טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

ליבת הציור

גבע, שהוא גם פסל בנפרד מהיותו צייר, מתייחס אל הצבע כאל חומר שיש לו צד פיסולי. והציור גם נקי מכל עודף תיאורטי ומתמסר לעשייה ויוקד מחיות

תגובות

עתר גבע – ''ציור'', גלריה גבעון, 
תל־אביב נדמה שעתר גבע גייס למעשה הציור שלו, וזהו בהחלט מעשה, פעולה, ולא ציור בדרכים הרגילות, את ליבת הציור באשר היא, שהלבה של בטן האדמה בגירסתה הצבעונית כמו משמשת אותו בבואו לצייר. אל עיקר הבדים בתערוכה הוא מתייחס כאל ארץ בתולה שעל מרחביה הוא יוצק מאסות של צבעי דפוס במצב צבירה צמיגי ולא נזיל - ומכאן מתחיל תהליך יצירה שבו המקרה והיזום מתערבבים זה בזה. והוא מטיח, לש ונותן ליישויות הצבעים השונים לפעול זה בתוך זה ועל פני הבד, ואז שוב מתערב, מסייע, נוגע,...

הרשמו חינם כדי לקרוא 10 כתבות בחודש



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות