רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

צופים בבית ליסין: נאלצנו לצפות בצילומי פרסומת לפני הצגה

"לצאת מהארון" התעכבה בחצי שעה לאחר שהבמה הפכה ללוקיישן לפרסומת של "יינות טפרברג", ללא הודעה מוקדמת לקהל. בית ליסין: "דבר מקובל בארץ ובעולם"

תגובות

הצגה קומית קצרה, שהיא למעשה פרסומת ליין, הועלתה ביום שני האחרון בבית החייל בתל אביב לפני הצגת "לצאת מהארון" של תיאטרון בית ליסין. המהלך הפרסומי החיצוני והחריג, שהועבר בשידור חי בעמוד הפייסבוק של יצרן היינות, עיכב את תחילת ההצגה בכחצי שעה ועורר זעם בקרב חלק מהקהל. צופים שהגיעו להצגה סיפרו ל"הארץ" כי כבר במבואת האולם קיבלו הזמנה לטעום מיינות "יקב טפרברג" וכי עם כניסתם לאולם הבחינו בארבע מצלמות שהוצבו בין המושבים. "נוצרה שם תרעומת בקרב כמה מהצופים שהמצלמות חסמו להם את שדה הראייה לבמה, אבל אף אחד לא הסביר כלום", סיפר אחד הנוכחים בהצגה. צופה אחרת אמרה כי כמה מאלה שראייתם הופרעה אמרו כי לא יתנו...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות