המהדורות הדיגיטליות של הארץ - באתר בסמרטפון ובאייפד - חודש ראשון ב-4.90 ₪ בלבד
מצטרפים ומשדרגים לאחת מחבילות התוכן האיכותי של הארץ. עכשיו במבצע השקה! רק 4.90 ₪ לחודש הראשון. נסו עכשיו >>
הרשמה למערכת
שם פרטי
שם משפחה
דוא"ל
סיסמה
אישור סיסמה
טלפון נייד
 ?נרשמתם בעבר לאתרי קבוצת הארץ התחברו   |   שחזרו סיסמה

NGO מוניטור || העמותה שעוקבת אחר ארגוני השמאל לא רוצה שתדעו מי תורם לה

NGO מוניטור, שמקדשת את ערך השקיפות על מקורות מימונם של ארגוני זכויות אדם בישראל, קיבלה שלוש תרומות גדולות שאת מקורן אינה מפרסמת

המונח "מקארתיזם בישראל" שב ועלה בכנס שהתקיים בחודש שעבר באוניברסיטת תל אביב תחת הכותרת "פוליטיקה של הערכה אקדמית". הקהל הקטן יחסית האזין לדבריהם של אנשי אקדמיה בכירים, שהביעו חשש מהניסיונות להגביל את חופש הדיבור, המחאה והפעילות האקדמית, ממניעים פוליטיים. יומיים לפני הכנס פורסמה כאן ידיעה על החלטתה של קרן פילנתרופית גרמנית, העוסקת בזיכרון היסטורי, להפסיק את תמיכתה בעמותת השמאל הישראלית "זוכרות" (מוסף "הארץ" 20.1). בעקבות זאת התראיין פרופ' גרשון (ג'רלד) שטיינברג, נשיא עמותת "NGO מוניטור", לעיתון "ג'רוזלם פוסט" ובירך על ההחלטה של הקרן הגרמנית: "זה ניצחון משמעותי בקרב (שמטרתו) לחייב קרנות לתת דין וחשבון על תמיכתן בעמותות המעורבות בדמוניזציה (של ישראל)".

באותו ראיון תקף שטיינברג קרן גרמנית אחרת, על שהעבירה תמיכה בסך 6,000 יורו למגזין המקוון 972+. זאת, בין השאר, משום שכתבים במגזין "מציגים עמדה חד-צדדית ומעוותת של הסכסוך הישראלי-ערבי המורכב" ומשתמשים לעתים במונח "אפרטהייד" לתיאור המציאות בשטחים. מגזין 972+ הוא האחרון, בינתיים, בשרשרת ארוכה של גופים ועמותות הסופגים בשנים האחרונות ביקורת (שיכולה לפגוע בהכנסותיהם) מהארגון שבראשו עומד שטיינברג, מייסד התוכנית ליישוב וניהול סכסוכים באוניברסיטת בר אילן.

"NGO מוניטור", ששמה הרשמי "העמותה לאחריות ארגונים לא ממשלתיים", היא אחת המבקרות החריפות והקולניות ביותר של ארגוני זכויות האדם והשמאל בשנים האחרונות. מטבע הדברים, מתבקש לבדוק מה מקורות המימון של העמותה המקדשת את ערך השקיפות, וקיבלה עליה את בחינת התנהלותן של עמותות אחרות. מן הבדיקה מתברר שהעמותה ביקשה להטיל חיסיון על פרסום שמו של אחד מהתורמים לה ומקבלת בעצמה מאות אלפי שקלים ממקורות עלומים, כשבמקרה אחד הכסף מועבר דרך הסוכנות היהודית ובמקרה אחר דרך עמותה שהקימה שרי אריסון.

הדו"ח הכספי של NGO מוניטור לשנת 2010. רשימת התורמים בעמ' 10. לחצו כאן

דה-לגיטימציה

העמותה לאחריות ארגונים לא ממשלתיים נרשמה בתחילת 2007 בשם זה, לאחר שרשם העמותות דחה את בקשותיה להירשם בשמות אן-ג'י-או מוניטור או NGO Responsibility, בנימוק שהשם כללי מדי (NGO הם ראשי תיבות של המונח "ארגון לא ממשלתי" באנגלית). על האוריינטציה האנגלוסקסית של העמותה אפשר ללמוד לא רק מהשם שבו היא מוכרת, אלא גם מהעובדה שמי שיתקשר למשרדיה לפני הצהריים ייענה ב"Good morning" חביב. גם השיחה וההתכתבות עם ג'ייסון אדלסטין, מנהל תחום התקשורת והמדיה בעמותה, התנהלו באנגלית.

עשו לייק וקבלו את מיטב כתבות סוף השבוע של "הארץ" ישירות לפייסבוק שלכם

פרופ' גרשון (ג'רלד) שטיינברג, נשיא NGO מוניטור. אני לא עוסק בענייני כספים
פרופ' גרשון (ג'רלד) שטיינברג, נשיא NGO מוניטור. אני לא עוסק בענייני כספים.

הפעולות העיקריות של העמותה, לפי דיווחיה לרשם העמותות, הן עריכת מחקרים על גופים לא ממשלתיים הפעילים בהגנה על זכויות אדם בקשר לסכסוך הערבי-ישראלי. בנוסף, העמותה מוציאה דו"חות שבועיים שמתייחסים לפעולות של ארגונים בלתי ממשלתיים שונים, ודו"חות חודשיים אשר נשלחים בדואר אלקטרוני לרשימת התפוצה שלה. העמותה גם עורכת כנסים שנתיים ובאתר האינטרנט שלה מוצגים פרופילים של עמותות וארגונים לא-ממשלתיים, שלטענתה עוסקים בפעילות אנטי-ישראלית ובדה-לגיטימציה של ישראל. ברשימת הארגונים הללו (ראו מסגרת) אפשר למצוא גם כאלו ששימשו מטרה להתקפות מצד הימין הישראלי בשנים האחרונות.

במאמר מנובמבר האחרון המופיע באתר העמותה, וכותרתו "שאלות ותשובות", עלתה השאלה: "כיצד הארגונים הלא ממשלתיים הללו תורמים לקמפיינים פוליטיים ולפעילויות פוליטיות מחוץ לישראל?" זו התשובה שניתנה: "ארגונים לא ממשלתיים מתייגים את ישראל לעתים קרובות כמדינת 'אפרטהייד', מאשימים אותה בהאשמות שקריות אודות 'פשעי מלחמה', מקדמים חרם, משיכת השקעות, וסנקציות (BDS - Boycott, Divestment and Sanctions) נגד ישראל, מגישים תביעות 'לוחמה משפטית' נגד בכירים ישראלים, בין שאר הטקטיקות בהן הם משתמשים".

נתיב הכסף של הימין: כך מממנים בנייה מחדש של מאחזים בלתי חוקיים שנהרסו | "הקרן לעצמאות ישראל" מתרימה כספים לארגון המדווח על תנועות צה"ל בשטחים | היקף התרומות לתנועת "אם תרצו" גדל בשנה שעברה פי 4

בפרופילים מוצג מידע על הארגונים, מטרתם המוצהרת, תקציבם ומקורות המימון שלהם, רשימת פעולותיהם ודוגמאות לפעולות "אנטי-ישראליות" שלהם. כך, למשל, בדו"ח שפורסם בינואר 2011 נאמר כי "ארגונים שפועלים במימון אירופי גם מנסים לערער את הלגיטימיות של מערכת המשפט הישראלית בפרט ושל הדמוקרטיה הישראלית בכלל". אחת הדוגמאות שמובאות בדו"ח: "בנובמבר 2010 הוועד הציבורי נגד עינויים בישראל פירסם דו"ח המאשים את פרקליטות המדינה ב'מעילה בתפקידה', ואת בג"ץ ב'אי-התערבות' כאשר זכויות אדם נפגעות לכאורה".

ד"ר דורי גולד, נשיא המרכז הירושלמי. התייעצות דחופה בלשכת ראש הממשלה
ד"ר דורי גולד, נשיא המרכז הירושלמי. התייעצות דחופה בלשכת ראש הממשלה . צילום: אמיל סלמן

ישי מנוחין, מנכ"ל "הוועד הציבורי נגד עינויים", מגדיר את NGO מוניטור "חלק מחבילה שפועלת בניסיון לפגוע במימון שלנו, כאשר 'אם תרצו' ו'המכון לאסטרטגיה ציונית' מנסים לפגוע במימון שלנו בארץ, והם מנסים לפגוע במימון שלנו מחו"ל" (אחד ממייסדיו של המכון לאסטרטגיה ציונית, עו"ד יואל גולובנסקי, הוא יו"ר NGO מוניטור).

עד כמה פעילותם מצליחה?

"האסטרטגיה הזאת לא עובדת", טוען מנוחין. "נהפוך הוא. נעשה יותר קל לגייס כסף כי יש מצג ברור שרודפים אותנו בגלל עמדותינו האידיאולוגיות והדמוקרטיות". לדעתו, דווקא משום כך "אנחנו רואים התחזקות של ניסיונות החקיקה בישראל, לכאורה לטובת שקיפות אבל בעצם מתוך רצון לפגוע בחופש הביטוי של המחנה שמתנגד למדיניות הממשלה".

הפרדת כוחות

עם הקמת העמותה ישבו אנשי NGO מוניטור ברחוב תל חי 13 בירושלים, בבניין שבו יושבת גם עמותת "המרכז הירושלמי לענייני ציבור ומדינה". נשיא המרכז הוא ד"ר דורי גולד, שהיה שגריר ישראל באו"ם והיועץ המדיני של ראש הממשלה בנימין נתניהו בקדנציה הקודמת שלו. על פי פרוטוקול של ישיבת הנהלת המרכז, שנערכה ב-19 במאי אשתקד, נראה כי השניים עודם קרובים. גולד (שאגב, עלות שכרו במרכז היא כחצי מיליון שקל בשנה) נעדר מאותה ישיבה בשל מה שהוגדר "התייעצות דחופה ופתאומית בלשכת ראש הממשלה לקראת נאומו של נשיא ארצות הברית אובמה".

המרכז הירושלמי מגדיר את עצמו "מוסד מחקר עצמאי ללא כוונת רווח, הפעיל משנת 1976 ועוסק בחקר מדיניות ובנושאים מרכזיים העומדים על סדר יומם של מדינת ישראל והעם היהודי". המרכז רשום בישראל כעמותה מאז 1983. על פי הדו"ח האחרון שהגיש לרשם העמותות, היה מחזור הפעילות שלו ב-2010 כשישה מיליון שקלים; 90 אחוז מהסכום הזה הועברו מארגון אמריקאי ששמו Center for Jewish Community Studies (מרכז ללימודי הקהילה היהודית - CJCS), שהוא השלוחה האמריקאית של המרכז. CJCS תרם במשך השנים מיליונים גם ל-NGO מוניטור.

עו"ד יואל גלובנסקי, יו"ר NGO מוניטור. אני לא כל כך בקיא
עו"ד יואל גלובנסקי, יו"ר NGO מוניטור. אני לא כל כך בקיא.

רשם העמותות ביקש משתי העמותות הבהרות על הקשר ביניהן. עורך דין המייצג את מוניטור השיב כי המרכז הירושלמי יספק למוניטור שירותי משרד, וכי שטיינברג הוא "חבר מן השורה" בעמותת המרכז הירושלמי, אולם "אינו נושא (בה) כל תפקיד". חיה הרשקוביץ, מנכ"לית המרכז הירושלמי, הסבירה לרשם במכתב כי NGO מוניטור "התחילה את דרכה כפרויקט אחד מני רבים של המרכז הירושלמי, במסגרת עבודתנו לשמירה על הלגיטימציה של מדינת ישראל במשפחת העמים. החל מ-1.1.2007 נענה ראש הפרויקט לבקשתנו והקים עמותה נפרדת... מאז אותו תאריך פועלת העמותה כגוף עצמאי לחלוטין... ומגייסת מימון משלה ללא כל קשר לעמותת המרכז הירושלמי".

על הרקע להפרדה בין שתי העמותות אפשר ללמוד בין השאר מסיכום ישיבה שקיימו אנשי המרכז הירושלמי באוגוסט 2005, שם עלתה לדיון סוגיית האחריות המשפטית של הנהלת המרכז לפרסומים שונים היוצאים ממנו. בסיכום הדיון נכתב כי גולד הציע "לחפש דרכים משפטיות או מינהליות לצמצום האחריות החלה על המרכז". בשנה השנייה לקיומה העצמאי עברה NGO מוניטור לפעול ממשרדיה הנוכחיים בבניין מגורים בשדרות בן מימון 1, בשכונת רחביה בירושלים.

עם רישומה כעמותה עצמאית דיווחה NGO מוניטור על מטרותיה: "לשמש מכון מחקר ציבורי שיבקר באופן ציבורי ופומבי (לא מפלגתי) את פעילותם של ארגונים שונים, בעיקר כאלה הפועלים בזירה הבינלאומית ובשטחי הרשות הפלסטינית העוסקים בסכסוך הישראלי-ערבי, לבחון את מידת השתקפות הייעוד המוצהר של הארגונים הלא ממשלתיים למען זכויות אדם ומטרות הומניטריות".

באסיפה הכללית של העמותה שהתכנסה ביוני 2011 הסביר שטיינברג כי בהתחשב באופי המחקרי של פעילות העמותה ופרסומיה, המהווים לדבריו אסמכתאות אקדמיות לכל דבר ועניין, יש להוסיף למטרותיה את המחקר המדעי. בישיבה התקבלה החלטה לאשר תיקון ברוח זו במטרות העמותה. עוד הוחלט בישיבה כי "בהתחשב בפעילות המחקרית של העמותה, יישא נשיא העמותה ג'רלד שטיינברג, בנוסף לתוארו כנשיא, גם בתואר 'חוקר ראשי' (PI)".

מימון זר

NGO מוניטור מפגינה רגישות רבה למימון זר של ארגונים בישראל. "קהילת הארגונים הלא ממשלתיים (NGOs) הפכה לעוצמתית ומשפיעה ביותר, במיוחד במצבי סכסוכים מורכבים", נכתב בהצהרת המשימות של העמותה. "לדו"חותיהם, למחאותיהם ולפעילויות הלובינג (שדלנות) שלהם השפעה רבה באומות המאוחדות ועל המדיניות שמאמצות ממשלות רבות. אף על פי כן, עד לאחרונה, ארגונים אלה, שמקבלים תמיכה כספית משמעותית מתורמים נדיבים, מוסדות פילנתרופיים ותקציבי ממשלות, לא עמדו בעצמם בפני ניתוח ביקורתי ועצמאי". מייסדי NGO מוניטור קיבלו עליהם את משימת הניתוח הביקורתי הזה.

בהקשר זה כדאי לדעת, שחלק הארי של הכסף למימון הפעילות של NGO מוניטור עצמה מגיע במשך השנים מחו"ל, ובעיקר מארצות הברית. מאז הקמתה שילשה העמותה את ההוצאות על פעילותה: מ-600 אלף שקל ב-2007 ליותר משני מיליון שקל ב-2010. חלק נכבד מהסכומים הללו משמש למה שמוגדר בדו"חות הכספיים "שכר עבודה ונלוות". כך, ב-2007 הועסקו בעמותה חמישה עובדים בשכר, והוצאו בסעיף זה יותר מחצי מיליון שקל. ב-2010 כבר העסיקה העמותה 27 עובדים בשכר, והוצאו בסעיף זה כ-1.4 מיליון שקל.

בראש רשימת מקבלי השכר ב-2010 נמצא המנכ"ל דב ירדן, ששכרו השנתי (ברוטו) היה 213 אלף שקל. מיד אחריו, עם שכר של 211 אלף שקל, נמצא שטיינברג ואחריהם אן הרצבורג, מנהלת המחלקת המשפטית, ונפתלי בלנסון, עורך אחראי בעמותה (כ-160 אלף שקל כל אחד). על פרסום והדפסות הוצאו ב-2010 כ-227 אלף שקל ועל נסיעות (כולל לחו"ל) כ-162 אלף שקל. גם סך התרומות לעמותה גדל מאוד עם השנים: מ-846 אלף שקל ב-2007 ל-2.8 מיליון שקל ב-2010. חלק נכבד מהתרומות הגיע ממקור אחד - הארגון האמריקאי CJCS, שמאז הקמת NGO מוניטור העביר לעמותה כ-3.2 מיליון שקל.

רשימת מקבלי השכר של NGO מוניטור בשנת 2010- לחצו כאן

שרי אריסון. מתן בסתר
שרי אריסון. מתן בסתר . צילום: אלון רון

על פי תקנות רשם העמותות, על עמותה לדווח על זהות מי שתורם לה יותר מ-20 אלף שקל בשנה. ב-2010 דיווחה NGO מוניטור על תרומה בסך 570 אלף שקל שקיבלה בישראל מהסוכנות היהודית. ואולם, מבדיקת מוסף "הארץ" מתברר כי הסוכנות רק העבירה מחו"ל את הכסף לעמותה. בסוכנות סירבו לומר מה מקור התרומה ומסרו רק כי זו "תרומת צד ג' שהועברה לבקשת תורמים. טרם העברת התרומה לעמותה נבדק כי לעמותה קיים אישור ניהול תקין בתוקף מאת רשם העמותות וכן אישורי מס בתוקף".

ג'ייסון אדלסטין, מנהל תחום התקשורת והמדיה בעמותה, מאשר בתגובתו שהתרומה הגיעה מחו"ל: "כל המידע הפיננסי אודותינו גלוי בפני רשם העמותות, כנדרש על פי חוק. התרומה מהסוכנות היהודית גלויה והיא הגיעה מארגון הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה".

אבל האם ארגון הפדרציות הוא התורם, או שהוא רק תחנה נוספת בדרכה של התרומה? דובר הסוכנות, חביב גור, מסביר את המסלול שעובר הכסף במקרים כאלה: התרומות מועברות לסוכנות היהודית מן "המגבית המאוחדת לישראל" (UIA), שהיא חברה בת של ארגון הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה (JFNA), שבעצמו מקבל את כספיו ממגביות מקומיות - והן אלו שמקבלות את הכסף מהתורמים. במקרה של התרומה הזאת, הוא אומר, ארגון הפדרציות והמגביות המקומיות "אינן בעצמן המקור לתרומה".

ברברה פרומיסלוב, המנהלת את המשרד הישראלי של המגבית המאוחדת, אמרה בשיחה עימה כי אינה יכולה למסור לעיתון מה מקורן של תרומות ספציפיות לעמותה כלשהי בישראל, אך אישרה כי הארגונים הישראליים שמקבלים תרומות דרך המגבית יודעים מה מקור הכסף, שכן המגבית מדווחת להם על כך טרם העברת הכסף.

ב-2010 קיבלה NGO מוניטור תרומה נוספת שמקורה לא ידוע. את התרומה, בסך 100 אלף שקל, העבירה לה עמותת מתן, שאותה הקימה אשת העסקים שרי אריסון ב-1998, ובאתר האינטרנט שלה היא מוגדרת "ארגון חברתי" הפועל למען "השקעה אפקטיבית בקהילה". מנכ"לית מתן, אהובה ינאי, אישרה שתורם מחו"ל העביר באמצעות מתן תרומות לארגונים שונים, שאחד מהם הוא NGO מוניטור, אך לא הסכימה לחשוף את שמו. עמותת מתן דיווחה אמנם על מקור התרומה לרשם העמותות, אך אין אפשרות לזהות מי מתורמיה הוא זה שכספו הועבר הלאה ל-NGO מוניטור.

מסמך היסוד של אוריון פאונדיישן. לחצו להגדלה

מקור הכסף

במארס אשתקד פנתה NGO מוניטור לרשם העמותות וביקשה אישור מיוחד לרשום בעילום-שם תרומה כספית בסך 95 אלף שקל שהתקבלה בשנת 2010 מקרן אוריון. הקרן, הרשומה באי הבריטי מאן, שבו נהנות חברות משיעורי מס נמוכים במיוחד, היא הספונסרית של "מרכז אוריון לחקר מגילות ים המלח" באוניברסיטה העברית. עוד בטרם התקבלה תשובת הרשם (שקבע כי הבקשה תידון רק כשיקבל את כל הפרטים והמסמכים הדרושים) הגישה העמותה את הדו"ח הכספי לשנת 2010 ובו ציינה את התרומה, כולל שם הקרן התורמת.

תגובת רשם העמותות לבקשת NGO מוניטור להטלת חסיון על תורמים- לחצו כאן

אחד הדירקטורים בקרן, ריצ'ארד שטיין, מתגורר בישראל. בשיחה עימו הסביר שהקרן, שעל מהותה ומקור כספיה לא הסכים להרחיב את הדיבור, מעדיפה לא להיחשף כתורמת לארגונים שונים. בתשובתו על שאלה בעניין התעלם ג'ייסון אדלסטין, מנהל תחום התקשורת והמדיה ב-NGO מוניטור, מהבקשה שהגישה העמותה לרשום את התרומה בעילום שם ומסר כי לקרן אין כל בעיה להופיע בפומבי כתורמת. "בדו"ח הכספי ל-2010 ובאתר האינטרנט שלנו אנו מציינים גם את Orion Foundation כתורם", אמר. התרומה מ"מתן", הוסיף, גלויה גם היא על פי החוק, אבל "התורם מבקש להישאר אנונימי".

את התרומה הגדולה ביותר ב-2010, 1.7 מיליון שקל, קיבלה NGO מוניטור מאגודת הידידים האמריקאית שלה, גוף שנוסד ב-2009 ועל פי דיווחיו קיבל את כספיו מקרנות שונות, אמריקאיות ברובן. CJCS תרם באותה השנה למוניטור 258 אלף שקל ותרומה נוספת, בסך 74 אלף שקל, התקבלה מפיטר סימפסון מירושלים, שהוא בין השאר ספונסר של הכנס השנתי לענייני תקשורת ומשפט המתקיים במרכז האוניברסיטאי של אריאל.

יו"ר עמותת NGO מוניטור, עו"ד גולובנסקי, אינו זוכר מה מקור הכסף שקיבלה העמותה דרך הסוכנות היהודית. "אני לא כל כך בקיא", אמר. "אנחנו עוברים על הדו"ח הפיננסי כאשר זה מוגש, אבל אני לא זוכר... אם אני ידעתי אני לא זוכר. זה בדרך כלל מישהו שתרם דרך הסוכנות".

מי זה?

"אני לא יודע. אני לא יודע אם ידעתי, אבל אני בטוח לא יודע היום".

ישי מנוחין. רודפים אותנו
ישי מנוחין. רודפים אותנו. צילום: אמיל סלמן

גם ניסיון להבין משטיינברג, נשיא NGO מוניטור, מה מקור הכסף נתקל בקשיים. "זה דברים שאני לא זוכר בעל פה במה מדובר בדיוק. לפעמים אני לא עוסק בענייני כספים. יש לנו מישהו שזה תפקידו", אמר. "אני כותב דו"חות וכותב מחקרים ומשתדל קצת להקרין אור על הרבה דברים שלפעמים נסתרים מהקהל הישראלי ולכן אנחנו קיימים. מישהו שרואה בדברים שאנחנו עושים בסיס שמתאים לתרומות נותן לנו כסף. אין לנו כסף מאף ממשלה, לעומת גופים אחרים שאנחנו חוקרים אותם".

יצוין כי תורמים מארצות הברית, שתרומותיהם מועברות לארגונים בישראל דרך ארגון הפדרציות, זכאים שם להחזר ממס הכנסה; לכאורה, כך מסייע הממשל האמריקאי, אמנם בעקיפין, לארגונים המקבלים תרומות בדרך זו, ובכללם NGO מוניטור.

בתגובה שהתקבלה מרשות התאגידים, שבמסגרתה פועל רשם העמותות, לא היתה התייחסות ממוקדת לתרומות האנונימיות המוזכרות כאן: "ב'חוק העמותות, תש"ם-1980' קיימות שתי הוראות דיווח הנוגעות לתרומות. אחת נוגעת לדיווח שנתי על תרומות בכלל, וציון שם התורם כאשר סכום התרומה עולה על מה שיקבע השר (בתקנות נקבעה תקרה של 20 אלף שקל), והשנייה נוגעת לתרומות מישות מדינית זרה (כהגדרתה בחוק). בנוסף, חוקק ב-2011 חוק 'חובת גילוי לגבי מי שנתמך על ידי ישות מדינית זרה, תשע"א-2011'. על פי חוק זה, חלה חובת דיווח רבעוני על כל עמותה או חל"צ (חברה לתועלת הציבור) המקבלת תרומה מישות מדינית זרה. לגבי תרומות מסוג זה, חלה חובה נוספת על העמותה המקבלת, והיא החובה לעשות כל שביכולתה כדי לברר אם תרומה שהתקבלה היא תרומה מישות מדינית זרה".

ומה עושה רשם העמותות כדי לוודא שעמותות אינן מסתירות ממנו את המקור האמיתי של תרומות שהן מקבלות? זו התשובה שהתקבלה מרשות התאגידים: "עקב הסוגיות שהועלו לאחרונה לדיון ציבורי והחקיקה החדשה לעיל שהיתוספה לנושא, נדרש רשם העמותות לבחון סוגיות אלה של תרומות וחיסיון תורמים, על היבטיהן המורכבים, בחינה חדשה ומדוקדקת הכוללת גם סוגיות של דרכי אכיפה. עם סיום הבחינה וקבלת חוות דעת מהגופים הממשלתיים הרלוונטיים הנוספים יפרסם הרשם הנחיות ברורות בעניין, לעמותות ולציבור בכלל. מעל הצורך נציין, כי ככל שמתקבלת אצל הרשם תלונה או בקשה לבירור מקור תרומה עקב חשש כלשהו, פועל הרשם לבירור אותה תלונה מול העמותה".*

רשימת הארגונים והעמותות שהפרופילים שלהם מופיעים באתר NGO מוניטור

אגודת הרווחה; אוואז; אוקספם (Oxfam); אל-דמיר; אל-חק; אל-מיזאן, מרכז לזכויות האדם; אמנסטי אינטרנשיונל; אעלאם; אתג'אה; בדיל - מרכז המידע לזכויות השיבה והתושבות הפלסטיניות; במקום; בן-אור ייעוץ ואסטרטגיה תקשורתית: ג'יי סטריט, בן-עמי, וקשרים לארגונים לא ממשלתיים; בצלם; גישה - מרכז לשמירה על הזכות לנוע; דיאקוניה; האגודה הבינלאומית לזכויות הילד - סניף פלסטין; האגודה לזכויות האזרח בישראל; הוועד הישראלי נגד הריסת בתים; הוועד הציבורי נגד עינויים בישראל; Human Rights Watch (משמר זכויות האדם); המוקד להגנת הפרט; המכון לחברה פתוחה; המכון למחקר יישומי ירושלים, המרכז הפלסטיני לזכויות האדם; המרכז לאינפורמציה אלטרנטיבית; הקרן החדשה לישראל; התוכנית הקהילתית לבריאות הנפש בעזה; וור און וונט (War on Want); זוכרות; טרוקייר (Trocaire); יש דין - ארגון מתנדבים לזכויות אדם; לוחמים לשלום; מדה אל-כרמל - מרכז ערבי למחקר חברתי יישומי; מוסאווא; מחסום Watch; מיפתאח; נשים נגד אלימות; סביל - מרכז תיאולוגיית שחרור אקומני; עדאלה; עיר עמים; פרופיל חדש; קואליציית נשים לשלום; קריסטיין אייד Christian Aid), בריטניה), קרן הסיוע ההומניטרי (IHH), טורקיה; קרן פורד; רבנים לזכויות אדם - שומרי משפט; רופאים לזכויות אדם; שוברים שתיקה; תנועת סולידריות, שייח ג'ראח; תנועת הסולידריות הבינלאומית (ISM); תעאיוש.

הוספת תגובה
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

 
בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
להוספת תגובה בלתי מזוהה לחץ כאן להוספת תגובה מזוהה לחץ כאן

הקלד את הנושא

הקלד את התגובה

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים עם תנאי השימוש של אתר הארץ
תודה על פנייתך, היא תיבדק על ידי המערכת
הצג את כל התגובות פתוחות 01 תודה רבה שהסבת את תשומת ליבנו לעבודה החשובה של הארגון שמואל
  • 14:32
  • 09.02.12

גם ככה כל מה שכתבת נמצא בגיידסטאר ובאתר שלהם.

  •   אורי בלאו מביא תמונה נוספת מהשחיתות הימנית המסריחה;המכבסה בין אם של כספים או מילים עובדת שעות נוספות אצלם. בדיוק כמו הסוכנות שהפכה להיות מלבינת כספים, וגם מלבינת מעשים,דוגמת הסדנא שנתנה לאלמנות השריפה בכרמל. מה הקשר בין מחט לתחת? ההלבנה,הטיוח,המוטיבים המרכזיים בתרבות הימין שומר חוק
    • 22:10
    • 10.02.12

    הסוכנות רק העבירה מחו"ל את הכסף לעמותה

  •   באמת תודה על העלאת המודעות NGO. אפשר להוסיף פרטים כיצד אפשר לתרום או להתנדב לעמותה המבורכת הפועלת כנגד אויבי ישראל במסווה של עמותות זכויות אדם?  (לת) אלי
    • 00:23
    • 11.02.12

  •   אין צחנה גדולה יותר מזו העולה מאירגוני השמאל הקיצוני,האנטי ישראלי,תומך הטרור הפלשתינאי. דרור הנאור מרמת גן
    • 01:53
    • 11.02.12

    ונראה איך אבירי חופש הבטוי,נוהגים בביתם,ולא מצנזרים את התגובה הזו.

  •   מה זה כל האנשים העשירים האלה עם שפמים החותרים נגד הדמוקרטיה בישראל? מקבלים כסף ממליונרים שלא רוצים דמוקרטיה בישראל רק מקום נוח להלבנת כספים  (לת) גם אני חברה של ביבי
    • 07:51
    • 11.02.12

  •   קודם שיתן את הדין על החזקת מסמכים גנובים על הפרת הסדר ובריחה מהארץ  (לת) העיתונא הדגול של הארץ
    • 08:41
    • 11.02.12

  •   ודה על כתבה על ארגון חשוב יהודי מיישב ישראל .  (לת) יהודה ושומרון = נדל"ן . אי אפשר שכולם יגורו בתל אביב
    • 10:49
    • 11.02.12

  •   למה מסריחה? התקלחתי בערב שבת  (לת) יואב
    • 19:23
    • 11.02.12

  •   למה יש לי תחושה שלא נראה כתבה כזו על מקורות המימון של הקרן לישראל החדשה?  (לת) ממשלות זרות, CIA, קרן הנרי האנטישמי פורד
    • 21:42
    • 11.02.12

  •   שקיפות שקופה
    • 08:26
    • 13.02.12

    כי הקרן החדשה לישראל מדווחת על כל מקורות ההכנסה שלה במקבילה של רשם העמותות בארה"ב. כשעובדים ביושר אין סודות. מהימין אנחנו רגילים לראות שהפוסל במומו פוסל

  •   תכל'ס לא הבנתי אחרי כל הכתבה המפולפלת הזאת איך אני יכול לתרום להם ולמי צריך לפנות? הם עושים עבודה חשובה מאוד  (לת) אבי
    • 13:46
    • 13.02.12

02 אתיקה עיתונאית ישראל מידד
  • 15:10
  • 09.02.12

מבלי להיכנס לפרטים, קודם כל יש לשאול: האם קיים ניגוד אינטרסים מובהק של אורי בלאו, אשר הוא לא גילה אותו? הרי המגזין המקוון, +972, אשר הגן על בלאו בגין הסתבכותו עם החוק בפרשת ענת קם, מומן ע"י קרנות, ובמיוחד זו שבגרמניה, ואשר הן תחת מעקב ודיווח ע"י NGO-MONITOR? האם בלאו משרת את "הארץ" את עצמו או אותצה הקרן הגרמנית שבכתבה?

  •   לא  (לת) מ
    • 17:49
    • 10.02.12

  •   "מבלי להכנס לפרטים" קודם כל יש לשאול
    • 18:25
    • 10.02.12

    מדוע שלא תתייחס לפרטים נניח, במקום להטיל רפש באלו שחושפים אותם? או מה שנקרא: אל תבלבלו אותי עם עובדות, עדיף להרוג את השליח.

  •   מקארתי חי וקיים בישראל מוסרי
    • 21:38
    • 10.02.12

    העברת כספים לאגודה מקארתיסטית היא פשע ועבירה על חוקי
    המס בארץ ובארה"ב - הסוכנות היהודית היא שותפה לעבירה.

    יהודים היו חלק גדול מקורבנותיו של מקארתי ותליינו היהודי כהן
    - שניהם מתו ממחלות מין. קשה לי להאמין שהחברים בפדראציות היהודיות יודעים על העברת הכספים ותרומות למקארתיזם הישראלי

  •   מה שיפה, זה גלגול העיניים הימני, בדיוק כמו הארגון המסריח שרודף אחר חשיפת מקורות,בעוד הוא עצמו מסתיר ומלבין מקורות. אותו הדבר בתגובה זו המדברת על אתיקה עיתונאית. איפה היה אדוני ישראל מידד כשהמשת"פ אלקין מסר מידע על תנועות צה"ל לטרור תג מחיר? איפה היה אדוני באתיקה של ר"מ שבורח עם שר אוצר ופנים מועדת חקירה ממשלתית? אז תחסוך מאיתנו את השטויות שלך על אתיקה. המושחתים שלך בימין משתינים על החוק עם גרוניס, אז אתה מדבר על התקשורת?  (לת) שומר חוק
    • 22:13
    • 10.02.12

  •   תגובה לתגובה הקורא
    • 23:26
    • 10.02.12

    והאם יש ניגוד אינטרסים בין היותו של ישראל מידד מהישוב שילה חובב רדיפה של עתונאים לבין העובדה שהוא בוחר לצדד בארגון של ג'ראלד סטיינברג שמטפח רדיפה של כל מי שלא מסכים איתו? ובמלים אחרות - מר מידד היקר, אם יש לך טענה ענינית על העובדות בכתבה הבה ונשמע אותה ואם אתה רוצה להטיל רפש אתה מוזמן להמשיך בכך, הרי זו המומחיות שלך

  •   אתיקה ארגונית- מי שמשמיץ ארגונים עם תרומות שקופות שהם לא שקופים, בזמן שהוא עצמו מסתיר את מקורות הכסף שלו- צריך לשלול לו את רשיון העמותה.  (לת) דמוקרט
    • 00:19
    • 11.02.12

  •   מידד מגיב לגופו של אדם ולא לגופו של עניי. דמגוגיה ימנית במירעה שגיב
    • 01:24
    • 11.02.12

    מדוע אינו מתייחס לגוף הטענות, על כך שאירגון הפועל בשפ השקיפות הציבורית של אירגונים חוץ ממשלתיים מכסה ומסתיר , בעוד שדווקא האירגונים שנגדם הוא פועל עובדים בשקיפות מליאה? אם זהו איננו מקארתיזם איני יודע מקארתיזם מהו.

  •   כולם המוזכרים פועלים בהשראתו ותחת חסותו של מקארתי הישראלי - נתניהו  (לת) אורי
    • 03:19
    • 11.02.12

  •   NGO הוא עבור עם ישראל אתרוג הבנת? אנו נשמור עליו שימשיך בעבודת הקודש שלו  (לת) חביב
    • 07:27
    • 11.02.12

  •   כן, וזה הארגון "היחידי" שמדובר עליו. יש כאן רשימה ארוכה של ארגונים שהפעולה שלהם מבורכבת וחשובה ביותר, כמו האגודה לזכויות האזרח ואמנסטי. להיתלות בתיאורית קונספירציה קטנה ולהתעלם מהטענה העיקרית החשובה זאת אסטרטגיה "מתוחכמת" אבל יש כאן טענה מרכזית חשובה מאוד - נסיון לסתום פיות לארגונים שמגנים על ערכים אוניברסלים והומניסטיים. אולי אתה מעדיף לחיות במדינה שהיא אך ורק יהודית, אני רוצה שהיא תהיה גם דמוקרטית ויהיו בה ערכים שמעבר לתורתו של איתמר בן גביר...  (לת) אזרחית נאמנה
    • 07:41
    • 11.02.12

  •   מה הקשר את מי משרת בלאו? האמת מסריחה וזהו. הימין ששם לו למטרה לפגוע באירגוני זכויות אדם, מקבל את המימון לעמותות הזויות שלו מכל מיני אירגוני פשע המנהלים בתי קזינו, הימורים וסמים ומאירגונים ניאונאצים. יש לימין את כל הסיבות הטובות להתבייש במקורות שלהם ובמשכורות המטורפות של הכהנאיסטים המגיעים מארה"ב להקים את העמותות האלה. אירגוני הימין האפלים הללו הם אלה שעושים דה-לגיטימציה לישראל והופכים אותה למדינה פאשיסטית ומצורעת.  (לת) כהנאיסטים עליך, ישראל!!
    • 08:08
    • 11.02.12

  •   שמעת אולי גם על המיליונר האמריקאי ג'ק אברמוף שתורם כספים לרכישת ציוד צבאי עבור ההתנחבלויות? וכעת ה- FBI חוקר את מקורות המימון שהיו מיועדים לילדי אינדיאנים עניים..... טחנות הצדק טוחנות לאט והם יגיעו גם אל יתר הפושעים ומלביני הונם.  (לת) אופטימיסט
    • 08:17
    • 11.02.12

  •   מידד, היית מת להשתיק אותו, להשתיק את התחקירים שלו.  (לת) בלאו עיתונאי מדהים
    • 08:55
    • 11.02.12

  •   לא רק הוא קארתי מק
    • 09:19
    • 11.02.12

    בעיקר חי וקיים בישראל אנדריי ז'דאנוב שיורשיו הרוחניים שבקרבנו מנסים להשתיק כל ביקורת נגד פעילותם האנטי-ישראלית שמכבסת המילים שהם מפעילים מכנה אותה פעילות למען זכויות אדם.

  •   אתיקה של מתנחל מהתנחלות "שילה": האם אתה ימני-קיצוני כי אתה באמת לא רוצה שיגזלו ממך את האדמה שגזלת מהערבים, או רק כדי להגדיל את סכום הפיצויים שתקבל כשיפנו אותך?  (לת) לישראל מידד
    • 18:59
    • 11.02.12

  •   כל הכבוד למידד  (לת) גלית פתח תקוה
    • 14:36
    • 12.02.12

  •   הטרור של תג מחיר לא הורג  (לת) איתן
    • 14:16
    • 12.06.12

03 עוד פעם גנב המסמכים שסירב לשתף פעולה על מוסדות המדינה רודף יריבים פוליטיים?  (לת) מקומך בכלבוש
  • 08:53
  • 10.02.12

  •   מה לעשות והשב"כ ומערכת המשפט לא רק שלא מכנים את בלאו "גנב", אלא אפילו לא העמידו אותו לדין... הנה עוד קשקשן פאשיסט שחושב שצריך לכלוא עיתונאים שחשפו עבירות חמורות של גנראלים. חביבי פה זה לא דרום אמריקה, לך תחפש את החברים שלך.  (לת) דמוקרט
    • 00:21
    • 11.02.12

  •   להיפך... הוא שיתף פעולה והסגיר את המקור שלו... בגלל זה היא בכלא והוא חופשי.  (לת) כדרלעומר
    • 09:16
    • 11.02.12

04 צריך להתלונן על התורמים בארצות מוצאם. הם משרתים גזענות ומקבלים פטור ממס  (לת) יש להיאבק בגזענים האלה
  • 13:39
  • 10.02.12

05 צביעות, כחש, סטנדרטים כפולים ומשכורות למקורבים. זו דרכו של הימין הריאקציונרי בארץ ובעולם.  (לת) הפוסל במומו פוסל
  • 14:06
  • 10.02.12

  •   "עולם ישן עד יסוד הנחריבה"...את הז'ארגון שלך ידע לדקלם גם נאצר  (לת) סטאלין
    • 19:35
    • 10.02.12

  •   ל 5 סתם עברתי בסביבה
    • 21:35
    • 10.02.12

    דבר ראשון וקודם לכל,בפוזציה שבלאו היה,אין צורך לצנן אותו לתקופה מסוימת?סתם עברה לי מחשבה.דבר שני,התרומות מהימין
    נתרמות במטרה ורצון שמדינת ישראל תתקיים ותהיה ולא עבור הלשנות לאירופאים על כל צעד שישראל עושה.הימין בעד המדינה,התורמים בעד עצמינו כמו הערבים שהם בעד עצמם.ימנים אך מוסלמים.

  •   סתם עברת בסביבה, אבל אנחנו חיים פה, אוהבים את המדינה ולא רוצים שכמוך כאן.  (לת) מתושלח
    • 00:55
    • 11.02.12

  •   גם השמאל העד המדינה יוני
    • 10:36
    • 11.02.12

    תפנימו את זה!
    אבל זה בדיוק הזיבה שצועקים לכם "מקארתיזם" ואתם לא מבינים: כי אתם מאשימים את כל מי שבדעה שונמה משלכם ב"בגידה".
    קצרה הדרך למשפטי שדה למי שיצביע לכל מפלגה שנמצאת שמאלה מהליכוד על המפה הפוליטית
    ואגב, מי חוקר את מקורות המימון של עמותות הימין? כן, אלו שמדליפות מידע צבאי על תזוזת כוחות צה"ל כדי למנוע ביצוע פקודות היורדות מהממשלה. כן, אלה שתומכות בלינצים שעושים מתנחלים בקציני צהל, ואלה שקוראות להפרת החוק במדינת ישראל. מי חוקר אותן? ומדוע אתם, אנשי הימין, כל כך נלהבים להגדיר את אותן עמותות ככאלו שרוצות בטובת המדינה?

  •   למתושלח,סתם עברתי בסביבה הוא כינוי שאני משתמשת בו,ולצערך אני חיה פה,אוהבת את המדינה ואפילו נולדתי בישראל בחיפה,ואם מפריע לך שאני פה,אתה מוזמן לעוף מכאן ל1 מ 23 המדינות שלכם  (לת) סתם עברתי בסביבה
    • 21:49
    • 11.02.12

06 כדאי לארגונים המותקפים לבדוק אפשרות פניה לבג"צ המחייבת לחשוף את מקורות המימון בשל הוצאת דיבתם.  (לת) שמאלן
  • 17:34
  • 10.02.12

  •   האם מכאן להבין שמדינת ישראל מוזמנת לתבוע את הקרן החדשה על הוצאת דיבתה רעה מאז דו"ח גולדסטון? סטאלין
    • 19:36
    • 10.02.12

    או שחזרנו לסטנדרט הכפול שקרא לבן גוריון 'פשיסט' ולפול פוט פרוגרסיב?

  •   ויפה שעה אחת קודם!גרוניס כבר בפתח!!!  (לת) שלי
    • 05:16
    • 11.02.12

07 השירות הכי טוב שהכתבה הזו יכולה לעשות היא אם היא תופיע בגירסא באנגלית של "הארץ". אם היא לא תופיע, היא חסרת ערך  (לת) האמריקאים צריכים להיחשף לזה
  • 17:47
  • 10.02.12

08 חלומו של מקרתי. קותי
  • 18:32
  • 10.02.12

בחלומו הטוב ביותר לא חלם מקרתי , שיהיו לו ממשיכים שעולים עליו בכישוריהם, בישראל

09 מה הקטע עם השפם הקטן? אולי הם כולם עדיין בארון.  (לת) תודה על הסיוע הרב לקמפיין החרם
  • 19:50
  • 10.02.12

10 יפה, הראית לכולנו שהארגון עושה עבודה חשובה שאתם העיתונאים לא טרחתם לעשות מעולם, מתוך מחויבות אידיאולוגית גל
  • 21:10
  • 10.02.12

אבל למה אתה כותב כל כךךךךך משעמם???? מה זה, דו"ח למס הכנסה או כתבה...

11 מה מנהל העמותה הזאת עושה שהוא מרוויח 200 אלף בחודש חוץ מלהלבין כספים זה מה שמעניין חוקר
  • 21:11
  • 10.02.12

חבל שארגוני השמאל רוקדים על כאלה חתונות בעת שהם מעודדים אי קיום של מדינת ישראל. פורעי חוק צריך לחשוף לא בגלל דעה פוליטית אלא כי הם פורעי חוק

  •   זה 200 אלף לשנה, לא לחודש  (לת) הפטיש
    • 22:34
    • 10.02.12

  •   תשמע, בגלל זה הימין יפול בסוף, כי זאת לא אידאולוגיה ולא נעליים אלא גרגרנות וכמו שאמרת נכון-הלבנת כספים.  (לת) ולכן יפלו
    • 23:30
    • 10.02.12

  •   רחמיי, תשלח אותו לעשות הפגנה ברוטשילד.  (לת) חוקר
    • 05:23
    • 11.02.12

  •   בניגוד לאופנהיימר "משלום עכשיו" שמרוויח 100 אלף ש"ח בחודש !!!  (לת) שפוי
    • 06:35
    • 11.02.12

  •   כן,אבל על אירגון התנדבותי במהותו  (לת) משחק אותה תמים
    • 09:37
    • 11.02.12

  •   אתה צודק ב 100%-וזה בנוסף על מכונית המרצדס, האחוזה שלו בסביון ובית קייץ באיים הכנרים  (לת) תומך ימני ב"שפויים"
    • 13:36
    • 11.02.12

  •   מי שעושה את דה לגיטימציה לישראל הם האירגונים להלבנת הון, הממנים פעילויות פשיסטיות בתוך ישראל תמורת משכורות עתק, והופכים את ישראל למנודה מתוך העמים. האירגונים מוקמים על ידי כל מיני יהודים אמריקאים הזויים כמו שטיינברג, גולד, אידלסון, אברמוב, מוסקוביץ ומממשים את חלומם של גולדשטיין וכהנא. מה הופך את היהודים האמריקאים לכאלה=כוווווולם חובשי כיפות עם שפמים וקשורים לבר אילן.  (לת) Xantippe
    • 19:11
    • 11.02.12

  •   כל כך הרבה כסף עושים מהלשנות?זה לפני מס או אחרי?  (לת) סתם עברתי בסביבה
    • 22:11
    • 11.02.12

  •   ל XANTIPPE -תגובה 24 שלי מיועדת אליך ולא ל 11.  (לת) סתם עברתי בסביבה
    • 12:33
    • 12.02.12

  •   הכסף שמנהלי העמותה לוקחים זה כסף שמס הכנסה האמריקאי קיזז לתורמים מס הכנסה יפתח בחקירה
    • 13:33
    • 12.02.12

    זו נוכלות לשמה. בארה"ב התורמים מקבלים הכרה לצורכי מס בתרומה לעידוד גזענות ורדיפה

12 כתבה משעממת, מרוב עצים לא רואים את היער  (לת) נרדמתי
  • 21:13
  • 10.02.12

13 באופן היפוטתי גם לנברמן יכול לתרום  (לת) דרל הסוכנות כאנונימי...
  • 21:18
  • 10.02.12

14 ארגון פאשיסטי עם יעני חותמת אקדמאית. מנסים לעצב מציאות. ישראל ארץ חומה  (לת) ישעיה
  • 21:20
  • 10.02.12

  •   5 סתם עברתי בסביבה
    • 21:36
    • 10.02.12

    דבר ראשון וקודם לכל,בפוזציה שבלאו היה,אין צורך לצנן אותו לתקופה מסוימת?סתם עברה לי מחשבה.דבר שני,התרומות מהימין
    נתרמות במטרה ורצון שמדינת ישראל תתקיים ותהיה ולא עבור הלשנות לאירופאים על כל צעד שישראל עושה.הימין בעד המדינה,התורמים בעד עצמינו כמו הערבים שהם בעד עצמם.ימנים אך מוסלמים.

  •   פניך חומים, ישעיה, מרוב התחככות במעמקי עכוזם של פושעי המלחמה להם אתה רוחש הערצה אירוטית האופיינית לאימפוטנטים...  (לת) נגעל ממשת"פים
    • 23:17
    • 10.02.12

  •   ל"נגעל ממשת"פים-נרקסיזם היא מחלה חשוכת מרפא.לא הבנת למה התכוון ישעיה אאא
    • 00:09
    • 11.02.12

    שהוא שמאלן ארץ-ישראלי מצוי כמוך ובאת לברך ויצאת מקלל.שניכם מזוהמים באותה מידה.עוכרי ישראל .אומללים מילדות עשוקה .שמבקשים להוציא את תיסכולם על מדינתם בכל דרך נלוזה אפשרית.הבוז לך ולשכמותך.לא טוב לך כאן-תיעלם ורצוי לנצח....

  •   תשתדל לא לעבור בסביבה. זו (עדיין) סביבה טובה.  (לת) מתושלח
    • 00:57
    • 11.02.12

  •   פניך חומים, הנגעל ממשתפ"ים, מרוב התחכחות במוצא ישבנם של מתנחלים שרוצים להפוך את מדינתנו למדינת דת. אתה רוחש הערצה אירוטית לכל מי שצועק חזק יותר מילות שנאה ומלחמה. אולי גבריותך עומדת בסימן שאלה ולכן אתה כל כך נלהב לדם והרג?  (לת) אלעד
    • 10:39
    • 11.02.12

  •   למתושלח-אני משתדלת לא לעבור בסביבה אבל אנשים כמוך מעכבים אותי ותפסיק לאיים,ונכון זו סביבה טובה,אבל איפה הירוקים כשצריך אותם.....אם אתה מבין למה אני מתכוונת.  (לת) סתם עברתי בסביבה
    • 22:51
    • 11.02.12

15 בסוף יתברר שהמדינה תורמת לארגון הזה, ז״א המסים של כולנו.  (לת) ס
  • 21:21
  • 10.02.12

16 על ראש הגנב בוער הכבע  (לת) אריה דרום
  • 21:21
  • 10.02.12

17 אני רוצה לראות שארגוני הימין ה'נחוצים' יגוננו פעם אחת(אחת בלבד!) על ארגוני זכויות האדם.  (לת) ימנים סהרוריים פסאודו-פטריוטיים שכמותם.
  • 21:22
  • 10.02.12

18 ההבדל הקטן אך המשמעותי הוא שעמותות הימין פועלות לשימור המדינה היהודית וחיזוקה בעוד השמאל פועל לחיסולה.  (לת) רעמסס
  • 21:23
  • 10.02.12

19 זה כבוד גדול להימנות על הקבוצות שהמוסד הנזכר עוקב אחריהם. פריץ היקה
  • 21:29
  • 10.02.12

קטונתי בהיות פעיל שלום וזכויות אדם, אבל רק ..אינדיאני'' ולא ,,צ'יף''.
גם האתר israel academia n monitor עוסק בתחום דומה מעקב אחרי אקדמאים פעילי שלום וזכויות אנוש. כדי להזהיר את התורמים למוסדות אקדמיים שהם תורמים כסף למאורת הצפעונים של סמולנים=אנטישמיים בוגדים רדופי שנאה עצמית שהם גרועים יותר מהאויב החיצוני.

20 תודה לאורי על ההיכרות שזימן לנו עם גוף כה חשוב. שבת שלום  (לת) יערה, תל אביב
  • 21:30
  • 10.02.12

21 כל הכבוד. מתי התחקיר על 'בצלם'?  (לת) המתעורר
  • 21:30
  • 10.02.12

22 פלסטינים ופעילי שמאל מתפרעים בכפר נבי סאלח הסמוך לנווה צוף.  (לת) d
  • 21:32
  • 10.02.12

23 ריקבון וקרימינליות עד העצם (שמתחבאת מתחת לכיסוי של לאומיות יהודית). לסגור כבר את המדינה הזאת.  (לת) ק.א.
  • 21:38
  • 10.02.12

24 ל 11 לא,אתם כלל לא גזענים,הערבים מונעים משנאת יהודים.עשה טובה  (לת) סתם עברתי בסביבה
  • 21:39
  • 10.02.12

  •   בזמן האחרון המון טיפוסים מפוקפקים עוברים אצלנו בסביבה.  (לת) מתושלח
    • 00:58
    • 11.02.12

  •   למתושלח 24 סתם עברתי בסביבה
    • 12:45
    • 12.02.12

    מה הבעיה שלך?! אני אומרת את האמת ומעזה לאמר דברים באותה
    רוח שהם נאמרים כמו שאתם אומרים אותם,השפלות של ראשי המדינה שלי,והעם שלי,ועוד.מי בכלל אתה שתקרא לי "טיפוסים מפוקפקים" כשכל העולם שם עיניו אליכם כי אתם משתוללים כאילו אין מחר וראשי המדינות שלכם רוצחים אתכם ויש לכם טענות לישראל,אתם יכולים לצחצח לנו את הנעליים ולהגיד תודה
    על ששפר מזלכם לחיות כאן כפויי טובה שכמוכם,ואם קשה לכם עם הודאה באשמה שטוב לכם כאן,אז תבלמו,או שתלכו למאיפה שבאתם,23 מדינות,חתיכת תעשיית נדל"ן יש לכם,ועדיין לא אמרתם די,יש לכם עוד יעדים אבל לא נראה לי שתשרדו את הזמן הדרוש להסתערות הזו שאתם זוממים.הטבעות מתהדקות לכם סביב הצוואר.צורה לכם

25 כל עוד הם לא מקבלים תרומות מממשלות זרות, אין כל בעיה (כנ"ל ארגוני שמאל)  (לת) גיא
  • 21:42
  • 10.02.12

  •   השטות הכי גדולה שהימין הצליח להשחיל בספין ישראל
    • 08:36
    • 11.02.12

    מה ארגונים פרטיים חפים מאינטרסים, תגיד אתם נורמלים.
    אם לאיזה תאגיד נפט עולמי יש אינטרס לעלות את מחיר הנפט, כי זה טוב לעסקים.
    מה יעשה אותו תאגיד יקים איזו עמותה בארה"ב כביכול שלא קשורה אליו, וכל תפקידה של העמותה הזו, לעודד ברוך גולדשטנים, שיעשו שמייח, עד ללא ידע בשטחים.
    להרוג פה איזה פלסטיני ושם, לחמם את האוירה, להכין את השטח למלחמה.
    לא אני לא שמאלני כמו שאני לא ימני.
    אני נמנה עם הרוב הדומם במדינה הזו, שמבין שכרגע אין פתרון, וצריך לשקול את צעדינו.
    אני ועוד רבים אחרים במדינה הזו חושבים שככל שמדינת ישראל תתקיים כך יותר מובטחת קיומה, ולא על ידיי פרובוקציות מיותרות.

    כן תפנימו כל העולם רוצה לבחוש פה ולכולם יש אינטרסים שהם לא דווקא האינטרסים של העם היושב בציון.
    לעמותות הימניות ולעמותות השמאליות.
    מבחינתי ועוד הרבה ישראלים אלה נבלה ואלה טריפה.
    כל העמותות הללו יוצרות פה תסיסה מיותרת, ומספקות תעסוקה לכמה עסקנים פוליטיים, מעבר לזה אינן תורמות במאום למדינת ישראל.
    שיוציאו מהחוק את כל העמותות מימין ומשמאל

  •   אולי התגובה הטובה ביותר למאמר - יש מי שמרוויח ממלחמות במזרח התיכון  (לת) מה לגבי תעשיית הנשק?
    • 16:48
    • 12.02.12

26 אין הגינות בביקורת הזו כלפי NGO Monitor... אחד העם
  • 21:44
  • 10.02.12

NGO Monitor סה"כ עושה עבודה טובה, ואינה רק משרתת את הימין. נכון הדבר, שהרבה מהארגונים בחו"ל הפועלים נגד הלגיטימיות של ישראל הם אירגוני שמאל - ביחוד שמאל קיצוני, וזה נכון חלקית גם לגבי מדינת ישראל (מה לעשות?). ורובם אינם יותר שקופים מ-NGO Monitor, לכן אין זה הוגן להאשים רק את NGOM בחוסר שקיפות (לדעתי, צריך להיות חוק הדורש שקיפות מכל אירגון - משמאל ומימין). אפשר לבקר את NGOM בהרבה תחומים (כמו כל אירגון אחר) אבל הביקורת צריכה להיות הוגנת. לדעתי, לאורי בלאו יש אג'נדה משלו שאינה מתישרת עם עבודתה של NGO Monitor.

  •   ההתייחסות שלך עדינה מאד, הנה קונטרה ציונית הולמת אשה אחת עצבנית אש
    • 10:15
    • 11.02.12

    א. תקציב NGOM זערורי (פרומיל?) מול כספים שזורמים לארץ מכל מיני מקורות, חלקם לא ממש חסידי קיום מדינה יהודית ציונית בחלק כלשהוא של מערב הירדן (קרן פורד, האיחוד האירופאי, כמה קרנות ערביות, מקורות סיניים בהונג קונג ללא שום זיקה אפילו לערבים).

    ב. הכספים הנ"ל מתיימרים לשנות את ישראל בדרך שעוקפת בחירות ופוליטיקה (זו הדרך היחידה לשנות שלטון בדמוקרטיה !) מממנים פעילות חתרנית, ע"ע החרמת תוצרת ישראל (כולל בגבולות החלוקה !), שינוי צביון המדינה לדו-לאומית וכו'.

    ג. משום מה אין אירגון ישראלי שנקרא הקרן החדשה (אולי כדי שלא יהיה צריך לדווח לרשם העמותות) אלא זה סניף ישראלי של חברה אמריקאית (שלפי חוק סוכנים זרים נאלצת לדווח בפירוט שם). יש להניח ששכר הבכירים המקומיים לא נופל מהאמריקאים, ואפשר לבדוק מה הן בגיידסטאר.

    נדרש לאלתר חוק סוכנים זרים כמו FARA שחל על כל מי שאינו עסק מסחרי או דיפלומט (כי אז ידוע בדיוק את מי הוא מייצג). אגב, הגבלת לוביסטים היא התחלה טובה !

27 נו שוין. איפה שפיציק מן המרכז להנחלת הפשיזם שיעלה כאן גרה עם ה"במימון מדינות זרות עוינות" ? מעבר לשקרנות הימנית האופיינית, הנזק שפשיסטים מסוגו של ד"ר דורי גולד גורמים מתבטא בכך שלטווח הארוך יחסי ארה"ב ישראל הם שיפגעו לאחר שהציבור האמריקאי יבין מה הקליקה היהודית-אורתודוכסית על סניפיה בניו יורק ובוושינגטון מעוללת באמצעות השת"פ שלה עם הטליבאן של אבנגליסטן . לא רק ארה:ב תפנה את גבה לישראל אלא שאר ה"מדינות הזרות העוינות" כגון בריטניה, צרפת, אוסטרליה וקנדה תלכנה בעקבותיה ואזי תשאר ישראל של השפיציקים והגולדים עם ידידיה האמיתיים בעולם: בלארוס, מולדובה,אזרבייג'אן ומיקרונזיה... אם תרצו (וגם אם לא תרצו)..... ערן ארגוב
  • 21:44
  • 10.02.12

נו שוין. איפה שפיציק מן המרכז להנחלת הפשיזם שיעלה כאן גרה עם ה"במימון מדינות זרות עוינות" הנצחי שלו ? מעבר לשקרנות הימנית האופיינית, הנזק שפשיסטים מסוגו של ד"ר דורי גולד למשל גורמים מתבטא בכך שלטווח הארוך יחסי ארה"ב ישראל הם שיפגעו לאחר שהציבור האמריקאי יבין מה הקליקה היהודית-אורתודוכסית על סניפיה בניו יורק ובוושינגטון מעוללת באמצעות השת"פ שלה עם הטליבאן של אבנגליסטן . לא רק ארה:ב תפנה את גבה לישראל אלא שאר ה"מדינות הזרות העוינות" כגון בריטניה, צרפת, אוסטרליה וקנדה תלכנה בעקבותיה ואזי תשאר ישראל של השפיציקים והגולדים עם ידידיה האמיתיים בעולם: בלארוס, מולדובה,אזרבייג'אן ומיקרונזיה... אם תרצו (וגם אם לא תרצו).....

  •   תראה, ערני, אולי לולא התעסקת במדעי השום-כלום, בעודך משתמד לתיאבון, היית מבין את ההבדל בין תרומות מאזרחים זרים, לתרומות ממדינות זרות... אבל אם היה לך שכל, ערנצ'וק, היית בטח לומד משהו אחר, אה? מודרניסט .
    • 00:25
    • 11.02.12

    תראה, ערני, אולי לולא התעסקת במדעי השום-כלום, בעודך משתמד לתיאבון, היית מבין את ההבדל בין תרומות מאזרחים זרים, לתרומות ממדינות זרות... אבל אם היה לך שכל, ערנצ'וק, היית בטח לומד משהו אחר, אה?

  •   אבל ערני ארגובי, לו היית הולך ולומד משהו רציני, אתה יודע, במקום להתעמק במדעי השום-כלום בעודך משתמד לתיאבון, היית מבין את ההבדל בין תרומה של אזרח זר (הפועל, יש לשער, מתוך אהדה לישראל) - לבין העברת כספים מממשלות זרות אשר פועלות לשם קידום האינטרסים שלהן. אני יודע שזה קצת קשה לאנאלפביתים, אבל בוא ננסה בכל זאת: נניח שאני לא אוהב את הפקיסטנים בלונדון (דוקא אוהב, לא חשוב) ותורם באופן אישי לאיזה ארגון של סקינהדס - והרי כל ארגוני ה"זכויות" בארץ מחזיקים באידאולוגיה סקינהדית ומקדמים אידאולוגיה פשיסטית שבבסיסה הסירוב להכיר בזכותנו להגדרה עצמית. אז אם הייתי תורם - לא בסדר, כמובן, אבל לא נראה לי שממשלת בריטניה היתה עושה משהו. עכשיו, תחשוב שאת אותו ארגון סקינהדס עצמו מממנת ממשלת ישראל... מה היו עושים הבריטים? משתוללים. יופי, ערני. ועכשיו מהר מהר לכנסיה, לבקש שוב סליחה מהמושיע שאתה יהודי, ולמסור לו פתקה מכהני בעל זבוב דהידנא - תבוא שוב, נצלוב אותך שוב. צ'או בלה. מודרניסט .
    • 13:59
    • 11.02.12

    אבל ערני ארגובי, לו היית הולך ולומד משהו רציני, אתה יודע, במקום להתעמק במדעי השום-כלום בעודך משתמד לתיאבון, היית מבין את ההבדל בין תרומה של אזרח זר (הפועל, יש לשער, מתוך אהדה לישראל) - לבין העברת כספים מממשלות זרות אשר פועלות לשם קידום האינטרסים שלהן. אני יודע שזה קצת קשה לאנאלפביתים, אבל בוא ננסה בכל זאת: נניח שאני לא אוהב את הפקיסטנים בלונדון (דוקא אוהב, לא חשוב) ותורם באופן אישי לאיזה ארגון של סקינהדס - והרי כל ארגוני ה"זכויות" בארץ מחזיקים באידאולוגיה סקינהדית ומקדמים אידאולוגיה פשיסטית שבבסיסה הסירוב להכיר בזכותנו להגדרה עצמית. אז אם הייתי תורם - לא בסדר, כמובן, אבל לא נראה לי שממשלת בריטניה היתה עושה משהו. עכשיו, תחשוב שאת אותו ארגון סקינהדס עצמו מממנת ממשלת ישראל... מה היו עושים הבריטים? משתוללים. יופי, ערני. ועכשיו מהר מהר לכנסיה, לבקש שוב סליחה מהמושיע שאתה יהודי, ולמסור לו פתקה מכהני בעל זבוב דהידנא - תבוא שוב, נצלוב אותך שוב. צ'או בלה.

  •   כפול ומכופל מזיג
    • 20:52
    • 11.02.12

    אחרי שכתבת התגובה הראשונה,טעמת,והחלטת שאין מספיק רעל.לפיכך מהרת וכתבת תגובה נוספת

  •   אחר התודה למודרניסט, התברר שוב שער"ן המומר לא ממש מומחה בהבנת הנקרא... אגב, ער"ן, אני עדיין ממתין לך על מאמרו המקביל של אסולין... אם לא קלטת, באוקספורד אתה יכול אולי לעבוד על אנשים, לא פה... ולפי המשפטים שניהלתם שם, גם שם לא...  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
    • 21:46
    • 11.02.12

  •   ובאמת מאותה סיבה כל המדינות בעולם משתוללות כשמהן מגלות שמדינת ישראל תומכת כספית בעמותה הזו, איך קוראים לה? כן, הסוכנות היהודית. בקיצר, פשיסט קטן - שב בשקט. אם מדינה זרה דרך עמותה ישראלית חותרת תחת בטחון ישראל - יש איזה חוק או שניים כנגד זה. אבל אם הפשע הוא שהן חושבות אחרת ממך, אולי תחזור להתעמק בספר האזרחות שלך מהתיכון. ובאותה הזדמנות תגניב מבט למילון בערך "דמגוגיה". נ
    • 21:46
    • 11.02.12

    ובאמת מאותה סיבה כל המדינות בעולם משתוללות כשמהן מגלות שמדינת ישראל תומכת כספית בעמותה הזו, איך קוראים לה? כן, הסוכנות היהודית. בקיצר, פשיסט קטן - שב בשקט. אם מדינה זרה דרך עמותה ישראלית חותרת תחת בטחון ישראל - יש איזה חוק או שניים כנגד זה. אבל אם הפשע הוא שהן חושבות אחרת ממך, אולי תחזור להתעמק בספר האזרחות שלך מהתיכון.

  •   אבל איציק, אהובך המודרניסט תומך בטרנספר למתיישבי יו"ש. מה תעשה?  (לת) קגדילה
    • 23:17
    • 11.02.12

  •   ומה גורם למישהו לחשוב שמישהו מבין שני היוצמאכים הללו גמר תיכון? בכלל גמר ? הרי בתגובותיהם של שני הכהניסטים הבלתי אפויים הללו יש תמיד הרבה רעש וצילצולים חוץ מהתיחסות למה שנאמר וכרגיל הם פוסולים במומם. הבהמודרניסט לא התקבל ככל הנראה למכללת זרנוגה תחתית והשפיציק עדין אוסף כסף (ולכן הוא משלים כאן הכנסה) כדי לקנות לעצמו דיפלומה מאיזו מכללה באזרבייג'אן. כמובן שהם ימשיכו לדפוק על הפחים בכל כוחם כדי שהקוראים לא ישימו לב לכך שהתרומות המגיעות מאירגונים וולנטאריים במדינות המערב אל אירגונים כגון "הקרן לישראל חדשה" הולכים בראש ובראשונה לחינוך לבנית מתנ"סים ולקירוב בין ארחיה היהודים של מדינת ישראל לבין אזרחיה הפלסטינים. כמובן שבעיני שני היוצמאכים ואדוניהם מדובר ב"פעילות חתרנית מסוכנת" ובתמיכה ב"סירוב להכיר בזכותנו להגדרה עצמית" כלשונו של הבהמודרניסט שמעלה את אותה הגרה - כדרכן של בהמות כשרות למהדרין - ללא קשר למה שמונח לפניו באבוס...  (לת) ערן ארגוב
    • 14:18
    • 12.06.12

28 איפה ואיך ואפשר לתרום לארגון החשוב הזה ? אזרח קטן
  • 21:45
  • 10.02.12

איפה ואיך אפשר לתרום לארגון הישוב הזה

  •   בכל מקום בעיר שלנו שיש מכסה בטון עגול בכביש -יש להרימו ולהשתחל פנימה-שם תמצא אותם  (לת) משחק אותה תמים
    • 09:42
    • 11.02.12

29 אנשים פרטיים הרוצים באנונימיות תורמים לעמותהת ימין-מה לא בסדר כאן? חוק איסור תמיכה של ממשלות זרות אינו מכוון נגד עמותות שמאל או ימין. העובדה שאורי בלאו, שאת הגנתו מימנה ממשלה זרה (באמצעות תרומה לעמותת שמאל) "מוצא" עוד פירור להכפיש בו את הימין, צובעת את הדווח הנוכחי בצבע צהוב-עז. לידיעת הכותב: "אתיקה"-לא רק אי יווני...  (לת) כבשה פועה עונה לגנב המסמכים
  • 21:46
  • 10.02.12

  •   ספרת לנו שאתה דוקטור. מעניין איך קיבלת את התואר כאשר אתה כושל בהבנת הנקרא דני שובבני
    • 02:14
    • 11.02.12

    עפ"י הכתבה, אין איסור על מימון ע"י ממשלות זרות - ישנה הגבלה וחובת דיווח. ואכן, עמותות השמאל מקבלות תמיכה ממדינות זרות כבר שנים ואין בכך עבירה על החוק..
    דבר שני, העמותה הימנית חוקרת את כלללל מימון התרומות של עמותות השמאל, בין אם היא נעשית ע"י ממשלות זרות או לא. על כן נשאלת השאלה מדוע מסתירה העמותה את תורמיה אם היא כ"כ אובססיבית לגבי שקיפות.

  •   מכבסת המילים שלך כבשה מגלגלת עינים לא תעזור לך להיות צחורה. אורי בלאו לא גנב שום מסמך. אורי בלאו שנוא ע"י שכמותך,כי הוא מגלה את מה שאת ושאר ההונים בימין לא רוצים לדעת-ולא רוצים שהעולם ידע,שהימין מושחת ודרכיו שקריות,והוא יעשה כל שביכולתו לכופף חוקים, להמציא חוקים בדרכו לחיזוק הכסא הרעוע לחסרי עמוד השדרה,הנבחרים שלכם; המחפשים כבוד ועמוד שדרה אצל אחרים,בלי להבין שאין, ולא תתכן תופעה כזו בטבע. מקופחים מקפחים ם הייתם. ונשארתם.  (לת) שומר חוק
    • 08:32
    • 11.02.12

30 האפרטהייד יקרוס לא משנה מה  (לת) אלכס
  • 21:47
  • 10.02.12

31 Does Orion fund has anything to do w Orion Books?... Avi
  • 21:54
  • 10.02.12

Just sayin'...

32 ימנים חוצפנים.על זה נאמר שמי שגר בבית מזכוכית ראוי שלא יזרוק אבנים  (לת) אייל
  • 22:00
  • 10.02.12

33 זה לא כתבה גיברת זה הצהרת הון שמוליק
  • 22:02
  • 10.02.12

כלל ראשון בכתיבה.

כתוב את כל מה שדרוש ואל תחסיר מילה.

כלל שני בכתיבה:

אל תכתוב אף מילה שאינה דרושה

אני משתתף בצערם של בעלי המניות שכספם נישרף על עיתונאי כל כך עילג.

34 רשימת הארגונים שהעמותה עוקבת אחריהם - רשימה של עמותות שצריך לסגור  (לת) ענת קם
  • 22:06
  • 10.02.12

35 העניין העיקרי הוא לא מקור הכסף אלא השימוש שנעשה בו - כשארגוני "זכויות האדם", בתמיכת "הארץ", חותרות תחת אושיות המדינה!  (לת) א
  • 22:08
  • 10.02.12

36 מקור התרומות של הימין הוא בתי קזינו ובתי בושת של ארה"ב  (לת) נאור
  • 22:14
  • 10.02.12

37 שמח לשמוע על הפעילות החשובה של הארגון הזה  (לת) לינוד
  • 22:16
  • 10.02.12

38 צריך להתחיל לגייס תרומות מהציבור בישראל. תוקם קרן למען ישראל נאורה וכספיה יחולקו לעמותות הנתונות לרדיפת הימין והממשלה. החלוקה תהיה לפי מפתח שיקבע ויתפרסם והקרן תנוהל על ידי רואי חשבון ונציגי הפעילים. יש הרבה כסף בארץ וגם הרבה נכונות לתרום, אם מעט ואם יותר, בתנאי שהכסף ינוהל היטב וללא זליגות (המאפיינות את עמותות הימין מהסוג הנלוז שתואר בכתבה)  (לת) רמי
  • 22:18
  • 10.02.12

39 לאורי בלאו, למה זנחתי אותי כשנתפשתי? עשיתי הכל למענך.  (לת) ענת קם
  • 22:20
  • 10.02.12

40 אורי בלאו הופך את הכתבות עם הכותרת השערורייתית והתוכן הטריוויאלי לאמנות מפוכח
  • 22:28
  • 10.02.12

בסופו של דבר גם בתחקירים הידועים המבוססים על גניבת המידע של ענת קם לא התפרסם שום דבר שלא היה ידוע או שהזיז למישהו יותר מדי

41 אההה, הבנו פרחח
  • 22:31
  • 10.02.12

שרק לאירגונים התומכים בהרס המדינה הציונית מותר להעלים את זהות התורמים להם.
נ.ב
צנזור צנזר תגובה זאת הרי רק דעתכם היא הדעה הנכונה, הלא כן

42 השיטה הישנה להלבנת כספים דרור
  • 22:34
  • 10.02.12

תצי לעמותה חצי לכיס התורם. רק הסרחון והגזענות שעולה מפעילותה של העמותה מגיע מהימין ההזוי בישראל ותורמיו המושחתים בארה"ב.

43 לא הכל יחסי דני, ת"א
  • 22:35
  • 10.02.12

הציבור היהודי בישראל "מקדש את ערך השקיפות" כאשר מדובר בעמותות המסכנות את קיומו. עמותות שמסכנות את המסכנים יבורכו ללא כל קשר למקורות המימון שלהן. זוכרים את ה"אתרוג"--את התמיכה הלא מסוייגת שנתן ה"ארץ" במושחת שרון כי רצה לפנות את עזה? ובכן, עמותות ציוניות הן, עבור רובינו, אתרוגים. ושהשאר ילכו ל... אחמאד טיבי. (ובעניין אותו האתרוג, הוא במיטת חוליו ובגללו, ובגלל חוסר הביקורת על מעשיו, כל הדרום חולה.)

44 מעניין אותי לדעת מדוע הכותב לא עורך תחקיר ל"קרן לישראל החדשה",ומה היתה הכותרת  (לת) צביעות של עיתונאי,שעודד חיילת לגנוב מסמכים סודיים מצה"ל ...............
  • 22:40
  • 10.02.12

  •   המסמכים האלה חשפו שאלוף פיקוד עובר על החוק. ברור שהוגדרו כ"סודיים", אף אחד לא רוצה שייחשפו את פשעיו. שאלה היא האם זה לא החובה של כל אזרח לחשוף את זה.  (לת) דמוקרט
    • 00:26
    • 11.02.12

45 לא מענין אותי מי תורם לסיכול פעילותן של עמותות אנטי ציוניות .קצר ופשוט.  (לת) ניר
  • 22:43
  • 10.02.12

46 מר בלאו, לשקר לשב"כ זה חוקי? מוסרי?  (לת) קורא תוהה
  • 22:44
  • 10.02.12

  •   השאלה האמיתית היא איך גנרלים שעוברים על הוראת בית המשפט ומוציאים אנשים להורג (לא בשעת קרב ולא פצצה מתקתקת) עדיין לא הועמדו לדין, ואילו החיילת שחשפה את הפושעים כן?  (לת) דמוקרט
    • 00:25
    • 11.02.12

47 משעמם, וללא מסקנות חשובות שאול
  • 22:49
  • 10.02.12

נו, אז יש כאן 95000 ש"ח שלא ברור מניין הגיעו. שווה את הדיו? אפילו לא באינטרנט.

48 פתאום השמאל מעוניין בשקיפות?אני מברך על הקמת הארגון הזה .אירגוני שמאל אאא
  • 22:54
  • 10.02.12

שמקבלים מימון מגורמים עויינים מחוץ למדינה הם חרפה לכל מה שהגון ונכון.צריך למגר את הקיצוניות השמאלנית והימנית בכל דרך אפשרית.אתם רק מזיקים לרוב השפוי שמעונין בפתרון צודק,שיבטיח שלום אמיתי לאורך זמן.בושה שעיתון מרכזי לא מייצג מגוון של דעות וכל מהותו היא השאיפה להזיק למדינה בה הוא יושב ומתנהל.בושה.בושה.בושה.חרפה.

49 מעניין מאד.  (לת) סבתא
  • 23:02
  • 10.02.12

50 בבקשה לא לבלבל את המח. זוכרות איננו ארגון זכויות אדם אלא ארגון אנטי ציוני שמטיף לחסול מדינת ישראל באמצעות החזרת כל הפליטים למקומות מהם ברחו במלחמה שבה תחילו במטרה להשמיד את הישוב היהודי בארץ ישראל. השמוש הקבוע של ארגונים שונאי ישראל במונח ארגוני זכויות אדם מקטין את חשיבותם של ארגוני זכויות אדם אמיתיים וגורם להם נזק.  (לת) ע.ג.
  • 23:11
  • 10.02.12

51 יש בעיה עם השמאל - לא ניתן להסביר את מדינת ישראל כאשר מתוכנו יש אנשים חתרניים הפועלים כנגד התנועה הציונית וכנגד ישראל כמדינה יהודית - ולכן יש לבודד אותם ולא לאפשר לארגוני השמאל הפוליטי [להבדיל מן החברתי] לפעול ולהכפיש את מדינת ישראל בעניינ הגויים  (לת) שפכטל
  • 23:13
  • 10.02.12

  •   שפכטל היקר - לא ניתן להסביר את המדיניות של ממשלת ישראל. לא ניתן להסביר ואת הגזענות , לאומנות עיוורת ומשיחיות דתית הזויה שהפכה ללגיטימית בעדוד ממשלת ישראל וחברי כנסת מכנופיות הימין. ארגוני השמאל שמהם אתה כל כך חושש הם הציונים האמיתיים במוכיחים לעולם שעדיין יש תקווה ויש בישראל אוכלוסיה שערכי השוויון , ערכי הדמוקרטיה והשאיפה לשלום עדיין קימים ובזה אנו שונים ממשטרים חשוכים שהימין שואב מהם השראה. מעט מאד אנשים בעולם כופרים בלגיטימיות של ממשלת ישראל אבל העולם כולו מסתכל בשאט נפש על מדיניות ממשלת ישראל והלך הרוחות שמכתיבה ממשלה זו  (לת) תיקון והבהרה
    • 08:43
    • 11.02.12

  •   מילא-ימני ! אבל שנאה ממקורות של בורות ממוח לא פעיל אלא מופעל-זוהי שנאת עם -לך תלמד  (לת) משחק אותה תמים
    • 09:50
    • 11.02.12

52 כתבה מצחיקה.  (לת) עזרא נאווי
  • 23:18
  • 10.02.12

53 NGO מוניטור- המשיכו כך, עד שנמגר את מגפת הBDS !  (לת) שונאי החרם
  • 00:09
  • 11.02.12

54 הארץ- לא בובה של אף אחד! ניר
  • 00:12
  • 11.02.12

כל הכבוד

55 נו וזה חדש שהימין החדש בישראל הוא גם צבוע וגם פאתטי?  (לת) בוקר טוב
  • 00:17
  • 11.02.12

56 למה גנב המסמכים ומשיג הגבול הזה עדיין לא בבית הסוהר?  (לת) אלכס מהכרמל
  • 00:19
  • 11.02.12

57 עוד נביחה באפלה של ליצני החצר  (לת) רועי
  • 00:35
  • 11.02.12

58 נו באמת: 95,000 ש"ח. מזה מר בלאו ("עיתונאי") עושה סיפור ????  (לת) משעמם.
  • 00:59
  • 11.02.12

59 מי תורם למי חסקל מפאיניק לשעבר
  • 01:11
  • 11.02.12

בטוח שאני מעונין לראות מי תורם לעמותות הסמול והימין, דבר בטוח שסעודיה , צרפת, ספרד, בלגיה וכל הארצות שסינאתם לישראל לא נתונה בספק, לא תורמים לעמותות הימין. בתור שמאלני לשעבר, והיום ניטרלי מובהק ,אני מעונין לראות ובעיקר מי תורם לעמותות הסמול הקיצוני שכרת ברית עם אויבי ישראל ודואג לזכויותיהם של אויבי המדינה היחידה שלנו. בעיני הימין לפחות לא תומך בלוחמי החופש כמו חמס וחזבאללה, לכן מקור התרומות שלהם לא חשוב לאוהבי ארצם וביתם היחיד. באשר לעיתון הארץ אני משייך ל_ על ראש הגנב בוער הכובע

60 כל ארגון שפועל נגד ארגוני שמאל וזכויות ערבים מבורך וממש לא מענין מי תורם לו  (לת) לילך שטינברג
  • 01:14
  • 11.02.12

61 כל הצרות מתחילות מאמריקאים סהרוריים כמו כהנא שמחליטים לעשות עליה ותוקעים קוץ לכולנו  (לת) הספיק לנו מכהנא
  • 01:15
  • 11.02.12

62 Page 10 someone who cares
  • 01:29
  • 11.02.12

Where is page 10? my report ends in page 8
Just wonder....

63 כולנו יהודים  (לת) אלברטו
  • 03:35
  • 11.02.12

64 החברים של ביב נתניהו  (לת) מוריץ
  • 03:36
  • 11.02.12

65 הכותב הוא גיס חמישי - מקומו בכלא !!!! בוגד נאלח !!!!!  (לת) יהושע קוצינסקי
  • 04:30
  • 11.02.12

66 אתם הבנתם? זכויות אדם זה אנטי ישראלי. הנזק של הימין. לישראל היתה לגיטימיות אבל אנחנו מאבדים אותה לדעת.  (לת) שי
  • 04:49
  • 11.02.12

67 ישי מנוחין הוא לבטח שתול של השמאל - שימו לב שהוא היחיד בלי שפם. זה חשוד מאד! 007
  • 06:16
  • 11.02.12

בכלל, למה שפמים ניתן למצוא רק בבית אל ובמצעד הגאווה?

68 אתם רואים את השבבים אבל לא את העגלה כלכלן
  • 07:05
  • 11.02.12

הסוכנות היהודית והמגביות למיניהן הפכו זה מכבר
לבנק להלבנת כספים לא חוקיים של יהודים ברחבי העולם. בין אם זה העלמות מיסים או פעילות בלתי חוקית אחרת, החל מהימורים וכלה בסחר בנשק סמים ובני אדם. מדובר בהעברות כספים בלתי חוקיות, הפקדות והלוואות
למימון כל העסקים הללו ברחבי העולם.
אין זה היעוד המקורי בשבילו הוקמו גופים אלו, אבל זה כבר שנים
שהגופים הללו אינם ממלאים יעודם.


69 NGO עושים עבודת קודש כנגד צוררי ועוכרי ישראל מבית ומחוץ - חשוב לתמוך בהם ככל הניתן  (לת) שוקי
  • 07:23
  • 11.02.12

70 אז למה אירוני השמאל היו נגד שקיפות והיו מפרסמים את מקרות המימון שלהם שכולל את אירן  (לת) עובד ניר
  • 07:32
  • 11.02.12

71 אנחנו לא מעוניינים לדעת - מה שחשוב שהם עושים עבודה חשובה ולכן קוראים לאזרחי ישראל לתרום להם כמה שיותר!  (לת) שפכטל2
  • 07:36
  • 11.02.12

72 מבחינתי ישראל לא דמוקרטית שאינה מגנה על זכויות האדם - זהו סוף המדינה. לצערי יש כאן רוב הולך וגדל של אנשים שאינם מעוניינים בדמוקרטיה, בוא תקרא לילד בשמו - רוצים מדינה דתית-לאומנית-צבאית. בשבילי זאת ה-סכנה!  (לת) למי שסתם עבר בסביבה
  • 07:44
  • 11.02.12

73 הממשלה הנוכחית קמה עם כספים של אילי הון מענף בתי בושת וקאזינו ISRAELIST
  • 07:49
  • 11.02.12

שממינו קבלני קולות בקליפיות

74 לפי כמות העמותות בסוף הכתבה השמאל עושה הרבה יותר כסף, לא? מתי כתבה עיתונאית חוקרת על העמותות האלה?  (לת) ירושלמי
  • 07:53
  • 11.02.12

75 הגלוי היחיד בכתבה הוא ש"זוכרות" קיבלו כסף מארגון לתעוד זוועות הנאצים. כלומר זוכרות עזרו לגרמנים למרק את המצפון בזה שהשוו בין השואה לארועי 1948  (לת) נכבה חרטא
  • 08:02
  • 11.02.12

76 והמבין יבין דדי
  • 08:07
  • 11.02.12

לכל העמותות הימניות ההזויות .... מי שהבית שלו בנוי מזכוכית עדיף שימנע מלזרוק אבנים על שכניו!!!!

77 הימין והעמותות שקשורות בו מנסה בכוח להבליט את כל המכוער והאנטי ציוני בציונות כחלק מפעולתו ליצירת רוב פלסטיני והעברה מסודרת של השילטון לחמס  (לת) turh
  • 08:13
  • 11.02.12

78 דבר אחד ברור מעל ספק-תומכי אם תרצו אינם מייחלים לנפילתה של ישראל היהודית ננו
  • 08:18
  • 11.02.12

ואינם ממנים את מתנגדיה ומבאישה ריחה

79 זה בסדר גמור, ימין זה אנחנו איתנו ובעדנו , מצוין !  (לת) יוחאי
  • 08:51
  • 11.02.12

80 אורי בלאו וגידי ווייץ עושים עבודה עיתונאית מדהימה  (לת) מעריכים אתכם
  • 08:52
  • 11.02.12

  •   כוחו של המדהים שפוי
    • 09:25
    • 20.02.12

    באמת. כל כך מדהימה. דרך אגב: יש עוד דברים במדינה הזו חוץ מהתנחלויות. תעדכנו אותו. יש מצב שהוא עדיין תקוע בתקופת אוסלו. לא החליף דיסק

81 למה להפריע לאירגון שעושה עבודת קודש יוסף מ.
  • 09:13
  • 11.02.12

לקבל כסף מאנטישמים שלא רוצים שידעו שהם תורמים לגופים בישראל? עמותת הימין הקיצוניות מקבלות המון כספים מכנסיות אוונגלסטיות אמריקאיות, שתומכות בישראל עכשיו כי ישראל חזקה ויוזמת מלחמות עם העולם הערבי הוא חלק מהתפיסה הדתית שלהם. היחס של הנבלות האלה ליהודים מעיד הכי טוב מה הם באמת חושבים עלינו. אלו התורמים של הארגון האמריקאי עליו כתפיה המאמר (NGO מוניטור הוא אירגון אמריקאי שעובדים בו גם ישראלים)

82 מה הסקופ הגדול? חיים
  • 09:23
  • 11.02.12

תן לי להסביר לך משהו פשוט. המסלקה של הסוכנות וקרן היסוד קיימת למקרים של העברת תרומות במסגרת ״מתן בסתר״, כאשר התורם מסיבות דתיות מתנה את התרומה באנונימיות. קיימים גם מקרים מיוחדים בהם התורם חושש שחשיפת התרומה תפגע במעמדו בקהילתו או בחוגים המקצועיים שלו. לכן לא אמרו לך מאיפה התרומה וגם לא יגידו. מדובר כמובן בתרומה מאדם פרטי. המחאה נגד ארגוני הזכויות מתרכזת בסיוע שהם מקבלים ממדינות זרות, לא מתורמים פרטיים, כך שכל מהומה שהקמת איננה רלוונטית.

  •   עזוב, אל תתן לעובדות לבלבל אותו. בשביל עוכרי ישראל הדתיים והימניים תמיד מושחתים וכל השאר לא מעניין  (לת) אבי
    • 13:49
    • 13.02.12

83 וטוב שכך. כי אלה תרומות שנועדות להציל את ישראל מפני פעילות השמאל שמטרתה להררוס או\ת ישראל. יש היגיון ויש צדק.  (לת) שי
  • 09:29
  • 11.02.12

84 עמותות השמאל מסכנות את המדינה. וכל מה שיכול לסכל זאת הוא כשר וראוי לכל שבח.  (לת) אברהם, ר"ג
  • 09:31
  • 11.02.12

85 שקיפות?כל התורמים לאירגוני ימין-כולל מי שבבעלותו עיתון מגמתי  (לת) חיים
  • 09:34
  • 11.02.12

86 רק במדינתו יש לאזרחים בעלי זהות כפולה את האפשרות להגיע לעמדות הכרעה צביעותו של ימין הרסני
  • 09:35
  • 11.02.12

"פרופסורים" אמריקאים דוברי עברית שומרים על אזרחותם אמריקאית וזכותם !
אבל להכריע עתיד אנשים בעלי ארחות בלעדית זוהי שערוריה-כל נבחר ציבור כולל מערכת העובדים והיועצים סביבו חייבים להחליט -אמריקאי אני או ישראלי.אזרח אמריקאי לא יכול להיות בעמדת השפעה על עתיד חיינו.כאדם פרטי אין לי בעיה בנושא

87 זוכרות איננו ארגון שעוסק בזכויות אדם ערן אורון
  • 09:46
  • 11.02.12

זכויות אדם הן עניין אוניברסלי. מי שנושא את דגל הזכויות באופן סלקטיבי איננו עוסק בזכויות אדם אלא משתמש בו לצורך שנמצא מעבר למטרה המוצהרת.
זוכרות עוסקת בהכחשת זכותו של העם היהודי למדינת לאום. זוהי גזענות, וזה שדרוש ארגון ימני בעל אוריינטציה גזענית משל עצמו כדי לחשוף את האמת הזו, זה עניין מביש כשלעצמו, אבל מה לעשות שבישראל אין שמאל אמיתי - כזה שעוסק בסולידאריות ולא בזכויות אדם פיקטיביות.

88 רק במדינה פאשיסטית מעקב אחרי והלשנה על ארגוני שמאל זו פרנסה טובה לכל כך  (לת) הרבה אנשים חסרי ערך.
  • 09:49
  • 11.02.12

89 העמותות המוזרות מימין ומשמאל הן עוד תיסמונת לסיחרור הפוליטי-חברתי שישראל מצויה בו. אין להן שום השפעה על המציאות, שההכרעה בה תבוא כנראה מבחוץ או כתוצאה מקריסה חברתית פנימית.  (לת) דודיק תל אביב
  • 09:50
  • 11.02.12

90 מלשינים, מלשינים, מלשינים. זה הבסיס עליו יושבות ממשלות טוטליטריות.  (לת) החברים של תניניהו.
  • 09:52
  • 11.02.12

91 אז מה היה לנו פה? תורם אנונימי שתרם 30 אלף דולר...מה הביג דיל? הייתה כאן עבירה על החוק? עוד קשקוש עיתונאי
  • 10:26
  • 11.02.12

נגמר לך על מה לכתוב? מה זה השטויות האלו? אין פה שום עברה על החוק, שום התנהגות לא תקינה...שום כלום בקיצור. רמה נמוכה של עיתונות

92 מה אגיד לכם... אני לא מתפלא. זה מפליא מישהו שהארגון בעצמו אשם בפעילות ממניעים פוליטיים? הרצל
  • 10:45
  • 11.02.12

הלא למה הוא קם בכלל?!? לדכא אירגוני זכויות אדם לא משום שהארגונים טועים, אלא בזה שהם פועלים בניגוד לאינטרסים האנוכיים שלהם אל מול עם אחר?

93 SOWHAT? DAVE
  • 11:14
  • 11.02.12

FROM All u say i can see only good ,whats your deal? they do good to israel and the left that you are there doing bad ,whats wrong here?

94 מי שממן את קוב פעולות הימין זה 2-3 אילי אימורים קרי, נותני חסות לרועי-זונות (סרסורים, ערסים), הפועלים בכל בתי ההימורים. אם היה לנו נביא היה אומר "על גזליכם אדמת ילידים באתנן זונות"  (לת) אבל פסה הנבואה מישראל בשל חטאיהם
  • 11:26
  • 11.02.12

95 הימין היה צבוע ונשאר צבוע  (לת) תוהה
  • 11:52
  • 11.02.12

96 הכתבה הזו רק עושה לי חשק לתרום ולתמוך באירגון חשוב שנרתם לפעילות כנגד ההסתה האנטי ישראלית שמנהלים גופי טרור ערביים ואירגונים אנטישמיים במערב, בתמיכתו של השמאל המקומי. ועוד תהייה קטנה- מדוע כאשר עולה נסיון לחקור את מימונם של גופים אנטי ישראליים, כל מקהלת הצדקנים הצבועה זועקת "מקארטיזם", אבל חקירתם של גופים פרו ישראליים הינה לגיטימית?  (לת) איתי
  • 11:55
  • 11.02.12

97 שמאלנים מסריחים, תתכוננו לגירוש רון
  • 12:59
  • 11.02.12

היום שבו יעלו את כל הבוגדים ושונאי ישראל על אוטובוס לעזה או מטוס לאיראן, לא רחוק.

שם תפגינו למען זכויות האדם ותעזבו את מדינת ישראל בשקט.

סרטן בלב האומה, הלוואי שסרטן גם יחסל אתכם בעינויים.

98 כל בלטה שאיש ליכוד דרך עליה מזדהמת בארומה פשיסטית ומפיצה בקטריות של טימטום!  (לת) ז'בו שמתהפך בקברו
  • 13:19
  • 11.02.12

99 שונא ישראל יגאל הרן
  • 13:58
  • 11.02.12

העתונאי הנכבד שבכל מדינה דמוקרטית היה מועמד למשפט בגין עבירות חמורות, מצדד ותומך נילהב בארגונים ועמותות הדוגלים בחיסולה של מדינת ישראל.

100 it is important to be translated to english for American Jews  (לת) American
  • 14:05
  • 11.02.12

101 לא יעזור לכם, ימין ועמותותיו העמומות יותר או פחות, חבל על המאמצים  (לת) אלכסנדרה
  • 14:09
  • 11.02.12

102 הימין והשמאל הקיצונים. זה נבלה וזה טריפה. דניני
  • 14:10
  • 11.02.12

המשותף להם הוא התמיכה במדיינה דו לאומית. והרס ישראל.

103 ישראל תחת ממשלותיה הימניות - הם שתורמים למדיניות הדמונית, אל ינפנפו שרוליק
  • 14:13
  • 11.02.12

במילה דמוניזציה ואל יתפלאו שרבים וטובים מנסים לחשוף את הדמוניות ולמנוע את ההרס המצטבר של מדיניות זו

104 ממש מקארתיזם מגעיל .אינטלקטואלים יהודים מחפשים איך להכפיש אנשי ביקורת  (לת) אייל
  • 14:15
  • 11.02.12

105 בתור מרגל אין לך שום זכות לכתוב בעיתון בישראל  (לת) רונן
  • 14:18
  • 11.02.12

106 עשו כל מאמץ לגלות ולפרסם את התורמים לכוחות השחור שוש
  • 15:02
  • 11.02.12

פרסמו את שמותיהם גם בארה"ב ונראה אותם מסבירים לשלטונות שם מאיפה הכסף שלהם

107 ניחוח של הלבנת כספים.  (לת) גלעם
  • 15:20
  • 11.02.12

108 על ראש העמותה בוער הכובע  (לת) ציניקן
  • 17:19
  • 11.02.12

109 הימין הישראלי שם בכיס הקטן את מקארתי  (לת) ציניקן
  • 17:26
  • 11.02.12

110 הימין הישראל יכול ללמד את גבלס תרגילים חדשים  (לת) ציניקן
  • 17:27
  • 11.02.12

111 גשש בלש כחול [להלן: "גבב"] חזר מ"חופשה" בלונדון [מעניין על חשבון מי...] ועדיין כולנו ממתינים לכתב האישום כנגדו בעניינים ידועים, מתחזה לעתונאי בכלל ולחוקר בפרט. אז כאן יש כמה שאלות שכדאי לענות עליהן. למשל, מדוע מעולם לא חקר הגבב את מקורות המימון של עמותו השמאל הקיצוני והפו"צ, הקרן לישראל חד"שה וגרורותיה הפו"צ? האם "במקרה" משום הטייתו הפוליטית? שנית, מה בדיוק מצא הגבב, שיש תרומות מחו"ל לעמותות החוקרות את מימון עמותות הפו"צ? שלישית, האם הגבב באמת אינו מבין את ההבדל בין תרומות של יחידים לבין מימון ע"י מדינות זרות עויינות? רמז, הגבב מבין היטב שכן אינו מאשים את העמותה שבדק במימון ע"י מדינות זרות עויינות... רביעית,האם, רק "במקרה", הגבב מנסה להילחם בעמותו שעשו את העבודה שהגבב היה צריך לעשות, מקנאה ומפוליטיקה? אז יש לנו בסופו של יום, רק גבב... אגב, גבב, האם נכון מה שטוען כאן מגיב אחד שנהנית מטובות הנאה מאחד מאותן העמותו הנלחמות בנו? אתה יודע, ניגודי אינטרסים, עוד מין רעיון עיוועים של הגינות...  (לת) איציק המרכז izikhe@gmail.com
  • 19:09
  • 11.02.12

112 הכתב שכח לציין גילוי נאות: שהוא פחדן עלוב אשר התחבא בלונדון כחצי שנה, ועדיין חי בפחד מצמית שאוטוטו באים לעצור אותו ולארח לחברה לענת 'מצפן' קם  (לת) די עם הבולשיט
  • 02:24
  • 12.02.12

113 NGO מוניטור עושה מלאכת קודש בחשיפת פעילות הגייס ה-5 השמאלני נגד המדינה. הוא ממומן מכספי יהודים בעלי תודעה לאומית  (לת) בניגוד לשמאלנים הממומנים בכספי הנפט והטרור הערבי ומתרומות של אנטישמים וממשלות עוינות בחו"ל
  • 05:50
  • 12.02.12

114 ספין חיים
  • 09:10
  • 12.02.12

"הארץ" והכתב מבינים היטב את ההבדל המהותי בין תרומות ממדינות זרות שמכוונים על ידי ממשלות שרוצות להשפיע מבפנים על השיח פה ועל מדיניות הממשלה שלנו ובין תורמים פרטיים שנותנים כרצון ליבם לאירגונים מהימין לשמאל .
זה פשות התעלמות למטרת אג'נדה עקבית ולדעתי פוסט ציונית של האתון.
לאחר 30 שנה, הפסקנו את המנוי ולעיתים קוראים את העתון באינטרנת.

115 חרטנברג ודומיו. מקארתי היה קטן ולא רציני לעומתם. מהגולה הזו צמחו כהנא וגולדשטיין הרוצח. מדינה למופת. הוא גר באיתמר?  (לת) פרופ.עלאק
  • 20:28
  • 13.02.12

116 מקארתאיזם זו המילה הנכונה - וזה כבר משולב עמוק בממשלה אזרחית מודאגת
  • 05:00
  • 14.02.12

גולובנסקי קשור גם למרכז שלם שאנשיו נמצאים בממשלה הן בדמות שגריר ישראל בארה"ב והן בדמות מזכיר הממשלה, תבדקו טוב כולם קשורים. תוסיפו לזה את האישור שקיבלו מרכז שלם להקים מכללה פרטית בירושלים ואת המלגות שניתנות לסטודנטים ללמוד במרכז קורסים, יחד עם ההשקעה העצומה של המכון לאסטרטגיה ציונית בסטודנטים בשילוב הקמת התנועה אם תרצו ותקבלו השעה אדירה של אמריקאים רפובליקנים בישראל בנסיון להוקיע את השמאל והלפוך את ישראל למדינה שמרנית צרת אופקים מקארתאיזם זו המילה הנכונה. והכל נעשה בתמיכת נתניהו שנהנה גם הוא מתרומות אלה...

117 כותרת מתלהמת שלקוחה מסרטונים נאצים ביוטיוב - אם הם באמת לא היו רוצים שנדע מי תורם להם הם לא היו מפרסמים אז זה אצל רשם העמותות חחח..
  • 15:08
  • 13.04.12

זה אגב מה שעושים כל ארגוני הקרן החדשה

118 כל הכבוד לאורי בלאו!  (לת) אמיר
  • 17:19
  • 13.04.12

119 200 אלף שקל בשנה שכר המנכ"ל בברוטו? וואו זה הרי 10 אלף בנטו בחודש שזה כלום בימינו!  (לת) קשת
  • 15:07
  • 23.04.13

120 הגעתי למסקנה שעיתון הארץ הוא דווקא כן עיתון חשוב מני
  • 14:57
  • 01.09.13

נפל לי האסימון, הוא פשוט העיתון של אירגוני השמאל הקיצוני. אז אם רוצים לדעת על מה הם עובדים, צריך לקרוא את העיתון הזה.

121 כשהסמולנים "חוקרים" ארגונים ימניים זה סימן שהם מתחילים לפחד!  (לת) דמר94
  • 12:27
  • 11.12.13

122 כשהסמולנים מתחילים "לחקור" ארגונים ימניים זה סימן ברור שהם מתחילים לפחד מ"הגילויים" של אותם ארגונים ימניים! דמר94
  • 12:32
  • 11.12.13

נגמרו הימים היפים ש"ארגוני הזכויות" השמאלנים פעלו ללא שום ביקורת, הפחד מגילויי מחקרי ארגוני הימין מדרבן את השמאלנים לנסות ולעשות לאותם ארגונים דה לגיטימציה, פעילות שהם התמחו בה במשך השנים!!!