המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שכחתי סיסמה

ליבת הציור

גבע, שהוא גם פסל בנפרד מהיותו צייר, מתייחס אל הצבע כאל חומר שיש לו צד פיסולי. והציור גם נקי מכל עודף תיאורטי ומתמסר לעשייה ויוקד מחיות

  • עוזי צור
  • 08.03.2013
  • 01:34

עתר גבע – ''ציור'', גלריה גבעון, 
תל־אביב נדמה שעתר גבע גייס למעשה הציור שלו, וזהו בהחלט מעשה, פעולה, ולא ציור בדרכים הרגילות, את ליבת הציור באשר היא, שהלבה של בטן האדמה בגירסתה הצבעונית כמו משמשת אותו בבואו לצייר. אל עיקר הבדים בתערוכה הוא מתייחס כאל ארץ בתולה שעל מרחביה הוא יוצק מאסות של צבעי דפוס במצב צבירה צמיגי ולא נזיל - ומכאן מתחיל תהליך יצירה שבו המקרה והיזום מתערבבים זה בזה. והוא מטיח, לש ונותן ליישויות הצבעים השונים לפעול זה בתוך זה ועל פני הבד, ואז שוב מתערב, מסייע, נוגע, מוסיף נוזלים וצבעים נזילים יותר ומתבונן בריאקציה שלהם עם אלו הסמיכים יותר. עד שהוא מניח לציור – וזהו...

רוצים להמשיך לקרוא?
הירשמו חינם לאתר באמצעות הטופס או לחצו כאן לרכישת מנוי ב-4.90 ₪ בלבד לחודש הראשון. כבר יש לכם מנוי? לחצו כאן כדי להתחבר לאתר
הירשמו חינם כדי לקרוא 10 כתבות בחודש:
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
בחר סיסמה
הקלד סיסמה מחדש
טלפון נייד        
נא אשר את תנאי השימוש
נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ?  התחברו   |   שחזרו סיסמה



הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
פרוייקטים מיוחדים