קווים לדמותו של הטרֶנד

איך להרוס את פסבינדר ושייקספיר בעזרת הפוסטמודרניזם. רשימה שנייה על התיאטרון בברלין, שיכול גם לאכזב ולייצר אשפה

ברלין. אוקטובר אחת התערוכות החדשות ב"המבורגר באנהוף", הלא הוא המוזיאון של ההווה, כשמו המלא, קרויה "סוף המאה העשרים. ויהיה עוד יותר טוב", בתרגום מגרמנית, מעין וריאציה על כותרת עבודה גדולה של יוזף בויס שבמרכז התערוכה: "המאה העשרים (גירסה ראשונה)". היצירות הגדולות בתערוכה הן עבודות מפורסמות מאוסף מרקס של המוזיאון, שמדי פעם נמצאים תירוצים שונים ומבורכים כדי להציגן: בויס, אנסלם קיפר, סיי תוומבלי, רוברט ראושנברג, אנדי וורהול, ובקיצור – מה שנקרא סוף המאה העשרים, והמוזיאון, מחויב להווה, מתעקש להציגן כחלק מההווה. מול אלו מוצגות עבודות בנות ימינו ממש, המקיימות – על פי האוצרים – דיאלוג עם...

כתבה זו זמינה למנויים בלבד

רוצים להמשיך לקרוא?

הירשמו חינם לאתר באמצעות הטופס או לחצו כאן לרכישת מנוי ב-4.90 ₪ בלבד לחודש הראשון. כבר יש לכם מנוי?

  • יש להזין שם המורכב מ-2 אותיות לפחות וללא מספרים
  • יש להזין שם המורכב מ-2 אותיות לפחות וללא מספרים
  • אנא הזינו מספר סלולרי
  • אנא הזינו כתובת אימייל
  • אנא הזינו סיסמה בת 6 תווים לפחות
  • אנא הזינו את אותה הסיסמה שוב
נא לאשר את תנאי השימוש