04.12.12

41 המשפחה היתה צריכה לפנות אותו לבד בכח. היה שם חוסר אונים מתסכל.  (לת) גל
  • 13:28
  • 04.12.12

42 שאלה למשפחת נשר השואל
  • 13:36
  • 04.12.12

עם כל הצער על המקרה, מדוע לכח לכם למעלה משעה וחצי לפנות את דורון. למה לא פיניתם אותו מיד כשהבנתם שממד"א לא תבוא הישועה

43 כל התכנית של אתמול הייתה כול כך לא מקצועית כול כך מוטית.זאת עבודה עיתונאית או מכבסת רגשות? כולל טונים מותאמים של הכתב.(כמעט בוכה)אוי אוי אוי איך יכול להיות???גם בכתבה על בלאו "תפקידו של עיתונאי לחשוף את מה שלא רוצים שתדעו" באמת?היה חסר חלק שני במשפט "במסגרת המותרת בחוק" כל מה לא רוצים שתדעו כולל כל הסודות הכמוסים ביותר של מדינת ישראל? האם העיתונאים יכולים לעבור על החוק כי תפקידם הוא לחשוף? אז אני רוצה לדעת מהם המבצעים האלה שלא ייוודעו לעולם..ואל תספרו סיפורים על צנזורה שבודקת. זה לא שייך לעניין כי בעידן הזה לצנזורה אין כמעט שום תפקיד.אבל זה לא רק בענייני ביטחון כשישנו צו איסור פרסום פרטיו של אדם מדוע עיתונאי לא מצפצף על החוק ורואה בפרסום דווקא את חובתו??  (לת) פלוטו
  • 13:43
  • 04.12.12

44 גם שיכור מוחלט בהכרה מעורפלת לא פונה משום שסרב. בבקר נמצאה גופתו במכוניתו.  (לת) בכחוס
  • 13:44
  • 04.12.12

45 ברצוני להתייחס לנושא כרופא שעסק יותר מ 20 שנה ברפואת חרום (כולל כרופא נט"ן במד"א) . חיפאי
  • 13:45
  • 04.12.12

ראשית, אין לבוא בטענות לפארמדיק. הוא פעל כפי שהחוק והנהלים מחייבים אותו. אין בסמכותו לבצע כל טיפול בחולה או נפגע אשר מתנגד לכך. הכשרתו של פארמדיק אינה מאפשרת לו להעריך האם אדם שמתנגד לטיפול (או פינוי) באופן אקטיבי היא הגיונית או לא. פעולה רפואית שיבצע פארמדיק בניגוד לרצונו של אדם פותחת אפשרות לתביעה כנגדו וכנגד שולחיו (מד"א).

המצב שונה לחלוטין לגבי רופאים. רופא מקבל הכשרה רחבה הרבה יותר ויש לו את הכישורים ושיקול הדעת לקבל החלטה שאדם המתנגד לקבלת טיפול אינו אחראי למעשיו ויש לטפל בו (או לפנותו) בניגוד לרצונו ובכפייה (כולל ריסון מכני או כימי - באמצעות תרופות).

מכאן ברור שהקושי המובנה שגרם לעיכוב בפינויו של מר נשר ואולי לכך שמצבו כיום פחות טוב ממה שיכול היה להיות הינו שבנט"ן שהגיע אליו לא היה רופא. השינוי באיוש הניידות לטיפול נמרץ נעשה כבר לפני שנים משיקולים כלכליים ואופרטיבים. הדיון הציבורי צריך להתמקד בשאלה זו ובשאלה זו בלבד. יש לכך עלויות כלכליות ותמיד יש לבחון חלופות אחרות לשימוש במשאבים.

אני מאחר למר נשר החלמה מלאה.

46 ומה המשפחה עשתה ? ענבר
  • 13:47
  • 04.12.12

האם במקום לצלם, לריב עם מד"א וטלפן לרופאים ידידים שלא טרחו להגיע למקום לא מוטב היה לקום ולקחת אותו מיד לבית החולים במצב הזה ?

47 איזה תגובות מרושעות! דניאל
  • 13:57
  • 04.12.12

התכנית אמנם התמקדה במשפחה, אך די היה בסצינה של השיחה עם הבכיר במד״א כדי לאמת את טענות המשפחה לגבי אדישות ואטימות המערכת.
מה שתמוה בעיני הוא, שהמשפחה בזבזה זמן יקר במקום להזעיק מידית מונית, או אמבולנס פרטי.

48 מה? זאת לא היתה אמת לשעתה?  (לת) עוזי פ.
  • 13:59
  • 04.12.12

49 התקשורת מנסה לארגן פיצויים לדורון נשר באמצעות איומי השמצה. ראובן קאליש
  • 14:00
  • 04.12.12

"לא כדאי לכם להתעסק איתנו. לנו יש שיניים. והעובדות נקבעות על ידנו." זה המסר של תכניות דורון נשר ב22 וב10.
מי אמר חופש ביטוי ולא קיבל?

50 אין שום פרשת נשר... הכל ספין של התקשורת המגויסת. יועץ תקשורת
  • 14:17
  • 04.12.12

איפה הייתה משפחתו היקרה?... למה לא פינו אותו מייד לבית החולים הקרוב, במקום להתבכיין לפני, באמצע, ואחרי... פישלו בגדול, ואין להם ביצים לקחת אחריות... יאללה, יאללה!

51 זו תוצאה ישירה של עודף מישפטיזציה של החברה הישראלית. כשהכל שפיט פרמדיק בעל יוזמה עלול למצוא את עצמו מפוטר עם תביעת נזיקין שתרושש אותו לשארית חיו אבי געזונט
  • 14:19
  • 04.12.12

מבחינתו הוא נהג נכון.

52 האולפן לא היווה בית משפט אלא משפט לינץ' מודרני בכיכר העיר הוירטואלית  (לת) צופה
  • 14:37
  • 04.12.12

53 העובדה היחידה בתכניתה היא שאילנה דיין היא טרחנית מהמעלה הראשונה...מנסה לחפש סנציה איפה שאין  (לת) אילנה דיין רוצה להיות גם אילנה תליין
  • 14:39
  • 04.12.12

54 מסכימה עם כל מילה בכתבה לילי
  • 14:49
  • 04.12.12

הרגשתי מאוד לא נוח עם הכתבה של דיין אתמול. ניתוח פשטני וחד מדדי של מקרה טראגי. רק הסתכלות מעמיקה תוכל להביא לשינוי שימנע או לפחות יפחית מקרים דומים בעתיד

55 כמה נוח וקל מיכאל
  • 14:52
  • 04.12.12

כמה נוח וקל להשמיץ ולהשחיר פנים של ארגון שעסוק במלאכת קודש אמיתית! יש טעויות ויש ביורוקרטיה שצריך לטפל בה אבל לצייר את מד"א כארגון טכנוקרטי?? מה נסגר עם עובדה? ואם בעקבות הפינוי היה נגרם נזק אחר לנשר? היו מועלות בדיוק אותן טענות בכיוון ההפוך. צריך לתת לבימ"ש לדון בעניין אבל מה הריצה המטורפת לכל גופי התקשורת שיפרסמו את העוול? כנראה שנוח לתקשורת להיות כלי בידי מי שיכול ובלבד שיוכלו להציג לציבור את ליטרת בשר הדרמה והמציצנות. לפעמים ממש עצוב פה.

56 כתבה חד צדדית גרועה רק בגלל שהאיש חבר של הבראנג'ה. לא דנו בזכויות החולה וחרצו משפט  (לת) מנדי לא איש מד"א
  • 15:06
  • 04.12.12

57 מקרב עיתונאי ישראל, ניתן לומר שאילנה דיין זוכה במקום הראשון בהערכת יתר.  (לת) אייל
  • 15:09
  • 04.12.12

58 יצונזר? כנראה...... וכמה דקות אח"כ שוחחה אילנה בחביבות עם אורי בלאו. נכון, היא שאלה גם שאלות מטרידות, אבל בכזו חביבות, ואמפתיה......  (לת) מעניין להשוות את היחס לסרן ר' (לפני שנשפט) ולאורי'לה משלנו
  • 15:11
  • 04.12.12

59 מבחן בוזגלו ! אם לא היה מדובר באיש תקשורת אלא באחד האדם, האם גם אז איציק תירוש
  • 15:14
  • 04.12.12

היה נערך מרדף מכשפות שכזה- אנשי תיקשורת המתייצבים כאבירים לצד חברם, שבעצם נהג בטיפשות וחוסר אחריות. לו לא היה זה דורון נשר, גם מ.ד.א לא היו משקיעים אנרגיה כה מרובה בחולה שאפילו משפחתו הכי קרובה אינה מצליחה להשפיעה עליו. ולחבריו של נשר - לא באמת חסרים לכם מקרים קוראי לב אחרים , אבל חשבתם שהנה יש לפניכם סיפור מתוקשר על ידוען, והרי זו הזדמנות טובה לתכנית עם "כבר חוזרים אחרי הפירסומות(16)" ורייטינג.

60 אהבתי את המשפט האחרון. צאו ולמדו, מערכת הארץ את המשפט הנפלא  (לת) ואת מה שניתן ללמוד ןלהבין ממנו
  • 15:15
  • 04.12.12

61 פרשת דורון נשר מיקי ארבל
  • 15:16
  • 04.12.12

כתבה לענין
זה מזמן אני חש ש"עובדה" רודפת אחרי רייטינג , אילנה דיין מובילה בכחש את הצופים וכל זה בליווי ה-"עוד דקה נשוב" שז פשוט שקר ולא שקר לבן, כי מי כמו דיין יודעת עברית כהלכה ושדקה זה 60 שניות, לא פחות ולא יותר....

62 על פי כבוד האדם וחרותו מד״א פעלו כראוי רוטפול
  • 15:16
  • 04.12.12

גם אם אני לא אוהבת את הפעולה ומעדיפה בכח להגיש עזרה זכותו של אדם לסרב והוא ומשפחתו משלמים את המחיר. לקחת אחריות לפחדיו של דורון נשר להתאשפז הם היו קיימים אצלו הרבה לפני שמד״א הגיעו. זה מתחיל בבית.

63 רוני קובן מתאים לתוכנית של גיא פינס או ל"תחקירים" מהסוג של זה עם שער הילדות הארך (שכחתי את שמו ההונגרי)  (לת) קובן פופוליסט קטן (סליחה: גדול) ובלתי מקצועי בעליל
  • 15:17
  • 04.12.12

64 כך היה גם בכתבה על אורי בלאו-רק צד אחד  (לת) יוני
  • 15:22
  • 04.12.12

65 עקב רמת התחקירים המזעזעת של ערוצי הטלביזיה. איני מסתכל יותר על אף תוכנית תחקירים. רונן
  • 15:23
  • 04.12.12

ערוצי הטלביזיה בישראל מקיימים תוכניות תחקירים בעלי רמה עיתונאית כה נמוכה ,שלא ניתן להסיק שום מסקנה על סמך צפייה בהם.
אני אישית הפסקתי לחלוטין את הצפייה בתוכניות אלו. רמתן העיתונאית כה נמוכה שזה פשוט מרתיח כל אחד השואל שאלות ומקבל כלום כתשובה.

66 עובדה באמת צהובה. זה נכון, אבל.... תם
  • 15:30
  • 04.12.12

לא בתכנית ולא פה בתגובות, אין דנים בתפקודו של רופא המוקד העסוק ב"ניהול סיכונים" במקום למלא את תפקידו הרפואי ברוח שבועת היפוקרטס. אין דנים בתפקודו של אדם בעל תואר פאראמדיק הפועל בניגוד להכשרתו ושליחותו - "חושש מתביעה", שילך ויבחר במקצוע שונה בו חיי אדם לא יהיו תלוים בו.
לצערי נכחתי ליד קורבן אירוע מוחי וחויתי מכלי ראשון את הבלבול וההתנגדות המופגנת על ידי החולה. במקרה הזה, הפאראמדיק לא היסס והחולה הושכבה למרות התנגדותה הנמרצת על האלונקה ומשם לאמבולנס. כך היה וכך צריך להיות. מי שחושב אחרת, שיבחר מסלול אחר בחייו ולא יציל חיי אדם - "על תנאי".

67 מדיום מאוד שיטחי וחד צדדי רוני
  • 15:40
  • 04.12.12

דורון נשר לא הופקר. אתמול ראינו רק צד אחד של המטבע. התקשורת היתה חד צדדית, והציגה את הצד של המשפחה בלבד.
אני מניחה שמד"א לא לקחו אותו עקב סיבות שהיו עימהם. צד זה כלל לא הוצג בטלויזיה.
זו לא הפעם הראשונה שהתכנית אינה מציגה תמונה מלאה של האירועים. בית המשפט אפילו התערב בנושא זה פעם קודמת.

משפחתו של דורון נשר צריכה להתמקד בשיקומו.

68 מורן, ביקרת ביקורת אמיצה. KY
  • 15:43
  • 04.12.12

הטעם שנשאר לצופה בסוף הכתבה אינו משאיר מקום לקינוח, המנה העיקרית היא: מד"א/מ'/רופא תורן אשמ/ים, (ייתכן ויש להם חלק בכך, אך הצבעים שהכתבה והקדימון "החדשותי" שפכו עליהם אינם תואמים...).

69 תכנית בעיתית וחד כיוונית גיורא
  • 16:14
  • 04.12.12

נראה כאילו קבעו את המטרה ואז ביצעו תחקיר שישיג אותה מטרה. כל העובדות הוכיחו שהפרמדיקים פעלו לפי החוק, ולאחר הפגישה הטראומטית של החותנת עם הרופא שאמרה שכאן זה לא ארצות הברית ולא טובעים אותו, טוב עשו שפעלו לפי חוק, לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם היו עושים משהו בניגוד לחוק. לא אהבתי איך קובן העיר הערות מנוגדות לעובדות שהציג. הכתבה לא היתה ראויה לשידור.

70 הקלות שאילנה דיין מעלה תוכניות צהובות במסווה "איכותי" דורש בדק בית בערוץ 2  (לת) ניצול שלא ביושר את הפלטפורמה בטלוויזיה להציג דעה ולא מקרה אמיתי
  • 16:17
  • 04.12.12

71 מאז "התחקיר" על סרן ר. שהואשם ע"י אילנה דיין וצוות עובדה ברצח בדם קר (וידוא הריגה הרשעים האלה קראו לזה) אני לא רואה יותר את התוכנית העלובה הזו. מי שלא דייק (נקרא כך לגניבת הדעת שהתכנית השיקרית הזו יצרה) בצורה כזו פעם אחת אי אפש לדעת מתי "לא ידייק" שוב. דיין היא ד"ר למשפטים ואם המסקנה של התכנית היא שמד"א אשם כנראה שהיא עשתה את הדוקטורט ברמה של ילד בכיתה א'.  (לת) ע.ג.
  • 16:57
  • 04.12.12

72 אילנה דיין? מה היא עושה חוץ מלעוות את הפנים מול המסך? ממש עיתונאית.... שביט
  • 17:01
  • 04.12.12

מציע לת לה פרס אנטי-פוליצר על חוסר עבודה עיתונאית
האשה המרגיז הזו מגישה תוכניות"תחקיר" מעלפות
חד צדדיות ועלובות
אם זו אחת מתוכניות ה"דגל" של הערוץ -אבדנו
פאתטית ולא מעוררת אף טיפה של אמינות

73 ביקורת חשובה ועוד משהוא רן שרון
  • 17:32
  • 04.12.12

מד"א היו במקום שעתיים - נראה לי שדבר ההגיוני הייה כמו שמישהוא כבר כתב לתפוש יוזמה ולפנות באופן עצמאי אם זה לא מתאפשר עם מד"א. דבר נוסף שלא ראיתי מוזכר בשתי הכתבות המדוברות הוא מה עם מאות המקרים בה המסירות של צוותי מד"א הצילו חיי אדם. מדוע זה לא מוזכר בבירור. לאנשים האלו שמגלים מסירות ללא קץ יום יום אנו חייבים להגיד תודה יותר מפעם אחת וזאת ההזדמנות שלנו כאן לעשות את זה כאן. נכון אפשר לבקר ולשפר אך צריך לראות את התמונה בהיבט הרחב שלה ולא רק במקרה שהתקשורת מעוניינת לנפח אותו מעבר לפרופורציות האמתיות שלו.

74 התוכנית מוכיחה שמד"א צודקת, הם צריכים להזהר כי משהוא תמיד יבדוק כל תו בדוחות שלהם, ויצלוב אותם על כל סטיה מהנוהל אזרח
  • 17:36
  • 04.12.12

התוכנית מוכיחה בעקיפין את מה שמד"א אומרים
הם חיבים להקפיד על כל תו ותו בנוהלים וההנחיות
ואסור להם לנהוג על פי השכל הישר,
בסוף ארוע יהיה מי שיבדוק אותם לפני ולפנים, יסתכל על כל תו שכתבו בדוח הארוע
ויצלוב אותם על כל סטיה.

במקום לרכז את הכתבה בכך שצריך לשנות את החוק והנוהלים,
ולהרפות מהלחץ הנוהלי על עושי המלאכה בשטח, בחרו בתוכנית לעשות את ההפך.

מעתה ידע כל פרמדיק \ אחות\ כבאי\ שוטר שהוא מחוייב להקפדה יתרה על הנוהלים, כי לא רחוקרי בטוח בעיקבותיו, אלה גם צדקני הטלויזיה והעיתונות.
אם ינהג לפי הנוהל ובניגוד לרגש והשכל הישר, יש לו דרך להתמודד, אך כל סטיה תגרור התקפה עליו

75 כל התכנית של אתמול הייתה כול כך לא מקצועית כול כך מוטית.זאת עבודה עיתונאית או מכבסת רגשות? כולל טונים מותאמים של הכתב.(כמעט בוכה)אוי אוי אוי איך יכול להיות???גם בכתבה על בלאו "תפקידו של עיתונאי לחשוף את מה שלא רוצים שתדעו" באמת?היה חסר חלק שני במשפט "במסגרת המותרת בחוק" כל מה לא רוצים שתדעו כולל כל הסודות הכמוסים ביותר של מדינת ישראל? האם העיתונאים יכולים לעבור על החוק כי תפקידם הוא לחשוף? אז אני רוצה לדעת מהם המבצעים האלה שלא ייוודעו לעולם..ואל תספרו סיפורים על צנזורה שבודקת. זה לא שייך לעניין כי בעידן הזה לצנזורה אין כמעט שום תפקיד.אבל זה לא רק בענייני ביטחון כשישנו צו איסור פרסום פרטיו של אדם מדוע עיתונאי לא מצפצף על החוק ורואה בפרסום דווקא את חובתו??  (לת) פלוטו
  • 17:37
  • 04.12.12

76 אילנה דיין כבר מזמן לא חושבת שהיא עיתונאית אלא מינימום שופטת בג"צ אם לא אלוהים בכבודו ובעצמו. הגברת מסתכלת על כולנו בבוז מהול ברחמים. למי ששעוד הישלה את עצמו וחשב שכבודה למדה משהו מהשקרים שלה בפרשת הקצין הדרוזי. אז עכשיו היא חרצה את דינם של הפרמדיקים המסורים של מד"א. למה באמת לתקוף את החוק הנבזי של "זכויות החולה"שאינו מאפשר לרופאים לעשות את עבודתם אם אפשר להתעלל באנשים מסורים כמו קצינים זוטרים או פרמדיקים של מד"א?  (לת) סוציולוג
  • 18:17
  • 04.12.12

77 מה כל כך קשה לכבד אדם שלא רוצה להיות משותק בחצי גוף ומעדיף שלא יפנו אותו לטיפול שלא ממש משנה??? אולי עם אקדח בגב? ומה עם כל או שלא רוצים הנשמה ומדא מנשים אותם בכוח ואז הם מתיןם חודש אחר כך בלי צלם אנוש? שכחנו שרצונו של האדם כבודו? ואולי למשפחה יש אינטרס אחר? ? ???  (לת) יודע מה זה אירוע מוחי
  • 18:40
  • 04.12.12

78 אמת לשעתה? מישהו?  (לת) עוותה, לא עובדה
  • 18:42
  • 04.12.12

79 ככה זה שהחבר של דורון נשר עושה כתבה למען המשפחה.. בושה וחרפה. אורן
  • 19:29
  • 04.12.12

השפיל וביזה ציבור שלם של פאראמדיקים שעושים עבודה בלתי אפשרית בתנאים לא תנאים.

80 הכתבה היתה צהובה, עלובה ולא דנה בזכותו של החולה לסרב לטיפול אילנה דיין זייפה בענק אולי כמו עם סיפור ווידוי הריגה וזה חבל
  • 19:39
  • 04.12.12

מדוע אשתו של נשר לא פינתה אותו בעצמה בנוכחות אנשי מד"א. הרי גם גברת נשר ובני ביתה יכלו להוביל את דןרון נשר לבית החולים בשטיח עוד בנוכחות הצוות של מגן דויד אדום ושעתיים מוקדם יותר.
עובדה - הם לא עשו זאת.
עובדה- אילנה דיין אמורה להיות מספיק חכמה ולהבין שזה שווה בדיקה

81 גם אני חושב שהתחקיר היה יותר מידי חד צדדי ומוטה לטובת הגירסה שמשפחת נשר ביקשה להציג  (לת) נחום
  • 19:43
  • 04.12.12

82 לשקרים של דיין התרגלנו.אבל משהו לכל החברים הצבועים של נשר אבי
  • 19:46
  • 04.12.12

נשר לא רצה טיפול ולא קיבל טיפול.יש לכאן ויש לשם ואפשר להתווכח שעות אבל אם היה נלקח כנראה שמדא היתה חוטפת תביעה כאילו הכל קרה בגללה.
בלי קשר יש כל יום אלפי אנשים בחדרי מיון המתחננים לטיפול ושרות ולא מקבלים.מדוע אין לאף עיתונאי חשק להראות את הקורה שם?

83 אכן כתבה מקוממת צופה
  • 20:04
  • 04.12.12

נשאלת גם שאלת התם, אם אני כאזרחית מודאגת, יכולה לתבוע לדין את אשתו של נשר על כך שלא גילגלה אותו בשטיח ולקחה אותו בעצמה לבי"ח שעתיים לפני כן.

84 בכל מגע שהיה למשפחתנו עם מד"א הטיפול היה מקצועי, מנומס, מסור. הפרמדיקים הסבירו מה הם עושים ולמה, והתנהגו למופת.  (לת) דנה
  • 21:23
  • 04.12.12

85 הו! קודם רינה מצליח, עכשיו "עובדה"! הזהר לך, מבקר מזהיר, פן תתפתה לקרוא תיגר גם על החורף הרוסי הטלוויזיוני - כלבוטק!!! רבים וטובים ממך ניסו זאת, השמר לך!!! קולגה שהוגלה בכפייה
  • 21:51
  • 04.12.12

הו! קודם רינה מצליח, עכשיו "עובדה"! הזהר לך, מבקר מזהיר, פן תתפתה לקרוא תיגר גם על החורף הרוסי הטלוויזיוני - כלבוטק!!!
רבים וטובים ממך ניסו זאת, השמר לך!!!
http://cafe.themarker.com/post/181241/

86 אבל השופט העליון ריבלין נתן לה הכשר משפטי לשקר...  (לת) מה אתם רוצים ממנה?
  • 22:11
  • 04.12.12

87 "עובדה" בעירבון מוגבל... GRREN
  • 10:09
  • 05.12.12

מאז כתבתה המסולפת והמבושלת שהאשימה האשמות שווא קצין בצה"ל ברצח ילדה בעזה יש להתיחס ל"עובדות" המובאות ע"י גב' דיין בזהירות יתרה.

88 לעומת זאת מן הכתבה של ערוץ 10 במוצ"ש הודר לגמרי הצד של המשפחה  (לת) מעיר
  • 10:11
  • 05.12.12

89 אבל אילנה דיין צודקת כי... php
  • 10:20
  • 05.12.12

1. דורן נשר עבר ממצב חצי מודע למצב טקטוני כשאנשי מד"א עדיין בביתו.
2. נשארו יותר מדי זמן ופגעו ביכולת המשפחה לפתור זאת מידית. .
3. חוסר ידע מקצועי משווע בטיפול בסטורק .
4. מערכת משומנת יותר מדי של דוברים וטוקבקים .
5. שקרים בולטים ומוכחים של המתקרא "מ" זיופי מסמך ועוד..
התחקיר של אילנה חשף את הראש הקטן תסמונת ידועה בקרב
הממסד בדרגים הנמוכים.

90 הכל נכון אבל בכל זאת אין להתעלם משיקול דעת הנדרש גם כשיש חוק המתיר לחולה לאבד את עצמו לדעת מול עיניך  (לת) כך שכל ההיבטים רלוונטיים .
  • 14:20
  • 05.12.12

91 עדיף היה לכולנו שעובדה תתמקד בנעשה בביה"ח  (לת) התעלמות מקממת
  • 00:07
  • 06.12.12

92 תסביך אלוהים חגי
  • 10:17
  • 06.12.12

זו הבעיה המרכזית של רופאים וזו הסיבה מדוע לא ניתנות סמכויות רחבות יותר לפרמדיקים בשטח. הרצון של הרופאים לשמור על הסטאטוס קוו, בו לפרמדיק אין סמכות להחליט על אשפוז בכפיה במקרים קיצוניים של סכנת חיים, היא הבעיה האמיתית. מעניין שאילנה דיין (משפטנית בהשכלתה) לא מצאה לנכון להעלות את הסוגייה הזו כלל.

93 עידן הטמבלויזיה הכל רעשני ,סנסציוני, כוזב ,וכמו בכל שנה אילנה דיין תכה על החזה זאב
  • 11:52
  • 08.12.12

של "כולנו" שהיינו רעשנים, שיטחיים, סנסציונים ומוטי רייטינג

פעילות
המלצות
פרסומת